Insipida Brazilie, afara. In sfirsit!

de C.P.     HotNews.ro
Vineri, 2 iulie 2010, 19:48 Sport | Fotbal

Carlos Dunga
Foto: Reuters
Fotbalul a facut dreptate: urita, insipida Brazilie pleaca acasa. O Brazilie croita dupa chipul si asemanarea antrenorului sau, un monument de lipsa de inspiratie si gindire ingusta. O Brazilie care a facut primul blat din istoria participarilor sale la Mondiale, care a avut nevoie de doua henturi intr-o faza pentru a marca, care l-a lasat acasa pe Ronaldinho pentru ca Dunga nu a stiut sa gestioneze relatia cu un geniu capricios.

Johan Cruyff avertiza inca din faza grupelor: "Brazilia nu mai iubeste mingea. Nu mai e o echipa creativa. Acest stil, inventat inaintea lui Dunga, de a distruge jocul adversarului, nu este stilul care a transformat fotbalul in cel mai popular sport planetar".

Avea dreptate creatorul de facto al Barcelonei moderne. Fotbalul practicat de Brazilia e insipid la fel ca si antrenorul sau. Dunga, un fost jucator care a distrus cu generozitate atacurile adversarilor pentru a le oferi mingea lui Romario, Bebeto sau Ronaldo. Din tot ce facea pe teren ca jucator a retinut doar partea distructiva. A renuntat cu o usurinta incredibila la Ronaldinho - in forma mult mai buna decit un Kaka de nerecunoscut, a renuntat si la Pato, pustiul care a tras AC Milan dupa el.

La prima vedere, eliminarea Braziliei e o lovitura majora pentru acest turneu final - de o valoarea oricum diluata. Privita dincolo de suprafata, plecarea lui Dunga&Co poate insemna reabilitarea unui stil generos de a juca fotbal, un stil pe care-l practica acum rivala Argentina ori neobosita Spanie.

Pina la urma, trebuie sa-i fim cu totii recunoscatori Olandei. Victoria sa a insemnat uciderea unui Frankenstein al fotbalului, o Brazilie cu apucaturi de Italia.


Citeste mai multe despre   



















7983 vizualizari

  • +8 (26 voturi)    
    Constantin (Vineri, 2 iulie 2010, 20:00)

    Con_stan_tin [utilizator]

    E nedrept comentariul.
    Au fost perioade de meci destul de lungi in care Brazilia a stralucit mai puternic ca oricare alta la acest campionat mondial. In acest ultim meci aceasta stralucire din prima repriza a Braziliei a fost asa de puternica incat i-a orbit si pe ei.
    • -4 (18 voturi)    
      brazilia (Vineri, 2 iulie 2010, 22:12)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      costica, costica, fa gura mai mica. brazilia joaca ceva inrudit cu fotbalul, dar nu fotbal. odihneasca-se in pace!!
      • +4 (12 voturi)    
        definitie fotbal (Vineri, 2 iulie 2010, 22:40)

        fotbal [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Fascinant cum unii cred ca fotbalul trebuie sa fie numai intr-un anumit fel, asa cum le place lor. Daca e sa dam o definitie stricta, fotbalul este acel sport in care se respecta absolut toate regulile specificate pt fotbal.

        Altfel spus, din partea mea pot sa mearga-n maini si sa paseze cu capul, daca asta cred ei ca va functiona atunci aia e fotbal.

        Nu cred ca multi din cei care denigreaza echipa Braziliei sau antrenorul ei pot sa joace/antreneze/imagineze tactici mai bine,
    • -5 (17 voturi)    
      foarte nedrept (Vineri, 2 iulie 2010, 22:15)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Am inceput meciul ca fan olanda insa l-am terminat complet dezamagit. Nu cred ca am vazut o echipa mai mare de circari ca aceasta olanda. Au inceput sa simuleze din minutul 1 (van persie) si nu s-au oprit pana n-au avut 2-1 si un om in plus (dat afara absolut pe drept). Nu cred ca mai este echipa la mondial care sa fi luat galben pentru simulare la mijlocul terenului si daca arbitrul ar fi fost consecvent olanda ar fi ramas fara jucatori dupa 30 de minute de joc. S-a profitat de faptul ca brazilienii sunt mai nervosi. Si cu coasta de fildes au faultat mai putin si au suferit insa din cauza simularilor.
      • +6 (14 voturi)    
        oare? (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 0:26)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui vlad

        La simulari au fost si brazilienii meseriasi. Cat despre eliminare, ar trebui sa-ti dai seama ca in sport nu-ti calci adversarul dupa ce i-ai pus piedica.
        Olanda a muncit mai mult, si a fost destul de "isteata" sa-si dea seama ca meciul are 2 reprize, nu una cum au crezut brazilienii.
    • +1 (1 vot)    
      Singurul comentariu de profesionist (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 8:28)

      cornel [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Asa e, Brazilia a fost, in prima repriza ,o echipa stralucitoare, la toate capitolele.
      Olanda parea(si era)o echipa oarecare ,chiar foarte modesta,in comparatie cu Brazilia.
      Din repriza a II-a, dupa autogolul acela stupid si ultranorocos ceva s-a rupt. Poate s-a vazut si usoarele avantaje create de arbitraj adversarilor,in momente bine distribuitepe parcurs.
      Observ ca la noi,generatiile "de dupa" sunt foarte neprofesioniste,inclusiv la aprecia fotbalul.Se vede si dupa calitatea comentatorilor TV(jalnici ! )
  • +5 (19 voturi)    
    Autorul...e specialist?... (Vineri, 2 iulie 2010, 20:07)

    TED [anonim]

    Citesc si ma minunez....parca eu nu am vazut acelasi meci cu autorul articolului...
    Adevarul e ca Brazilia a vut ceva ghinion....mai ales in prima parte cand li s-a refuzat un 11m...
    apoi ghinion la primul gol al Olandei...
    eliminarea umui jucator...etc..
    Dar una peste alta totusi Brazilia nu prea arata a campioana mondiala...si tot una peste alta...UN CAMPIONAT MONDIAL FOARTE SLAB...
    • -8 (14 voturi)    
      ORICUM... (Vineri, 2 iulie 2010, 21:48)

      ciombe [anonim] i-a raspuns lui TED

      Esye maispecialist decat tine, tapinare!
      Hai pa! Treci pe la scoala!
      • +3 (9 voturi)    
        Spuse un alt tapinar mai putin copt (Vineri, 2 iulie 2010, 22:48)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui ciombe

        :D
  • +4 (10 voturi)    
    Ciao ilusion. (Vineri, 2 iulie 2010, 20:14)

    ady [anonim]

    Brazilia a sralucit cu Chile si cu Cote d,ivoire.Echipe de mina a doua.a jucat slab cu utecistii nord coreeni iar cu fratiorii portughezi s-au respectat reciproc.Ca intre rubedenii de aceeasi limba.
    Cat de blat Brasil nu e la prima patanie.In 1998 la Coupe du Monde au lasat Norvegia sa ii bata in ultimul meci al grupei pentru a trimite Marocul acasa.Deja erau calificati inante ultima runda de pe primul loc.franta nu avea nevoie de Maroc in acel mondial mai departe.Suporterii norvegieni erau mai bogati decat marocanii, desi in nr mult mai mare in hexagon.
  • +5 (13 voturi)    
    Dunga lovit in dunga... (Vineri, 2 iulie 2010, 20:33)

    weiss [anonim]

    Numai si pt. faptul ca l-a lasat pe Ronaldinho acasa, boul de Dunga merita sa se intoarca cu coada intre picioare. Sper sa fie dat afara de la nationala...
    • +6 (6 voturi)    
      shi-o dat demisia (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 2:01)

      toro [utilizator] i-a raspuns lui weiss

      la o ora dupa sfarshitul meciului.
  • -2 (20 voturi)    
    brazil (Vineri, 2 iulie 2010, 20:38)

    p c [anonim]

    ce articol insipid !! cum sa spui ca dunga a stricat jocurile ?? bah ce roman pana in maduva oaselor esti ! poate ca brazilia a facut un meci mai slab sau poate olanda a fost mai buna dar cum poti sa spui ca brazilia trebuia sa plece acasa in sfasit !! scrie mai bine oracole sau vezi ca la click si libertatea d'astia ca tine se cauta! romanasule
    • 0 (8 voturi)    
      p c (Vineri, 2 iulie 2010, 22:17)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui p c

      eu sunt rebusist. cam asta ar fi solutia pentru definitia prost cretin!!
  • +6 (10 voturi)    
    Ronaldinho... (Vineri, 2 iulie 2010, 20:45)

    Menandy [anonim]

    mda,din pacate s-a renuntat prea usor la el. Pe de alta parte, C.Ronaldo a rupt gura targului? Nu,dar i s-dat o sansa.Iar Kaka, asa e, de nerecunoscut... In schimb, acest Roben, mare meserias!!!
  • +2 (12 voturi)    
    adio cotonogeala (Vineri, 2 iulie 2010, 20:55)

    etre [anonim]

    In primul rand, nu mai credeti in comentatori. Daca ei au vazut Olanda distrusa in prima repriza nu inseamna ca e si adevarat.

    Olanda a incasat un gol pe o confuzie in aparare care i-a stricat tactica. Pana atunci jucasera bine.

    In al doilea rand, Brazilia a fost mai preocupata sa rupa picioarele adversarilor si sa urle din rasputeri la adversari si arbitrii. In prima jumatate de ora Robben a stat mai mult pe jos. A urmat ce am vazut cu totii, joc dur de ambele parti.

    Ok, cand au mai uitat de bataie si vociferat aiurea, au aratat ca stiu sa joace ceva football dar insuficient.

    Ah, sa nu uitam ca Dunga i-a folosit pe Kaka , Silva, Melo si Alves la mijloc. Ultimii trei sunt jucatori de profil defensiv. E ridicol si jenant ca din pleiada de mijlocasi ofensivi cu care Brazilia sa impanzit lumea sa ajunga sa joace cu 3 rupe oase.

    Asta a invatat football ul de la José Mário dos Santos Félix Mourinho si discipolii lui. Sincer nu-mi place deloc. Sper ca toate echipele care abuzeaza de fundasi la mijloc sa inregistreze numai esecuri , poate asa ajunge sa vedem si noi spectacol pe teren.

    Nu ca antrenorul Olandei ar fi fost mai breaz. Pacat de jucatori ca sunt obligati sa ruleze cu frana de mana trasa.
  • -3 (13 voturi)    
    gr (Vineri, 2 iulie 2010, 20:59)

    rrgrg [anonim]

    olanda a avut 0 (zero) ocazii de gol in tot meciul. cand au fost in careul lui cesar 4 contra un aparotor nici nu au reusit sa suteze la poarta.
    atunci sa vedem care echipa a distrus jocul
  • -1 (13 voturi)    
    ce a vazut autorul ? (Vineri, 2 iulie 2010, 21:18)

    vali [anonim]

    Autorul articolului a vazut alt meci probabil.
    Prefer oricand o Brazilie cu sclipiri de geniu FOTBALISTIC in locul unei Olande formate din ATLETI ALERGATORI.
    • +4 (10 voturi)    
      ce a vazut autorul (Vineri, 2 iulie 2010, 22:32)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui vali

      autorul a vazut un meci intreo echipa de fotbalisti profesionisti si o trupa de circari itineranti. daca ai sa intelegi asta, mai spoti spera!!
      • 0 (2 voturi)    
        circ (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 7:37)

        VALI [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Asa este, dar oricand prefer sa vad artistii geniali ai circului, decat roboteii absolut profesionisti, olandezi.
        Echipele sud americane joaca ALTCEVA si acela este fotbal. Restul ( olandezi, elvetieni, slovaci) fac atletism, sprint, rezistenta, saritura in inaltime si lovitul mingii. O fac profesionist si ii bat uneori pe circari.
  • +9 (9 voturi)    
    brasileu non facit barba (Vineri, 2 iulie 2010, 21:19)

    arsavr [anonim]

    sunt mare fan olanda si m-am bucurat pt aceasta victorie, dar nu este just articolul. Autorul lui n-a stiut sa vada destule elemente ale unei echipe mari, pressing-ul cu 3 jucatori, abilitatea de concentrare dupa pierderea mingii, transformarea incredibila din 4.2.3.1 in 3.4.1.2..etc
    • 0 (0 voturi)    
      Am vazut toti transformarea meseriasului Dunga (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 7:56)

      rasvar [anonim] i-a raspuns lui arsavr

      (incredibila) de la 1.0 la 2.1
      sa vedem cum stau cu concentrarea dupa pierderea meciului..
      A.Robben = ca in CCE! A fost printre cei mai "brazilieni"
  • +1 (7 voturi)    
    si totusi (Vineri, 2 iulie 2010, 21:31)

    ion [anonim]

    ei au ajuns acolo.. echipa romaniei e de rasul lumii. nu stiu de ce nu realizam ca poate ar trebui sa cautam alt sport pentru titlul de - sportul rege. e clar ca nu se mai aplica titulatura pentru situatia prezenta.
    • +1 (7 voturi)    
      Noi suntem mai iuti de mana (Vineri, 2 iulie 2010, 22:00)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui ion

      fata de ceilalti. Sportul nostru national ar trebui sa fie handbal; avem si ceva titluri mondiale cucerite.
  • +1 (9 voturi)    
    pentru cei care deplang soarta Braziliei (Vineri, 2 iulie 2010, 22:33)

    george [anonim]

    si probabil maine pe a Argentinei.

    Aceste echipe joaca superb si spectaculos dar in acelasi timp sunt niste mizerabili care joaca dur si se tavalesc pe jos cersind de la arbitru lovituri libere.
    In plus mai marcheaza si din ofsaid si cu mana.
    Sa dea Dumnezeu ca si Argentina sa fie batuta maine de Germania pentru ca echipele sud americane care au fost impinse in fata si ajutate de arbitrii sa fie eliminate din semifinale.
    • 0 (8 voturi)    
      si Germania (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 0:40)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui george

      n-a fost ajutata? Nu ca n-ai avea dreptate, dar sa nu omitem adevarul.
    • 0 (2 voturi)    
      cu ce a fost ajutata Argentina? (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 8:15)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui george

      Golul lui Tevez? Se mai intampla, a fost greseala de arbitraj dar in final Argentina a marcat 3 goluri. Cine sa-i bata, Germania, pentru care arbitrul s-a facut ca nu vede un gol de jumatate de metru dat de englezi? In opinia mea Germania a fost mult mai ajutata de arbitri, pentru ca la 2-2 si cu Anglia venind peste ei, alta ar fi fost soarta calificarii. Sorry, dar Germania trebuie sa ramana acasa in sferturile de finala.
  • +4 (6 voturi)    
    titlu (Vineri, 2 iulie 2010, 22:59)

    ovi [anonim]

    am vazut un titlu bun in "el mundo". cronica meciului incepe cu: infrangere nemeritata, pedeapsa meritata. cam asta e, poate azi merita cel mai putin sa piarda dupa cum a jucat in prima repriza, dar pedeapsa e justa dupa cum s-au prezentat la cm.
    mai am o nedumerire: si brazilia, ca si portugalia, incearca din rasputeri sa castige jucand prost, bazate pe o aparare feroce desi au jucatori f. talentati. daca ar castiga, ceea ce nu e cazul din fericire, care ar fi marea bucurie? era o expresie pe care conducatorii din div. a romaneasca nu cred ca o cunosc: mai bine o bara frumoasa decat un gol urat...
  • +4 (12 voturi)    
    CM de pe Marte (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 1:12)

    GigiMarga [anonim]

    Fratilor, e clar ca eu am vazut alt CM - ala de pe Marte (cum zice Mircea Badea). Eu, din grupe, am remarcat doar 4 echipe cu joc spectaculos, tehnic, consistent si cu goluri frumoase. In ordine: Brazilia, Olanda, Argentina si Germania. Si chiar mi-a parut rau ca tocmai ele au trebuit sa se intalneasca in sferturi (in loc de semifinale) in timp ce Uruguay joaca ping-pong (na-ti-o tie, da-mi-o mie) cu favoritii lui Blater - Ghana! Numai la aceste echipe am vazut pase tehnice, din prima, cu calcaiul, cu 'mangaieri' de balon, cu centrari din pozitii imposibile. Iar sa-i umpli pe brazilieni de rahat acum, numai pt ca au pierdut, inseamna ca nu ai vazut nici macar prima repriza a meciului astuia cu Olanda. Mie mi-a ramas in minte faza in care un brazilian (posibil Maicon) "le face mucii cravata" la 3 olandezi, trece printre ei, se impiedica, si cazut la pamant tot pune o centrare de toata frumusetea in mijlocul careului. Despre Spania, pot doar sa spun ca nu-mi place aceasta "posesie prelungita a balonului" care printre blocuri pe la mine se numeste "tzaca-paca". Nimic spectaculos. As vrea o finala Olanda-Argentina sau Olanda-Germania. Nici intr-un caz nu vreau sa-i vad pe tzaca-paca cum castiga Cupa. Hai Olanda!
  • +1 (3 voturi)    
    aiurisme (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 4:40)

    unu [anonim]

    e rusinos comentariul. brazilia a fost fantastica in prima repriza, putea fi 2-3 la zero. i-au nenorocit pe olandezi. nici nu vedeau mingea. si tocmai pe centru terenului, unde e imposibil de greu defacut ceva, nu pe benzi unde orice prost poate sa alerge.
    olanda a avut norocul porstului. un tontogol care se ppate intampla oricui si o faza fixa de 2 lei. dar nu-i asa, nu intotdeuna echipa mai buna merge mai departe. azi echipa proasta s-a calificat. am batut si noi odata olanda printr-un gol din offside.
  • -1 (3 voturi)    
    Olanda (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 8:06)

    nelu [anonim]

    ce olanda,joaca cel mai urat fotbal de la acest cam.mondial,s-a calificat pana acum numai cu noroc.
  • 0 (2 voturi)    
    asa e (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 8:11)

    gimini [utilizator]

    Brazilia asta a fost, cred, cea mai slaba din ultimii 40 de ani. Mai slaba decat echipa din 1990, care a fost eliminata si mai devreme din competitie, in optimi, dar numai datorita geniului lui Maradona si unei sclipiri de moment a lui Caniggia. Nimic din celebrul "joga bonito" brazilian, de parca in teren erau 11 de Dunga - plicticosi si orientati exclusiv spre mentinerea rezultatului (Dunga juca mijlocas la inchidere). Multumesc, dar asemenea joc vad si la echipele europene.
  • +1 (7 voturi)    
    Mai iei si bani ca sa scrii articole?! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 10:34)

    Mircea [anonim]

    Un articol lipsit de profesionalism si obiectivism! Nici intr-un caz nu poti spune de Brazilia ca este "insipida" la fotbalul pe care-l practica. Domnule C.P., cred ca nu ati vazut meciurile Braziliei la acest mondial si mai ales prima repriza a meciului cu Olanda, in care Brazilia a avut 5 clase peste Olanda. Dar, probabil "AROGANTA" se plateste.
  • +1 (3 voturi)    
    Ce-i drept, nu-i pacat ! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 11:02)

    mos Ion Roata [anonim]

    Cata dreptate a avut Johan Cruyff ! Si cand te gandesti ca a spus-o cu mult inainte ca Zeul FOTBAL (pe care Brazilia l-a terfelit) sa faca lumina.
    Asa este: chiar daca tonul articolului ete prea dur, fondul nu este nedrept. Subscriu intru totul!
  • +1 (3 voturi)    
    Un articol scris de o persoana (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 11:16)

    Audit [utilizator]

    care are probabil max. 20 de ani, care si-a format parerile la umbra maimarilor fotbalului nostru (Becali, Dragomir, Prunea, etc).
    Este cel mai neprofesional articol citit de mine vreodata (si am ceva ani!).
    Poti afirma ca repriza 1 a apartinut Braziliei, ca nu sti cand s-a terminat prima repriza, ca cele 2 greseli de preluare ale lui Kaka din inceputul celei de a doua reprize au aratat ca Brazilia s-a intors de la cabina deconcentrata, ca orice atingere de minge a Braziliei este o bucurie, ca Olanda (ca si cea de pe vremea lui Cruyff) este o echipa "muncitoreasca (diferita de cea a lui Van Basten care avea geniu).
    Asta cred eu ca trebuia scris.
  • +1 (5 voturi)    
    Noi ca noi... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 12:06)

    tpt [anonim]

    De regula nu mai citesc comentariile la aricole pentru ca m-am saturat de insulte si injuraturi.Acum articolul insusi e o insulta.Ne pricepem de minune sa-i batjocorim pe altii,in vreme ce noi suntem praf si pulbere.Dunga e "bou","insipid" are 'gandire ingusta".Asta o zic niste nieca nimeni."Boul" a fost campion mondial,capitan al Braziliei.Ca antrenor a castigat Copa America,upa Confederatiei si grupa de calificare la CM (care e un adevarat capmionat sud-american)A castigat si aici grupa ,optimile si a pierdut la limita un meci.Nu ne place cum a jucat Brazilia,foarte bine,dar de ce insultam?De pe ce pozitii?Acest C.P.are stupida pretentie de a se pricepe la fotbal mai bine decat Dunga? In plus,si-a dat demisia imediat dupa meci.Nu stiu de ce imi vine in minte un oarecare Piturca si demisia dupa un CE mizerabil...Ei,astia suntem...
  • 0 (0 voturi)    
    Insipidul autor (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 19:18)

    Radu [anonim]

    Cel mai prost articol ce l-am citit vreodata despre un meci. Cum este posibil sa se publice asemenea aberatii?
  • 0 (0 voturi)    
    de la un fan al Braziliei (Duminică, 4 iulie 2010, 1:10)

    jos_iliescu [anonim]

    Nu sunt in intregime de acord, si am cateva observatii:

    1. Brazilia in general a castigat CM mondial cand NU juca spectaculos, ci pragmatic. Dunga a inteles asta.

    2. Ronaldinho, oricat ii regret absenta de la mondiale - si il regret foarte mult! -, am inteles ca a fost lasat acasa fiindca era prea petrecaret si ii corupea si pe coechipieri la prostii - asta a facut si acum 4 ani, se pare.

    3. Meciul cu surprinzatoarea Coree de Nord a fost ok, cel cu Coasta de fildes a fost dur - de ambele parti! iar arbitrul a scapat, din vina lui, meciul din mana - iar meciul cu Portugalia a fost intr-adevar mai degraba un blat. Din pacate s-a nimerit ca meciul sa se joace cand ambele echipe erau calificate. Insa... prima repriza cu Olanda a fost geniala, cea mai frumoasa de la mondiale!! nu-nteleg de ce s-au relaxat asa de mult in a doua, scorul era doar 1-0!

    Kaka intr-adevar a fost o deceptie, la fel ca Messi, la fel ca multe alte vedete de la mondial, intre care i-as enumera numai pe cei de la faimoasa reclama Nike: Ribery, Rooney, Ronaldo, Cannavaro. Iar Pato nu trebuia nici el lasat acasa, aici sunt de acord!

    Iarasi e adevarat din pacate ca Brazilia nu mai are - cu exceptia lui Ronaldinho care a fost lasat acasa, si a lui Kaka, cel care a dezamagit - niciun jucator memorabil, niciun Pele, Zico, Romario, Bebeto, Ronaldo, Rivaldo, Roberto Carlos. Sunt dezamagit si eu de Brazilia lui Dunga - cu exceptia primei reprize cu Olanda - dar astia sunt jucatorii pe care-i are Brazilia la ora actuala...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri