Atentie, nu este vorba despre George Copos multiplicat pentru fiecare amenintare cu retragerea din fotbal, ci de cu totul altceva. Inainte de ultimul sau anunt, Rapid suferise deja trei pierderi importante. Genul acela de pierderi care, evitate, ar fi insemnat poate nevanzarea golgeterului Mazilu inainte de asaltul pentru titlu si o forta finaciara net superioara pentru club.

Mai exact, anul trecut, pentru o scurta perioada de timp, Rapid a avut printre actionari trei dintre cei mai importanti oameni de afaceri din Romania. Persoane care, asemeni lui Copos, au crescut afaceri solide si au creat branduri cu adevarat valoroase. Am putea vorbi despre ei din multe perspective, dar pentru Rapid, ei sunt:

Pierderea numarul 1: Florin Talpes, fondatorul si actionarul majoritar al Softwin, producatorul antivirusului Bitdefender - considerat cel mai valoros brand romanesc in lumea IT, evaluat la peste 100 milioane de euro si care genereaza business pe baza a peste 40 de milioane de clienti la nivel mondial.

Pierderea numarul 2: Dan Ostahie, fondatorul si detinatorul Altex, cel mai mare retailer de electrocasnice de pe piata romaneasca. Mai exact, acest om coordoneaza o afacere care a vandut in 2007 de peste 300 milioane de euro, ceea ce inseamna aproape o treime din intreaga piata pe care acesta activeaza.

Pierderea numarul 3: Jean Valvis, fondatorul si detinatorul grupului Dorna. Marea sa lovitura financiara din trecutul recent a reprezentat-o vanzarea brandului Izvorul Alb catre imbuteliatorul Coca - Cola. Pentru peste 40 milioane de euro. Marea sa lovitura din prezent este postura de mare jucator pe piata lactatelor si de posibil partener al celui mai mare retailer din lume, Wal Mart, cu care negociaza o colaborare.

In mare, cam asa arata trei surse de finantare pe care Rapid le-a pierdut faptic, nu la nivelul declaratiilor emotionale. si asta pentru ca dincolo de dragostea unui patron pentru echipa sa, pana la urma este vorba si de administrarea unei afaceri. Iar in afaceri, lui Copos nu-i prea place sa imparta nimic cu nimeni. Nici macar scena de pe care isi lanseaza anunturile lacrimogene.