Tampenia istorica si extrema a Mondialului

de Alin Th. Ciocarlie     HotNews.ro
Vineri, 9 iulie 2010, 13:51 Sport | Fotbal

Am fost perfect de acord cu scriitorul Radu Paraschivescu, aflat in dialog cu cititorii HotNews: comentatorii meciurilor transmise de TVR au fost una din cele mai mari dezamagiri ale actualei editii a Mondialului. Daca s-au straduit sa copieze doar cele mai jalnice sabloane de triumfalism si exaltare ale celor de la ProTv care comentau Liga Campionilor, au reusit perfect.

Pentru ei, totul a fost “istoric” sau “extrem”. Meci istoric, gol istoric, echipa sau jucatorul cutare scrie istorie: nu, domnilor, istorice au fost golul cu mana al lui Maradona din ’86, infrangerea Italiei de catre nord-coreeni in ’66 si doar alte cateva amintiri de neuitat – din 2010 va ramane probabil prima victorie a europenilor in afara batranului continent. Sau: Podolski alearga extrem de repede (ce sa mai spunem atunci de Usain Bolt ?) ; sutul lui cutare a fost extrem de puternic (unde esti tu, Roberto Carlos?...); faza a fost extrem de periculoasa – nu mai exista nimic intermediar intre banal si suprem. Iar cand se epuiza extremul, era inlocuit cu “incredibil”.

Lucrurile au evoluat odata cu campionatul. Tampenia istorica si extrema a comentariilor de la Mondial a venit in semifinala Germania – Spania: “in lotul nemtilor sunt 11 jucatori care n-au nimic comun cu Germania”!!! Nimic comun in afara de faptul ca sunt toti cetateni germani, majoritatea nascuti in Germania si jucand la echipe din Bundesliga... Parca-l vezi pe Joachim Low cu traista-n spate prin Nepal sau Borneo, ca sa selectioneze pentru Mannschaft!

Spre norocul nostru, cel care a debitat enorma tampenie a revenit la normal peste numai cateva minute: “Din 13 goluri marcate de Germania, doisprezece au fost din careu”. Am tras aer in piept si ne-am intors la obisnuita violare repetata a normelor elementare de exprimare, o adevarata coloana vertebrala a comentariilor de la Mondial.

S-a atins oare apogeul tampeniei in semifinala? Oare ce megatampenie ne mai poate rezerva finala? Nu s-ar putea aranja, “istoric si extrem”, ca meciul Olanda - Spania sa fie comentat de caracatita Paul? Poate ca ne-am putea concentra asupra jocului...​


Citeste mai multe despre   



















12409 vizualizari

  • +12 (14 voturi)    
    Comentatori anti-talent (Vineri, 9 iulie 2010, 14:00)

    rc [anonim]

    nu stiu pe ce criterii ii aleg, dar majoritatea sunt execrabili. Iti vine sa pui mereu tv pe mute cu astfel de comentarii. Din pacate nu numai la TVR e situatia asta si nu numai cei de la fotbal sunt la pamant cu comentariul.
    Un exemplu pozitiv ar fi Eurosport :)
    • +3 (9 voturi)    
      Eurosport e OK... (Vineri, 9 iulie 2010, 14:11)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui rc

      ... pentru ca avut grija sa-i atraga pe cei mai buni de la celelalte televiziuni, ca si de la ziarele de sport. Cu alte cuvinte, nu au facut selectia Ionel Stoica & Co! O poveste de acum cativa ani: ajung acasa si-l vad pe fiu-meu privind un meci la TVR. "Cum e?", il intreb. "Singurul lucru bun la meciul asta e comentariul...", vine raspunsul. Comentator era Emil Gradinescu. O, tempora!...
      • +2 (2 voturi)    
        Emile, Emile... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 9:00)

        Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Alin

        Lauda de sine,
        Nu miroase a bine.
        • +2 (2 voturi)    
          Gresesti, Cicio! (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 14:03)

          Alin Th.C. [anonim] i-a raspuns lui Don Ciccio

          Nu era Emil G., era o poveste autentica!!!
    • +1 (5 voturi)    
      eh (Vineri, 9 iulie 2010, 14:21)

      cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui rc

      Sunt alesi pe criteriul cam "cei mai buni pe care-i avem". De unde sa trimitem altii daca nu avem? Vorba lu moromete...
    • 0 (0 voturi)    
      Io vad un pattern ... (Duminică, 11 iulie 2010, 9:27)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui rc

      Anume, cam toate comentariile sunt pe langa subiect (povesti din 1900 toamna cu ce stiu eu ce chestie aiurea), la introducere si la orice faza cat de cat mai rasarita se folosesc cuvinte mari, si nu se mentioneaza decat foarte rar cine cu cine joaca sau care e scorul momentului. Cam asta e modelul la mai toate comentariile de fotbal de la noi.

      Io cre' ca treaba asta are un scop: spalarea pe creier. Comentariul de fapt nu e destinat sa fie comentariu, ci sa te faca sa te holbezi cu ochii mari si inlacrimati la orice rahat de meci, indiferent cat de prost ar fi. Scopul e cresterea audientei prin orice mijloace, nu satisfactia spectatorului.
  • +8 (10 voturi)    
    cam asa sta treaba... (Vineri, 9 iulie 2010, 14:09)

    fly [anonim]

    Pertinent articol... Exemplele ar putea continua. Personal, cred "cireasa de pe tort" (in sens negativ) au fost invitatii care au fost rugati sa comenteze (gen presedintele arbitrilor sau alti comentatori de ocazie) care au fost chiar sub orice critica.

    Personal am urmarit majoritatea meciurilor online, cu comentariul de la RTE (canal irlandez). Comentariu succint, foaclizat pe meci, afirmatii scurte, ridicari de ton doar cand este cazul, si atunci cu moderatie. Iti dadeau tie libertatea sa evaluezi emotional o faza si nu reactionau ei in locul tau.

    Cei de la TVR erau foarte turati inca dinaintea sa inceapa meciul (asa a fost la Spania - Germania, spre exemplu). Mi se parea ca striga cineva la mine.

    Dar, pana la urma... hai sa le multumim frumos... Sa ii rugam sa isi faca o evaluzare cat mai obiectiva. Si daca va fi cazul, sa adopte gestul arbitrului italian care si-a dat "demisia de onoare".
    • +2 (2 voturi)    
      te contrazic (Vineri, 9 iulie 2010, 20:43)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui fly

      craciunescu a comentat destul de bine, nu stralucit, dar fara timpenii.
  • +6 (8 voturi)    
    re: (Vineri, 9 iulie 2010, 14:13)

    michasam [utilizator]

    Foarte tare articolul :)) Felicitari
  • +7 (9 voturi)    
    Avem comentatori de fotbal romani? (Vineri, 9 iulie 2010, 14:14)

    Tudor [anonim]

    In primul rand trebuie precizat ca nici o televiziune din Romania nu are comentatori de fotbal. Cei care vorbesc in timpul meciurilor nu fac altceva decat sa bruieze transmisia si sa deranjeze telespectatorii. Sunt tot timpul intr-o stare de somnolenta, vorbesc din minut in minut cand isi aduc aminte. Mai nou se cupleaza cate 2 ca in caz ca adoarme unul sa ramana celalalt. Problema e ca de obicei adorm amandoi.
  • +3 (7 voturi)    
    pacat (Vineri, 9 iulie 2010, 14:19)

    Gigel [anonim]

    Pacat ca nu l-au lasat pe SORIN HOBANA, este un MAESTRU!!!
  • +3 (7 voturi)    
    Zizristul roman (Vineri, 9 iulie 2010, 14:20)

    iulicos [utilizator]

    Toti tupeistii si toti ignorantii se fac ziaristi. Atat iti trebuie, ignoranta cat cuprinde si tupeu. Totul e " istoric" pentru ei deoarece habar nu au ce inseamna istoria. Istoria, in viziunea lor, se reduce la Maradona si Gica Hagi. Daca-i intrebi cine a fost Carol I sau Garibaldi se gandesc ca si astia au jucat pe la vreo echipa de fotbal...Hai Romania !
  • +6 (8 voturi)    
    Doua perle pe care mi le aduc aminte... (Vineri, 9 iulie 2010, 14:31)

    sdi [utilizator]

    ...din Brazilia - Olanda:
    Dupa golul egalizator al olandezilor: "Olanda nu a fost ucisa, era doar adormita"
    Iar comentariul care m-a dat pe spate, spre finalul meciului la 2-1 pt Olanda: "De la Kaka li se trage brazilienilor" (cu accent pe primul a la Kaka)
    • +5 (5 voturi)    
      Kaka (Vineri, 9 iulie 2010, 15:59)

      Pipu [anonim] i-a raspuns lui sdi

      Aia cu "de la Kaka" a fost o mare magarie, comentatorul tinand cu Olanda si neputand sa se stapaneasca .
  • +2 (6 voturi)    
    Da, sunt fenomenali (Vineri, 9 iulie 2010, 14:32)

    muciflenduri [anonim]

    Unii dintre ei sunt 'extrem si incredibil' de slabi, reusind sa ma agaseze mai mult decat o faceau vuvuzelele la inceput.
    Un moment de tristete e cand se apuca sa pronunte numele, inventand ei reguli de pronuntie pentru un nume, pe care le ignora pentru un nume asemanator

    Villa a devenit Vilia, dar CapdeVilla e cap de vila
    Llorente era loriente.
    Ar trebui sa le zica cineva ca daca se screm sa pronunte ca spaniolii, atunci sa retina ca LL se citeste I, nu LI, nu IL, nu altceva.
    • +1 (3 voturi)    
      daca taceai, filosof ramaneai (Vineri, 9 iulie 2010, 15:28)

      AL [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      E Capdevila, nu Capdevilla
  • +4 (6 voturi)    
    Ce comentariu... (Vineri, 9 iulie 2010, 14:34)

    Stefan [anonim]

    Oare citeste cineva de la TVR acest articol? Daca da sper sa nu uite nici de cei de la Formula 1 cand ii da afara pe acesti "experti" ai fortbalului...
  • +2 (4 voturi)    
    Gradinescu... (Vineri, 9 iulie 2010, 14:36)

    kreepy [anonim]

    si cam atat....
  • +6 (8 voturi)    
    morti si raniti (Vineri, 9 iulie 2010, 14:51)

    observator [anonim]

    Ii atrag atentia autorului ca a uitat de "atacul letal" daclansat permanent ba de Germania ba de Spania iar la final toti jucatorii erau cat se poate de vii.
  • +8 (10 voturi)    
    inca una (Vineri, 9 iulie 2010, 14:52)

    padre [anonim]

    Va mai spun eu inca o perla a flacailor care au comentat Spania-Germania, dupa ocazia mare a spaniolilor din final: "Germania a trecut pe langa glont la aceasta faza". Glontul saracul statea pe loc si Germania trecea ...
  • +3 (5 voturi)    
    si nu doar atat (Vineri, 9 iulie 2010, 14:54)

    c# [anonim]

    In plus, pe langa cretinismul mesajelor transmise, au mai zgariat urechile si cu nenumarate greseli gramaticale si exprimare de maidan, pardon, strada.
    La televiziunea publica! adica pe $$$ mei!
    • 0 (6 voturi)    
      Pe banii tai (Vineri, 9 iulie 2010, 16:09)

      Costi [anonim] i-a raspuns lui c#

      Pe banii tai ai campionatul la tv. Oare de ce nu s-au ingramadit sa-l transmita alte televiziuni?
  • 0 (6 voturi)    
    salvarea (Vineri, 9 iulie 2010, 14:56)

    macondo [anonim]

    pana la urma tot tevereul ne da alternativa atunci cand vrei sa urmaresti pe site-ul lor meciul (ceea ce nu se poate, pentru ca merge cu intreruperi). dar daca pretinzi ca esti "din afara romaniei" iti pun baietii la dispozitie urmatorul link: http://www.eurovisionsports.tv/

    e FARA comentarii. doar vuvuzele.

    hai Olanda!
    • +1 (3 voturi)    
      eurovisionsports.tv (Vineri, 9 iulie 2010, 17:49)

      dani [anonim] i-a raspuns lui macondo

      da, intr-adevar e fara comentariu, m-am uitat si eu din lipsa de televizor, dar mai ales la meciurile din grupe preferam sa aud niste prostii decat nimic, ca era plictisitor si mai ales nu cunosteam multi jucatori.
      cu toate astea, daca as putea schimba pe BBC Sports, as face-o
      • 0 (0 voturi)    
        nu neaparat fara comentariu (Duminică, 11 iulie 2010, 10:53)

        fly [anonim] i-a raspuns lui dani

        poti sa alegi comentariu in foarte multe limbi (inclusiv engleza - televiziunea irlandeza).
  • +7 (11 voturi)    
    Incredibil (Vineri, 9 iulie 2010, 14:57)

    Oligofraianos [anonim]

    In semifinala Germania-Spania, insul care are mari sanse sa devina cel mai agresiv tampit din cati au trecut pe la microfonul TVR, pe numele lui de idiot Marian Olaianos, a repetat de nenumarate ori (de cele mai multe ori cand nu era cazul) adjectivul "incredibil". Din memorie citez: "incredibila Germanie (sau Spanie)", "incredibilul Del Bosque (sau Low)", "incredibilul Puyol (sau Klose)". Nimic nu a fost credibil pentru incredibilul idiot de la microfon.
    Acelasi incredibil Olaianos, la unul dintre meciurile din optimi (nu mai stiu care), atunci cand devenea clar ca in sferturi intra mai multe echipe sud-americane decat europene, a proclamat cu aplombul caracteristic ignorantilor si sfertodoctilor "falimentul fotbalului european". Rezultatul e ca pentru prima oara in istorie, avem o finala intre echipe europene la un campionat jucat in afara Europei.
    Nu degeaba o caracatita devine oracol - papagalii din TVR sunt cu tot pe langa fenomen :)
    • -4 (8 voturi)    
      A fi sau a nu fi european... (Vineri, 9 iulie 2010, 15:29)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Oligofraianos

      Poate am vazut eu alt campionat, dar la mondialul din 2006 finala au jucat-o Italia si Franta... Ultima data cand am verificat amandoua erau in Europa... Asa ca "pentru prima oara in istorie" sigur nu e acum.
      Subscriu la observatia referitoare la comentariul agramat si semidoct oferit de TVR pe banii nostri.
      • +7 (7 voturi)    
        A fi campion european in afara Europei (Vineri, 9 iulie 2010, 15:34)

        Oligofraianos [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Italia si Franta au jucat finala in Germania. Eu am spus ca e pentru prima oara in istorie cand joaca finala doua europene IN AFARA EUROPEI.
      • +4 (6 voturi)    
        din afara Europei (Vineri, 9 iulie 2010, 15:44)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        omul a precizat clar "la un campionat jucat in afara Europei". Mai multa atentie.
    • +3 (5 voturi)    
      Scrisoare... (Vineri, 9 iulie 2010, 15:54)

      incrediBill_Gates [anonim] i-a raspuns lui Oligofraianos

      Scrisoare incredibil de deschisa, adresata incredibilului domn Olaianos:
      "Domnule Olaianos,voi fi incredibil de scurt. Vreau doar sa va aduc la cunostinta doua chestiuni.Incredibile, evident:
      1. Pentru a afla, si eventual invata, un numar ceva mai mare de cuvinte, inclusiv superlative,aveti la dispozitie o carte numita simplu DEX.

      b.Pentru a scapa de ticurile verbale(ascultindu-va de multa vreme,ma tem ca despre asta e vorba) ,exista niste specialisti care se cheama psihologi. Asta daca nu reusiti sa scapati singur de ele."

      P.S. Ca tot veni vorba despre DEX: sa spui ca un fortbalist care loveste mingea cu ambele PICIOARE e AMBIDEXTRU este....incredibil!
      • +1 (1 vot)    
        Ambidextru (Vineri, 9 iulie 2010, 23:56)

        . [anonim] i-a raspuns lui incrediBill_Gates

        Pentru a intelege mai exact ce inseamna AMBIDEXTRU, recomand vizionarea urmatorului filmulet, in care un tip foarte talentat deseneaza cu ambele maini, simultan, doua portrete, mai exact pe cele ale lui Tim Robbins and Morgan Freeman...

        Filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=CKI7XaKIjWo
      • +2 (2 voturi)    
        da'… (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 12:52)

        incredibibiluri [anonim] i-a raspuns lui incrediBill_Gates

        … cum să chiamă fra-te unu dă e la fel dă îndemînatec la ambele picioare? Hîm?
    • +3 (5 voturi)    
      ai uitat de '' puternic'' (Vineri, 9 iulie 2010, 19:34)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Oligofraianos

      puternica aparare germana, puternicul mijlocas schweisteiger, puternicele contraatacuri germane, etc., etc., .De obicei numai nemtilor li se aplica '' puternicul'', spaniolii erau mai slabuti.
  • +5 (5 voturi)    
    "PERLA" (Vineri, 9 iulie 2010, 14:59)

    ionut [anonim]

    Am retinut si eu o "perla" a comentatorului TVR1 la unul din meciurile Mondialelor,
    "Echipa cutare are nevoie sa marcheze pentru a putea egala".
  • +5 (7 voturi)    
    ... (Vineri, 9 iulie 2010, 14:59)

    Dude [anonim]

    Cei care comenteaza meciurile din Premier League pe Eurosport (Gradinescu, Terzian, Petre, Viorel) le dau clasa celor de la tvr, digisport si gsp, nu degeaba au ajuns acolo.

    p.s.: Da Doamne sa raguseasca Filloti duminica si sa nu poata comenta finala. Omul are o voce execrabila, total nepotrivita pt un comentator.
  • -5 (13 voturi)    
    Tampenia istorica si extrema a Mondialului (Vineri, 9 iulie 2010, 15:05)

    CAMY [anonim]

    PAREREA MEA ( si a multor altora care au prea mult bun simt ca sa judece si sa jigneasca pe altii) este ca "Tampenia istorica si extrema a Mondialului" ar fi toate aceste articole si comentarii postate online sau in presa scrisa de catre divesi "reporteri" care se vor mari gazetari si mari cunoscatori intr-ale jurnalisticii...
    NORMAL ca va este usor sa criticati pe altii care <sunt alesi pe criteriul cam "cei mai buni pe care-i avem"> cum bine "spune" cristi 767.... ORICAT DE BUN SI DOCUMENTAT ar fi un comentariu sportiv NICIODATA nu va multumii pe toti care il alsculta!!! AVETI DREPTATE... nici unul dintre angajatii TVR nu a "stralucit", DAR... este mult mai greu sa comentezi live decat sa dai "copy...paste" si sa iti atribui informatiile "culese" de altii sau pur si simplu sa concepi un articol care inainte sa-l publici il poti "retusa" dupa voie.... RU-SI-NE ca va tratati asa colegii de breasla!!! CREDETI CA ALTII, de la alte posturi TV din tara sau din strainatate, SUNT MAI BUNI... Mai documentati-va!!!
    • +4 (8 voturi)    
      Ai auzit vre-un comentariu a lui Cristian Topescu (Vineri, 9 iulie 2010, 15:42)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui CAMY

      sau Emil Gradinescu?probabil ca nu...
      de aia vorbesti aiurea
    • +4 (8 voturi)    
      Nu ai citit comentariile? (Vineri, 9 iulie 2010, 15:47)

      Alin Th. C. [anonim] i-a raspuns lui CAMY

      Draga Camy, daca lucrurile ar sta asa cum spui, nu am mai avea ceasuri, deoarece este infinit mai greu sa le faci decat sa le privesti ca sa afli ora exacta. Exemplele ar putea continua cu absolut toate domeniile, de la medicina la meteorologie. Nu contest ca un comentariu "live" este cu totul altceva decat unul scris, dar tocmai de aceea se cer abilitati mult diferite - cum ar fi si "retusarea" mentala rapida a vorbelor care stau sa-ti iasa din gura. Lasand deoparte continutul vorbelor, aptitudinea de a le exprima corect dpdv gramatical ar trebui sa fie un criteriu esential pentru un comentator TV. Revenind la continut, exemplele adaugate de cititori nu sunt decat cateva dintr-o lunga serie, din nefericire... Iar faptul ca sunt altii (mult!) mai buni este argumentat cu trimiterile la Eurosport, ca strainatatea nu ne prea intereseaza.
      • +1 (9 voturi)    
        Tampenia istorica si extrema a Mondialului (Vineri, 9 iulie 2010, 16:31)

        CAMY [anonim] i-a raspuns lui Alin Th. C.

        Consider ca ar trebui sa fim mai presus decat acesti comentatori care gafeaza si pana la urma se fac singuri de ras si sa nu ii "bagam" pe toti in aceeasi oala... Suntem oameni... predispusi la greseli . NU SUNTEM PERFECTI dar este mai usor sa-i criticam pe ceilalti decat sa ne bucuram sau sa fim dezamagiti de prestatia tuturor echipelor care au jucat si joaca la CM 2010 din Africa de Sud. Cum am mai scris, si eu sunt, in mare parte de aceeasi parere cu voi... unele comentarii lasa mult de dorit, mai ales cand limba romana este practic "calcata in picioare"! Dar astia sunt... cu astia defilam! Sa le respectam "efortul" pe care il depun, sa-i criticam in limitele bunului simt si sa-i lasam sa se faca singuri de "ras", asumandu-si sau nu greselile !
        P.S. cristi ... am auzit si de Topescu si de Emil Gradinescu si tot "aiurea" scriu ca intotdeauna exista cineva "fara pereche" in fiecare domeniu (cum au fost numiti Gradinescu sau Topescu) DAR sunt convinsa ca nici unul din cei care condamna "prestatia" comentatorilor TVR nu este, nici pe departe, "fara pereche" in domeniul in care isi desfasoara activitatea!
        • +4 (8 voturi)    
          Ultima interventie (Vineri, 9 iulie 2010, 17:03)

          Alin Th.C. [anonim] i-a raspuns lui CAMY

          Regret, Camy, dar nu pot sa fiu de acord cu tine decat partial, anume atunci cand spui ca nimeni nu-i perfect. Doar ca, atunci cand te asculta 3 milioane de romani, din care multi copii, este impardonabil sa-ti calci in picioare limba materna. O fac necontenit "reporteri" si "redactori" de la TOATE televiziunile si posturile de radio (si multi invitati de-ai lor, ca doar cine se-aseamana se-aduna...). Chiar daca nu prea au multi sansa unei asemenea audiente, sunt printre vinovatii principali pentru impamantenirea unor expresii ca "am citit decat o carte", "cartea care am citit-o", etc. Adauga "butelie" si "seif" cu accent pe i, sabloanele, dezacordurile, cacofoniile fara numar si nu vei termina niciodata. Daca "astia sunt... cu astia defilam!", singurul viitor posibil este ca, dupa ce se vor duce generatiile care au avut mereu o carte pe noptiera si sansa unei educatii corecte, nu va mai fi nimeni deranjat de comentariile pe care le-am incriminat, toata lumea va respecta "efortul" prestatorilor si va fi fericita - asa cum se intampla acum cu fotbalul romanesc. Mi-e groaza insa sa ma gandesc ce se va intampla cu Romania daca aceasta mentalitate va triumfa si-n multe alte domenii, incepand cu politica...
          • +4 (6 voturi)    
            Ultimul raspuns la ultima interventie! (Vineri, 9 iulie 2010, 18:10)

            Ruf [utilizator] i-a raspuns lui Alin Th.C.

            IMI PARE RAU sa te dezamagesc... dar "generatiile care au avut mereu o carte pe noptiera si sansa unei educatii corecte" s-au dus de mult ! Chiar crezi ca blamandu-i, jignindu-i si judecandu-i pe unii sau pe altii, uitand de "cei 7 ani de acasa" (multi din cei care au postat comentarii aici si pe alte site-uri sportive probabil ca nu stiu semnificatia acestei expresii)... Crezi ca toti acestia pot oferi un exemplu generatiilor viitoare??????
            Am scris si MA REPET.... nu suport ca limba romana sa fie "calcata in picioare"! DAR nu voi rezolva ABSOLUT NIMIC... postand diverse lamentari si injurii sau scriind tot felul de ineptii doar de dragul de critica prestatia unor comentatori. Cum singur ai scris "este impardonabil sa-ti calci in picioare limba materna. O fac necontenit "reporteri" si "redactori" de la TOATE televiziunile si posturile de radio -si multi invitati de-ai lor" (nu sunt de acord cu "cine se-aseamana se-aduna..." )... DECI avem vreun drept sa-i jignim pe altii ... Ne-am castigat dreptul de a ne spune parerea... DAR asumandu-ne tot ce spunem, scriem sau postam, comentand pertinent si in limitele bunului simt (rar intalnit in zilele noastre)...
            P.S. Chiar daca te ingrozesti numai la gandul ca "aceasta mentalitate va triumfa si-n multe alte domenii, incepand cu politica..." ACEASTA ESTE REALITATEA... NU TREBUIE SA O ACCEPTAM... DAR, din pacate aceia care fac parte din "generatiile care au avut mereu o carte pe noptiera si sansa unei educatii corecte" sunt din ce in ce mai putini si "traiesc in umbra" celor raspunzatoari de "impamantenirea unor expresii ca "am citit decat o carte", "cartea care am citit-o, etc."...
            • +1 (3 voturi)    
              Istoricul '66 (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 9:39)

              Mache [anonim] i-a raspuns lui Ruf

              Aveam 10 ani cand am vazut la TVR primul campionat mondial, cel din Anglia in '66, secolul trecut. Istorie: Morrais (parca asa il chema) 'asasinul' lui Pele, Brazilia varza, Eusebio (oooo!!!!), o Ungarie foarte buna(Albert Florian...), Italia (Mazzola, Fachetti, ...) groggy in fata Coreei de Nord, Germania inca germana(Beckenbauer, Uwe Seeler, Schlesinger, o ciudatenie la vremea aia, un neamt jucind in Italia, ca si surorile Kessler :) ), o Anglie perfida (fratii Charlton, si criminalul Nobby Stiles), URSS (fada si fara sex appeal fotbalistic,un fel de Brejnev in 11).
              Era vremea unor Eftimie Ionescu, Topescu, Ioan Chirila... Dar si a lui Aristide Buhoiu care, in mod clar, genetic parca, este stramosul generatiilor actuale de inculti, agramati si instabili emotional numiti 'tinerimea jurnalistica romana'.
  • +3 (5 voturi)    
    de acord (Vineri, 9 iulie 2010, 15:17)

    ellebar [anonim]

    Articolul exprima o parere sustinuta si de mine+prietenii mei. M-as bucura sa se posteze si pe site-ul TVR-ului ca feedback.
    Avem comentatori buni, e vorba de cei 2 de la Eurosport 2 care comenteaza meciurile din campionatul englez!
  • +1 (3 voturi)    
    nu te-ai prins .. (Vineri, 9 iulie 2010, 15:21)

    eu [anonim]

    de fapt comentatorii au facut tot posibilul sa ramana in istorie .. haha
  • 0 (6 voturi)    
    ce dor imi este.. (Vineri, 9 iulie 2010, 15:23)

    oldspike [anonim]

    ... de un meci al nationalei comentat de Gradinescu & Vlad Enachescu... cel mai bun cuplu de comentatori din RO.
    Traiai meciul prin comentariul lor... fiecare faza era traita la intensitate maxima.. dadeau culoare partidei.
    In prezent.. comentatori plictisiti, limbaj de lemn, "agramaticalitati" s.a.m.d.
  • 0 (4 voturi)    
    Sa nu uitam (Vineri, 9 iulie 2010, 15:27)

    silviu [anonim]

    ......si meciul Spania vs Germania...cand toti jucatorii erau incredibilul cutare, incredibilul cutare...toti nemtii erau incredibili...:)
  • +2 (4 voturi)    
    penibili (Vineri, 9 iulie 2010, 15:35)

    Adrian [anonim]

    e greu sa ii cataloghezi pe acesti indivizi comentatori ca fiind alfabetizati...
    cred ca daca mai aflam si salariile si diurnele lor o sa innebunim!
  • +4 (4 voturi)    
    Problema este... (Vineri, 9 iulie 2010, 15:52)

    dan dan [anonim]

    ... ca nu doar in comentariul sportiv prestatiile sunt scandaloase, ci ca in aproape intreaga noastra presa domina neprofesionalismul, senzationalismul, tzopismul etc. etc. Este o consecinta fireasca a - vorba lor! - nivelului INCREDIBIL de jos la care a coborat stacheta aceasta profesie, de jurnalist. In facultatile de profil intra (si absolva!) toti cei care se cred buni de gura, "descurcaretii", toti tupeistii, agresivii, toti cei care cred ca ei nu au nimic de invatat, fiindca "stiu tot", dar au venit doar sa-si ia diploma.
  • +1 (3 voturi)    
    niste vuvuzele (Vineri, 9 iulie 2010, 15:52)

    bibelouk [anonim]

    Aflasem ca au scos unii un dispozitiv creat sa anuleze la tv zgomotul produs de vuvuzele. Uite ca se termina Mondialu' si eu mai caut înca un dispozitiv care macar sa atenueze comentariul lui Narcis Selaru, ca m-am saturat sa vad meciurile pe "mute".
    Sper sa uitam pîna peste 4 ani !
  • +3 (3 voturi)    
    Aceste vuvuzele ambulante (Vineri, 9 iulie 2010, 16:25)

    xyz [anonim]

    'Favoritul' meu este Tomulica, care comenteaza exact ca un aparat setat ca din doua vorbe, una sa fie pe un ton ridicat. Am inchis sonorul cand era Messi la balon si el comenta 'si acum Maradona se apropie de carou, Maradona in continuare la minge' :))) Loool

    Si inc auna - afost un fault in careu nevazut de arbitru si astia tot dadeau reluarile fazei, dar comentatorii nostri nu ziceau nimic de faza aia, probabil nu intelegeau de ce insista cu reluari regizorul.

    Apropo de regizor - dpdv al imaginilor, mi s-a parut extraordinara calitatea reluarilor si a unghiurilor.
  • -2 (4 voturi)    
    "comentatori" sportivi (Vineri, 9 iulie 2010, 16:58)

    Adrian BM [anonim]

    TVR nu are comentatori la nici o ramura sportiva. Selectia se face pe orice, numai pe competenta nu. De la CRISTIAN TOPESCU incoace au "murit" specialistii, ramanand doar amatorii.
  • -2 (10 voturi)    
    Despre articol (Vineri, 9 iulie 2010, 17:53)

    nicudaniel [anonim]

    Bine ca sunteti toti niste Liiceni (fanii hotnews stiu la ce ma refer). Cum face omul o greseala, toti sariti sa-l corectati. Daca sunteti voi asa de destepti, desteptilor, mergeti voi si comentati. Sa va vad pe unde va scoateti camasa (figurativ, pentru fanii siteului). Va dati toti niste grămătici, dar dacă vă ia cineva la bani mărunţi sunteţi lemn. Nu cred ca la fel de atenti si de rapizi in corectări ati fost cand idolul vostru, Zeus, impreună cu fiica si câtiva membrii din guvernul lui (nu stiati ca e al lui?) au comis-o cu gafe orale (adica, spuse pe gura). Asa ca lasati-i pe comentatori sa isi faca meseria si daca nu va convine, dati pe MUTE.
    • +5 (7 voturi)    
      TOUCHE... (Vineri, 9 iulie 2010, 18:19)

      Ruf [utilizator] i-a raspuns lui nicudaniel

      draga nicudaniel...ma bucur enorm cand citesc astfel de comentarii....
      am sa repostez si aici ce am postat acum ceva zile pe un alt site....pentru linistea tuturor romanilor "iubitori si cunoscatori ai sportului cu balonul rotund" propun o petitie online impotriva comentatorilor tvr de la cm 2010 din africa de sud si pro inlocuirii acestora... ce parere aveti???
      dar apoi ... daca acasta petitie va da "roade"... am sa initiez alta petitie si anume petitie online pentru ocuparea posturilor de comentator sportiv ramase vacante la tvr de catre toti nemultumitii si frustati care si-au postat de-a lungul "derularii" acestui cm tot felul de comentarii deloc pertinente...
      sunt tare curioasa ce o sa "iasa" atunci...
    • +4 (6 voturi)    
      pai mai bine comenta (Vineri, 9 iulie 2010, 19:40)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui nicudaniel

      multitalentatul absenteist chuchi ochi de peste, ca asta le stie pe toate. Si da-mi si mie un exemplu cu o greseala gramaticala sau de limba romana a lui ''zeus'' ca sint tare ignorant si n-am prea prins vreuna. Postaceala e boala fara leac, mai nea nicule, mai.
    • +4 (4 voturi)    
      MUTE?Ce vorbesti frate? (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 3:40)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui nicudaniel

      Pai toata lumea poate sa comenteze , cu prietenii la un pahar de bere , fiecare pe banii lui, dar astia de la televizor sunt platiti si din banii matale, Nicule, si bat cimpii. Daca iti place tie de ei , sa-ti greseasca tie la ureche , ia-i acasa la tine, si da-le o bere sa-ti comenteze , pe banii tai!
  • +4 (6 voturi)    
    corect (Vineri, 9 iulie 2010, 18:56)

    ionel [anonim]

    Si inca am avut noroc pentru ca nu au participat si tricolorii. Ca daca nu auzeam si inevitabilele:
    "Ce bine ar fi daca am deschide noi scorul" "Adversarul nostru este o echipa redutabila, un egal ar fi un scor onorabil", "Un gol inainte de pauza ne-ar prinde bine" si "Am avut o ocazie prin sutul de la distanta a lui Tamas dar ne-a lipsit sansa" si "Banel Nicolita a facut rispa de efort"
  • +2 (6 voturi)    
    olo (Vineri, 9 iulie 2010, 19:00)

    bucatar [anonim]

    Excelent articol, felicitari autorului. Eu zic sa-l bombardam pe Oloianos cu mesaje pana renunta el la TVR sau invers, in fond el vorbeste pe banii nostri. Aici este adresa lui: marian.olaianos@tvr.ro
  • +2 (4 voturi)    
    Tampenia magistrala, deci (Vineri, 9 iulie 2010, 19:01)

    mute si orb [anonim]

    istorica, extrema, incredibila si mai mult decat atat este sa ai un comentator la un joc care deruleaza in fata ochilor tai. Nu pricepi ce sa petrece pe teren fara mustarul unuia desemnat sa tipe isteric de parca s-ar prabusi tribuna cu el?
    Comentatori de anvergura au fost pe timpurile transmisiunilor la radio, iti dadeau o imagine mai-mai decat toate HD-urile la un loc. Un György Szepesi descria meciul atat de fluent, de plastic, de nuantat (urla si el cand era cazul) incat iti proiecta in fata ochilor terenul si cei 22 de actori cu actiunile lor. Pe vremurile acelea un pas mergea peste 40 de metri, un jucator de la extrema conducea mingea peste jumatatea de teren inainte de a centra - totul parca trait pe stadion.
  • +5 (7 voturi)    
    toate ca toate, agramatisme, clisee, sabloane (Vineri, 9 iulie 2010, 19:57)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    dar pe matale te-a deranjat mai mult ca orice negarea multiculturalismului, Chiar si involuntara, draga domnule Alin Th. Ciocarlie.
    De ce oare ? La un moment dat erau mai multi emigranti decit nemti pe teren, e o realitate. Prin emigrant inteleg cetateanul la prima generatie, nenascut in tara. Stii la fel de bine ca si mine ca echipa lui muller si beckenbauer, chiar si cea a lui rummenigge ar fi jucat cu mult mai mult patriotism. Tenacitatea si dirzenia germana exemplare si proverbiale s-au pierdut pe drumul incapacitatii unei tari de optzeci de milioane de locuitori de a motiva douazeci de cetateni autentici sa-si sustina patria cu talent si ardoare maxima pe terenul de fotbal, si nu numai.
    Este inutil sa extindem discutia aici, dar faptul ramine.
    Pe de alta parte, Spania si Olanda sint formate numai din spanioli si olandezi, nu din turci, arabi si africani islamisti neintegrati carora le sint indiferente, sau , mai rau, dispretuiesc valorile tarii de adoptie. Nu rasa e determinanta, africanii din Olanda sint surinamezi in majoritate, dar sint olandezi adevarati de generatii.
    • -1 (3 voturi)    
      Poate "octapus" Paul rezolva agramatismele,cliseel (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 1:25)

      CAMY1 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Sper ca i-ai "luminat" putin pe cei care au postat diverse comentarii la acest articol... vere "bec" (ciudat nickname....poate era mai nimerit altu'...)
      Daca nu hai sa cerem si noi parerea cimpazeului Felix, cea mai desteapta maimuta de la gradina zoologica din Bucuresti care a ales campioana Romaniei pentru noul sezon. Sa rugam maimuta Oracol sa apeleze la un numar de magie si sa aranjeze, “istoric si extrem”, ca meciul Olanda - Spania sa fie comentat nu de caracatita Paul ci de dnul Alin Th. Ciocarlie & CO (adica toti nemultumitii ale caror comentarii sunt postate aici). Poate ca ne-am putea concentra la comentariile sportive scrise online si in presa despre jocul in sine de pe teren, nu cel dintre cel aflat in spatele microfonului si alte "personaje" (bunul simt nu-mi permite sa jignesc pe nimeni)!
    • +4 (4 voturi)    
      Apropo de nemtii din afara Germaniei (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 23:09)

      BerBecAli [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Comentatorii meciului chiar au insistat asupra naturalizarii unor jucatori "fara nicio legatura cu Germania" (sic!) facand si <incredibila> confuzie intre cetatenie si nationalitate. Dupa mintea comentatorilor, acei jucatori naturalizati au capatat nationalitatea germana... si asta nu mai este o greseala inerenta care sa provina dintr-un nevinovat surmenaj sau exces de zel... e lipsa de cultura generala! Poti stalci un nume, poti face o cacofonie, un dezacord, mai treaca de la mine, e transmisiune in direct. Dar sa insisti ca 11 jucatori nu au legatura cu Germania si ca si-au primit nationalitatea germana pentru a juca...e altceva
  • +3 (3 voturi)    
    mereu discutii (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 0:13)

    mihai bugeanu [anonim]

    am citit si eu multe din comentarii...unele sint decente si reflecta realitatea...unele arata complexele unora. Nici mie nu mi-au placut toate comentariile de la mondiale. Cel putin Hobana si Tomulica sint devastatori. Devasteaza bunul simt. Ala,Hossu a functionat acceptabil. Astia Oloianos si Selariu mi s-au parut a fi cei mai buni. Cel putin nu erau deranjanti. Si mi-au transmis si emotiile arenei la citeva meciuri. N-am inteles ce cauta baiatul ala de la PRO Sport la vreo citeva meciuri...ala chiar nu are nici o treaba. Si mai e unul care tipa rau de tot dar caruia nu i stiu numele. Ala,nu fratilor.Ala e de speriat.
    • 0 (6 voturi)    
      Polemici la mereu discutii (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 1:04)

      CAMY1 [utilizator] i-a raspuns lui mihai bugeanu

      Oare cum este mai bine sa vizionam o partida de fotbal? Stand complexati in fata televizorului, comentand gafele comentatorilor si sorbind cu nesat un pahar sau mai multe de bere, de vin, de "suc", o ceasca de ceai sau poate mai multe de cafea? Sau simtindu-ne conectati la tot ceea ce se petrece pe stadion (in mod special pe teren)?
      Imi permit sa-l citez pe unul din "cunoscutii mei" "Cind te duci pe stadion simti diferenta, de ce diferenta asta sa nu o percepi si acasa in fata televizorului ? ............. sintem latini si trebuie sa traim fierbinte si la maxim fiecare moment"... cum am putea simti aceasta DIFERENTA daca nu printr-o tonalitate mai ridicata a vocii unui comentator sportiv?
  • 0 (2 voturi)    
    gafe (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 2:28)

    john [anonim]

    Mie mi s-a parut penibila gafa comentatorului care a sustinut pe parcursul a mai multor meciuri (2 vazute de mine, sunt sigur ca a mai repetat greseala si in alte dati intrucat nu am vazut nici macar jumatate din meciuri din lipsa de timp) ca "Anul acesta Barcelona a pierdut finala CL in fata echipei INTER" . Unde ii gasiti fratica. UNDE? Toti cretinii fara scoala stiu sa faca acum bani din televiziune. Si ne mai miram de ce "babi minune" e vedeta in romania. Ptiu Drace!
  • +1 (1 vot)    
    In Grecia se comenteaza in spaniola :) (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 2:31)

    Liviu B [anonim]

    Din fericire, am avut sansa de a vedea semifinala Spania-Germania la un televizor de prin 1990, cu comentariu in spaniola, dat in surdina, pe o terasa din Salonic, mancand caracatita - sper ca nu era Paul.... Imi dau seama abia acum cat am fost de norocos :))
  • +4 (4 voturi)    
    care comentatori? (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 3:11)

    Gigel [anonim]

    Un bun comentator trebuie sa fie un om citit , un om cult , un om caruita sa-i placa sa stie! In Romania exista numai persoane care cunosc alte persoane in locuri strategice care le ajuta pe primele sa ajunga in posturi de orice fel , inclusiv de comentatori sportivi. In plus analfabetismul e prezent in orice domeniu si e atait de bine infipt ca oamenilor li se pare natural. Au aparut tot felul de emisiuni si posturi de televiziune si de radio care se ocupa, cica, de sport , in Romania. Care sport?Mai are Romania sport?Se ocupa de birfele si de minarelile de pe linga. Pai si cum sa apara din apele astea comentatori de valoare?
  • +4 (4 voturi)    
    comentator 'invizibil' ... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 9:34)

    M.O. [anonim]

    alaturi de lista hilara menita a face un clasament al ne-profesionalismului vreau sa va mai atrag atentia inca la un aspect: in lumea TV, exista obisnuinta ca in timpul unui meci sa apara o eticheta in coltul ecranului in care, abreviat se mentioneaza echipele beligerante, scorul si minutul de joc in trecerea timpului....., idem, asemenea etichete pot aparea chiar daca nu este vb. de transmisii directe ci si in timpul unei emisiuni oarecare dar coltul ecranului 'te tine' la curent cu evolutia meciului zilei , etc.
    Ei bine - acest lucru TVR il refuza iar toate apelurile mele, mai ales in timpul acestui CM din Africa, sunt
    lansate efectiv 'in eter'. 0are TVR nu este o institutie care sa faca un 'bine' oamenilor...? In locul frustarilor, de care avem parte din partea altor institutii tv...., TVR post national ar putea sa-si schimbe strategia de lucru si sa devina mai 'umana' !@
  • +2 (2 voturi)    
    comentatori? (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 10:12)

    victor L [anonim]

    Atit de mult ma enervau, uneori, asa zisii comentatori, ca inchideam sonorul.
    Oamenii astia nu au prieteni, rude care sa le spuna sa-si aleaga alta meserie ori sa-si tempereze prostiile?
    Mai exista pe Eurosport, la turul Frantei, un comentator, pe care eu il numesc "Vrei sa-ti spun ceva?" Nu e nici Alex, nici Manolo, e tipul care e mai mult decit Gica contra, e "Mie-mi spui?"
  • 0 (4 voturi)    
    Clasica inflamare romaneasca (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 11:55)

    Discordant [anonim]

    Mi se pare extrem de agresiva si deplasata abordarea comentatorilor acestui articol. Oameni buni, sunt niste meciuri de fotbal. Nu stiu cati dintre cei care injura pe-aici ca X sau Y nu stiu sa comenteze un meci ar putea face ei "o figura frumoasa" in calitate de comentatori. Ce vreti, fratilor? Neologismele lui Patapievici in timpul meciului? Usor ne mai este sa dam in oameni pe care nu-i cunoastem. Si pe mine m-au scos deseori din sarite insa totusi, a critica un comentator facandu-l "idiot, cretin, imbecil" te dezonoreaza.
    • +1 (3 voturi)    
      Clasicul "vezi paiul din ochiul celuilat" (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 13:09)

      CAMY1 [utilizator] i-a raspuns lui Discordant

      INTR-UN FINAL un comentariu "destept", din partea cuiva care constientizeaza realitatea... Jignindu-i si judecandu-i pe altii (in speta pe comentatorii TVR de la CM 2010) nu rezolvam ABSOLUT NIMIC..., nu o sa-i educam noi, NU o sa-i invatam sa-si "practice" meseria atata timp cat nici noi nu sunt familiarizati cu asemenea job, NU o sa le predam lectii de gramatica limbii romane (daca nu au invatat-o cand trebuia), dar mai ales NU vom fi cu nimic mai presus de cei au comentat pe acest site si pe multe alte.....
      Postarea unor astfel de comentarii presarate cu tot felul de epitete nu "fac cinste" decat persoanelor care au impresia ca fac parte din randul oamenii culti, "cu scaun la cap"!
      SA AVETI O ZI BUNA si MULT SPOR la gasirea cat mai multor epitete pe care sa le atribuiti celor care vor comenta astazi si maine finalele CM 2010. Eu ma retrag incercand sa ma bucur de tot spectacolul oferit de cele mai "bune" 4 echipe participante la Mondialul din Africa de Sud.
      • +2 (2 voturi)    
        Retrage-te, CaMy (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 23:17)

        BerBecAli [anonim] i-a raspuns lui CAMY1

        Ai bagat toate comentariile in aceeasi oala, evident, ma refer la cei care sunt de alta parere decat maria ta. Ai primit exemple de derapaje grave ale comentatorilor - ce-ti pasa? o tii pe a ta! E omeneste sa faci un dezacord, ca scapi o cacofonie, sa faci o greseala, atunci cand comentezi in direct. Acesti comentatori dau dovada de lipsa de cunostinte, lipsa de cultura generala si lipsa de profesionalism. Nationalitatea nu e tot una cu cetatenia. Abundenta obsesiva de superlative e nociva. Ineptiile sunt la tot pasul. Iar tu vrei sa accept, fiindca eu nu as mi-as face slujba mai bine ca ei, daca as fi in locul lor? Ai dreptate, retrage-te, halal argumente ai...
    • +1 (3 voturi)    
      gaste (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 14:49)

      ion daniel [anonim] i-a raspuns lui Discordant

      Omule ai dreptate! Chiar nu inteleg ce vor sa auda la un meci de fotbal!
      Ce ma enerveaza cel mai mult este atitudinea celui care a scris articolul si turma de gaste care l-au urmat.
  • +3 (3 voturi)    
    portar (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 12:54)

    gogu [anonim]

    si inca ceva..bravii nostri comentatori au eliminat din vocabular cuvantul 'portar' cu 'goalkeep'-er
    ma enerveaza la culme, mai ales ca varianta englezeasca e mai greu de pronuntat,,,,,
  • +3 (3 voturi)    
    Ascundere in anonimat (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 13:39)

    buerebista [anonim]

    Comentatorii nostri au reflexe din Epoca de aur a cenzurii socialiste.
    Toti inceaca sa-si ascunda propriile opinii in spatele multimilor virtuale de telespectatori: "Trebuie SA recunoastem ca ..." Trebuie SA spunem ca..." " SA terminam insa cu ..."
    Majoritate crainicilor nu urmaresc partida de fotbal. Deschid laptopurile si da-i la citit statistici, care mai de care mai plictisitoare.
    Hobana are complexul omului de litere ajuns comentator sportiv asa ca incearca sa faca eseuri literare la fiecare pasa sau faut care se petrece pe teren.
    Personal sunt fan al comentatorilor sportivi de la BBC
  • +1 (1 vot)    
    ce pacat .... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 14:15)

    regret 'Beko' .... [anonim]

    .... ca multi dintre comentatori nu au vazut emisiuni sportive in regia altor studiouri de tv, din alte tari; televiziune inseamna imagine, sugestiva, la obiect si deci fara echivoc; eu simt ca 'eticheta' aia propusa mai inainte de un cititor avizat chiar lipseste; ea ar inlocui chiar si comentatorul... dar ce te faci.. ramane 'omu' fara job; deci mai bine ii ametim pe fraieri cu tot felul de inteligisme si asa ramanem in grila sau in schema grilei.... deh, mi se face a lehamite !
  • +1 (1 vot)    
    sa nu-i uitam pe altii (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 14:22)

    z [anonim]

    pentru ca la cate laude si-a luat olaianu aici, restul o sa aiba impresia ca doar el a fost praf. dar ala care si lua vocea grava la fiecare 3 cuvinte? sau filoti, care ne-a terminat cu cele mai plictisitoare statistici din univers. omul altceva nu vorbeste (sa n-o iei ca pe un compliment filoti te rog). sa nu mai vorbim de comentariile de genul jucatorul de culoare, cangurul si alte animale, in timp ce noi ne atacam grozav cand ne fac altii ciori. in alta tara nu mai erau de mult la teve, dar vorbim de o tara normala.
    altfel excesul de sinonime ca sa evitam incredibilele repetitii, panzerele/manshaftul si altele.
    si in final draga filoti, imi amintesc de un articol pe care l-ai scris la inceputul campionatului un semi editorial al tau despre iohanesburg (ca tu te crezi un fel de ioanitoiaia uanabi asa in capul tau- sa nu crezi ca nu ne am prins mai inteligentule) si in care ziceai ca 'negrii' (parca chiar asa le zici tu acolo) stapanesc orasul samd. iar primul comment la articol era de la un domn care spera sa te prinda acei negri si sa te babardeasca in naneata (el a zis o putin mai urat). recunosc ca n-aveam habr cine erai atunci dar acum imi dau seama ca daca ti s-a indeplinit urarea, ar fi mare bucurie 'in Bucuresti si in imprejurimi'.
  • 0 (0 voturi)    
    Asa e (Duminică, 11 iulie 2010, 18:43)

    Hoisan [utilizator]

    Insa nu ati auzit voi oare comentariile la Formula 1?Al celebrului nu stiu cum Alexandrescu?O din cauza lui am invatat germana.Deoarece nu reusesc sa ascult tampeniile lui care nu au nimic in comun cu comentariul unei curese de F1.Pana cand trebuie sa suportam asemenea specimene pa banii nostriiiiiiii??????


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version