Dosarul "Rapid-Steaua"

Arbitrul Deaconu a luat nota 8,5

de Vlad Epurescu     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 martie 2008, 12:27 Sport | Fotbal

Arbitru lovit, derby oprit
Foto: Rompres
Dumitru Dragomir considera ca este corecta decizia lui Alexandru Deaconu de a opri meciul Rapid - Steaua. "Deaconu nu trebuia sa mai dea nici o sansa acestui meci! Cum a primit lovitura, trebuia sa se duca la vestiare! El trebuia altfel sa conduca jocul pana la final. Dar totusi a procedat corect ca a oprit meciul!"

Declaratia lui Dragomir a starnit reactia lui George Copos, care l-a avertizat pe presedintele LPF ca se antepronunta!

De altfel, Dan Petrescu, observatorul derby-ului Rapid - Steaua, l-a notat cu 8,5 pe Alexandru Deaconu, ceea ce inseamna ca "centralul" a avut o prestatie aproape ireprosabila, nefiind oprit de la eventualele delegari.




















2147 vizualizari

  • -1 (5 voturi)    
    Stelist (Sâmbătă, 22 martie 2008, 13:00)

    Cornel [anonim]

    Bineinteles, un STELIST ca Dan Petrescu putea sa-i dea si 10 ca nu ma mai mira. Dl Deaconu stelist infocat si mare iubitor de rosu si albastru a avut o prestatie JALNICA. De ce nu i-a dat stelist de petrescu stelistului Deaconu 10? Asa ca intre stelisti. Huooo
    • +1 (5 voturi)    
      Deaconu (Sâmbătă, 22 martie 2008, 13:46)

      Jean [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      Ba derbedeilor care incurajati mizeria din toate galeriile cand o sa va potoliti? Din cauza acestor tampenii pe care le sustineti o sa curga sange fara rost. Fotbalul este un joc sportiv nu razboi pe viata si pe moarte. Bravo lui Deaconu ca a avut curajul sa inceapa asanarea fotbalului romanesc. Cand toti arbitrii vor avea curajul sa procedeze ca Deaconu indiferent de stadion sau de importanta meciului vom avea rezultate impotriva derbedeilor din galerii.
      • +1 (3 voturi)    
        Stelistii (Sâmbătă, 22 martie 2008, 15:24)

        Cornel [anonim] i-a raspuns lui Jean

        Ma scuzati, dar trebuie sa intervin, nu sunt un suporter prea infocat dar tinand cont de cum s-a comportat arbitrul la meci am scris cele de mai sus. Intrebarea mea este(s-a mai pus) de ce ar arunca unul din rapidisti in arbistru la acel moment cand scorul era favorabil echipei cu care, sa zicem, tin? De ce tocmai meciul asta trebuie sa creeze un precedent? Oare sunt in joc onoarea si banii oierului? Ce a zis amaratul ala fara suflet la inceputul returului? "Voi face TOT CE IMI STA IN PUTINTA sa castig acest campionat" se vede ca deja s-a apucat de treaba. Asta e si intrebarea mea! De ce s-ar arunca intr-un arbitru, care a avut prestatia excelenta pana la acel minut, cu brichete, pietre etc? De ce ti-ai da foc la caciula? Spectacolul sportiv s-a transformat si intr-un spectacol de adunat voturi. L-a intrebat cineva pe Baselu daca a avut dreptate arbitru? De ce s-a bagat unde nu-i fierbe oala? Lacheul de Basescu vrea sa adune voturi de la suporterii stelisti, E IN FOAME. Sa va stea in gat "victoria" in meciul castigat de noi detasat. Sa ne fie rusine ca locuim in acest dezmat de tara cu un presedinte care se crede si jucator si arbitru, care bea si apoi se urca la volan, care fumeaza in sedintele de guvern si care vrea ca aceasta romanie sa devina tara nimanui pentru ca exact acesti suporteri care fac aceste lucruri pe stadioanele din romania vor ramane in tara iar noi, restul, cel mai educati, vom merge si ne vom cladi viata intr-o tara unde RESPECTUL si ONOAREA stau la loc de cinste.
        Multumesc,

        Cornel M.
        • +4 (6 voturi)    
          Dan (Sâmbătă, 22 martie 2008, 16:15)

          Nu ai inteles nimic [anonim] i-a raspuns lui Cornel

          Cornele tu urasti, urasti din tot sufletul pe multi si pe multe. Problema ta este ca iti alimentezi continuu ura cu scenarii pe care le inventezi singur sau pe care altii cu anume interese ti le sugereaza. Tu ca si altii ca tine scorniti zilnic realitati paralele care sa va justifice ura pe care o nutriti fata de oameni, echipe, situatii ... Aceasta ura se revarsa de peste tot si este amplificata de trambite profesioniste in ale manipularii adica massmedia. O sa-ti dau un exemplu cum se poate scorni ceva care apoi se transforma in manipulare. Tu zici : "Intrebarea mea este(s-a mai pus) de ce ar arunca unul din rapidisti in arbistru la acel moment cand scorul era favorabil echipei cu care, sa zicem, tin? " Eu o sa-ti raspund cu ce poate scorni o minte bolnava : Rapidistii s-au inteles cu galeria lor ca daca inscriu ei primii la 1-0 galeria sa provoace dezordine, sa arunce in stelisti cu ce au la indemana ca sa-i impiedice sa egaleze. Nu au avut grija ca arbitrul va opri meciul pentruca nu exista un astfel de precedent. Este un alt scenariu in oglinda scenariului tau si asa putem fabula la infinit. Bravo Deaconu ca ai oprit meciul. Bravo tuturor arbitrilor care vor proceda la fel indiferent de stadion si importanta meciului. Iar cu derbedeii din tribune la puscarie unde le este locul
        • 0 (2 voturi)    
          raspuns la intrebare (Sâmbătă, 22 martie 2008, 16:20)

          cititor [anonim] i-a raspuns lui Cornel

          Draga Cornele la intrebarea ta raspunsul e foarte simplu. Suporterii sunt aidoma echipei si in special aidoma conducerii, adica cam fara minte. Nu trebue sa se supere nimeni dar dupa reactia si comentariile intregii conduceri a clubului de fotbal Rapid inclusiv a marelui asa zis rapidist Copos(un mare actor dar fara talent) asta rezulta. Toate comentariile au avut acelasi refren "dar alta data de ce..." pueril . De acum trebue procedat asa daca dorim sa mai putem merge pe stadioane. Daca se doreste ca singurii spectatori pe stadioane sa fie numai golanii si derbedeii cartierelor nu mai trebue sa facem nimic si sa acceptam dominatia lor si sa satam acasa la televizor.
      • 0 (2 voturi)    
        ARBITRII CURAJOSI ? (Duminică, 23 martie 2008, 15:16)

        LIA [anonim] i-a raspuns lui Jean

        Arbitrii CORUPTI, asta are Romania. Cand toti arbitrii care viciaza rezultatele meciurilor si dau cartonase tendentioase, care tot asupra rezultatelor meciurilor se vor reflecta in final-oprind participarea viitoare a unor jucatori-vor fi sanctionati cu excluderea sau retrogradarea la liga inferioiara, atunci poate se va asana de mizerie fotbalul romanesc. Deaconu este clar ca a avut -el si ceilalti arbitri de la meci- interese personale, materiale. Sportivilor depistati dopati sau care au atitudini "nedemocratice" (vezi cazul sarbului care la premiere a avut un tricou pe care a scris "KOSOVO E SERBIA" ) li se anuleaza medaliile obtinute si sunt si sanctionati. La arbitrii care denatureaza rezultatele meciurilor acordand penalty-uri mincinoase ( vezi meciurile din retur) sau cartonase doar unora si chiar altora decat cei vinovati in incidentele sanctionate asa, de ce nu li se aplica "corectii " drastice ? Cred ca s-ar diminua mult CORUPTIA CARE ACUM A INVADAT FOTBALUL , si a fost demarata de echipele bucurestene care nu pot concepe ca si in restul tarii, si in special in ARDEAL, exista echipe si sportivi buni. Ei sunt deasupra tuturor fiidca, nu-i asa, arbitrii, comentatorii, federatia, toti au domiciliul in Bucuresti...Si asta se aude din comentariile de la TV , se vede in reportajele ziarelor si in desfasurarea partidelor. Ar trebui sa-i lasam doar pe bucuresteni sa joace intre ei campionatul. DACA rezultatele meciurilor s-ar stabili ulterior, dupa vizionarea casetelor, anulindu-se golurile inscrise din lovituri dictate fraudulos de arbitri ? Anulindu-se cartonasele acordate tendentios ? Destituind arbitrii care viciaza rezultatul meciului prin modul "incompetent" ( ca sa ne exprimam elegant) in care au condus meciul ? Asa, ca la Tribunal, sa se faca recurs in anulare. Ce ziceti, domnilor din capitala ? N-ar deveni si fotbalul un sport si nu o afacere murdara si corupta, asa cum este ac um ?
    • +3 (3 voturi)    
      Te inseli (Sâmbătă, 22 martie 2008, 14:09)

      NimVind [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      Te inseli amarnic prietene. Nu este vorba de Dan Petrescu, fostul jucator al stelei ci o cu totul alta persoana din cadrul federatiei. Daca nu stii de ce comentezi aiurea? <br>Nu sunt stelist, nici rapidist insa sunt de acord cu decizia luata de arbitru si mai sunt de acord ca singura varianta LEGALA si REGULAMENTARA pe care cei din comisie o pot alege miercuri este aceea de a da 3-0 stelei. De asemenea, sunt de acord ca pana in momentul intreruperii jocul a fost fair-play si rapidul a avut mai mult initiativa.
  • 0 (0 voturi)    
    valoros (Sâmbătă, 22 martie 2008, 13:18)

    mytimeisnow [anonim]

    In cazul asta, trebuie luat in lotul pentru Euro si Campionate Mondiale
  • +2 (4 voturi)    
    Steaua (Sâmbătă, 22 martie 2008, 13:35)

    eferalgan [anonim]

    Nu sunt nici stelist nici rapidist. Insa pentru mine este clar ca jocurile sunt facute pentru Steaua. Cu CFR nu s-a dat penalty, cu Urziceniul la fel. Acum cu Rapid se intrerupe jocul imediat dupa marcarea golului si 90% va fi 3-0 pentru Steaua.
    Nu poti sa nu te intrebi de ce Becali isi permite fel de fel de declaratii si nu este sanctionat, iar altora li se baga pumnul in gura.
    De asemenea, Lupescu a fost anti Sandu cat timp au fost alegerile. L-a facut in toate felurile, apoi a venit ca un catel pe postul banos oferit. Mafia e mare si noi ne facem nervi degeaba la televizor.
    • +2 (2 voturi)    
      Atunci (Sâmbătă, 22 martie 2008, 14:06)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui eferalgan

      Atunci sa stam acasa fara a mai merge ani de zile in cupele europene si sa ne rezolvam problemele cu huliganismul galeriilor si aranjamentele facute inaintea meciurilor. Sa facem cum au facut englezii. Si cand vom junge sa mergem cu sotiile si copii duminica la stadion si sa nu ne fie frica sa strigam "Hai ... (cine vrem noi)" atunci sa mai vorbim de performante sportive.
  • +1 (3 voturi)    
    urmari rapid-steaua (Sâmbătă, 22 martie 2008, 14:08)

    mac [anonim]

    Orice echipa care joca in deplasare si este condusa, va mima la orice tentativa de aruncare din tribuna, accidentari si va refuza sa mai joace! Sa demonstrezi cat de periculoasa a fost lovitura este aproape imposibil! Regulamentul se refera si daca sunt loviti jucatorii!!! SE CREEAZA UN PRECEDENT PERICULOS DACA SE DA 3-0 PT STEAUA! VOM AVEA O SUMEDENIE DE MECIURI INTRERUPTE !!!!!! ATNTIE D-NILOR JUDECATORI!!!!!!!!!!!!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    consecinte rapid-steaua (Sâmbătă, 22 martie 2008, 14:28)

    crisadi [anonim]

    daca orice jucator al unei echipe vizitatoare declara ca a fost lovit din tribuna (ceea ce se intapla des -ex Bozovici la meciul tur, pancu la Craiova etc etc) si echipa refuza sa mai joace se vor decide toate la masa verde?????!!!!!!!!! CINE POATE DECIDE CAT DE TARE AU FOST LOVITI MEDICII ECHPELOR LOR????SI JUCATORII IN REGULAMENT SUNT TRATATI LA FEL CA ARBITRII SI OFICIALII..... UN PRECEDENT PERICULOS SE POATE CREEA !!!!!!!!!!!!!! ATENTIE VOM AVEA CIRC IN LOC DE FOTBAL!!!!!!!!!!!!!! SANCTIUNILE TREBUIE DATE IN ALTA PARTE!!!!!!!!!!!!
  • -1 (3 voturi)    
    fiti obiectivi domilor "jurnalisti" ! (Sâmbătă, 22 martie 2008, 15:32)

    sorin [anonim]

    Arbitrajul a fost impecabil pana in momentul intreruperii jocului, asa ca nu inteleg semnul exclamarii din titlu. In ceea ce priveste decizia intreruperii, ce ai fi facut domnule ziarist daca ai fi luat dumneata bricheta aia in cap?
  • +1 (3 voturi)    
    Suspect de drastic (Sâmbătă, 22 martie 2008, 15:51)

    sile [anonim]

    Nu contest (si cred ca nimeni nu contesta) ca asemenea atitudini trebuie sanctionate.

    Eu nu cunosc regulamentul, dar aparent se putea proceda la evacuarea tribunei. Nu ar fi fost o masura suficienta in situatia data? Nu se batea nimeni, nu era nimeni amenintat, era chiar un meci frumos. Si in 5 minute, Rapid inscrie, cad 2 brichete sau ce-or fi fost si meciul se opreste. Steaua se trezeste cu al 3-lea meci castigat de arbitri la rand. Nu e macar suspect?

    PS: Din imaginile de la TV, chestia care il loveste pe arbitru in cap vine din directia opusa tribunei, a remarcat cineva?
    • +1 (1 vot)    
      Totul are un inceput (Sâmbătă, 22 martie 2008, 16:47)

      Iaroslav [anonim] i-a raspuns lui sile

      Sile nu crezi ca suspect este ca oamenii au pe stadioane comportament de urangutani? Urla, scuipa si arunca cu ce le cade in mana. Nu crezi ca suspect este alimentarea de catre massmedia, oficiali de le federatie, oficiali de la cluburi a unei stari de razboi a tuturor contra tuturor. Nu crezi ca suspect este ca avem legi si nimeni nu le respecta si chir nimeni nu sanctioneaza nerespectarea lor. Nu cunosc regulamentul zici dar mai jos propui solutii neregulamentare. Legea e lege si omul se deosebeste de maimuta ca are legi si este obligat sa le respecte. Daca exista lege chiar daca nu-mi place nu am incotro sunt obligat sa o respect. Clubul Rapid a organizat meciul si la organizat prost si acum plateste. Asta este realitatea si cred ca ea trebuie aplicata oriunde si oricand. Asa ca haidem sa facem curat in fotbalul romanesc. Iar pana atunci putem cere UEFA sa nu mai inscrie la cupele europene echipe romanesti. Asta ca sa nu mai existe suspiciuni.
      • 0 (2 voturi)    
        Asa oameni asa Capitala!! (Duminică, 23 martie 2008, 7:01)

        Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Iaroslav

        Eu am plecat de 4 ani din tara aia de gunoi pe care voi o numiti Romania si chiar imi vine sa rad cand vad ce ciudatenii se intampla pe acolo..Adica domnilor, daca CFR castiga cu ceva echipa asa cum a castigat Steaua cu ei , adica rusinos ajutati de arbitrii la 2 faze clare de penalty, toate ziarele si televiziunile bucurestene 1 sapt in continuu aratau cat de furata a fost Steaua lor si cat de ajutata a fost CFR.Ati furat destul "domnilor" de la Rapid,Steaua si Dinamo 18 ani la rand si chiar cu mult inainte ati dus tara asta in gunoi la fel si sportul si ceea ce a rezultat aveti acum in tribune..cimpanezei in calduri.Asa oameni asa Capitala!!!
    • -1 (1 vot)    
      Am remarcat eu (Sâmbătă, 22 martie 2008, 23:28)

      Lehamite [anonim] i-a raspuns lui sile

      In Giulesti era o ploaie de obiecte aruncate de galeria Rapidului aflata la tribuna a 2-a. Evident tinteau dusmanul aratat dinainte acestor pitecantropi de conducatorii lor de cluburi, oficiali de la federatie si liga, de jurnalisti. Dusmanii trebuiau starpiti ca ei venisera nu-i asa sa le fure puncte. Arbitrul spune Tolontan este stelist, Copos stie sigur ca vor fi furati de arbitru si e gata sa retraga echipa din teren, Gigi Becali prost cum e declarase ca el a cumparat jucatori adversi si arbitrii, Mitica Dragomir intarise spusele celor de mai sus cu declaratia ca Steaua furase cu ajutorul arbitrilor 4 puncte in retur. Totul era pregatit de minti bolnave ca pitecantropii din galerie sa verse sange. Pai nu-i asa ca trebuie sa starpim hotii. Cu mintile incetosate a celor ce se ocupa de fotbalul romanesc nu vom ajunge cunoscuti in Europa decat prin lupte pe stadioane cu morti si raniti. Doamne fereste.
  • +1 (3 voturi)    
    fara gresela (Sâmbătă, 22 martie 2008, 16:15)

    loco [anonim]

    Arbitrul a fost fara greseala la acel meci. Si eu as fi facut la fel. Dementii aia in tribuna au aruncat tot meciul cu obiecte si asa fac mai la fiecare meci in giulesti.
    Nu sint de acord cu 3-0 pentru Steaua, cel mai corect ar fi sa se rejoace meciul de la 0-0 fara spectatori
    • -1 (1 vot)    
      Fara gresala este sa aplici regulamnetul (Sâmbătă, 22 martie 2008, 23:05)

      not-loco [anonim] i-a raspuns lui loco

      Deci tu loco ceri ce nu prevede regulamentul. Tu ceri ceva inventat de tine. Daca arbitrul este lovit si opreste meciul oriunde si in regulamentul nostru se da 3-0 pentru echipa vizitatoare (adica este pedepsita echipa care a avut obligatii sa organizeze meciul si nu a facut-o cum trebuie).
      De ce inventam acolo unde avem legi si regulamente. Nu avem altceva de facut decat sa le aplicam.
  • 0 (0 voturi)    
    ultima ora (Sâmbătă, 22 martie 2008, 17:11)

    Gogu [anonim]

    Toate posturile TV din Occident au anuntat ca arbitrul Deaconu a fost lovit in cap de un OZN.
    Bietii rapidisti, mi-e mila de ei >:-]
  • 0 (0 voturi)    
    Alba neagra (Sâmbătă, 22 martie 2008, 17:27)

    Iorg [anonim]

    Alba neagra cu Dragomir acum citeva zile sustinea caci Steaua a luat puncte in retur pe mina arbitrilor acum este de partea Stelei acest om nu trebue sa aiba loc nici macar ca vizitztor pe stadioane pentru el Fotbalul este o afacere de a se imbogati cit mai repede si din cind in cind mai arunca cu noroi in fata lui Becale dar nu inainte de al intreba nu cumva sa se supere totul este o mascara la fel ca si restu din FRF si ce sa mai spun de Dan Petrescu cine nul stie il crede un criminal in fotbal stiu de cine vorbesc nu de motoreta pacat si apoi strigam cu 7 guri cind un arbitru strain ne fura pai cine sa mai tina cu noi la o asa mascara de fotbal RUSINE
  • +1 (1 vot)    
    Catre suoervizorul comentariilor (Sâmbătă, 22 martie 2008, 20:30)

    Aurel [anonim]

    Doresc sa stiu care este semnificatia particulei <br> pe care supervizorii articolelor le introduc in textele transmise.
    Multumesc pentru raspuns !
    • +1 (1 vot)    
      br (Duminică, 23 martie 2008, 11:52)

      bla bla bla [utilizator] i-a raspuns lui Aurel

      <br> inseamna linie noua in HTML (cauta pe Google detalii despre HTML). Probabil este o scapare a celor ce au programat sistemul de comentarii.
  • 0 (0 voturi)    
    Jungla din Giulesti (Duminică, 23 martie 2008, 18:36)

    Pantera Roz [anonim]

    Se spune pe buna dreptate ca spectatorii pot fi cel de al 12-lea jucator prin incurajari si mai precis prin intimidarea adversarilor,de la echipa pina la conducere si suporteri.De aici si pina la acapararea tribunelor de "ultrasi" si la transformarea stadioanelor si zonelor apropiate in adevarate cimpuri de pupta.Multe din aceste actiuni daca nu toate sunt incurajate de conducerile echipelor desi la necaz acestgia devin mielusei si se transforma in victime ale arbitrilor si presei.Rapidul si rapidistii sunt campioni ai autovictimizarii mergind pina la istorii de acum 4o-50 de ani,de parca aroganta lui Pancu poate fi justificata de suferintele lui Greavu sau Jamaischi .Toata lumea trebuie sa se dea la o parte si nici nu mai conteaza cum joaca echipa,(macar de ar juca ceva),arbitrii sunt de vina,este o conjuratie a celorlalati presedinti de cluburi,federatia si nici Bunul Dumnezeu nu este iertat.Boala s-a luat si la altii,si avem astfel un campionat al oratorilor si scandalurilor prin presa si nu de jocuri sportive.Si cum sa fie altfel cind un mare om ca dl Copos sustine ce arbitrul Deaconu trtebuia sa fie mai rabdator,sa continuie pina cade jos inconstient si chiar si atunci sa transmita fluierul altui arbitru cu capul mai tare spre satisfactia gibonilor din tribune.Ce ar fi sa ia si el citeva cataroaie in caP/Cum ar pune problema atuinci ?
  • 0 (0 voturi)    
    Raspuns pentru Danu (Duminică, 23 martie 2008, 23:19)

    Aurel [anonim]

    Multumesc pentru precizari !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri