Tragere la sorti

Europa League: FK Sarajevo - CFR Cluj/ Steaua - St Patrick's/ Dinamo - Slovan Liberec/ FC Vaslui - AEK Atena

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Vineri, 7 august 2009, 11:57 Sport | Fotbal

Europa League
Foto: Uefa.com
CFR Cluj - FC Sarajevo (Bosnia Hertegovina), Steaua - Saint Patrick's (Irlanda), Dinamo - Slovan Liberec (Cehia) si FC Vaslui - AEK Atena sunt partidele care au rezultat in urma tragerii la sorti de vineri, de la Nyon,  disputele contand pentru play-off-ul Europa League.


Steaua - Saint Patrick's

St. Patrick's se afla pe locul 7 in campionatul Irlandei (din 10 echipe), cu doar 8 victorii din 22 de partide disputate. Saint Patrick’s Athletic Football Club (denumirea completa) este vicecampioana Irlandei si a ajuns sa intalneasca pe Steaua dupa ce a trecut de FC Valletta (Malta) si Krilia Sovetov Samara (Rusia).

Irlandezii evolueaza pe stadionul Richmond Park, care are o capacitate de 5500 de locuri, iar culorile echipamentului sunt alb si rosu. In editia 1990-1991 a Cupei UEFA, St. Partick's au fost eliminati de catre Dinamo, dupa ce la general scorul a fost 5-1 in favoarea cainilor.

Lot de jucatori:

Portari: Brendan Clarke, Gary Rogers

Fundasi: Darragh Ryan, Stephen Maher, Anthony Costigan, Jason Gavin, Enda Stevens, Jamie Harris, Damian Lynch, David Partridge, Noel Haverty

Mijlocasi: Bobby Ryan, Garreth O'Connor, Alan Cawly, Stuart Byrne, John Lester, Gints Freimanis, Ryan Guy, Gary Dempsey.

Atacanti: Mark Quigley, Glenn Fitzpatrick, Andrew Haran, Mark Leech, Kyle Moran, Stephen Fitzpatrick, Declan O'Brian.



CFR Cluj - FC Sarajevo

FK Sarajevo a terminat pe locul 4 in editia trecuta de campionat, formatia fiind o mai veche cunostinta a fotbalului romanesc (au intralnit pe Rapid in turul II preliminar al Cupei UEFA, editia 2006-2007, a fost 1-0 pentru FK la Sarajevo si 2-0 pentru Rapid in Giulesti).

FK Sarajevo a cucerit doua titluri de campioana a Iugoslaviei (1966 - 1967, 1984 - 1985), un titlu in Bosnia (in anul 2007), patru cupe ale Bosniei (1997, 1998, 2002, 2005) si o Supercupa a Bosniei (1997).

Lot de jucatori:

Portari: Ibro Hodzic, Dino Hamzic, Muhamed Alaim

Fundasi: Anel Skoro, Gregor Mohar (Slovenia), Sedin Torlak, Ajdin Maksumic, Mirza Rizvanovic, Zoran Belosevic (Serbia), Amer Dupovac

Mijlocasi: Amar Kadic, Edin Dudo, Faruk Ihtijarevic, Milan Muminovic, Adis Kapetanovic, Irfan Lusnickic, Muhamed Dzakmic, Nail Sehovic, Denis Comor, Jasmin Campara, Emir Janos, Damir Hadzic

Atacanti: Alen Avdic, Alen Skoro, Dzenaldin Hamzagic, Adis Jahovic (Macedonia), Almir Pliska.



Dinamo - Slovan Liberec

Liberec a eliminat pe FC Vaduz (Liechtenstein) in turul III preliminar al Europa League (victorii cu 1-0 in deplasare si 2-0 pe propriul teren), fiind o echipa care a terminat la egalitate, scor 0-0, intr-o partida amicala disputata in aceasta vara impotriva celor de la CFR Cluj.

Slovan a luat nastere in anul 1958, evolueaza pe stadionul "U Nisy" (care are o capacitate de 9.900 de locuri), iar in ultimul sezon au terminat pe trei. Au in palmares doua titluri in Cehia (2002 si 2006) si o Cupa a Cehiei (2000). De asemenea, in 2002 au ajuns pana in sferturile de finala ale Cupei UEFA.

Lot de jucatori:

Portari: Zbynek Hauzr, Zdenek Zlamal, Maksims Uvarenko (leton)

Fundasi: Renato Kelic (croat), Jan Polak, Tomas Janu, Lovre Vulin (croat), Miroslav Holenak, Radek Dejmek

Mijlocasi: Lukas Vacha, Jiri Liska, Marcel Gecov, Milos Bosancic (sarb), Andrej Keric (croat), Borek Dockal, Tomas Frejlach, Josip Coric (croat), Petr Papousek, Jan Vlasko, Theodor Gebreselassie
 
Atacanti: Jan Nezmar, Ondrej Smetana, Jaroslav Divis, Ladislav Martan, Jan Blazek.



FC Vaslui - AEK Atena


AEK este una dintre cele mai importante echipe din fotbalul elen, formatia din Atena castigand de-a lungul timpului 11 titluri de campioana si 13 Cupe ale Greciei. Printre performantele europene se numara o semifinala de Cupa UEFA in 1977 si un sfert de finala in Cupa Cupelor in anul 1969.

De asemenea, AEK este o obisnuita a grupelor Ligii Campionilor, reusind in 2002 sa tina in sah pe Real Madrid (a fost 3-3 la Atena). Formatia greaca evolueaza pe stadionul "Spiridon Louis", cu o capacitate de 70.000 de locuri, atmosfera creata de suporteri fiind una infernala pentru oaspeti.

Lot de jucatori

Portari: Giannis Arabatzis, Sebastian Saja, Milan Lukac

Fundasi: Geraldo Alves, Daniel Majstorovic, Giorgos Alexopoulos, Juanfran, Dimitris Koutroumanos, Nikolaos Karabelas, Kostas Manolas, Sotiris Kyrgiakos, Nikos Georgeas, Savvas Gentsoglou

Mijlocasi: Pantelis Kafes, Tam Nsaliwa, Leonardo, Grigoris Makos, Antonis Rikka, Panagiotis Lagos, Seidu Yahaya, Ilie Iordache, Panagiotis Tachtsidis, Perparim Hetemaj, El Hadji Diouf

Atacanti: Rafik Djebbour, Gustavo Manduca, Ismael Blanco, Nathan Burns, Michalis Pavlis, Nacho Scocco


Europa League, program play-off:

PAOK Salonic (Grecia) - Hereenveen (Olanda)

Dinamo Zagreb (Croatia) - Hearts (Scotia)

Werder Bremen (Germania) - FC Aktobe (Kazahstan)

Everton (Anglia) - Sigma Olomouc (Cehia)

BATE Borisov (Belarus) - Litex Loveci (Bulgaria)

NAC Breda (Olanda) - Villarreal (Spania)

Lech Poznan (Polonia) - FC Bruges (Belgia)

Fulham (Anglia) - Amkar Perm (Rusia)

Galatasaray (Turcia) - Levadia Tallin (Estonia)

FK Teplice (Cehia) - Hapoel Tel-Aviv (Israel)

Metalurg Doneţk (Ucraina) - Austria Viena (Austria)

Twente (Olanda) - Qarabag (Azerbaidjan)

AS Roma (Italia) - MFK Kosice (Slovacia)

Dinamo Moscova (Rusia) - TSKA Sofia (Bulgaria)

Genk (Belgia) - OSC Lille (Franta)

PSV Eindhoven (Olanda) - Bney Yehuda (Israel)

Lazio Roma (Italia) - Elfsborg (Suedia)

Trabzonspor (Turcia) - Toulouse (Franţa)

Partizan Belgrad (Serbia) - MSK Zilina (Slovacia)

FC Baku (Azerbaidjan) - FC Basel (Elvetia)

Ajax Amsterdam (Olanda) - Slovan Bratislava (Slovacia)

Sahtior Donetk (Ucraina) - Sivasspor (Turcia)

Brondby (Danemarca) - Hertha Berlin (Germania)

Athletic Bilbao (Spania) - Tromso (Norvegia)

FC Sarajevo (Bosnia) - CFR CLUJ (ROMANIA)

Rapid Viena (Austria) - Aston Villa (Anglia)

STEAUA BUCURESTI (ROMANIA) - Saint Patrick's (Irlanda)

Sparta Praga (Cehia) - Maribor (Slovenia)

Zenit Sankt Petersburg (Rusia) - Nacional Madeira (Portugalia)

Genoa (Italia) - Odense (Danemarca)

DINAMO BUCURESTI (ROMANIA) - Slovan Liberec (Cehia)

Guingamp (Franta) - Hamburg SV (Germania)

FC Sion (Elvetia) - Fenerbahce (Turcia)

Sturm Graz (Austria) - Metalist Harkov (Ucraina)

Slavia Praga (Cehia) - Steaua Rosie Belgrad (Serbia)

Benfica Lisabona (Portugalia) - Vorksla Poltava (Ucraina)

FC VASLUI (ROMANIA) - AEK Atena (Grecia)

Viking Stabaek (Norvegia) - Valencia (Spania)


Prima mansa a play-off-ului din Europa League se va disputa in data de 20 august, in timp ce returul va fi pe 27 august.

Europa League, faza grupelor, datele de desfasurare:

Etapa I: 17 septembrie 2009
Etapa II: 1 octombrie 2009
Etapa III: 22 octombrie 2009
Etapa IV: 5 noiembrie 2009
Etapa V: 2/3 decembrie 2009
Etapa VI: 16/17 decembrie 2009


Citeste mai multe despre   























18498 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    brondby (Vineri, 7 august 2009, 12:30)

    toni danezu [anonim]

    de cand e brondby din suedia? nu e din danemarca? e echipa umilta de Sportul Studentesc prin 88.
    • +7 (9 voturi)    
      sunt suedezi 100% din danemarca :D (Vineri, 7 august 2009, 13:24)

      guralivu [anonim] i-a raspuns lui toni danezu

      Brøndby IF is a Danish professional football club based in the town of Brøndby, on the western outskirts of Copenhagen - cu siguranta sunt din suedia... :))
      • +1 (1 vot)    
        lol (Vineri, 7 august 2009, 18:20)

        alex [anonim] i-a raspuns lui guralivu

        Cum nu ii stiti? Aia de joaca uneori pentru presedintele Norvegiei...
  • +4 (8 voturi)    
    E incredibil... (Vineri, 7 august 2009, 13:20)

    noname [anonim]

    ... gradul pana la care s-a ajuns cu "dirijarea" tragerilor la sorti.
    In cativa ani o sa numeasca Platini direct cine cu cine joaca...
    • +4 (4 voturi)    
      In numele banului (Vineri, 7 august 2009, 14:36)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui noname

      se face din ratiuni financiare, e in interesul UEFA sa ajunga echipe mari, cu cota de piata mare, sa aibe incasari din publicitate si contracte de difuzare. E nasol pentru cei mici, bine pentru cei mari.
    • +2 (2 voturi)    
      da (Vineri, 7 august 2009, 16:37)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui noname

      cand a castigat platini m-am bucurat... credeam ca fiind fost mare jucator o sa aiba de castigat fotbalul in defavoarea banului...
      se pare ca m-am inselat...
  • +6 (6 voturi)    
    bafta (Vineri, 7 august 2009, 14:28)

    Alex [anonim]

    ..tuturor, ca oricum steaua pica azi cu aia din irlanda :)
    • +4 (4 voturi)    
      Fantastic!! (Vineri, 7 august 2009, 15:04)

      Eug [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Cat noroc are Steaua! Ai avut dreptate... :))
  • -1 (5 voturi)    
    Meciuri (Vineri, 7 august 2009, 14:31)

    Radu [anonim]

    Dinamo-Sion
    Vaslui-Valencia
    Steaua- Rapid Viena
    CFR Sarajevo
    • +2 (2 voturi)    
      o nimerisi (Vineri, 7 august 2009, 14:58)

      FLorin [anonim] i-a raspuns lui Radu

      cu ultima
  • +2 (2 voturi)    
    Meciuri (Vineri, 7 august 2009, 14:58)

    Eu [anonim]

    CFR - FK Sarajevo
    STEAUA - Saint Patrick's
  • +2 (4 voturi)    
    QED (Vineri, 7 august 2009, 15:01)

    Alex [anonim]

    nu era previzibil?:)
    si Dinamo, evident, fara noroc, din nou...
    • +1 (5 voturi)    
      re: QED (Vineri, 7 august 2009, 15:07)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Mai este si dupa sufletul omului ...
      :))
      • +1 (1 vot)    
        asa e (Vineri, 7 august 2009, 15:12)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui ion

        daca nu il primim pe Domnul in suflet cu piosenie...
      • 0 (0 voturi)    
        li se trage de la.... (Vineri, 7 august 2009, 21:39)

        oh [utilizator] i-a raspuns lui ion

        calugarul ala de la man caldarusani la care s-au spovedit toti dinamovistii.
    • +2 (8 voturi)    
      fara noroc (Vineri, 7 august 2009, 15:09)

      Un stelist [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Din pacate pt dinamo inca nu s'a inventat echipa cu care sa pice la o tragere la sorti si sa se considere norocoasa.Poate daca imi fac eu o echipa de curtea scolii ...
      • -2 (2 voturi)    
        da? (Vineri, 7 august 2009, 15:34)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

        sunt curios daca stii sa dai o pasa de 5m :)
        • +1 (5 voturi)    
          Ghinion (Vineri, 7 august 2009, 16:10)

          corbul [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Daca stie sa dea o pasa de 5 metri si echipa de curtea scolii pica cu Dinamo, Dinamo se poate considera ghinionista :))
      • +2 (2 voturi)    
        noi macar n-am mancat (Vineri, 7 august 2009, 16:39)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Un stelist

        nicmic cand eram mici...

        voi daca puteti pica cu real barca manchestr milan si cimentul fieni, poti fi sigur ca steaua pica cu ultima...
    • 0 (4 voturi)    
      era evident... (Vineri, 7 august 2009, 15:12)

      norocosu [anonim] i-a raspuns lui Alex

      ... ca steaua o sa pice cu cei mai slabi posibil dintr-o lista de 5.... este incredibil cat noroc poate sa aiba echipa asta....

      in afara de vaslui care are meci greu si de timisoara, restu au sanse semnificative sa mearga mai departe.
      • +1 (1 vot)    
        :) (Vineri, 7 august 2009, 18:21)

        alex [anonim] i-a raspuns lui norocosu

        Eu cred ca Dinamo are meci mai greu decat Timisoara...
    • -1 (1 vot)    
      adica? (Vineri, 7 august 2009, 15:16)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      cum fara noroc?
    • +2 (2 voturi)    
      si Dinamo, evident, fara noroc, din nou... (Vineri, 7 august 2009, 17:20)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Alex

      ce evident , Alexe? cu orice echipa ar pica dinamo tot acelasi rezultat l ar obtine ca si cu pescarii aia din faroer.
  • -1 (5 voturi)    
    singura calificata (Vineri, 7 august 2009, 15:14)

    andrei [anonim]

    In afara de Timisoara este, cred, Steaua.

    CFR si Dinamo au de munca iar Vaslui-ul se duce sa faca o plimbare la Atena. Au de vazut si ei templul lui Zeus, Afrodita.....

    Bafta tuturor.
    • +2 (4 voturi)    
      mda (Vineri, 7 august 2009, 15:22)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui andrei

      CFR are de munca: trebuie sa gaseasca stadionul bombardat din Sarajevo... daca mai exista ceva... Iar Dinamo... ce sa mai zicem? Nici daca ar primi wild-card nu ai putea sa bagi mana in foc ca ar juca in grupe...
  • +3 (3 voturi)    
    Hai... (Vineri, 7 august 2009, 15:15)

    Marcel [anonim]

    ca de data asta am avut noroc la tragerea la sorti. Toate echipele au sanse de calificare.
  • 0 (6 voturi)    
    saraca dinamo (Vineri, 7 august 2009, 15:24)

    scharke [utilizator]

    In afara de ea, toate celelalte au sanse mari sa prinda grupele... Vaslui a nimerit cel mai bine din cele care ii puteau cadea...
    Iar Steaua joaca fara suporteri, asa ca e bine ca au adeversar usor!
    • 0 (4 voturi)    
      puteti (Vineri, 7 august 2009, 16:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui scharke

      sami explicati si mie de unde ura asta fata de dinamo?
      cea mai buna echipa din romania nu e (e steaua)
      cea mai hoata echipa din romania nu e (e iarasi
      steaua)
      deci d c?

      PS: a nu se confunda porcea si restul tembelilor care sunt in conducerea lui dinamo cu clubul dinamo!
      • +2 (4 voturi)    
        ura (Vineri, 7 august 2009, 16:47)

        Un stelist [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Nu e ura fata de dinamo, confunzi sentimentul cu indiferenta si sila...
        • +1 (1 vot)    
          ai dreptate... (Vineri, 7 august 2009, 20:53)

          liviu [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

          ura este un semtimetn pe care il pot avea numai oamenii care judeca... pe cand ce ai enumerat tu pot si ceilalti
      • -1 (1 vot)    
        LoL (Vineri, 7 august 2009, 17:09)

        scharke [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Atunci tu de ce confunzi Steaua cu Becali?
  • +1 (3 voturi)    
    remember (Vineri, 7 august 2009, 15:46)

    scharke [utilizator]

    remember Knatspirnufelag !!! :D
  • +1 (1 vot)    
    mda (Vineri, 7 august 2009, 16:43)

    liviu_ [utilizator]

    vaslui si timisoara au probleme...
    restu ar trebui sa se califice
  • +1 (3 voturi)    
    Eroare ! (Vineri, 7 august 2009, 16:45)

    motul [anonim]

    Dinamo va juca cu " 17 Nentori ", echipa ei de suflet !
  • +1 (3 voturi)    
    sanse de calificare (Vineri, 7 august 2009, 17:17)

    florin [anonim]

    STEAUA 100%
    POLI 50%
    VASLUI 40%
    CFR 60%
    DINAMO...nu ma bag ca astia sunt "periculosi" rau daca le judec prestatiile din ultimele sezoane :D
  • 0 (0 voturi)    
    steaua (Joi, 20 august 2009, 22:04)

    Beschiu [anonim]

    pe ce program joaca steaua cu st patrick?
    pls raspuns cat mai repede