Gica Popescu: Nu voi candida la sefia FRF, fotbalul intern este in colaps

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Miercuri, 6 ianuarie 2010, 12:31 Sport | Fotbal

Gica Popescu
Foto: HotNews.ro
Gica Popescu a renuntat pe ultima suta de metri la candidatura pentru sefia FRF, Baciul precizand ca protesteaza in acest fel la adresa actualei conduceri a fotbalului romanesc. "Mircea Sandu are obiective mici, iar fotbalul este in colaps. As fi facut o echipa in jurul generatiei de aur, iar Gica Hagi ar fi facut parte din proiectul meu", a precizat fostul international roman in cadrul unei conferinte de presa.


Citeste si Mircea Sandu: S-au facut multe in fotbalul romanesc


Vezi aici declaratiile lui Gica Popescu din cadrul conferintei de presa:


- Ma aflu in fata dumneavoastra pentru a protesta la decizia mutarii datei alegerilor. In aceste conditii, va anunt ca nu voi candida pentru postul de presedinte al FRF

- Pentru a castiga alegerile am nevoie de timp pentru a putea sta de vorba cu oamenii, pentru a-i face sa inteleaga programul meu

- Ar trebui sa am aceleasi conditii ca si cei care conduc acum FRF-ul, ar fi trebuit sa fie o lupta egala

- Pentru a castiga cele 102 voturi de acum cinci ani am avut nevoie de o munca imensa. Am facut mii de kilometri pentru a sta de vorba cu oamenii


- Am aici programul la care am lucrat atat de mult, dar nu este totul terminat. In urmatoarea perioada trebuia sa ma intalnesc cu o firma de business care oferea aproximativ 10 milioane de euro finantare. Semnam un precontract, iar contracul se parafa in momentul in care deveneam presedinte. Asta inseamna multi bani pentru proiectele la care ma gandeam

- Motivatia FRF-ului pentru mutarea datei alegerilor este una puerila. Acum patru ani alegerile au fost mutate cu sase luni, iar acum devansate cu patru luni. Sincer, nu mai inteleg nimic

- Mircea Sandu spunea la ultimele alegeri ca a mutat alegerile pentru ca urma sa semneze un contract important cu o firma americana. Unde sunt realizarile si acest contract? Stadionul Lia Manoliu nu este creatia FRF-ului, este meritul altcuiva

- Domnule Dragomir, sunt un baiat destept chiar daca voi candida sau nu. Era frumos din partea dansului sa fie barbat si sa ma sune. Trebuia sa zica < Gica, nu candida! Ne strici apele!>

- Eram hotarat sa vin la conducerea FRF impreuna cu multi componenti din generatia de aur. Sper ca intr-o zi sa imi pot duce la bun sfarsit aceasta idee

- Nu am nimic de platit catre Fisc, asa cum s-a spus. Am o hartie care spune clar ca persoana fizica Gheorghe Popescu nu are nicio datorie

- Nu am nevoie sa stau trei ani pe langa Mircea Sandu (nr. asa l-a sfatuit Dumitru Dragomir pe Popescu) pentru a deveni presedinte al FRF. Ce sa invat de la el, cum sa joc ping-pong cu comisiile? Nu pot sa stau pe langa cineva care are o forma de management care are o forma paralela cu a mea. Fotbalul intern este in colaps

- Hagi, Belodedici, Dan Petrescu sunt ambasadori ai tarii. Sunt persoane foarte apreciate peste hotare. Programul pe care l-am pregatit este din pacate tot cel de la ultimele alegeri. Cred ca acest program va fi valabil si peste cinci ani pentru ca oricum nu se face nimic

- Voi reveni in fotbal atunci cand presedintele FRF va fi ales pentru proiectele pe care le arata si nu pentru intalnirile nocturne. De-abia atunci voi fi dispus sa ma intorc

- Interesul pentru aceste alegeri l-am redat eu acum cinci ani cand am candidat. Nici macar nu se stia cand sunt programate alegerile, meritul pentru acest lucru este al meu

- Daca cei care iubesc fotbalul vor sa faca ceva bun, atunci sa boicoteze alegerile. Nu am pe cine sa sustin pentru alegerile de pe 25 ianuarie. Toti candidatii mi se par inexistenti

- Este imposibil sa conving oamenii in doua saptamani ca programul meu este cel bun. Prefer o renuntare acceptabila decat compromisuri neasteptate

- Sunt convins ca as fi obtinut mai multe voturi decat acum cinci ani. La ultimele alegeri am castigat 102 voturi pe un program. Nu pot sa stau acasa si sa trimit prin fax programul meu

- Sunt doua abordari total diferite pentru sefia FRF: negocieri subterane din partea lor, iar multa munca din perspectiva mea

- S-a vorbit de schimbarea sistemului competitional si data trecuta, nu cred insa ca se va intampla asa ceva. Nu imi pot schimba modul de a fi pentru anumite pareri "respectabile" ale unor oameni din fotbalul actual

- Nu am vorbit cu Gica Hagi despre acest subiect. Am stat doua saptamani in concediu alaturi de el, dar nu am vorbit despre sefia FRF. Hagi ar fi facut parte din echipa mea cu siguranta. Imi voi dedica timpul afacerilor mele in urmatoarea perioada. Cred ca fotbalul romanesc ar fi avut de castigat in primul rand daca as fi iesit presedinte

- Nu s-a schimbat nimic in perioada 2005-2010, nu cred ca se va intampla ceva in urmatorul mandat. Mircea Sandu este exact ca un fotbalist roman care spune: mi-am indeplinit obiectivul, am jucat in Champions League. Diferenta este ca eu am jucat acolo si nu ma multumesc cu idealuri mici

- Sunt convins ca fotbalul romanesc va fi in criza in urmatorii cinci ani, asa cum a precizat Mircea Sandu


Gica Popescu, prezentare


Are 43 de ani, iar de-a lungul carierei a bifat 115 partide in tricoul echipei nationale a Romaniei (a reusit 16 goluri). A evoluat la Universitatea Craiova, Steaua, Dinamo, PSV, Tottenham, Barcelona, Galatasaray, Lecce si Hannover 96.

Si-a trecut in palmares Cupa Cupelor (catigata cu FC Barcelona) si Cupa UEFA (castigata cu Galatasaray). A fost ales fotbalistul anului in Romania in 1989, 1990, 1991, 1992, 1995 si 1996. In momentul de fata, Popescu detine o scoala de fotbal care ii poarta numele.

A mai candidat la sefia FRF si in urma cu patru ani, dar a fost invins categoric de Mircea Sandu (187-102). Actualul sef al fotbalului romanesc se afla la mandatul cu numarul cinci, fiind in fruntea FRF din anul 1990.


Citeste mai multe despre   























4163 vizualizari

  • -11 (13 voturi)    
    Bravo, domnule Popescu! (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 13:29)

    domino63 [anonim]

    Asa sa faci!
    Dar cine imi garanteaza mie ca nu vei candida peste 4 ani?!
    Atunci vei fi mai curat ca acum?!
    Din cate imi aduc aminte, doar fortat de fisc al platit un TVA!
    Deci, esti cinstit?
    Ai dreptul sa arunci cu piatra?!
    Mai bine taci si iti vezi de treaba!
    • +5 (5 voturi)    
      Parerea ta. (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 13:49)

      Ragatzeanu [utilizator] i-a raspuns lui domino63

      Hai sa fim seriosi, nici Mircea Sandu nu e Maica Tereza.
      Nu degeaba i se spune "Nasul".
      Un lucru nu i-l poti lua lui Popescu: talentul.
      Sper sa mai apuc sa mai vad o generatie de aur.
      • -1 (3 voturi)    
        Care talent, nene?! (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:56)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui Ragatzeanu

        Daca spuneai muncitor, da, intelegeam. Dar de unde talent la unul pe care nemtii l/au facut "politai intarziat care da aiurea din maini in intersectie"?
        Asa e, mircea sandu nu e bun!
        Dar un hot, cu ce este mai bun?!
        • +3 (3 voturi)    
          Nu ai inteles nimic. (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 16:13)

          Ragatzeanu [utilizator] i-a raspuns lui domino63

          Fiecare om are talent (cel putin asa consider eu), intr-o masura mai mare sau mai mica. Daca un jucator de fotbal nu are talent, atunci nu are ce cauta pe gazon, poate doar sa tunda iarba.
          Nu cred ca un club precum Barcelona sau PSV ar angaja "muncitori" cu care sa castige Cupa Cupelor, iar Galata lui Hagi si Popescu a facut istorie.
          Nu poti spune despre un jucator "ales fotbalistul anului in Romania in 1989, 1990, 1991, 1992, 1995 si 1996" ca nu are talent.
          Nu cred ca in fotbalul romanesc actual exista vreun om cinstit, dovada "(non)valoarea" pe care o aratam peste hotare (cu mici exceptii).
          Scandalurile de coruptie se tin lant, iar numele FRF, LPF, CCA, etc. apar de fiecare data legate de aceste scandaluri.
          Este nevoie de schimbare si aceasta nu poate fi facuta decat odata cu schimbarea conducatorilor. Degeaba incercam sa dam legi noi, daca sunt aplicate tot de aceiasi oameni, cu mentalitatile lor invechite.
          Poate ca Gica Popescu nu este potrivit pentru functia de presedinte al FRF, dar cu siguranta poate fi mai bun decat Mircea Sandu.
          • -1 (3 voturi)    
            As putea fi cinic sau rautacios! (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 16:32)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui Ragatzeanu

            Serios?!
            Ai impresia ca numai cu talentul poti face orice? Nu mai face alturarea Hagi Popescu. Unul a fost daruit cu talent si pana nu a muncit nu a facut nimic, iar celalalt a fost daruit cu ambitie si dorinta de a munci.
            Ai imresia ca intr/o echipa numai cu talente faci ceva? Te inseli amarnic, amice. Trebuie si carcasi. E Gica Popescu, asta a fost.Carcas.
            De acord, trebuie facuta o schimbare la FRF.
            Ia uita/te in alte parti. Unde scrie ca trebuie sa fi fost fotbalist ca sa conduci o federatie de fotbal.
            Incerc sa mentin un ton de discutie, nu unul de harta, asa cum procedezi tu.
            De acord, are performante, dar nu SINGUR! Ci intr/o echipa.
            Ca sa conduci federaria trebuie sa fii un manager bun. Ori Gica al tau este un hot, fie si moral. Ai impresia ca un manager trebuie sa aibe constiinta incarcata?!
            Esti visator, amice, sau orb.
            Se pare ca tocmai pe asta se mizeaza in tara asta. Cum sa/i prostesti pe altii!
            Ce mi/ar putea aduce Gica al tau?
            O alta hotie!
            Viseaza in pace. Se vede treaba ca nu esti sharp! Alegi raul cel mic. Daca este sa tai, taie in carne vie. Dar poate tu ai mania compromisului fara sfarsit.
            Daca vrei sa performezi, nu faci compromisuri. Reformezi. Ori Gica al tau este un hot moral. A furat pana l/au prins altii. Faci reforma cu hotii, fie ei si morali?! M/as mira.
            • +1 (1 vot)    
              Din pacate, stimabile domn, spiritul de harta va a (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 19:11)

              Ragatzeanu [utilizator] i-a raspuns lui domino63

              1. As fi curios sa vad pe cine a-ti propune dumneavoastra la conducerea FRF, LPF si, respectiv, CCA.
              2. Gica Popescu nu este al meu, nici macar nu sunt un fan al sau, dar situatia fotbalului romanesc ne priveste pe toti.
              3. Poate ne "luminati" si pe noi cu "minunatele" realizari din "epoca managerului Mircea Sandu" - o sa spuneti probabil de "prestatia de la CM" (va asigur ca acestea sunt meritele exclusive ale jucatorilor). Eu stiu ca, intr-o firma, daca nu dai randament esti eliberat din functie - poate chiar concediat.
              4 De unde stiti dumneavoastra ca Gica Popescu sau un alt "carcas" nu ar putea face fata la FRF? Eu stiu ceva: din 1990 si pana in prezent situatia fotbalului romanesc s-a degradat in mod continuuu, cu mici exceptii, care nu au fost rezultatul conducerii FRF.
              Ca o paranteza, de cativa ani buni am renuntat a mai urmari partidele din campionatul intern si m-am orientat catre Premiere League - mi-as dori si la noi asa ceva.
              Va doresc dumneavoastra si celorlalti cititori fideli un an 2010 cu mult mai bun decat cele de pana acum.
    • +4 (4 voturi)    
      Titlu' nesincer (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 13:57)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui domino63

      Eram cat pe ce sa scriu ca Gica Popescu este nesincer cand am vazut titlul si am dedus ca nu candideaza fiindca fotbalul romanesc este in colaps. Insa am citit articolul si m-am dumirit ca motivul este altul si anume devansarea alegerilor.
    • +4 (4 voturi)    
      daca taceai filozof ramaneai! (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:01)

      costica [anonim] i-a raspuns lui domino63

      domin063 din cauza mentalitatilor unora ca tine nu mai avem fotbal in Romania! Omul asta a jucat afara ani buni si stie cum se face treaba. Nasu' se tine de gratare si de plocoane, e paralel cu fotbalul.
      Imi poti spune si mie ce a facut el in 20 de ani in infrastructura fotbalistica din Romania?
      Iti spun eu: doar baza de la Mogosoaia, care, la banii care s-au bagat acolo ar fi trebuit sa arate mai ceva ca Wembley-ul!
      • -2 (2 voturi)    
        Oare?! (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:58)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui costica

        Nu cumva din cauza faptuli fa fotbalul este vazut ca modalitate de a obtine usor bani?
        Nu din cauza faptului ca nu se munceste?
        Omul asta a facut treaba afara, dar aici... nimic!
        A, a "uitat" sa plateasca un TVA.
        Adica, mediul de afara l/a organizat si cum s/a vazut in tara, a revenit la obiceiurile... balcanice.
        Nu sunt filozof, sunt doar un observator!
        Atat!
        Tu ce esti?!
        • +1 (1 vot)    
          si totusi... (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 15:42)

          costica [anonim] i-a raspuns lui domino63

          nu vreau sa creada lumea ca l-am luat in brate pe Popescu, dar intre 2 rele alegi raul cel mai mic.
          Referitor la TVA-ul neplatit, nu stiu ce sa spun, dupa legea romaneasca toti suntem evazionisti.
          Dar, ca sa fiu un pic cinic, pana la urma o sa ne scapa Doamne-Doamne de Nasu desi el mai vrea 2 mandate (boala aia pe care o are el nu iarta...).
          • -2 (2 voturi)    
            Poate ai dreptate! (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 16:35)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui costica

            Alegi raul cel mai mic.
            Dar ca sa fiu consecvent cu ceea ce am scris unui alt amic, compromisul continuu, nu te duce decat mai jos in groapa. Asa ca mai bine se taie in carne vie
            Altul mai bun, nu hotul asta moral.
            Pana la urma "scapam" si noi de lumea asta tot cu ajutorul lui Dumnezeu.
            O seara buna!
  • -4 (4 voturi)    
    vrajeala (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 13:45)

    moise [anonim]

    numai gura e de popescu asta....daca e asa de bun trebuia sa candideze.
  • +4 (4 voturi)    
    generatia de haur... (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 13:46)

    Lupu [anonim]

    cand vom termina oare cu aceasta sintagma "generatia de aur"? am ajuns in 1994 in sferturile campionatului mondial. de cand inseamna sferturile medalia de aur? nu am terminat pe locul 3, 2 sau 1. dar, noi cu aurul...referitor la decizia lui, si-a dat seama ca nu are nicio sansa cu mafiotii astia...asta e...
  • -3 (3 voturi)    
    O RUSINE!!! (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:03)

    Mircea Sandu [anonim]

    Esti o rusine, Popescule, asta esti!!! De fapt, tu n-ai vrut niciodata sa candidezi, iar acum o dai cotita c-o fi, c-o pati... Daca tot esti Robin Hood, fii pana la capat, nu doar din vorbe. In afara de Petrescu, TOATA GENERATIA DE AUR SUNTETI NISTE RATATI IN FOTBAL, cu tine si cu regele lu' peste Hagi in frunte; cand ai delapidat un milion de dolari din transferul lui Bratu cum erai, corect??? mai lasati-ne cu totii, ca ne-ati plictisit!!! toti dati numai din gura, nimeni nu face nimik!!! HUOOOOO!!!
  • -3 (3 voturi)    
    toti vorbesc dar nimeni nu face nimic (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:19)

    pop [anonim]

    popescule, daca erai barbat candidai...asa, dai din gura si atat !!!!
    • -1 (1 vot)    
      Chiar daca nu are sanse (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:32)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui pop

      ar trebui sa candideze. Si nici nu invata din greselile trecutului. Desi stia de la alegerile precedente ca smecherii de la FRF devanseaza alegerile nu si-a luat nicio masura de precautie. Pe viitor sa ia in calcul aceste smechereli si sa-si planifice candidatura in functie de ele in primul rand, daca vrea sa castige.
  • +3 (3 voturi)    
    frf (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:46)

    fabregas [anonim]

    Nu asa se procedeaza ,, iar au castigat mafiotii din frf , trebuia sa se bata cu ei, nu sa dea bir cu fugitii sub diverse motive!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    fotbalul romanesc (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:46)

    AsmVax [anonim]

    Fotbalul romanesc este in colaps datorita smecherilor care au sperat ca vor face bani si au falimentat echipele.
  • 0 (2 voturi)    
    care generatie (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:47)

    steaua [anonim]

    generatia de aur a fost steaua in 1986 cand s-au intors in tara cu medaliile de aur la gat si cupa in brate....ei sunt invingatori
  • 0 (0 voturi)    
    Gica Popescu la FRF ..!!! (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:57)

    Gofy [anonim]

    L-am vazut pe Prunea la frf din generatia de aur,
    cel din cauza care am pirdut locul in primi 4 si nu uitati un amanunt Bulgaria a fost inaintea noastra in 1994... Gica Popescu = Clanul Becali , deci pleaca Nasul sa vina ,,Capo de tutti capii'' Toate sporturile de echipa merg prost la nivelul de
    ,,Nationala'' credeti ca intimplator nu... intradevar
    ,,nasul'' a imbatrinit si este bolnav..la numit la nationala pe Razvan Lucescu....groaznica alegere...
    La ce infracstructura avem la fotbal rezultatele sunt
    ,,excelente'' as compara cu echipa nationala de hochei care a fost odata in grupa A , Romania avind patinoare acoperite la nivel de tara iti ajungea degetele de la o mina....Eroi ce sa zic.. Ideea este
    cind fotbalul este in colaps sa demonstrezi ca faci ceva, nu atunci cind sunt in visterie sute de milioane de eur caci si unil care a fost campion la scima poate conduce super fegeratia de fotbal...
    vezi cazul Mitica Dragomir la ce echipa a jucat asta si ce sport a facut...???
  • -1 (3 voturi)    
    Penibil (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 14:57)

    Catalin [anonim]

    Il respect pe Gica Popescu mai mult decat pe Mircea Sandu, dar nu extrem de mult. Cand a zis ca "are o hartie care arata ca persoana FIZICA Gica Popescu nu are datorii la fisc" m-a lasat perplex. Datoriile e normal sa le aiba firmele la care el e actionar, si nu el ca persoana fizica. Praf in ochi...detest asta, asa ceva eventual pot sa creada votantii lui Basescu...:)
    • +1 (1 vot)    
      . (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 15:39)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      sau ai psd-ului, ca ei sunt "experti" in tva
  • +1 (1 vot)    
    mda (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 15:03)

    liviu_ [utilizator]

    giga popescu s-a mai maturizat fata de alegerile de acum 5 ani: si-a dat seama ca mafia e prea mare, si nu poate concura cu ea...

    ce sa mai zic... inca minim 5 ani de colaps (si) in fotbalul romanesc...
  • +1 (1 vot)    
    Sandu mitocan (Joi, 7 ianuarie 2010, 10:21)

    th3o [anonim]

    Din 2005 pana azi Sandu nu a facut altceva decat sa isi numere banii obtinuti din "fel si fel de compromisuri" si tine cu dintii de acest statut pe care il are in FRF. Cu ce a imbunatatit fotbalul nostru? Cu ce? Macar Popescu are un program mai bun fata de Sandu si cu siguranta daca el nu va face nimic va face oamenii lui din ümbra"pe cand oamenii lui Sandu din ümbra"o ard prim BAMBOO cu fel si fel de fetite si dau interviuri in FRATELLI si se lauda singuri de lucrurile care nu le-au facut dar in imaginatia lor bolnava au impresia ca le-au facut! RUSINE M. SANDU! RUSINE!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Colapsu' lui Gica (Joi, 7 ianuarie 2010, 11:26)

    Cornel [anonim]

    Cind a inceput sa plesneasca biciul din mina lui Dan Petrescu toata federatia/liga binomului nasu’-corleone a intrat in panica - uite, domne, ca se poate face bici din materiale modeste ! Ei stiau invers - cum sa transforme briliante in nimic ! Cel poreclit nebunu’ adusese ceva neasteptat si de neinteles pentru smecherii incintati de propria lor smecherie - ideea de profesionalism fara rabat ! Brrr ! Bine ca a plecat, si mai bine ca a plecat departe, cel mai bine ar fi daca nu s-ar intoarce niciodata ! Oricit de improbabil ar fi, putea contamina inca unu-doi, si atunci problemele cuplului conducator ar fi crescut inzecit…asa, semne bune anul are pentru cei doi pitecantropi care pregatesc realegerea festiva la al n’spelea congres ! Dictatorul cancerului si odiosul lui consort pot rasufla listiti, pina si rasuflatul Gica Popescu - candidatul mafiei cu fata umana - a consimtit; un viol care dureaza de 20 de ani incepe sa semene cu o casnicie...mai apar si copii, gen Lupescu, lucrurile se mai inoada, nici dracu' nu le mai dezleaga !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri