Dinamo - Timisoara 1-4/ Cand punctele de la TAS nu mai conteaza

de A.S.     HotNews.ro
Marţi, 28 aprilie 2009, 20:14 Sport | Fotbal

Balint: Suntem inca in carti
Foto: AGERPRES
Timisoara este in finala Cupei Romaniei, dupa ce a predat o lectie de fotbal inamicului sau de o viata, Dinamo. Antrenorul Balint are satisfactia de a-si fi vazut echipa interpretand admirabil contraatacul, acolo unde "motoreta" Gigel Bucur (stralucitor) a desfiintat toate improvizatiile din defensiva lui Rednic, cu o mentiune speciala pentru Lucian Goian, copia nereusita a internationalului de la Steaua.

"Cred ca noi avem fata de campioana - jucam cu incredere, baietii au prins mult curaj si asta se simte cu fiecare rezultat bun pe care il obtinem. Cu ce l-am suprins pe Rednic? Cu patru goluri!" - Balint, antrenor Timisoara.

Cele doua echipe sunt in competitie directa si in campionat (in lupta pentru titlu). Banatenii asteapta o rezolutie din partea TAS: daca isi vor recupera cele 6 puncte (pierdute in dosarul "palmaresul lui Poli"), baietii lui Balint ar urca direct pe prima pozitie. Insa la cum s-a jucat marti seara, in Cupa, pot privi cu incredere finalul de stagiune, indiferent de hotararea de la Lausanne...

"Ne-a ramas campionatul. Nu as vrea sa spun ca nu am vrut sa castigam, dar campionatul este prioritatea noastra. Am dominat prima repriza, timisorenii nu au facut altceva decat sa se apere si au dat un gol din ofsaid. Dar nu contest victoria lor, au fost mai buni, iar acest rezultat este o rusine pentru Dinamo" - Cristi Borcea, manager Dinamo.

Dinamo - Timisoara 1-4
Adrian Cristea 72 - Magera 25, Gigel Bucur 81, Nibombe 86, Abiodun 60

'86 Nibombe da lovitura de gratie: se inalta la o lovitura libera, domina careul dinamovist si inscrie in plasa portii lui Matache...
'84 Izvoranu este eliminat pentru o "talpa" aplicata lui Cisovski.
'81 Gigel Bucur inscrie pentru 3-1, dupa o actiune personala a lui Parks. Banatenii sunt practic in finala!

'78 Borbely rateaza singur cu portarul dinamovist - trimite pe langa poarta!!!
'72 Dinamo reduce din diferenta printr-un sut centrare al lui Adrian Cristea, la care Pantilimon nu a intervenit, incomodat de aparitia lui Miranda.

'69 Ultimul cartus - Rednic a efectuat ultima schimbare: iese Marius Niculae, intra Claudiu Niculescu.
'60 In plina dominare dinamovista, Timisoara marcheaza al doilea gol - Maxim a centrat in centrul careului, de unde a reluat Abiodun, in stanga portarului Matache: 2-0 pentru banateni!

'58 A doua schimbare la Dinamo - iese Torje, intra Zicu.
'53 Dinamo apasa acceleratia - doua centrari traverseaza careul banateanilor, scoase de Stancu si Nibombe.
'49 Torje suteaza din afara careului, balonul trece pe langa poarta lui Pantilimon.
'46 Se reia jocul. Dinamo il schimba pe Papa Malick cu Miranda, iar Timisoara il trimite pe Maxim in locul lui Magera.
'43 Timisoara nu a schimbat nimic din profilul tactic - ramane in jocul de asteptare. Acum, Dinamo trebuie sa riste, dar nu prea are solutii. Tot Timisoara este mai periculoasa - lovitura libera executata de Stancu, aproape de poarta.
'35 Bostina si Cristea incearca sa readuca pe Dinamo in joc, cu doua suturi din afara careului.
'32 Timisoara rateaza desprinderea - acelasi Magera apare la finalizare, dar lufteaza, la o minge care ii fusese trimisa ideal de Curtean, in centrul careului.
'25 Timisoara deschide scorul la prima sa ocazie - Bucur scapa pe contraatac, dribling in careu, suteaza in bara laterala, mingea ricoseaza in centrul careului, de unde Magera o trimite in plasa: 1-0 pentru banateni!

'18 Un nou atac al lui Dinamo - dribling scurt Cristea, sut violent cu piciorul stang, balonul ocoleste de putin cadrul portii banatene!
'15 Prima situatie importanta a lui Dinamo - Danciulescu reia cu capul din 6 metri, Pantilimon retine!
'12 Adrian Cristea conduce o actiune individuala promitatoare, scoate doi oameni din joc, insa centrarea sa vine prea tarziu - apararea timisoreana respinge.
'8 Joc echilibrat - banatenii s-au pregtit pentru un joc de contraatac, Dinamo accepta ideea de a conduce ostilitatile: sut Cristea, peste transversala.
'2 Curtean suteaza din afara careului, la prima actiune ofensiva a meciului.


Citeste mai multe despre   






















9008 vizualizari

  • +7 (17 voturi)    
    Hai Poli! (Marţi, 28 aprilie 2009, 20:48)

    un roman [anonim]

    Hai Poli !!!
    • +10 (18 voturi)    
      Bravo TIMISOARA !!! (Marţi, 28 aprilie 2009, 22:34)

      ardelean [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Sunt clujean si vreau sa felicit echipa Timisoarei pentru victoria din seara asta !!!
      Bravo lor. Au jucat foarte frumos. Merita victoria.
  • 0 (4 voturi)    
    Se da (Marţi, 28 aprilie 2009, 21:41)

    giga [anonim]

    la TV pe undeva?
    • -7 (9 voturi)    
      se da (Marţi, 28 aprilie 2009, 22:04)

      metronom [utilizator] i-a raspuns lui giga

      Barca-Chelsea... fotbal adevarat!
  • +4 (14 voturi)    
    Hai POLI (Marţi, 28 aprilie 2009, 21:50)

    Adi [anonim]

    Hai Poli!!!
  • -2 (16 voturi)    
    ce sa mai zic.., (Marţi, 28 aprilie 2009, 22:32)

    liviu_ [utilizator]

    1 - avem un fotbal de 2 lei
    2 - ftbalistii au un iq cel putin indoielnic ... ma asteptam sa o fure dupa ce au spus timisorenii ca e greu sa se califice
    3 - nu le pasa decat de banii lor
    4 - suporterii sunt si ei indoielnici... in fotbal e ca-n politica... nu tii cu unii, ci esti impotriva alorlalti...

    in concluzie ma intreb: d c dracu pun suflet la echipa asta de 2 lei (ca toate echipele romanesti dealtfel inclusiv nationala), si nu imi vad si eu de viata mea fara sa ma intereseze de niste mercenari care oricum nu ii intereseaza decat banii si un contract in strainatate (pentru mai multi bani)?!?!?!
    • +6 (12 voturi)    
      La Dinamo te referi, nu? (Marţi, 28 aprilie 2009, 22:45)

      zugravu' [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ... ??? Asa se intelege din comentariul tau. Daca asa e, sa stii ca ai dreptate!
      Oricum, felicitari Timisoarei. Au facut un meci "staif", cum se zice.... Chiar ca punctele de la TAS nu prea mai conteaza. Se vede ca sunt cei mai buni sezonu' asta.
      • +3 (5 voturi)    
        da... (Marţi, 28 aprilie 2009, 23:54)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui zugravu'

        la dinamo ma refer...
        oricum nici restu nu-s mai rasarite (vezi partizan ca tot vb. de timisoara)

        si inca odata imi dau seama ca am mare dreptate cu punctul 4 (nu ma refer la tine). intradevar felicit timisoara fost mai buni si gata. dar eu in general ma bucur cand un rezultat ma avanajeaza direct... nu pentru ca vreau raul altora... ce sa zic poate oi fi eu nebun...
    • +4 (4 voturi)    
      fa ca mine (Miercuri, 29 aprilie 2009, 11:59)

      fost microbist [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      si orienteaza-te pe alte sporturi. La inceputul anului am luat decizia sa nu ma mai uit la stirile sportive si nici la divizia A. E o mare pierdere de timp... Numai scandaluri, blaturi, declaratii peste declaratii si fotbal nimic. La OTV nu ma uit de catva ani. Crede-ma, nu am pierdut absolut nimic...
      • -1 (3 voturi)    
        da... (Miercuri, 29 aprilie 2009, 13:37)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui fost microbist

        ai dreptate...
        problema e ca nu pot...
        singuru lucru bun care l-am realizat... a fost ca nu ma uit decat pe livescore la rezultate si nu ma uit la meci ca sa nu ma enervez degeaba... oricum e un inceput :D
        in rest exista liga campionilor, campionatele europene si mondiale (unde nu mergem noi ;) ), F1, tenis etc :D
  • +5 (11 voturi)    
    Uraaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! (Marţi, 28 aprilie 2009, 22:33)

    dorubarbu [utilizator]

    Bravo POLI!!!!!!!!!!
    Pe cand sa ne asteptam si la reprimirea celor 6 puncte (din campionat) luate cu japca???????
    O adevarata lectie de fotbal ati primit dinamovistilor!!!!!!!!
    Poli merita locul 1 in campionat! Asta e clar!
    • 0 (2 voturi)    
      undeva (Miercuri, 29 aprilie 2009, 0:48)

      x_man [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

      spre sfarsit de mai, ceva 23-28, nu mai retin exact
  • +4 (10 voturi)    
    !!! (Marţi, 28 aprilie 2009, 22:36)

    ileana [anonim]

    Timisoooooooooaaaaaaaara! Timisooooooooaaaaaaaaara!
  • +2 (4 voturi)    
    Bravo! (Marţi, 28 aprilie 2009, 23:28)

    dan [anonim]

    Bravo Poli! Bravo Balint (Motoru :), din tot sufletul, incantatoare prestatie, ma simt banatean azi!!!
  • +1 (7 voturi)    
    cupa (Marţi, 28 aprilie 2009, 23:30)

    clujean [anonim]

    clujenii sustin Timisoara atunci cand nu e in competitie directa cu Clujul... iar anul asta se pare ca nu e... Anul trecut si ei ne-au sustinut , acum e randul nostru. Sper sa am ocazia ca in finala cupei sa nu tin cu tm, ci sa sustin cluujuul!! care sa si castige !!!
  • +3 (5 voturi)    
    cei mai bini (Miercuri, 29 aprilie 2009, 0:29)

    anonim [anonim]

    acum se vade care merita cu adevara campionatul
  • -3 (7 voturi)    
    fara sa fiu rau... (Miercuri, 29 aprilie 2009, 0:36)

    me [anonim]

    dar nu e putin cam subiectiv acest articol?

    din titlu reiese ca timisoara a demolat dinamo... dar de fapt a jucat bine pe contraatac si s-a lasat dominata (este o parte din fotbal si nu zic ca e un lucru rau, dar pur si simplu titlul spune altceva...)

    PS: ce naiba aveti mai toti cu dinamo?!?!?!?! mare echipa si timisoara asta... criticati dinamo ca nu a facut treaba in europa... dar PARTIZAN BELGRAD VA SPUNE CEVA?!?!?! anu trecut... cupa uefa... meci cu timisoara...
    cum pot fi percepute total diferit 2 fapte similare ? raspunsul este simplu: subiectivism... (calitatea de baza cred a romanilor... araturi de tradare, linguseala etc)
    • +1 (5 voturi)    
      Nu esti rau....doar putin uituc (Miercuri, 29 aprilie 2009, 7:07)

      Weather [utilizator] i-a raspuns lui me

      Intr-advar Partizan Belgrad ne spune tuturor ceva...
      In schimb Knatpirnufelag si Dinamo Tirana nu spune si nici nu va spune ceva cuiva.Poate numai tie....
      • +2 (2 voturi)    
        era vorba... (Miercuri, 29 aprilie 2009, 13:39)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Weather

        numai de timisoara...

        dinamo a avut parcursurile ei dezastruoase (si apropos de uituc ai uitat polonia varsovia, chiar si nec...)...
        ce vroiam sa zic este ca nu numai dinamo o da in bara... da numai pe dinam vedeti...
    • +1 (5 voturi)    
      se vede acuma (Miercuri, 29 aprilie 2009, 8:42)

      chiti [anonim] i-a raspuns lui me

      acu dupa mult timp cand se baga legea pe arbitri si conducatori din fotbal se vede valoarea lui Dinamo. Acelasi fotbal l-am vazut mereu la ei.
      PS CE A FACUT DINAMO IN ULTIMI 15 ANI?....................... Nimic. Au avut momentul cu seniorul Lucescu in 89-90 (atit).
      • 0 (2 voturi)    
        sa citesti... (Miercuri, 29 aprilie 2009, 13:54)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui chiti

        comentariul meu de mai jos (ultimu paragraf)

        omule... deci ma scoate din sarite faza cu abitrii care ajuta pe dinamo... cand au ajutat pe cluj sau pe steaua nu a vazut nimeni nici o problema sau vre-un blat...
        numai dupa prima ta replica si realizez ca nu am cu cine vorbi... in sensul ca orice as spune eu tot pe a ta o sa o tii... dar sa zicem...
        dinamo a avut mai multe rezultate notabile externe decat crezi tu... vreo 3-4 semifinale daca nu ma insel...
        in ultimii 15 ani nu prea a avut ce-i drept... da inafara de sfertu ala steaua-rapid nici o echipa romaneasca nu a avut performante externe...
    • +2 (6 voturi)    
      fara sa fiu rau (Miercuri, 29 aprilie 2009, 11:49)

      Hinghieru' [anonim] i-a raspuns lui me

      sa iei bataie cu 4-1 nu ti se pare demolare? sau trebuia 5-6 la zero ca sa consideri demolare? E penibil sa cauti scuze la scorul asta...
      • -3 (3 voturi)    
        mai... (Miercuri, 29 aprilie 2009, 13:41)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Hinghieru'

        nu totdeauna scorul reflecta jocul...

        dinamo a jucat mai bine per ansamblu ca timisoara... a atacat mai mult... da in aparare a fost penibila si i-au ars pe contraatac...

        demolare este cand nu ataci nu faci nimic, numai te aperi si primesti goluri
        • +1 (3 voturi)    
          tocmai (Miercuri, 29 aprilie 2009, 14:42)

          Hinghieru' [anonim] i-a raspuns lui liviu_

          Tocmai ce am scris mai sus: e penibil sa cauti scuze la scorul asta. "A jucat mai bine per ansamblu", "i-au ars pe contraatac", nimeni nu-si va aduce aminte peste 2-3 ani, ramane doar rezultatul ("moama, ce le-a tras-o Timisoara?").
          Despre performante: avem macar echipe care s-au calificat in sezonul de primavara, sau macar au jucat in grupele UCL sau UEFA, n-au iesit din preliminarii.
    • 0 (4 voturi)    
      la fel si eu, fara sa fiu rau ... (Miercuri, 29 aprilie 2009, 12:18)

      dan [anonim] i-a raspuns lui me

      Partizan Belgrad e totusi o echipa, pe cand la viata ei, echipa Dinamo a avut performante cu adevata notabile: 17 Nentori Tirana, Elfii lu' peste prajit, etc. Cu scuzele de rigoare, dar nici nu-mi aduc aminte de numele acelor care le-au facut felul dinamovistilor de-a lungul timpului.
      Asa cum cobesc unii si altii pe aici, si eu cred ca Dinamo are sanse sa piarda locul de CL.
      • -1 (3 voturi)    
        repet... (Miercuri, 29 aprilie 2009, 13:46)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dan

        vorbeam ca si altii o dau in bara

        nu am zis ca dinamo nu s-a facut de kko...
        nici eu nu stiu cum ii cheama pe pescarii aia...

        cu sansele la CL sunt de acord... sunt dinamovistii atat de inconstanti (si te inconstienti), incat (desi sper sa mearga in CL) am oarecare indoieli...
        asta mai ales prin faptul ca timisoara poate recupera punctele alea 6 (dar borcea si restu nu realizeaza acestu lucru)

        exprimarea titlului e tot aiurea... pana una alta ce treaba au alea 6 puncte cu dinamo? a adevarat ca ar pune timisoara pe primu loc... da pana una alta si-a facut-o cu mana lui cand a refuzat decizia fifa (putea accepta decizia si sa o atace... si acu era si cu punctele si cu numele si culorile)

        e adevarat ca partizan e totusi echipa, dar totusi e o rusine ca nu s-au calificat...
        + ca (apropos de subiectivismul romanesc)
        cand dinamo a pierdut cu nec... toti "se vede ca sunt varza", "blaturile" , "bine le-au facut" etc etc etc
        la timisoara cu partizan, toti plangeau...
        cum se explica totusi acest fapt?!

        de fapt pe mine asta ma enerveaza, faptul ca numai la dinamo se vad lucrurile rele, la restu nu
  • +4 (6 voturi)    
    pun pariu... (Miercuri, 29 aprilie 2009, 0:50)

    x_man [anonim]

    ...cu cine vrea ca Dinamo se duce la vale, dar nu se duce in liga:D hahaha
  • -1 (3 voturi)    
    "Lectie de fotbal"?? (Miercuri, 29 aprilie 2009, 9:31)

    Claude [anonim]

    Prea mult spus. Asa cum si Craiovei i s-a taiat macaroane dupa ce a batut en fanfare pe Dinamo, asa se va intimpla si cu Timisoara...
  • +1 (1 vot)    
    lectie de fotbal? (Miercuri, 29 aprilie 2009, 10:53)

    luci [anonim]

    atunci cand au furat-o cu 3-0?
    cred ca pe langa jucatori slabi, interesati de bani si contracte cat mai mari si mai ales afara, o contributie insemnata la calitatea proasta a fotbalului nostru o au, nu neaparat in ordinea asta, patronii de cluburi, antrenorii, presa si suporterii...
    ca sa zici ca ceea ce a facut timisoara a fost o lectie de fotbal, ne meritam locul in lume (europa) ca si calitate ....
    felicit timisoara pentru victorie, dar calitativ jocul ei a fost super modest, doar norocul (golul din ofsaid) si prostia fundasilor dinamovisti, care au jucat ca in curtea scolii...
    daca asta este fata unor echipe de CL, mai bine stam acasa..., sau poate jucam cu echipe din liga secunda din tari precum georgia...
  • +1 (3 voturi)    
    CUPA si CAMPIONATUL (Miercuri, 29 aprilie 2009, 11:13)

    Duski [utilizator]

    hai poli ....pe ei pe mama lor!!!!!!!!!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    despre infatuare (Miercuri, 29 aprilie 2009, 11:46)

    Hinghieru' violet, visiniu, ros-albastru, alb-alba [anonim]

    Mai tineti minte cand dinamovistii spuneau dupa meciul cu Rapid ca asta e valoarea celor 2 echipe, cea din acel meci? Acum gasesc penibil tot felul de scuze si spun ca un meci nu conteaza. Asta apropos de subiectivism...
    Tind sa cred ca Borcea este blestemat si ca din cauza lui Dinamo nu va intra in Liga nici anul asta. Mai ales ca arbitriii se cam tem sa nu devina toti colegi de camera.
    Pentru conducerea Dinamo: cum se face ca Dinamo nu merita depunctarea pentru rasism (Turcu: nu merita pedepsita echipa pentru ce striga derbedeii), dar Timisoara ziceti voi ca merita depunctarea pentru culori si alte aberatii ale dinamovistilor din federatie (Lupescu, Prunea etc.).
    Dumnezeu da fiecaruia dupa suflet...
  • 0 (0 voturi)    
    borcea (Miercuri, 29 aprilie 2009, 15:40)

    anonim [anonim]

    Cum vrea Borcea sa i bata pe timisoreni ? Inseamna sa isi bata si amanta Alina si copilul lor si ei sint timisoreni.
  • 0 (0 voturi)    
    nu va bucurati degeaba (Miercuri, 29 aprilie 2009, 16:03)

    ddd [anonim]

    nu va bucurati ca poli a jucat bine ca s-ar putea ca Iancu sa nu fie asa curat si sa fi facut vre-o conventie cu Borcea .. sa vedem peste 2 etape cum vor juca in Groapa ??ca -sar putea sa se cam dea loviti atunci si sa-si plateasca datoria de ieri seara !
  • 0 (0 voturi)    
    div C (Miercuri, 29 aprilie 2009, 17:25)

    greucceanu [anonim]

    de rusine n-ar tb sa vb polistii....sa nu uite ca poli care joaca acum la tm s-a nascut din fulbier prin comuna bragadiru...

    poli aia a lor pt care se lupta sa-si recapete palmaresul joaca pe langa bucuresti prin div C sau D..restul e cancan


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi