Play-off Champions League

Timisoara - Stuttgart 0-2/ Game Over!

de A.S.     HotNews.ro
Marţi, 18 august 2009, 21:05 Sport | Fotbal

Marica vrea sa elimine Urziceniul din Champions League
Foto: AGERPRES
Visul banatenilor s-a spulberat in prima repriza a confruntarii cu Stuttgart: un penalty obtinut de Marica (extrem de activ marti seara) si un gol senzational reusit de Hleb au condus echipa germana spre o victorie cu 2-0 care ii da cam toate sansele la calificarea in Champions League.

Banatenii nu au mai reusit sa repete prestatia euforica din dubla cu Sahtior Donetk: intentia de pressing a oprit constructia germana doar in minutele de start, perioada dupa care travaliul lui Khedira (bara transversala in minutul 15) sau creativitatea lui Hleb au facut diferenta.

Stuttgart a deschis scorul in minutul 28, dupa un penalty obtinut de Marica. Gebhart a transformat lovitura de pedeapsa, apoi svabii au reusit sa inchida tabela. La doar doua minute distanta, Hleb a "serpuit" in dribling prin toata defensiva timisoreana si l-a invins pe Pantilimon cu o executie de finete.

Repriza secunda nu a adus nimic nou - ritmul a fost impus tot de Stuttgart, echipa care a avut si cele mai importante ocazii ale perioadei. Timisoara a ramas anemica, dupa cum fara reactie s-a demonstrat si banca tehnica, acolo unde antrenorul Sabau nu a gasit nicio idee care sa ajute echipa.

Timisoara - Stuttgart 0-2 (Gebhart 28 penalty, Hleb 30)
'87 Pantilimon are in continuare de furca cu atacantii adversi: doua parade prin care limiteaza proportiile infrangerii.
'85 Karamian, angajat de Claudiu Ionescu, in afara jocului. Stuttgart nu are nicio emotie in a-si proteja victoria.
'75 Bucur incearca o foarfeca din 18 metri. Departe de poarta.
'70 Cartonas galben pentru Artiom Karamian. Nici el nu va juca la Stuttgart, in retur, din cauza suspendarii automate.
'66 Marica, actiune individuala, sut spre vinclu, scoate Pantilimon. Replica banatenilor - sut BOnfim, respinge Lehmann, iar Bucur nu poate relua in plasa.
'63 Karamian executa o lovitura libera din marginea carelui, prinde Lehmann, fara ezitari.
'60 Iese Hleb, autorul unui gol fantastic, inlocuit de Elson. Germanii controleaza jocul autoritar.
'59 Bucur, la finalizare, depasit in ultimul moment de Magnin.
'56 Sut Pogrebniak, din marginea careului, prinde Pantilimon.
'53 Marica incearca o actiune individuala, oprita la marginea careului timisorean.
'50 Bonfim rateaza o centrare simpla. Timisoara nu poate tine posesia in terenul lui Stuttgart.
'46 Repriza secunda incepe cu o schimbare la timisoreni: a iesit Scutaru si a intrat Borbely.
'44 Bonfim ajunge in dribling in careul lui Stuttgart, dar sutul este slab. A fost ultima ocazie a unei reprize dominate de echipa germana.
'39 Banatenii acuza socul, in vreme ce echipa germana asteapta pauza.
'31 Poli are sansa de a reduce diferenta, dar Magera nu poate inscrie, desi era singur la 10 metri de buturile lui Lehmann.
'30 Cosmar in Banat: Hleb dribleaza jumatate din echipa romana si inscrie senzational, pe langa Pantilimon. 2-0 pentru Stuttgart!

'28 Marica obtine un penalty pentru germani. Transforma Gebhart, 1-0 pentru svabi...
'20 Emotii la Timisoara: Bucur ramane singur cu Lehmann, dar se ridica fanionul - ofsaid...
'19 Magera, apoi Nibombe incearca poarta lui Stuttgart, cu doua lovituri de cap.
'16 Alexa il blocheaza pe Marica la 8 metri de poarta!!!
'15 Bara Stuttgart! Khedira trimite in transversala de la 30 de metri!
'13 Minute bune pentru germani, apararea Timisoarei blocheaza.
'10 Lovitura de colt Timisoara, respinge Lehmann.
'8 Gebhart reia cu capul, pe langa poarta, dintr-o situatie buna.
'4 Cartonas galben pentru Alexa, dupa un fault tactic comis asupra lui Marica. Alexa nu va juca returul din Germania.
'2 Debut echilibrat. Timisoara exercita un pressing agresiv inca din terenul echipei svabe, pentru a incetini constructia adversa.

FC Timisoara: Pantilimon - Bonfim, Nibombe, Cisovsky, Art. Karamian - Stancu, Alexa, Scutaru, Arm. Karamian - Bucur, Magera.

VfB Stuttgart: Lehmann - Celozzi, Tasci, Delpierre, Magnin - Gebhart, Hitzlsperger, Hleb, Khedira - Pogrebniak, Marica.


Citeste mai multe despre   























7875 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    actualizare??? (Marţi, 18 august 2009, 22:21)

    daniel [anonim]

    de ce nu mai actualizati de 15 minute.....nu gasesc cine a dat golurile si voi nu scrieti nimic......e 2-0!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    mda (Marţi, 18 august 2009, 22:21)

    srpc [utilizator]

    cam atat a fost anul asta pt. Timisoara...
    • -2 (4 voturi)    
      Greu de recunoscut (Miercuri, 19 august 2009, 8:15)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui srpc

      Daca nu-i baga Steaua DIRECT in GRUPE ,niciuna nu se califica .Asta ar fi patit si CFR anul trecut.
      • 0 (2 voturi)    
        Bravo ma... (Miercuri, 19 august 2009, 9:55)

        Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Pe principiul asta nu ar trebui sa fie in grupe decat aia care au facut punctele? ia zi tu, daca ar fi facut Timisoara sau alta echipa repesctivul punctaj, ai mai fi postat balaria asta acum ?
  • +3 (5 voturi)    
    atat !? (Marţi, 18 august 2009, 22:38)

    Radu [anonim]

    Ca atat a fost pentru poli in CL!
    Poate are mai mult noroc in UEFA (fosta UEFA).
    Pacat ca a pierdut peste 10mil euro.
  • +7 (7 voturi)    
    Treaba cu inecatul la mal... (Marţi, 18 august 2009, 22:43)

    Radu [anonim]

    Cand jucatorii in frunte cu antrenorul declara ca se multumesc cu un 0-0 in acest meci si ca sunt linistiti ca au asigurata participarea in Europa League nu mai ai ce face. Ce 100.000 prima? Asta e motivatie pentru cineva care sta in fata calculatorului, pentru jucatori in aceste momente e doar o cifra de care vorbeste patronul :P

    Motivatie e un cuvant strain in momente cheie?

    PS: Cum poti sa stai ca antrenor sa iti rozi degetele pe banca atunci cand vezi ca echipa iti este tavalita pe gazon? Chiar nu ai nimic sa le spui baietilor aia? trebuie sa vina pauza neaparat?
    • +2 (4 voturi)    
      Sabau (Marţi, 18 august 2009, 23:04)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Sabau a fost 7 ani antrenor la Bistrita la "Tata" Jean, e pacat ca in aceasta perioada si-a pierdut experienta de antrenor si a meciurilor internationale.
  • -9 (9 voturi)    
    a fost penalty la marica? (Marţi, 18 august 2009, 22:50)

    ysoagar [anonim]

    a fost penalty la milogul de marica? mie mi s-a parut ca nu a fost nimic, pantilimon avea mainile in aer... oricum nu mai conteaza Mucescu jr. poate sa-l convoace pentru meciul cu franta poate pica si acolo prin careu si poate luam si noi un 11m numai sa nu-l bata mutu ca le euro.... forza POLI! hai cu egalarea
    • -3 (3 voturi)    
      Nici eu nu am vazut... (Miercuri, 19 august 2009, 1:25)

      cc [anonim] i-a raspuns lui ysoagar

      fault. S-a trezit Pantilimon prea tarziu, daca facea doi pasi mai devreme nu mai putea plonja Marica-n freza. Asta e. Macar sa traga tot asa si cu francezii, desi vorbind sincer,noi n-avem jucatori de LC sau de turnee finale.
  • +3 (3 voturi)    
    sabau...... (Marţi, 18 august 2009, 23:36)

    gabbone [anonim]

    penibil antrenor. cum sa bagi 2 fundasi si un mijlocas cand pierzi cu 2-0 acasa. l-au mirosit becaliotii pe sabau ca n-are stofa de antrenor.

    n-am vazut meciul dar e de ajuns sa ma uit la schimbari sa-mi dau seama ca omu era maro in pantaloni dupa cele 2 goluri luate.
    • -2 (2 voturi)    
      Pe cine sa bage Sabau? (Miercuri, 19 august 2009, 1:21)

      cc [anonim] i-a raspuns lui gabbone

      Pai mai avea atacanti? E usor sa vorbesti mai ales cand n-ai vazut meciul. Trebuiau testati jucatorii pt posturile care vor fi modificate la Stuttgart. Timisoara nu a aratat nici agresivitatea si nici dorinta de a castiga. Penaltiul lui Marica a fost scos cu multa siretenie de roman. Daca Pantilimon iesea mai repede din poarta, nu mai primea Marica sansa sa plonjeze in freza.
  • -6 (10 voturi)    
    nu ma pricep la fotbal... (Marţi, 18 august 2009, 23:53)

    stefan [anonim]

    si nu am vazut meciul, dar nu cred ca vreodata o echipa din romania sa prezinte vreo problema pentru o echipa din germania. vorbesc de echipe de aceeasi "greutate". suntem transparenti pentru ei, din toate punctele de vedere, cine nu vrea sa vada asta, e un visator.
    • +6 (10 voturi)    
      n-ai dreptate (Miercuri, 19 august 2009, 0:21)

      gabbone [anonim] i-a raspuns lui stefan

      nu baga compelxele tale de inferioritate sociala fata de nemtzi in fotbal. n-au treaba.

      numai rapidul (saracu ce-a fost si ce-a ajuns) a eliminat/batut vreo 4 echipe din germania (HSV, Wolfsburg, etc) acum 2-3 ani. sa nu mai zic de dinamo hamburg 3-0 prin anii 80.

      oare vom putea vreodata sa ne ridicam desconsiderandu-ne singuri? nu cred ca e posbili asa ca hai sa deschidem putin ochii, sa privim si pe afara si sa vedem ca nu e draqu chiar asha negru.
  • +3 (3 voturi)    
    profesori...au fost multe echipe romanesti (Miercuri, 19 august 2009, 0:20)

    stefan chiompu [anonim]

    Raid, Dinamo au eliminat echipe jermane
  • 0 (6 voturi)    
    Timisoara....trist de jenanta (Miercuri, 19 august 2009, 0:33)

    R [anonim]

    ...si cum ziceai nene Iancule?... citez :" Marica nu este un jucator care poate decide soarta unui meci"....ai dreptate penalty-ul scos de el si transformat de altul nici nu ne-a decis soarta si iesirea din Liga...:-))
    Nene Iancule ce mai stii sa faci in afara de ciupit istorii- palmaresuri, sa dai din gura aiurea si sa ii dati lui Dinamo 6 puncte in fiecare editie de campionat??
    • 0 (4 voturi)    
      Hai las-o... (Miercuri, 19 august 2009, 1:30)

      cc [anonim] i-a raspuns lui R

      Fotbalistii nostri n-au mentalitatea si nici formatul tehnico-tactic de LC sau de turnee finale.
      Cat despre Marica...a plonjat frumos in freza profitand de faptul ca Pantilimon a reactionat tarziu. Nu a existat un fault si a profitat de greseala lui Pantilimon. In doua minute nemtii au terminat meciul.
  • +4 (4 voturi)    
    dar de ce... (Miercuri, 19 august 2009, 9:47)

    bucuresti [anonim]

    ...nu au mai strigat m**e Dinamo cum au facut in meciul cu Sahtior?
    sau atunci au facut-o pentru ca era Lucescu acolo...?
    galeria e frumoasa la TM, dar mai au de invatat ce e aia fairplay.

    altfel imi pare rau de ei, era bine sa fi avut 2 echipe in CL. dar cand nu ai cu ce, te multumesti cu una.
    • +3 (3 voturi)    
      Sahtior (Miercuri, 19 august 2009, 12:47)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui bucuresti

      Sahtiorul ar fi trecut de Stuttgart. Avea dreptate Mircea Lucescu despre focul de paie.
      • -1 (1 vot)    
        Lasa... (Miercuri, 19 august 2009, 15:54)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui Nae

        Lasa, ca nea Mircea o sa isi ia revansa. Si cu Barca, in super cupa, dar si cu Timisoara... ca o sa fie in aceeasi grupa in Europa league! :D
  • 0 (0 voturi)    
    Extrem de activ (Marţi, 25 august 2009, 14:11)

    eu [anonim]

    Marica nu a fost extrem de activ, insa asta nu inseamna ca a jucat slab, a facut exact cat trebuie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version