Steaua - Napoli 3-3/ Halucinant

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Joi, 30 septembrie 2010, 19:04 Sport | Fotbal

Galerie foto: Steaua vs Napoli (foto: Dan Popescu)
A avut 3-0 in minutul 16, dar eliminarea lui Kapetanos (31') a schimbat total cursul jocului. Steaua a suferit enorm in a doua repriza a meciului cu Napoli, ros-albastrii scapand incredibil printre degete victoria in minutul 97. S-a incheiat 3-3 dupa un meci in care centralul Marcin Borski a dorit cu orice pret sa iasa in evidenta. Din pacate, i-a iesit...

Partida din Ghencea a semanat cu un thriller american, Napoli refuzand sa se predea, cu toate ca a fost condusa cu 3-0 in minutul 16 (Cribari autogol 2', Tanase 11', Kapetanos 16'). Inceputul de joc a fost unul fantastic pentru o echipa resuscitata parca de Lacatus.

Punctul culminant al disputei s-a petrecut in minutul 31, atunci cand Kapetanos da dovada de imaturitate: il loveste pe Santacroce cu cotul, iar Steaua ramane cu un jucator mai putin pe teren.

Lucrurile iau o intorsatura nedorita, iar ros-albastrii fac fata tot mai greu atacurilor in valuri ale italienilor. Vitale puncteaza in minutul 44, iar la pauza s-a intrat cu 3-1.

Napoli domina categoric meciul dupa intrarile lui Lavezzi si Hamsik, iar ultimul inscrie superb in minutul 73. Ultimele minute au fost de-a dreptul halucinante, Steaua facand fata cu greu italienilor.

Centralul polonez Marcin Borski arata 4 minute de prelungire, iar ros-albastrii trec cu succes peste ele (Tatarusanu trage de timp momente bune pentru o accidentare). Apararea bucuresteana avea insa sa cedeze in minutul 97, atunci cand Cavani trimite sub transversala. Partida din Ghencea se incheie doar dupa ce Napoli egaleaza in prelungirea prelungirilor.

Echipe:


Steaua: Tatarusanu - Bonfim, Gardos, Geraldo, Latovlevici - Ricardo Gomes, Apostol - Nicolita, Stancu, Cr. Tanase, Kapetanos

Rezerve: Lungu, Abrudan, Radut, Martinovici, Anghelov, Surdu, Bicfalvi

Napoli: De Sanctis - Santacroce, Cribari, Grava - Maggio, Gargano, Yebda, Vitale - Zuniga, Sosa - Cavani

Rezerve: Iezzo, Aronica, Nicolau Dumitru, Campagnaro, Hamsik, Lavezzi, Maiello


Citeste mai multe despre   



















47875 vizualizari

  • +4 (30 voturi)    
    steaua (Joi, 30 septembrie 2010, 20:12)

    andrey [anonim]

    bravo steaua
    • -12 (16 voturi)    
      bhhaaaa !!! treziti-vaaa!!! (Joi, 30 septembrie 2010, 22:48)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui andrey

      ca naiba?!!!! parca a nebunit natia asta!!! cum puteti sa postati impotriva unei echipe romanesti si pe deasupra defavorizata de arbitraj. daca ar fi ceva sa reprosez echipelor romanesti este ca se lasa influentate de arbitraj... ar trebui luat exemplu de la sarbi si la fazele de genul asta sa "murim" aparand prestigiul nostru, dar unii nuuu... genii ratate... fac orice ca sa iasa in evidenta, chiar daca e nevoie sa calce peste ai lor.
      • +6 (24 voturi)    
        Stai la locul tau (Vineri, 1 octombrie 2010, 2:17)

        Steaua4Ever [anonim] i-a raspuns lui resita31

        Mai Andrey, stai parcat in banca ta si nu mai urla ca disperatu', lipsit de neuroni pe deasupra! Ce sa faca? Sa bata arbitrul?? Deciziile arbitrului raman deciziile arbitrului si punct! Nu vii tuuu... Vadim Tudor - nebun de spitalu' 9 - si iti emani dejectiile pe-aici! Si inca ceva, sunt suporter stelist de prea mult timp ca sa ma las fraierit de unii ca tine, asa ca inainte sa fac afirmatii, analizez niste chestii:

        1. Fotbalul se joaca pe goluri, Napoli si-a dat 1 autogol iar De Sanctis ala al lor, practic si-a mai dat un autogol, asa ca la primele 2 goluri nu stiu cat de mult sa ma bucur...
        2. Sa te uiti bine si sa controlezi, tu sau oricine altcineva, exact cand s-au scurs cele 90 de minute, disperat fiind sa vad cate minute se arata, Napoli a avut o mare ocazie la care Tatarusanu a parat si apoi un alt jucator napoletan a sutat pe langa poarta. Era EXACT min 90 si 2-3 secunde cand Tatarusanu s-a accidentat si a stat 2 min. si 28 de secunde, pe ceas, am vazut eu!!! Deci, 2 min si 28 sec. - tragere de timp + 30 de sec. - schimbare cu Surdu, rezulta 3 MINUTE TOTAL.

        In ce minut au marcat aia?!? In min 97...deci arbitrul NU A TRAS ABSOLUT DELOC DE TIMP....sunt 4 min prelungiri + 3 minute corect prelungite. Oricum, una peste alta, Steaua a fost peste asteptari, nu ma asteptam, ma bucur si pentru jocul ei, pentru Laca si pentru 1 PUNCT!
          () () () ()
      • -1 (3 voturi)    
        Este noua moda:sa ne criticam natia ! (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:21)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui resita31

        Este in floare curentul anti-patriotism !
        Orice doar sa fim noi criticii; si bineinteles ca suntem specializati doar la ce vedem in ograda noastra.
        Pacat...
  • +6 (18 voturi)    
    si cum sintem romani..sa vedem sf (Joi, 30 septembrie 2010, 20:14)

    laca [anonim]

    lol
    • -4 (18 voturi)    
      astai steaua noastra :D (Joi, 30 septembrie 2010, 20:19)

      andrey [anonim] i-a raspuns lui laca

      lume astias romanii a facut minuni lacatus
    • +11 (15 voturi)    
      Si cine are ceamai pare parte de vina? (Joi, 30 septembrie 2010, 23:03)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui laca

      Voi ziaristii sunteti de vina! Ii invatati pe jucatori cu reluari si calcule de astea de-an pururea.

      Un meci de fotbal dureaza pana arbitrul fluiera finalul iar daca arbitrul zice ca e gol e gol si cu asta basta. Jucatorii trebuie sa joace de la inceput pana la asfarsit sa faca tot ce pot incat cu ajutorul sau impotriva arbitrului sa castige.

      Ori voi ca si ziaristi urlati la arbitru ca a prelungit cu 13 secunde sau ca a fost obsaid cand nici voi din 10 reluari nu suntenti convinsi. Rusine! Huo
      • -2 (4 voturi)    
        esti varza (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:35)

        Gigelul [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Bai nea Cristi; mai invata regulile arbitrajului si mai stam de vorba.
  • -4 (20 voturi)    
    trei goluri (Joi, 30 septembrie 2010, 20:17)

    andrey [anonim]

    20 de ani in istorie bravo steaua
  • +1 (1 vot)    
    unde se vede (Joi, 30 septembrie 2010, 20:22)

    adi [anonim]

    un link ptr online, please:-)
    • +2 (2 voturi)    
      ProTV? (Joi, 30 septembrie 2010, 20:26)

      johnesku [utilizator] i-a raspuns lui adi

      http://www.protv.ro/live/ibu3.html
      • +1 (3 voturi)    
        thanks, no thanks (Joi, 30 septembrie 2010, 20:47)

        adi [anonim] i-a raspuns lui johnesku

        pe canalele romanesti merge mai rau ca un dial-up, nu se incarca nimika cand transmit live... altul ?
  • +6 (12 voturi)    
    Eh.. (Joi, 30 septembrie 2010, 20:24)

    Cotea [anonim]

    .de n-ar fi Berbecali, Lacatus ar fi manusa pentru Steaua! Hai Steaua!
  • +5 (9 voturi)    
    surpriza (Joi, 30 septembrie 2010, 20:31)

    cipri_ [utilizator]

    eu chiar credeam ca intre timp steaua a uitat ce e ala "gol" :-)
  • +26 (28 voturi)    
    "fotbalisti" (Joi, 30 septembrie 2010, 20:44)

    kostel [utilizator]

    nu vreau sa comentez scorul. vreau doar sa subliniez mizeria din fotbalul nostru. e 3-0 pt steaua si kapetanos eliminat. incepe sa intre morisca "fotbalului romanesc": orice stelist cade in fractiunea de secunda 2 imediat ce simte ca a fost atins. ba mai mult: numai daca simte ca i-a suflat adversarul dupa ureche se intinde pe gazon si cerseste fault. Iar tribuna urla si ea sus si tare ca arbitrul tine cu noi de nu da faulturi pe banda rulanta. comentatorii iar atribuie epitete si supranume fotbalistilor nostri, gen: "banel se lupta ca un leu paraleu", dar saracul e un simplu tip muncitor; doar atat; munceste dar nu are talent la fotbal. marturie o sta faptul ca de 10 ani vrea sa plece din ghencea dar nici o echipa din afara nu il cumpara. la fel si la dinamo cu niculescu si multi altii, indiferent de echipa. cert este ca, din punctul meu de vedere, avem fotbalisti de mocirla, dar toti ii ridicati in slavi. ce e asa de greu sa acceptati faptul ca nu stim si nu putem? si apoi aveti pretentii de CM sau CE? cand o sa acceptam adevarul, chit ca ne doare, o sa incepem sa crestem. doamne ajuta.
    • +22 (24 voturi)    
      adevarul il avem in fata (Joi, 30 septembrie 2010, 22:07)

      kostel [utilizator] i-a raspuns lui kostel

      dovada ca ce am scris mai sus e adevarat, la scorul 3-2, minutul 96, un jucator al stelei vrea sa il faulteze (intentionat) pe unul de la napoli si pana si comentatorul zice: "asa, pune-l jos". nu mai zic de dovada data de tatarusanu ... 2 minute penibile tras de timp si pentru ce????? ABSOLUT nimic. ba da: demonstreaza profesionalismul nostru. singura echipa romaneasca ce a demonstrat ca se poate: unirea urziceni: 1 singura participare in champions league in grupe si a castigat 8 puncte. echipele bucurestene incearca de 10 ani in continuu si nici una nu a reusit mai mult de 5 puncte. unde mai pun ca steaua, dinamo, rapid si alti "flacai" au "vedete" cu nume mari. ei bine, uite ca se poate: urziceni, fara nume mari, au muncit se rezultatul este: daca joci ca echipa esti mai bun decat "diamantele", "briliantele" si alte perle, asa cum lauda presa noastra jucatorii interni.
    • +9 (11 voturi)    
      adevar adevarat (Vineri, 1 octombrie 2010, 1:47)

      flaoshel [anonim] i-a raspuns lui kostel

      Nimic mai adevarat si mai simplu spus decat cele afirmate de tine. decat codas la oras mai bine in satul meu fruntas: asta e vorba care se potriveste cu fotbalul romanesc. toti sunt vedete cand joaca in liga I si cum scoatem capul impotriva unei echipe de talie mondiala incepem sa huiduim, sa dam vina pe arbitrii, pe ghinion, cerem faulturi peste faulturi. am fost pe stadion la meciul cu napoli si nu era faza la care se impiedica sau se arunca un stelist la pamant la care sa nu urle toata galeria si sa huiduiasca de parca toti sunt arbitri si toti au citit macar o data regulamente ca sa stie cum si de ce se da lov libera.


      RUSINE STELISTILOR. si suporterilor si jucatorilor. suporterii pentru ca nu mai vin pe stadion, iar atunci cand vin vin numai pentru scandal si huiduieli uitand sa isi incurajeze echipa. iar jucatorilor rusine ca nu stiu decat sa se culce pe o ureche atunci cand au avantaj ajungand in situatii de acest gen sau chiar mai nasoale, vezi steaua - middlesbrough 2007
    • +1 (1 vot)    
      pai, (Vineri, 1 octombrie 2010, 10:41)

      curiosu' [anonim] i-a raspuns lui kostel

      dece " aveti ", nu esti roman? Sa fie de la K ? In rest ai dreptate!
  • +3 (15 voturi)    
    Tipic (Joi, 30 septembrie 2010, 20:51)

    Crapu' [anonim]

    Kapetanos e un cretin care nu a lasat echipa in 10 oameni pentru prima oara.
    Gigi, i-ai 5000 de euro din salariu..sa se invete minte.
    Daca isi aduc unii aminte aceleasi faze le facea si Lacatus...cind calificarile bateau la usa, lua cite un rosu..
    Oricum, sper sa nu egaleze macaronarii.
    S'auzim numai de bine!!
  • +4 (8 voturi)    
    sa nu li se urce la cap cu 2 avantaj (Joi, 30 septembrie 2010, 21:03)

    da [anonim]

    sa nu li se urce la cap cu 2 avantaj
  • +7 (15 voturi)    
    Steaua=Jiji (Joi, 30 septembrie 2010, 21:22)

    preince gelu [anonim]

    Imi pare rau s o spun, credibilitatea stelei a disparut cu aparitia lui Jiji in peisaj. Din acel moment steaua pentru mine e egal cu mizeria stransa in jurul lui Gigi, din pacate fiecare jucator pare a fi un mic Gigi.Chiar daca nu sunt, inevitabil se asociaza cu oierul. din pacate: hai Napoli!
    • +9 (15 voturi)    
      sunt de acord (Joi, 30 septembrie 2010, 22:00)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui preince gelu

      Si sunt un stelist .Nu suport sa vad cum acest Gigi Becali isi bate joc de Steaua!
      Echipa nu mai este a noastra este doar a lui , totul la Steaua este despre el numai el!
      Ma bucur ca s-a terminat 3-3!
      Pleaca Ciobane
      • -6 (12 voturi)    
        incredibil (Joi, 30 septembrie 2010, 22:08)

        dodi1 [anonim] i-a raspuns lui rochiri

        incredibil, ce treaba are becali cu arbitrajul?! aici nu a pierdut echipa...
    • 0 (0 voturi)    
      jkjjjklj (Vineri, 1 octombrie 2010, 16:22)

      Nobody [anonim] i-a raspuns lui preince gelu

      mi se pare o idiotenie ceea ce scrii. Gigi poate fi de 1000 de ori mai cioban dacat a fost sau este, tu ca roman, indiferent cine este Gigi sau ce a fost, esti dator sa tii cu o echipa din tara ta, asa consider eu. Eu tin cu Steaua si pe cei de la Dinamo nu-i halesc, dar daca ar juca Dinamo cu o echipa straina tin cu ei pentru ca sunt romani de-ai nostri
  • +1 (15 voturi)    
    pariu! (Joi, 30 septembrie 2010, 21:30)

    Gigel [anonim]

    la pariu ca napoli castiga cu 4-3!
    • +3 (3 voturi)    
      haha (Vineri, 1 octombrie 2010, 8:52)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      Degeaba mi-ati dat minusuri, copii lu' tata. La ce sanse a avut Napoli, ma mir ca nu s-a terminat 6-3 pt Napoli. 2 minute daca mai jucau, se adeverea prognosticul meu. ;)
  • +5 (13 voturi)    
    Tare mi-e teama ca... (Joi, 30 septembrie 2010, 21:31)

    Motanu [anonim]

    o sa pateasca steaua si asta-seara ceea ce a patiti la Boro acum 4 ani !!!
    • +6 (10 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 30 septembrie 2010, 22:29)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Motanu

      Mare dreptate ai avut...era inevitabil
  • +3 (7 voturi)    
    . (Joi, 30 septembrie 2010, 21:48)

    adi.i [utilizator]

    ce disperati!
  • +6 (10 voturi)    
    TAREEEEEEEEEEEEEEE! (Joi, 30 septembrie 2010, 21:54)

    adi.i [utilizator]

    Scorul corect!!
  • +4 (20 voturi)    
    Nedrept (Joi, 30 septembrie 2010, 21:56)

    Weather [utilizator]

    Un rezultat mincios. Steaua a inscris 3 goluri dintr-o ocazie si jumatate. Italienii meritau clar o victorie la scor
  • +11 (13 voturi)    
    schimbare in prelugiri....ce prostie! (Joi, 30 septembrie 2010, 21:58)

    Andrei [anonim]

    Laca, ai facut schimbarea aia aiurea in prelungiri, ai dat motiv sa prelungeasca meciul cu 1 min. E cea mai mare tampenie sa tragi d etimp cu schimbari in prelungiri. Asa am pierdut si cu Boro.
    • +1 (1 vot)    
      F corect!! (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:00)

      rc [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      si eu consider ca tot din vina lui lacatus s-a ajuns la scorul de egal, si nu neaparat din pricina timpului cat din faptul ca toti stelistii trageau sa moara inca din min 70 si el a tinut oamenii pe banca in loc sa dea un pic de prospetime ... asa i-a lasat pe aia sa traga pe poarta si sa faca caterinca maxima prin aparare.

      Scorul mai mult decat corect dpdv al jocului prestat de ambele echipe.
      Sper sa invete din experientele astea
  • -4 (22 voturi)    
    . (Joi, 30 septembrie 2010, 21:59)

    Eclesiastul [utilizator]

    Un arbitru de 2 lei. De fapt toata brigada...varza. Rusine ptr. asemenea prestatii la un meci de Europa League. Rusine!
  • +1 (17 voturi)    
    LOL (Joi, 30 septembrie 2010, 21:59)

    HP [utilizator]

    Patetic.
  • +3 (23 voturi)    
    bravo, Napoli!!! (Joi, 30 septembrie 2010, 21:59)

    cora [anonim]

    Super meci, super determinare din partea italienilor!
  • -4 (26 voturi)    
    ce este halucinant? (Joi, 30 septembrie 2010, 22:00)

    kalu [anonim]

    un slugoi de polonez corupt care isi bate joc de noi si ii avantajeaza pe tuciurii de italieni, asta este halucinant...
  • +14 (30 voturi)    
    Am mai vazut filmul asta (Joi, 30 septembrie 2010, 22:00)

    muciflenduri [anonim]

    Ce comentatori infecti poate avea proTv-ul, e uluitor ca cineva ii plateste sa isi refuleze frustrarile in direct.
    In rest, Steaua s-a comportat ca orice echipa romaneasca, a jucat cat a jucat si apoi s-a apucat sa mimeze.
    Din fericire pentru fotbal, Napoli a reusit sa egaleze. Ar fi fost o victorie nefireasca, a echipei care a mimat jocul.
    • -10 (26 voturi)    
      raspuns pt muciflenduri (Joi, 30 septembrie 2010, 22:03)

      ozzy [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      Si tu te compoti exact ca toti dinamovisti :| comentezi de mimat si etc... cand siau varsat plamanii pe teren! tu meriti un delete la postul ce lai facut si 2 suturi in cur cu dedicatie din partea fiecarui stelist
      • +10 (14 voturi)    
        are dreptate (Joi, 30 septembrie 2010, 22:07)

        alex [anonim] i-a raspuns lui ozzy

        Are dreptate muciflenduri.

        Mie mi-au iesit peri albi la Boro' pe stadion, de atunci sunt relaxat si nu mai imi fac sperante. Steaua pica in repriza a doua daca are un adversar care stie cat de cat sa joace.

        Nu mai dati vina pe arbitru.
      • +5 (15 voturi)    
        Lasa, lasa (Joi, 30 septembrie 2010, 22:10)

        muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui ozzy

        Oozy puiule, in loc sa fi pierdut 90 de minute la televizor, mai bine studiai gramatica limbii romane. Cu siguranta ti-ar prinde mai bine sa scrii corect in limba materna, decat sa fii un banal 'ultras', incapabil sa se exprime.
        Inteleg ca filozofia de viata a oilor e ca trebuie sa mearga cu turma, dar in afara turmei mai exista si pareri divergente, iar pana una alta, aici e hotnews.ro, nu fcsteaua.ro
    • -4 (14 voturi)    
      . (Joi, 30 septembrie 2010, 22:23)

      Eclesiastul [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      Porecla ta spune tot despre tine maimutoiule! Din fericire pentru tine e bine ca poti sa comentezi pe net ca altfel ti-ai lua-o in freza!
  • -4 (16 voturi)    
    x( (Joi, 30 septembrie 2010, 22:00)

    Bianca [anonim]

    baiii..ce arbitru...o lasat meciu pana o dat italienii gol,parca tatarusanu ar fi stat 4 min . Cata prostie.voi ce parere aveti?
  • -2 (24 voturi)    
    Polonez nesimtit (Joi, 30 septembrie 2010, 22:00)

    Ozzy [anonim]

    In afara de cele 2 faulturi de rosu ( picior in burta lui nicolita cand nu avea mingea si cot in gat cand era in atac. subliniez aproximativ aceasi faza ca eliminarea lui kapetanos) GOL in MINUTU 98!!!!!!!!!!!!!!!!!!! imposibil 4 minute prelungire + 2 min faultu lui tatarusanu + 0.5 o schimbare! sunt 6.5 ... meciul a durat cu ore intregi pt ca ultimele minute au avut peste 300 de secunde(cel putin asa mi sa parut mie).... Polonezul acesta este o mizerie! ne-au furat o victorie care n-ar fi stricat deloc! o victorie bine meritata!
    • +7 (13 voturi)    
      "Tizule", lasa prostiile (Joi, 30 septembrie 2010, 22:12)

      OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui Ozzy

      Daca numeri ocaziile de gol, o sa vezi ca trebuia sa pierdeti la 2-3 goluri. Ca sa nu mai spun ca voi v-ati trezit cu 2-0 in min 10 fara sa aveti vreo "vina". De Sanctis si fundasul ala stiu mai bine.
      • -3 (11 voturi)    
        Dar intradevar (Joi, 30 septembrie 2010, 22:30)

        ozzy [anonim] i-a raspuns lui OzzyO

        daca numeri ocaziile vei afla ca steaua a avut un picut mai multe ... si mai probabil ma refer la o anumita bara... culmea ... de 2 ori... si un duel cu portaru ... napoli a avut suturi aruncate de pe camp... acelea nu sunt ocazii si nici "skills" pt ca nu te poti baza pe un picior puternic si o acuritate buna! nu exista asa ceva... si drept dovata .. interceptariile stelei au fost un miracol! DAR revenind la football nu la curtea scoli ocaziile nu se pun golurile in timpul regulamentar DA! comic nu? ca ai venit ignorant .. si vei pleca la fel.. o sa zici ca sunt eu nebun .. si " ce fotbal stie taranu ala stelist" azi nu am fost stelist .. am fost roman, si asta ar fii trebuit sa fii si tu!
          () ()
    • +6 (8 voturi)    
      traim mereu in minciuna (Joi, 30 septembrie 2010, 23:42)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui Ozzy

      Nu arbitrul a mancat meciul ci Kapetanos.De ce ne ascundem dupa arbitru daca Kapetanos a fost suficient de idiot sa faca ce-a facut. Steaua a facut tot ce-a putut dar in 10 si cu diferenta de valoare individuala intre jucatori nu a facut fata la efort si concentrare. Cluburile de fite si gacicile uzeaza. Sunt pline ziarele de aventuri ale fotbalistilor cu tot felul de parasute. La nivel fotbalistic inalt lucrurile astea se vad. La noi in campionat mai merge, acolo nu. Fotbalul total nu se lasa pacalit, asa ca sa lasam arbitrii si sa ne uitam atent in curte. Cand in casa va fi macar bine atunci vorbim si de arbitri.
  • -2 (20 voturi)    
    bataie de joc (Joi, 30 septembrie 2010, 22:00)

    gimini [utilizator]

    Bataie de joc ce a patit Steaua azi. Arbitrul ala a fluierat numai cu italienii.
  • -1 (23 voturi)    
    arbitru (Joi, 30 septembrie 2010, 22:02)

    elena [anonim]

    mortii lui de arbitru polonez, saream gardul la el daca eram pe teren !!! sa plece ciung din tara !!
    • +5 (13 voturi)    
      :) (Joi, 30 septembrie 2010, 22:08)

      alex [anonim] i-a raspuns lui elena

      Auzi tu n-ai ceva cratite de spalat? :)
      • -4 (6 voturi)    
        maciomen (Joi, 30 septembrie 2010, 23:54)

        tia maria [anonim] i-a raspuns lui alex

        asta da raspuns de barbat adevarat!
  • -9 (17 voturi)    
    WTF (Joi, 30 septembrie 2010, 22:02)

    Ovicsson [anonim]

    Dal in .... de arbitru .... ce este.. polonezii o natie de idioti lasa 7min jumatate si a dat 4 min prelungiri.. maxim 6 trebuia el lasa 7 jumate sa dea aia gol
    • +5 (7 voturi)    
      minute (Vineri, 1 octombrie 2010, 9:03)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Ovicsson

      Daca italienii marcau in minutul 6, scriati ca trebuia oprit meciul in minutul 95. Nu mai bine se schimba regulamentul si se opreste meciul la pauza daca nu pierd romanii?
  • +7 (21 voturi)    
    :) (Joi, 30 septembrie 2010, 22:03)

    Ion [anonim]

    hahahaha. Nu ma pot abtine. Eu zic ca trebuie schimbat antrenorul :)
  • +4 (18 voturi)    
    haha (Joi, 30 septembrie 2010, 22:03)

    mmc [anonim]

    Asta e rezultatu mentalitatii de fotbalist roman. Probabil ca mai erau vreo 2 min de prelungiri se termina 3-4 Italienii trebuiau sa faca galagie la albitru sa continue meciu.
  • -3 (21 voturi)    
    BATAIE DE JOC (Joi, 30 septembrie 2010, 22:04)

    anonim [anonim]

    ce arbitru........zice 4 si lasa 7
    • +8 (14 voturi)    
      nu poti pacali fotbalul (Joi, 30 septembrie 2010, 22:20)

      david beckham [anonim] i-a raspuns lui anonim

      laca nu a invatat nimik din greselile lui olaroiu.
      foarte bine tata nu poti pacali fotbalul.
      ma inclin in fata macaronarilor pana nu fluiera arbitru nu e gata meciul.bravo voua napoletanilor.daca erau jmeckeri stelistii mai dadeau doua in prelungiri daca nu au sarit la gatul arbitrilor.rusine steaua rusine laca cu antijocu lu cartu.
      NU POTI PACALI FOTBALUL.
      • +5 (5 voturi)    
        Cartu (Vineri, 1 octombrie 2010, 9:02)

        bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui david beckham

        Te rog sa nu uiti ca totusi CFR-ul a marcat la Roma la 0-2... Si asta dupa ce au jucat de la egal la egal cu gazdele, avand la un moment dat 7-1 la suturi din care unul in bara. A doua bara a venit mai tarziu...
    • +1 (1 vot)    
      uiti schimbarea lui Tatarusanu? (Vineri, 1 octombrie 2010, 9:57)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      aia a prelungit prelungirile, asa e regulamentul, praleo!
  • 0 (12 voturi)    
    stupiditate si porcie (Joi, 30 septembrie 2010, 22:05)

    CRAP [anonim]

    e adevarat ca pe uefa.com se arata min 98 la egalare, dar trebuiau sa fie in stare sa tina de scor. oricum, arbitrul a fost mare porc, daca napoli avea nevoie de min 100 ca sa egaleze, probabil prelungea pana in minutul 101 (gasea el scuze). mare, mare, mare porc!! iar kapetanos un idiot, ca de multe ori in meciuri importante! (ptr ala care a spus ca sa castige napoli: FU2!)
  • -2 (14 voturi)    
    Bai baieti! (Joi, 30 septembrie 2010, 22:05)

    cosma [anonim]

    Bagati-i, mai baieti, fluierul pe gat, polonezului atemporal!
  • +8 (12 voturi)    
    dreptate (Joi, 30 septembrie 2010, 22:09)

    dili [anonim]

    asta e, cand steaua castiga ajutata de arbitrii in campionatul intern nu mai zice nimeni nimic. acum, cand au fost putin dezavantajati, a sarit toata lumea in sus. ce hotie. da, ce hotie ca exista steaua in campionatul romaniei.
  • +9 (15 voturi)    
    Sa fim seriosi!! (Joi, 30 septembrie 2010, 22:10)

    George [anonim]

    Steaua nu merita sa castige. In repriza a doua n-a jucat nimic si a stat cu fundul in poarta si doar norocul a facut sa nu incaseze vreo 5-6 goluri. Avand in vedere ca Tatarusanu s-a dat lovit aparoape 3 minute (din cele 4 minute de prelungire acordate) + schimbarea absolut idioata a lui Lacatus, prelungirea meciului a fost justificata. Chiar si-asa, repet, Steaua nu merita sa castige. Penibili si comentatorii meciului. Niste pomanagii jalnici.
    Oricum, Napoli este mult peste Steaua. La Napoli, echipa oierului nu are absolut nici o sansa.
  • -7 (15 voturi)    
    RUSINE ARBITRAJULUI EUROPEAN (Joi, 30 septembrie 2010, 22:11)

    GOTESMAN RUBIN [anonim]

    ...DACA NICI ACUM NU NE-AM LAMURIT CU MAGARIA DIN FORURILE INALTE ALE ACESTUI SPORT CARE ESTE INAINTE DE TOATE UN MARE SPECTACOL SA NE IERTE DUMNEZEU ! ATATIA ARBITRII NE-AU FURAT...OAMENI BUNI DESTEPTATIVA! AVEM TALENTE IN TOATE DOMENIILE! SA FIM UNITI.ASTA NE LIPSESTE.
  • +11 (11 voturi)    
    erqwrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (Joi, 30 septembrie 2010, 22:11)

    nyk [anonim]

    de ce traim in suspans mereu?daca ne conduceau ei cu 3-0 mai aveam oare forta de a reveniiiii?
  • -1 (15 voturi)    
    pacat (Joi, 30 septembrie 2010, 22:13)

    nike [anonim]

    si cica doar romanii fura... Uite ca fura si polonezii...
  • -2 (18 voturi)    
    steaua (Joi, 30 septembrie 2010, 22:16)

    Tragic dar adevarat [anonim]

    incredibil , steaua a facut un meci de nota 11 nu meritau sa piarda 3 goluri intr-un fel atat de urat
    • +2 (4 voturi)    
      nota 11 (Vineri, 1 octombrie 2010, 8:59)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Tragic dar adevarat

      Pentru primele 15-20 de minute. Restul a fost de cascadorii rasului, incepand cu eliminarea grecului si cu renuntarea nu numai la atac, dar si la constructie si la joc in general.
  • -1 (17 voturi)    
    rusine arbitrajului (Joi, 30 septembrie 2010, 22:18)

    muschetarul [anonim]

    polonezul asta este o rusine...
    chiar nu pot fi contestate astfel de atitudini.
    Nu poti gandi decat ca a fost cumparat.
  • +5 (11 voturi)    
    3-3 (Joi, 30 septembrie 2010, 22:25)

    Steaua sus rasare [anonim]

    Intr=o lume normala, o echipa condusa cu 3-0 nu mai avea nimic de facut. Dar cind adversarii te invita in careul tau, de ce nu?

    Propunere:
    - toti jucatorii sa-si primeasca salariile la zi si fiecare o prima de 10,000 euro pentru ca au acceptat sa se arate in chiloti (de sport e adevarat) pe terenul de joc
    - Marius Lacatus sa fie dat afara imediat. Jiji, actioneaza!
  • +10 (18 voturi)    
    Polonia (Joi, 30 septembrie 2010, 22:26)

    Alex [anonim]

    iubesc Polonia! o tara care a eradicat coruptia din fotbal... poate de aia nu sunteti obisnuiti cu arbitri corecti... in fine, ati luat punctul anual. acum, va ramane sa va luati de gigi, arbitraje, dinamo, rapid si constelatia orion.
    • 0 (2 voturi)    
      tare (Vineri, 1 octombrie 2010, 8:58)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Foarte tare...!
  • +6 (12 voturi)    
    miorita (Joi, 30 septembrie 2010, 22:26)

    costi [anonim]

    la 3-0 pentru Steaua in 15 minute m-am crispat ca majoritatea suporterilor stelisti; stiam ca stelistii se vor baga cu curul in poarta si va fi rau. Putea fi 4 sau 5-0 pentru Steaua dar suficienta si frica de a fi cei mai buni, a noastra a romanilor ne impiedica progresul, zi de zi. Poate ca tara asta e prea bogata si frumoasa; pacat ca e locui....
  • -3 (15 voturi)    
    nedrept! (Joi, 30 septembrie 2010, 22:27)

    geo [anonim]

    un egal cat o infrangere!ne-a furat catolicul ala de polonez in favoarea catolicilor italieni!kapetanos,un mare dobitoc!ce-i trebuia lui sa-l loveasca pe cioroiul ala???si la 3-0?!am ratata o mare ocazie:sa batem o echipa italiana in 10 oameni!pacat!...
  • +6 (12 voturi)    
    Slab (Joi, 30 septembrie 2010, 22:28)

    anonim [anonim]

    Bravo steaua...joc jalnic..a 2-a repriza...jalnic...polonezu a facut ceea ce trebuia...din primele 4 minute nu s-au jucat nici macar un minut ca ori au fost "accidentati"sau daca nu s-au facut schimbari...asta nu e joc...nu poti sa ti mingea si sa faci 2-3 schimburi de pase timp de 30 de minute?merita egal...sau daca nu chiar sa piarda....decat sa ne facem de ras cu o echipa care nu stie cum sa tina de o minge mai bine stam la noi in banca si ne vedem de bambiliciul nostru...Bravo Napoli!!!
  • +5 (7 voturi)    
    tuin pics ca-n balcani (Joi, 30 septembrie 2010, 22:32)

    angela [anonim]

    e adevarat ca arbitrul a menifestat o tendinta foarte puternica de a favoriza italienii , dar sa fim seriosi , in repriza a doua ne-am aparat , Steaua nu a mai luptat sa construiasca ceva din care sa iasa gol , nu mai existau pase ci doar degajari... asa ca noi cacealma si arbitrul cacealma ...
  • -3 (7 voturi)    
    Urat (Joi, 30 septembrie 2010, 22:33)

    etre [anonim]

    Pt toti ametitii care comenteaza ca Steaua nu a mai jucat nimic. Uitati de un om in minus , era oarecum normal. Asta nu scuza cu nimic prelungirile care au fost lasate intentionat pana la gol.

    Voi nu aveti ce face decat sa intaratati lumea, comportament de coate goale.

    Si da , e foarte pacat ca tara asta e locuita, de unele specimene care se ocupa doar cu aruncatul de ....
  • +7 (13 voturi)    
    Tipic romanesc (Joi, 30 septembrie 2010, 22:37)

    sieg [anonim]

    mare vorba aceea ca romanul se ineaca la mal,confirmata de altfel si astazi inca o data,si normal ca altii sunt de vina,mai ales arbitri,sau vremea sau tabela sau ceasurile etc,cat despre prelungiri,au fost 4 minute care trebuiesc JUCATE,si nu furate sau fentate,dar ma rog,tipic romanesc.
    • -5 (5 voturi)    
      :) (Joi, 30 septembrie 2010, 22:47)

      anca [anonim] i-a raspuns lui sieg

      mai lasati-l pe gigi in pace...
      si arbitrul a fost de cacat...
      un handicapat...
      cat despre romanii care au tinut cu italienii ...niste prosti...

      (anca)
      • +1 (1 vot)    
        anco (Vineri, 1 octombrie 2010, 7:42)

        david beckham [anonim] i-a raspuns lui anca

        nu tine nimeni cu macaronarii pt cunostiintele tale,tinem doar cu fotbalul lucru pe care tu nu il intelegi din moment ce debitezi chestiile astea.arbitru mai trebuia sa prelungeasca cu vreo 2 minute ca sa fiu sincer
    • +1 (1 vot)    
      dar dumneata sieg ,nu esti roman? (Joi, 30 septembrie 2010, 23:00)

      angela [anonim] i-a raspuns lui sieg

      nu vreau sa supar pe nimeni dar nu e tipic romanesc...avem exemple multe pacat ca din trecutul apropiat al fotbalului romanesc si nu din prezent , dar nu vreau sa dau exemple pentru a nu supara pe nimeni , pot aminti doar nationala noastra si minunatele CM din Italia si SUA ...sau un amical cu Anglia in 1982 sau 1983 ... ei nu va aduceti aminte?
    • 0 (4 voturi)    
      Chiar 'tipic romanesc" (Joi, 30 septembrie 2010, 23:19)

      J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui sieg

      90 de secunde a tras de timp Tatarusanu, 60 de secunde pentru inlocuire(desi in toata Europa se dau doar 30 de secunde suplimentare de prelungire ); mie tot nu-mi iese calculul tau. Presupun ca stai cu "artimetica" la fel ca si cu gramatica("trebuiesc JUCATE".... nu se face acordul-corect esteTREBUIE jucate). Mda, tipic romanesc.
    • -3 (5 voturi)    
      Munciti mai mult (Joi, 30 septembrie 2010, 23:22)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui sieg

      Pacat!!! in seara asta aveau si ei o sansa dar poate data viitoare cu alta ocazie,cine stie,nu?a si tineti cont k nici o echipa nu o sa mai ajunga k Steaua chiar dak a fost in trecut,in prezent niciuna din Romania nu o sa mai ajunga la nivelul ei niciodata.In privinta asta jos palaria si sa speram k pe viitor o sa fie mai bn tara asta si cine stie poate k o sa se califice mai multe echipe din tara k,pana la urma suntem Romani si nu conteaza echipa,ar trebui sa fim alaturi de ea oricare ar fi,sa nu conteze numele.Voi sunteti buni numai sa comentati,sa jigniti etc.Mai intai uita-te in gradina ta,apoi uita-te in gradina altuia.E usor din gura dar dak ati fi voi in locul lor nu ati mai comenta.Asa k şttttttttt k nu aveti nici un drept...........
  • +4 (4 voturi)    
    Supărare mare... eu m-am amuzat! (Joi, 30 septembrie 2010, 22:54)

    Radu [anonim]

    Prelungiri cam exagerate, dar eram sigur că Steaua nu câştigă, putea să conducă şi cu 5-0. Şi, într-un fel, îmi pare bine, echipa asta e din ce în ce mai infectă de când e analfabetul ăla promovat de televiziunile noastre mizerabile (Becali). Lasă, că şi-aşa aţi avut noroc cu lopata, ia să mai vedeţi şi când luaţi plasă! Bravo CFR Cluj! Hai Craiova!
  • +8 (10 voturi)    
    tipic romanesc..adica scuze tiganesc (Joi, 30 septembrie 2010, 22:58)

    fific [anonim]

    deci faultul lui tatarusdanu a tinut 2 min 48 de sec...o schimbare 30 sec plus 4 min inseamna ca meciul ar fi trebuit sa tina pana in min 97 si 12 secunde..iar golul a fost marcat exact cand pe ecran s-a facut 97:00...verificat ... si chair daca ar fi depasit cu un minut peste ce ar fi trebuit ...asta NU insemana ca arbitrul ne-a batut...numai idiotii ar analiza asha...si is destui pe acilea vad...cum is prea multi idioti prin romanica dupa cum tziganeala zilnica ne-o arata...VINA o are tatarusanu care A FOST EVIDENT ca nu era accidentat si ca tragea de timp si i-a dat arbitrului un motiv sa lucreze un pic contra...VINA lui lacatus ca mai face o schimbare dupa acea evidenta tragere de timp...am si spus prietrenilor in timp real ca va tine pana prin min 97 acel meci...sa fii DOMINAT IN ASHA HAL pe propriul teren chair si in 10 ...ESTE VINA ECHIPEI CARE NU ARE VALOARE....si in fata unor neoica nimeni ca napoli...un feld e astra de pe la noi....astae is motivele pt care s-a facut egal de la 3-0.........si sa adaug: NOI AVEM NUMAI COMENTATORI INCITATORI TEMBELI ADUCATOPRI DE HAOS MENTAL ...de la dobitocratii de pe la tvurile lui partzulici la realitatile vanturate pana la un amarat de probabil (ca sa zic si ca ceilalti) minut dat in plus la un meci si vreo 2 cm depasiti de minge la o linie de fund nesamnalizata comnate la un meci de fotbal ..TOTI ZBIARA ISTERIC hotie/nimpoytriva noastra a romanilor etc..ce suna destuld e clar a DATI IN CAP/URLATI/ZBIERATI etc..astept zilele sa vad comentatori echilibrati/calmi (nu ca si mod de a comenta ci ca si continut agresiv) care sa indemne la singurele lucruri care ne pot duce spre mai bine si care ne lispsesc "la greu": LA MUNCA/LA CALM/LA LINISTE ... sapoti sa bei o bere dupa un meci sau sa bei un lapte cald cu sotia zambind dupa meci ...si nu xcum probabil s-a intamplat SI din cauza comentatorilor...nspe neveste batute/sute de mii culcati cu sentimente de frustrare etc...NUMAI BINE SI MULT CALM!
    • -1 (5 voturi)    
      Mister "calm" (Vineri, 1 octombrie 2010, 1:39)

      etre [anonim] i-a raspuns lui fific

      Cate echipe trag de timp, fac schimbari , si de cate ori se prelungeste, corespunzator, meciul cu 8 min ? mai ales , de cate ori a beneficiat o echipa romaneasca de 8 min de prelungire ?

      Apropo , daca esti asa harnic la ora de seara , te rog , intoarce-te la munca si lasa-ne pe noi astia care ne pierdem timpul ca niste netrebnici la un meci.

      Si nu in ultimul rand , invata sa scrii inteligibil si nu mai delira un zid de text pe nerasuflate. Cine sufera aici ?
      • +3 (3 voturi)    
        RUSINE (Vineri, 1 octombrie 2010, 7:49)

        david beckham [anonim] i-a raspuns lui etre

        pai nici o echipa romaneasca nu a beneficiat de 8 minute de prelungire pentru simplu motiv ca adversarul joaca fotbal nu se da lovit sau nu face schimbari pt a trece timpul.cate goluri avans trebuie sa aiba o echipa romaneasca ca sa catige?10?20?
        daca aveau aia 3-0 ar fii revenit steaua?am vazut acum doua saptamani cum a revenit.
        mucles vorba lui apostol la astea sunt buni.frumoasa tara pacat ca-i locuita
    • +4 (4 voturi)    
      in fata unor neoica nimeni ca napoli? :)))) (Vineri, 1 octombrie 2010, 2:08)

      TDlemmon [anonim] i-a raspuns lui fific

      poate ar trebui sa mai studiezi putin o echipa inainte sa comentezi asupra ei. 80% din victoriile echipei Napoli, 80% din golurile inscrise de Napoli de cand juca Maradona la ei si pana azi au fost realizate, respectiv inscrise in a doua jumatate a reprizei a doua, iar 70% din victorii au fost dupa ce echipa era condusa in prima repriza. asta e stilul lor de joc.

      Iar daca tu compari Napoli cu Astra, da-mi voie sa mai rad putin :))))))) si sa iti spun ca Napoli are doua campionate castigate, o cupa si CUPA UEFA. asa ca nu sunt chiar asa de "neoica nimeni"
  • -3 (3 voturi)    
    Minutul 98?! (Joi, 30 septembrie 2010, 22:58)

    un roman [utilizator]

    Cum s-a ajuns fratilor la 8 minute de prelungiri pentru o repriza de 45 de minute?!
    Foarte foarte interesant.
  • 0 (2 voturi)    
    Ajutati un biet arbitru sa se puna bine cu uefa (Joi, 30 septembrie 2010, 23:09)

    io [anonim]

    www.football-lineups.com/referee/259/?fo=435
    aici puteti sa faceti comentarii la adresa hotului
  • -1 (1 vot)    
    Concluzie (Joi, 30 septembrie 2010, 23:13)

    interesantul [utilizator]

    Jos Fecali!
  • +6 (6 voturi)    
    pe strada (Joi, 30 septembrie 2010, 23:22)

    tia maria [anonim]

    ...suporterii isi manifeste dezaprobarea
    - au spart geamurile unei florarii
    - au oprit taxiurile cu clienti si i-au batut pe clientii care nu vbeau romana


    e dezgustator
  • +3 (3 voturi)    
    pacat... (Joi, 30 septembrie 2010, 23:22)

    pitu [anonim]

    pacat de meciul bun facut de steaua in primele 20 minute dar fotbalul se joaca pe goluri
  • +5 (5 voturi)    
    la 3-0 (Joi, 30 septembrie 2010, 23:54)

    cipri_ [utilizator]

    la 3-0 eu inca mai tremuram, poate ca la un 5-0 puteam sta mai relaxat ca nu vor pierde miercul, dar uite ca a fost si un 3-0 suficient pentru a scoate un egal :-)
  • +6 (6 voturi)    
    .... o seara trista (Vineri, 1 octombrie 2010, 0:23)

    mihai [anonim]

    Sunt un stelist infocat, am tipat alaturi de ceilalti pe stadion, pe sfarsit de partida i-am urat arbitrului doar de dulce si lui si familiei, si mamei sale .. tuturor, gandirea pe moment a fost .. CLAR e vina arbitrului.

    Apoi, in drum spre casa, mi-am dat seama ...noi am avut 3-0 !!! TREI goluri avantaj ! Incepand cu minutul 60 se vedea pe echipa ca nu mai putea, erau terminati dpdv fizic.

    Arbitrul sa spunem ca are si el o vina (de dragul de a da vina pe cineva), dar oricat de impotriva ta ar fi arbitrul ... noi am condus cu 3-0.

    Adevarul este ca nu putem mai mult. Jucatorii nu pot face fatza 90 minute pe teren... Oricat de mult mi-as dori ca Steaua sa se califice mai departe, imi vine foarte greu a crede ca va reusi.
    • +3 (3 voturi)    
      bravo (Vineri, 1 octombrie 2010, 7:51)

      DAVID BECKHAM [anonim] i-a raspuns lui mihai

      bravo mihaita
      mai sunt si din cei care vad adevarul adevarat si nu dau vina pe arbitru pe bunica pe mamica.
      3-0 si meciul se termina cand fluiera arbitrul
    • 0 (0 voturi)    
      bravo (Joi, 21 octombrie 2010, 13:39)

      dansimon [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Eşti unul dintre puţinii suporteri obiectivi. Un suporter adevărat trebuie să sesizeze şi minusurile nu numai plusurile unei echipe. Iar de minusuri nu duce lipsă nimeni. Inclusiv Steaua!
  • +6 (6 voturi)    
    calcul (Vineri, 1 octombrie 2010, 0:36)

    Sorin [anonim]

    Comentez doar prelungirea jocului.
    Golul a fost inscris in minutul 96 si 58 sec.
    2 minute jumatate s-a accidentat Tatarusanu.
    30 secunde se pune schimbarea(desi cica a durat 22 sec).
    4 minute se aratasera de la margine.
    Facem calculul si vedem ca trebuia fluierat aprox in minutul 97. Bine, putea sa fluiere in 96:30, a fost ceva ghinion dar arbitrul e acoperit de regulament in acest caz.
    Ganditi obiectiv, adunati minutele si veti vedea ca e o decizie la limita de 5-6 secunde, nu poate fi catalogata un furt ordinar.
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns la "calcul" (Luni, 4 octombrie 2010, 23:33)

      angela [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      imi permit sa te informez pe tine si pe toti cei care fac calcule , ca pe uefa.com apare ultimul gol inscris in minutul 98(si e oficial asa) Asta ca un raspuns la rece la prelungirea jocului .In rest ai dreptate , nu e furt ordinar e favorizare pe fata si lipsa de pregatire psihologica si fizica din partea fotbalistilor ...oricum ar trebui sa fim foarte tari in fotbal si o tara care aduce bani la uefa ca sa beneficiem si noi odata de o favorizare de acest tip
  • +1 (7 voturi)    
    precizari (Vineri, 1 octombrie 2010, 0:48)

    aka [anonim]

    Se poate verifica. In momentul inscrierii golului 3 de catre napoli era minutul 6 si 58 de secunde al prelungirilor. Nicidecum minutul 8. Macar voi de la hotnews sa fiti corecti si lucizi chiar daca va mananca fierea.
    Doi: prelungirea arbitrului cu 3 minute peste cele 4 aratate de la margine mi se pare justificata atata timp cat portarul stelei s-a dat lovit si s-a tavalit 3 minute pe gazon tinandu-se de mana, desi doar mingea il atinsese usor inainte sa iasa afara.
    Hai, stelistilor, recunoasteti ca au jucat mai bine napoletanii mult mai multe minute decat steaua. Kapetanos a fost eliminat pe drept dupa un cot urat in figura. Si, da, am tinut cu Napoli! :))))))
  • +4 (6 voturi)    
    victorie (Vineri, 1 octombrie 2010, 8:50)

    bogdanicus [utilizator]

    Scriam ieri ca pentru a avea "prima victorie din istorie" impotriva echipelor din Serie A, prima conditie este ca Steaua sa si marcheze "primul gol din istorie" impotriva italienilor.

    Recunosc ca nu mi-a venit sa cred ca in min.16 era 3-0 si m-am bucurat pentru ei, ca pentru orice echipa romaneasca. Uitasem (din cauza Unirii care se apara in apropierea careului advers si din cauza CFR-ului care se bate cu italienii la ei acasa de parca ar fi nemti sau englezi, nu romani), ca Steaua "cade" imediat ce are avantajul dorit.
    Dovada? Uitati-va va rog pe caseta tehnica:

    Scor 3-3
    Suturi afara: 5-5
    Suturi pe poarta: 3-12

    Pai cand ai 3 goluri din 3 suturi, ce mai vrei? Inseamna ca ai noroc cu carul la eficienta 100%.

    Deci au marcat si primul gol din istorie, si al doilea, si al treilea. Acum problema e ca victoria inseamna sa ai mai multe goluri marcate decat goluri primite. Cu 3-12 la sututi pe poarta, rezultatul e inca o data norocos.

    E adevarat ca gol in minutul 97-98 e penibil, dar nu face decat sa transforme rezultatul intr-unul echitabil. Mai ales cand tu pierzi un atacant din minutul 30.

    Zicea cineva ca trebuie sa ii ia Gigi lui Kapetanos 5000. Eu zic ca s-a pierdut mult mai mult decat 5000.
  • -3 (5 voturi)    
    Arbitri masii... (Vineri, 1 octombrie 2010, 8:56)

    BX [utilizator]

    Fotbal de calitate o sa mai existe pe lumea asta cand n-or mai fi arbitri si se va arbitra electronic.
  • +4 (6 voturi)    
    Golul de 3-3, regulamentar (Vineri, 1 octombrie 2010, 9:05)

    CATA [anonim]

    Aceleasi articole subiective. V-ati obisnuit sa dati vina tot timplul pe arbitrii. Tatarusanu a tras de timp ca un nesimtit 2 min. si 50 sec., s-a facut si o schimbare la care stelistul schimbat abia se misca, ce sa mai, trageri de timp penibile! D-aia a prelungit arbitrul pana in min. 97 meciul si retineti, golul de 3-3 s-a dat in min. 96 si 58 sec.! Cele 4 min. de prelungire plus 2 min. 50 sec. ale lui Tatarusanu plus schimbarea = 3 min. si 93 + 4 = 97!!! Q.E.D.!!! Stelistii a aratat o mentalitate de echipa MICA.
    • +5 (5 voturi)    
      imi pare rau, (Vineri, 1 octombrie 2010, 9:37)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui CATA

      dar arbitrul nu a tras de timp: a aratat 4 min normale de prelungiri, min 2 min cu accidentarea lui Tatarusanu+ 1 min cu schimbarea (Surdu a intrat in locul lui Bogdan Stancu in min 94).
      Deci 4+2+1=7.
      Arbitrul nu a prelungit meciul anapoda.
  • -2 (4 voturi)    
    vicieri de rezultate (Vineri, 1 octombrie 2010, 9:33)

    Dacu [utilizator]

    Vicierile de rezultat sunt permise/autorizate de fifa/uefa prin mentinerea unui sistem decizional arhaic in fotbal - (orice zice arbitrul la primul impuls e litera de lege - chiar daca si el apoi isi da seama si recunoaste ca nu a fost decizia buna, nu mai poate face nimic) - spre deosebire de rugby (unde de exemplu la campinatele mondiale se foloseste tehnica: la o faza dubioasa, arbitrul cere unui coleg analiza reluarilor, si asteapta decizia din studio. Totul dureaza cateva secunde si nimeni nu mai are de comentat.).

    Deci vicieri de rezultate permise cu buna stiinta de autoritatea in fotbal prin mentinerea sistemul de arbitraj ii transforma pe uefa/fifa in niste hoti si pe toti telespectatorii si spectatorii in niste fraieri.

    Se fac bani enorm de multi din drepturile televizate.
    Noi toti care ne uitam - milioane - suntem luati de fraieri - si implicit suntem contribuabili.

    Ce putem face sa santionam uefa/fifa in privinta refuzului lor de a rezolva problema arbitrajului - cel putin la nivele sportive superioare unde investitiile nu sunt o problema ?

    Propunere: lipsa spectatorlor pe stadioane - ex in deplasari, pe locurile goale galeriile sa afiseze bannere mari in engleza sa priceapa toata lumea cu mesaje de tipul

    " UEFA = Hoti. Stop vicierilor de rezultate."
    "Sport relativ. Business absolut."
    "We don't pay anymore for your f..ing business."

    Chiar daca UEFA ancheteaza un arbitru si il pedepseste, rezultatul nu se mai poate schimba.

    In gimnastica a fost un caz etalon: la un campinat mondial recent americanul Paul Hamm parca a luat aurul in fata unui coreean, nemeritat clar. S-a anchetat totusi si dupa ceva timp 2 arbitrii au fost exclusi din arbitraj dar americanul a ramas cu medalia. El n-a vrut sa o dea, si nu era obligat era doar obligatie morala.
    Asta e sport ? Sa stea loserul cu medalia mondiala de aur la gat cand se stie ca a fost viciat rezultatul si sa nu poti face nimic ?

    Autoritatile cer fair-play sportivilor dar nu ofera fairplay d.p.d.v juridic
  • +2 (2 voturi)    
    "boala" fotbalistilor romani (Vineri, 1 octombrie 2010, 9:37)

    nahir [utilizator]

    meciul se termina cand considera arbitrul, nu cand vor jucatorii, asa ca sa nu se mai planga. daca tatarusanu nu se tavalea in minutele de prelungiri...
    asa, arbitrul are acoperire.
    sa nu mai vorbim de golul trei incasat de stelisti, pt. ca nu e vina arbitrului pt. bulevardul din apararea stelista. mai bine mucles si pus osul la munca. nu e admisibil sa cazi fizic cand abia ai inceput campionatul. ce pregatire fizica au?
  • +1 (1 vot)    
    aur din tinichea (Vineri, 1 octombrie 2010, 9:53)

    costi [anonim]

    Sunt 2 antrenori tineri care au activat ca jucatori in fotbalul anglo-saxon si acum in noua postura, ca niste alchimisti, fac din niste jucatori slab cotati niste vedete, secretul?: joc pentru echipa, totul pentru echipa cu spirit de invingator. Cei 7 de la Unirea de asta au nevoie. Multi atotstiutori din fotbal s-au grabit sa spuna ca s-a gresit cu aducerea lor la Steaua. Am toata stima pentru Lacatus, dar, vai, cred ca lipseste ceva la Steaua. Cei 2 antrenori despre care am pomenit, sunt...ii stiti, fac performanta si bravo patronilor care i-au achzitionat!
  • +1 (1 vot)    
    Kapetanos ar trebui pedepsit (Vineri, 1 octombrie 2010, 10:00)

    arkan [anonim]

    Kapetanos ar trebui pedepsit drastic,el este pricipalul VINOVAT !
    Desi Steaua a CAZUT IN ULTIMELE 20' , daca nu ar fi fost portarul lua bataie ,cred ca in 11 jucatori nu ar fi fost egalata!
  • -2 (4 voturi)    
    Furt ordinar (Vineri, 1 octombrie 2010, 10:01)

    Aditza [anonim]

    Fratilor sunt dinamovist convins insa arbitrul a arbitrat clar cu tenta!Aduceti-va aminte cum pe la sfarsitul meciului la o centrare de pe stanga ,a lui Napoli mingea a iesit afara iar arbitrul a lasat jocul sa continue ,napoli avand o ocazie!La fel un jucator de-al Stelei care era pe margine nu a fost lasat de arbitru sa intre decat dupa vreo 2 minute plus cartonas galben lui tatarusanu in min 50 cica pt trageri de timp!hotie mare!
    • 0 (0 voturi)    
      eu tin cu Steaua, (Vineri, 1 octombrie 2010, 10:37)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui Aditza

      si ma doare egalul, dar cred ca arbitrul polonez a gresit din prostie, nu din rea-vointa. Sa nu uitam ca a mai si favorizat Steaua, spre exemplu in repriza 2 cand un jucator de la Steraua , intins pe burta, il tinea strans cu mainile de picioare pe un jucator italian care scapa singur cu Tatarusanu. Numai la judo am mai vazut asemenea procedee, Si arbitrul a dat lovitura libera pt Steaua....
  • -2 (2 voturi)    
    - (Vineri, 1 octombrie 2010, 10:31)

    n-am cratiti de spalat [anonim]

    Pt cei care calculeaza trasul de timp de la sfarsitul meciului de catre stelisti: din cate stiu eu la fotbal nu-i ca la baschet, nu se opreste ceasul cand se fac schimbari sau se intampla faulturi; si mai stiu ca nu sunt prelungiri la prelungiri in fotbal.
    Senzatia mea a fost ca arbitrul astepta sa egaleze napoli ca sa fluiere finalul meciului.
    Kapetanos a luat rosu dintr-o prostie si poate daca ramanea in teren nu se ajungea la asa ceva.
    E greu in 10 sa faci fata unui arbitraj defavorabil, e greu pt echipele romanesti si-n 11, daramite in 10...
    Daca jucau cu cap a 2-a repriza, oricat incerca arbitrul, nu mai egalau italienii, dar astia suntem, in tot ceea ce facem.
    Pt tipul misogin de o trimise pe o tipa la cratita: atat te duce capul....mi-e mila de tine, sincer.
    Pt cei care zic "meciul se termina cand fluiera arbitrul": si voi nu v-ati dorit ca arbitrul sa fluiere dupa cele 4 min de prelungiri?! sa fim seriosi :)
    PS. Mi-am adus aminte de meciul arbitrat de urs mayer....voi nu?! sperante, bucurie, agonie si....restul e istorie
  • 0 (0 voturi)    
    MECIUL CU NAPOLI (Vineri, 1 octombrie 2010, 10:36)

    POPA VIOREL [anonim]

    Este un pas inainte, dar...inca nu suntem profesionisti, iar de gestul de BALCANIC al lui Kapetanos......asta este realitatea, mai avem de invatat si de pierdut bani pana invatam lectia celor tari!
  • +1 (1 vot)    
    sa plangem pentru traditionalul ghinion romanesc (Vineri, 1 octombrie 2010, 10:56)

    ionescu [anonim]

    eu cred ca unii au facut bani buni cu meciul asta. voua chiar nu vi se par suspecte nenumaratele rasturnari de situatie din ultima vreme ? :)
  • 0 (0 voturi)    
    e vina lu becali (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:12)

    dezeu [anonim]

    Se vede ca si-a luat D-zeu mana de pe Steaua, de cand diavolul becali si-a bagat coada!!! pana cand diavolul nu va fi alungat din ghencea, steaua tot din astea va pati!!! Nu vedeti cum ranjeste diavolul la televizor si vb de credinta si de facut face doar arogante, si jigniri si mizerii??!!
  • 0 (0 voturi)    
    Incredibil (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:29)

    Gigelul [utilizator]

    Nu se poate asa ceva. La fel ca in meciu de calificare la Euro cand a fost Romania - Danemarca (Urs Meier, cine mai tine minte). Intr-adevar si Kapetanos a avut vina lui, dar nu in totalitate. Asta-i magarie pe fata. Arbitrul ne-a furat.
  • 0 (0 voturi)    
    Bieti romani (Vineri, 1 octombrie 2010, 11:57)

    Siebenbürgen [anonim]

    Din majoritatea comentariilor, si mai ales din instigarea comentatorilor si a presei, poti sa deduci usor de ce romanilor li se zice tigani in Europa, nu se refera neaparat la culoarea pielii, este vorba de caracterul duplicitar si de vehementa discutiilor cand nu isi au rostul. Tot ce a facut arbitrul are acoperire reglamentara, daca vrei ceva sigur nu prelungesti meciul ci dai eventual un 11 m, si sigur gasea vreo faza la care sa dea, avand in vedere ca meciul se juca doar in careul stelei in ultimele minute. Evident golul anulat pe nedrept din meciul cu Grashopper nu a fost furt, a fost ceva normal, conform presei valahe. Doresc stelei multi ani inainte, evident cu Becali patron iar poporului roman disparitie usoara, cu astfel de oameni disparitia este oricum iminenta.
    • 0 (0 voturi)    
      vorbesti asa de bine romana, (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:04)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui Siebenbürgen

      ca am crezut ca esti neaos.
      Din pacate pt tine, in fotbal asa fac toti (mai ales italienii), nu numai romanii.
      Dar asa e cand pierzi...doresti raul altora. Si mai zici de romani ca sunt tigani.
  • 0 (0 voturi)    
    voi ati vazut alt meci? (Vineri, 1 octombrie 2010, 12:56)

    spectator de fotbal [anonim]

    ce tot o dati cu superjocul din primele 16 minute? a fost noroc cu carul ori in sport norocul este necesar dar nu si suficient ptr a castiga. sa o luam pe rand:
    1. cu atatea schimbari de antrenor italienii nu stiau tactic cum va juca steaua asa ca au intrat cu o echipa de rezerve asezata intr-un 3-4-3 total aiurea.
    2. primul gol, un autogol norocos, sutul lui apostol se ducea paralel cu linia portii, noroc cu rezerva italienilor.
    3. golul 2, o centrare aiurea, nereusita, si un portar care se uita dupa romance prin tribuna.
    4. doar golul 3 poate fi trecut la faza jucata, o combinatie cat de cat.
    5. la acest scor steaua a facut ce face orice echipa din ro, baga autobaza. combinat cu schimbarea tacticii de antrenorul italian, dupa 20 min tipul a inteles unde a gresit si a reasezat jucatorii in teren. rezultatul, o dominare clara si migii salvate in extremis de tatarusanu, 12 suturi pe poarta plus 5 pe langa, o dominatie f clara. rezultatul as putea sa spun chiar inechitabil tinand cont de modul in care am inscris si de ratarile italienilor. ce a jucat steaua la 3-0 nu este fotbal de nivel international!!!(editat de HotNews.ro)
    • 0 (0 voturi)    
      interesele tale (Sâmbătă, 2 octombrie 2010, 2:30)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui spectator de fotbal

      in afara de interesele tale ar fi mai bine sa fii si realist. in primele 16 minute steaua nu a avut nroc si i-a mersi bine jocul. daca nu avea si-l facea. problema este la fel ca la steaua ca si la celelalte echipe romanesti ca in afara de antrenori acestea se retrag in aparare cand o duc bine si apoi se autodistrug. de aceea napoli a atacat f mult. nu ca e buna pt ca nu a demonstrat nimic. ci din cauza stelei care a stat cu fundul in poarta.
  • 0 (0 voturi)    
    anonim (Vineri, 1 octombrie 2010, 13:46)

    ss [anonim]

    ma lasi ma cu 1,2,3,4.. conteaza ca arbitru nu a fost corect , a oferit ff ocazi la poarta noasta si nu a fluerat dupa prima ocazie , ia lasat pe cei de la Napoli sa egaleze , asta nu mai e corect deloc , Steaua a dat tot ce a putut , da nu ai ce sa faci daca toti sunt contra noastra , contra ROmanilor .
    • 0 (0 voturi)    
      este grav (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:39)

      spectator de fotbal [anonim] i-a raspuns lui ss

      daca 3 goluri din care 2 din nimereala reprezinta ptr tine ca stelist : " ...Steaua a dat tot ce a putut ..." dar ratarile imense ale italienilor nu se pun? daca nu apara portarul ploaia de suturi trase din toate pozitiile?? de cate ori am trecut jumatatea terenului cu mingea la picior?
      • 0 (0 voturi)    
        esti ironic (Sâmbătă, 2 octombrie 2010, 2:33)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui spectator de fotbal

        daca o luam cu nimereala, liverpool a avut minim 2 goluri din nimerela, nu imi mai aduc aminte daca a mai fost si inca unul. stiu ca doar un gol a fost muncit la ei. asta e fotbalul. la tine e prostie sau hotie?
  • 0 (0 voturi)    
    Înhurați-mă, nu-mi pasă (Vineri, 1 octombrie 2010, 19:40)

    Anonim [anonim]

    Dar e părerea mea și nu îmi e rușine să o spun! RUȘINE ARBITRULUI! El este singurul care a decis ca acest meci să nu se termine cu victoria stelei! Copilul meu a izbucnit în plâns la 3-3 și m-a întrebat: ”Tati, ce are arbitrul cu noi?”! În numele tuturor suporterilor steliști din România, cer să se facă dreptate! Nu se poate ca o echiă să fie FURATĂ în acest hal, fără minimum de justificare! Această partidă trebuie să se rejoace! E inacceptabilă și reacția acestor ”fani” de pe net, cărora nu le cer să huiduie sau să înjure arbitrul, dar măcar să nu pună acest egal numai în cârca acestor jucători minunați și extraordinar de devotați și muncitori! Nu pot înțelege ce aveți cu Kapetanos!
  • 0 (0 voturi)    
    nu e bine nici cu minciuna. (Sâmbătă, 2 octombrie 2010, 2:27)

    mihai [anonim]

    tatarusanu nu a tras de timp ci a aparat prost si si-a dat mana peste cap. sunt curios daca ce; care a scris acest articol si-ar da mana de baza peste cap in acelasi mod si ar face o entorsa. ar mai scrie ceva?
    ii raspund eu ca nu. accidentarea daca era mai serioasa putea sa-l coste etape bune de stat pe banca.
  • 0 (0 voturi)    
    respect (Sâmbătă, 2 octombrie 2010, 2:35)

    mihai [anonim]

    multumim f mult celor de la hotnews ca putem sa comentam fara sa avem cont. ca la multe alte site-uri nu pierde timpul nici un om normal sa isi faca cont pt a spune 2 vorbe.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică