Site-ul lui Ujpest: O natiune a fost jignita de fanii romani, nici macar dinamovistii nu au fost tratati asa

de A.I.     HotNews.ro
Marţi, 21 iulie 2009, 16:14 Sport | Fotbal

Steaua, doua etape fara spectatori din cauza unui banner
Foto: HotNews.ro
"O tara si o natiune a fost jignita de fanii romani la partida din Ghencea", se precizeaza pe site-ul oficial al lui Ujpest despre bannerul care i-a pus pe maghiari pe jar. "Nici macar rivalii de moarte de la Dinamo nu au avut parte de un asemenea tratament", sunt de parere adversarii Stelei din Europa League. Atmosfera la disputa retur se anunta a fi una extrem de tensionata.

"O tara si o natiune a fost jignita de fanii romani la partida din Ghencea. Pentru bannerul sub orice critica, oficialii lui Ujpest dau asigurari ca lucrurile nu vor fi trecute asa usor cu vederea. Banner-ul romanilor poate fi considerat cu mare usurinta rasist. Nici macar fanii rivalei de moarte, Dinamo Bucuresti, nu au fost jigniti in asa fel", se precizeaza pe site-ul lui Ujpest.

"Cat timp tine o femeie maghiara c…l in ea? 9 luni”, a fost mesajul infatisat de suporterii stelisti de la peluza a doua catre galeria maghiara.

Marea temere a organizatorilor unguri este aceea ca suporterii romani sa nu afiseze acelasi banner sau unul asemanator si la partida retur, lucru care ar agita si mai rau spiritele intre cele doua tabere.

Steaua are 700 de bilete pentru partida retur cu Ujpest, dar numarul suporterilor romani poate ajunge undeva in jurul a 1.000 de persoane. Fortele de ordine maghiare sunt in stare de alerta maxima pentru disputa de pe stadionul Szusza Ferenc, mai ales ca sustinatorii ros-albastrilor vor ajunge la Budapesta cu autobuze si masini personale.

Partida Ujpest - Steaua, contand pentru turul doi preliminar al Europa League, va avea loc, joi, de la ora 20:45, pe stadionul Szusza Ferenc din Budapesta. In partida tur echipa pregatita de Cristiano Bergodi a castigat cu 2-0.


Citeste mai multe despre   





















6377 vizualizari

  • -3 (11 voturi)    
    daca tot sunteti ... (Marţi, 21 iulie 2009, 16:22)

    mda [anonim]

    .. un site de stiri si vreti sa informati lumea poate imi spuneti si mie ca scrie pe banner.
  • 0 (16 voturi)    
    tratament... (Marţi, 21 iulie 2009, 16:25)

    Winfried [anonim]

    ...pai clar, dinamovistii sint doar niste ciini, ce-s bozgori?
  • -5 (13 voturi)    
    stie cineva... (Marţi, 21 iulie 2009, 16:25)

    el_loco [anonim]

    ce au scris (exact) pe acel banner? Ca poate ne lamurim si noi de ce s-au inflamat atat de tare domnii de la Ujpest. S-ar putea sa aiba dreptate si bannerul respectiv sa fie nesimtit sau s-ar putea sa nu.
    • +8 (10 voturi)    
      Ce scrie pe banner (Miercuri, 22 iulie 2009, 8:31)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui el_loco

      Bah voi cititi si articolul, sau va uitati numai la poze?
  • -7 (13 voturi)    
    Catre domnul Jurnalist (Marţi, 21 iulie 2009, 16:28)

    Costel Cisterna [anonim]

    Tinere A.I. ! Esti amabil dumneata sa ne spui si noua, cititorilor ce scria pe banner ca poate nu suntem toti vorbitori de meglenomaghiara ca domnia dumitale.
    • +9 (9 voturi)    
      banner (Marţi, 21 iulie 2009, 16:40)

      Mike [anonim] i-a raspuns lui Costel Cisterna

      "Cat timp tine o femeie maghiara c…l in ea? 9 luni”, a fost mesajul infatisat de suporterii stelisti de la peluza a doua catre galeria maghiara"...asta scrie pe banner
      • -5 (15 voturi)    
        banner? (Marţi, 21 iulie 2009, 17:01)

        el_loco [anonim] i-a raspuns lui Mike

        Stimate domn Mike,
        Pe banner sunt mult mai putine cuvinte decat spui dumneata: 8 cuvinte fata de 10 cuvinte ale tale, nesocotind pronumele nehotarat "o" despre care am presupus ca nu exista in maghiara, apoi nu am vazut semunl intrebarii si nici raspunsul. Iar daca chiar asta scrie, vreau sa va spun ca bancul asta l-am auzit din gura unui maghiar acum multi-multi ani, la o petrecere, fiind un banc, sa spunem, "national" unguresc. Una peste alta cred ca e ceva ce depaseste posibilitatile intelectuale ale huliganilor stelisti care stiu numai chestii care se termina cu uie si ma-tii. Nu m-ar mira sa aflam ca l-au pus niste baieti care nu vin de obicei la stadion. Oricum fotbalul arata inca o data ca bunul simt si inteligenta au o valoare constanta, dar populatia pamantului e in crestere. Domnilor maghiari, cei ce v-au jignit sunt doar niste huligani, cum huligani si derbedei au fost si cei care au omorat femei si copii romani in satele din Ardeal in cel de-al doilea razboi mondial. Noi nu va judecam dupa faptele lor si credem ca nici voi nu veti face la fel!
        • +7 (7 voturi)    
          Pronume nehotarat ????? (Miercuri, 22 iulie 2009, 11:38)

          ali47 [anonim] i-a raspuns lui el_loco

          Ce limba romana stii ? "O" este articol nehotarat feminin si nu pronume nehotarat !!!
          • +1 (3 voturi)    
            articol (Miercuri, 22 iulie 2009, 12:36)

            el_loco [anonim] i-a raspuns lui ali47

            ai dreptate ali, asa se numeste articol si nu pronume, au trecut 30 de ani de cand am invatat gramatica si in afara de faptul ca o folosesc "pasiv" sau, mai corect, implicit, nu am mai folosit-o de loc. vine cu varsta, si se numeste, uitare, altii ii spun Alzheimer. ;). Ce trebuie sa fac ca sa fiu iertat de aceasta greseala?
      • +3 (5 voturi)    
        raspuns (Marţi, 21 iulie 2009, 17:13)

        motul [anonim] i-a raspuns lui Mike

        raspunsul este modificat de catre operatori;
        ganditi-va un pic, e sinonim cu cuvantul "excrement" .
  • -1 (17 voturi)    
    fara traducere... (Marţi, 21 iulie 2009, 16:30)

    romi [anonim]

    ... nu inteleg unde e ofensa.
    • +1 (11 voturi)    
      hah (Marţi, 21 iulie 2009, 16:49)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui romi

      mda, creativ si amuzant, doar sa nu-si ia cutite de la tiganii de acolo, ca stim noi cine...
      • -1 (1 vot)    
        tigani ??? (Miercuri, 22 iulie 2009, 11:10)

        aa [anonim] i-a raspuns lui cristi

        care tigani noi suntem un popor de tigani potrivit lor... ar fi bine daca am da dovada ca natie de solidaritate precum cetatenii romi...
  • +7 (7 voturi)    
    ... (Marţi, 21 iulie 2009, 16:56)

    Toma [anonim]

    "C...l" nu înseamnă "copilul", căci nu s-ar fi scris cu puncte...
  • +7 (7 voturi)    
    kkt-ul era cuvantul (Marţi, 21 iulie 2009, 17:10)

    john [anonim]

    dar nu se da voie a fi scris
  • -4 (24 voturi)    
    le-au zis pe nume (Marţi, 21 iulie 2009, 17:14)

    Sorin [anonim]

    Foarte tare, sunt intru-totul de acord cu banner-ul stelist
    • +7 (23 voturi)    
      cu ce esti de acord? (Marţi, 21 iulie 2009, 17:32)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      Dragule, ai o problema! Este vorba de un meci de fotbal. ATAT!

      Esti intr-atit de indoctrinat incat vezi dusmani peste tot?

      Pedeapsa:
      Ia-ti masina si fa o plimbare prin Ungaria, viziteaza Budapesta si strandurile termale si intoarce-te cu dorinta de a vedea si tara ta macar in aceeasi stare.

      Probabil ca faci parte dintre cei pentru care raspandirea de otrava nationalista este scopul vietii!
      Ia-te de mana cu Vadim si Tokes si aruncati-va sub un dus scotian.
      • +2 (16 voturi)    
        ha (Marţi, 21 iulie 2009, 17:50)

        ziggy [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        io cred ca tu nu ai vazut la stiri cum ungurii ne faceau incontinuu tigani si devastau trenul ( si la ducere si la intoarcere )....cred si io ca suporterii au afisat un astfel de banner...suporterii unguri erau ca niste animale scapate de la zoo....
        ///
        • -2 (12 voturi)    
          . (Miercuri, 22 iulie 2009, 0:01)

          sep [utilizator] i-a raspuns lui ziggy

          si vezi vreo diferenta fata de gibonii de la noi?
      • -3 (5 voturi)    
        da da daaaa (Miercuri, 22 iulie 2009, 11:11)

        aa [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Ia o masina viziteaza Budapesta se vezi cat de primitori sunt ca popor ...
        • -1 (1 vot)    
          pfuuu!... (Joi, 23 iulie 2009, 12:17)

          viatabatecampii [utilizator] i-a raspuns lui aa

          ioi! Ce-aveti. mah, cu el?! De ce sa se duca la unguri?! Ce sa vada la unguri... japca pe fata, ce e la noi e pantaloni scurti fata de ce e in ungaria. Si sa mai ia si masina!... parca voi ati iesit vreodata din ungaria inainte sa va intrebe politistii unguri daca aveti ceva coniac sau ciocolata sa le dati.
  • +5 (13 voturi)    
    Noi n-avem drepturi, numa' obligatii ! (Marţi, 21 iulie 2009, 17:37)

    Dacu Arad [anonim]

    Despre ce au afist ungurii, pe geamul trenului, cum ca Transilavania-i parte din Ungaria se comenteaza ceva ??? Despre faptul ca grupul statuar "Statuia libertatii" din Parcul asa zisei reconcilieri, de la noi din Arad, deranjeaza prin simbolistica lui , ne intreaba cineva? Aaa, poate nu stiti ca fiecare statuie din grup reprezinta o provincie a Ungariei mari, iar una dintre ele reprezenta TRANSILVANIA ! Asa ca, noi ce avem voie sa facem in tara asta??? Nu sunt de acord cu lucrurile urate, dar nici sa fim bataia de joc a tuturor .(daca doriti informatii despre Statuia libertatii-Arad, Cei 13 generali, care au fost arestati la Siria, localitatea lui Slavici, si executati langa Cetatea Aradului, cautati pe Google, dar alegeti ce cititi, adica informatiile corecte, nu cele care sa ne intoxice.
    p.s. In Arad nu sunt probleme cu ungurii, dimpotriva , am si prieteni care tin cu Romania !
    Sa speram ca toate echipele Romanesti se vor califica ! (inclusiv "prietenii" mei movi din Timisoara ! )
    Hai ROMANIA !!!
    • +4 (14 voturi)    
      huligani. (Marţi, 21 iulie 2009, 19:53)

      Attila [anonim] i-a raspuns lui Dacu Arad

      Manifestarile apartin unor huligani din ambele parti. A implica evenimente istorice si emotii nationaliste in toate aceste actiuni imbecile este te rog sa ma crezi o prostie. Ca oameni lucizi trebuie sa intelegem resentimentele ungurilor si in acelasi timp faptul ca istoria nu se poate intoarce innapoi. Spre deosebire de Romania care desi infranta in WW I si-a reintregit teritoriul printr-o politica externa abila, Ungaria la injumatatit. Transilvania care a fost 900 de ani sub stapanire maghiara a revenit la Romania asta si datorita politicii proaste pe care ungurii au dus-o fata de romani. Romania nu a stapanit Basarabia nici 400 de ani si totusi are pretentii asupra ei. Lucrurile vor intra pe fagasul lor firesc atunci cand ne vom reuni in Uniunea Europeana. Acum ungurii nu au nici un argument pentru ca iata suntem si noi in UE, politica noastra fata de minoritatea maghiara este deosebit de civilizata iar frontierele sunt deschise. Trebuie doar sa intelegem unele resentimente, faptul ca ele sunt speculate politic de ambele parti si cu cumpatare sa ne dovedim macar aici europenitatea daca in alte parti am dat-o in bara.
      • +1 (1 vot)    
        ?! (Joi, 23 iulie 2009, 15:40)

        Avalhon [utilizator] i-a raspuns lui Attila

        Romania nu a stapanit Basarabia nici 400 de ani? Domnule Attilla, uite putina istorie: da, Romania a reusit in sfarsit sa devina un stat la 1918, dupa multe secole in care a stat impartita in statulete (oricum nu era singurul caz, vezi Germania si Italia), dar Basarabia a fost pamant romanesc dintotdeauna (la fel ca Transilvania, pe care tare usor ai mai trece-o la Ungaria, "injumatatita" zici tu dupa WWI, desi ea nici macar nu avea vreun drept la Transilvania, la Slovacia sau Croatia ca sa exemplific). E cealalta jumatate, de peste Prut, a Moldovei. Luata de rusi in 1812, recapatata la 1918, iar furata in 1940, deci, dumneata de fapt ce istorie stii? Doar cea stiintifico- fantastica a Ungariei "Mari"? Te rog frumos, lasa simpatiile ultra nationaliste deoparte.
      • 0 (0 voturi)    
        nu e adevarat (Vineri, 24 iulie 2009, 16:05)

        ioji [anonim] i-a raspuns lui Attila

        prietene esti foarte prost informat, nu cunosti istorie deloc sau esti repetent la matematica!!! Ungaria exista de pe la 1850-1860 cand Imperiul Habsburgic - s-a transformat in Imperiul Austro-Ungar, si nici macar atunci nu a fost o tara independenta in sensul real, deoarece puterea politica era la Wiena. Practic Ungaria exista ca tara independenta de dupa primul razboi mondial - 1918-1920, iar Romania in sensul de tara independenta sub aceasta forma este recunoscuta de pe timpul regelui Carol I, de pe la 1878. Pai atunci nu cred ca are nici un sens sa spui ca Ungaria a detinut Ardealul 900 de ani. Asa puteai sa spui si 2000 de ani sau 9000 de ani...... Sa fim seriosi, Ungaria este un stat mai nou decat Romania in mod evident, asa ca toata demonstratia ta nu-si are nici un rost.
  • -1 (11 voturi)    
    pentru Sorin (Marţi, 21 iulie 2009, 17:44)

    si ce daca [utilizator]

    Sorin, poate ca si tu ai fost acolo si esti unul dintre huliganii....de aceea esti de acord cu asemenea jignirii. Pe scurt esti " o scursura a societatii".
  • -3 (11 voturi)    
    bine le-au zis!!! (Marţi, 21 iulie 2009, 17:56)

    adytza510 [anonim]

    le-au servit-o bine rau!!!cand injurau prin gari si scuipau nu erau ofensati!!! si inca mai trebuiau zise nu doar atat!!!!
  • -9 (15 voturi)    
    Tigani (Marţi, 21 iulie 2009, 18:08)

    Tigan [anonim]

    Se mai intreaba lumea de ce strigau Tigani ! Tiganii ! Cred ca a fost o jignire pt tigani ca au fost comparati cu animalele din bucale .
  • +10 (12 voturi)    
    tziganii (Marţi, 21 iulie 2009, 19:01)

    noki [anonim]

    Greseala noastra, este ca nu stim sa protestam la timp.
    Ma refer la autoritatile romane, care trebuiau sa protesteze la comportamentul jigntor al fanilor maghiari, pe tot parcursul sederii lor in Romania.
    Trebuia oprit trenul lor si arestati cativa, nu sa ii lase sa se plimbe prin toata Romania si sa ne insulte si sa arunce cu obiecte prin gari.
    Poate atunci nici acel banner nu mai era afisat.
    Asa se intampla mereu cand autoritatile noastre dorem sau nu stiu sa ne apere drepturile si mandria nationala.
    Asta o stiu insa ungurii foarte bine.
    De ce nu au scris ei si ce au facut suporterii lor, de ce nu isi cer scuze?
  • +7 (7 voturi)    
    . (Miercuri, 22 iulie 2009, 0:20)

    sep [utilizator]

    CM DE NATATIE, SARITURI DE PE PLATFORMA DE 10M, CONSTANTIN POPOVICI LOCUL 8 , O PERFORMANTA EXTRAORDINARA !!!!!

    Se vede? Pe cand o stire? Cat sa mai astept? O saptamana?
  • +7 (7 voturi)    
    Normalitate (Miercuri, 22 iulie 2009, 5:07)

    nano2k [utilizator]

    Intr-o lume anormala, un articol ca cel de fata pare unul normal.

    Dintre toate stirile posibile referitoare la acest meci, important este "duelul galeriilor".

    Uitam pana la urma esenta, anume ca e vorba de un meci de fotbal (stiti voi, "tampenii de-astea plictisitoare" gen mens sana in corpore sano, fair play, sportivitate, respectul adversarului, etc) si scoatem in evidenta ce fac cativa huligani (fie ei unguri, romani, chienzi, congolezi, etc), ca si cum AIA cativa golani ne-ar reprezenta.

    Manelizarea acestui popor isi are un izvor si in astfel de "stiri" care te indeparteaza de la esenta si frumusetea lucrurilor.

    Poate am fost mai pompos in comentariu, dar parerea mea e ca ar trebui sa ne intoarcem cu fata spre valorile reale, cu sau fara ajutorul mass-mediei.
  • +4 (4 voturi)    
    ..intrebare ptr. unguri... (Miercuri, 22 iulie 2009, 7:27)

    Nea Anderthal [anonim]

    ..ce se intimpla cu fotbalul unguresc?..de ce a ajuns in starea asta JALNICA?...din cite stiu eu prin anii '50 ungurii erau in elita mondiala..au jucat si o finala mondiala care au pierdut-o datorita ghinionului..etc...
    • +1 (3 voturi)    
      fratie, fratie (Miercuri, 22 iulie 2009, 10:16)

      Nea Jlov [anonim] i-a raspuns lui Nea Anderthal

      fotbalul maghiar este frate cu handbalul masculin romanesc asa, ca evolutie. in anii '70, handbalul romanesc era ceva, parca-parca.
  • +1 (7 voturi)    
    cei care sar ca arsi la aces banner (Miercuri, 22 iulie 2009, 10:44)

    florin [anonim]

    ar trebui sa vada inregistrarile cu suporterii maghiari in trenul care i-a adus la bucuresti, cum se comportau si ce spuneau...
  • +3 (7 voturi)    
    vai saracii suporteri maghiari... (Miercuri, 22 iulie 2009, 11:08)

    aa [anonim]

    da cu tentativele de omor de prin garile pe unde ati aruncat cu fumigene in pietoni nevinovati cum ramane ?

    dar cu ce ati strigat si pretins despre natia romana cum ramane ?

    tind sa dau dreptate acelui banner cel putin referitor la distrusii care au vrut sa-si faca de cap in Romania.
  • 0 (6 voturi)    
    trebuie sa le cerem scuze ungurilor (Miercuri, 22 iulie 2009, 14:11)

    Liviu [anonim]

    Fara sa fi fost la meci si fara sa fi vazut banner-ul respectiv, altundeva decat in presa, consider ca trebuie sa ne cerem scuze fata de poporul maghiar si fata de ceilalti europeni pentru gestul facut de conationalii nostri. SCUZE.
    • -5 (5 voturi)    
      Sunt de acord ca mesajul este jignitor (Miercuri, 22 iulie 2009, 14:48)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

      Dar nu am nici o intentie ca sa se ceara scuze in numele meu pentru niste cimpanzei stelisti.

      Intrebarea mea este alta. Unde au gasit stelistii acest text? M-ar mira sa-l fi tradus online.
    • 0 (0 voturi)    
      Da, da... (Vineri, 24 iulie 2009, 12:21)

      Avalhon [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

      Ca ai vazut tu vreun maghiar cerandu-si scuze pentru toate inuraturile, perversitatile si toate mizeriile ordinare la adresa roamanilor, inclusiv a jucatorilor? Nu. Cand o sa-si ceara ei scuze, atunci ne cerem si noi.
  • 0 (0 voturi)    
    Punct de vedere (Vineri, 24 iulie 2009, 15:36)

    Raul [anonim]

    Din punctul meu de vedere nu trebuia sa ne cerem scuze unguriler. Poata ca acest lucru era necesar in momentul in care ungurii, statul unguresc si-ar fi cerut scuze pentru cei 1000 de ani de umilinta si suferinta pe care au produs-o romanilor din Transilvania. Poata acest lucru era necesar in conditiile in care ei si-ar fi cerut scuze pentru scandarile fanilor unguri din trenul care ii ducea la Bucuresti, facandu-ne tigani, sau pentru ca au afisat stragul Ungariei mari. Poate erau necesare scuzele in momentul in care romanii din Covasna si Harghita nu ar mai suferi de pe urma ungurilor de acolo.
    Poate in loc sa ne cerem scuze de la natia asta de 2 bani ar fi mai bine ca ziaristii sa scrie mai mult despre procesul de purificare etnica a romanilor din Ungaria si chiar din cele 2 judete di Romania.
    Poate de aste ar trebui sa ne ocupam mai mult decat sa ne cerem scuze de la niste gunoaie ale Europei.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi