Gica Popescu, acuzat ca a colaborat cu Securitatea: Nu am mai avut o astfel de stare de la meciul cu Suedia din `94

de Andra Popa     HotNews.ro
Luni, 29 iunie 2009, 11:35 Sport | Fotbal

Gica Popescu
Foto: HotNews.ro
12.20 Gica Popescu - "In ultimii 20 de ani am citit foarte multe in presa, insa niciunul nu a fost atat de dur si de neadevarat cum a fost cel aparut astazi si anume ca am fost colaborator al Securitatii. Aceasta informatie a fost data de cineva mai multor cotidiene si voi afla ce cine in urmatoarele zile. S-ar putea sa aiba legatura cu faptul ca am anuntat ca voi participa la alegerile FRF. Daca pana acum eram hotarat suta la suta sa nu candidez, dupa ce s-a intamplat, ma gandesc serios sa candidez".

Iata mai jos cele mai importante declaratii facute de Gica Popescu:

  • "Era o singura persoana care incerca sa ma intrebe tot felul de lucruri. Acea persoana a intrat in garsoniera mea. Aveau metode, puteau sa intre in lipsa mea, dar cu voia mea niciodata. Nu am mai vazut acea persoana niciodata din `89. Inainte de meciul cu Monaco a fost prima data cand am fost chemat la Securitate. Atunci am semnat doar o hartie in care ma angajam sa apar interesul national".
  • "A aparut o nota care ar fi fost scrisa de mine. Scrisul seamana cu al meu, dar pot sa bag mana in fac ca nu am scris eu o astfel de chestiune. M-am intalnit de foarte multe ori pe strada cu persoana care mi-a spus la Monaco sa semnez o colaborare cu Securitatea. Traversam pe cealalta parte, nu-l suportam pe acel om.
  • "Nu uitati ca am refuzat sa merg la Dinamo. Sub paza armata au incercat sa ma faca sa semnez cu Steaua, dar nu am vrut. Am constiinta impacata si aceste articole ma duc cu gandul ca cineva vrea sa ma denigreze. E ciudat sa apara asa ceva cand am anuntat ca vreau sa candidez la FRF. Probabil la primele alegeri pentru sefia FRF nu eram considerat asa de periculos. Am fost si voi ramane un tip care nu poate fi santajat in niciun fel".
  • "In perioada urmatoare, voi cere acel dosar sa vad si eu ce contine. Nu am mai avut aceasta stare din 1994, dupa meciul cu Suedia. Sunt tare mahnit".
  • "Voi cere o hotarare judecatoreasca prin care sa se arate ca nu am avut nicio legatura cu Securitatea".
  • "Mi-e rusine sa dau ochii cu prietenul meu Emil Sandoi. Eu stiu ce crede el acum? Sper sa inteleaga ce s-a intamplat."
  • "Eu cred ca atunci, neavand material de la mine, ofiterii Securitatii scriau acele note in numele meu. Sunt prea multe note in acel dosar ca eu sa nu-mi aduc aminte sa le fi scris."

"Fostul international Gica Popescu a lucrat pentru Securitate intre 1986 - 1989"
este stirea-bomba despre unul dintre cei mai iubiti jucatori ai Generatiei de Aur. Potrivit unui articol publicat luni de Adevarul, Popescu are dosar penal de colaborator al Securitatii. Materialul se afla in arhivele CNSAS si contine 32 de pagini.

Conform datelor din dosar, Popescu a fost recrutat la varsta de 19 ani pentru "apararea si protectia componentilor echipei Universitatea Craiova. Pentru a preveni combaterea unor fapte negative se impune a crea o retea informativa cu posibilitati concrete in randul sportivilor. In vederea realizarii scopului propus am verificat mai multe persoane, rezultand a fi corespunzator numitul Popescu Gheorghe - zis Gica. Din modul sau de manifestare, cat si prin comportament, Popescu Gheorghe prezinta garantia unei colaborari sincere cu organele de securitate".

Misiunea lui Popescu, numit conspirativ Petrescu, era sa aduca informatii din meciurile echipei craiovene, mai ales din deplasarile din strainatate. Casa lui Popescu era folosita drept loc de intalniri secrete pentru ofiterii Securitatii.

Referitor la toate aceste informatii, Gica Popescu a negat orice colaborare cu Securitatea. "Baciul" urmeaza sa sustina o conferinta de presa, luni de la ora 12, pentru a clarifica aceasta situatie.

Victor Becali: "Sunt convins ca Gica Popescu nu a facut astfel de lucruri. Se incearca denigrarea lor". (sport.ro)


Citeste mai multe despre   






















11288 vizualizari

  • +4 (20 voturi)    
    Pt. ce mai vor sa-l victimizeze si pe-asta ? (Luni, 29 iunie 2009, 11:42)

    pentru CE ii platim [anonim]

    Se aplica din nou "reteta becali" (ia un inocent sau un om credibil si acuza-l de ceva urat sau imposibil).

    Colegiul CNSAS e condus de majoritate PSD+PNL

    N-au gasit niciun dosar de OFITER si tortionar in cele 1.500.000 de dosare?
    • +17 (19 voturi)    
      Corect! (Luni, 29 iunie 2009, 12:02)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui pentru CE ii platim

      Ai dreptate. As adauga insa faptul ca daca baietii nu au gasit nici un dosar de ofiter si tortionar, asta nu inseamna ca este imposibil ca Gica Popescu sa fi colaborat cu Secu. Oricum adevarul nu-l vom afla niciodata. Sunt interesele prea mari si oricum cam toti politicienii actuali au fost securisti, altfel nu ajungeau in Parlament.
      • +10 (12 voturi)    
        CRITERIUL e altul: (Luni, 29 iunie 2009, 12:14)

        pentru CE ii platim? [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Cat de periculos e Gica Popescu ?

        E mai periculos ca 100 de deputati si 100 de senatori care voteaza LA ORDIN?
        • +2 (18 voturi)    
          www.gs.com (Luni, 29 iunie 2009, 12:37)

          Zeus [anonim] i-a raspuns lui pentru CE ii platim?

          Sa sti ca e mai periculos. E mult mai periculos un tradator, care insa e vazut de opinia publica drept "sfant" si "incoruptibil", decat un nesimtit, la care oricum nu avem nicio pretentie.
          @ Anonim de mai sus: "Se aplica din nou "reteta becali" (ia un inocent sau un om credibil si acuza-l de ceva urat sau imposibil)"
          De cand e Domnul Becali un om credibil?
          • +2 (8 voturi)    
            limba romana (Luni, 29 iunie 2009, 12:43)

            Denis [anonim] i-a raspuns lui Zeus

            Sa "stii" se scrie cu 2 de "i", Zeus.
            • 0 (8 voturi)    
              www.gs.com (Luni, 29 iunie 2009, 13:32)

              Zeus [anonim] i-a raspuns lui Denis

              Ok, merci frumos. Alt argument "contra" nu gaseai?
              • +6 (8 voturi)    
                d mic si nu D mare (Luni, 29 iunie 2009, 13:52)

                anghel [anonim] i-a raspuns lui Zeus

                ba da :) domnul Becali .. asta pana cand il face Sir :))
            • -3 (9 voturi)    
              >>>>>>>>>>> (Luni, 29 iunie 2009, 13:48)

              Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Denis

              eu m-am saturat de toti martafoii corectori. Intr-un subiect "hot" ori va dati cu parerea la obiect, ori va roiti!

              Ilustrat, interventia ta arata cam asa:
              http://www.youtube.com/watch?v=I0wcC_CP_VA
              • +4 (8 voturi)    
                esti amuzant (Luni, 29 iunie 2009, 14:12)

                if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Invincible

                pentru un martafoi. Care era totusi parerea ta la obiect?

                Eu cred ca Gica Popescu nu merita asa ceva, cu atat mai putin din partea unor martafoi analfabeti care mai bine ar invata sa scrie inainte sa-si verse aici veninul de indivizi complexati.
                • -3 (7 voturi)    
                  >>>>>>>>>>>>>> (Luni, 29 iunie 2009, 14:48)

                  Invincible [utilizator] i-a raspuns lui if0014

                  sa si-l verse dom'le, sa si-l verse, dar numai cand intra in polemica cu respectivul. asa.... imi da senzatia ca nu-i decat un vanator de agramati. n-are nicio treaba cu subiectul.

                  parerea mea la obiect e "niciuna". nici nu scriam daca n-aparea ala. insa trebuia tras de maneca. am mai vazut din astia. probabil scriu ca sa-si vada postarea. trebuie sa fii un pic diliu sa vanezi greseli si sa le arati cu degetul!
            • -1 (1 vot)    
              Da Denis, limba romana (Marţi, 30 iunie 2009, 1:28)

              Andreiy [anonim] i-a raspuns lui Denis

              Daca tot te dai asa rotund, se zice < cu 2 "i"> nu <cu 2 de "i"> . Dar na, formele fara fond...
          • -2 (8 voturi)    
            100 de securisti care-l apara pe Nastase de (Luni, 29 iunie 2009, 12:49)

            PSD.PNL.SECURITATE.TV [anonim] i-a raspuns lui Zeus

            JUSTITIE in Parlament nu se compara cu 1 singur om care joaca fotbal BINE
    • +3 (5 voturi)    
      becali (Luni, 29 iunie 2009, 13:36)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui pentru CE ii platim

      nu exista nici o legatura sau asemanare ! becali e un escroc si un bandit care ar trebui sa infunde puscaria iar Gica Popescu e fostul capitan al Barcelonei si unul din liderii generatiei de aur.se incearca murdarirea tuturor pentru ca faptele celor ca becali,penescu,sandu sau dragomir sa nu mai para asa de grave.
    • 0 (0 voturi)    
      Of, of (Miercuri, 1 iulie 2009, 13:41)

      Edy [anonim] i-a raspuns lui pentru CE ii platim

      Ce kkt mai e si asta? Pe cine intereseaza daca Popescu a ciripit ca vecina-su se kaka la ora 5 in fiecare dimineata? Toata lumea stie ca pe vremea lu Ceasca.. oricine vroia sa ridice putin capul.. trebuia sa cante-n struna securitatii si partidului. Cine refuza devenea el insusi o tinta pt securisti. De la maistri pana la directori.. toti erau "Activisti" . Ca Gica nu e politician.. si are dosar CNSAS e mai important decat faptul ca am avut multi ani la rand.. un presedinte care era un apropiat al fam. Ceausescu ?

      A contat asta? Neah..

      Ca avem un presedinte acuzat ca ar fi vandut o intreaga flota maritima..
      Ca l-a imbogatit pe Casuneanu eliberand licente de transport cand era ministru transporturilor..
      Ca fiica acestui simplu presedinte care asteapta leafa in fiecare luna...are o casa care de la achizitie pana la finisat depaseste valoarea de 1 milion de euro. fie ea si notar public (Stiu notari care dupa o viata de munca.. au o vila decenta.. si traiesc bine.. dar nu-si permit case de 1 milion de euro)

      Si toate astea... au contat la ceva ? Neah.. nici astea nu conteaza.. pt ca suntem un popor OTV-izat.. manelizat, snob.. avem masini scumpe dar stam cu parintii 5 persoane intr-o garsoniera!! si nu in ultimul rand.. SARAC pt ca o multime de oameni cu burta goala..e ma usor e manipulat.. si mai ieftin !
    • 0 (0 voturi)    
      gica popescu colaborari cu securitatea (Miercuri, 22 iulie 2009, 13:46)

      zegleanu dan [anonim] i-a raspuns lui pentru CE ii platim

      si eu daca as fi fost in locul lui faceam la fel..(.sau mai rau)..daca nu na facut bravo lui,tot respectul,omul se adapteaza las tuatiile din jur. nu tin partea nimanui cu atai mai putin politicienilor.idealurile si crezurile se pierd de multe ori pe drum .sunt o gramada de persoane cu mare influenta ,au un trecut imaculat ,si tot pentru ei trag.si atunci,care e diferenta?daca ei nu se gandesc decat la viitorul lor,cu ce ma incalzese pe mine faptul ca au fost sau nu comunisti(sau membri de partid,orice partid .)
    • 0 (0 voturi)    
      Amoralii din CNSAS (Luni, 27 iulie 2009, 16:14)

      roman [anonim] i-a raspuns lui pentru CE ii platim

      De exemplu, in vara anului 1989 a aparut la Amsterdam, nota bene, in LIMBA ROMANA, cartea MOARTEA CITESTE ZIARUL, de DINESCU! Cui considerati dvs ca era adresata aceasta editie?

      Soacrei rusoaice, socrului ungur, olandezilor recunoscuti ca fiind mari cunoscatori si vorbitori ai limbii romane? [Ati auzit nu, de ieri Olanda a trecut deja la folosirea in mod curent a limbii romane ca limba oficiala de stat ))).]

      Sa fim seriosi, Dinescu ca si altii, a fost racolat de servicii straine si folosit in diverse cauze (de la pion pana la lichidator). Asa lucreaza toate serviciile secrete din lume, folosind/cumparand/ agenti, oameni de influenta etc. Au patit-o si altii. Americanii, de pilda au descoperit dupa ani si ani de zile ca aveau agenti rusi infiltrati in serviciile lor secrete pana la grade inalte! La noi de ce ar fi altfel?

      Faptul ca Dinescu l-a aparat pe Popescu este in dezavantajul acestuia. Dar, ma rog, fiecare securist are falitii lui pe care ii apara pana in panzele albe, altfel cade un intreg sistem de oameni operativi in care servicii secrete au investit timp, relatii de tip retelar si bani!

      CNSAS-ul este un instrument de santaj si diversiune mediatica, un institut prin care sunt atacati oameni vinovati si oameni nevinovati exact pentru a crea diversiune si exact pentru ca nimeni sa nu mai priceapa nimic si sa se produca un amalgam mlastinos in care victimele sa fie confundate cu calaii.

      Mircea Dinescu a fost un beneficiar al sistemului comunist din Romania, un ins care a calatorit la greu in Occident, care era filmat la 17 ani de televiziunea nationala (!), care a fost membru de partid si responsabil cu propaganda culturala la USR, care a absolvit academia de politruci Stefan Gheorghiu samd. Un scriitor mediocru si un individ amoral si corupt pana in maduva oaselor!

      CNSAS este o ‘chestie’ care functioneaza complet antidemocratic de vreme ce sute de mii de dosare sunt ‘date disparute”, ’sechestrate’ si folosite ca elemente de santaj economic
  • +11 (11 voturi)    
    DAR (Luni, 29 iunie 2009, 11:54)

    sabo [utilizator]

    acela care era ofiterul lui?
    cine era?
    terminati-l ca sa nu conduca federatia.
    ca astia de acum sunt inghititi de dna(danube?)
  • +12 (18 voturi)    
    lasati-l in pace (Luni, 29 iunie 2009, 12:05)

    MG [utilizator]

    lasati-l in pace, nu este om politic. In parlament avem ofiteri de securitate si voi va luati de oameni care bat mingea.
    • +2 (4 voturi)    
      lasati-l in pace (Luni, 29 iunie 2009, 13:26)

      pliscu [utilizator] i-a raspuns lui MG

      subscriu
  • -4 (8 voturi)    
    2008 - Palmaresul CNSAS: trei deputaţi securişti (Luni, 29 iunie 2009, 12:17)

    pentru CE ii platim ? [anonim]

    CONDUCEREA CNSAS = PSD+PNL

    Anul 2008: inca un an de reforma "morala" cu PNL la PUTERE


    EVZ, 17 Iunie 2009

    RAPORT DE ACTIVITATE. Consiliul Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii (CNSAS) a intentat anul trecut procese pentru colaborarea cu fosta Securitate în cazul a trei foşti deputaţi şi 76 de magistraţi încă în activitate

    Datele apar în raportul de activitate al CNSAS pentru 2008, care urmează să fie făcut public astăzi şi să fie ulterior supus aprobării în parlament. Cei depistaţi anul trecut de CNSAS printre demnitarii-colaboratori sunt foştii parlamentari Vasile Butnaru (PSD), Dumitru Avram (PRM) şi Ioan Aurel Rus (PRM).
    • -1 (7 voturi)    
      patriciu (Luni, 29 iunie 2009, 12:28)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui pentru CE ii platim ?

      e clar: patriciu loveste in basescu prin gica popescu
    • +2 (4 voturi)    
      3 Deputati securisti = 4 MILIOANE de euro/an (Luni, 29 iunie 2009, 13:25)

      pentru CE ii platim ? [anonim] i-a raspuns lui pentru CE ii platim ?

      In 2008 CNSAS a cheltuit 4.000.000 de EURO ca sa gaseasca 3 deputati securisti


      Raport de activitate CNSAS, pagina 41
      http://www.cnsas.ro/documente/rapoarte/Raport%202008.pdf


      CNSAS insa nu "da raportul" nimanui, pentru ca este subordonat - la fel ca si ANI - tocmai celor pe care trebuie sa-i "deconspire" - adica: Parlamentarilor
  • +2 (8 voturi)    
    optimism verde (Luni, 29 iunie 2009, 12:17)

    romanul verde [anonim]

    mafia becalilor + nasu' + mitica scot dosare la comanda in cel mai pur stil vadim. Asta dovedeste ca sus-numitii nemernici considera ca Baciul a inceput sa prezinte un anumit nivel de periculozitate pentru functiil si afacerile nerushinatziilor lor.
    Chiar dac-o fi vinovat, noi incepem sa fim tot mai nerabdatori sa vedem si vinovatii "din partea ailalta", adica a celor care au pus mana pe Romania de vreo 20 de ani si mai bine...
    Si, va asigur, va vreni si vremea aia...
  • +7 (9 voturi)    
    vin alegerile FRF... (Luni, 29 iunie 2009, 12:33)

    liviu_ [utilizator]

    se vede...
    mircea sandu s-a facut de kko RAU (vreo 15 persoane din subordinea lui trimise in judecata)...

    (Ca o paranteza tind sa precizez ca un om cu un pic de coloana vertebrata , sau aflat intr-o tara civilizata, isi dadea de mult demisia!)

    i se clatina rau scaunelu acela caldut pe care-l are de muuuulti ani....
    cum poate scapa de cel mai mare contracandidat??? simplu... il taraste prin noroi...
    Asta e facatura a la sandu si fratii becali si chiar dumitru dragomir...
    pute a facatura mai rau decat putea a ars la armeneasca acum 2 zile...
    rusine !!!

    asa se face politica si asa se castiga poztii in romania... numai acuzand pe altii mai buni ca tine... Cand nu poti promite ceva, trebuie sa-l faci pe celalalt mai putin credibil ca tine...

    Cel mai rau este ca noi permitem toate acestea...
    Ne bucuram ca a pierdut dinamo titlu, ca a castigat urziceni, ca a plecat piturca etc si uitam problema esentiala: mircea sandu si dumitru dragomir si toti catelusii lor (aici intra lucescu, prunea, fratii becali si muuulti altii)...
    • +3 (7 voturi)    
      esti varza (Luni, 29 iunie 2009, 12:50)

      tony [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      prietene esti muci...le amesteci de o sa vomiti pana la urma....gica si cu bk-lisunt prieteni la toarta si fac afaceri impreuna..iar dosarele daca sunt scoase sunt scoase de cei care detin puterea politica nu de marionetele din fotbal....nasu sta in functia aia ca e tinut...probabil cotizeaza la campanii cu un buget substantial....ce dracu traim in romania unde functiile si pozitiile se cumpara de sute de ani....si asa va fi pana toata tara va fi locuita de chinezi....si probabil si dupa.....dar noi sa fim sanatosi..ca tu sigur nu mai esti..
      • +1 (3 voturi)    
        in primul rand... (Luni, 29 iunie 2009, 13:58)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tony

        poti sa-mi spui ca nu am dreptate fara sa-mi zici ca sunt "varza" sau "muci" .
        in acest comentariu va ca esti mai preocupat sa ma jignesti pe mine decat sa-mi aduci argumente contra...

        in al 2-lea rand bu becali au fost prieteni intradevar, dar acum cel putin teoretic nu mai sunt.

        te intreb frumos ce interes are clasa politica sa-l bage in belea pe popescu cand acesta, din cate stiu, nu are vre-o treaba cu politica?

        sandu e cel mai in masura sa il vrea pe popescu in belea, poate nu este sandu, dar dupa parerea mea este cel mai probabil. Daca stii tu ceva ce noi nu stim te rog sa ne impartasesti?
        • 0 (0 voturi)    
          ti-ai raspuns singur (Luni, 29 iunie 2009, 16:16)

          tony [anonim] i-a raspuns lui liviu_

          sunt prieteni draga cum sa nu fie..daca ai compila la ce ti-am eu mai sus cu ce ai zis tu...ti-ai da seama ca o mana spala pe alta..normal ca sandu ar putea fi, dar a facut si el o cerere...dar nu e tocmai sigur...ce o sa mai scoata cand o sa candideze chivu...care tocmai a declarat ca vrea sa fie presedintele federatiei....oricum le cam amesteci...oricum nu m-ar mira ca gica sa fi dat cu subsemnatul..nu inteleg de ce ne ofticam atat cand ..unii cika idoli au calcat stramb .....nu e prima data la gica..a mai facut si evaziune fiscala....poate toate sunt adevarate..scuze dc te-ai simtit jignit...dar gandeste inainte sa scrii aiurea....ai facut o ciorba de personaje...dar noi sa fim sanatosi..ca tu inca mai ai sperante
      • 0 (2 voturi)    
        CREZI CA ASTIA AU PRIETENI? (Luni, 29 iunie 2009, 14:00)

        sabo [utilizator] i-a raspuns lui tony

        printre ei gica este victima sigura.
        il mananca!
    • 0 (0 voturi)    
      corectzie... ca deh limba romana (Marţi, 30 iunie 2009, 13:06)

      bibicu [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      ai vrut sa zici luPescu nu luCescu .....in rest ai dreptate
  • +3 (5 voturi)    
    CNSAS (Luni, 29 iunie 2009, 12:50)

    VULPY [anonim]

    CNSAS - este o institutie care la ora actuala nu-si justifica existenta. Cu "securisti" ca dna Mona Musca si Gica Popescu devin din ce in ce mai "ne-credibili"
    rau-intentionati, manipulatori ...etc.
    Rolul lor ar trebui sa fie altul- un fel de depozitari ai acestor documente ,sa fie la dipozitia publicului interesat ,nu sa lanseze "bombe" jurnalistice.
    PACAT!!!!! de BANII NOSTRI!!!
    VULPY
    • +2 (2 voturi)    
      CNSAS (Luni, 29 iunie 2009, 14:01)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui VULPY

      =consiliul national de salvare a arhivelor securitatii!
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate, (Luni, 29 iunie 2009, 15:53)

      drona [utilizator] i-a raspuns lui VULPY

      cine le-a cerut, acestor numaratori de hartii(dosare),platiti cu slarii de ministru sa scoata o asemenea bomba despre un tip care bate mingea ?Si chiar daca..../ la ce ajuta ? S-ar cuveni analizata utilitatea acestui consiliu si daca sumele enorme pe care,acestia, le "papa" se justilica.
  • 0 (4 voturi)    
    ma leshi (Luni, 29 iunie 2009, 13:01)

    tot [anonim]

    se turnau intre ei la securitte ca nu mai pupau echipa nationala daca nu faceau raport!
  • +2 (4 voturi)    
    Nu descropati trecutul, pentru a ingropa prezentul (Luni, 29 iunie 2009, 13:05)

    Usjex [anonim]

    Fiecare om are slabiciunile lui.
    Daca cumva ce a facut el in trecut il poate denigra fata de tot ce a facut el in prezent, atunci am putea sa ne uitam la destui "romani" din Romania, pentru ca Gica Popescu chiar daca a scris astfel de informari/note le-a scris pentru ca era parte din sistemul de la aceea vreme.
    Daca inca le mai scrie si azi, atunci da, e o problema.
  • +3 (3 voturi)    
    Da, .. (Luni, 29 iunie 2009, 13:15)

    domino63 [anonim]

    As fi avut incredere in Gica daca nu ar fi mintit o data! L/au prins cu 1 milion dat gaura si a dat/o la intors. Imi pare rau de el, am tinut la omul asta, dar daca ca mintit o data, de ce nu ar fi mincinos si acum? Si apoi, face ce face, si, dupa ce a mancat o paine la Dinamo- mica, e adevarat - da cu noroi in mana care la un moment dat i/a fost intinsa. As vrea, dar nu pot sa/l cred. Nu l/am auzit/vazut niciodata spunand ca ii pare rau ca nu a fost corect. Si acum face pe victima. Mai conteaza daca a fost sau nu turnator atunci, atata timp cat a fost prins cu minciuna intr/o alta cauza?!
  • 0 (2 voturi)    
    Popescu nume conspirativ Petrescu ... (Luni, 29 iunie 2009, 13:35)

    the [utilizator]

    se vede ca e cusuta cu ata alba ... Secu avea fantezie, dom'le ... Felix, Sidorovici, Bobi, Casio, Anatol, Redactorul, Rosetty ...
    ce-aia petrescu, domle, si TOCMA' PETRESCU ???
    sa se supere Tovarasa, doamne feri ?
  • +1 (1 vot)    
    Si noi astia care am refuzat colaborarea? (Luni, 29 iunie 2009, 13:37)

    Claude [anonim]

    Sau e mai bine colaborator....
    • 0 (0 voturi)    
      Cei care au refuzat colaborarea? (Luni, 29 iunie 2009, 14:00)

      Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui Claude

      Răspunsuri alternative:

      1. Emigraţia
      2. Rămas în România şi văzut cum "foştii" au devenit milionari.
      • 0 (0 voturi)    
        Multumiri pentru sfat.... (Marţi, 30 iunie 2009, 9:54)

        Claude [anonim] i-a raspuns lui Tantza si Costel

        ..... ramin aici sa sarbatoresc disparitia lor fizica. Primul pe lista Ion Iliescu. Sampania e la rece ;)
  • -1 (3 voturi)    
    AR TREBUI ANULATE TOATE MECIURILE LUI (Luni, 29 iunie 2009, 13:49)

    MIHAI 2 [anonim]

    Este de o mie de ori de preferat actuala
    echipa nationala , care, chiar daca-si da
    sistematic
    cu stangu in dreptu,
    are meritul de a nu mai colabora cu securitatea , ci cel mult cu sectorul capitalist numit Bergenbier.
    *
    Presedintele Basescu ar trebui sa comande
    un Raport de condamnare a practicilor securiste
    in Sport.
    Raportul Ritzi ar urma sa fie citit de el insusi
    in Parlament
    urmand ca la final sa se declare nule toate meciurile castigate de echipa nationala
    cat l-a avut pe Gica Popescu ”căpitan”...tz,tz,tz,
    pacatosul numai la grade se gandea...
    *
    Eu imi fac mea culpa:
    mi-e rusine ca saream
    in sus si ma bucuram ca nebunu
    pentru fiecare victorie,
    pentru fiecare
    combinatie,
    pentru ficare gol marcat de Hagi
    (....am informatii ca Hagi ar fi cumnat
    cu turnatoru de Gică....organele
    ar trebui informate).
    *
    Ma voi simti in veci manjit daca nu se anuleaza
    de pilda meciurile alea castigate
    la doua campionate succesive
    impotriva echipei Angliei.
    (cu Bekham intrînsa de fiecare data...
    ....un om cu o morala indoielnica, dar care
    nu a colaborat cu MI5 , deci merita victorii retroactive...)
    *
    Sau meciul contra Argentinei...pfui...ce victorie mizerabila...trei note informative le-am bagat
    alora in poarta...
    Mai mare sila!
    • -1 (1 vot)    
      BRAVO,MIHAI ! (Luni, 29 iunie 2009, 16:01)

      drona [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

      Mi-ai placut,esti simpatic,priceput in fotbal si cu mare putere de sugestie.Dar,crezi ca se schimba ceva ?
  • +2 (4 voturi)    
    Macane (Luni, 29 iunie 2009, 13:52)

    gabriel4west [utilizator]

    M-am saturat de vanatoarea asta de vrajitoare.

    GATA ! Tot ce e mult strica !

    Cum nu va place ceva, gata, omul a colaborat cu securitatea !

    Macane.....
  • -1 (1 vot)    
    tare (Luni, 29 iunie 2009, 14:01)

    none [anonim]

    super tari erau securistii astia :))
    auzi la ei: "Pentru a preveni combaterea unor fapte negative" :))
    cum adica sa previi combaterea faptelor negative? :))
  • +2 (2 voturi)    
    De asta l-au promovat? (Luni, 29 iunie 2009, 14:15)

    Marca [anonim]

    Probabil asa l-a ajutat Securitatea sa ajunga titular la FC Barcelona sau sa castige UEFA cu Galatasaray...de ce nu insista pe Dan Voiculescu sau alti rahatzi ca el care au avut niste avantaje din povestea cu Secu ????
  • 0 (0 voturi)    
    Depinde pe ce post (Luni, 29 iunie 2009, 15:34)

    Marius Delaepicentru [anonim]

    Dacă a fost înaintaş, e nasol. Ca fundaş ar mai avea o scuză.
  • +2 (2 voturi)    
    Politica Iliescentista ! (Luni, 29 iunie 2009, 17:12)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Dupa faptura si caracterul tatucului Ilici se cauta
    culpabilizarea intregului popor cu precadere a unor posibile figuri luminoase sau personalitati care sa inlocuiasca actualii politicieni majoritatea second hand, restantierii sau repetentii dela St,Gheorghiu sau Secu.Va amintiti formula din mai '90 4mil PCRx6=24 mil.cu tot cu sugari si diaspora sa fie.In 20 de ani daca multi nu au inteles sau nu vor sa inteleaga vor intra sub iarba "stadionuli" scotand la "joc" lupii tineri cel putin scoliti afara.DDD
    • +1 (1 vot)    
      SECURISTII si cei care sufereau !!!! (Luni, 29 iunie 2009, 18:15)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

      unul din cele mai rusinoase lucruri de care sistemul actual se foloseste este "deconspirarea". a cui !!! a celor care sufereau din cauza securistilor !!!

      rusine actualului sistem bisnitaro-securist. de bisnitari ca becali, iancu, sechelaru .. nu se leaga pentru ca dadeau declaratii si inainte si acum de bunavoie.

      runine romanilor care arunca noroi pe cei ce erau oprimati de securisti si cred ca cineva scria ceva de placere.

      da ar fi buna deconspirarea securistilor din actualul sistem si trimiterea lor in judecata.

      cei care conduc acest process de desconspirare sant tot ei securistii care obligau lumea prin amenintari sa scrie cea ce ei dictau pentru a-si indeplini planul.

      iar acum se leaga de oameni de care romania a fost si va fi mandra, ca gica popescu sa spuna ca de fapt ei erau cei rai.

      rusine actualului sistem bisnitaro-securist. de bisnitari ca becali, iancu, sechelaru .. nu se leaga pentru ca dadeau declaratii si inainte si acum de bunavoie.

      runine romanilor care arunca noroi pe cei ce erau oprimati de securisti si cred ca cineva scria ceva de placere.

      daca doriti sa scieti ceva cu adevarat si cinstit "cereti listele fiecarui securist si pe cine forta el sa_i dea declaratii".

      aceasta ar fi cu adevarat important !!!
      • +2 (2 voturi)    
        Raspuns Gogu! (Luni, 29 iunie 2009, 18:48)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        @ Gogu: Perfect de acord.In rest vise ! Legile lui Murfi: Cand ceva incepe prost se termina catastrofal.Daca in mana ai o felie de paine cu majun riscul sa cada cu fata in jos pe covor este direct proportional cu valoarea covorului. Dzeu e cel mai hatru! Cica rade cand oamenii fac planuri. Cu cat e pe termen mai lung hazul e mai mare,DDD
  • 0 (0 voturi)    
    Gica Popescu (Luni, 29 iunie 2009, 23:33)

    silviu [anonim]

    Are legatura cu lumea politica si nu numai!!!!
    El dezvolat afaceri cu familia becali, asta o stie toata lumea!!! Dar... Familia becali(gigi) acum este europarlamentar alaturi de tribum (vadim) prieteni mai ales dc vrea gigi sa-l aduca ca pe vremuri alaturi de STEAUA pe care o stimeaza(vadim)! La FRF este un mare taraboi, aveti instrumentele necesare sa descoperiti ceva si mai grav la FRF mai ales ca si "atotputernicul" a dat " o mana de ajutor" Mircea sandu a ramas fara "cainele de baza"(prunea)! va rog sa va aduceti aminte cine a intervenit pe langa Hagi sa se intoarca la nationala?! Gica popescu si cu vadim o noapte intreaga sau rugat de hagi si l-au dat jos pe Piturca!!!
    Asa ca nu este nimic la voia intamplari chiar daca Gica nu face parte din ceva politic "de baza"
    De aceea AXA BECALI-GICA POESCU- VADIM DERANJEAZA la TOATE NIVELURILE!!!
    Stati si ganditi mai mult, sper sa apara si cei care stiu despre ce vb!!!
    Seara buna!
  • -1 (1 vot)    
    Parerea mea, Mon Cher. (Marţi, 30 iunie 2009, 6:55)

    Cioara din varful parului [anonim]

    Daca a fost turnator, inseamna ca e doar o jigodie in plus, printre atatea altele.
    Nu merita deloc respectul nostru.
    Javra.

    A, si inca ceva. Cine se scuza, se-acuza. Asta gaseste argumente din plin. Ca nu s-a dus la Dinamo, alea, alea.
    A fost turnator.
    Javra.

    Apropo, de evaziunea cu sutele de mii de dolari nu-si aduce nimeni aminte. Cand au inceput sa-l urmareasca presarii, s-a dus repede sa verse banii, ca sa scape basma curata.
    Un evazionist.
    Javra.
    • 0 (0 voturi)    
      Respect (Marţi, 30 iunie 2009, 14:21)

      Vanatorul [anonim] i-a raspuns lui Cioara din varful parului

      Merita respect pentru tot ce-a facut si ce face in si pentru fotbal. Daca a fost sau nu colaborator al Securitatii, asta nu schimba nimic din realizarile lui.
      La fel cum Coposu ramane Seniorul politicii romanesti chiar daca se spune c-ar a scris informari catre Secu'.

      Pentru redactie: pe cand un material SERIOS despre fenomenul colaborarii cu Securitatea? Cat de vinovati sunt oamenii astia, in comparatie cu structurile de putere?
  • 0 (0 voturi)    
    Securitate (Vineri, 3 iulie 2009, 22:13)

    Sliviu [anonim]

    Cine in tara asta nu a colaborat cu securitate?

    eu zic ca si cei ca tin arhivele securitati au colaborat cu securitate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version