Huliganism fara precedent la finala Cupei: fanii banateni intrerup meciul, iar FC Timisoara refuza premierea

de A.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:09 Sport | Fotbal

Legenda fanilor banateni, spulberata intr-o singura noapte
Foto: Rompres
Suporterii echipei de fotbal FC Timisoara au provocat mai multe scene de violenta care au condus la intreruperea, in doua randuri, a finalei de Cupa, disputata sambata la Tg. Jiu, cu CFR Cluj. Cu cinci minute inaintea finalului, mai multi suporteri timisoreni au intrat pe gazon, in momentele de confuzie generate echipa timisoareana reusind chiar sa trimita mingea in poarta adversa! Finala a fost castigata de CFR Cluj (3-0).

Nemultumirea suporterilor banateni a fost alimentata de declaratiile oficialilor care avertizau, inaintea finalei, ca arbitrul Cristi Balaj este un apropiat al lui CFR Cluj, urmand sa favorizeze echipa ardeleana. Pe acest fond de suspiciune, fanii au protestat la mai multe decizii ale lui Balaj - in minutul 37, dupa o faza petrecuta in careul CFR-ului, suporterii Timisoarei au incercat sa intre pe gazon, fiind opriti cu greu de jandarmi.

La pauza, conducerea lui FC Timisoara a parasit stadionul din Tg Jiu, iar fanii au cerut echipei sa se retraga de pe teren. Lucrurile au degenerat complet in minutul 85, cand suporterii timisoreni au izbutit sa ajunga pe gazon. Doi dintre ei au ajuns pana in careul lui CFR Cluj, in timpul derularii unei faze, incheiate cu un gol al Timisoarei (nevalidat insa). Intre timp, la peluza, izbucnisera conflicte violente intre fani si jandarmi. Dupa cinci minute de confuzie si panica, jandarmii au reusit sa degajeze peluza, impingand grupul fanilor violenti dincolo de gardurile imprejmuitoare ale arenei.

FC Timisoara nu a participat la festivitatea de premiere, in semn de protest fata de maniera de arbiotraj a lui Cristian Balaj. Decizia a fost impusa de patronul Marian Iancu, printr-un telefon dat oficialilor de pe banca tehnica. In timpul festivitatii, in care trofeul a fost decernat de Mircea Lucescu, cativa suporteri ai CFR-ului au incercat sa intre pe gazon, pentru a se bucura alaturi de jucatori, insa jandarmii au reusit sa le zadarniceasca intentia.

"Nu mi-a facut placere, pentru ca meciul a fost stricat de asemenea incidente. CFR a meritat sa castige, chiar daca succesul poate a venit si pe o greseala a arbitrului. Dar la acel penalty, arbitrul era departe. Nu a vazut" - Mircea Lucescu, antrenor Sahtior Donetk.


Citeste mai multe despre   



















6606 vizualizari

  • +21 (27 voturi)    
    rusine (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:12)

    jm [anonim]

    rusine pt ce-au facut acolo ... ar trebui interzisa pe viata intrarea lor pe orice stadion din romania, altfel ii doar o chestiune de timp pana cand se va repeta situatia.
    • +4 (16 voturi)    
      Monstra de..... (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:51)

      Regatzeanul uluit.... [anonim] i-a raspuns lui jm

      Galerie civilizata,gen frunce.
      In rest...,Ardeal civilizat...
      • -5 (13 voturi)    
        fact of life (Duminică, 14 iunie 2009, 1:50)

        m-vic [anonim] i-a raspuns lui Regatzeanul uluit....

        orice am face tot suntem mai buni decat voi, regatenilor!
        • -5 (13 voturi)    
          Iti recomand sa citesti.... (Duminică, 14 iunie 2009, 8:01)

          Regateanul doct.... [anonim] i-a raspuns lui m-vic

          Lista academicienilor romani.
          O sa ai o crunta deziluzie...
          Si inca ceva...daca strabunicul meu nu trecea Oltul cu arma si acum te calareau hunii...
          • -3 (9 voturi)    
            nu e clar (Duminică, 14 iunie 2009, 8:28)

            judex1 [anonim] i-a raspuns lui Regateanul doct....

            cred ca taranu de strabunicu-tau a trecut Carpatii...ca daca a trecut Oltul a putut-o face si la vecinii lui olteni(in caz ca nu a trecut invers la regateni)...deci Carpatii se spune ca au fost trecuti nu Oltul...nu e vorba de lista de academicieni...nu zice nimeni ca regateanul nu e dajtept(unii indivizi stralucesc)...problema e ca in medie e din pacate mai putin civilizat...si poate ca pina la urma avem mai multe de pierdut ca a trecut opinca de strabunic Oltu' - vorba ta - la ce tara de 2 lei e Romanica...
            • +7 (13 voturi)    
              Demonstratie de primitivism.. (Duminică, 14 iunie 2009, 10:31)

              Regatzeanul doct.. [anonim] i-a raspuns lui judex1

              Brutele de ieri si mizeria lasata in urma lor va arata de fapt adevarata fata.
              Asta ca va dati atat de mari cand,pe fond,nu va deosebiti de "brutele din regat" cu nimic.
              Bineninteles ca nu toti sunteti lichele.
              Am amici banateni cu un mare bun simt.
              Iar in legatura cu ai mei strabuni nu pot fi decat mandru.Au facut ceva in viata.Nu si-au plecat capul niciodata.Bunicul a primit 6 ani de inchisoare comunista pt ca refuzat colectivizarea.Pamantul era primit de la regele Ferdinand in 1919 ca recompensa pt Virtutea Militara a strabunicului.
              Iar tu te poti cara oriunde daca nu iti place aici.Oricum nu ai sange de roman daca sustii tampeniile astea.
            • 0 (2 voturi)    
              Pt. judex1 care are ceva neclaritati (Duminică, 14 iunie 2009, 12:53)

              Anait [anonim] i-a raspuns lui judex1

              Suntem mandri ca existi. Esti dovada vie ca exista persoane cu un singur neuron. Si acela le umbla bezmetic prin creier. Apropo, mai e Banatul fruncea? Uite fruncea, nu e fruncea.
          • -4 (4 voturi)    
            am citit (Duminică, 14 iunie 2009, 12:40)

            m-vic [anonim] i-a raspuns lui Regateanul doct....

            pai si ce-au facut academicienii aia? sau ce ati facut voi cu ei? credeti ca oamenii destepti pe care i-ati avut scuza incompetenta mai mare decat in ardeal a maselor si a celor care le conduc?
            pai da, strabunicii vostri au luptat pentru ardeal si urmasii lor (de fapt incepand cu multi contemporani de-ai lor)l-au saracit, l-au exploatat si i-au bagat pumnul in gura
            cat despre huni, ce sa-i faci, austriecii si restul popoarelor i-au cam lasat sa-si faca de cap in imperiu. dar le aratam noi intr-un final, cum partial s-a si intamplat, pentru ca unirea nu e doar meritul romaniei vechi. daca nu voiau ardelenii, nu era nici o unire.
            • 0 (0 voturi)    
              conducatori (Duminică, 14 iunie 2009, 22:17)

              un roman [anonim] i-a raspuns lui m-vic

              Nu ca m-as identifica eu cu astfel de oameni sau ca as pune semn de egalitate intre cativa huligani si locuitroii unui oras intreg - asa cum des fac unii 'intelighenti' de prin Transilvania - insa daca ar fi sa judecam dupa comportamenul pe stadion diferentele intre diversele regiuni ale Romaniei sunt sublime insa lipsesc cu desavarsire. Lasand stadioanele la o parte unele postari de aici ma umplu de rusine si de manie. Un 'ardelean' de mai sus s-a apucat sa-si bata joc de memoria unui roman care acum aproape 100 de ani s-a dus cu arma in mana sa contribuie la realizarea unui vis al tuturor romanilor... Nu conteaza daca strabunicul regateanului chiar a facut asa ceva, e vorba de idee in sine. Pai bai judex1 lasa-ma sa-ti spun ceva esti un nimic de om, mostra stralucita de infatuare si ignoranta tu reprezinti cancerul care manaca neamul asta - presupunand ca esti intr-adevar roman. Cat despre conducatorii de dupa '89 ai Romaniei, il invit pe m-vic sa numere cati ministrii de atunci si pana acum au fost ardeleni. Restul postarii cu 'incompetenta maselor'... arata numai ca esti un demagog de joasa calitate. Nu stiu de unde ai invatat asta, posibil de la parintii si bunicii tai comunisti din convingere care, alaturi de cei ca ei, sunt adevaratii vinovati pentru mare parte din situatia in care ne aflam acum.
              • 0 (0 voturi)    
                tztz... (Luni, 15 iunie 2009, 0:42)

                m-vic [anonim] i-a raspuns lui un roman

                ok, nu e vb de incompetenta maselor ci din cauza turcilor si din cauza ca sunteti mai la est si mai la sud decat noi. e bine? dar faptul ca imi faci bunicii si parintii comunisti arata cat de civilizat esti. nici n-o sa ma apuc sa povestesc cat de anti-comunisti au fost si sunt (pe unul l-a si costat viata). am zis eu ceva de rudele tale? sudisti...
        • +2 (6 voturi)    
          da (Duminică, 14 iunie 2009, 9:28)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui m-vic

          mai buni la huliganism poate, mai lobotomizatule!!
          • -2 (4 voturi)    
            si mai ziceti... (Duminică, 14 iunie 2009, 11:45)

            m-vic [anonim] i-a raspuns lui adrian

            vai, asa se vorbeste, civilizatule?
      • +2 (6 voturi)    
        ai probleme cu geografia? (Duminică, 14 iunie 2009, 2:16)

        metronom [utilizator] i-a raspuns lui Regatzeanul uluit....

        doar galeria CFR e din Ardeal. Timisoara e din Banat
        • -1 (5 voturi)    
          Dimpotriva.... (Duminică, 14 iunie 2009, 7:20)

          Ciombe [anonim] i-a raspuns lui metronom

          Tu ai probleme! E corect Ardeal! Clujul este in Transilvania (regiune denumita dupa podisul respectiv ce se afla inchis de Carpati!
          Mai pune mana pe carte!
          • -1 (3 voturi)    
            uite ce scrie in carte (Duminică, 14 iunie 2009, 9:51)

            metronom [utilizator] i-a raspuns lui Ciombe

            Transilvania (sau Ardealul; în maghiară Erdély, germană Siebenbürgen) este regiunea istorică din centrul României.
            Transilvania cuprinde partea centrală a României, respectiv Depresiunea Transilvaniei şi versantele carpatice ce se înclină spre aceasta. Pe teritoriul Transilvaniei se află 10 judeţe: Alba, Bistriţa-Năsăud, Braşov, Cluj, Covasna, Harghita, Hunedoara, Mureş, Sălaj şi Sibiu.
      • 0 (6 voturi)    
        "monstra" (Duminică, 14 iunie 2009, 8:26)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui Regatzeanul uluit....

        iar la voi regatenilor,analfabetism total ! corect se zice MOSTRA
    • -4 (4 voturi)    
      serios bai ? (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:59)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui jm

      de ce ? pt ca jegosii din presa : Antenele si RDS-RCS fac legea in fotbalul Romanesc? bai dementilor asa a fost si in Franta unde imbecilii din presa au sustinunut (infintat ) un club si anume PSG pt ca asa au vrut muschii lor( banii ,fotbalul este o afacere de sute de milioane) si cine este PSG ? un jeg de club la fel ca Urziceniul sau alte adunaturi de porcari si ratati gen vaslui etc.in Anglia nu s-a jucat fotbal adevarat pana ce suporterii nu au dat cu pumnul in masa ani de zile.este singura varianta suporterii cluburilor mari sa dea cu mafia de pamant.
    • +10 (10 voturi)    
      super (Duminică, 14 iunie 2009, 0:10)

      ia cucu [anonim] i-a raspuns lui jm

      am vazut meciul si acuma ma uit pe diferite canale sa vad comentariile

      o prezentare sub orice critica.. interpreteaza totul cum vor ei in asa fel incat sa maximizeze scandalul si senzationalul

      oricum, CFR-ul a meritat victoria.. Timisoara parca dormea pe teren
    • +6 (8 voturi)    
      Penalizare 10 puncte (Duminică, 14 iunie 2009, 2:47)

      patrunjel [utilizator] i-a raspuns lui jm

      Sa le dea penalizare 10 puncte in campionat si excludere din cupa 3 sezoane .

      A naibii de nesimtiti . Trebuiau batuti de jandarmi ca in filme.
      • -5 (5 voturi)    
        inteligent... (Duminică, 14 iunie 2009, 10:20)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui patrunjel

        deci o ilegalitate a suporterilor, sa fie incheiata de o ilegalitate a jandarmilor....
        esti tare destept...
        • 0 (0 voturi)    
          si se pare ca nu esti singurul... (Luni, 15 iunie 2009, 11:02)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          judecand dupa entuziasmul cu care a fost primit comendariul meu lumea vrea ca suporterii sa fie plini de sange...
          este o singura problema in chestia asta... nu este legal... si nefiind legal nu o sa ajute la rezolvarea problemelor...

          nu am zis sa nu-i bata, ci sa-i bata exact cum scrie la manual (pulane pe spinare)... in momentul in care jandarmii incep sa dea pumni si picioare si incep sa dea in toata lumea (chit ca e vinovata sau nu) ei se coboara la un nivel chiar mai jos decat cel al huliganilor de pe stadioane...

          jandarmii fac multe magarii pe stadioane (pe vremuri cand mergeam si eu pe stadion am patit-o o data (nu va imaginati ca am fost batut, ci pur si simplu provocat, fara sa fi facut nimic) si am auzit povesti). Categoric si suporterii o cauta uneori... dar nu se rezolva asta treburile.
          daca jandarmii isi faceau treaba ssi cei ce creaza scandaluri nu mai calcau pe stadioane, atunci nu se ajungea aici...

          Oricum este clar dupa reactiile la comentariile mele ca ori nu m-ati nteles bine (sper din tot sufletul sa fie asa), ori pur si simplu suntem programati genetic sa fim niste oi si sa fim bataia de joc a mai marilor din tara asta, sa fim baturi, furati etc...
    • -3 (7 voturi)    
      dar sa dai un 11m de toata jena ,nu e o rusine? (Duminică, 14 iunie 2009, 8:10)

      Ma Mutu [anonim] i-a raspuns lui jm

      conducerea FCTimisoara au spus cu un timp inainte ca va fi o vanzare de arbitraj;cum draqu de au avut dreptate ? sa iasa CFR, sa dea guvernul banii 'cu placere' pentru Stadionul Hotilor din Capitala ? pe acest Mircea Sandu cand il ridica DNA Pitesti ?cat mai dureaza ancheta ?
  • +18 (18 voturi)    
    Niste grobieni (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:24)

    lynx [anonim]

    ...Cu conducatorii lor cu tot. Acesti ghertoi imbogatiti peste noapte din fotbal, cu pretentii de conducatori de cluburi, presedinti etc, fara nici cele mai elementare norme de bun simt, de eleganta comportamentala, de fair play etc., au tupeul sa spuna ca a fost "o atmosfera frumoasa" generata de galerii si ca arbitrajul , vezi Doamne, e de vina. Sunt de vina comportamentul animalic, lipsa totala de educatie, lipsa capacitatii de a intelege ce inseamna sportul in general, a celor ce vin pe stadioane doar pentru a-si arata originile animalice si a cauta scandaluri cu fortele de ordine. Se adauga lipsa de actiune decisiva a fortelor de ordine care, dupa parerea mea nu ar trebui sa le mai acorde o a doua sansa celor care la primul semn manifesta intentii violente in tribune.
    • +6 (6 voturi)    
      da, da... (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:41)

      othelo [utilizator] i-a raspuns lui lynx

      Ca bine zici
  • +11 (11 voturi)    
    statul e incapabil sa faca si sa aplice legea (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:25)

    ion cetateanul [anonim]

    intr-o tara civilizata, pana cum toti golanii aia erau la puscarie;
    la noi, nu, iar problema e mult mai veche:
    acum ceva vreme era sa omoare un cameraman la cluj, acum recent au intrat sa ii bata pe dinamovisti la pitesti, tot dinamovistii ne-au facut de kakat si prin strainatate, acum dezaxatii astia de la tm, si multi altii, etc... etc
    pai pana cand sa mai asteptam ca 1. sa se faca o lege aspra pentru asemenea fapte si 2. ca o atare lege sa fie aplicata?
    • -6 (6 voturi)    
      auzi bai (Duminică, 14 iunie 2009, 0:10)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui ion cetateanul

      boule , cine esti tu sa dai verdicte ,sa faci legi ? toti golanii la puscarie ? dar tu ce esti mai avortatule ?
      • +5 (5 voturi)    
        cum la puscarie? (Duminică, 14 iunie 2009, 9:18)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        golanii in fruntea bucatelor, bai frate! de la Guvern si Parlament pana pe stadion, noi, golanii, conducem totul, nu?
    • -4 (6 voturi)    
      Daa (Duminică, 14 iunie 2009, 1:15)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui ion cetateanul

      Cetateanule tu aberezi ca orice dobitoc de teapa ta...Orice se intampla in romania e ceva unic si pur romanesc nu?Ce ai vrea sa le faca la niste oameni care sub impulsul nervilor au patrusn oe teren?Pedeapsa cu moartea?Nu se intampla chestii de genul asta in alte tari gen anglia?Sau de suporterul danez care i-a dat un pumn unui arbitru la meciul cu suedia?

      Mi-e greatza de atatotstitori de-astia ca tine si caror totul li se pare perfect in afara romaniei pleac baaa du-te ca nu plange nimeni dupa tine...
      • +6 (6 voturi)    
        Amioce esti prost (Duminică, 14 iunie 2009, 10:27)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Auzi la el "Ce ai vrea sa le faca la niste oameni care sub impulsul nervilor au patrusn oe teren?". Pai inseamna ca tu esti unul din gunoaiele alea putrede care au patruns pe teren. Cum ce sa le faca...sa ii snopeasca in bataie pana sare sangele pe prerti, sa le dea cate 5000 euro amenda si sa le interzica pe viatza accesul pe stadioane. Numai asa putem scapa de cei ca ei si looser ca tine care ii intelege. Si mai terminati cu prostii gen "si in alta parte s-a intamplat la fel"....aaaa deci daca s-au batut in anglia tre sa facem si noi la fel, nu? Comparam 2 paduri fiecare cu uscaciunile ei: doar ca padurea lor are pe ici colo cate un copac uscat pe cand la noi majoritatea sunt copaci uscati.
        • 0 (0 voturi)    
          Despre "paduri" (Duminică, 14 iunie 2009, 13:14)

          Armand [anonim] i-a raspuns lui gigel

          "Padurea" lor e mult mai uscata. Remember Heysel!
        • 0 (0 voturi)    
          anglia (Duminică, 14 iunie 2009, 22:47)

          jb [utilizator] i-a raspuns lui gigel

          ati putea da anglia ca exemplu pozitiv si nu ca unul negativ, lasati ce s-o intamplat acum 20 ani, ii expirat !
          luati ce-i astazi ca exemplu pozitiv: nici o bataie in premier league un ultimii multi ani chiar daca se joaca fara nici un gard. de ce ? pt ca ei care provoaca orice fel de probleme sunt interzisi pe viata pe orice stadion !
          • 0 (0 voturi)    
            Prezentul e determinat de trecut (Luni, 15 iunie 2009, 13:47)

            Armand [anonim] i-a raspuns lui jb

            Poate pentru unii e expirat, dar pt. rudele zecilor de suporteri morti atunci nu cred ca e expirat. La fel cum nu e deloc expirat pt. suporterii italieni si pt. italieni in general. Doar asa se explica, poate, violenta cu care politia a intervenit la meciul Roma - Manchester (2007) si i-a batut pe englezi fara discriminare, chiar cand erau cazuti jos sub lovituri de baston, plini de sange. Oamenii ucisi nu pot fi comparati cu scaune rupte si, din pacate, nimic nu poate sterge raul facut atunci. E drept ca in cazul Roma-Manchester politia zicea ca are dovezi video ca de vina au fost tot suporterii englezi, care ar fi dat navala peste oamenii de ordine, dar nu cred ca are mare importanta. Impresia ce persista e totusi ca se exporta violenta in afara tarii si ca oriunde in Europa apar tulburari la meciuri internationale, in multe cazuri sunt implicati suporterii echipelor din UK. In plus violenta s-a mutat din incinta stadioanelor mai bine pazite in afara acestora sau in centrul oraselor unde gastile se intalnesc si se confrunta. Poate ca pe stadioanele englezesti nu mai e multa violenta dar pentru asta a fost nevoie de presiunea internationala de dupa Heysel. Pana atunci ceea ce s-a intamplat la finala cupei Romaniei se intampla frecvent si mult mai zdravan pe stadioanele din UK. Nu se prea luau masuri atunci dar a trebuit sa vina Heysel si sa treca multi ani pana sa avem situatia de azi. Sa nu uitam totusi ca pana la "bricheta" noastra a fost "moneda de 1 Lira" a lor (aia de 50p e mai noua).
          • 0 (0 voturi)    
            The battle of Everton Valley (Luni, 15 iunie 2009, 15:33)

            Armand [anonim] i-a raspuns lui jb

            Iata ceva interesant dar care nu vine deloc in sprijinul celor afirmate de dv. : THE BATTLE OF EVERTON VALLEY. Merita cautat si citit pt. a vedea ca nu e suficient sa ai mijloace de securitate pe stadioane. E suficient sa existe cateva sute de huligani foarte hotarati sa se confrunte si degeaba mobilizezi cateva sute de politisti, vor gasi ei cum si unde sa se infrunte. Dar poate ca o vina o are si fotbalul. Prea seamana cu un razboi: se desfasoara pe un camp (de lupta?), intre doua echipe (osti?), se vine cu flamuri, surle si trambite, ca la un razboi medieval, se folosesc expresii de genul "sa-i batem pe x", "sa-i invingem pe y", "sa luptam pana la ultima picatura de sange" etc. Asta s-ar putea sa-i exalteze pe acei suporteri care, emotional, n-au depasit varsta adolescentei, indiferent de varsta lor reala.
      • 0 (0 voturi)    
        anonimule (Duminică, 14 iunie 2009, 20:49)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui Eu

        sa-nteleg ca atitudinea celor de aseara de pe stadion tie ti se pare normala si-o scuzi prin exemple de brutalitate pe alte stadioane, da?!
        sa-nteleg ca ala care-o sa-ti violeze nevasta si-o sa se scuze ca mai stie el un caz la cucuietii din deal, va avea si el, la randul lui, dreptate?!
        sau nu?
    • -3 (3 voturi)    
      serios? (Duminică, 14 iunie 2009, 10:10)

      gabis [anonim] i-a raspuns lui ion cetateanul

      nu e vorba de suporteri ca au intrat aia in teren sau ce`au mai facut ei ..
      daca maine scriu prietenii de la ziar ca 100 de suporteri au fost macelariti de jandarmi tu vei fi aici sa iti dai cu parerea..
      deci in fond nu conteaza ce se intampla romanu trebuie sa comenteze . tu prin comentariile tare cauti sa ti se acorde atentie si de cele mai multe ori reusesti da impresia care o lasi? lasa de dorit.
      • 0 (0 voturi)    
        tu de fapt... (Duminică, 14 iunie 2009, 20:52)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui gabis

        ...n-ai spus absolut nimic legat de subiect. tu te-ai legat de unu' care comenteaza exact ca tine, acuzandu-l ca o face pentru a primi un dram de atentie.
        pai si atunci, daca-ti citesti comentariul, spune-mi si mie te rog, tu ... pentru ce ai comentat? :D
  • +16 (16 voturi)    
    rusine (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:28)

    buha [utilizator]

    sunt timisorean si mi-e rusine de huliganii de la meci!
    • +10 (10 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:45)

      pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui buha

      Eu sunt roman si mi-e rusine de huliganii astia.
      Asa ceva ar trebui pedepsit cu asprime.
      • +4 (4 voturi)    
        clar (Duminică, 14 iunie 2009, 0:31)

        ia cucu [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

        cu puscarie ar trebuii pedepsiti.. ca daca le-ar fi frica nu ar mai strica nimic
  • +13 (15 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:30)

    aek-bragadiru? [anonim]

    ...parca suporterii timisoreni erau usa de biserica. sa nu zica cineva ca din cauza arbitrului caci si inainte de meci suporterii timisoreni (AEK-Bragadiru) cautau prin oras clujeni ca sa-i bata.
    • +1 (3 voturi)    
      da...chiar erau! (Duminică, 14 iunie 2009, 3:11)

      tm [anonim] i-a raspuns lui aek-bragadiru?

      in comparatie cu ce specimene erau si sunt galeriile bucurestene, pe la timisoara chiar erau usa de biserica. insa, din pacate, ii prindem pe bucuresteni din urma.

      legat de povestea cu cautatul clujenilor: este o chestie oarecum convenita de la cluj. galeria de acolo s-a dat foarte rotunda (ca sa nu mai zic de cata ue au dat la acel meci..)..ca o sa vina multe mii. minim cinci (in visele lor probabil). si ca sigur o sa fie scandal. ca ei o sa fie pregatiti etc.

      nu e nimic de inteles/de aprobat din ce s-a intamplat, doar ca realitatea e putin mai complexa.

      oricum, vad ca tu esti foarte fair-play aducand insinuarile despre subiectul palmaresului/aek/bragadiru! oi fi si tu un maidanez ratacit care a uitat ce a facut cu trei zile in urma =))))
  • +5 (9 voturi)    
    tigan (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:32)

    metronom [utilizator]

    acest Iancu trebuie exterminat!!
  • +1 (15 voturi)    
    gest incalificabil (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:33)

    helium [anonim]

    Gest incalificabil al suporterilor timisoreni, intr`o mica masura le`am inteles frustrarea dar nu se procedeaza intr`un asemenea mod.

    Pe de alta parte...se pare ca la noi hotia si nesimtirea nu pot fi stopate cu vorba buna. Sunt lucruri de care banditii n-au jena. La un moment dat trebuie sa intervina si violenta(nu o incurajez) dar la astfel de arbitraje esti vizibil deranjat. Timisoara a facut recurs la delegarea lui Balaj dar nimeni nu a auzit`o, totusi, este munca unei echipa, nu se poate intampla asa ceva.

    Pe de alta parte este si vina organizatorilor, un astfel de stadion nu poate gazdui o finala de cupa, atat din prisma capacitatii cat si a sigurantei(in primul rand).
    Fara nicio ofensa orasului Targu-Jiu care este un oras foarte frumos dar aceasta gazduire a finalei este raspunsul lui Sandu fata de sustinerea lui Condescu.

    Trag o concluzie personala: astfel de acte au la baza 2 mari vinovati: Federatia si Liga ne-Profesionista. Au distrus fotbalul romanesc, s-au jucat cu nervii timisorenilor, i-au intors pe toate partile, i-au amanat ca apoi cand nu au mai avut sanse la titlu sa primeasca inapoi punctele muncite in teren.

    Sandu inainte sa excluda Timisoara din Cupa sa se autoexcluda pentru fotbalul romanesc a ajuns o jungla si o telecomanda a jocurilor de interese.
    • +2 (4 voturi)    
      Sandu, hotia si nesimtirea (Duminică, 14 iunie 2009, 0:37)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui helium

      Aici sunt total de acord. Mircea Sandu nu are ce sa mai caute acolo. Pana cand o vom tine cu administratori de genul asta??

      cand imi amintesc si de oracolul din scornicesti - Mitica Dragomir - imi vine sa fug in lume urlandu-mi disperarea :D

      Asta nu scuza insa fenomenele de huligalism dar stim ca alte lucruri nu prea ai ce sa inveti in romania daca te uiti la televizor sau citesti presa (offline si online).
    • +1 (3 voturi)    
      Corect (Duminică, 14 iunie 2009, 2:03)

      diu1so [utilizator] i-a raspuns lui helium

      Doar ca nu ii inteleg pe cei care iti dau minusuri.
    • +4 (4 voturi)    
      prietene (Duminică, 14 iunie 2009, 9:20)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui helium

      cu sau fara Balaj, CFR a fost intr-o forma de zile mari, deci FC Timisoara nu avea nici o sansa; ti-a spus-o pana si Lucescu, ce argumente mai vrei?
      • 0 (2 voturi)    
        Nu e vorba de asta... (Duminică, 14 iunie 2009, 12:15)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Problema e ca daca nu se dadea acel 11m poate alta era situatia. Una e sa revii de la 1-0...si alta e sa continui sa joci de la 2-0 stiind ca ai fost furat pe fata. Chiar daca CFR-ul a fost peste Timisoara la joc....nu tot timpu aia care joaca mai bine castiga. Nu mi se pare normal ce s-a intamplat si in nici un caz nu trebuia adus acest Balaj sa arbitreze. Cat despre suporteri...le inteleg nemultumirea...insa ce au facut e de condamnat. Pacat ca la noi nu se aplica legea cum trebuie...ca daca s-ar scoate gardurile de protectie si s-ar aplica legea de fiecare data cand e incalcata...sunt sigur ca meciurile s-ar desfasura in siguranta.
  • +13 (17 voturi)    
    echipa favorizata (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:34)

    liana [anonim]

    As intelege sa creada ca meciul e aranjat la un penalty in minutul 89 pentru CFR dintr-o faza confuza la scorul de 0-0. Dar la 3-0... nu prea vad sensul acestor acuze.
    • -3 (11 voturi)    
      vai de capul tau (Duminică, 14 iunie 2009, 1:23)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui liana

      Pai esti femeie, cum ar putea mintea ta ingusta sa inteleaga.Dar imi place romanu isi da cu parea ori ca se pricepe ori ca nu se pricepe.La 1-0 altfel era jocul femeie, dar deja cand este 2-0 si dat penalty gratuit deja e altceva.Nu are rost sa iti explic ca oricum nu ai intelege.Bagati minusurile :))))))))))))))))))
      • +4 (8 voturi)    
        nu zau? (Duminică, 14 iunie 2009, 9:22)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui /./

        dupa tine o echipa de profesionisti pica psihic inainte de jumatatea meciului fiindca a incasat un penalty dubios? vai de creierasii tai, le ai cu fotbalul, nu gluma...
        • -2 (2 voturi)    
          prietene clujean! (Duminică, 14 iunie 2009, 12:46)

          ole [anonim] i-a raspuns lui srpc

          nu te fa ca nu intelegi! 2-0 pentru cluj e greu remontabil pentru o echipa slabuta in ultima perioada (si asta spun in calitate de polist). cfr a jucat mai bine, indiscutabil. dar este vorba si de stilul de joc la poli: fara constructie. asa ca avantajul dat de arbitraj a fost extrem de important.
          • 0 (0 voturi)    
            daca bine inteleg... (Duminică, 14 iunie 2009, 18:34)

            mpcj [anonim] i-a raspuns lui ole

            ...ai fi fost multumit ca Poli, desi fara constructie si fara vlaga, sa castige "la plezneala", cu un sut norocos? daca CFR juca atat de subtire, as fi preferat sa piarda Cup; eu admir fotbalul de buna calitate, nu o anume echipa
        • 0 (0 voturi)    
          CFR noul DINAMO al Romaniei (Duminică, 14 iunie 2009, 12:55)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          BAi ciulete, avand in vedere ca echipele erau apropiate ca valoare un penalty poate decide meciul, altfel era jocul la 1-0 , timisoara nu se arunca in atac asa repede .Nu va e rusine ca e al doilea meci castigat in cupa dupa cel cu vasluiul cumparand albitri???Si acolo ati cumparat albitri vasluiul avand 2 penalty refuzate.Mie unu mi-ar crapa obrazul de rusine stiind ce ati facut
  • +10 (12 voturi)    
    vreau demisia (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:35)

    buha [utilizator]

    demisia responsabilului obiectiv stadion tg jiu.
    jandarm, ordine publica sau politist, ministrul de interne nu sa isi dea cu parerea ci sa ia masuri dure!
  • +9 (13 voturi)    
    Finala Cupei (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:39)

    radu [anonim]

    Rusine Timisoara, rusine Marian Iancu
    • -3 (5 voturi)    
      baaaa (Duminică, 14 iunie 2009, 0:49)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui radu

      radule....rusine timisoara ma? tu de unde capu tau esti? din bucuresti ha? esti genu care si`o freaca la filme cu Jameson in loc sa dea limbi la ecran ca joaca steaua? du`te ba si lasa`ne.....multumeste`te tu cu faptul ca traiesti in romania. o tara de infecti
    • 0 (6 voturi)    
      rusine tie (Duminică, 14 iunie 2009, 1:57)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Rusine Timisoarei de ce???Ca exista 50 de huligani care nu stiu altceva decat sa ajunga pe stadion???Unde erau jandarmi pana atunci avand in vedere ca acestia au rupt inca din repriza 1 gardul de protectie???Rusine celor care au organizat meciul ca nu au luat masurile care se indicau inca de la inceput.
      Rusine Iancu de ce???E simplu sa vb cand nu esti implicat deloc.Te-ai gandit oare ca acel om a investit zeci de milioane de euro si nu ii e totuna daca e furat sau nu????Dc tu ti-ai deschide o afacere si ai investi zeci de milioane de euro ca apoi unul de la primarie sa nu vrea sa iti dea niste acte si astfel ai pierde o gramada de bani ce ai face???Cam tot acelasi lucrue. NU e prima data cand frf-ul fura timisoara, deja e a doua oara si e pe fata.Rusine tie pt ca comentezi degeaba
      • +1 (7 voturi)    
        rusine (Duminică, 14 iunie 2009, 9:36)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui /./

        Pe cat de mult m-am bucurat atunci cand am aflat ca timisoara a primit inapoi cele 6 puncte, acum m-as bucura tot atat de mult daca timisoara ar fi suspendata sine-die din toate competitiile interne si externe!!
        • -2 (4 voturi)    
          da da , rusine (Duminică, 14 iunie 2009, 12:21)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          PAi si normal ca v-ati bucura dar afla ca nu are cum sa fie suspendata....he he he sa mori de ciuda.Mie scarba ca sunt roman si sa traiesc cu niste gunoaie ca voi.IN afara sa furati mai stiti ceva???S-a vazut din satelit ca nu era penalty bai.NU degeaba suntem unde suntem gratie voua.Normal acum federatia ar tb sa plateasca daune de milioane de euro pt faptul ca au furat punctele timisoarei.Altfel se jucau meciurile cu dinamo, urzicieni, brasov dc cele 6 puncte le avea dinainte.
          • 0 (0 voturi)    
            make (Duminică, 14 iunie 2009, 22:12)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui /./

            Esti ata de mache incat nu meriti nici un raspuns. Doar un pic de compasiune.
      • -1 (5 voturi)    
        Mai cocosel... (Duminică, 14 iunie 2009, 9:41)

        Miticul [anonim] i-a raspuns lui /./

        Mai da tu esti iomplicat sau cum ? Esti cumva angajat al lui Iancu ? Ca daca da, inteleg ca doar iti iei simbria de acolo...
        Daca nu, ce dracu' behai ? Buhaitul ala de Iancu n-a bagat banii doar asa de placere. Aia e o afacere mai copile... A bagat si spera sa scoata...Daca cineva il pacaleste atuci supriza...asta se intampla zilnic si in alte afaceri, retail, telecom, etc.. Care e diferenta mai cocosel, dintre afacerea cu fotbal si una cu chiloti (da' volume mai nu asa...) ?
        Pana la urma ramane doar intrebarea: chiar si asa, daca ai fi implicat, de ce trebuie sa dai cu brandu' ? Ca doar implicarea e doar afectiva, nu ?
        • -2 (4 voturi)    
          nu intelege mintea ta ingusta (Duminică, 14 iunie 2009, 12:26)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui Miticul

          Bai miticule tu nu ai cum sa intelegi unele lucruri pt ca esti mitic.Voi pt o cauza dreapta nu va bagati , miticul dc nu primeste ceva bani el nu se baga.Penibili locuitori mai exista in bucuresti, 30% din ei tigani, restu niste oameni ahtiiti dupa bani.O mizerie de oras plin de smecheri si fiecare incerca sa il faca pe celalalt.Mi-e scarba de voi.Bucuresti , bucuresti, groapa de gunoi a Romaniei esti
  • +10 (10 voturi)    
    nu se mai poate (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:48)

    othelo [utilizator]

    Trebuie facut ceva. Nu se poate... o sa fim de rasul lumii. O sa se dea imaginile in toata lumea si o sa ne facem din nou de rahat. Ar trebui sa boicotam toti fotbalul, sa nu mai mergem la stadioane, sa nu mai privim meciurile la TV, etc. Oricum avem un fotbal de rasul lumii. In Spania, Italia sau Anglia unde exista fotbal adevarat nu se va intampla niciodata asa ceva. Rusine!
    • -3 (5 voturi)    
      te-ai bagat si u in seama (Duminică, 14 iunie 2009, 1:39)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui othelo

      CE imi place cand oricine isi da cu parerea desi este pe dinafara complet.Sti ce s-a intamplat in 2007 in italia in seria a???Sti ce s-a intamplat la partida Catania - Palermo???Intereseazate si apoi mai vorbeste.Bagati minusurile baieti ca si asa altceva nu stiti sa faceti:)))))))))))))
    • -3 (5 voturi)    
      bla bla, stai calm (Duminică, 14 iunie 2009, 1:41)

      morbo [anonim] i-a raspuns lui othelo

      nu se intampla in italia? pe ce ume traiesti? tocmai, chiar suntem in randul lumii si din fericire, la acte cu adevarat violente, in urma ei!
      iti zic eu ca nu ne facem de rusine. iar fotbalul romanesc nu-i de rasul ,,lumii''. poate doar de rasul a maxim 10 campionate din lumea asta mai bune decat al nostru.
      in plus, e vorba de fanii lui poli. astia nu/s huligani. huligani sunt la steaua, dinamo, rapid, u cluj...
    • +2 (4 voturi)    
      pana una alta (Duminică, 14 iunie 2009, 2:04)

      diu1so [utilizator] i-a raspuns lui othelo

      tocmai am vazut la euronews prezentarea lui George Becali, membru in PE.

      Iesiti la vot cand avem ocazia sa schimbam ceva!
    • -1 (1 vot)    
      hahahaha (Duminică, 14 iunie 2009, 2:54)

      suporter [anonim] i-a raspuns lui othelo

      asa e... nu se intampla. dar poate dai niste ani inapoi si o sa-ti schimbi parerea. se intampla peste tot!. ceea ce nu inseamna ca e bine sau trebuie incurajat
  • +1 (3 voturi)    
    Sandule, lasa-ne! (Sâmbătă, 13 iunie 2009, 23:53)

    Hubabaeba [anonim]

    Cred ca nu ne uitam unde trebuie.
    "Suporterii" scandalagii nu au nici un fel de scuza, si ar trebui sa plateasca pentru asta, dar nu rezolvam mare lucru. Daca analizam cat de frecvente sunt aceste evenimente, si nivelul unde a ajuns fotbalul romanesc, cred ca exista o singura solutie logica.
    Culmea e ca Lupescu, ce ar trebui sa infunde puscaria, isi da si el cu parerea. Nu mai stiu despre ce, si oricum nu cred ca il asculta nimeni. La Sandu inca nu e nimic dovedit, dar ne-ar face un mare serviciu sa-si conduca doar familia sau masina.
  • -2 (4 voturi)    
    Bravo Base (Duminică, 14 iunie 2009, 0:02)

    Miky [anonim]

    Important este faptul ca Mister Base a reusit eventul anul acesta. La mai mare. Ce echipe mai cumpara afaceristii lui la anul, sa stim si noi de pe acum cine castiga trofeele.
  • +2 (6 voturi)    
    rusinica ! (Duminică, 14 iunie 2009, 0:08)

    Pierre [anonim]

    Si sa mai zica timisorenii ca ei sunt "fruncea"
  • +1 (5 voturi)    
    rusine timisoara (Duminică, 14 iunie 2009, 0:11)

    avramiancu [utilizator]

    rusine rusine rusine timisioara! cei care va conduc clubul n-au pic de demnitate si de onoare! Nu stiu sa piarda iar din frustrarea si micimea carecterului lor de conducatori inculti recurg la cele mai josnice reactii ! Inca o data rusine! Respect Orasul timisoara si oamenii minunati de acolo dar ar trebui sa ia atitutine sa fie reprezentati de oameni care sa le faca cinste nu ...de porci care sa-i murdareasca cu mocirla din cocina lui iancu.
  • +3 (5 voturi)    
    Vai de noi unde am ajuns ! (Duminică, 14 iunie 2009, 0:19)

    ion roata [anonim]

    A fost ceva incredibil,atata huliganism la un meci de fotbal de finala a cupei Romaniei nu mi-am putut inchipuii.
    Domnilor,in ce tara suntem noi ?
    Cred ca in tara lui papura voda.Fotbalul acesta are niste conducatori,presedinte al FRF,presedinte al LPF,comitete federale si de liga iar hoardele nazisto-comuniste de pe stadioane nu pot fi pus la punct si aceasta numai si numai din vina acestor conducatori care inca de la primele manifestari huliganice nu au luat masuri corespunzatoare.S-au prefacut ca au facut o lege aprobata de parlament care de fapt a insemnat o proteza la un picior de lemn.
    Dupa meciul de la Pitesti dintre FCArges-Dinamo,adoua zi in sedinta de urgenta Comitetul Federal trebuia sa suspende pe timp nelimitat terenul din Pitesti iar echipa Dinamo automat trecuta in divizia B.Acelasi lucru trebuie facut si cu echipa din Timisoara iar terenul din Tg-Jiu suspendat pe termen nelimitat si toti aceia care au fost retinuti de Politie si Jandarmi judecati in stare de urgenta si condamnati la ani grei de temnita pentru distrugere,vatamare corporala grava,violenta si dezordine publica.Atunci cand se vor aplica asemenea masuri o sa vedeti ca nu se va mai intampla asemenea fapte antisociale
    Domnilor guvernanti,luati acum cat mai repede masuri aspre ca sa nu ajungem ca dezordinea si huliganismul sa ne distruga.
  • +4 (4 voturi)    
    Inalta Clasa... (Duminică, 14 iunie 2009, 0:25)

    Alx [anonim]

    Pfai de p*la noastra...otv si-n fotbal
  • +5 (5 voturi)    
    Galerie :))) (Duminică, 14 iunie 2009, 0:26)

    Un om [anonim]

    Nu inteleg de ce nu au fost arestati toti "suporterii" care rupeau scaune si aruncau cu tot ce puteau in fortele de ordine!
    Cu vorba buna nu rezolvi nimic cand e vorba de huligani...
    Pacat, meciul a fost frumos, mult peste nivelul campionatului.
  • -3 (7 voturi)    
    huligani (Duminică, 14 iunie 2009, 0:34)

    diana [anonim]

    nu stiu voi ce credeti,dar sotul meu a fost la meci si m-a sunat pe la ora 6 ca galeria timisoreana a inceput sa atace clujeni....si asta era inainte de meci....cu 3 ore...can nu se stia de arbitru,de scor...ei atacu in oras pe cei cu masini de cluj
    • +3 (3 voturi)    
      da (Duminică, 14 iunie 2009, 13:47)

      jk [anonim] i-a raspuns lui diana

      si eu am avut 3 prieteni buni la meci din cluj care mi-au relatat lucruri asemanatoare ... nu se asteptau deloc ca cei din timisoara sa faca asa ceva, dar se pare ca toate au un inceput.
  • -1 (5 voturi)    
    Arbitrul era departe!?? (Duminică, 14 iunie 2009, 0:44)

    Gimmy [anonim]

    1. O fi fost Balaj departe dar asistentul la 3 metri... hai mai Luce, ca nu tine! Nu se poate ca la acest nivel sa gresesti asa! Si ca sa fie tacamul complet, ii lasi apoi pe CFR sa faulteze grosolan in fata ta dar scoti rapid 2 cartonase pentru Poli.

    2. Foarte bine a facut Poli ca a refuzat premierea! Ar fi fost acceptarea unui furt ordinar.

    3. Toti golanii din galeria lui Poli sa ajunga in fata instantei! Avem o lege, sa fie aplicata!
  • -1 (7 voturi)    
    in alta ordine de idei...... (Duminică, 14 iunie 2009, 0:45)

    timisorean [anonim]

    ......sa ne pupati in fund
    • +2 (6 voturi)    
      de ce (Duminică, 14 iunie 2009, 9:40)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui timisorean

      nu pe frunte, ca doar nu este nici o diferenta. despre tine cel putin nu stiu ce ai in fund, dar in cap nu ai creier, ai KKt.
    • 0 (0 voturi)    
      hai mah (Duminică, 14 iunie 2009, 20:59)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui timisorean

      ca la voi e totuna fruntea cu fundu' :D
  • +4 (4 voturi)    
    dupa chipul si asemanarea... (Duminică, 14 iunie 2009, 1:17)

    fodor [anonim]

    avem suporteri dupa chipul si asemanarea conducatorilor fotbalului romanesc. pamflet, mistocareala, mitocanie, coruptie, aroganta, cinism, si bilete gratuite la finalele cupelor, gratuite pentru ei, platite de noi, spectatorii acestui show sinistru. rezultat: spectatori frustrati, jucatori asteptand (doar) salariul si eventual transferul la o echipa din tarile civilizate, si fotbal de rahat. vocile civilizate si inteligente ale fotbalului romanesc nu-si mai gasesc locul printre capusele burtoase care sug frumusetea si banii acestui sport. lucescu e departe, popescu nu se vede, boloni e si el dus, samd.
    asa cum spunea othelo mai sus, singura noastra arma este refuzul. refuzul de a mai merge la stadion si refuzul de a privi fotbal la televizor.
    dar cum asta nu se va intampla niciodata, ramai fotbal cu sanzii si miticii tai, eu unul ma duc sa-mi vad de viata fara tine!
  • 0 (4 voturi)    
    galerii, in general (Duminică, 14 iunie 2009, 1:34)

    Vlad [anonim]

    "intr-o tara civilizata, pana cum toti golanii aia erau la puscarie". Ti-ai gasit sa vorbesti, Ioane. In primul rand Romania e una din putinele tari in care nu s-au inregistrat, inca, decesuri in randul suporterilor, spre deosebire de multe alte tari civilizate. Nu-ti fa griji, cei care au fost arestati in seara asta o sa primeasca o bataie groaznica deci o sa fi "razbunat". Ideea e ca multi traiti doar din ce va e "servit" la tv, in materie de fotbal. Daca au intrat cativa pe teren si au aruncat unii cu fumigene asta nu inseamana ca astia reprezinta galeria. Dar, desigur, astia o sa fie mereu in prin plan pentru ca daca o galerie isi sustine echipa, nu e interesant, dar un incident de genu, atrage. Si asta e vina oamenilor, ei cer asta. Telespectatoru cere scandal, soc, etc.
    Pe de alta parte, acolo erau sute de alte persoane care au platit bani si au facut un drum lung, sa isi vada echipa... pierzand inexplicabil.
    Da asa-i romanu, la acuzat si criticat nimeni nu-l intrece dar cand e vorba sa vina cu solutii...nimic.
    Mereu aceeasi patetici care la un eveniment important unde tara noastra triumfa ii auzi cu "mandu ca sunt roman" si la greu, clasic, "tara de c**at".
    • 0 (6 voturi)    
      EBA, tu esti? (Duminică, 14 iunie 2009, 10:40)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      vad ca scrii decesuri in loc de decese!
  • 0 (4 voturi)    
    nu sunt ipocrit BRAVOOOO!!!!!! (Duminică, 14 iunie 2009, 1:37)

    m-vic [anonim]

    tin cu cfr si sunt de acord cu ce-au facut cei din galeria lui poli. chiar mi-a placut. pana la urma doar au distrus scaune(ale pandurilor, pe care nu se poate spune ca-i plac; eu sunt din sibiu si cine-si aminteste ce a fost in 2005 stie despre ce vorbesc) si s-au batut cu jandarmii (de fapt jandarmii cu ei, ca na, asta fac), nu-i ca si cand s-ar fi batut intre ei sau cu cei de la cfr. chiar a fost un spectacol frumos si oamenii meritau sa se descarce dupa cate le-a facut FRF-ul. au venit si ei sa se distreze si sa sarbatoreasca locul doi.
    multumesc poli, cfr, urziceni, medias si steagu pentru sezonul asta de liga I!!!! multa bafta peste tot unde veti juca!
    • 0 (6 voturi)    
      nu esti ipocrit - esti idiot (Duminică, 14 iunie 2009, 10:42)

      mos Ion Roata [anonim] i-a raspuns lui m-vic

      Doar un desaxat mintal poate face asemenea afirmatii. Acesta este genul de imbecili care ar trebui exclusi de pe stadioane. Asa zisa galerie a lui Poli este formata din asemenea exemplare. Iti sugerez un examen psihiatric.
      • -2 (2 voturi)    
        m-vic (Duminică, 14 iunie 2009, 11:53)

        m-vic [anonim] i-a raspuns lui mos Ion Roata

        mai mosule, eu m-am purtat civilizat pe stadioane si, de asemenea, intotdeauna vorbesc frumos cu oamenii. dar na, nu cred ca ai avea curajul sa-mi spui in fata ce ai scris acolo. plin de viteji pe net.
        a, si nu sunt de acord cu violenta pe stadioane. mi-ar fi placut sa nu se intample toate incidentele astea. dar daca s-au intamplat, pur si simplu nu m-au deranjat, in cazul de fata.
        • 0 (0 voturi)    
          pai cum?!! (Duminică, 14 iunie 2009, 21:06)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui m-vic

          cum adica nu esti de acord cu violenta pe stadioane?! doar tu spui "chiar mi-a placut. pana la urma doar au distrus scaune[...]si s-au batut cu jandarmii" :D esti cam uituc, amice sibian, plus ca amenintarea voalata din postul tau nu tzine, pen' ca nici tu nu esti capabil sa spui in fata la multa lume tot felu de bazaconii :D
          • 0 (0 voturi)    
            uite asa (Luni, 15 iunie 2009, 0:54)

            m-vic [anonim] i-a raspuns lui cosmin

            simplul fapt ca ai considerat-o amenintare arata ca n-ai avea curajul. eu chiar cred ca n-ai avea curajul, nu neaparat ca ti-as da eu una daca ai spune-o (in caz ca tu erai mosul cel cu roata care a scris comenariul)
            pai nu sunt de acord cu violenta pe stadioane. dar mi s-a parut un show distractiv ce au facut cei din galeria lui poli. in plus ma bucur ca,,doar au distrus scaune'', nefiind astfel de acord cu ceva mai grav, care sa stii ca nu mi s-ar mai fi parut distractiv.
    • 0 (0 voturi)    
      tzi tu cu cfr... (Duminică, 14 iunie 2009, 21:02)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui m-vic

      ...cum tzin eu cu avantu' bucur obor! esti din sibiu si tzi cu brasovu' :D reciteste-ti postul.
      • 0 (0 voturi)    
        ?! (Luni, 15 iunie 2009, 0:32)

        m-vic [anonim] i-a raspuns lui cosmin

        pai cum, nu te-am vazut la meciurile lui avantu...tin cu cfr, steagu' il iubesc.
        oricum, asa ceva n-am mai vazut, sa zica omu' ca tine cu o echipa si sa vina unu' care nici nu-l cunoaste si sa spuna ca nu-i asa. multi ciudati pe lumea asta. iti zic eu ca am fost negru de suparare dupa meciul de acasa cu famagusta. nu mi s-a parut.
        • 0 (0 voturi)    
          ei... (Luni, 15 iunie 2009, 13:28)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui m-vic

          ...si daca joaca cfr cu stegarii, cu cine tzii? :D
          (asta ca sa ma-ntelegi ce vreau sa spun)
          • 0 (0 voturi)    
            oare cu cine? (Luni, 15 iunie 2009, 18:19)

            m-vic [anonim] i-a raspuns lui cosmin

            stii meciul de acum cativa ani din ultima etapa din italia, dintre lazio si inter, in care suporterii lui lazio vroiau sa piarda echipa lor ca sa ia inter titlul? daca meciul e la sfarsit de campionat si brasovul nu mai are pentru ce sa se bata, iar cfr poate sa ia titlul sau sa joace in cupele europene, cu cfr tin.
  • +1 (5 voturi)    
    CHIAR ASA ? (Duminică, 14 iunie 2009, 1:38)

    Lugojanul [anonim]

    Sa fim seriosi domnilor oare toti suporterii timisoreni sunt huligani?
    Mergeti pe stadion la Timisoara cu sotia sau cu copilul si sunt convins ca nu e in pericol niciunul.
    Faceti aceeasi experienta pe alte stadioane si mai
    vorbim.
    HAI POLI !
    P.S. Buba fotbalui este F.R.F. condusa de M. SANDU.
  • +3 (5 voturi)    
    intrebari (Duminică, 14 iunie 2009, 1:56)

    semaca [anonim]

    Sunt mai multe care ma bantuie. In primul rand, de ce se disputa partidele de fotbal din romania cu spectatori in tribune? Oare ce om normal s-ar duce cu familia, de ex. cu nevasta si copii sa se bucure de "spectacolul" de pe teren ? Ce om normal ar accepta ca sotia si copii lui sa auda timp de 90 de minute mizeriile care se striga din tribuna ?
    In al doilea rand, oare chiar nu s-ar putea ca vanzarea celor maxim 2-3 mii de bilete sa fie acoperita de drepturile de difuzare ? E chiar asa o suma mare cele 10-15 milioane care intra in buzunarul cluburilor din vanzarea biletelor ? Oare nu cumva fotbalul ar fi mai curat fara cei cateva sute de descreierati si spargatori de seminte care se duc sa-si "sustina echipa " ??
    Hai sa fim normali la cap si sa recunoasteam: 99 la suta din spactatori nu sunt pe stadioane ci in fata televizoarelor asa ca plangerile cluburilor cum ca meciurile fara spactatori scad audienta sau interesul , nu sunt intemeiate: spactatorii exista si sunt enorm de multi, doar ca nu se mai pot da in stamba pe stadioane ca niste descreierati frustrati fara o viata proprie ce sunt. Cine a fost macar o data in viata pe un stadion stie despre ce vorbesc.
    Si in fine, ultima intrebare insotita de o constatare: Chiar trebuie ca o tara intreaga care urmareste la tv o partida de fotbal sa fie la pu...a catorva imbecili care s-au dus la meci ca se se dea in spectacol ? Constatarea: am fost spectator la un meci fara public,(lucrez in presa) oameni buni , credeti-ma pe cuvant, a fost un meci superb chiar daca nu din punct de vedere sportiv (oare cate sunt ?) , am plecat cu nervii intregi acasa. Aceia dintre dumneavosatra care ati urmarit meciul din fata ecranelor tv sunt sigur ca nu ati dus lipsa mitocanilor din tribune. Asadar, oare mare parte a problemei nu se afla in tribune ? Pentru ca, s-o recunoastem: majoritatea celor care se duc sa umple stadioanele de coji de seminte sunt mai imbecili decat prevede legea. Din punctul meu de vedere sunt in plus (minus).
    • +3 (3 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 14 iunie 2009, 10:20)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui semaca

      Cand eram mic ma duceam fara probleme la meci, acum mi-ar fi rusine sa ma duc cu nevasta sau copiii pe stadion si cand mai privesc un meci, dau sonorul mai incet sa nu se auda mascarile.
  • 0 (4 voturi)    
    finala (Duminică, 14 iunie 2009, 6:46)

    ionut [anonim]

    Sunt roman si dupa cele vazute aseara,nu pot sa nu sufar.Daca afost penalty , daca nu,CFR a dominat in majoritatea timpului. Este suficient sa veizi cele doua goluri la care nu se mai poate aduce nici o acuza .
  • +2 (6 voturi)    
    rusine timisoara!!!! (Duminică, 14 iunie 2009, 6:52)

    giovanny [anonim]

    Rusine!!Vb mereu de nesimtirea suporterilor din Bucuresti,dar voi,banatenii sunteti si mai jalnici!!! 10 etape fara spectatori si eliminarea din cupa romaniei la anul,asta meritati..!!Niste salbatici...
  • +4 (8 voturi)    
    Patriotism local. Prezent si perspective (Duminică, 14 iunie 2009, 8:30)

    Miticul [anonim]

    Mai oameni buni...vad ca-si dau toti cu parerea despre locuitorii diferitelor regiuni istorice ale tarii. Asta a propos de marlaniile care s-au petrecut la finala Cupei de ieri.
    N-are importanta de unde suntem fiecare. Suntem la fel chiar daca spunem "amu' " sau "no' ". problema e ca toate echipele de fotbal au galerii formate in mare masura din carnati obositi, oameni pentru care educatia si bunul simt sunt o provocare puternica.
    Pana mai de curand erau invinuiti suporterii bucuresteni (miticii) de aia din Cluj sau Timisoara pentru dovezile de huliganisma pe care le dadeau in mod constant. Iata ca acum, in categoria jegosilor au intrat si anumiti locuitori ai respectivelor orase, dealtfel civilizate (macar din perspectiva a ceea ce reprezinta ele din alte puncte de vedere).
    Iata dovada ca oamenii sunt la fel peste tot. Iata cu ardeleanul molcom si banateanul vestic, doua specii nobile de locuitori ai Romaniei, au aratat ca marlania si jegul uman sunt prezente si raspandite uniform pe teritoriul patriei.
    Din pacate, cum era si normal, speciile nobile au dat dovada ca suntem cu torii romani si atat (chiar si in rau!).
    • +2 (4 voturi)    
      Toti o apa... (Duminică, 14 iunie 2009, 10:41)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui Miticul

      Cand te gandesti ca atat clujenii cat si timisorenii se dadeau civilizati si faceau misto de "mitici", cand de fapt sunt la fel de mitocani exaltati ca majoritatea (70~80% ,vezi voturi!) romanasilor!
      • 0 (2 voturi)    
        ? (Duminică, 14 iunie 2009, 11:58)

        m-vic [anonim] i-a raspuns lui Arthur

        dar ce-au facut ceferistii?
        • 0 (0 voturi)    
          au cumparat meciul (Duminică, 14 iunie 2009, 13:37)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui m-vic

          CFR-isi au cumparat 2 meciuri , cel din semifinala cu Vasluiul cand 2 penalty nu au fost acordate + acum.Ca si clujeam mi-ar crapa obrazul de rusine stiind ca , cupa a fost cumparata
          • 0 (0 voturi)    
            da, da (Luni, 15 iunie 2009, 0:24)

            m-vic [anonim] i-a raspuns lui /./

            dovada!
    • -1 (3 voturi)    
      m-vic (Duminică, 14 iunie 2009, 11:57)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui Miticul

      stai linistit, ca cei mai duri suporteri din romania sunt demult cei de la u cluj. numai ca, in ceea ce priveste civilizatia pe stadioane, e mult mai placut sa vii pe stadion in ardeal si banat. pentru ca omul mediu care vine pe stadion aici e mult mai bine crescut decat omul mediu care vine pe stadion la bucuresti. sau cel putin asta arata prin comportament.
      • 0 (0 voturi)    
        Multimi pe stadioane... (Duminică, 14 iunie 2009, 18:37)

        Miticul [anonim] i-a raspuns lui m-vic

        Ma indoiesc prietene... Nu prea cred ca oamenii medii se deosebesc de oriunde ar fi...

        In ceea ce priveste civilizatia unora sau altora, dupa orasul in care locuiesc, ma indoiesc de asemenea. Ai dreptate partial insa, daca stau sa ma gandesc bine...:omul mediu din Cluj/Timisoara nu prea merge la stadion la meciurile respectivelor echipe, as ca pe stadion sunt numai cativa baieti binecrescuti si galeria de ardeleni molcomi si banateni vestici.
        La Bucuresti merg mai mult si bineinteles ca si procentul e mai mare.
        Toti sunt la fel, terminati cu diferentele despre aia buni si aia rai, dupa orase sau rpovincii istorice (a propos de numarul de hold-up-uri bancare la mia de locuitori, nu Clujul e cel mai tare? )
        • 0 (0 voturi)    
          totul e la fel... (Duminică, 14 iunie 2009, 20:56)

          m-vic [anonim] i-a raspuns lui Miticul

          si cand se aduna 10% din populatia bucurestiului pe cele 3 stadioane? nici n-ar incapea. la timisoara se mai aduna 30.000, la cluj la fel...deci nu stiu de ce zici ca procentul e mai mare la bucuresti. iar eu spuneam despre omul mediu de pe stadion, nu de omul mediu din oras
          in rest da, toti 7 miliarde aproape suntem la fel...pana ajungi la diferente. eu de alea vorbesc. poti sa spui ca somalezii si norvegienii sunt la fel, dar sunt si diferente, nu? poti sa spui ca vienezii si bucurestenii medii nu se deosebesc, dar mai apar totusi lucruri care nu sunt la fel, nu? la fel si intre clujeni si bucuresteni, ma gandesc. nu la fel de mari, dar normal ca sunt. exista diferente culturale destule, nu poti sa uniformizezi tot poporul, cum incercau sa se convinga si sa ne convinga comunistii
    • 0 (0 voturi)    
      CFR noul DINAMO!!!!!!!!!!! (Duminică, 14 iunie 2009, 13:35)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Miticul

      Miticele , mintea ta ingusta nu are cum sa inteleaga diferentele care exista!!!!!Oamenii din stadion au sarit pt nedreptatule la care e supusa timisoara de catre frf, cele 6 puncte pur si simplu furate + acum albitru agreat doar de catre ei , desi iancu cu 3 saptamani le-a spus ca acesta e cumparat de catre cluj.La voi miticilor galeriile se bat fara nici un motiv, de civilizati ce sunteti.Sper ca pe viitor sa nu mai faci comparati de-a dreptul penibile
  • +3 (5 voturi)    
    era de asteptat... (Duminică, 14 iunie 2009, 10:25)

    liviu_ [utilizator]

    jandarmii nu isi fac datoria. LA scandalurile mai mici nu interzic cei ce au provocat bataile pe stadion...

    Sefii de clubui instiga suporterii (dara sa fie sangtionati). Toate vrajelile cu x fura, y nu stiu ce a facut, echipa aia sunt niste hoti etc... instiga suporterii la violenta si ii enerveaza...
    Noi inca avem inpreasia ca in fotbal se fura ca pe vremea lui ceausescu, si , e normal ca atunci cand suporterii cred ca e o greseala de arbitraj sa faca urat...

    Parerea mea este ca pana cand jandarmii si presedintii de cluburi nu o sa lucreze ca la carte (presedinteii de cluburi sa voarbeasca civilizat si jandarmii sa actioneze calumeA (interzisi pe stadion vinovatii, sa nu intervina cu pumni si picioare si sa nu instige suporterii)) nu au cum sa se opreasca aceste huliganisme !!!

    de asemenea trebuie sa inteleaga lumea... da daca 200,500,1000 de oameni se bat nu inseamna ca tot suporterii acelei echipe sunt huligani...
    • +2 (4 voturi)    
      corect (Duminică, 14 iunie 2009, 10:42)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      am avut cateva meciuri cu arbitri straini in ultimele saptamani si au facut aia niste greseli de te ingrozeai dar, fiind straini, nu i-a suspectat nimeni, desi au influentat rezultatele...
      • 0 (0 voturi)    
        corect... (Luni, 15 iunie 2009, 10:57)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui clujean

        ceea e dovedeste ca nu totdeauna se greseste voit...
        da la noi daca face un roman o greseala in 90% din cazuri lumea ii zice furt, si aici, cum ziceam, o mare parte din vina o au presedintii de cluburi (vezi declaratiile lui iancu deupa acest meci)
    • 0 (0 voturi)    
      CORECT (Duminică, 14 iunie 2009, 15:07)

      Ali [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Daca jandarmi interveneau de la primele funigene aruncate in teren a doua oara nu mai aruncau... Asa daca au intervenit cand suporterii erau deja in teren... hmmm ... mai bine se duceau la o bere in loc sa stea in afara stadionului...
  • 0 (4 voturi)    
    cupa romaniei (Duminică, 14 iunie 2009, 10:31)

    alina [anonim]

    S-au balcanizat (ca sa nu zic altfel!) si timisorenii! Au ajuns coada tarii ,nu mai sunt fruntea.Pacat!
    • -1 (3 voturi)    
      iar cu balcanii? (Duminică, 14 iunie 2009, 12:01)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui alina

      da' de cand sunt balcanii in fruntea huliganismului mondial? sa vezi ce-i in polonia, olanda sau italia...ce sa mai zic de faptul ca englezii au inventat fenomenul
  • -1 (3 voturi)    
    frustrare (Duminică, 14 iunie 2009, 12:34)

    tm [anonim]

    constat din postari ca si bucurestiul are o frustrare legat de timisoara, nu doar cei din provincie =))). mi se pare echitabil. credeam ca doar noi, din povincie, in general, avem aceasta problema cu bucurestiul.

    unele sunt faptele (grave) si altele sunt parerile debitate pe aici. orice s-ar spune, rautatea tipic bucuresteana este peste orice medie nationala.

    concluzie: fara centralizrea bucuresteana, timisoara/banatul era mult mai departe material (si poate nici frustrarile astea nu mai erau asa puternice si poate si scandalul era evitat/mai putin intens). bavaria romaniei putea fi drumul banatului.

    PS: e foarte usor ca cei de la cluj sa fie fair-play ca doar ei au castigat, ei au fost ajutati. nu stiu daca mai teoretizau asa de mult daca nu primeau penalty, aveau vreo 2 eiminati si penaltyul venea pentru poli. altfel, respect cfr cluj!
    • -1 (1 vot)    
      da (Duminică, 14 iunie 2009, 12:44)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui tm

      ce sa-i faci, daca ne-am luat (si prost) dupa francezi, in loc sa ne luam dupa nemti
    • 0 (0 voturi)    
      Banatu-i fruncea (Duminică, 14 iunie 2009, 12:52)

      gica contra [anonim] i-a raspuns lui tm

      Bai anonimule, du-te unde vrei daca nu-ti convine in Romania, unde departe erai nefericitule,cui dai tu sa manance?Cred ca nici parintilor tai.Ai impresia ca inteligenta si bunul simt s-au repartizat pe zone geografice,sarman epigon?Nu te gandesti ca si mie mi-ar fi rusine cu tine, la brat, prin Europa?Pot spune ca esti incet la minte, pentru ca esti nascut mai sus de Carpatii Meridionali?As fi indreptatit,dar sunt un regatean "subtire".Hai sictir!
  • -2 (2 voturi)    
    CFR-ul, noul DINAMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Duminică, 14 iunie 2009, 12:50)

    /./ [utilizator]

    A inceput treptat si Clujul sa ajunga al doilea bucuresti.Ca si clujean si suporter al CFR cluj mi-ar fi rusine de aceasta cupa castigata pe nedrept.Ma asteptam ca ardeleni sa recunoasca treaba asta dar se pare ca s-au vandut si ei de mult.In semifinala, Vasluiul tb sa castige acestia au avut 2 penalty care au fost refuzate, albitrul de atunci acum nici nu mai exista in fotbal.Acum din nou acesti poveste.Rusine rusine clujeni , sper sa va stea in gat
    • +1 (1 vot)    
      nedrept (Duminică, 14 iunie 2009, 19:56)

      tm [anonim] i-a raspuns lui /./

      cupa castigata pe nedrept ? :) ha ... cfr o jucat super in final si o fost 3 clase peste timisoara.
      cica suporter cfr :)) mai degraba unul dintre huliganii de aseara !
  • -1 (1 vot)    
    huligani vs jandarmi (Duminică, 14 iunie 2009, 12:57)

    grigorio [anonim]

    Eu abia astept sa mai vad niste jandarmi cu teasta sparta. Niste retardati care au imbracat uniforma doar pt. ca la altceva nu-i duce capul, pt. ca au salarii mari si tot felul de sporuri de "camin cultural". Trebuie sa simta si ei cumva "marile riscuri" la care isi inchipuie ca sunt supusi.
    De atata lege, ordine, supunere si docilitate am stat ca boii zeci de ani in comunism. Hai dinamo, traiasca securitatea, jandarmeria si frf-ul.
  • 0 (0 voturi)    
    Golani, huligani (Duminică, 14 iunie 2009, 23:35)

    Un timisoarean [anonim]

    Ne-am obisnuit sa fim facuti huligani,golani si vagabonzi inca din decembrie 89. Desi au trecut 20 de ani de "libertate" lucrurile in Romania merg mai din ce in ce mai rau, daca pe vremea lui ceacea Laie cuvantul partidului era ordin, acum cuvantului banului este sfant: nu conteaza mama nu conteaza tata, banul sa curga, vindem pe oricine, oricand, oriunde. Asa ca multumim federatiei si patronilor de cluburi pentru acest campionat minunat si cupa superba, jucatorilor (a se citi mercenarilor care au vandut jocuri) pentru profesionalismul de care au dat dovada si sa-i punem la zid pe acesti suporteri care vin la stadion meci de meci sa isi incurajeze favoritii indiferent de vreme, indiferent daca arbritii sunt cumparati de o echipa sau alta, indiferent daca unii jucatori nu isi fac treaba in teren. Acesti suporteri sunt niste marionete fara creier si fara suflet in viziunea capetelor luminate ale fotbalului romanesc si care sunt deranjate atunci cand jocurile lor de culise sunt demascate si nervii intinsi la maxim pleznesc. Pana cand arbitrii nu sunt aspru sanctionati pentru astfel de greseli voite iar FRF sa devina un organism integru, fotbalul romanesc va merge 1 pas inainte 2 inapoi.
    Indiferent daca suntem banateni, ardeleni, regateni si ne sustinem echipele din tot sufletulul, jocurile se fac inafara terenului nu pe teren, iar noi vom fi vesnic perdanti.
  • 0 (0 voturi)    
    huligani...... (Miercuri, 17 iunie 2009, 16:54)

    octavius [utilizator]

    Pacat ca sa jucat la Targu-Jiu pentru ca cei din tm au lasat in urma lor dezastru pe unde au trecut exact ca in jafurile tatarilor de alta data, si zic asta referindu ma la ce au facut prin oras nu numai pe stadion. Chestia cu "banatu este fruncea" este o aberatie totala(vazuta de multi ani si nu in domeniul fotbalului) confirmata pe teren neutru. Nu sunt fan fotbal dar m am intersat si asa ceva nu sa intamplat niciodata, chiar daca de exemplu Cluju a luat bataie si la ei si la Tg-Jiu nu a fost nici o altercatie
  • 0 (0 voturi)    
    Bine-au facut ! (Duminică, 21 iunie 2009, 20:48)

    alex [anonim]

    nu e nicio rusine pt ce au facut ! trebuiau sa ii bata BINE SI PE suporterii pisati ai lui CFR . au spus ca neo dam in gura la Hateg sau unde ... cacati erau la cur frateeee .. ei cica fac spectacol .. sa-si dea foc !!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version