UPDATE Piturca, la iesirea de la DNA: De ce sa fiu vinovat, am impuscat pe cineva?

de Vlad Epurescu     HotNews.ro
Joi, 16 octombrie 2008, 17:14 Sport | Fotbal

Piturca, luat in primire de procurori
Foto: AGERPRES
Victor Piturca a fost intampinat pe Aeroportul Henri Coanda de procurorii DNA, care aveau un mandat de aducere pe numele selectionerului. Piturca a fost citat in cazul Valiza, insa a refuzat sa se prezinte la audieri.

Selectionerul s-a intors in tara de la Viena, acolo unde a urmarit partida Austria - Serbia. Procurorii au actionat in baza unui mandat de aducere pe numele lui Victor Piturca. Alineatul 3 al articolului 183 din Codul de Procedura Penala prevede faptul ca persoanele aduse cu mandat, potrivit alin. 1 si 2, nu pot ramane la dispozitia organului judiciar decat timpul strict necesar pentru audierea lor, in afara de cazul cand s-a dispus retinerea ori arestarea preventiva a acestora. Procurorii ii vor aduce lui Piturca la cunostinta acuzatiile care i se aduc, dupa care va fi eliberat. "Am fost asteptat la aeroport de doi procurori care aveau mandat de aducere, asa ca a trebuit sa ma duc imediat la DNA. Unde ma luati, am treaba, trebuie sa dau interviuri presei", a apucat sa spuna Piturca, asteptat la aeroport de ziaristi pentru a afla impresiile selectionerului despre evolutia Serbiei in meciul cu Austria. Piturca a fost insotit la Viena de Stefan Iovan si Dan Apolzan si nici ei nu si-au dat seama de ceea ce se intampla pe aeroport!

Joi, 9 octombrie, Victor Piturca, a fost pus sub invinuire de procurorii anticoruptie in dosarul Valiza, fiind acuzat de favorizarea infractorului. Piturca este acuzat ca ar fi semnat, ca martor, precontractul incheiat, in fals, intre Becali si un om de afaceri din Cluj, Radu Marino, pus, de asemenea, sub invinuire. Contractul, semnat in fata avocatului Alina Ciul, avea ca obiect cumpararea de catre Becali a unui teren aflat in posesia lui Marino, in Cluj. Piturca a negat ca respectiva suma de bani ar fi fost pentru motivarea jucatorilor Universitatii Cluj, pentru ca acestia sa invinga CFR Cluj in ultima etapa a campionatului trecut.

La iesirea de la audieri, Piturca a spus ca nu a primit decat o singura citatie. "Eu am fost citat la vechiul domiciliu. De fapt, nu am primit decat o citatie, care a fost trimisa pe adresa FRF. Scopul antecontractului era clar, un act de vanzare-cumparare. Nu am fost luat de politie, ci de doi procurori in civil. Ei au discutat la DNA cu avocatii mei. De ce sa fiu vinovat, ce, am impuscat pe cineva?"




















9002 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    piti la puscarie (Joi, 16 octombrie 2008, 17:18)

    Arkan [utilizator]

    Pitzi, lasa-ne si du-te de mana cu mitica la parnaie!!!
    • +1 (1 vot)    
      idiotenie (Vineri, 17 octombrie 2008, 16:40)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Arkan

      e bine ca macar impuscatul are conotatii negative in etica lui Piturca, se pare ca orice altceva (inclusiv trisatul in cazinou) sunt chestiuni perfect etice.
  • +11 (13 voturi)    
    egalitate (Joi, 16 octombrie 2008, 17:29)

    iul [anonim]

    De ce rusine bai becali ? Fiindca aveti jeep-uri si valize ? Nu conteaza daca Piturca e vinovat sau nu. Dar, cata vreme politia ma poate ridica oricand pe mine - simplu cetatean, trebuie ca si 'vedetele' sa aiba parte de acelasi tratament.
  • +7 (9 voturi)    
    pitzi pitzi (Joi, 16 octombrie 2008, 17:30)

    radukku [anonim]

    la zdup cu el si cu toti coruptii din romania!
  • +8 (8 voturi)    
    Era si cazul (Joi, 16 octombrie 2008, 17:30)

    Razvan [anonim]

    Pai nu stiu de ce ar trebui sa ne miram...doar este obisnuit dl. Piturca cu politia..
    Sau a uitat sa mai joace barbut si etc..?!!!

    Iar simplul fapt ca avem un 4 clase ca antrenor nu il scuza cu nimic in fata legii. Putea sa fie si Patriarhul echipei nationale de agramati - jucatori de fotbal, tot nu era mai presus de lege.

    Parerea mea...
  • +9 (9 voturi)    
    Este o rusine! (Joi, 16 octombrie 2008, 17:32)

    Suporter [anonim]

    Este o rusine! e adevarat.
    Rusinea cea mai mare e ca echipa nationala e condusa de asa om, un penal de 2 lei.
    E o rusine ca echipa fanion a Romaniei, Steaua, a incaput pe mainile unui parvenit, care asteapta sa i se arunce toti la picioare cand ii improasca cu bani.
    Pfui, drace!
  • +5 (5 voturi)    
    sa te ia jiji! (Joi, 16 octombrie 2008, 17:34)

    roman [anonim]

    steaua nu mai e steaua de cand ti-ai bagat coada pe ghencea.

    steaua este acum echipa becali
    nationala nu mai e a romaniei ci a clanului becali

    ati distrus fotbalul romanesc cu dragomir si mircea sandu............

    la puscarie cu voi
  • -21 (21 voturi)    
    imi pare rau (Joi, 16 octombrie 2008, 17:38)

    tsunami [utilizator]

    imi pare rau dar de data asta sunt de acord cu becali.
    e o rusine ca antrenorului echipei nationale (nu pitzurca, ci oricare ar fi el) sa fie ridicat cu pompa de politie.

    imi e jena cand citesc asa ceva
    • +6 (6 voturi)    
      Da de ce iti este rusine?.. (Joi, 16 octombrie 2008, 20:07)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      S-au invatat cu totii sa dea cu tifla la DNA.... Isi zic: "CE poate sa-mi faca daca nu ma prezint? Imi iau caii de la bicicleta!"....

      La o astfel de atitudine, o astfel de masura.

      Dar ca nu se prezinta cand este citat, nu-ti este rusine?... Probabil ca vrei sa se roage in genunchi la el sa se prezinte...
  • +12 (12 voturi)    
    ...dura lex. (Joi, 16 octombrie 2008, 17:39)

    sed lex [anonim]

    Bravo procurorilor. Legea e pentru toti si nicaieri nu scrie ca vreun jmecher barbugiu poate scuipa semintze in capul procurorilor. Daca vad faza asta si cu Jiji behehehe-rbecali chiar ca ma apuc sa imi platesc impozitele fara intarziere. Ar mai fi si altii care ar trebui sa beneficieze de acelasi tratament , ca de par egzamplu Ion Iliiiiescuuuuuuuu- prima dona KGB-ista ( asta ca sa nu ii spun carpa, ca deja e zdreantza batrana).

    Inca o data BRAVO procurorilor care incep sa le dea peste dejetutze jmecherilor care ced ca se pot trage de sireturi cu cine vor, unde vor si mai ales cand vor ei.
  • +10 (10 voturi)    
    FC Penitenciarul (Joi, 16 octombrie 2008, 17:42)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Uite acum ar avea ocazia sa faca o echipa la puscarie si sa arate ce antrenor mare este. Acum imi explic de ce il sustinea Becali pe Piti, hahalerele se ajuta reciproc, nu?
  • +7 (7 voturi)    
    pai pe vremea lui Hitler... (Joi, 16 octombrie 2008, 17:42)

    ioio [anonim]

    Daca nu te prezentai la citatii, erai dus direct la curtea martiala si scapai doar cu un verdict gen " tratament cu plumb" ... :D
  • +5 (5 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 16 octombrie 2008, 17:50)

    Ovidiu [anonim]

    Legea e lege pentru toti . Daca s-a sustras pana acuma ,atunci e cazul sa fie luat pe sus ,ca si oricare alt cetatean.
    Sau in mintea unora ,numai uni pot fi luati pe sus ,aia de muncesc ca prosti toata ziua si nu se ocupa cu smecherii! mmmmmmmmmmm
    .Restul care au meleoane si meleoane din combinatii si smecherii ,trebuie invitati ca la nunta sau poate chiar rugati "hai te rog prezintate la procuratura ,pls pls".
  • -4 (6 voturi)    
    Henri, nu Henry (Joi, 16 octombrie 2008, 18:00)

    Dumitru [anonim]

    Domnule Epurescu, inca mai aveti timp sa corectati numele marelui om de stiinta roman pe care l-ati anglofonit (sper) fara voie..N.R. Multumim. Am corectat.
  • +3 (3 voturi)    
    Un fapt grav si ingrijorator (Joi, 16 octombrie 2008, 18:10)

    Claude [anonim]

    Victor Piturca nu pleaca de la Nationala decit umflat de procurori.
  • +3 (3 voturi)    
    Lasa-ne lasa-ne (Joi, 16 octombrie 2008, 19:03)

    piti [anonim]

    Daca nu ne scapa FRF-ul de Piti, paote reuseste DNA-ul :) Asa mai avem si noi ceva sanse de calificare :)
  • +3 (5 voturi)    
    "Nimeni nu este mai presus de lege" (Joi, 16 octombrie 2008, 19:18)

    Ioana Maria Vlas [anonim]

    Dar Sorin Ovidiu Vantu DE CE nu a fost ridicat de catre "oamenii legii" (sic!!!) si adus la procesul FNI (caz infinit mai grav)?!!!! SI EL fusese citat in nenumarate randuri, insa n-a fost deranjat de "justitia romana" decat cu o amenda simbolica pentru refuz de prezentare - iar asta a fost tot...

    "Dormiti linistiti" in continuare si aplaudati-i pe "vigilentii" si "curajosii" procurori si magistrati din bravul nostru "stat de drept"!
  • +5 (5 voturi)    
    Codul Penal (Joi, 16 octombrie 2008, 19:33)

    Leon [anonim]

    In posibilul creier al lui piturca, Codul Penal are o jumatate de pagina. Ca si Manualul antrenorului, de altfel.
  • -6 (6 voturi)    
    Prosti,da multi... (Joi, 16 octombrie 2008, 19:37)

    Pantera Roz [anonim]

    Nu sunt fan Becali,mor de necaz pentru ce a facut cu Steaua,nu-l admir pe Piturca si doar cind il vad pe Dragomir mi se ridica parul pe spinare si cu toate astea mai mult ma doare ca nu avem o JUSTITIE adevarata.Pe de alta parte o meritam atita vreme cit avem microbisti incintati ca se face un abuz grosolan asupra cuiva care tine cu alta echipa sau auzi vorba,a jucat barbut. Convingerea mea intima este ca Becali a facut nemeritat uriasa sa avere dar nu este acceptabil ca justitia sa-l combata cu abuzuri epntru ca strict procedural nu se poate dovedi nici macar intentia mituirii echipei U Cluj.Faptul ca ti-ai luat precautiunea de a incheia un precontract cu o persoana leaga de miini pe procurori si chiar daca este evident ca este in stilul omului sa rezolve totul cu bani ,doar la nivel de birfa se poate discuta,pentru o Justitie adevarata astea nu sunt dovezi.Ca nu e Piturca un bun antrenor trebuie schimbat de Federatie nu sa i se insceneze alte magarii.
    • +4 (4 voturi)    
      Da ce i s-a inscenat lui Piturca?... (Joi, 16 octombrie 2008, 20:11)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Ai dreptate, ceva prosti sunt.. Uita-te in oglinda!

      Faptul ca esti chemat sa dai niste declaratii, in calitate de martor, nu inseamna ca ti s-a inscenat ceva. Plus ca el s-a bagat singur in treaba asta, nu l-a pus nimeni sa-i ia apararea lui Becali si daca a pozat in martor, trebuie sa se prezinte la citatii, nu sa se faca acum ca ploua...

      Asa ca prostia e la tine in capsor...
    • +2 (2 voturi)    
      realizezi ca... (Vineri, 17 octombrie 2008, 9:13)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      aperi un om fara pic de onoare
      fara pic de bun simt, cu o incapatanare absurda...
      care a fost condamnat pentru barbut...
      care practica jocurile de noroc...
      etc...

      care sunt sansele ca el sa fie curat de data asta? statistic vorbind...

      povestea o stiu 99% din oamenii care au avut probleme cu justitia (condamnati sau nu) sunt nevinovati...
  • 0 (2 voturi)    
    Bravoooooooooo (Joi, 16 octombrie 2008, 21:37)

    assaltdog [anonim]

    La puscarie,piti,la puscarieeeeeeeee.La inchisoare,baaaaaaaaaaaa!!!!!!!Macar sa-l areste astia,ca sa ne calificam si noi la Mondiale,ca daca nu mai e piti,nu mai vin toti stelistii,oltenii si taranii la nationala.Sa speram ca D.N.A-ul o sa-si faca datoria.
  • +1 (1 vot)    
    pi Tzurca (Vineri, 17 octombrie 2008, 7:58)

    cetateanul turmentat [anonim]

    Cine s-o fi crezand pitzi,si altii de teapa lor,de isi inchipuie ca au imunitate in fata legilor numai pentru ca antreneaza sau finanteaza o echipa de fotbal.Sanctiunea trebuie sa fie pe masura faptei si a cooperarii cu organele de cercetare,fara nici o legatura cu numele personajului (de fapt un nimic mic pe care il manipuleaza altii)
  • +1 (1 vot)    
    Procurori in civil (Vineri, 17 octombrie 2008, 9:02)

    Bogdan [anonim]

    Procurorii nu sunt in civil, ci in penal :)) Acum pe bune, eu nu am vazut procuror in uniforma, decat la parchetele militare :)
  • 0 (0 voturi)    
    nu-l lasati... (Vineri, 17 octombrie 2008, 9:11)

    liviu [anonim]

    macar asa poate scapam de el inainte sa ingroape nationala de tot...

    intr-o tara civilizata era demis de vreo 5 ori pana acum: dupa meciul cu olanda de la euro, dupa faza cu jocurile de noroc, dupa meciul cu lituania, dupa meciul cu feroe si acum cu DNAul...
  • -1 (3 voturi)    
    Mama mama (Vineri, 17 octombrie 2008, 9:11)

    dizzzie [anonim]

    Citesc comentariile si nu imi vine sa cred cati prosti se gasesc sa scrie aici, in necunostinta de cauza!
    Habar nu aveti ce inseamna un mandat de aducere, si se pare ca nimeni nu isi da seama, ca ceea ce s-a intamplat este un abuz.
    Toti ii laudati pe procurori, ca bravo, bine au facut, probabil asta a si fost motivul pt care au facut toata treaba asta, pt prostimea ca voi, care crede ca justitia chiar merge in Romania....E totul doar o chestiune de imagine, si cred ca are legatura si cu alegerile de luna viitoare, asa ca mai ganditi baieti, nu sariti repede sa aruncati cu pietre...
    Si ca sa nu fiu acuzat ca imi place Pitzi si Becali, va spun ca nu ii suport pe niciunul, dar totusi....
    • +3 (3 voturi)    
      Jilava te asteapta Putzi (Vineri, 17 octombrie 2008, 9:32)

      Gelu [anonim] i-a raspuns lui dizzzie

      Abuz sau nu infractorul de Pitzurca trebuie ascuns. Declaratie tipica de infractor: "De ce sa fiu vinovat, ce, am impuscat pe cineva?" .
      Adica el are impresia ca poate fi vinovat numai daca va comite o crima.
      Doamne oare vom scapa vreodata de toata clica de la FRF si nu numai? Eu mi-am cam pierdut speranta.
    • +1 (1 vot)    
      Pai numara... (Vineri, 17 octombrie 2008, 10:11)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui dizzzie

      ///

      Nimeni nu-si face iluzii ca justitia functioneaza in Romania. Cred ca esti singurul care confunda aducerea unui martor pentru declaratii, cu o sentinta.

      In cine s-a aruncat cu pietre?.. Poate vrei sa spui: "..mai ganditi baieti, nu sariti repede sa aplaudati.."... De "aruncat cu pietre", s-a aruncat in Piturca de mai mult timp, fara legatura cu cazul de fata.

      Continua sa numeri...
  • +1 (1 vot)    
    NOROCOSU' (Vineri, 17 octombrie 2008, 9:32)

    LIVIU [anonim]

    Nici nu stie "nea Pitzi" cat de fericit va fi la bulau.
    Il va reintalni prin primavara pe jiji, pe mitica ... si pana atunci poate linistit sa exerseze toate "micile trucuri" ale barbutului...
  • 0 (0 voturi)    
    ....... (Vineri, 17 octombrie 2008, 9:33)

    Masacru [anonim]

    Al carui partid e meritul, sa stiu pe cine sa votez? :D
  • +1 (1 vot)    
    O piturca de doua parale (Vineri, 17 octombrie 2008, 10:03)

    Ion Voinescu [anonim]

    Piturca si-a dat cinstea pe rusine, acceptand pumnul de Euro pe care i l-a aruncat oierul, ca sa semneze un fals. Asta este selectionerul nationalei! Rusine! Mai Piturca sa sti ca nu esti vinoivat doar cand impusti pe cineva! Esti vinovat si cand semnezi un document fals si ti se aplica, pentru vinovatia respectiva, prevederile corespunzatoare ale Codului Penal! Dupa cum esti vinovat si daca dai la cineva o palma! Tot acelasi cod penal ti se aplica. Singura diferenta este in privinta pedepsei pe care o vei primi. Una este pedeapsa pentru crima de a impusca pe cineva si alta pentru celelalte doua cazuri mentionate. Dar tot primesti o pedeapsa! Eu inca mai sper ca se va face o curatenie generala si in fotbalul romanesc , care a fost demolat total de clanul de mafioti binecunoscuti. Personal am incetat sa ma mai uit la vreun meci de fotbal din balacareala cre se cheama "liga" iar pe stadion nici vorba sa ma mai duc vreodata, este de-a derptul periculos!!
  • 0 (0 voturi)    
    Meritul (Vineri, 17 octombrie 2008, 10:18)

    Algocalmin [anonim]

    E al PRM-ului, normal! Voteaza cu ei sau cu aliatii lor :)))
  • +1 (1 vot)    
    deci se poate (Vineri, 17 octombrie 2008, 10:22)

    gigi [anonim]

    acuma vorbeste cu presa, i-a revenit graiul
  • 0 (0 voturi)    
    Asa nationala, asa antrenor (Vineri, 17 octombrie 2008, 11:31)

    Marcel [anonim]

    Nationala "penala", antrenor "penal"...
    Chiar nu exista un alt antrenor mai bun si mai "curat" in toata tara asta?
  • +1 (1 vot)    
    Impusca pe cineva atunci... (Vineri, 17 octombrie 2008, 12:21)

    cony [anonim]

    Pai ca sa fii vinovat de ceva trebuie sa impusti pe cineva?
    Esti vinovat si daca joci barbut iar acest joc este interzis prin lege. Sau daca intr-un cazino intrii cu magarii...Stii tu despre ce vorbesc!
  • +2 (2 voturi)    
    Numai cei care impusca sunt vinovati? (Vineri, 17 octombrie 2008, 12:39)

    nitu [anonim]

    In opinia selectionerului sunt vinovati numai criminalii,dar,surpriza,codul penal mai pedepseste spre surprinderea lui si alte fapte la fel de penale!
  • 0 (0 voturi)    
    Micime umana (Vineri, 17 octombrie 2008, 13:02)

    calin [anonim]

    Numai un comentariu scurt de tot voi face in legatura cu declaratia lui Piturca privitoare la faptele domniei sale.Oare in capsorul lui de antrenor al Nationalei sa salasluiasca doar niscaiva neuroni?Cum poate acest individ sa afirme ca nu-i vinovat doarece nu a impuscat pe nimeni!!Oare teasta lui este setata doar pentru atat?In Romania ,ca sa fii vinovat de ceva trebuie sa impusti neaparat pe cineva altfel celelalte fapte comise nu mai au nici o valoare in justitia romana?Oare asa sa fie d-le antrenor? Asteptam cu nerabdare sa impusti pe cineva ca sa fii credibil in fata justitiei.Da-i drumul mancati-as!!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Ingrozitor (Vineri, 17 octombrie 2008, 13:05)

    fotbal [anonim]

    este ingrozitor ce s-a intamplat darmai ales halul in care am ajuns noi toti; gata sa sarim pe cineva sa il sfasiem ca hienele....
    mie nu imi miroase a bine... seamana prea mult cu lucrui intamplate cu mai mult timp in urma si nu e bine. asadar sa recapitulam: paskany+boc-base-dna-selectionerul nationalei. simplu.
    pai cum credeati?
    • +2 (2 voturi)    
      Curat ingrozitor (Vineri, 17 octombrie 2008, 15:26)

      Neculai_ [utilizator] i-a raspuns lui fotbal

      Asta e si problema , degeaba ne agitam si vrem sa-i sfisiem(ca hienele bineinteles) pe toti acesti infractori nu vom reusi atita timp cit majoritatea este apatica si accepta situatia asa cum este. Vorba romanului: 'Lasa tata, mai rau sa nu fie', si asa se face tot mai rau.
      Uita-te la demonstratia mafiei la Craiova cind unul de-al lor 'a dat coltul'. Ti-a placut? Astia conduc Romania si mai ales datorita acelora ca matale. Ne calca cu masinile prin oras pe plaja ne fura unde pot, infractorul de Piturca se crede vinovat numai daca a comis o crima, si noi?
      Noi nu avem voie sa-i sfisiem, trebuie sa fim toleranti. Nu se mai poate nene. Gata. Pe ei!
  • +1 (1 vot)    
    mafia fotbalului (Vineri, 17 octombrie 2008, 18:35)

    ioan timisoara [anonim]

    Aparatorii lui Piturca incearca prin diversiuni sa distraga atentia de la miezul problemei.
    Subiectul aici nu e daca Piturca trebuia sau nu ridicat de la aeroport, sau cand si-a primit inapoi pasaportul. Aici sunt subiecte de o deosebita importanta pt fotbalul nostru:
    1. Cumetria dintre selectioner si patronul unui club, care in mod clar este un conflinct de interese si un trafic de influenta in detrimentul nationalei. Selectia la nationala nu se face pe criterii de valoare, ci dupa interesele patronului Becali si impreasarilor mafioti Becali.
    2. Subiectul principal este patronul G. Becali care a dat sau oferit mita pana acum la tot ce misca in fotbalul romanesc, oficiali ai federatiei, arbitrii, patroni, adversari directi sau indirecti. Si a recunoscut-o public si a facut-o in vazul lumii, chiar mandrindu-se cu asta. Aici DNA trebuie sa-si faca treaba si sa se ajunga la o condamnare.
    3. Chestiunea primelor "pentru a-si apara corect sansele". Becali, Piturca, Dragomir, si toti aparatorii lor, vor sa creeze o opinie generala cum ca primarea adversarului adversarului, pentru a-si apara corect sansele, nu poate fi nici delict, nici imoral, nici rau. Ca ar fi un lucru normal sau benefic: NU ESTE ASA!!! Am sa exemplific pe cazul "Valiza" unde ar duce legalizarea si nepedepsirea dura a acestei premieri. Sa spunem ca DNA nu l-ar fi urmarit pe Becali si pe oamenii lui care au mers la Cluj cu valiza, si ca "U" ar fi reusit un egal cu CFR.
    Sa presupunem ca banii s-ar fi impartit la 14 jucatori si 3 oficiali. Atunci fiecare ar fi primit 100.000 de euro! Daca s-ar fi impartit la mai multi tot ar fi ajuns la ca 80 de mii de euro de caciula. Aceasta suma, pe


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă