FOTO Incidente grave in Ghencea: razboi intre fani si fortele de ordine

de A.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 22:10 Sport | Fotbal

FOTO Steaua, teatru de razboi
Agentii care asigura ordinea pe stadionul Steaua, precum si jandarmii mobilizati pentru intalnirea Steaua-FC Timisoara, au intrat in conflict deschis cu suporterii bucuresteni, in momentul in care acestia au incercat sa aprinda torte si fumigene. 

Incidentele au izbucnit la Peluza Nord, in debutul intalnirii: fanii stelisti au scos cateva torte  si au incercat sa le aprinda. Angajatii firmei de paza (care este administrata de Catalin Zmarandescu, bodyguardul lui Gigi Becali) au incercat sa opreasca intentia suporterilor. Intrarea fortelor de ordine in sectorul suporterilor a agravat situatia: fanii au ripostat, astfel ca s-a ajuns foarte rapid la ciocniri violente. Un suporter a lesinat si a fost transportat la spital, cu o ambulanta.

Incidentele s-au extins rapid in celelalte sectoare ale stadionului, iar la pauza, galeria Stelei a decis sa paraseasca peluzele Nord si Sud. Suporterii au ramas minute bune in afara arenei si au scandat impotriva fortelor de ordine.
























7250 vizualizari

  • +16 (22 voturi)    
    Sa moara cu totii! (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 22:30)

    eu [anonim]

    Daca ar fi dupa mine, as deschide focul la handicapatii aia, las' sa moara rahatii! As stropi cu benzina si as da cu lansatorul de flacari, sa arda ca sobolanii!
    • -19 (27 voturi)    
      Ti-as da tie foc (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 22:59)

      Arkan [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Ti-as da tie foc, gospodarule!!! Comunist, asta esti. De aia este romania o tara de rahat, datorita militienilor ca tine.
      • +22 (24 voturi)    
        esti pe invers (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 23:10)

        r123 [utilizator] i-a raspuns lui Arkan

        Nu Arkan, Romania e o tara de rahat tocmai datorita necivilizatilor ca aia din tribune, care injura, scuipa, se bat, se tiganesc si asa mai departe. Sau imi zici tu mie ca huliganii astia aduc ceva folos societatii ?
        • +15 (15 voturi)    
          te sustin (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 23:21)

          de acord [anonim] i-a raspuns lui r123

          in ori ce caz.. nu ajuta cu nimic violenta... bine inteles, din contra. unii joaca fotbal.. altii se uita la fotbal.. altii se bat.. fiecare cu ale lui.. dar nu mi se pare corect sa te comporti ca si o maimutza cu spume la gura
      • +6 (6 voturi)    
        Infractorii la puscarie (Duminică, 16 noiembrie 2008, 0:06)

        Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Arkan

        Imbecilitatea ar trebui pedepsita prin lege. Este o infractiune deosebit de grava care trebuie tratata prin puscarie, izolare, lipsirea de drepturi civice si socuri electrice.

        Imbecilii de pe stadion sunt criminali dovediti si trebuie pedepsiti fara mila. Trebuie incetata clementa societatii fata de acesti infractori.
      • +5 (5 voturi)    
        arkan (Duminică, 16 noiembrie 2008, 10:27)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Arkan

        Este semnificativ faptul ca ai ales drept pseudonim numele unui criminal. Acesti asazisi suporteri ar trebui tocati de jandarmi pana ar ajunge sa circule cu scaunul cu rotile, iar jandarmii care au dat lovitura decisiva sa fie premiati cu cate o luna de permisie. Dupa ce in situatia vom avea cateva sute de crimininali autointitulati suporteri, poate ca ceilalti vor reanaliza comportamentul lor pe stadion.
    • -11 (17 voturi)    
      hitler (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 23:04)

      eu [anonim] i-a raspuns lui eu

      tu si hitler, numai bine. vezi poate te ia becali la el in partid
    • +18 (20 voturi)    
      oi pina la moarte (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 23:06)

      meh [anonim] i-a raspuns lui eu

      asa merita.
      daca-s idioti. se tuc turma la stadion sa ii bage bani in buzunar lu becali dupa care se mira ca becali nu pleaca de la echipa. pai in primul rind ca nu are cum sa plece, poate eventual sa o vinda, dar atita timp cit oile proaste ii baga bani in buzunar (din bilete, facind audienta live si la tv care aduce bani din publicitate etc), normal ca nu pleaca, ca nu e prost. oierul mulge oaia si cind nu mai da oaia lapte, o taie.

      in plus "saracii fani" de mielusei ce sunt dau in fotoreporteri si alti nevinovati pe strada. acum sunt sigur ca pozeaza in victime.

      i-a mincat in koor sa aprinda torte cind e ilegal, cind au venit aia sa le ia au sarit la bataie, si acum se mira ca si-au furat-o.

      zice bine "eu" - sa ii omoare, ca-s prea prosti sa ne respire noua oxigenul. si sa le vinda organele ca sa se stringa bani la buget pt salarii la profesori. win-win situation.
    • -6 (8 voturi)    
      ... (Duminică, 16 noiembrie 2008, 0:25)

      petronius [anonim] i-a raspuns lui eu

      refulatule, du-te inapoi la warcraft si omoara pixeli acolo... esti si tu puternic din spatele tastaturii frustratule, ca daca iesi din bloc te pun baietii sa sari la castana? hahhahahahaha
    • -4 (6 voturi)    
      Vezi ca iti dai foc singur (Duminică, 16 noiembrie 2008, 0:29)

      unu [anonim] i-a raspuns lui eu

      "foc", "flacari", "sa moara", "sa arda", "sobolani". Prietene, dupa ce esti ca esti malefic esti si prost.
      Se spune "a deschide focul impotriva" nu "a deschide focul la" - ca nu esti la aragaz. Si, caporale, vezi ca nu e "lansator de flacari" e de fapt aruncator de flacari. Stropitul cu benzina, crede-ma, e inutil daca intentionezi "sa dai" cu "lansatorul de flacari", permaganatul de potasiu - KMnO4 daca imi amintesc bine, arde si sub apa. Oricum, la cat de prost esti risti sa iti dai foc singur. Lasa benzina.

      Du-te si culca-te. Pari obosit. Rau de tot.
      • +2 (2 voturi)    
        Ai ratat (Duminică, 16 noiembrie 2008, 11:06)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui unu

        ideea discutiei.
      • +1 (1 vot)    
        memorie (Luni, 17 noiembrie 2008, 11:04)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui unu

        nu iti amintesti bine! KMnO4 nu arde deloc! e de apreciat intentia de a demonstra un spirit enciclopedic intr-o discutie despre fotbal
    • +1 (1 vot)    
      in america (Luni, 17 noiembrie 2008, 0:53)

      ionescu vasile [anonim] i-a raspuns lui eu

      este atata ordine inclusiv pe stadion,meciurile sunt evenimentefiecare stie cate are voie,nimeni nu ia pararea jigodiilor ca in presa noastra( cateodata).imi place atitudinea celor ce au comentat stirea,mai avem si onaore de romani,nu suntem toti huligani,cand o sa mergem si noi cu familia la meciuri?
  • +14 (16 voturi)    
    Ai perfecta dreptate (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 22:47)

    Gogu extremistu [utilizator]

    Impuscati fara discutie ! Ai idee ce ai pati in America daca ai da cu un scaun in capul unui politist ? Ce drepturile omului ? Ce Tweety a tinut cont de ceva cand l-a batut pe ziarist cu lantul ? Criminali nenorociti ! Omorati-i ca pe viermi !
  • +12 (16 voturi)    
    Zdrobiti-le oasele!! (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 23:14)

    Beson [anonim]

    Batuti pana la sange si calcati in picioare ar trebui acesti huligans! Si cand nu mai misca tot i-ar mai trebui cativa bocanci in cap sa fiti siguri ca si-a luat portia! Niste animale asta sunt! Pentru animale trebuie masuri radicale! Fortele de ordine ar trebui dotate cu aruncatoare de flacari!
    • +3 (3 voturi)    
      Animale? Ce rasa? rasa omeneasca.. (Duminică, 16 noiembrie 2008, 8:08)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui Beson

      animalele se lupta fara motiv?
      Animal e un compliment.
  • +9 (11 voturi)    
    In sange! (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 23:31)

    Ilici Lenin [anonim]

    Batuti pana la sange si calcati in picioare ar trebui acesti huligans! Si cand nu mai misca tot i-ar mai trebui cativa bocanci in cap sa fiti siguri ca si-a luat portia! Niste animale asta sunt! Pentru animale trebuie masuri radicale! Fortele de ordine ar trebui dotate cu aruncatoare de flacari!
  • +8 (14 voturi)    
    Aia din poza inca mai merge... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 23:31)

    Beson [anonim]

    ..pe propriile picioare! Nu e corect! Trebuia sa il vad tarat de un picior de catre fortele de ordine cu capul plin de sange siroind in urma lui! Cum adica, doar l-au zgariat un pic?! Pai nenorocitii astia ii dadeau jandarmului cu caramizi in cap daca ar fi apucat! Eu nu l-as fi lasat pana nu vomita sange.
    • +10 (14 voturi)    
      mdeah (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 23:53)

      je [anonim] i-a raspuns lui Beson

      Inteleg ca sunt fani, dar care e ideea sa te bati ca BOUL cu toata lumea si sa mai bati si aiurea lumea pe strada? Pentru ce trebuie sa-ti arati iubirea pentru niste tarani care alearga pe un camp distrugand bunurile altora? De ce trebuie sa fii asa dobitoc?
      Toata "lumea buna" citeste ziarul de sport, dar n-au pus in viata lor mana pe carte.

      Cand o sa vad la televizor ca i-au exterminat, o sa fiu si eu in sfarsit fericit. Cu animalele astea nu exista metoda de comunicare.
  • +8 (12 voturi)    
    ar trebui starpite aceste animale.... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 23:56)

    laurica [anonim]

    Ce fel de forte de ordine avem daca nu sant in stare sa stavilesca iesirile animalice ale acestor derbedei?Ma cuprinde greata cand ii vad pe acesti cretini isterici ce ar trebui striviti cu bocancii.
  • +5 (7 voturi)    
    Civilizatieeeee.....unde esti??? (Duminică, 16 noiembrie 2008, 0:28)

    pixel [anonim]

    Daca s-ar darama stadionu ala intr-o zi, sa va adune numai pe bucati de sub bolovani ash fi cel mai fericit; S-ar dubla IQ-ul mediu al tarii
  • -11 (17 voturi)    
    turma de romani (Duminică, 16 noiembrie 2008, 0:28)

    petronius [anonim]

    meritati un nou ceausescu! mi-e rusine ca sunt roman cu exemplare ca voi! bataia a fost declansata de oamenii lui becali trimisi in galerie, masa manipulata fara discernamant! va doresc sa ajunga jiji presedinte si sa va bata cum cracniti ceva pana va vine mintea la cap... va apucati sa dati cu degetele in tastaturi fara sa stiti substratul... tzara de slugi si lingai!
    • +8 (8 voturi)    
      Ia-ti substratul si....stii tu... (Duminică, 16 noiembrie 2008, 1:50)

      pixel [anonim] i-a raspuns lui petronius

      Nu stiu cum sa iti explic, dar pe noi ne doare la patina cine o inceput bataia si cine o terminat-o. Ideea e ca ne-am scarbit de acelasi comportament meci de meci....BATAIE!!!

      O parte din cei implicati nici nu stiu cine cu cine o jucat, si cat s-o terminat meciu....ei pur si simplu au mers sa se bata...ca-n epoca de piatra...

      In legatura cu jiji presedinte...Chill. Vorbim cu coreeni sa ne imprumute o nucleara. Ne-o detonam singuri...si gataaa...mai mult oxigen pentru tarile civilizate...

      Pfai....o fost greu sa scriu atata fara sa te injur
    • +4 (4 voturi)    
      ha (Duminică, 16 noiembrie 2008, 8:11)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui petronius

      Ti-ai luat-o pe cocoase? Daca te pune dracu sa te pierzi vremea pe la meci....
    • +5 (5 voturi)    
      Victimo... (Duminică, 16 noiembrie 2008, 9:33)

      SirBDD [anonim] i-a raspuns lui petronius

      Ce cautai la stadion? Daca bataia a fost declansata de oamenii lui Becali care pesemne au vrut sa justifice utilitatea si salariile agentilor lui Zmarandescu, dupa cum zici tu, atunci ar trebui sa iti dai seama ca Ghencea a devenit o scena privata pe care actioneaza marionetele lui Becali. Te simti o astfel de papusa?
      Substrat nu prea exista cand vine vorba de turma de oi, e ca si cum ai spune o baba tanara. Om merita noi un Ceausescu dar lasa-ma sa te anunt ca tu deja beneficiezi de unul pe Ghencea si vad ca nu iti dai seama, sau pasiunea pentru echipa Steaua si lipsa unui serviciu care sa te epuizeze 10h pe zi iti permit sa ajungi acolo pe stadion ca sa ti-o incasezi si sa vi apoi pe reteaua publica Internet sa te plangi ce victima neinteleasa esti tu?
      Scuza-ma dar prostia si domnia se platesc.
    • +1 (3 voturi)    
      . (Duminică, 16 noiembrie 2008, 10:19)

      Ivanu [anonim] i-a raspuns lui petronius

      si de ce nu ne spui tu care e substratul?
      aceste animale, suporteri ultras, fac acelasi lucru la meciuri de ani de zile, deci pt ce ar fi iertati?
      ar trebui batuti sora cu moartea, poate asa se mai calmeaza
      P.S. un scaun in capul unui politist, in SUA, era echivalenta cu neutralizarea imediat a agresorului prin impuscare. daca mai misca dupa e alta problema si politistul e doar in legitima aparare
  • +3 (3 voturi)    
    Coincidenta prea mare (Duminică, 16 noiembrie 2008, 0:56)

    Marius [anonim]

    Ca la primul meci in Ghencea de cand a plecat lacatus ( si de cand suporterii au pornit impotriva lui Becali) sa apara incidente dupa ce 2 ani nu au fost incidente in Ghencea. Stiu ca multi is golani din suporteri dar nu va lasati manipulati. Iar ala cu politistul in SUA. De acord cu tine, dar la politisti nu la o firma privata de paza care in loc sa asigure ordinea executa ordinele lui Becali
  • 0 (6 voturi)    
    Bataia rezolva ceva? (Duminică, 16 noiembrie 2008, 1:40)

    Mihai [anonim]

    Bine mai fratilor, inteleg ca nu va plac suporterii batausi (nici mie). Dar vorbind despre "exterminari", "aruncatoare de flacari", "calcat pe cap cu bocancul", "animale", promovati un discurs asemanator cu al lor. Idea ar fi ca societatea sa integreze cumva in civilizatie pe cei care nu s-au integrat, nu sa ii "extermine". Demonizarile si ""calcatul pe cap" nu vor aduce civilizatia pe stadion. Nu stiu daca bataia si frica sunt sificiente. Ele trebuie suplinite de un efort civilizator pe care macar discursiv il putem face.
    • 0 (0 voturi)    
      N-ai cu cine frate, n-ai cu cine... (Luni, 17 noiembrie 2008, 12:11)

      Gogu extremistu [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Niste...suporteri...
  • 0 (4 voturi)    
    Suporterii merita batuti (Duminică, 16 noiembrie 2008, 2:46)

    adrian_t [utilizator]

    TRAIASCA pumnu in gura, picioru in cap, si bastonul peste ceafa la suporter!!!
  • +4 (4 voturi)    
    sa se joace fara spectatori (Duminică, 16 noiembrie 2008, 7:16)

    fara spectatori [anonim]

    In primul rind arestati. asa a scapat anglia de hooligans. in al doilea rind, toate meciurile, pina la sfirsitul campionatului sa se joace cu portile inchise iar terenurile suspendate. in al treilea rind sa nu fai fie transmise la tv.
    pentru acesti asa zis suporteri infiintate tribunale care sa-i judece in maxin 24 ore, iar sentintele sa fie date cu ani grei de puscarie.
    vreau sa vad reactia nasului sandu si a lui mitica. nu meritam sa organizam nici un fel de campionat european sau mondial.
  • +3 (3 voturi)    
    Ciocniri violente? (Duminică, 16 noiembrie 2008, 8:15)

    Criss [anonim]

    ."...Intrarea fortelor de ordine in sectorul suporterilor a agravat situatia: fanii au ripostat, astfel ca s-a ajuns foarte rapid la ciocniri violente. "
    Cum este posibil ca fanii sa riposteze (de fiecare data la un meci) si nimeni, nici o autoritate din Romania sa nu faca nimic. In afara de a trimite fortele de ordine care, dupa cum constatam, ies la fel de sifonate din astfel de conflicte. De ce nu se interzic, de exemplu, toate meciurile pentru un an de zile? De ce nu se inchid stadioanele? De ce nu exista macar un singur responsabil pentru astfel de acte de violenta? De ce, si mai ales de cand, s-a transformat fotbalul, dintr-un joc, intr-un adevarat razboi care face victime? Cum este posibil ca la Petrila sa moara oameni care-si castigau o paine si la Bucuresti politia sa-si piarda timpul pazind, ce?
    Niste ...fani? Care fani? Ce om normal la cap se duce ca spectator la ceva ce ar trebui sa-i faca placere si ajunge la violente inimaginabile? Poate ar fi cazul sa se faca niste cursuri de responsabilizare pentru cei ce sunt pe cele mai inalte functii din ministere. Autoritatea statului roman si implicit a institutiilor sale este in zdrente. Nimeni nu asculta pe nimeni, nimeni nu respecta pe nimeni, nimeni si iar nimeni.
  • -2 (2 voturi)    
    dada (Duminică, 16 noiembrie 2008, 9:15)

    calinutz [anonim]

    NU SUNTETI DIFERITI DE SUPORTERI. ATATA VIOLENTA. DACA ATI AVEA ALTE PRINCIPII, ATI REACTIONA LA FEL CA CEI DIN TRIBUNE....
  • 0 (2 voturi)    
    steaua (Duminică, 16 noiembrie 2008, 10:08)

    Arkan [utilizator]

    Ceea ce s-a intamplat la Steaua-Timisoara nu e nicidecum asa cum a relatat o parte din presa. S-a spus, ca zmarandescu a intrat in peluza ca sa linisteasca suporterii. “Un număr consistent de spectatori s-a luat la bătaie cu agenţii de pază! Zmărădescu a coborat şi el în peluză pentru a opri incidentele.” (GSP )Fals. zmarandescu a venit acolo cu un singur scop, sa se bata! Primul lucru pe care l-a facut a fost sa loveasca in stanga si in dreapta lui. Sustinut de alti golani ca el, angajati sa aiba grija de securitatea de la stadion, acesti huligani au lovit cu incrancenare in tot ce le-a iesit in cale. Mai mult, au folosit arme cu electrosoc intr-un mod de-a dreptul barbar. Unul dintre baietii implicati in scandal s-a ales cu o lovitura pe obraz, provocata tocmai de aceasta arma. Cum e posibil sa pui electrosocul pe fata unui om si inca sa te afli in libertate?
    • +1 (1 vot)    
      fiindca pari a cunoaste de unde a plecat problema (Duminică, 16 noiembrie 2008, 14:35)

      mgh [anonim] i-a raspuns lui Arkan

      De ce a venit in galerie? doar ati injurat ?
      Daca este adevarat ceea ce spui , s-a luat de voi si nu ati facut absolut nimic, atunci voi suporterii 10-50 -100 dati in judecata firma de paza particulara; ca dovezi cereti clubului Steaua, in cazul in care nu ati reusit sa faceti poze chiar voi, inregistrarile video din tribuna - sigur le au. Nu mai recurgeti la violenta fiindca al din capul satului de aceea si plateste bani grei la firma de paza. Mai mult daca nu-ti place cum joaca echipa pleci iar alta data te uiti la meciuri unor echipe din afara tarii ,asta daca iti place doar fotbalul.
    • +1 (1 vot)    
      minciuni (Duminică, 16 noiembrie 2008, 17:50)

      RR [anonim] i-a raspuns lui Arkan

      pana la urma, fotbalul romanesc e plin de derbedei si de handicapati. de la mitica, sandu, gigi, pana la ultimul bou cu fular. cum de s-a ajuns asa, ca fotbalul sa prinda numai si numai la retardati, si doar ei sa se ocupe de el? nu poti fi sanatos la cap si sa dai dovada de asemnea comportament.
  • -2 (2 voturi)    
    Nu va mai mirati (Duminică, 16 noiembrie 2008, 10:21)

    Dan [anonim]

    Ati distrus profesorii in ochii elevilor si parintilor acestora,aveti pitecantropii pe care ii meritati.
  • 0 (0 voturi)    
    mda... (Duminică, 16 noiembrie 2008, 10:32)

    liviu [anonim]

    eu sunt de parere ca sefu jadarmeriei ar trebui sa zboare (prea multe incidente in ultimul timp, si mult prea mult sange la suporteri (bastoanelealea nu te fac sa sangerezi)) si de asemenea suporterii care se bag sa nu mai calce pe stadioane minim 5 ani de zile...

    cu alte cuvinte la chestia asta de vina au fost si jandarmii si suporterii deci ambele parti ar trebui sanctionate!

    PS: vina cui e ca au intrat (iar) cu torte??? daca-si faceau treaba nu se intampla nimic
    • +2 (2 voturi)    
      RE: mda... (Duminică, 16 noiembrie 2008, 11:10)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      Ce treaba are seful Jandarmeriei? Daca nu stiai, ordinea pe statioane trebuie mentinuta de firme private si numai in cazuri exceptionale SUNT CHEMATI jandarmii.
  • +1 (1 vot)    
    efectul becalizarii (Duminică, 16 noiembrie 2008, 10:51)

    acidutzu [anonim]

    Din start ,este o miscare anti Becali,Desi reprobabil ,gestul galeriei este un mesaj pentru Becali, pe care ar trebui sa- l perceapa ciobanul ca pe un semnal al capatului de drum.A compromis tot ce era de compromis palmares,trecut, blazoni la clubul Steaua Intr-un cuvint,prin comportamenul sau ,vulgaritate,etalarea fara pic de rusine a bunastarii ,a,inbiubarii,comportamentul discretionar in relaetile cu antrenorii,iar acum a sosit vremea culesului pentru cioban si camarila lui.
    • +1 (1 vot)    
      RE: efectul becalizarii (Duminică, 16 noiembrie 2008, 11:13)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui acidutzu

      Aceasta nu este o miscare anti Becali. Ba din contra, ii face jocul ciobanului!

      O miscare anti Becali este sa nu mai mearga nimeni in Ghencea (indiferent ca e intrarea libera sau nu, ca e joc din Liga I sau din Liga Campionilor). De asemenea, dupa cum s-a mai spus, nici la televizor sa nu mai urmareasca nimeni meciurile Stelei si nici un obiect promotional cu emblema clubului sa nu mai fie cumparat.

      Vrei sa lupti impotriva lui Becali, il arzi la buzunar.
  • +2 (2 voturi)    
    torte??? (Duminică, 16 noiembrie 2008, 11:42)

    danA [anonim]

    Am inteles ca bataia a inceput ca suporterii stelei vroiau sa aprinda torte iar oamenii de ordine nu i-au lasat . Cum au putut intra pe stadion cu asa ceva ?? O torta are dimensiunea unei brichete ?? de nu a putut fi depistata la intrare in stadion ??? Acesti indivizi platesc bani grei pe un bilet ca sa faca ei circ sau sa se uite la un spectacol ??
  • +1 (1 vot)    
    Lipsa de educatie, lipsa de cultura (Duminică, 16 noiembrie 2008, 12:04)

    georgescu [anonim]

    Si-au spus cuvantul aceste lipsuri.
    Aia sunt niste gorile care nu au citit o carte vreodata, care nu au stat in preajma parintilor sa fie educati, care nu au fost pe la scoala. Ei se gandesc numai la scandaluri, flegme, injurii, devastari, profanari..... per total la nimic bun sau folositor unei societati.
    Macar daca am fi avut si o legislatie buna, sa ii fi pedepsit cu inchisoarea pe acele animale.
    Mi-e din ce in ce mai scarba de aceasta natie bolnava din Romania !!!!
    • -1 (1 vot)    
      Adevarul? (Duminică, 16 noiembrie 2008, 12:37)

      Stan [anonim] i-a raspuns lui georgescu

      Eu cred ca nu legea care sa pedepseasca este problema numarul unu. Cred ca profilaxia este cea mai importanta.
      In fond copilul si apoi tanarul implicat in bataile de pe stadioane este sensibil la ce vede in societate. El vede familii dezorganizate cu parint plecati la munca in strainatate, parinti care nu au timp sa se ocupe de ei. El vede parinti care beau, care se agreseaza in familie, care se inseala unul pe altul. Ei vad ca reusita in Romania nu tine de munca si invatatura ci de "descurcare" adica furt sub diverse forme. El vede si aude o societate intrega care isi bate joc de cel educat si cu cultura care moare de foame dar ridica in slavi indivizi ca Becali, Patriciu, Tiriac si altii ca ei. In fond copilul si apoi tanarul care se bate pe stadioane este creatia societatii romanesti bolnave. Il pedepsim pe el sau pe cei ce l-au adus aici si care il vor asa pentruca numai astfel pot controla o societate intrega?
  • 0 (0 voturi)    
    huliganii de pe stadioane... (Duminică, 16 noiembrie 2008, 12:54)

    constantin [anonim]

    care se autointituleaza pompos 'suporteri' au facut dintr-un sport placut o dejectie. inainte te puteai duce cu sotia/copilul pe stadion sa asisti la un eveniment sportiv, acum nu se mai poate asa ceva! acesti indivizi bolnavi, sar la bataie din te miri ce, injura ingrozitor, scuipa, intr-un cuvant se comporta ca niste animale. am asistat asta-vara la o faza incredibila: in statia de tramvai, intorcandu-ma de la servici, cativa 'suporteri' ai stelei vroiau sa bata un batran pentru ca avea umbrela in culori alb-rosu! absolut inimaginabil! acesti indivizi ar trebui izolati, altfel riscam sa se ajunga la lucruri din ce in ce mai rele. sa vedeti cum devasteaza metrourile, tramvaiele, ataca oamenii pe drum in timp ce se duc spre meci! cineva trebuie sa ia atitudine si rapid. nu mai trebuie lasati sa se adune in grupuri; deja au devenit un pericol la adresa societatii.
    p.s. nu sunt de acord cu termenii si limbajul folositi: sobolani, sa-i ardem, calcati pe cap etc. parca ati face parte din aceeasi sleahta. trebuie luate masuri, dar nu in halul asta. EXISTA LEGE, IAR DACA NU ESTE SUFICIENTA SA INSTITUIM ALTE LEGI SPECIALE; SA INTERZICEM FOTBALUL PE O PERIOADA DE 1-2 ANI ETC.
  • 0 (0 voturi)    
    de ce? (Duminică, 16 noiembrie 2008, 17:47)

    RR [anonim]

    fotbalul s-a dus efectiv dracului. la stadion merg numai handicapatii care isi dau in cap unul altuia. cat de tampit poti sa fii sa faci ce fac specimenele astea? pana si cimpanzeii sunt mai inteligenti. numai o bataie buna, cu oase rupte,f racturi deschise si dinti scosi cu ranga le mai baga mintile in cap. asta merita. asa-zisii "suporteri", haindicapati de doi lei, care merita inchis undeva departe de civilizatie si dresati, pana evolueazi la conditia de oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    as dori sa stiu..... (Duminică, 16 noiembrie 2008, 20:16)

    adam [anonim]

    ...pana unde poate impinge violenta o fiorma particulara de paza ? indiferent ce ar fii, sunt doar niste golani batausi angajati de alt bataus in slujba unui cioban, incult si mitocan. daca nu se iau masuri, acesti derbedei organizati sub denumirea de "firma de paza" vor putea face orice maine -poimaine ! iar primitivul ala de zmarandescu parca si candideaza la parlamentare din partea partidului behaitoarelor !!
    Vai tie Romanie !
  • 0 (0 voturi)    
    ordine si disciplina pe stadioane (Duminică, 16 noiembrie 2008, 22:42)

    petre [anonim]

    Pai fratilor, de ce sa mai platim jandarmii sa isi bata capu su bastoanele de nulitatile alea sociale din tribune??? Pai detinutii din Jilava, Craiova, Aiud stau si consuma banii tarii degeaba, pai astia cu mainile goale fac ordine in tribune, manaca suporteri dimineata, la amiaza si de cina... inca azi si maine de huligani se pretind suporteri, sa piara acolo toti ca si clotzanii!!!!!!!! Huuuuuuuuooooooooooooo
  • 0 (0 voturi)    
    creier de jandarm (Luni, 17 noiembrie 2008, 6:03)

    john [anonim]

    imbecilii dau din gura si n-au fost la 5 meciuri in ultimii 10 ani sau cand se duc pe stadion striga "ba, stai jos cu steagul ala, ca nu vedem!"
    oamenii au vrut sa aprinda tortze si au venit peste ei animalele lu' Becali (Zmarandescu & Co) + animalele de jandarmi. La Roma cu Lazio erau tortze aprinse in peluze si n-a sarit polizia la bataie. Cum se face ca in Ghencea au sarit sa-i bata nu numai pe oamenii din galeria de la Peluza Nord, dar si pe cei de la peluza Sud sau pe cei aflati in tribuna a II-a?! Asadar, brusc, oameni aflati peste tot in stadion si-au pierdut brusc mintile si au devenit huligani? probabil ca da, caci eu sunt convins ca dl. Zmarandescu, un gentleman cu maniere aristocratice si intelect stralucitor sau comandantii jandarmilor, nici pe departe niste brute imbecilizate ale militiei, nu puteau sa dea ordin vitelor din subordine sa atace in toate coltzurile stadionului.
    Dand dovada de o civilitate desavarsita, unii idioti care comenteaza pe aici incita la violenta impotriva membrilor galeriei Stelei. Ce va phute pe voi grija?
  • 0 (0 voturi)    
    Vb degeaba. (Luni, 17 noiembrie 2008, 11:59)

    Paul [anonim]

    Vorbiti in nestiinta de cauza. Spuneti ca ar trebui toti batuti si omorati....da niciunul dintre voi nu stie ca l-au batut si i-au dat cu electrosocuri pana l-au scos lesinat pe un baiat de 15 ani care venise cu prietena la meci...absolut nevinovat.....au intrat zmarandestii inconstienti pe stadion si au carat in dreapta si in stanga pumni....nimeni nu stie ca si zmarandescu a fost pus la pamant intre scaune dupa ce dadea in toate partile fara motiv.....In mod civilizat se asteapta finalul si apoi se ridica vinovatii. Sunt inregistrati, exista o baza de date cu aproape toti cei prezenti la stadion care contine atat poza cat si adresa fiecaruia. Este abaza de date a politiei.....asa ca se putea termina intr-un mod elegant totul daca nu se intra in forta in tribuna....absolut ineficienta aceasta optiune aleasa de oile lu' becalii..asa zisi zmarandesti. Parerea unei persoane ce a fost prezenta la incident...nu ca altii care vb din auzite....auzi....au fost evacuate peluzele....AM PLECAT DE BUNA VOIE!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Prafu sa se aleaga de toti..... (Luni, 17 noiembrie 2008, 16:53)

    Silvia [anonim]

    de toti jandarmi si de firma de paza a lui zmarandescu ....sunt nistre cretini ....Nu au procedat bine tot a pornit de la ei .. si nici un caz din cauza suporterilor ... eram pe stadion ... daca puteam ias fi omorat pe toti...sunt niste inculti....cu muschi mari si cu capu mic ... ei sunt vinovati pt tot ce a fost acolo ...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri