Presa germana despre meciul cu Urziceniul: Stadion antic, public putin, gazon cu denivelari

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:14 Sport | Fotbal

Steaua, fara suporteri pe propriul teren
Foto: HotNews.ro
Presa din Germania critica in termeni duri arena din Bulevardul Ghencea pe care s-a disputat partida dintre Urziceni si VfB Stuttgart, gazetarii fiind de parere ca atmosfera nu a fost una de sarbatoare, cum ar fi trebuit sa fie in Champions League, stadionul este unul invechit, gazonul a fost prost, iar tribunele goale, informeaza Stuttgarter Nachrichten.  

"VfB era sigura ca va gasi cu totul alte conditii la Bucuresti. Toata lumea astepta o arena extraordinara, un public numeros, conditii perfecte, pe scurt, o atmosfera ideala. Nu a fost deloc asa. Am gasit un gazon prost, ceva mai putin de 13.500 de suporteri, in timp ce arena nu a fost una tocmai moderna", se precizeaza in Stuttgarter Nachrichten.

"Terenul din Ghencea nu a avut nicio legatura cu un meci de sarbatoare ca in Champions League. La Bucuresti am gasit tribune invechite si un gazon cu adevarate hartoape in loc de iarba, in timp ce partida a fost una destul de plictisitoare" - Rheinische Post.

Unirea Urziceni si VfB Stuttgart au remizat, scor 1-1, intr-o partida contand pentru Grupa G a Champions League, in urma acestui rezultat formatia pregatita de Dan Petrescu aflandu-se pe locul trei in clasament.


Citeste mai multe despre   























5354 vizualizari

  • +3 (13 voturi)    
    asa,si ? (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:23)

    gigi [anonim]

    care era problema lor ?

    trebuie sa se pozitzioneze ei intotdeauna undeva mai sus .......

    sa nu se prezinte la meci daca le e greatza !
    • +4 (12 voturi)    
      corect (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:30)

      eu [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Ai perfecta dreptate. Cui nu ii place sa stea acasa. Daca nemtii bateau cu 5 la 0 spuneau ca terenul a fost mai mult decat perfect.
    • +3 (13 voturi)    
      :) (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:34)

      becali [anonim] i-a raspuns lui gigi

      din pacate pt noi, gandesti ca gigi. gigi becali.

      "nu le convine, sa plece"... mai sunt oameni si in Romania,nu numai in germania, care vor sa vada spectacol si sarbatoare la meciurile din CL. e imbucurator sa vezi 1-1 cu suttgart-ul, dar incearca sa iesi putin pe la meciurile din CL din alte tari (anglia, spania, italia) si scorul o sa-ti treaca pe langa ureche dupa ce vezi spectacolul de acolo.

      si dupa aia mai stam de vorba pe subiectul asta.

      revin: "nu le convine, sa plece" nu dovedeste absolut nimic. ba, din contra...
      • +5 (13 voturi)    
        Siiiiigur ca da .... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 13:09)

        neaosh [utilizator] i-a raspuns lui becali

        Ne-a oferit VfB un spectacol demn de CL ?
        Ne lasi cu lozinci d-astea ?!
        Trebuia sa fie stadionul arhiplin, ca doar venea " marea " VfB. Ia sa fi venit Barca sau Real, sa vezi ce omor era la casele de bilete.

        P.S. Nici eu nu sunt de acord cu " nu le convine, sa plece ", dar sincer a inceput sa mi se faca sila de aerele astea de popor superior ( si nu ma refer aici doar la germani ).
        • -3 (7 voturi)    
          Frustrare (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:17)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui neaosh

          /
          Pai normal ca au aere de superioritate atata timp cat sunt cu zeci de ani inaintea noastra.

          Nu avem un stadion, un teren de atletism, un bazin olimpic, un patinoar, etc. in Bucuresti si vrei sa ne dam mari? Inteleg ca pentru tine care vii de la Shoo e un mare pas inainte dar doar atat.
          • +4 (4 voturi)    
            Cenzura (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:51)

            neaosh [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

            Vad ca ati sters pasajul unde eram jignit, dar astept sa-mi traduceti voi ce e aia " Inteleg ca pentru tine care vii de la Shoo e un mare pas inainte dar doar atat "

            @ Alexandru C daca ai ajunge intr-o zona f. slab dezvoltata ( ex Africa neagra ) sa inteleg ca te-ai purta superior cu bastinasii ? Ca doar tu ai zeci de ani inaintea lor ....
      • +1 (1 vot)    
        DESPRE INFRASTRUCTURA.... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 17:13)

        gabriel anastasescu [anonim] i-a raspuns lui becali

        ai dreptate. E invechita. Dar aici (si iti spun din experienta) nemtii isi ascund frustrarile si deceptia, arucind cu critici. Daca la ei ar fi fost terenul denivelat, s-au tribunele invechite..ar fi scris ca din cauza crizei,..sau ca oamenii locului sint modesti si economi...etc. Intotdeauna greselile lor sunt ascunse sub scuze de felul...economie, criza, tribune goale din cauza intemperiilor. Nu spun ca Babel e un o,ooo iar trupa lui...nu mai vorbesc..Valoarea ei trebuie cautata undeva sub nivelul terenului de joc.
    • -2 (6 voturi)    
      Romania , Land of choice... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 14:56)

      udrea [anonim] i-a raspuns lui gigi

      mai ales capitala cu localnicii ei prietenosi,civilizati si primitori. Bine ca nu i-au batut pe cei 200 de suporteri VfB...Reclama e sufletul ...turismului.
  • +4 (10 voturi)    
    suparare mare :)) (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:26)

    danny [anonim]

    "Presa germana despre meciul cu Urziceniul: Stadion antic, public putin, gazon cu denivelari" -- "iar noi o echipa modesta" - trebuia sa mai scrie presa germana ... cat despre spectatori trebuiau sa-si aduca .. normal pentru ca jucam cu ei .. nu vine nimeni .. daca era Real Madrid venea lume ... oricum a fost ... dar , nu i-am fluierat toti ..pt ca nici macar atat nu meritau :))))
  • +2 (8 voturi)    
    pretentii (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:27)

    claudiu [anonim]

    Cam mari pretentiile in fond campioana Romaniei a jucat ,nu cu cu campioana nici cu vicecampioana,Germaniei ci cu ocupanta locului trei...!
  • 0 (8 voturi)    
    f interesant (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:29)

    strategy [utilizator]

    Unii uita de unde au pornit si pe langa mandria lor nu mai incape nimic. Pacat ca germanii pe care tot ii laudam ca ce buni is si ce inaintati in cultura si respect, sunt cei care se cred centrul pamantului si nu mai incape nimic pe langa ei. Era sa uit de Hitler, multumesc ca mi-au readus aminte de el si mentalitatea lor. Lasa ca ajungem noi mari ca ei si vom fi la fel :P desi asi spera sa nu fim.
    • +2 (8 voturi)    
      prosti si putini la minte, maria ta! (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:58)

      messer [anonim] i-a raspuns lui strategy

      De ce te bagi in vorba, daca esti out? In loc sa vezi gunoiul din ograda ta, tii coada pe sus ca cimpanzeii.
  • +1 (3 voturi)    
    Mda.. (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:40)

    Mucinel [anonim]

    Da, hai sa ne uitam chioras de fiecare data cand ne critica cineva...vezi doamne, nemtii cu terenurile lor perfecte, organizare riguroasa si curatenie exemplara peste tot, n-au nici un drept sa solicite ceva similar in deplasare.
    Hai sa-i scuipam pe toti strainii care fac nazuri si nu vor sa joace fotbal in mocirla, sclifositii pamantului ce sunt.
  • +2 (4 voturi)    
    Dar spectatori de ce n-au fost? (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:43)

    Billy [anonim]

    Acu ma intreb si eu de ce naiba totusi n-au fost spectatori la meci. Ca vremea era buna, ora era Ok...
    Daca nu s-ar calici cluburile de fotbal si ar pune cateva reclame la TV sa cheme lumea la meci cred ca lucrurile ar fi altfel.
    Cat despre nemti, vai mama lor. Infatuati cum nu s-a mai vazut.
    • -1 (1 vot)    
      re: (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:33)

      qcmtl [anonim] i-a raspuns lui Billy

      Infatuati, infatuati, dar cum spunea cineva mai sus, cu zeci de ani lumina inaintea noastra! De ce ne supara si ne deranjeaza lipsurile noastre? Sunt un popor de frustrati!!!!!
  • 0 (4 voturi)    
    Da' .... despre cat de dur si urat .... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:52)

    Cetentereseaza [anonim]

    .... au jucat EI .... nu scrie ?!?.... Au fost niste "Eseln"..... Shame on them !
  • +2 (4 voturi)    
    Asta e cumva oftica de dupa rezultat? (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:58)

    Claude [anonim]

    Parca urma sa jucati cu "Nimeni".... Iote ca "Nimeni v-a luat un punct :P
  • +3 (3 voturi)    
    Altul e motivul (Miercuri, 30 septembrie 2009, 12:59)

    MC [anonim]

    In campionatul Germaniei, la echipele de liga a doua sunt mai multi spectatori la meciuri de rutina. Iar stadioanele sunt mai bune.
    De aici surprinderea lor. Asta-i tot.
  • +3 (5 voturi)    
    Comentariu (Miercuri, 30 septembrie 2009, 13:03)

    stelian [anonim]

    Arena din Ghencea arata asa, datorita lui Becali, pentru ca el este omul cu banii. Totusi, ambele echipe au jucat in aceleasi conditii, deci daca meciul s-a terminat la egalitate, si valoarea echipelor ar trebui sa fie considerata egala.
  • +1 (1 vot)    
    ziceti voi ziceti... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 13:12)

    liviu_ [utilizator]

    dar sa nu uitam si mecirile proste ale romaniei din cauza gazonului (bineinteles si rezultatele bune).
    gazonul poate influenta un meci.
    presa germana exagereaza putin categoric. de vina e si remiza remirusinoasa, dar in esenta au dreptate( cu starea stadionului si a gazonului)
  • +1 (3 voturi)    
    ghencea (Miercuri, 30 septembrie 2009, 13:20)

    steaua [anonim]

    stadionul ghencea este inchiriat de steaua de la armata pe bani multi. steaua a amenajat pe banii ei cat a putut stadionul dar proprietarul (mapn) nu a bagat niciun ban din chiria pe care o ia luna de luna...stadionul ar trebui sa apartina clubului sau municipalitatii, nu armatei ...
    • 0 (0 voturi)    
      ghencea (Miercuri, 30 septembrie 2009, 14:01)

      nicmpitesti [anonim] i-a raspuns lui steaua

      iata un punct de vedere zic ...altfel vazut de tine...nu ca restul nu ar avea dreptate...dar sa fim seriosi ce e in romania sa mearga ca la ei...ca de dat dam unii pe altii si de facut lucruri de bun simt(inbunatatiri "funciare") ii LASAM pe atii sa faca...noi, oportunisti fiind, tragem cat mai tare de ce exista, sa iasa banu', ce-i in jur...nu mai conteaza...!....cazul asta cu meciul din discutie e la baza piramidei...nu credeti?!,.... iar daca va ganditi ca se va schimba ceva....poate sa mai apara ceva subiecte de genul asta in afara, dar lasa ca "reglementeaza" imaginea, d-na Udrea cu ceva fonduri cu incredintare directa, doar avem de unde....!
    • 0 (0 voturi)    
      Stadionul Ghencea (Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:55)

      eugenb [anonim] i-a raspuns lui steaua

      Afirmatiile la adresa Ministerului Apararii sunt total deplasate, ca sa nu spun rauvoitoare. Daca ar fi cu adevarat STELIST adevarat (nu un "ultras" care se ocupa sa vina la stadion numai ca sa se laude ca s-a luat la harta cu jandarmii) ar fi stiut ca Stadionul este in grija lui ... Becali. Cand a fost in grija Ministerului Apararii era un Administrator PLATIT de Ministerul Apararii. Acuma cel ce ar trebui sa se ocupe de gazonul terenului si de starea bancilor este un om care este platit de Becali, dar cum Patronul nu mai are timp de Stadion, pentru ca avea de gand sa plece pe stadionul de langa Minister si Hotelul Meriott unde are locuinta cand sta in Bucuresti fiid mai aprope si de Parlament si poate face economie la benzina, nu mai are chef de treaba si acela (nici nu se pricepe prea mult, vechiul era la baza inginer horticultor). Asa ca va recomand sa va interesati mai bine inainte de a arunca vina pe Ministerul Apararii.
  • +1 (3 voturi)    
    Viziune... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 13:30)

    Extraterestrul [anonim]

    Bai, eu sunt un extraterestru si m-am uitat un pic in Romania:
    - drumuri proaste
    - tv de cacao
    - lume posomarata
    - politicieni tembeli
    - nu exista alt sport decat fotbal

    Ieri m-am gandit ca voi vedea un meci pe un stadion maret (ca doar in RO exista campioni olimpici care nu pot sa-si plateasca antrenamentele pentru ca toti banii merg pe fotbal).

    Surpriza: stadion de rahat.

    Concluzia mea: romanii vorbesc mult dar fac taaaareeee putin.

    Voi astia mandrii de RO: CONTRAZICETI-MA?!
    • 0 (0 voturi)    
      Te contrazic! (Miercuri, 30 septembrie 2009, 13:46)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Extraterestrul

      Fotbalul nu e sport. Nu in Romania.
      • +1 (1 vot)    
        Cam ai dreptate.... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 14:38)

        Extraterestrul [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Fotbalul in Romania este:
        - o telenovela
        - un vehicol de furat banii prostilor
        - o trambulina politica

        Si in ultimul rand este sport. Nasol!

        Da...fraierii nu-si dau seama. Din pacate!
  • +1 (1 vot)    
    ASTA ESTE (Miercuri, 30 septembrie 2009, 14:08)

    emanuel [anonim]

    conditiile nu sunt demne de c.l.,dar o echipa de valoare cistiga pe orice teren.astea sunt conditiile actuale in romania si mentalitatea la fel si va trebui sa treca ceva timp,pina cind,patronii nu vor intra peste antrenor la vestiare , sa le faca echipa ci sa se ocupe de conditiile de pregatiere si joc,si apoi vin rezultatele.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 14:31)

    Opposite [anonim]

    Hahahah ce fault a facut pacaliciul ala de la nemti...despre asta ar trebui sa scrie presa germana.

    Falut de vacanta mare
    • 0 (2 voturi)    
      hai, linistete-te... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:19)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Opposite

      le-ati pus-o si la nemti. Baietii de la Urziceni au alergat 118 km. si au tras exact de 2(doua) ori pe poarta. Si Arlauskis si Balan s-au accidentat pt. ca gazonul e valurit...au calcat in gol.Fazele de pressing si sufocarea adversarului au fost armele urzicenenilor, pasele si mai ales demarcarile...Au avut noroc ca nemtii sunt o echipa de locul 11 in Bundesliga si mai si rateaza f. mult. Sa dea Dumnezeu sa scoata puncte romanii si la Glasgow si in celelalte meciuri,dar pe bune, astia nu joaca fotbal ci lupta fotbal. Cat despre stadion...ai fost in ultima vreme acolo? Pe la tribuna a2a cresc niste copacei,scaunele sunt jale,terenul arata ca dupa parjolul buruienilor,se vede glia stramoseasca prin careuri, semn ca si-a bagat Becali oile la pascut...Penibil. In plus zona de langa stadion e plina de gunoaie,caini si oameni dubiosi.
  • +1 (1 vot)    
    antic? (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:01)

    cornerro [anonim]

    ANTIC?! misto, in sfarsit are si bucurestiul un colloseum al lui!
  • 0 (0 voturi)    
    au jukat si la Timisoara (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:42)

    liviol [anonim]

    .....si au avut termen de comparatie!De ce oare despre stadionul respectiv nu au spus nimik???
    chiar credeti ca sunt atat de infatuati???
    Gazonul si publicul fac foarte mult din spectacolul sportiv, aprox 70%. Din pacate, in Ghencea au lipsit iar nemtii ne-au taxat.
    Luati spre exemplu Franta-Romania pe Stade de france si Romania- Austia din Ghencea(exista vreu termen de comparatie?
    • +1 (1 vot)    
      Uiti un aspect ... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:59)

      neaosh [utilizator] i-a raspuns lui liviol

      .. si acela ca Unirea URZICENI a jucat in BUCURESTI. Crezi ca acest aspect nu a contat in numarul mic ( daca si 13.500 e mic ) de spectatori ?
      Atunci cand vom avea si noi un fotbal curat ca altii, sunt convins ca lumea va ( re )incepe sa vina pe stadioane. Pana atunci insa mai este destul ....
  • +1 (1 vot)    
    Spectacol (Miercuri, 30 septembrie 2009, 16:05)

    Adrian [anonim]

    Spectacolul trebuie asigurat de echipe pe teren. Cum VfB a dat cu mucii in fasole, adica nu a jucat nimic, ma surprinde atitudinea nemtilor din presa.


    Strugurii sunt acrii acum ?
  • +1 (1 vot)    
    Nemti gainari (Miercuri, 30 septembrie 2009, 16:18)

    gepeto [utilizator]

    Sa zica merci ca nu au jucat la Urziceni. Se pare ca si la case mai mari se practica fuga de raspundere. Atunci cand nu-si ating scopul arunca vina pe arbitru, teren, spectatori etc.
  • 0 (0 voturi)    
    @ adrian (Miercuri, 30 septembrie 2009, 16:24)

    liviol [anonim]

    Este adevarat ca jocul in sine reprezinta principalul spectacol. Insa, daca jocul se desfasoara pe o suprafata dezastruoasa nu mai vezi nici un spectacol, ci doar o lupta surda pentru balon. De asta spuneam ca un gazon bun si un public numeros si entuziast iti asigura premizele unui spectacol bun in proportie de 70%.
    Este la fel ca la un spectacol de teatru, daca punerea in scena este defectuoasa(spre ex. cade decorul) sau audienta este redusa.(200 de spectatori intr-o sala de 700 de locuri)..oricat de bine ar juka actorii, vei pleca cu un gust amar!
    • 0 (0 voturi)    
      Da da (Miercuri, 30 septembrie 2009, 17:09)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui liviol

      Am inteles ce vrei sa spui dar problema e ca daca ei jucau in mocirla si castigau nu mai faceaua afirmatiile astea.
  • +2 (2 voturi)    
    ..... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 17:31)

    Puky Puk [anonim]

    Voi discutati aici doar pe baza a cateva citate, scoase din context. Chiar daca ar fi castigat, situatia stadionului si numarul modest de spectatori tot erau scoase in evidenta. In presa germana sportiva de astazi este criticata prestatia echipei Stuttgart (care si in campionat are probleme) si nu s-a dat vina pe gazon, lipsa spectatori etc. Au fost pur si simplu descrise ca avand rol asupra spectacolului, si nu al rezultatului. Neamtul gandeste altfel, nu romaneste (va las pe voi sa hotarati care gandeste mai bine....rezultatele se vad oricum...)
  • 0 (0 voturi)    
    sa mai taca nemtii astia! (Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:10)

    anonim [anonim]

    Se putea ca nemtii sa nu comenteze? Vai mama lor de idioti!
  • 0 (0 voturi)    
    fotbalul... (Joi, 1 octombrie 2009, 8:52)

    luci [anonim]

    nu mai este de mult un sport, mai ales la noi, dar nici in afara lucrurile nu stau altfel, cand sunt cluburi care "baga" un sfert de miliard de euro in transferuri...totul a devenit o afacere si spectacolul este pe planul doi, poate si nemtii stiu asta, dar nu vor sa recunoasca....
    echipa lor nu a aratat mai nimic, nici cu timisoara si nici acum cu urziceniul...
    daca castigau, totul era ok si 15.000 de spectatori reprezentau un public foarte numeros(mai ales ca au evoluat doua echipe modeste)...
  • 0 (0 voturi)    
    extraodinar :)) (Joi, 1 octombrie 2009, 10:17)

    adi888 [anonim]

    Ce surpriza a fost pentru echipa germana :))!!!!...Un stadion vechi, antic si cu terenul de joc "praf"....Ma intreb, Marica in meciul cu Austria a jucat pe alt teren sau era un alt Marica???

    Caraghiosi si germanii si cei care au preluat stirea ...:)))


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri