Jucatorii lui Udinese au purtat pe San Siro noile tricouri de joc inscriptionate pe piept cu logo-ul Dacia. Acesta este noul sponsor al echipei italiene, care a pierdut cu 5-1 partida cu AC Milan. Andrea Baracco, directorul de comunicare al Renault Italia, a comentat acordul incheiat. "Aceasta sponsorizare reprezinta pentru noi ocazia de a avea un nume important pe tricoul acestei echipe. Vom ajuta si noi sa marim notorietatea brandului Dacia pe piata italiana. Este ocazia de a prezenta aceasta marca publicului tanar interesat din ce in ce mai mult in conditiile in care vanzarile de automobile pe piata italiana sunt in scadere".

Reprezentantii gruparii si-au manifestat multumirea si pe site-ul oficial al echipei de fotbal Udinese. "Prin acest parteneriat se vor confrunta doua echipe care s-au afirmat in domeniile lor si au obtinut succese importante printr-o abordare similara. Ambele echipe sunt tinere, ambitioase si dinamice, in crestere".

FC Arges si Dacia Mioveni sunt echipele din Romania care au mai purtat pe tricouri logo-ul Dacia.