VIDEO Imagini violente la finala Cupei: 200 de fani banateni - retinuti

de A.S.     HotNews.ro
Duminică, 14 iunie 2009, 8:19 Sport | Fotbal

Politia din Tg. Jiu a retinut 200 de persoane implicate in incidentele violente care au avut loc sambata seara la finala Cupei (CFR Cluj - FC Timisoara 3-0). Meciul a fost grav perturbat de comportamentul fanilor banateni care au intrat la un moment dat pe gazon, in timpul desfasurarii meciului: se intampla in minutul 85, la 3-0 pentru CFR Cluj. In tribuna, s-au produs ciocniri violente cu fortele de ordine.

Reactia patronului timisorean Marian Iancu: "FRF si-a aratat perfectiunea sistemului corupt, dar ii avertizez: este doar inceputul!"




Oficialii banateni au acuzat arbitrajul lui Cristian Balaj, dand dreptate suporterilor proprii pentru manifestarile violente. De partea cealalta, conducatorii lui CFR Cluj se gandesc ca ar exista o solutie pentru a impiedica asemenea incidente: "Vom cere federatiei sa nu mai fim insotiti de suporteri in deplasari. Este ingrozitor ce a facut astazi Timisoara si daca nu oprim acest fenomen, vom ajunge la crime pe stadioane!", a declarat Iuliu Muresan, presedintele CFR Cluj.


Citeste mai multe despre   






















5799 vizualizari

  • +15 (27 voturi)    
    Cluj - capitala civizilizatie. Timisoara - fruncea (Duminică, 14 iunie 2009, 8:40)

    Miticul [anonim]

    Ha, Ha,
    In sfarsit ne vedem asu cum suntem toti. Pana acum suporterii bucuresteni arau culmea nesimtirii si golaniei. Si asa si era dar asta pentru ca pe atunci numai echipe din Bucuresti contau...
    Acum, cand, din fericire, mai conteaza si alte echipe din tara, ies la iveala manierele elegante ale conationalilor nostri din cele mai civilizate si inaintate orase ale tarii: Cluj si Timisoara (aceste doua Viene ale Romaniei). Ne dam seama si noi, bucurestenii, cu invidie, ca astia au pumnii mai tari si muschii lucrati (dupa cum zburau scaunele prin stadionul din Tg. Jiu) in salile occidentale din respectivele orase deja ajunse mai devreme in Europa din acest punct de vedere.

    Oameni buni, in sfarsit ne dam seama ca suntem la fel si in nesimtire si in maniere elegante. Treziti-va voi care inca mai credeti ca exista diferente de comportament sau de alt fel intre moldoveni, ardeleni, olteni, banateni, dobrogeni, bucuresteni sau maramureseni. Poate doar de martieni sa ne deosebim...
    • +4 (16 voturi)    
      Nu se poate generaliza.... (Duminică, 14 iunie 2009, 10:32)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Miticul

      .. si sa asimiezi 2 orase intregi raportandu-le la cativa derbedei. Lucru valabil si pt cei din sud.

      Oricum, treci prin Cj cand ai ocazia, s-ar putea sa iti placa orasul si din perspectiva asta sa vezi ca intr-adevar suntem mai aproape de Viena decat de Istambul.
      • +3 (11 voturi)    
        DAR (Duminică, 14 iunie 2009, 12:46)

        sabo [utilizator] i-a raspuns lui Surfer

        CE MERITE AVETI DVS IN ASTA?
        SAU ALTFEL...STITI CUM ARATA ISTANBULUL?
        • -2 (4 voturi)    
          DA, ARATA MAI RAU CA VIENA.... (Duminică, 14 iunie 2009, 13:52)

          Surfer [utilizator] i-a raspuns lui sabo

          ... Caci altfel cu siguranta se vorbea altfel despre el.

          Pacat ca nu ai prins metafora, probabil nu functioneaza decat la cei cu un anumit IQ.

          Hai sictir!
      • -1 (3 voturi)    
        Sunteti reprezentati de Razvan Niculescu Mardeias! (Duminică, 14 iunie 2009, 14:56)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        Dragi Ku-kluj-kstanezi, făloşi şi bătăuşi,

        Kioku' Mic ca sunteti reprezentati de catre Razvan Niculescu Mardeias in PE. El are si muschi si pumni si ii utilizeaza pentru a batea femei in baruri.

        Spre deoasebire de premierul Bokkutu, care era cat pe ce sa-si schmibe numele la respectivul meci in Bătutu !

        Normal ca in Ku-Kluj-Kstan mai sunt si cativa pensionari, care nu mai au putere sa bata femei si copii prin baruri, dar in rest ... tara lu' Bokkutu !
        • 0 (0 voturi)    
          trupe de ordine? (Luni, 15 iunie 2009, 8:36)

          ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Mitica

          pentru mine este incredibil felul dezorganizat in care au intervenit fortele de ordine. nici macar nu s-au deplasat in formatie de lupta. au venit care cum a putut, intr-o dezordine de amatori.
      • +3 (5 voturi)    
        Apropiere....fizica, poate (Duminică, 14 iunie 2009, 19:09)

        Miticul [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        Ai perfecta dreptate si nici n-am asimilat orasele respective in ansamblu cu "trairile" unor idioti din Timisoara acum si/sau ai supoorterilor lui CFR sau U in trecut.
        Ba mai mult spun: BRAVO CFR pentru titlul de anul trecut si BRAVO Unirea pentru titlul de anul asta (sunt stelist de la 7 ani si asa o sa raman).

        Chiar si din comentariul tau extrem de civilizat reiese o nota de superioritate. Am fost de mai multe ori la Cluj, probabil d emult mai multe decat ai fost tu la Bucuresti. Orasul e frumos, oamenii sunt la fel ca oriunde: am vazut masini de lux parcate in diagonala pe trotuar si la fel de multa marlanie (sau la fel de putina) ca si in Bucuresti. Numarul oamenilor conteaza in cazul oraselor mari. Bu. are 2 mil. iar Cluj pe la 400K. Deci e normal ca in numar absolut toparlanii sa fie mult mai multi in Bucuresti, din pacate.

        O concluzie insa: cred ca ai fost la Viena...crede-ma ca pana sa ajunga sa se compare macar 10% cu Viena, Clujul mai are foarte mult - poate doar putin arhitectonic, in centru insa vezi si cartierele voastre, CUG, etc, unde e "Bucuresti" rau de tot...
    • +1 (13 voturi)    
      diferente (Duminică, 14 iunie 2009, 10:33)

      ia cucu [anonim] i-a raspuns lui Miticul

      intre cei educati nu se vad diferentele indiferent de unde ar fi

      eu nu vad nimic asemanator ca si nivel de civilizatie intre bucuresti si cluj sau timisoara

      bucurestiul e un haos, nu neaparat din cauza bucurestenilor 'nativi' ci din cauza faptului ca e invadat de prostime, parca toata lumea a uitat de maniere si respectul fata de ceilalti

      poate daca nu ar mai obliga toate firmele mari sa-si deschida sediile acolo s-ar mai schimba lucrurile.. desii educatia si politia sunt principalii vinovati
      • +3 (5 voturi)    
        patriotism local (Duminică, 14 iunie 2009, 19:14)

        Miticul [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

        Banuiesc ca esti din Cluj.
        Din capul locului am respect pentru locuitorii orasului de pe Somes, Insa, cu tot respectul, nu vad diferente intre locuitorii celor 2 orase. Oamenii sun la fel si nu am auzit de vreo solidaritate umana in moemntul in care Caritasul a cazut dupa ce clujenii, in marea lor majoritate si-au umplut buzunarele cu banii celor de aiurea. N-am auzit sa vina sa aduca bani pentru prostanacii de bucuresteni care si-au furat-o spre sfarsit. Nu mai discut de Funar, marele primar si om de stat cu care cu siguranta Clujul se poate mandri...

        Eu unul chiar m-as bucura sa mutam capitala Romaniei la Cluj. Poate asa am scapa de carnati din Bucuresti.
        • -3 (3 voturi)    
          Tara noasta s-ar numi atunci Ku-Kluj-Kstan ! (Duminică, 14 iunie 2009, 19:54)

          Mitica [anonim] i-a raspuns lui Miticul

          Tara noasta s-ar numi atunci Ku-Kluj-Kstan ! ce frumos!

          Vom pune placute trilingve in toate orasele si satele Romaniei, pentru a ne alinia european cu tara premierului Bokkutu - placute in romana, in tiganeste si in swahilii, deoarece cei mai multi locuitori de adevarata culoare sunt din judetul Cluj iar tiganii din Bucuresti, Sibiu, Strehaia si Ramnicu Valcea isi vor muta si ei capitala la Cluj, pentru simetrie.

          Marele Franar va candida la presedintia Bamboostanului, iar Oprescu va ajunge de rasul lumii, ca primar al satului FARA ministri.
  • +13 (13 voturi)    
    huligani (Duminică, 14 iunie 2009, 8:42)

    adrian [anonim]

    Nu am fost implicat afectiv in nici un fel in acest meci. Dar spectacolul oribil oferit de haimanalele din timisoara (da, cu litera mica, caci nu merita nici macar onoarea unei majuscule), m-a scarbit. Stiu si eu ca tmajoritatea privitorilor la fotbal ca cristi balaj si alexandru tudor sunt haznalagii de serviciu ai federatiei. Dar nici daca acel 11 metri ar fi fost executat personal de balaj, nu justifica invadarea stadionului. de asta se ocupa DNA. cat despre jandarmi, este regretabila blandetea cu care s-au comportat. Bipezii decerebrati care au intrat pe gazon ca si cei care au devastat stadionul gazdelor, trebuiau batuti in asa fel, incat in viitor doar la auzul cuvantului stadion sa aiba frisoane, sa intre in criza si sa fuga unde vad cu ochii.
    • +7 (15 voturi)    
      Esti deplasat (Duminică, 14 iunie 2009, 9:03)

      Miticul [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Faci aceeasi greseala ca si aia din Timisoara. Nu-i corect sa cataloghezi un oras (dealtfel frumusel, nu mare scofala insa...) dupa faptele de arme ale carnatilor alora...
      Timisoara e la fel de vinovata ca si Clujul atunci cand s-au batut intre ei suporterii lui U cu aia de le CFR. Sigur, discutam de aceasta Viena a Romaniei care este Clujul, oras cunoscut pentru blandetea locuitorilor sai.

      Una peste alta, nu judeca un oras si locuitorii lui dupa niste obositi care doar s-au nascut acolo eventual (nici asta nu-i sigur).
      • +7 (7 voturi)    
        inadmisibil ce s-a intamplat la Tg. Jiu (Duminică, 14 iunie 2009, 9:56)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Miticul

        Mie comentariul "colegului de articol", Adrian, mi se pare prea bland corelat cu evenimentele petrecute in finala cupei. Ceea ce s-a intamplat acolo este de neconceput pentu o tara care se vrea civilizata, europeana..s.a.m.d. Ceea ce constat eu e ca noi romanii, cu foarte mici exceptii, nu suntem departe ca si comportament si grad de civilizare umana de unele tari subdezvoltate din Africa . A.., si inca ceva... Va rog eu mult nu mai faceti comparatii din astea gen Timisoara- Viena sau Cluj-Viena ca nu sunt oportune, mai ales dupa cele intamplate cu suporterii Timisoarei.
        • -1 (1 vot)    
          stai sa vezi ce vine (Luni, 15 iunie 2009, 0:41)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui radu

          Raducule dar de batai intre fani in Anglia ai auzit??Dar de uciderea unui suporter in 2007 in Italia ai auzit???A , am uitat tarile astea se gasesc in Africa si nu in Europa..Romania nu o sa fie niciodata civilizata.Ca sa faci o tara civilizata tb sa ai un sistem social f bine pus la punct + economic la fel.Stai sa vezi acum cu criza economica ce o sa iasa.Stai pe-aproape
      • 0 (0 voturi)    
        parere (Luni, 15 iunie 2009, 12:35)

        X [anonim] i-a raspuns lui Miticul

        Nu vad ce-are a face orasul fie ca e Cluj, Timisoara, Bucuresti sau Liverpool cu calitatea "suporterilor" din fotbal si nu ma refer aici la majoritatea celor care urmaresc meciurile pentru placerea jocului ci la acei autointitulati "ultrasi" aproape fara exceptie niste cimpanzei care nu ar trebui sa aiba nimic de-a face cu sportul si de fapt nici nu au.
        Presupun ca avind in vedere calitatile intelectuale ale celor direct implicati in acest sport (jucatori, antrenori, proprietari de echipe) precum si declaratiile aferente n-avem de ce sa emitem pretentii de comportament civilizat.
    • +3 (3 voturi)    
      Biped decerebrat (Duminică, 14 iunie 2009, 10:21)

      radu [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Stimate Adrian, mai vreau sa fac o remarca in legatura cu calificativul " biped decerebrat " , de altfel foarte inspirat , emis de tine .
      A DECEREBRA conform DEX-ului inseamna a indeparta emisferele cerebrale in scopul studierii activitatii sistemului nervos .
      Asadar , astfel se presupune ca cei care au intrat pe gazon si s-au batut la meciul respectiv ar trbui sa aiba , cel putin teoretic , ceva esenta cenusie .....ceea ce ma indoiesc .
      Sper sa accepti comentariul meu ca pe o remarca si nu ca pe un comentariu ironic. Te salut!
  • +7 (7 voturi)    
    catalogari (Duminică, 14 iunie 2009, 9:57)

    PedaGogu [utilizator]

    Nu va mai grabiti sa taxati orase/tari dupa comportamentul unei hoarde de mancatori se seminte si consumatori de peturi. Daca chestia asta se intampla afara, apareau comentarii ca asa sunt romanii, rup scaune isi dau capete in gura cu jandarmii.
    Problema pleaca de la varf, adica de la cei care ii incita pe niste amarasteni sa se creada buricul pamantului (vezi declaratiile conducatorilor de club care iau apararea galeriilor pe motiv ca au fost provocate de arbitru, gazon, soare etc.) si nu se rezolva decat prin fermitate. Dar fermitate nu inseamna sa bagi jandarmii la bataie pe stadion, ci identificare urmata de sanctiuni - amenzi groase, interdictii la intrare pe stadion, dosar penal cu ceva parnaie etc. Cu bataia n-o sa se rezolve nimic.
  • +5 (5 voturi)    
    rusine !! (Duminică, 14 iunie 2009, 10:02)

    Hiksos [anonim]

    sunt timisorean, dar ce au facut debitocii aia aseara este o rusine pentru oras in primul rand. aia nu sunt suporteri, sunt o gasca de betivi/drogati care isi refuleaza frustrarile retarde din viata lor de mizerie... atat pot atat fac. timisoara a jucat slab, merita sa piarda, dar noi nu meritam sa fim facuti de rusine
    • +3 (3 voturi)    
      rusine carnatilor (Duminică, 14 iunie 2009, 19:17)

      Miticul [anonim] i-a raspuns lui Hiksos

      N-ai de ce sa-ti fie rusine ca timisorean asa cum mie nu-mi e ca bucurestean atunci cand carnatii din galeria Stelei (cu care tin de la 7 ani, de 32 de ani deja) se bat cu gibonii de la Dinamo sau Rapid.

      Orasul cxa ansamblu n-are de ce sa se rusineze ca doar n-au fost toti acolo, la Tg. Jiu. Oamenii sunt la fel peste tot si la Tm si la Buc. Jegurile umane n-au provenienta fizica, sunt universali...
  • +7 (7 voturi)    
    ce partida de ... (Duminică, 14 iunie 2009, 10:17)

    radu c [anonim]

    Eu unul, nu tin cu nici o echipa din Romania, asa ca pot spune ca sunt impartial. Vad insa cu stupoare ca de fiecare data cand o echipa se da vina pe arbitru. A devenit obisnuinta. Ar fi bine insa, sa caute cauzele esecului in propria ograda, sa analizeze unde au gresit si data urmatoare sa contracareze adversarul. Sa ia lectii de la echipele mari care pierd: Chelsea sau Arsenal au acuzat arbitrajul sau suporterii au devastat stadioanele cand au pierdut SEMIFINALELE Champions League!!!?? Nu vorbim de Cupa Romaniei ci de Champions League.... Si arbitrii mai gresesc, poate, e normal. Si la ei gresesc. Dar daca echipa e buna, poate rasturna rezultatul, corect? Iar conducatorii de club inculti si imbecili ca Chivorchian, care aproba comportamentul acestor huligani, ar trebui amendati si chiar interzisi pe stadioane.
    • +1 (1 vot)    
      erata (Duminică, 14 iunie 2009, 10:31)

      radu c [anonim] i-a raspuns lui radu c

      Am pierdut un cuvant pe drum: "de fiecare data cand o echipa PIERDE".
  • +2 (2 voturi)    
    Trist ce se intampla..! (Duminică, 14 iunie 2009, 12:22)

    Teo ! [anonim]

    Daca ar fi dupa mine,as suspendat toate competitiile fotbalistice,timp de 1 an.A venit timpul,pana nu e prea tarziu,sa se faca ordine si in Fotbal,incepand de la FRF,lasati competentele sa ia conducerea acestui for.Cred ca avenit timpul,ca Dan Petrescu,Gica Hagi,Gica Popescu,si tpata generatia lor,sa apuce,,fraiele"acestui sport !.
  • +1 (1 vot)    
    fanii timisoreni... (Duminică, 14 iunie 2009, 12:39)

    egroeg [anonim]

    ar trebui sa vada ca echipa lor nu avea cum sa castige la ce fotbal au juca in ultimile 5 etape.
    cfr-ul a castigat in teren meciul,trecand peste una sau alta din greselile arbitrului,care,de fapt,nu au fost nici determinante si nici mai multe ca la alte partide.
    sunt de condamnat toti cei care se comporta ca niste vandali,distrug bunuri sau agreseaza jucatorii si ar trebui ca legile sa fie mult mai aspre pentru aceste cazuri,dar sunt de acord cu opinia celorlalti ca o mare vina o au diriguitorii din fotbal pentru situatia catastrofala din fotbalul romanesc si ca este necesara schimbarea lor.Atat timp cat vor ramane in sistem,aranjamentele,coruptia si toate cele rele care au fost si dezvoltat sub obladuirea lor
    nu vor dispare.
  • -3 (3 voturi)    
    comentarii (Duminică, 14 iunie 2009, 13:35)

    sorinr [anonim]

    nu mai prididiti cu comentariile astea pline de spirit civic...
    trebuie sa va reamintesc ca si cei care v-au adus libertatea au fost catalogati ca fiind huligani. Plus ca in mod evident au tulburat linistea publica, au distrus buniri , au omorit oameni.
    Ori sinteti platiti , ori sinteti cam ingusti la minte. Educatia nu inseamna lisa violentei si acceptarea bleaga a oricarei nedreptati.
    • +2 (2 voturi)    
      Aoleu ce somn mi-e..ce interesant ! (Duminică, 14 iunie 2009, 19:23)

      Miticul [anonim] i-a raspuns lui sorinr

      Mai obositule, tu compari lovitura aia de stat cu meciul de rahat de ieri ? mie imi pare rau ca au murit oameni atunci pentru ca se pare ca au murit de poamana...politic vorbind.

      Ce legatura e intre mortii aia si huliganii aia care nu suportau "nedreptatea" ? Care nedreptate ? Daca arbitrul a fost de vina sa zicem, pana laurma care e pierderea lor ? Ati pierdut bani mai banatenilor vestici ? Ai pierdut tu ceva ? Ai bagat tu ceva in firma Marelui Alb ? Aia castiga zeci de mii de euro pe luna chiar si acum cand au pierdut si tu esti suficient de gibon cu creier lisa sa "suferi" ca au fost nedpretatiti...Of, of, imi dau lacrimimle de mila lu' Timisoara. Cred ca acum Marele Alb o sa-si ia zilele band 1 kil de frectie galenica...sau nu, ia un picior de lemn la frecat !
      • 0 (0 voturi)    
        fotbal (Luni, 15 iunie 2009, 0:10)

        SILE [anonim] i-a raspuns lui Miticul

        Timisoara=cel mai civilizat oras din Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      ar trebui... (Duminică, 14 iunie 2009, 19:56)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui sorinr

      ...sa-ti fie extrem de rusine sa pui in aceeasi propozitie oameni care au murit pentru o cauza in orasul tau cu frustrati scandalagii si violenti doar in haita. daca atat ai inteles tu, inseamna ca intr-adevar habar n-ai ce inseamna educatia, si foarte probabil, e prea tarziu sa mai intelegi.
  • 0 (0 voturi)    
    Muresan (Duminică, 14 iunie 2009, 14:04)

    Pantera Roz [utilizator]

    are si nu are dreptate.Ia sa incercam un an sa nu se mai permita suporterilor sa se deplaseze cu echipa la meciuri.Dar mi-e teama ca-si vor scoate parleala la meciurile de acasa.Ceea ce nu e rau,isi vor distruge propriile garduri si scaune...Iar cluburie vor casca ochii mai atent la suporteri,pt.asi recupera pagubele...E o idee,nu?
    • 0 (0 voturi)    
      muresan la zdup (Luni, 15 iunie 2009, 0:51)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Muresan sa se uite in ograda lui ca ii cauta DNA-ul acus.Deja e al doilea meci din cupa care il castiga cu albitri, cu vaslui au castigat dupa ce 2 penalty au fost refuzate pt acestia, asta nu e furt pe fata???
  • 0 (2 voturi)    
    Solutia e simpla - NU MERGETI LA MECIURI (Duminică, 14 iunie 2009, 19:23)

    Mitica [anonim]

    Solutia e simpla - NU MERGETI LA MECIURI, nu mai platit cotizatii, nu mai platiti bilete, cereti scoaterea fotbalului national din programele TV !

    In acest mod ii veti potoli si pe jucatori, pe arbitri, pe oficiali, pe proprietari.

    Repede de tot !

    Taiatile banii acestor loaze agresive si veti vedea rezultatele ! se vor cuminti imediat. Pana atunci, de cate ori prindeti un "fotbalist" - izolati maimuta ...
    • 0 (0 voturi)    
      Imi cer scuze pentru cratima lipsa mai sus ... (Duminică, 14 iunie 2009, 19:57)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui Mitica

      Taiati-le banii ...
    • 0 (0 voturi)    
      asta e solutia (Luni, 15 iunie 2009, 0:31)

      guti [anonim] i-a raspuns lui Mitica

      AI DREPTATE!!!!...si inca e putin....
  • 0 (0 voturi)    
    PROSTIE GENETICA !!! (Luni, 15 iunie 2009, 7:09)

    Catalin [anonim]

    Din pacate la noi romanii prostia este mostenita genetic si nu v-om scapa prea usor de ea.Clujul cu Bucurestiul nu se pot compara din niciun punct de vedere, nici macar al fotbalului. Merg pe stadion la CFR cu copilul meu fara sa-mi fie frica. Din pacate despre stadioanele din sud nu pot spune acelasi lucru desi am trait pe acolo 30 de ani. Vad ca in ultimul timp daca echipele nu sunt in stare sa ofere spectacol pe teren ne-am gandit noi, spectatorii sa oferim unul din tribune, dar unul jalnic din pacate. Sa ne fie rusine!
    • 0 (0 voturi)    
      poti defini termenul de.... (Luni, 15 iunie 2009, 13:20)

      asdf [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      orase din sud????
      Nu de alta dar cred ca tuturor ne e frica de "huliganii" de la Unirea Urziceni, FC Arges, Pandurii, Buzau, Constanta, (chiar si de la)Craiova si, sa trecem si la cei care nu mai joaca in Divizia Nationala respectiv Rm. Valcea, Olt, Ploiesti etc.
      Sa nu uitam ca in Bucuresti mai avem huligani de la Sportul si National.
      Te-ai ascuns deja de frica?
      Nu ti se pare ca voi, "nordistii", sunteti mult prea infumurati????
  • 0 (0 voturi)    
    intrebari (Luni, 15 iunie 2009, 8:10)

    george [anonim]

    o surpriza neplacuta comportamentul tribunelor la aceasta finala; la fel de neplacute si multe din comentarii; daca tot sunteti atat de amabili si comentati orice opinie, i-mi puteti raspunde si mie la cateva intrebari:
    - de ce a fost numit arbitru, o persoana care se stia deja ca e contestata de catre una din echipe ?
    - de ce s-a programat finala intr-un oras in care era clar ca fortele de ordine nu pot face fata unor posibile tulburari
    - intr-unul din cele mai corupte campionate din Europa, in loc sa analizam si sa criticam adevaratii vinovati ai modului in care se desfasoara meciurile in "liga lui mitica" discutam despre tulburarile provocate de o mana de huligani?
    Vinovatii sunt in Bucuresti (si aici nu ma refer la suporterii echipelor bucurestene), si analizele si criticile trebuie sa le aduceti lor, nu sa va divizati unii impotriva altora in comentarii fara efect real.
  • +2 (2 voturi)    
    Ligili (Luni, 15 iunie 2009, 10:13)

    SICA [anonim]

    Atata timp cat in fruntea fotbalului o sa se afle personaje ca: Mitica, Nashu etc, cat fotbalul o sa fie "facut" de niste mafioti plini de bani din furaciuni - mari oameni de afaceri, n-o sa vedeti altceva pe teren. Un sfat oricat v-ar place si ati iubi o echipa nu mai intrati pe stadion , nu va mai uitati la TV la meciurile (macar ) interne. sa vedeti cum jigodiile din fruntea si din spatele golanelii, or sa dispara Si asta cel putin 2 ani... Mai bine mergeti pe maidan si dati voi cu piciorul in minge: e mai sanatos pt voi.
  • 0 (0 voturi)    
    Nasol (Luni, 15 iunie 2009, 12:11)

    Timisorean [anonim]

    Declaratiile razboinice ale lui IANCU fac din ciumpalaci astia fara minte sa faca chestii de genul acesta.Fac o mare nefavoare orasului nostru aceste gorile fara minte usor de manipulat de revolutionarul asta de 300 de kg
  • 0 (0 voturi)    
    Pacat.... (Luni, 15 iunie 2009, 14:25)

    Octavian [anonim]

    Pacat ca sa jucat meciul la Tg-Jiu ,acesti huligani au lasat in urma lor o pata pe acest oras care probabil a fost suspect de curat si frumos iar ei au dorit sa l schimbe intocmai ca pe orasele de unde au venit care tind sa fure locul Bucurestiului la "bile negre". Distrugerile au continuat si in afara stadionului iar suporterii in special cei din tm. care au ramas seara in cluburi sau in oras au avut binenteles acele aere de "banatu i fruncea" expresie dovedita din ce in ce mai mult FALSA! Nu sunt fan fotbal dar stiu ca sa jucat pe acest stadion si meciuri intre panduri si cj terminate cu infrangerea clujenilor si nu a existat nici un incident; Concluzia despre timisoreni e..............
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Luni, 15 iunie 2009, 21:38)

    cipi [anonim]

    nu am fost la meci dar asi fi luptat alaturi de ei impotriva jandarmilor fiindca la suprarea din acel moment nu cred ca m-as fi putut abtine! bravo baieti si la mai multe , sper sa faceti la fel si in europa daca echipa joaca la fel de slab !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi