FIFA spulbera visele Irlandei: Este imposibila rejucarea partidei cu Franta

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Vineri, 20 noiembrie 2009, 13:06 Sport | Fotbal

Hentul evident al lui Henry
Foto: Captura Youtube.com
Sperantele irlandezilor de a ajunge in Africa de Sud au fost spulberate in cursul zilei de vineri de catre FIFA, forul mondial anuntand ca este imposibila rejucarea partidei dintre Franta si Irlanda, contand pentru barajul de calificare la Cupa Mondial. Oaspetii disputei cerusera acest lucru dupa ce Cocosii Galici au marcat fraudulos golul izbavitor, Henry facand un dublu hent neobservat de arbitru.

"Asa cum este mentionat clar in regulile jocului de fotbal, deciziile luate de arbitru pe durata meciurilor sunt decizii finale", au declarat oficialii FIFA intr-un comunicat de presa.

Irlandezii cerusera rejucarea returului cu Franta, britanicii acuzand vehement maniera de arbitraj dupa partida incheiata la egalitate, scor 1-1, pe Stade de France. Cum in tur francezii au castigat cu 1-0, echipa lui Raymond Domenech a obtinut biletele pentru Africa de Sud.


Citeste mai multe despre   























2229 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    normal (Vineri, 20 noiembrie 2009, 13:17)

    pai da [anonim]

    niste carnatzi....
    • +3 (3 voturi)    
      daca li se intampla lor, ce spuneau ? (Vineri, 20 noiembrie 2009, 13:59)

      SA LE FIE RUSINE [anonim] i-a raspuns lui pai da

      daca li se intampla lor, ce spuneau ?

      Suntem in MILENIUL 3, avem camere de filmare care pot sa surprinda ADEVARUL, dar ne bagam tot "sub fusta bunicii"
      • +2 (2 voturi)    
        Pai in fotbal sa furi e legal.. (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:36)

        Inteleptul Beeecali [anonim] i-a raspuns lui SA LE FIE RUSINE

        Mi se pare o decizie perfect normala :

        1. Fotbalul e unul din sporturile unde sa furi, sa simulezi si sa inseli e perfect acceptat, de aceea e un sport iubit de scuipatori de seminte, infractori, interlopi si cei din Giulesti :)

        2. Irlanda e o tara mica, in timp ce Franta e o "putere", asa ca ciocu mic, la FIFA/UEFA conteaza mai ales carnetul de cecuri, egalitatea e pentru prosti si pentru aia din rugby, sport de pampalai. In fotbal conteaza enorm de ce federatie nationala apartii, mi se pare normal ca aia mici sa fie calcati in picioare, in general saracii ar trebui scosi din fotbal, incurca aranjamentele intre granzi.

        3. Pai da ce, fotbalul a ajuns in halul de bataie de joc care e in rugby unde s-a admis ca arbitrul poate gresi si se judeca cu video-ul pe masa, in direct? Pai si atunci cum mai faci blaturi? Nu e normal, fotbalul trebuie sa ramana un sport de excroci si simulatori, de aia e palpitant !

        4. E absolut o traditie ca Franta sa joace foarte urat, sa ia bataie si totusi sa ajunga la campionate mondiale. Pentru ca toti francezii din Senegal, Algeria, Caraibe, etc sunt foarte buni la fotbal :)) Asa cum Italia se califica dupa ce face 154 de egaluri si "are noroc" la 11 m.

        5. Mi se pare ca fotbalul trebuie promovat mai intens, e prea putin mediatizat, e un sport care da niste exemple minunate de corectitudine si sportivitate, de atitudine civilizata si alfabetizare de succes-uri !

        Huooo, moarte arbitrului, mata e o... Am incheiat cu un password intre microbisti, noi astia din fotbal stim ca asa e normal sa vorbesti..
        • -1 (1 vot)    
          mda (Vineri, 20 noiembrie 2009, 17:21)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Inteleptul Beeecali

          nu suntem toti microbistii "scuipatori de seminte" :D

          in rest sunt perfect de acord cu tine... desi puteai rezuma totul la: fotbalul e o afacere, un sport nu mai e de multa vreme...
  • +2 (2 voturi)    
    de cand... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 13:19)

    TeddyK [anonim]

    Buna, de cand sunt iralndezii "britanici"?

    Citez: "Britanicii cerusera acest lucru ..."
    • +1 (1 vot)    
      Since like ever. (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:16)

      Lol [anonim] i-a raspuns lui TeddyK

      Tehnic, Irlanda face parte din Insulele Britanice. Depinde daca se foloseste in context etnic sau geografic deoarece etnic britanicii nu sunt tot una cu irlandezii. http://en.wikipedia.org/wiki/British_isles
      Nu cred ca e prea corect in contextul acesta sa se foloseasca termenul de britanic, dar cred ca se poate acorda "benefit of doubt" :)
      • 0 (0 voturi)    
        Re: (Vineri, 20 noiembrie 2009, 17:25)

        Gabriel [anonim] i-a raspuns lui Lol

        Nimic mai gresit. Irlanda nu face parte de nici un fel din Marea Britanie! Orice irlandez o sa iti spuna asta. Vino odata in Dublin si o sa te convingi singur. Nu exprima pareri (chiar si luate de pe wiki) daca nu stii despre ce e vorba.

        Irlandezii (Republic of Ireland) nu-s acelasi lucru cu Irlanda de nord (care face parte din Regatul Unit-UK). Sa fie clar, aici n-au fost furati britanicii ci irlandezii. Daca n-as sta in Dublin/Irlanda, te-as lasa sa scapi cu greseala.
        • 0 (0 voturi)    
          The cake is a lie (Vineri, 20 noiembrie 2009, 18:41)

          Lol [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

          Am zis doar ca geografic este vorba de insulele britanice. Linkul catre Wiki era despre insule si nu despre tari, iar si acolo chiar in paragraful de introducere face o mentiune clara-"The term British Isles is controversial in relation to Ireland,where there are objections to its usage due to the association of the word "British" with Ireland." NU am zis ca irlandezii ar fi britanici sau Irlanda ar face parte din Marea Britanie. Stiu destula geografie si istorie incat sa nu fac confuzia asta. Deci in context geografic am mentionat ca as considera termenul britanic corect, dar cum am zis nu sunt convins ca este fericita folosirea sa in acest caz. Personal, ca jurnalist as evita sa folosesc astfel de termeni.
  • +1 (5 voturi)    
    Meciul Franta - Irlanda (Vineri, 20 noiembrie 2009, 13:39)

    Dan [anonim]

    Faza respectiva si consecintele ei constituie argumentul decisiv pentru generalizarea experimentului de la Europa League, cu 2 arbitri de poarta! Daca ei existau la acest meci , infractiunea comisa de Henry, care a viciat grav rezultatul dublei confruntari Irlanda - Franta , nu putea trece neobservata!FIFA trebuie sa accepte ideea UEFA si sa existe astfel o unitate de proceduri in lumea fotbalului.La acest nivel si la asa importanta a meciurilor nu se poate pune problema unor cheltuieli suplimentare, determinate de o brigada de arbitri mai numeroasa!
    • +3 (5 voturi)    
      Re: (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:08)

      Gabriel [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Dane. Ce nu e de inteles? Franta aduce mai multi telespectatori decat Irlanda. Asta e una. Pe urma, multi oamenii traiesc inca sub impresia ca in jocul asta banii nu decid. Daca vroiau ca jocul sa fie fair, pana acum gaseau modalitatile sa forteze, dar nu exista interes, insa exista interes pentru bani. In orice domeniu e la fel (exemplu in muzica - vezi Eurovision), doar ca nu se numeste politica, cel putin nu oficial.

      Ar trebui introdus al patrulea arbitru in toate meciurile, care sa faca review video la fazele raportate (faulturi, hent etc) si sa decida sanctiuni in si dupa meci (dupa meci, impreuna cu ceilalti 3). Solutii sunt, lipseste vointa de a le implementa, iar motivele sunt destul de evidente.
      • +2 (2 voturi)    
        Corect, plus... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:28)

        meteor [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

        trebuie luat in vederenumarul mare de turisti-spectatori care vor veni din Franta, in mod sigur , la turneul final ...
        Banul (mult) dicteaza !
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Vineri, 20 noiembrie 2009, 17:24)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel

        ce sa mai zic dar asta este "frumusetea" sportului...
        daca s-ar retrage toate campionatele mondiale, europene si cupe ale campionulor sau uefa care au fost viciate flagrant de arbitraj... s-ar cam duce dracu 80% din istoria fotbalului...
    • +2 (2 voturi)    
      Alte solutii (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:17)

      George [anonim] i-a raspuns lui Dan

      UEFA si FIFA ar trebui sa ia exemplu de la meciurile oficiale din rugby si hochei, unde momentele critice sunt analizate video in acel moment. Mai nou, si in tenis deciziile eronate ale arbitrlor pot fi verificate cu aparatura video. Traim in sec. XXI, ce naiba! E frustrant sa depinzi de un arbitru rau intentionat, de unul care n-a dormit bine noaptea trecuta, sau de unul care se uita aiurea in momentul critic...
    • +2 (2 voturi)    
      Arbitri extra (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:32)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      S-a vazut si la meciul CFR-ului cu Copenhaga cat de eficienti sunt acei arbitri pusi extra. Desi mingea intrase mai bine de juma' de metru in poarta, nu s-a sesizat nimeni. Nici atunci, nici pe urma.

      Daca in fotbal s-ar dori corectitudine, ar lasa tehnologia sa ajute omul, cum se face in rugby sau tenis.

      Nu mai traiti in lumea viselor. Banii si interesele conduc lumea. S-a incheiat era boema in care spectacolul era vioara intai intr-un meci de fotbal, si nu numai.

      Subscriu total cu cele scrise de Gabriel.
  • +1 (1 vot)    
    franta hoata (Vineri, 20 noiembrie 2009, 14:23)

    dan [anonim]

    "Franta aduce mai multi telespectatori decat Irlanda."
    poate la tenis...ce suporteri au britanicii/irlandezii mai ales in africa s ...francezii nu se vor duce acolo de rusine cu antrenorul asta...nu bat pe nimeni
    • 0 (0 voturi)    
      fotbalul si rusinea (Vineri, 20 noiembrie 2009, 17:34)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui dan

      Draga Dan la ce obraz gros si negru are Franta nu se pune problema de rusine.
      Acum va dati seama dece Platini si FIFA nu sunt de acord cu introducerea arbitrajului dublat de TV ca la rugbi, nu se mai pot face excrocherii si fotbalul din asta traieste indiferent la ce nivel se desfasoara.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi