Romania - Israel 0-2/ O echipa oarecare

de A.S.     HotNews.ro
Miercuri, 3 martie 2010, 19:57 Sport | Fotbal

Razvan Lucescu
Foto: HotNews.ro
Tricolorii au pierdut cu 2-0 jocul amical disputat miercuri seara contra Israelului. Golurile au fost marcate de Benayoun (minutul 45) si Barda (minutul 83, penalty).

Jucatorii romani au experimentat miercuri seara noul echipament, de culoare rosie, pe care l-au solicitat pentru ca seamana grozav cu cel al Spaniei. Jocul din pacate nu a semanat cu al Spaniei, dimpotriva: noua atitudine a echipei nationale presupune mult angajament fizic, ceea ce am si vazut de-a lungul partidei, dar nu si foarte multa luciditate.

Romania a fortat, in prima repriza, pe aripa dreapta, acolo unde selectionerul l-a distribuit pe Mihai Roman, preferatul sau de la FC Brasov. Ofensiva bezmetica, fara o sustinere coerenta a liniei de mijloc, fara pasatori decisivi, samd, nu a reusit sa sparga apararea israeliana. In ultimul minut al primei reprize, Benayoun distruge linistea juniorului Lucescu: inscrie la capatul unui slalom prin apararea tricolora.

Repriza secunda nu aduce decat o serie interminabila de schimbari in efectivul echipei, nu si in joc: de altfel, unica ocazie reala de egalare o consemnam in debutul perioadei, la sustul lui Marica in Ziv, de la numai 3 metri! Israelul se apara si abia in final urca liniile. In minutul 83, Nesu comite o gafa uriasa, este obligat sa comita penalty si Barda transforma: 0-2.


Citeste mai multe despre   























12151 vizualizari

  • +8 (10 voturi)    
    super echipa! (Miercuri, 3 martie 2010, 21:37)

    stefan [anonim]

    Datorita valorii extrem de ridicate si a performantelor stralucite echipa Romaniei intilneste puternica echipa Israelului.

    Asteptam cu interes meciuri si mai puternicele echipe ale Feroe, Vanuatu, Sao Tome si Principe, Seuchelles, ca altii nu ne iau in seama.

    Cit despre calificari, la campionatul european cind or fi 24 de echipe si atunci dupa meciuri de baraj, iar la Cupa mondiala cind o fi de 64 poate(Europa avind 32 de reprezentante).
    • -1 (3 voturi)    
      Transmisie directa pe Internet (Miercuri, 3 martie 2010, 21:48)

      Nelu [anonim] i-a raspuns lui stefan

      Se poate vedea undeva Live pe internet?

      Multumesc
    • +5 (5 voturi)    
      ce vorbesti (Miercuri, 3 martie 2010, 21:54)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui stefan

      ia uite cat e scorul :)))
      • 0 (0 voturi)    
        Franta, umilita acasa de Spania ! (Joi, 4 martie 2010, 9:20)

        Complexul de inferioritate la unii romani [anonim] i-a raspuns lui cristi

        Cum titreaza marele cotidian sportiv L'Equipe umilita francezilor, invinsi ieri seara acasa cu 2-0 de Spania, dupa 42 de ani:

        "Echipa Frantei a oferit spectacolul unei echipe impotmolite in propriile carente si mult inferioara unei echipe spaniole care a evoluat cu efort minim" !!

        Publicul francez a fluierat jucatorii si a cerut demisia lui Domenech!

        Ziaristii francezi despre echipa lor nationala de fotbal:
        "niste neputinciosi, "nici o speranta de la ei", "aparare febrila", "mijlocul dezarticulat", "atac fara nici o idee", "nici o ocazie pana in minutul 80".

        Franta si Romania se vor intalni :))
    • -3 (9 voturi)    
      Lucescu junior este cam impotent! (Miercuri, 3 martie 2010, 22:59)

      bibi cucernicu [anonim] i-a raspuns lui stefan

      Mi se pare mie, sau Lucescu junior are fata de dobitoc? Hahahaha!!!
    • +2 (4 voturi)    
      Nostim (Miercuri, 3 martie 2010, 23:08)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui stefan

      In stilul asta o sa ajungem la baraj de calificare cu SAn Marino, nu de alta dar Feroe va fi deja calificata din grupe!
  • +13 (13 voturi)    
    adevarul indubitabil si indiscutabil (Miercuri, 3 martie 2010, 21:56)

    vlad [anonim]

    jucam jalnic.
    • 0 (0 voturi)    
      BEZMETICII (Joi, 4 martie 2010, 16:46)

      gabriel stoichita [utilizator] i-a raspuns lui vlad

      Cineva a caracterizat intr-un cuvant jocul echipei noastre : bezmetic... nu mai tin minte de cand romanii nu mai au o strategie de joc... un heirupism lamentabil , parca nu au sarcini , nu se cunosc , nu stiu care e fundas , care e atacant , trec unii pe langa altii , nici nu se saluta , mingea se ascunde de ei .... e a nu stiu cata oara cand nu pot sa ma uit la meci cap coada de nervi....
  • +3 (7 voturi)    
    oh! debutam cu o victorie in stil lucescu.. (Miercuri, 3 martie 2010, 21:59)

    baiazid [anonim]

    daca federatia il mentine pe razvan la nationala, sandu ar merita dat in judecata ptr prejudicii morale si financiare aduce fotbalului romanesc. dementa trebuie sa inceteze, altfel vom ajunge ca ungurii, sa ne ia 20-30 de ani ca sa iesim la suprafata.
    • +6 (8 voturi)    
      Baaaai (Miercuri, 3 martie 2010, 22:10)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui baiazid

      e vina arbitrilor!
    • +1 (1 vot)    
      .... (Joi, 4 martie 2010, 9:46)

      alin [anonim] i-a raspuns lui baiazid

      daca il mentinem pe sandu la federatie NU VOM MAI AVEA FOTBAL ....
  • +1 (3 voturi)    
    fotbal? (Miercuri, 3 martie 2010, 22:11)

    itzik [anonim]

    GOOD GAME
  • +3 (7 voturi)    
    si antrenor si echipa (Miercuri, 3 martie 2010, 22:30)

    mucea [anonim]

    si antrenor de cacao si echipament de cacao
    • +1 (1 vot)    
      asta e (Joi, 4 martie 2010, 8:58)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui mucea

      l-am injurat atat pe piturca dar poate asta ne e valoarea. ca dovada, nu mai avem jucatori la cluburi mari cum aveam pe vremuri.
      mie imi palce mult mai mult rosu decat galbenul ala. poate ar trebui totusi ceva mai tricolor. de genul jambiere rosii, sort galben si tricou albastru desi asta se purta acum mult timp. dar ar putea fi colorate tricourile cu toate cele trei culori. si ar fi si frumos si nici nu s-ar plange nimeni - de ce galben, de ce rosu etc.
      iar sponsorizarea dacia e foarte buna dar eu i-as obliga pe jucatori sa vina la actiunile oficiale cu dacii si nu cu masinile lor de fite. in felul asta poate isi amintesc si ei de unde au plecat si care le e valoarea :)
  • +2 (2 voturi)    
    ba duceti-va la ....dracu (Miercuri, 3 martie 2010, 22:37)

    andrei [anonim]

    astia cred ca au facut amicalu lasta...ca sa ne enerveze pe noi :))) asta e echipa? asta e antrenor? =)))) cred ca si ultima clasata di nseria a 2-a avea mai multa claritate in joc :))) duceti-va nesititlor va bateti joc de otara intreaga...rusine jigodiilor.....in principal TU razvane....dute cu tot cuechipa ta de mateloti sunteti penibili
  • +1 (3 voturi)    
    Bravo CAMPIONILOR (Miercuri, 3 martie 2010, 22:40)

    Dan [anonim]

    Bine ca nu m-am uitat.Mare antrenor, cred ca terminam pe 5 in urmatoarele calificari.Dar COCIS nu a jucat?
  • +5 (7 voturi)    
    Demisia! (Miercuri, 3 martie 2010, 22:40)

    Alecu [anonim]

    Macar sa aiba bunul simt sa-si dea demisia. Daca mai vrea sa mai fie respectat de cineva.
  • +6 (6 voturi)    
    Felicitari (Miercuri, 3 martie 2010, 22:41)

    Weather [utilizator]

    Un rezultat bun pina la urma, avind in vedere imensa diferenta de valoare intre cele doua formatii.
    • +3 (3 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 3 martie 2010, 23:06)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui Weather

      Se poate si mai rau.
  • +5 (5 voturi)    
    titlu (Miercuri, 3 martie 2010, 22:52)

    alex [anonim]

    Am citit titlul initial de prezentare a jocului:

    "Romania - Israel (20.45)/ Cu gandul la EURO 2012 "

    In stilul asta o sa ramanem cu gandul... chiar si in timpul EURO 2012...
  • +4 (4 voturi)    
    asta ne este soarta (Miercuri, 3 martie 2010, 22:52)

    Lucianmotzul [anonim]

    cind peste tot conduc smecheri si hoti ,nici nu poate fi alfel ,joc la nivel de divizia C a anilor 1970 ,slaba , conceptie de joc; ZERO .Toate merg prost si rau in tara noastra NU MAI AVEM NIMIC ,doar conducatori corupti,lichele si gunoie,adunate ca dupa o inundatie .Cum mai poate rabda poporul Roman sa fie umilit in asemenea hal ,unde ne este demnitatea ,am ajuns de risul curcilor..
    • +1 (1 vot)    
      pentru Lucianmotul (Miercuri, 3 martie 2010, 23:18)

      Ben [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      ,,compatriotule ai perfecta dreptate,,,conditie fizica 50 nla suta pentru nationala ,judeteana unu ,,,dau mingea doar sa nu fie la ei,,,jalnic fratilor ,,,nu mai spun ca sinrt roman pe aici ,,,vind o sa cistigam si cu cine un meci............federatie corupta si nepotisme
  • +7 (7 voturi)    
    Explicatia infrangerii (Miercuri, 3 martie 2010, 22:57)

    Fluturas [anonim]

    Cine e de vina (intotdeauna): echipa adversa, arbitrii, terenul, spectatorii, baza materiala, FIFA si UEFA, vremea, programul incarcat si ora meciului, oboseala acumulata, ziaristii, televiziunile, accidentarile si suspendarile etc. Am uitat de Basescu.
    Cine NU e de vina (niciodata): propria echipa, evolutia submediocra, viata nesportiva, Mitica Dragomir, Mircea Sandu, Lucescu sau orice alt selectioner, echipele de club, bautura si tigarile, salariile indecente, pitzipoancele si cluburile, mafia transferurilor si sistemul de promovare la nationala al nonvalorilor etc
    Puteti completa cu orice doriti.
    Am trait vremuri in care era o placere sa mergi la stadion, fie ca echipa proprie castiga sau pierdea. In ziua de azi, chiar nu-i inteleg pe spectatorii din tribune. Ce sustin ei acolo, pe cine?
    Sportul rege numit fotbal nu se mai joaca demult pe stadioanele din Romania. Cautati-l in alta parte sau alegi alt sport.
  • +5 (5 voturi)    
    La misto (Miercuri, 3 martie 2010, 23:02)

    spanac [utilizator]

    Transpunere perfecta in jocul de fotbal a mentalitatii romanesti si a felului romanului de a intelege munca. Totul in bataie de joc! Niste agricultori ratati cu ifose de vedete ce ocupa si 2 ore la televiziunea publica din cand in cand. Ne-au batut cu arbitrii!
  • +1 (1 vot)    
    Grupa 5 valorica (Miercuri, 3 martie 2010, 23:03)

    Rali [utilizator]

    Cu baiatu lu' tata si cu mafia de la FRF care l-a impus pe acest superantrenor nu avem nicio sansa sa iesim din mocirla.
    Are si scuze, ca nu a avut jucatori la dispozitie, fiind accidentati. Dar MAFTEI, SEPSI, NESU, D. & M Nicolae, DEAC? Vai de mama noastra!!!
    Un ,,bravo" pentru Florescu care nu stie sa de o pasa mai mare de 5 m si trage la poarta cu latul de la 20 m - unde l-ai gasit , frate, si pe asta?
    La cum s-a jucat azi am trebui sa il clonam pe Banel ca a fost cel mai bun de pe teren.
    Si l-am uitat pe Radoi care a facut un fault de rosu cat casa in ultimele minute.
    Asta e selectie?
    Razvane, pleaca tata si lasa-ne, desi dupa cum e si tac-tu nu iti vei da niciodata demisia!!!
    Singura data cand ii dau dreptate scuipaciosului becalian: In Oct. Nov o sa avem alt antrenor.
    Si un bonus: ROSU e de kkt (suntem ca alte 10 echipe din EU) - vreu in GALBEN!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Ca si in politica (Miercuri, 3 martie 2010, 23:04)

    bogdan [anonim]

    Razvane ai prea mult bun simt si o prea buna crestere sa te murdaresti in cocina asta de prost gust.Profita de caracterul tau curat si lasa-i sa se murdareasca in continuare de banii murdari si nemunciti,pentru ca ei numai asta isi doresc.Tu prin perseverenta si munca o sa ajungi departe.Succes!!!Conducatorilor iubiti la cat mai multi bani ca sa aveti de unde da inapoi,ca bogatia morala,sufleteasca sau putin patriotism va lipseste cu desavarsire.
    • 0 (0 voturi)    
      Multumesc (Miercuri, 3 martie 2010, 23:24)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Esti cumva tu George? ca la tine am avut performante, si asta e stilul tau de activist UTC.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 3 martie 2010, 23:30)

      ws [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      sunt convins ca razvan are bun simt, dar nu asta e problema.

      el e iesit din fotbalul infect pe care tu il descrii, el nu a luptat impotriva lui, el doar s-a acomodat cu el. nu e cu nimic diferit de alti oameni de fotbal din punctul asta de vedere. (daca ai nevoie de dovezi: acum cativa ani dinu vama a recunoscut ca a blatiut meciuri pentru rapid. daca avea coloana vertebrala, razvan ii zicea sa plece, dar el a continuat cu vama si la brasov...)

      ma rog, pana la urma problema e ca nationala nu joaca nimic, asta a fost meci amical, dar meciul cu austria de acasa a fost oficial, la fel si meciul cu serbia, la fel si meciul cu franta (a fost atroce meciul ala).

      un antrenor nu e ales dupa sufletul lui bun. altele sunt calitatile pe care trebuie sa le aiba un selectioner.

      regards,
      ws
  • +1 (3 voturi)    
    ! (Miercuri, 3 martie 2010, 23:06)

    gigi [anonim]

    Nu antrenorul este problema , jucatorii sunt varza . Cei mai figuranti si mai lipsiti de valoare jucatori pe care ia avut Romania dea lungul timpului.
    • +1 (1 vot)    
      Jucatorii (Miercuri, 3 martie 2010, 23:22)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Nu se selectioneaza unul pe altul!
      Asa ca ar trebui sa vezi ca e vinovat cine i-a luat pt ca nu a vazut ca sunt ,, cei mai figuranti si lipsiti de valoare''
  • +3 (3 voturi)    
    Bine ca n-am pierdut timpul sa ma uit la meci (Miercuri, 3 martie 2010, 23:34)

    Frankie [utilizator]

    Asa antrenor de 2 lei, asa Mutulica de 2 bani, asa echipa de mana a 2-a.... plina de fitosi cu jeepane, gagici, bamboo, afaceri, etc....
  • +2 (2 voturi)    
    Selectionati (Miercuri, 3 martie 2010, 23:47)

    Marius [anonim]

    Pariez ca Bordura Falticeni poate sa inviga la fel de usor selectionata Romaniei.
    • +1 (1 vot)    
      de ce bordura falticeni? (Joi, 4 martie 2010, 8:46)

      iulian [anonim] i-a raspuns lui Marius

      se chema FORESTA FALTICENI si a batut dinamo cu 5 la 4 in groapa der i-au distrus mafiotii. daca erau moldovenii pe teren bateau cu siguranta
  • -2 (4 voturi)    
    nu inteleg de ce .. (Joi, 4 martie 2010, 0:47)

    montreal [anonim]

    dati vina ba pe sandu, ba pe dragomir, ba pe lucescu jr. sau unii conducatori de cluburi....sau pe jucatori....stimate popor roman asta va este valoarea in fotbal ca si in toate celelalte domenii fie politic,economic,invatamint,etc...si sa nu mai vorbesc de valoarea "morala"...
  • -2 (4 voturi)    
    intrebare (Joi, 4 martie 2010, 1:08)

    Reader [anonim]

    Cat puteti voi de clar, explicati-mi si mie un lucru: de ce lucescu e singurul vinovat? A jucat el cumva? Aaaa, nu a facut lotul bine? Pai are de unde alege? Cum se poate el impune in fata jucatorilor cand zilnic la orice televiziune e pus la zid ca nu-l convoaca pe superstarul mutu? Cum poate un antrenor sa-si impuna punctul de vedere unor jucatori "indoctrinati" de impresari. Nu vreau sa sar cu teoria conspiratiei, dar daca vrei sa schimbi un antrenor convingi jucatorii sa nu joace. De ce sa-si puna X, Y sau Z lumea in cap ca l-a detronat pe Lucescu, daca ii conving pe jucatori sa nu-si faca treaba in asa fel incat "publicul" sa "vrea capul" antrenorului? E cel mai simplu .... Voi credeti ca Petrescu sau Ferguson ar scoate ceva din nationala asta? E imposibil ....
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Joi, 4 martie 2010, 2:06)

      ws [anonim] i-a raspuns lui Reader

      "A jucat el cumva? "

      si inca cum, a jucat si razvan, prin modul in care a ales jucatorii, si prin modul in care i-a pus sa joace. daca tu crezi ca antrenorul nu conteaza, uita-te la anglia. sub mclaren, au furat-o de la croati cu 2-3 la londra. cu capello, au dat 4-1 la zagreb. deci da, antrenorul joaca, si e jucatorul cel mai important.

      sunt de acord ca jucatorii sunt slabi, dar nu chiar asa de slabi. acum 3 ani, cu aceeasi baza de selectie practic, piturca ne califica la euro. acum, cu razvan, luam 5 de la sarbi. facem egal cu austria acasa.

      habar nu am de unde ai aparut cu teoria asta ca il lucreaza impresarii. razvan isi aduce la nationala in principal finii, amicii de pe la rapid si brasov. daca il lucreaza fostii lui elevi, si ei asculta de impresari in loc sa il asculte pe antrenor, atunci are o mare problema. si nu e vina impresarilor.

      "Voi credeti ca Petrescu sau Ferguson ar scoate ceva din nationala asta?"

      asta e nationala lui lucescu, nu nationala lui petrescu sau a lui ferguson. spre exemplu, nationala lui lucescu e singura nationala in care d. niculae e titular.el nu ar juca in nicio alta echipa nationala. deci vezi tu, ea e echipa nationala facuta de lucescu. daca era ferguson selectioner, poate alegea alti jucatori. si nu avem de unde sa stim cum ar fi jucat. dar ne putem imagina ca orice alta echipa nationala ar fi jucat mai bine decat cea a lui razvan.

      sper ca ti-am raspuns la nelamuriri.

      regards,
      ws
      • +1 (1 vot)    
        . (Joi, 4 martie 2010, 7:59)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui ws

        1) nu cred ca putem compara sub nicio forma campionatul englez cu al nostru. La noi e mai important sa apari la TV ca ai petrecut noaptea in club, sau ca te-ai luat la bataie cu ziaristii, sau, daca ai daca esti strain si ai dat 2 goluri in UCL, automat esti pus pe lista de "trebuie facut cetatean roman cat mai repede". Nu zic ca in anglia sau in alta parte oamenii nu petrec, dar ... nu fac arta din mersul in cluburi.

        2) De unde ar fi ales alti jucatori? Din ce campionat? Noi avem 5-6 echipe care dau jucatori la nationala, iar la astea doar jumate sunt romani (si mai sunt vreo cativa prin afara). Aaa, vrei sa-ti aduca "prospaturi"? Pai nu l-a adus pe tipu din Danemarca (parca)? Ia zi, sincer, cati jucatori buni sub 18 ani are la dispozitie fotbalul romanesc?

        Atata timp cat jucatorii nu sunt motivati sa joace pentru nationala tu ca antrenor nu ai ce face. Motivati nu inseamna neaparat financiar ... Si, iarasi, atat timp cat jucatorii nu-si simt locul amenintat de altii, nu-i poti "forta" sa joace. Iar cand sunt trimisi la plimbare sare tot poporul cu m ca "el e piesa de rezistenta. fara el suntem morti", dar si cu el facem ..... praf.

        Sa ai nemultumiri inseamna sa ai asteptari prea mari de la un lucru / eveniment. Eu de la meciul asta nu am avut ...

        Looking forwards for your answer,
        R
        • 0 (0 voturi)    
          La fel ca si jucatorii (Joi, 4 martie 2010, 17:30)

          Tudor [anonim] i-a raspuns lui Reader

          ... asa sunt si unii comentatori...
          Se spune Looking forward TO your answer...
          To look forward to inseamna a astepta cu nerabdare... si nu forwards ca nu exprima o miscare.
          Pana sa dezbatem mentalitati si filosofie, ar fi mai bine sa ne antrenam intru a vorbi si a ne exprima coerent.
          Englezismele prost intelese si folosite doar ca sa fie "cul" reprezinta fitze, ca si in cazul folbantistilor cu jeep-uri si manele.
      • 0 (0 voturi)    
        yes, indeed (Joi, 4 martie 2010, 10:38)

        Ferguson [anonim] i-a raspuns lui ws

        Cand ii aveti la indemana pe Dan Petrescu, pe Boloni, pe Mircea Lucescu si voi il alegeti pe Razvan Lucescu e clar ca ceva este in neregula in gandirea voastra pe termen lung. Nu am vazut nimic ieri, nicio idee de joc clara, fiecare incerca pe cont propriu, haos in aparare. Si da, Razvan l-a adus pe Nesu (Nesu n-are nicio vina, atata poate), deci i se poate imputa golul 2. Daca Marica dadea gol si se termina 1-1, toata lumea era multumita, chiar daca ar fi fost un gol dat din noroc (nu-i reprosez nimic lui Marica, care impreuna cu Bilasco ar face atacul nr. 2 din Europa, dupa England, of course). Pentru mine e clar, la nationala asta eu nu ma mai uit, ar fi timp pierdut. Si da, poate si Capello ar fi avut rezultate mai bune, poate si Lippi.
  • +4 (4 voturi)    
    Ma bucur (Joi, 4 martie 2010, 1:18)

    Anonim [anonim]

    Ma bucur mult pentru aceasta infrangere, asa sa o tina. Poate in felul acesta se prinde si romanul catre ce duce scandalul, coruptia, incultura si prostia care fac audienta.
  • +4 (4 voturi)    
    sunteti penibili (Joi, 4 martie 2010, 3:09)

    pancu1923 [anonim]

    razvane e groasa taticule.in afara de mirel desi sunt rapidist ceilalti sunt cu ifose cu fite sunt nesimtiti si vai de capul lor.vin la nationala ca la discoteca.MUTU .CEI CU MUTU ALTA VEDETA CU DESPRE CARE SCRIE TOATA PRESA .IN sf cu asemenea nesimtiti o sa ne trezim in ultima urna valorica pe israel ai batea si GLORIA TODIRESTI in seara asta.nu tamas goian maftei si compania MIREL e singurul caruia ai pasa cu adevarat de nationala.sunr un mare rapidist dar asta e adevarul.ECHIPA NATIONALA =DISTRACTIE IFOSE DE VEDETA NESIMTIRE SI NEPASARE.daca nu cauti alti juktori sa stii ca termini campania de calificare dupa feroe.asta e adevarul.RUPELE CAPU RAZVANEEEEEEEE
  • +3 (3 voturi)    
    Lucescu jr. antrenor..? (Joi, 4 martie 2010, 3:51)

    Gino [anonim]

    Acum m-am convins cit de parsiv este individul L.
    jr. Declara cu zi inainte ca avem un campionat forte slab acum.Stia ca va pierde cu Israel ( cind s-au apucat si astia de fotbal) Si-a pregatit scuza.De ce oare nu pleaca el sa antreneze in campionate tari Anglia,Spania etc. si pierde timpul la nationala.Va spun eu de ce...!!! Taicasu Lucescu senior ia cumparat postul la federatie sa-i dea de lucru ,,copilului'' .Sunt curios ia prima de pasti staful nationalei de fotbal.Vad
    ca sunt uni care ia apararea antrenorului...Tipul e varza
    la criticat tasu pe fundasul stinga de la Donet ,el la adus pe Nesu alta catastrofa,la mijloc numai ,,pitici''
    care alerga haotic ,cine joaca inchizator si cine este cordonator de joc....??Razvane mai bine il luai pe Mutu si dadeai vina pe el ca s-a dopat era simplu.
    Demisia ...Ne bate Albania in toamna..
  • -1 (3 voturi)    
    mda (Joi, 4 martie 2010, 4:02)

    Anonimul [utilizator]

    Pacat de Razvan ca a ramas in RO. N-ai cu cine sa faci echipa. Fotbalul in RO e la nivelul fotbalului de maidan. Majoritatea deposedarilor se fac prin faut, pasele nu le ies, cand e sa suteze la poarta trag la 5 metri pe langa.. E jale!!!!
  • +1 (1 vot)    
    !!!!!!!! (Joi, 4 martie 2010, 7:08)

    liv [anonim]

    Asa antrenor,asa campionat,asa echipa!Fitos si fara imaginatie,cu ceva noroc si cam atat IL Luce Junior!
  • +2 (2 voturi)    
    Fotbal (Joi, 4 martie 2010, 8:05)

    Rares [anonim]

    Mai joaca romania fotbal ??? mai bine sa lasam jocul pt profesionisti si romania sa reorienteze resursele din fotbal pt anumite sporturi care chiar au rezultate. asa avem o echipa de basinarii si rezultate 0
  • +1 (1 vot)    
    angajament fizic (Joi, 4 martie 2010, 8:30)

    echipa sfanta [anonim]

    muncitorilor, la santier cu voi daca va bazati numai pe angajament fizic! duceti-va si continuati lucrarile la dambovita, consolidati blocurile cu bulina rosie.... maftei nici nu ar trebui sa aiba voie sa poarte pantaloni scurti, daramite sa joace fotbal...
  • +1 (1 vot)    
    Observatii (Joi, 4 martie 2010, 8:34)

    Sorin [anonim]

    Nu stiu de ce va tot ambalati atat. Nationala nu se poate ridica mai sus decat nivelul campionatului national. Jucatori de duzina ,nationala de duzina. Din lepre,putori ,fustangii,cheflii,inculti nu poti face o echipa nationala(sunt vreo 2-3 jucatori care fac exceptie). Atata timp cat totul este condus de mafia din fotbalul romanesc nu o sa fie nici rezultate. Din pacate fotbalul din Romania a decazut mult in ultimul deceniu. Jucatorii romani parca nici nu mai au vlaga in ei. Eu as baga in loc de nationala o echipa de club careia sa-i coplectezi doar posturile deficitare,sa le dea federatia cate o prima pt. fiecare meci jucat sub tricolor si avem o nationala. Daca tineti minte cam asa stateau lucrurile pana prin 94 cand baza nationalei era formata din Steaua ( 8-9 jucatori).
  • +2 (2 voturi)    
    despre echipament (Joi, 4 martie 2010, 8:34)

    decy [anonim]

    Razvane vorbeste cu baietii de la federetie si incercati un echipament violet (ii atacam energetic) si poate atunci mai batem si noi pe cineva.
  • 0 (0 voturi)    
    ....umila mea umila (Joi, 4 martie 2010, 8:49)

    gani [utilizator]

    ...si aici in fotbal , catastrofa asta de antrenor a ajuns aici datorita faptului ca tac'su il vrea antrenor dupa o evolutie lamentabila ca portar . Si poate nici asa n-ar fi ajuns dar trebuia pus cineva care sa nu ,,clatine " scaunul lui Mircea Sandu . Si dupa cum vedeti nu-l clatina de loc....Ei sunt bine merci , in timp ce noi romanii dam dovada si aici de ignoranta si incultura in ale fotbalului . Sa ma ierte D-zeu dar ...asa ne trebuie...! . Saracu' Dan Petrescu ii invata fotbal pe altii in timnp ce noi ,,dam cu stangu' in dreptu ' " .
  • +2 (2 voturi)    
    Il Luce cel Mic si Prostan (Joi, 4 martie 2010, 9:32)

    Coco [anonim]

    Niste mizeralibi, plini de manele. O selecte facuta de un prostalau cu aere de antrenor.
  • 0 (0 voturi)    
    fotbal national (Joi, 4 martie 2010, 9:43)

    nicu [anonim]

    unele comentarii sunt pertinente - restul sunt ale ageamiilor catre fac si desfac echipe , scheme de joc , etc - carea sunt cei neselectionati pe care nu ia adus lucescu / - ce fotbal se joaca in camp. ? - cred ca lucescu la pus pe nesu sa faca 11 m si la mai indemnat si pe mirel - valoarea jucatorilor este val. echipelor care castiga meciuri cu arbitrii - a jucatorilor facuti mari vedete de presa de impresari si atunci cand sunt pusi sa joace calcheaza - cate goluri a adt mutu la nationala ? cate meciuri nu a facut nimic , decat un act de orezenata ? de ce nu judecati corect ? ce facea si mutu acum - spunea marea replica ASATAI FOTBALULL si toti prostanacii aplaudau ca a zis mutu - daca mai scrieti pe aoci incercati sa fiti obiectivi si nu va dati mari cunoscatori , ca mare lucru nu stiti ,
  • +1 (1 vot)    
    O tzara amarata (Joi, 4 martie 2010, 9:46)

    Pursange [anonim]

    Suntem niste amarati, parlitzi , etc. care nici terenuri de fotbal nu avem si nici fotbalisti. Putregaiurile din FRF si Guvernul nu fac nimic pentru a ajuta sportul in general. Hai sa nu ne mai facem vise de calificari si alte deastea. Sa fim multumiti ca mai vedem la TV meciuri din tzari normale cu fotbalisti care joaca un sport numit fotbal. Cand vor mai exista maidane si locuri de facut sport pentru copii, atunci sa mai speram ca intr-o zi ...
  • +2 (2 voturi)    
    ar trebui sa ne obisnuim cu astfeld e rezultate... (Joi, 4 martie 2010, 9:47)

    liviu_ [utilizator]

    sa terminam grupa la mondiale pe locu 4 (sau 5 ca nu mai stiu cat a fost)... nu a fost o coincidenta!
    asta ne e valoarea.
    nu avem antrenor, nu avem federatie, nu avem jucatori
    RUSINE nationalei romaniei!!!

    lasa ca ne intoarcem la miticii, becalii, borcii nostrii ca de acolo iese banu ce dracu...
  • +1 (1 vot)    
    nationala (Joi, 4 martie 2010, 10:40)

    Dragnea Ion [anonim]

    Daca pierdeam cu Serbia (cind nu mai aveam nici-o sansa de calificare) si cu Israelul folosind o echipa cu jucatori de 19 - 22 ani , nu era problema.
    Cind pierdem folosind jucatori la sfirsitul carierei te intrebi care este strategia selectionerului!
  • 0 (0 voturi)    
    de unde sa aduni 11 jucatori??? (Joi, 4 martie 2010, 10:42)

    un spectator [anonim]

    Cineva mai sus intreba cine a fost inchizator si cine a fost coordonator. Intrebarea corecta este: Are Ro la ora aceasta un inchizator si un pasator de valoare??? NU ARE!! Are Ro la ora aceasta 2 varfuri capabile sa inscrie cel putin un gol din 3 ocazii??? NU ARE!!! Are Ro fundasi care sa iasa cu mingea la picior din aparare, fara sa o bubuie peste linia de mijloc??? NU ARE!!! Numiti 11 stranieri, titulari meci de meci la echipe de locul 1-7 din campionate puternice! SI ATUNCI CU CINE SA FACA ECHIPA ORICE ANTRENOR??? Despre tactica si asezare in teren nici nu mai discut, ne aparam cu 7 oameni in fata careului cand suntem condusi si ne intrebam de ce nu atacam? pai 11 sant toti, 7+portarul in fata careului la max 30m si mai raman 3 care sa acopere ce ramane, adica 70% din suprafata terenului! SI OBSERV CA MULTI COMENTATORI SE PRICEP LA FOTBAL, poate v-ati gresit vocatia, un antrenor bun NU TREBUIA SA FIE NEAPARAT SI UN FOST BUN JUCATOR ! Despre tehnica jucatorilor Ro nici nu are rost sa aduc vorba, asta trebuia deprinsa pana la 14 ani. Ca fapt divers, in italia, la scoala de fotbal din Perugia ( o echipa mediocra din serie mult inferioara) , copii de 5-7 ani fac incalzirea cu mingea la picior. TOTUL SE FACE NUMAI CU MINGEA LA PICIOR! IN RO ATI VAZUT CUM SE FACE UN ANTRENAMENT? CAT SE LUCREAZA CU MINGEA LA PICIOR? Si atunci de unde vreti voi rezultate???
    • 0 (0 voturi)    
      n-avem bani de mingi (Joi, 4 martie 2010, 19:06)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui un spectator

      De unde vrei tu antrenament cu mingea la picior cand ei au o singura minge pentru toata echipa?
  • 0 (0 voturi)    
    s-a terminat (Joi, 4 martie 2010, 12:04)

    touretul [utilizator]

    si cu generatia Mutu-Chivu, iar dupa ei nu mai vine nimeni. trebuie sa ne obisnuim de acum cu acest gen de nationala. e rezultatul ultimilor 10 ani de manelizare a fotbalului romanesc, populat de nulitati gen Mitica, Nasu de la Liga, Ghitza Becali, amandoi, Horcea-Borcea etc.
  • 0 (0 voturi)    
    investiti fratilor.....! (Joi, 4 martie 2010, 12:12)

    bog [anonim]

    Asta este rezultatul faptului ca nu s-a investit nimic in fotbalul romanesc.

    Cand or sa faca scoli de fotbal adevarate atunci rezultatele or sa se vada.

    Ca si in educatie, cand nu investesti intr-o astfel de "infrastructura" nu vei avea niciodata rezultate.
  • +1 (1 vot)    
    1, 2, 3 si : (Joi, 4 martie 2010, 13:08)

    Mihai [anonim]

    Luce, Luce Luce lasa-neee.....lasa-nee....lasa-neee
  • +1 (1 vot)    
    in (Joi, 4 martie 2010, 13:55)

    sabo [utilizator]

    grupa posibil sa fim in coada
    Echipa Albanei este mai solida.
    Jucatori slabi si antrenor care este depasit de nivelul cerintelor
  • 0 (0 voturi)    
    demolatorii (Joi, 4 martie 2010, 17:47)

    geluladis [anonim]

    De tot ce se ati8nge federatia ...moare.Razvane lasa-i pe demolatori daca ai sange ca meserie stii,si fa echipa tu .Nu mai aduce rezerve si jucatori care intra pe teren sa fie aratati la camere,cu fite pe ei.Lasa-i si pe mafiotii de impresari si nu convoca toate stifturile ,fa-ti tu liste cu jucatorii in forma si gata sa moara pe teren pt ca unii vin la poze.Care nu da tot lasa-i pt ca asta ne lipseste spiritul de sacrificiu si curajul.....HAIROMANIA
  • 0 (0 voturi)    
    mocirla (Joi, 4 martie 2010, 20:09)

    un clujean [anonim]

    Fratilor consolati-va! Pina cind in fruntea fotbalului romanesc se gasesc specimene de teapa lui Mitica Dragomir,Mircea Sandu,Lupescu sau Lucescu noi nu vom avea fotbal! Acest mare antrenor,laudat de toti (pe ce baze nu stiu) sa dovedit un mare fis,lipsit de orice viziune! Ce sa ne mai mire,nu poate merge fotbalul mai bine decit merg toate in tara asta.Traim intr-o adevarata mocirla...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică