Derby oprit din cauza huliganilor

FRF amana judecarea incidentelor de la Rapid-Steaua: care este decizia corecta?

de A.S.     HotNews.ro
Vineri, 21 martie 2008, 10:04 Sport | Fotbal

Arbitru lovit, derby oprit
Foto: Rompres
"Incidentele de la intilnirea de fotbal Rapid-Steaua (suspendata in minutul 74, dupa ce arbitrul a fost lovit de o bricheta aruncata din tribuna) vor fi judecate miercuri de comisia de disciplina a federatiei romane de fotbal" - Mircea Sandu, presedinte FRF.

Rapidul risca sa piarda meciul cu 3-0, la "masa verde". In teren, in momentul producerii incidentelor, scorul era 1-0 pentru giulesteni.

"Regulamentul este foarte clar: Steaua va cistiga cu 3-0" - Adrian Porumboiu, fost arbitru international.

"Decizia este corecta, iar regulamentul este fara echivoc in asemenea situatii" - Valeriu Argaseala, presedinte Steaua.

"Vom depune memoriu la LPF pentru reluarea jocului din minutul 74" - Constantin Zotta, director Rapid.

Cel mai cunoscut precedent pentru o asemenea situatie s-a produs in urma cu 4 ani, in Champions League: la un meci AS Roma - Dinamo Kiev, arbitrul suedez Anders Frisk a fost lovit cu o moneda aruncata din tribuna. Dupa aproape o ora, Frisk a luat decizia de a opri definitiv intilnirea. Clubul organizator, AS Roma a pierdut partida cu 3-0, la "masa verde".
























6095 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Rejucarea meciului (Vineri, 21 martie 2008, 10:25)

    Sorin Aradean [anonim]

    Indiferent ce zice regulamentul, e profund incorect ca Steaua sa cistige meciul la masa verde datorita unei provocari de ultima speta intimplata in tribunele rapidistilor. Dupa mine ar trebui : ori sa se joace restul minutelor ramase nejucate, ori intreaga partida sa fie rejucata, dar neaparat cu portile inchise si folosind aceasi troica de arbitri.
    • +1 (1 vot)    
      Dura lex sed lex (Vineri, 21 martie 2008, 11:32)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Sorin Aradean

      Indiferent ce zic unii sau altii, regulamentul trebuie aplicat. Asa e normal. Putea sa fie invers, as fi fost de aceeasi parere.
      • 0 (2 voturi)    
        sed lexx cucu (Vineri, 21 martie 2008, 13:33)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Asa este, steaua trebuie sa piarda cu 3-0 meciul de acasa arbitrat de acelasi arbitru si la care un stelist a aruncat cu un srub.
        Sa fim seriosi, totul a ajuns o mascarada infecta. In timp ce nenea arbitru se dadea de ceasul mortii pe teren ca a fost penetrat la cap de un obiect contondent, pancu avea comotie cerebrala fiind lovit de un stelist.
        Sunt de acord sa aplicam legea, dar sa vad si eu ca unii isi incheie cariera in urma faptelor proprii.
        Adevarul este ca arbitrul a scapat meciul din mana
        • +1 (1 vot)    
          comotie cerebrala la... cap??? (Vineri, 21 martie 2008, 17:18)

          comotie cerebrala la... cap??? [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Ce-avea Pancu??? Comotie? De-aia alerga sa il stranga de gat pe arbitru? Ntt, Ntt ! Cred ca era grav tare de tot! Si lovitura aia de la stelist cum a fost? Nu cumva la o saritura la cap? Si nu cumva era si stelistul ala, Nesu, plin de sange?
          Ridicol e si mascariciul de Zoota (!), care a descoperit ca Deaconu ar fi fost junior la Steaua, dar a ales sa faca acesta dezvaluire de-abia dupa ce maimutanii din tribune l-au fortat sa inchida linsajul public!
          Acum, totusi, cand anume trebuie sa se ia masuri serioase cu magarii turbati din tribune? De ce sa nu incepem acum? BRAVO, DOMNULE DEACONU !
    • 0 (0 voturi)    
      judecare dupa norme (Vineri, 21 martie 2008, 11:37)

      george [anonim] i-a raspuns lui Sorin Aradean

      Nu sunt stelist si nici rapidist, iar fotbalul ca fenomen nu este una din preocuparile mele.
      Dar lucrurile trebuiesc judecate dupa norme si nu dupa tine sau altul! Acest fapt ar trebui sa se intample in toate domeniile.
    • 0 (0 voturi)    
      Brancusi fraudat (Vineri, 21 martie 2008, 11:44)

      rares [anonim] i-a raspuns lui Sorin Aradean

      Buna ziua.

      As dori sa va informez in legatura cu un fapt care s-a intamplat in ultimele zile: pe site-ul http://www.saatchi-gallery.co.uk/artvote/ a fost organizat un vot pentru cei mai mari artisti ai secolului trecut.DAr se pare ca procedura de vot este discriminatorie si se umbla la voturi. Dorim sa atragem atantia acestei fraude si va rog sa ne ajutati. Dati-mi un e-mai si va pot oferi detalii.

      Va multumesc anticipat
    • -1 (1 vot)    
      Chiar asa? (Vineri, 21 martie 2008, 14:55)

      Vali cel Batran [anonim] i-a raspuns lui Sorin Aradean

      Legile se aplica ad-literam si nu interpreteaza de fiecare functie de interes. Atunci nu ar mai fi lege ci un fel de mis-mas care permite intelegerea la mica ciupeala.
  • -1 (3 voturi)    
    regulamentul zice 3-0 (Vineri, 21 martie 2008, 10:29)

    rco [anonim]

    decizia va fi data in favoarea stelei, nu ca asa vrea cineva - asa zice regulamentul jocului de fotbal - si aseara s-a jucat un meci de fotbal
  • -1 (3 voturi)    
    cel mai corect (Vineri, 21 martie 2008, 10:30)

    c [anonim]

    Cel mai corect e sa se rejoace meciul fara spectatori incepand din minutul 73. Adica sa se joace doar 17 minute. Nu sunt nici stelist nici rapidist.
    • 0 (2 voturi)    
      ce e corect e corect (Vineri, 21 martie 2008, 11:35)

      Unul [anonim] i-a raspuns lui c

      Corect ar fi sa se joace fara arbitru deoarece acesta este inca sub stres psihic si nu mai poate iesi din casa de frica fumatorilor.
      • 0 (2 voturi)    
        Si mai corect ar fi... (Vineri, 21 martie 2008, 13:37)

        Stan [anonim] i-a raspuns lui Unul

        Sa se rejoace meciul fara spectatori, fara arbitrii si fara jucatori. Atunci s-ar obtine un rezultat echitabil.
        • 0 (0 voturi)    
          pai zi tu desteptule !!! (Vineri, 21 martie 2008, 14:57)

          c [anonim] i-a raspuns lui Stan

          Soarta meciului ar trebui hotarata de jucatori, nu de jocuri de culise si/sau de niste tzigani din public. De asta mi se pare corect continuarea din punctul unde a ramas. Tie de ce ti se pare ca trebuie sa fie altfel ?
          • 0 (0 voturi)    
            pt C (Vineri, 21 martie 2008, 19:53)

            microbistul [anonim] i-a raspuns lui c

            Nu conteaza cum este corect sau cum cred steistii ori rapidistii ca e corect. Conteaza doar ce spune regulamentul. Daca regulamentul nu este corect, se poate modifica. Dar modificarile vor fi valabile dupa asta. Pt meciul de aseara se aplica varianta actuala a regulamentului.
  • 0 (2 voturi)    
    fara (Vineri, 21 martie 2008, 10:36)

    alpha [anonim]

    de cateva etape se vede tot mai clar ca steaua nu are voie sa mai piarda puncte.banii ciobanului intervin peste tot.ar trebui ca toate echipele sa boicoteze meciurile cu steaua ca tot merg degeaba,victoria e deja obtinuta de mioarele behaitoare.
  • 0 (0 voturi)    
    F bine! (Vineri, 21 martie 2008, 10:48)

    Tiborg [anonim]

    Daca era dupa mine descalificam ambele echipe + retrogradare + amenda + meciuri fara suporteri + ...+...+...
    Asta asa... ca sa-i mai cuminteasca...ca de educatie, civilizatie si alte de-astea...e greu tare...
    • 0 (0 voturi)    
      Fotbal sau razboi civil? (Vineri, 21 martie 2008, 13:03)

      Pantera Roz [anonim] i-a raspuns lui Tiborg

      Sunt de acord ca fotbalul este un sport barbatesc,dar totusi,pentru Dumnezeu e sport.Sunt de acord ca a devenit un fenomen social dar este marcat de fenomene antisociale grave si daca nu se iau mmasuri,se va ajunge si la noi la pierderi de vieti om enesti .Pe de alta parte,e clar ca spectacolul din tribune nu mai este accesibil oamenilor obisnuiti ci este acaparat de gasti de killeri ce fac legea si denatureaza grav notiunea de intrecere sportiva.ce sa mai vorbim de "investitori",oameni de moralitate indoielnica,penali ignorati de justitie si fara educatie ce intretin o atmosfera de confruntare violenta.Banii lkor nu au de cele mai multe ori surse licite iar fotbalistii sunt de cele mai multe ori simpli mercenari,cu un nivel intelectual si moralitate rudimentare,cu nimic mai prejos decit "fanii" din tribune.Unde este sportul?Unde este patriotismul local?Activitatea cu pregatirea viitoarei generatii este firava,numai fraierii se mai ocupa de asa ceva.Se cumpara pur si simplu jucatori de pe "piata"- ce oroare,e vorba totusi de oameni si poti astfel infiinta echipa intr-un afund de padure,oricum nu mai are nici o legatura cu localitatea. Pai atunci,cind se ajunge la asemenea evenimente,sa se taie in carne viie (cine?),sa se urmeze exemplul Italiei,multipla Campioana mondiala unde nu e nici o problema ca o echipa de talia lui Juventus sa fie retrogradata si depunctata.Si ce nivel sportiv atinge fotbalul italian (Calcio)!
    • 0 (0 voturi)    
      NEJUDECATU' (Vineri, 21 martie 2008, 17:22)

      NEJUDECATU' [anonim] i-a raspuns lui Tiborg

      Esti distept tare! Adica echipele, care au dat cu bricheta, astea sa fie sanctionate si retrogradate, nu? Tu ce meci ai vazut, ma?
  • +2 (2 voturi)    
    hua (Vineri, 21 martie 2008, 10:48)

    dea [anonim]

    daca steaua va castiga e doar vina suporterilor! lasa sa joace rapidul fara galerie tot restul campionatului daca galeria e de 3 lei! FORTZA RAPIDUL!!!
    vor recupera punctele pierdute(daca o sa piarda la masa verde)!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    cum sa se rejoace 17 minute? (Vineri, 21 martie 2008, 10:58)

    radu [anonim]

    daca s-ar rejuca cele 17 minute ramase, s-ar crea un precedent grav , si de fiecare daca cand suporterilor nu le-ar conveni cate ceva ar lua la tinta arbitrii, jucatori, samd
    • 0 (0 voturi)    
      m (Vineri, 21 martie 2008, 19:59)

      m [anonim] i-a raspuns lui radu

      Sa se REjoace? Dar ce? S-au jucat cumva cele 17 minute?
  • +2 (4 voturi)    
    Intrerupere (Vineri, 21 martie 2008, 10:59)

    Marius [anonim]

    Regulamentul spune ca jocul trebuia intai intrerupt 3 minute, timp in care puteau interveni jandarmii si calmau spiritele. El nu a facut asta. Chiar si la precedentul dat ca exemplu, meciul a fost intai intrerupt, abia apoi oprit.
    Arbitrul s-a pierdut cu firea si s-a pripit. Daca mai statea un pic jocul putea continua si ulterior clubul Rapid era sanctionat (suspendarea terenului + amenda usturatoare).
    Ca si contra exemplu, de ce la meciul tur nu a procedat la fel, cand l-au lovit pe Bozovici? Situatia era identica.

    Ca la noi la nimeni, fotbal de doi lei. Oricum, si unii si ceilalti s-ar face de rahat in CL.
    • +2 (2 voturi)    
      Ce corect (Vineri, 21 martie 2008, 11:13)

      faramila [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Pai atunci facem asa:
      Daca suporterilor unei echipe nu le convine un rezultat se pornesc frate pe bombardament cu ce au la indemana. Meciul se opreste de arbitru si se rejoaca. In felul acesta suporterii au posibilitatea de a anula un rezultat neconvenabil.
      Interesant ce descoperim noi romanii.
  • 0 (0 voturi)    
    cel mai corect!? (Vineri, 21 martie 2008, 11:07)

    nelu [anonim]

    mai,"comentatorilor" cum puteti zice ca cel mai corect ar fi rejucarea partidei,cand chiar in articol este amintit precedentul dintre as roma si dianmo kiev?de se intampla in ghencea,trebuia sa piarda steaua la masa verde(si acum lumea paranoica din romania:"steaua?nu are cum..doar ea l-o pus pe idiotul ce a aruncat obiectul"...),sau de era in constanta,pierdea farul.etc....daca se tot intalneste frf-ul,sa adopte si niste hotarari cu depunctarea(nu cu amenda!!!!) a echipelor ai caror patroni cum sunt jiji,muresan,iancu,s.a. recurg la declaratii tampite si jignitoare si paranoice...in teren,arbitrul decide!!!!
    tzara asta a devenit chiar insuportabila pe toate partile!!
    • 0 (0 voturi)    
      Corect? (Vineri, 21 martie 2008, 11:32)

      sile [anonim] i-a raspuns lui nelu

      Pai s-a intamplat si in Ghencea. Si nu s-a mai oprit nici un meci.
  • 0 (0 voturi)    
    rezultat (Vineri, 21 martie 2008, 11:44)

    alex [anonim]

    Cu parere de rau pentru Rapid, ei au fost organizatorii meciului si chiar daca cei care au aruncat cu obiecte in teren erau stelisti sau rapidisti tot vina clubului organizator este.

    Daca nu se ia nici o masura acum, data viitoare va fi si mai rau. Pe un alt stadion se vor intampla exact aceleasi lucru, existand deja un precedent al rejucarii meciului chiar si in situatii de genul celor intamplate aseara.

    Trebuie ca organizatorii meciurilor de fotbal sa ia masuri ca pe stadioane sa se joace fotbal, nu sa se fuga prin transee. Si trebuie pedepsiti toti cei care gresesc, fara pedeapsa nimic nu se poate imbunatati.
    • +2 (2 voturi)    
      cred ca se uita multe ! (Vineri, 21 martie 2008, 12:27)

      laurro [anonim] i-a raspuns lui alex

      Este primul incident acesta ? Cate scandaluri , loviri de arbitri sau batai in tribune n-au fost !! S-a intrerupt vreodata vreun meci ? Nu !
      Acum bricheta care a atins capul conducatorului de joc, si primul cioban al tarii, care a atins portofelul acestuia, au facut sa apara aceasta decizie !
      Cu toate ca sunt rapidist din tata-n fiu, nu pot fi de acord cu gestul acestor "suporteri" rapidisti,care prin comportamentul lor primitiv, de handicapati mintal, lovesc tocmai in aceia pe care ar trebui sa-i iubeasca !
      Si asta se intapla mai peste tot, nu numai la Rapid !
      Cativa impotenti mintal, si-au batut joc de un intreg stadion si de munca si daruirea unei echipe de fotbal !!
      N-am cuvinte sa-mi exprim indignarea pt faptul ca suporterii rapidisti au facut atata rau echipei !!
  • +1 (1 vot)    
    CORECT MORAL LEGAL (Vineri, 21 martie 2008, 11:51)

    CORECT MORAL LEGAL [anonim]

    CORECT meciul trebuie rejucat de la inceput si nu din minutul 73 deoarece jucatorii erau obositi si Steaua putea/sau nu sa profite

    MORAL ultimele 17 minute dupa ce totzi alearga inainte 7 -8 km in 73 de minute.

    LEGAL Rapid - Steaua 0-3 , si de acum inainte sa se decida la fel, la absolut toate meciurile, inclusiv cele ale echipei Steaua.
    <BR>

    Este regretabil ca sa intamplat la acest derby, insa era cazul, daca ar fi fost la un alt meci Iasi-Otelu, sau alt meci fara miza, niciodata nu ar fi iesit un astfel de scandal si asemenea sanctiuni (daca vor fi), este timpul sa invatam sa ne CIVILIZAM.

    STEAUA - tb sa isi apare interesele in continuare
    RAPID - tb sa isi apare interesele in continuare, indiferent de decizia comisiei de disciplina

    ARTIBRU - supus la detectorul de minciuni daca a tinut sau a fost influentat de jucatori sa intrerupa definitiv meciul.

    LOCURI -- biletele in tribune sa se dea pe baza de buletin CI serie si CNP , si filmati totzi din la intrare la iesire si in tot timpul meciului.

    DE acum inainte sau se evacueaza stadionul la astfel de faze , daca nu se poate identifica autorul pe loc (in 5 -10 minute) si se joaca in continuare, sau daca este identificat autorul si nimeni nu a fost ranit sa se joace, Huliganul in acest caz avand interdictie pe viata la absolut toate meciurile, atat de fotbal cat si la alte sporturi.
  • +2 (2 voturi)    
    Rejucare partida (Vineri, 21 martie 2008, 12:08)

    gabifm [utilizator]

    Este incredibil!!
    Steaua este intr-adevar Steaua. Nu te poti pune cu banii lui Becali. Daca FRF a nominalizat un fost junior al Stelei este clar care va fi decizia.
    M-a scarbit rasul lui Lacatus cand se ducea la cabina; este acelasi golan ca atunci cand era jucator. Si atunci la fel castiga Steaua meciurile asa ca pentru el a fost un remember fericit.
    Marii barbati ai Stelei, ostenii lui Becali, sunt de fapt lasi, niste hoti, care se trageau unul pe altul de mana pentru a parasi terenul de joc. Pedrazini ii impingea de la spate pe Ov. Petre chiar imbrancindu-l.
    Steaua este intr-adevar Steaua - un jeg de echipa, un cancer al campionatului.
  • +3 (3 voturi)    
    Romania (Vineri, 21 martie 2008, 13:05)

    b09d4n [utilizator]

    Avem o tara frumoasa... pacat de ea ca este locuita.

    Cand vine un strain si ne arata cum suntem noi de fapt il facem albie de porci...

    Ei uita, astia suntem, niste huligani, necivilizati, spagari, lenesi, nespalati...

    Norocul nostru ca uneori, unii dintre noi ne dam seama si facem ceva...

    Bravo pentru arbitrul de la meciul de aseara ! Sunt Rapidist, insa sunt 100% de acord cu decizia arbistrului.

    In imaginile date cu repetitie aseara, la un moment dat se prezinta filmarea din alt unghi unde se vede cum o ploaie de obiecte (cel mai probabil cutii de bere) zboara catre gazon. Unul din obiecte il loveste in moalele capului pe arbitru iar alt obiect cred ca pe Lovin.

    In timp ce arbitrul paraseste zona, obiectele continua sa zboare in teren. Este inadmisibila si atitudinea jucatorilor rapidisti care au sarit la bataie (cel care a dat tonul a fost Marius Constantin).

    Nu se mai poate cu vorba buna... in numele libertatii ne-am luat-o in cap si nu mai respectam nici o regula... in nici un domeniu. Iar din cauza amintirii oprimarii comuniste inchidem ochii si toleram. Daca eram civilizati, ii aratam cu degetul pe cei care au aruncat cu cutii si brichete. Din pacate cei care aruncam suntem majoritari... iar cei care isi dau seama unde au ajuns sunt minoritari.
  • +1 (3 voturi)    
    cfr - adevarata miza (Vineri, 21 martie 2008, 13:08)

    as [anonim]

    A fost o dovada in plus a traficului de influenta si a mitei care conduc fotbalul romanesc. Toate tunurile sunt puse acum impotriva CFR-ului pentru a nu castiga campionatul. Cum adica?! Nu ne convine rezultatul? Pierde Steaua? Platim un dezaxat sa tzinteasca arbitrul , mai vorbim si cu arbitrul inainte sa fie pe pozitii si gata. Castiga cine trebuie si inca cu golaveraj! 3-0!
    E Inadmisibil.
    E cazul sa se recunoasca performantele provinciei.
    • -2 (2 voturi)    
      Rabdare (Vineri, 21 martie 2008, 13:26)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui as

      Nu crezi ca performanta se dovedeste in timp si nu in cateva meciuri? Sa castige CFR campinatul sa-i vedem in cupele europene cum se descurca si dupa cativa ani vorbim. Altfel laudam false valori.
    • -1 (1 vot)    
      Performante CFR? (Vineri, 21 martie 2008, 13:33)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui as

      Care sunt : campioni nationali, castigatori ai cupei Romaniei, performante in Europa, cupe europene?
      Nu am auzit de ele. Au jucat 20 meciuri interne si au mai multe puncte ca alte echipe astea sunt performante? Catigam un meci si ne laudam o luna. Performanta inseamna ani de zile de rezultate.
  • 0 (2 voturi)    
    mda... (Vineri, 21 martie 2008, 13:12)

    liviu [anonim]

    un fapt "irelevant": la roma-kiev a oprit meciu dupa O ORA !!!
    cu alte cuvinte arbiru s-a cam grabit...
    ma rog sincer ma doare undeva cum se termina meciul... dar eu spun ca a fost macar putin avantajata steaua...
  • +2 (2 voturi)    
    Negocieri de culise (Vineri, 21 martie 2008, 13:15)

    Dan [anonim]

    Evident ce sa faca FRF?
    Pana convinge cele doua cluburi la un compromis nu da o decizie pentruca s-ar putea ca cineva nemultumit sa scoata la lumina tot kkt-ul patronat de FRF. Pana atunci relax si negocieri de culise de genul daca accepti sa-ti iau asta iti dau asta. Ca la noi la nimeni.
  • +2 (2 voturi)    
    comentariu rapid -steaua (Vineri, 21 martie 2008, 13:58)

    mac1963 [anonim]

    In primul rand nu sunt de acord cu cei care vin al stadoin sa se manifeste in acest fel!!!!!!!!!!

    Am revazut scena de n ori! Cred ca in momentul cand arbitru era cu fata la tribune langa jucatorul accidentat, care era intins pe gazon a fost lovit cu aceea bricheta- pe reluarile de la realitatea se vede un obiect care sare in fata dupa ce probabil loveste capul arbitrului!- ce nu inteleg?????
    DE CE DUPA ACEL MOMENT ARBITRU S-A INTORS A MAI FACUT CIRCA 10 PASI SPRE CENTRU SI STUPOARE ATUNCI PUNE MAINELE LA CAP SI SE LASA JOS (CAM CU INTARZIERE!!!!)
    AL DOILEA LUCRU - DACA OBIECTUL CU CARE A FOST LOVIT A SARIT IN FATA, DIN CAPUL SAU ( CUM SE VEDE LA TV) NU INTELEG DE CE SE TINE CU MAINILE DE CEAFA!!!

    APOI ERA O LOVITURA ASA DE IMPORTANTA CA NU PUTEA SA DEA DRUMUL LA JOC DIN MIJLOCUL TERENULUI SA LASE UN PIC SA SE CALMEZE LUCRURILE??????

    SI ULTIMA APRECIERE UN ASEMENEA EX EMPLU (INTRERUPEREA MECIULUI) TREBUIA DAT CU UN MECI CARE NU ARE ASA IMPLICATII IN CLASAMENTUL FINAL!!!!
    • -1 (1 vot)    
      Comentariu la comentariu (Vineri, 21 martie 2008, 14:43)

      Steriu [anonim] i-a raspuns lui mac1963

      Evident este aiurea sa spui ca arbitrul putea relua meciul ca oricum nu a fost lovit prea tare si il putea relua in alta parte a terenului ca acolo de unde l-a reluat era in pericol sa se mai arunce ceva in el. Pai toata repriza secunda pe partea stanga de atac a Stelei s-a aruncat cu obiecte din galeria rapidista in principal in Nesu. Chiar Nesu a aratat arbitrului un obiect cu care s-a aruncat in el dupa care a fost hiduit de galeria rapidista minute in sir. Dupa cum spui tu trebuia ca Nesu sa nu se mai apropie de banda stanga a terenului si nici ceilalt stelisti. Eventual Steaua sa isi aranjeze jucatorii doar pe partea dreapta a terenului unde nu se arunca in ei.
      Tu spui ca nu trebuia intrerupt un meci cu implicatii in clasamentul final. Atunci daca arbitrul nu mai putea continua meciul intra arbitrul de rezerva si bombardamentul din tribune continua pentruca nu este asa nu e bine sa opresti un meci cu implicatii in campionat.
      • 0 (0 voturi)    
        comentariu la comentariu la comentariu (Sâmbătă, 22 martie 2008, 14:40)

        ADI [anonim] i-a raspuns lui Steriu

        daca pe viitor orice echipa vizitatoaree cand este condusa va mima (precum sg. maj Deaconu- nu neg ca a fost lovit dar nu cred ca afost in imposibilitatea de a mai conduce partida) vor castiga toate echipele vizitatoare?????? Nui la rezultat trebuie umblat cand se intampla asa ceva????? pariez ca in viitorul apropiat vom asista la refuzul echipelor oaspete de a continua un meci dupa incidente de acest fel!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Concluzia?...... (Vineri, 21 martie 2008, 14:09)

    Cetentereseaza [anonim]

    ZACE MELEOANE da EUROOOOOOI !
    ZACE MELEOANE da EUROOOOOOI !
    ZACE MELEOANE da EUROOOOOOI !
    [ a se ceti cu accentul "savantului" oier jiji fekali ]
  • 0 (0 voturi)    
    Nu mai mergeti pe stadioane (Vineri, 21 martie 2008, 14:24)

    anonim [anonim]

    Nu mai tin cu nici o echipa si nu mai merg pe stadion, de cand au aparut jegosii astia de se numesc suporteri, niste indivizi inculti care nu stiu altceva decat sa se omoare , boicotati "suporterii"!
  • +2 (2 voturi)    
    Propunere (Vineri, 21 martie 2008, 14:31)

    Calin Danilescu [anonim]

    Eu as propune doua solutii pentru astfel de situatii :

    1. Desfitarea gardurilor de protectie dintre tribuna si gazon, urmand ca atingerea unui fir de iarba de catre un spectator fara drept de a se afla pe teren sa conduca la o amenda "pe loc" la sectie de 20.000 ron (cca 6.000 euro) si cu munca in folosul comunitatii timp de 30 de zile. Anglia a avut huligani, a fost suspendata 5 ani in Europa (si nu oricand, ci cand nimeni nu statea in fata lui Liverpool) iar acum gardurile de protectie intre gazon si tribuna lipsesc cu desavarsire. Pe de alta parte atingerea gazonului de catre un spectator fara drept de a intra in teren este pedepsita pe loc cu....7.000 lire (cca 10.000 euro). Daca nu noi am inventat apa calda, haideti macar sa o folosim.

    2. Pentru asftel de evenimente, eu as propune suspendarea terenului de joc pentru 5 etape, insa nu oricum, ci fara nicu un fel de transmisie : 0 presa scrisa, 0 radio, 0 televiziune. Doar jucatorii, antrenorii si stafurile tehnice. Asa incat baietii din Giulesti, Stefan cel mare, Giulesti sau de sub Pietricica, vor afla rezultatul de la rude. Altfel spus le va scadea excitarea. Poate n-ar fi tocmai o idee rea.
  • -2 (2 voturi)    
    Exista un regulament (Vineri, 21 martie 2008, 15:13)

    Florin [anonim]

    Nu inteleg ce va tot dati cu parerea aiurea. Cum adica "asa ar fi corect"?

    Exista un regulament. Voi scrieti asa cum vi s-ar parea voua corect sau normal.

    Daca regulamentul ala zice ca asa se procedeaza, atunci asa se procedeaza. Daca e gresit regulamentul sau trebuie modificat, asta se poate face in viitor.

    Uite un exemplu de "cum ar fi corect" si "ce spune regulamentul". Un arbitru are 2 faze de penalty unul in prima repriza pentru o echipa, celalalt in a 2-a repriza pentru celalalta echipa.

    In prima repriza nu acorda penalty dintr-un gresala (nu la ce va ganditi voi), nu a vazut bine, a fost mascat de alti jucatori, etc.

    La pauza afla ca a comis o greseala si ca trebuia acordat penalty.

    In repriza a 2-a faza de penalty pentru echipa adversa si a vazut CLAR ca e penalty. CE face? Fluiera penalty sau anuleaza penalty-ul pentru ca a gresit si in prima repriza si "asa ar fi corect" sa ii defavorize si pe astialalti???

    Probabil multi ati merge pe a 2-a optiune ... "asa ar fi corect".

    Eu zic ca daca a vazut clar, trebuie sa fluiere pentru ca asa ii spune REGULAMENTUL nu CONSTIINTA.

    Sa faca 2 greseli sau doar 1 (neintentionata)?

    REGULAMENT domnilor. Asta nu itnelegeti multi, va dati cu parerea doar ... cum vi se pare VOUA ca ar trebui. TOT ce se intampla pe un teren de fotbal se regaseste in acest REGULAMENT.
    Indiferent ca ala nu a vrut sa il faulteze, dar l-a impiedicat (atac prin neglijenta), etc, etc.
  • +1 (1 vot)    
    miza politica a fotbalului (Vineri, 21 martie 2008, 15:20)

    azerty [anonim]

    va propun o ipoteza simpla: si daca steaua trebuie sa ia campionatul pt ca gb sa creasca în sondaje, sa cîstige consilieri la locale si si sa si "fure" electoratul lui tb-pdl?
    • -1 (1 vot)    
      Sincer eu nu stiu pe nimeni care l-ar vota (Vineri, 21 martie 2008, 15:40)

      Mda ... conspiratii [anonim] i-a raspuns lui azerty

      Nu stiu de unde parerea asta gresita ca NOI (stelistii) l-am vota pe jiji. In grupul meu am prieteni care sunt stelisti, rapidisti si dinamovisti. (bineinteles cei stelisti is cei mai multi, caci noi suntem mai multi ..)

      Dintre toti acesti stelisti pe care ii cunosc, nu stiu pe niciunul care e de acord cu ce zice / face Gigi. Nici vorba sa il voteze cineva din cei cunoscuti de mine. De fapt vorbesc prostii, nu stiu nici o persoana care sa il voteze pe Gigi ...

      Deci draga azerty ... nu ai dreptate, parerea mea.

      Castigarea campionatului de Steaua, nu cred ca va aduce mai multe voturi pentru Gigi ...

      Asa ca hai sa ne mai uitam la un episod din serialul 24 si sa ne minunam de amploarea conspiratiilor ...

      In rest Paste fericit pentru cei care il serbeaza acum...
  • +1 (1 vot)    
    De ce pierde Rapidul? (Vineri, 21 martie 2008, 15:29)

    Ilie [anonim]

    Sa ma lumineze si pe mine cineva. Deci, Rapidul pierde la "masa verde" pentru ca un "suporter" nu neaparat rapidist, poate fi simpatizant (infocat) UTA arunca in arbitru cu ceva(bricheta, mobil etc.). Nu sunt suporter rapidist, ci sunt "caine rosu", dar e ciudata coincidenta aceasta, dupa ce Mircea Sandu&Ionut Lupescu il ataca frontal pe Copos, dupa tot circul din Ghencea de la partidele cu CFR si Unirea sau dupa meciul de la Tg. Jiu, unde arbitrii "au furat de-au rupt", nu s-a luat nicio masura de stopare a carnatariilor becalice cu pupatul poalei popii. 10 mil de € adevarat ca sunt bani multi, chiar si pt bosul de la stana, macar ca recupereaza sumele distribiute cu sacosa buclucasa, dar prea pute totul a premeditare. Nu sunt bolnav de scenarita, dar nu-mi suestimez nici compatriotii si de aceea cred probabilitatea premeditarii este mult prea ridicata. Faza asta cu de-acum aplicam regulamentul la sange, ma tem ca este ca zicala romaneasca: de maine ma las de baut, dar azi ma mai fac o data manga!
    Fotbalul ar trebui sa fie doar un sport. Astia n-au nici tata, n-au nici mama. Sunt in stare sa faca si moarte de om ca sa castige ei un nenorocit de meci.
    In locul lui Copos as retrage echipa din campionat, sa castige cine trebuie un campionat mult prea manjit de laturi.
  • +1 (1 vot)    
    mascarada (Vineri, 21 martie 2008, 15:49)

    dan [anonim]

    trebuie continuata partida din min 71 cu portile inchise.arbitrul s a prefacut ca are mari dureri,desi nu a resimtit lovitura in momentul in care s a produs(priviti imaginile).un farsor.....curajosul radoi isi indemna colegii sa fuga......si cand ma gandesc ca seful lui invoca curajul Sf.Gheorghe.
  • +1 (1 vot)    
    Moda in Romania : hotii cu acoperire regulamentara (Vineri, 21 martie 2008, 16:14)

    Leon [anonim]

    Daca evenimentele s-ar fi petrecut intr-un campionat normal, desfasurat dupa toate legile scrise si nescrise ale unei competitii sportive, comentariile ar fi fost mult mai putine. Daca arbitrul intrerupe meciul dupa alte doua meciuri importante in care Steaua a fost avantajata de arbitrii si intr-un context in care patronul Stelei clameaza ca numai echipa sa trebuie sa cistige campionatul, pentru ca este Alba-ca-Zapada (Becali dixit), pentru ca ceilalti sint unguri, pentru ca nu e corect ca echipa sa sa aduca puncte UEFA iar altii sa beneficieze de ele - atunci nu mai e (numai) chestiune de regulament.

    Pentru aparatorii Regulamentului, observatia unui oficial al Rapidului este o obiectie cit se poate de serioasa : Cind anul trecut, intr-un meci Poli Timisoara-Rapid, un tusier a suferit o agresiune foarte grava din partea unui jucator al lui Poli, Ionel Ganea, meciul a continuat bine-mersi, desi in acel caz situatia a fost mult mai clara decit in meciul de ieri.

    Da, se raspunde, dar trebuie dat un exemplu. De acord si cu asta, dar e din nou teribil de suspect ca exemplele se dau in favoarea Stelei. Exemplele contrare intirzie sa se ia de ani de zile. Cind in lumea fotbalului era secretul lui Polichinelle ca Steaua a cumparat meciul cu Vaslui din finalul campionatului 2005-2006, pentru a se introna campioana, iar Becali raspundea la intrebarile pe tema asta : Doar nu eram prost sa pierd campionatul, nimeni n-a dat nici un exemplu. Mitica zicea, ca intotdeauna, nu-l luati in serios, glumeste omul. Tot asa, nu se va lua nici o masura pentru marturisirea lui Becali ca a cumparat un arbitru si un jucator acum citiva ani.

    Trebuie sa ne pestram, asadar, ratiunea, si sa denuntam ceea ce se petrece sub ochii nostri : omorirea ideei de competitie de catre un individ care amesteca politica si afacerile cu sportul.
  • +1 (1 vot)    
    Decizia lui Deaconu : exagerata si suspecta (Vineri, 21 martie 2008, 16:29)

    Leon [anonim]

    Revenind la meciul de ieri, comparatia cu alte cazuri din fotbalul european eset incorecta, pentru ca acelea erau mult mai grave, iar decizia arbitrului, indiscutabila. E mare diferenta intre un arbitru care singereaza fiind lovit cu un obiect in cap, si sta totusi o ora inainte sa ia decizia de a intrerupe meciul si unul care n-are nici o zgirietura si nu asteapta nici macar cele trei minute regulamentare (atentie, aparatori ai regulamentului!) si intrerupe meciul.

    Sa reluam rationamentul : Steaua TREBUIA sa cistige meciul de ieri pentru a nu-ai compromite in proportie de 90 % sansele de a cistiga campionatul. In min. 73 al meciul de ieri, sansele Stelei de a cistiga meciul pe teren erau in jur de 20 %, asta excluzind evident ideea unui alt ajutor grosolan din partea arbitrului pe teren (penalty, gol din offside ori dupa fault la portar etc). Singura posibilitate era sa se intrerupa meciul in urma aruncarii obiectelor din tribuna. SI TOCMAI ASTA S-A INTIMPLAT.

    Coincidenta ? Desigur, si marmota invelea ....
  • +1 (1 vot)    
    sa se rejoace (Vineri, 21 martie 2008, 16:47)

    andrei [anonim]

    sa se rejoace, fara spectatori si cu alt arbitru.
  • 0 (0 voturi)    
    huliganii (Vineri, 21 martie 2008, 19:00)

    stefan [anonim]

    fortele de ordine nu-si fac treaba
    camerele de luat vederi nu-s luate in seama
    biletul dat cu loc +cnp pe bilet
    REJUCARE FARA SPECTATORI !
  • 0 (0 voturi)    
    meciul rapid-steaua (Vineri, 21 martie 2008, 19:50)

    legea este pentru toata lumea [anonim]

    in orice sport se fura dar in fotbal cel mai mult mai ales in tara noastra.Cel mai corect ar fi ca steaua sa castige cu 3-0 la masa verde pentru ca asa ceva nu este normal sa se intample pe un stadion de fotbal.Fortele de ordine nu isi fac treaba si de aceea am ajuns noi ultimii in europa.Sunt dinamovist
  • 0 (0 voturi)    
    "NASUL" si Lupescu cel mic (Sâmbătă, 22 martie 2008, 0:27)

    DRAGNEA ION [anonim]

    "Nasul" Sandu si Lupescu cel mic isi bat joc de tot fotbalul romanesc. Berbecali este naiv daca crede in iubirea eterna a celor doi. " Nasul" Sandu este persona care la activat pe M.Savaniu dupa ce in anul 1998 a furat Rapidului titlul de campioana. M.Savaniu declara in mas-media in 1998 "m-am ras din arbitrajul romanesc". Nu a dorit "Nasul" Sandu si M.Savaniu a fost recompensat tusier si promovat pe listele U.E.F.A. si F.I.F.A. Acum a venit randul lui A. Diaconu (exjuniorul stelei) sa raspunda la comenzile butonate. Berbecali a tranbitat ca va apasa pe butoane. "Nasul" Sandu si Lupescu cel mic si-au adus aminte ca acum 15-16 ani G. Copos le-ar fi facut magazine Samsung arbitrilor, uitand ca era presedintele F.R.F. Totul a fost pregatit cu minutiozitate de niste minti bolnave. D-l Mihai Eminescu a scris ..."unde esti tu Tepes Doamne
    cu de-a sila sa-i aduni,
    Sa-i imparti in doua cete
    In smintiti si in misei"...
    "Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni".
    CASA FOTBALULUI ...
    • 0 (0 voturi)    
      hehehehe (Sâmbătă, 29 martie 2008, 0:10)

      belly [anonim] i-a raspuns lui DRAGNEA ION

      ce cardeala obositaaaa,sint rapidist, dar e ironic sa se intimple asta...de ce nu sau aruncat cu brichete sau.... pana sa dea gol? hehe taman cind sa vazut ca e min 74 si sau precipitat ,asta era singura solutie si sunt mindru ca au ales calea asta si ca ne bat cu ajutorul celor implicati indirect, caci daca sar fi dat vreo decizie in timp jocului care steaua ar fii beneficiat de vreo lovitura sa duca la gol se scoteau zicind.. greseala de albitraj :)) asta e
      si trecind peste toate astea naveau ce sa mai faca decit in cel mai rau caz sa piarda cu 2-0 :d caci 1-1 nu le prindea bine


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi