Contractul dintre M.Ap.N si Steaua, reziliat/ Ros-albastrii, afara din Ghencea

de A.I.     HotNews.ro
Miercuri, 19 mai 2010, 10:42 Sport | Fotbal

Stadionul Steaua
Foto: HotNews.ro
Contractul de inchiriere dintre clubul de fotbal Steaua si Ministerul Apararii Nationale pentru arena din Bulevardul Ghencea a fost reziliat, formatia bucuresteana inregistrand intarzieri la plata mai mari de 60 de zile (intelegerea prevede ca in cazul unei intarzieri de peste 60 de zile contractul se reziliaza automat), informeaza M.Ap.N. intr-un comunicat de presa. Pe langa chirie, Steaua mai are de achitat si utilitati restante de aproximativ 20.000 lei. 

"Ca urmare a derularii, in perioada septembrie–decembrie 2009, a licitatiei privind inchirierea Stadionului Steaua, care cuprinde cladiri si terenuri in suprafata totala de peste 90.000 m.p., aflate in proprietatea statului si administrarea M.Ap.N. prin CSA „Steaua”, SC Fotbal Club Steaua Bucuresti SA a consimtit, prin oferta depusa, sa achite lunar o chirie in valoare de 21.600 Euro, care a fost stabilita de catre un expert autorizat in domeniu. Din echivalentul in lei al acestei sume, 50 la suta se varsa la bugetul de stat si 50 la suta se vireaza CSA „Steaua”" - se precizeaza intr-un comunicat al M.Ap.N.

"Referitor la informatia aparuta in presa marti, 18 mai, potrivit careia M.Ap.N. ar fi marit la 65.000 Euro suma pe care o are de platit SC Fotbal Club Steaua Bucuresti SA, precizam foarte clar ca, pe timpul derularii contractului, CSA „Steaua” nu a modificat clauzele contractului si nici nu a marit cuantumul chiriei".

"Precizam ca, in momentul de fata, SC Fotbal Club Steaua Bucuresti SA inregistreaza intarzieri la plata mai mari de 60 de zile, avand datorii ce reprezinta chiria neachitata pentru lunile martie, aprilie 2010 si penalitatile aferente, in prezent contractul de inchiriere fiind reziliat. Totodata, chiriasul mai are de achitat utilitati restante catre CSA „Steaua”, in cuantum de aproximativ 20.000 lei" - informeaza Biroul de Presa al M.Ap.N.

Conform intelegerii dintre FC Steaua Bucuresti si "CSA Steaua” (pentru perioada 7.01.2010 - 7.01.2014), clubul de fotbal are obligatia contractuala de a plati lunar chiria (21.600 euro), in cazul in care societatea comerciala intarzie plata cu mai mult de 60 de zile, contractul de inchiriere se reziliaza automat, fara somatie si fara a apela la instantele judecatoresti.

Raspunsul Stelei


"Stiu comunicatul remis de catre MApN. Noi le-am trimis o hartie in urma cu cateva luni ca nu le dam nici un ban pana nu ne reintalnim si sa rediscutam contractul. Pentru ca noi am discutat despre o chirie, dar apoi ei ma pun sa platesc 40.000 de euro chirie in fiecare luna pe cladirile din cadrul Complexului Ghencea.

Am discutat cu ei incercandu-le sa nu mai existe notiunea de chirie si sa trecem meciurile de fotbal pe care le jucam in Ghencea ca evenimente-spectacole. Eu le dadeam 22.000 de mii de euro daca faceau cum ziceam eu. Nu vor sa faca asa, sa fie sanatosi, oricum plecam la Buzau!" - Gigi Becali, patron Steaua (gsp).

Conform patronului din Ghencea, daca nu se rezolva problemele cu inchirierea arenei “Steaua”, echipa de fotbal va evolua din sezonul viitor pe stadionul “Gloria” din Buzau.


Citeste mai multe despre   























6992 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Steaua la Buzau (Miercuri, 19 mai 2010, 10:42)

    Bucuresteanul [anonim]

    Domnul Becali se da mare! Isi ia echipa si se duce la Buzau! Meciurile din Europa League ( daca ajunge acolo ) tot pe stadionul din Crang le joaca?Ce gluma buna !Proverb romanesc : Cine seamana vant, culege furtuna!
    • 0 (0 voturi)    
      eu nu inteleg (Miercuri, 19 mai 2010, 12:40)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Bucuresteanul

      cum isi permite o institutie a statului sa raspunda printr-un comunicat ca ceea ce ai spus/cerut este hilar
      • 0 (0 voturi)    
        cine pierde/cine castiga (Miercuri, 19 mai 2010, 13:02)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui adrian

        statul pierde pentru ca nu mai incaseaza chiria (modica ce-i drept, dar e mai mult decat nimic).
        becali pierde si el pentru ca va avea incasari din bilete mai mici (in cazul in care ar merge echipa).
        suporterii pierd si ei pentruca nu se pot duce la buzau cu echipa la fiecare meci.
        si atunci, nu pot sa nu ma intreb cine are de castigat.
        pentru ca nu exista numai pierdere - cineva trebuie sa castige
        • +1 (1 vot)    
          iti dau o sugestie (Joi, 20 mai 2010, 2:04)

          romanu' [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Ce ai zice daca maine, sa zicem, Unirea Urziceni care e echipa valoroasa, nu cu un trecut valoros, cum e Steaua, va fi de acord sa plateasca chiria aceea "modica" catre MAPN.
          In felul asta, Steaua se duce la padure, unde ii e locul, iar Unirea ajunge in Ghencea.
          Fair enougth?
        • 0 (0 voturi)    
          Modica ... (Joi, 20 mai 2010, 18:43)

          Cojones [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Daca 300.000 euro pe an e modic, in conditiile in care nu au oferit mai nimic, decat istoria unui stadion ... gazon nou nu, scaune nu, nocturna nu, curent si apa nu, oameni care sa intretina gazonu sau stadionu, nu, etc etc etc ... numai "modica" nu mai este suma aia.

          E ca si cum ai sta intr-o casa in Bucuresti, in chirie, cu 500 euro pe luna, o renovezi complet si cum ai terminat de renovat, proprietarul vine si iti dubleaza chiria la 1.000 euro ... daca nu esti de acord sa platesti si pleci ... ii lasi si casa renovata, nu? Dupa ce ai luat-o in paragina ...

          Aici nu exista dreptate de partea cuiva ... si Becali e un nenorocit si un mafiot, si MApN niste sclavi si nenorociti. Cu adevarat pagubiti sunt cetatenii tarii ... tot ce se vehiculeaza pe aici sunt bani negri -> bugetul e pegubit, deci implicit cetateanul. Romania e o tara feudala plina de iobagi, n-avem ce cauta in Europa in 2010 ...
  • -4 (12 voturi)    
    ok si cui naiba inchiriati? (Miercuri, 19 mai 2010, 10:48)

    Ghita [anonim]

    lasand la o parte ca e o suma modica, atat se plateste pentru un spatiu comercial in mall, sau sa inchiriezi un restaurant de lux pentru cateva zile, ce face statul cu terenul ?! Facem balci sau piata de desfacere produse bio / traditionale in weekend?
    • +11 (15 voturi)    
      chirie (Miercuri, 19 mai 2010, 10:55)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

      inchiriaza la dinamo....borcea abia asteapta sa planteze ceapa...:)))))))
      • 0 (0 voturi)    
        nu cred (Miercuri, 19 mai 2010, 20:06)

        beta [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Becali se muta la tzara sa faca agricultura cu tot cu echipa. Ce sa-i faci daca n-a avut fatza de capitala . Borcea o sa faca acolo o discoteca gigantica ca sa poata sa se relaxeze "jucatorii de fitze" pe care ii are...cica se aude bine sunetul de disco pe stadioan...:P
    • +11 (11 voturi)    
      asta-i problema (Miercuri, 19 mai 2010, 11:10)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      cat de limitat in gandire poti fi? pai d-aia nu-ti merg afacerile...
      • -1 (1 vot)    
        atac la persoana inutil (Miercuri, 19 mai 2010, 12:48)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui anonim

        poate doar pentru a parea tu "mai superior". gandirea lui este destul de corecta. cine va mai inchiria stadionul? celelalte cluburi plateau impreuna cat steaua. crezi ca se va gasi cineva sa place de unde e moca sau aproape moca pentru a veni undeva unde e "mai putin moca"?
  • +14 (14 voturi)    
    razboi (Miercuri, 19 mai 2010, 10:55)

    me [anonim]

    aici nu e vb de ce face statul cu terenul.
    este doar o prima batalie din razboiul izgonirii ciobanului.
    • +1 (13 voturi)    
      MapN (Miercuri, 19 mai 2010, 10:13)

      roman_roz [utilizator] i-a raspuns lui me

      Da, dar e o veste buna. Unde o sa mai joace ciobanul???

      Pe de alta parte, nu mi se pare normal ca MApN sa detina un stadion de fotbal, pe care sa-l inchirieze.Este armata, nu afacere. Ar fi trebuit de mult sa-l doneze primariei. Sau, si mai corect, sa-l vanda. La fel pentru orice stadion din tara asta care apartine de vreun minister. Este normal ca Primariile sa aiba stadioane, dar nu structurile centrale. Dar de ce sa plateasca unul din Oradea bani din impozit pentru stadionul din Bucuresti? Sau invers? Nu are logica.
      • +5 (5 voturi)    
        mai atent, te rog (Miercuri, 19 mai 2010, 11:35)

        Lucian [anonim] i-a raspuns lui roman_roz

        "aflate in proprietatea statului si administrarea M.Ap.N. prin CSA „Steaua”"

        MAPN-ul nu poate vinde stadionul pentru ca nu-l detine :)
        • 0 (0 voturi)    
          nu-i asa ca iubim tara asta ;) (Miercuri, 19 mai 2010, 17:23)

          alin [anonim] i-a raspuns lui Lucian

          ... :)
  • +2 (2 voturi)    
    Contractul (Miercuri, 19 mai 2010, 11:13)

    fny.ro [anonim]

    Mai oameni buni, daca exista contract scris in care scrie ca daca intarzie plata cu 60 zile, se anuleaza automat contractul, de ce trebuie sa gasiti tot felul de explicatii?

    Este foarte simplu, clauza din contractul de inchiriere. Cred ca tipic romaneste ii sa discuti la nesfarsit despre o chestie si sa cauti tot felul de explicatii, chiar si cand explicatia este simpla si logica.
  • +12 (16 voturi)    
    Parc (Miercuri, 19 mai 2010, 11:14)

    Dan [anonim]

    Eu zic sa facem parc cu lac si loc de joaca pentru copii. Eventual o scoala si/sau un spital. Nu cred ca loc de bataie intre huligani era o destinatie fericita.
    • 0 (2 voturi)    
      cea mai buna propunere! (Miercuri, 19 mai 2010, 12:41)

      baiaga [anonim] i-a raspuns lui Dan

      corect, si asa zona aia e groaznic de inghesuita, plin de betoane fara nici un spatiu verde. sa faca piscina publica, pista de alergare publica, parc etc.

      si sa-l preia primaria de sector, fara posibilitate de transformare in altceva si fara inchiriere la cluburi de fotbal care genereaza monstri ca becali et comp

      e spatiul locuitorilor din ghencea/dr taberei, nu tarlaua ciobanului din pipera
  • -4 (10 voturi)    
    pacat (Miercuri, 19 mai 2010, 11:17)

    stelist [anonim]

    s-a ales praful de steaua din cauza lui becali, a suporterilor necivilizati care ii terorizeaza pe jucatori si antrenori, a presei care cauta numai scandal cu steaua pentru a tine prima pagina a ziarelor, din cauza armatei care in loc sa ajute clubul de fotbal ii baga bete in roate.....ce sa mai spun , tipic romanesc...daca mie imi merge prost , aluia de langa mine ma rog sa-i mearga si mai prost.
    • +1 (1 vot)    
      da ba gospodare (Miercuri, 19 mai 2010, 11:25)

      Arkan [utilizator] i-a raspuns lui stelist

      Din cauza suporterilor s-a ales praful. Probabil spui si ca spectatorii de la ac/dc erau satanisti. Ce gandire slaba ai.
      Ei macar fac ceva, vor sa schimbe in bine destinul celui mai mare club romanesc, sa-i redea splendoarea.
      Dar, de fapt ei nu-i lasa pe jucatori(saracutii, le-as rupe dintii) sa joace. Am vazut, 0 - 2 cu dinamo, 1 - 5 cu rapidu'. Mare echipa.
      • 0 (0 voturi)    
        ce vina au ma jucatorii? asta le e valoarea (Miercuri, 19 mai 2010, 12:44)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Arkan

        crezi ca l-au fortat pe becali sa-i ia la steaua?
        vrei sa spui ca tu nu te-ai duce la steaua pe salariul ala pentru ca ti-ar fi teama ca vei dezamagi suporterii?
  • -1 (5 voturi)    
    Faptul ca steaua joaca la buzau pe stad.,,gloria'' (Miercuri, 19 mai 2010, 11:53)

    Motanul Danila [anonim]

    confirma faptul ca Gloria Buzau e ,,Steluta 2'' !!! Oricum parerea mea e ca pentru steaua reprezinta un avantaj faptul ca nu va mai fi huiduita de suporteri la meci !!! Si totusi in sezonul acesta, steaua a a luat 34 puncte acasa, iar in deplasare 25 !!! Deci...concluzia este urmatoarea: Steaua este si avantajata de aceasta decizie, dar si dezavantajata! De ce avantajata??? R: pentru ca a scapat de suporterii care il huiduiau pe berbecali !!! Si in schimb de ce dezavantajata??? R: Pentru ca nu va mai avea avantajul terenului propriu in sezonul viitor !!! Si deci, voi ce credeti tinand cont ca steaua a castigat majoritatea punctelor pe adevaratul teren propriu ,,Ghencea''??? Rezilierea contractului cu M.Ap.N reprezinta un avantaj sau...un dezavantaj??? Astept raspuns !!!
  • -1 (3 voturi)    
    off deci trebuie sa am grija (Miercuri, 19 mai 2010, 12:03)

    cristi [anonim]

    cand ma intorc din provincie la bucuresti duminica seara cu traficul...
    or sa se mute bizonii din peluza pe e85.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce se fac fotbalistii? (Miercuri, 19 mai 2010, 12:16)

    ion ionescu [anonim]

    Meciuri si antrenamente la Buzau? I-a rupt la nara pe fotbalisti, unde gasesc ei atatea baruri si cluburi de fite intr-un oras de provincie? Trebuie sa se transfere la Dinamo, ca astia au cont deschis la o gramada de astfel de locatii din Bucuresti.
  • 0 (0 voturi)    
    SUPER! (Miercuri, 19 mai 2010, 12:37)

    ska [anonim]

    Pleaca Ciobanu
    Deci poate sa vina un investitor care daca e si o fosta glorie (cu bani) si isi va numi echipa sa zicem "Steaua adevarat", "Steaua noua" ...etc...sunt sigur ca va gasi suportul oamenilor, stelistilor de a sustine o astfel de echipa si nu monstruozitatea incultului!
  • -1 (1 vot)    
    Marca "Steaua"... (Miercuri, 19 mai 2010, 12:44)

    Costica [anonim]

    ...caci e o marca va putea sa aduca la Buzau sau in alta parte mai multi spectatori ca la Bucuresti? S-ar putea pentru ca in Ghencea a fost primita mai ostil decat in provincie...Si apoi, daca le merge bine in provincie (asa cum merge si altora , tot provincie ca la Bucuresti banii le iau mintile conducatorilor).
    Miscarea de acum este una inteligenta: daca Steaua revine ce a fost in anul viitor, atunci multi ii vor ruga sa se reintoarca . Asta daca...
  • -2 (2 voturi)    
    Hraparetii (Miercuri, 19 mai 2010, 12:53)

    Trojan.H [utilizator]

    Astia de la M.A.P.N. sunt prea lacomi, parerea mea.
    Gigi trebuie sa plateasca si impozit pt. toata sandramaua astfel ca ajunge la vreo 40 si ceva de mii.
    Mi se pare prea mult pe "praful" asta. Sunt alte cluburi care nu platesc nici 10% din cit da Gigi. Are dreptate omu'.
    Hai Rapidu'!
  • +1 (1 vot)    
    Hahahahaha!!! (Miercuri, 19 mai 2010, 13:18)

    Dorin [anonim]

    Becali primeste ce merita! A tras destule tepe armatei (cu complicitatea acesteia) prin anii 90 iar acum urmeaza sa-si primeasca rasplata binemeritata. Individul asta scabros a distrus un club prin tot ce a facut. Europarlamentarul cioban trebuie trimis exact acolo unde ii este locul. In anonimat si faliment total!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi