MULTIMEDIA S.O.S Euro 2020 - Bucurestiul, in pericol sa piarda organizarea Campionatului European de Fotbal. Care este stadiul marilor proiecte necesare

Duminică, 10 aprilie 2016, 18:00 Sport | Fotbal

Multimedia - Drumul catre EURO 2020
Foto: Hotnews
Romania a primit o sansa unica de a gazdui la Bucuresti, pe Arena Nationala, patru din meciurile campionatului European de Fotbal din 2020. Cu cateva conditii insa: Romania are de rezolvat o serie de probleme-cheie si sa duca la capat mai multe proiecte de modernizare a infrastructurii sportive si a celei de transport. Cu mai putin de patru ani inainte de eveniment, unele proiecte sunt departe de a fi gata, iar altele au sanse ZERO sa fie terminate la timp.

Potrivit FRF, Romania are de indeplinit 21 de puncte cerute de UEFA. HotNews.ro a inventariat marile proiecte codase - cele de infrastructura sportiva si infrastructura de transport - si prezinta stadiul fiecaruia si ce sanse reale exista sa fie gata la timp.

    >>> MULTIMEDIA - Vezi care sunt marile proiecte in vederea organizarii Euro 2020 si in ce stadiu se afla fiecare. Tabloul multimedia contine fotografii, planuri ce pot fi marite, explicatii text si harti interactive (vezi aici tabloul mare intr-o fereastra separata)




Click aici pentru a vedea tabloul mare, intr-o fereastra separata, ori daca citesti acest articol in varianta de mobil.

---


Infrastructura sportiva - stadioane de modernizat, dar fara termene concrete


Pentru EURO 2020, Bucurestiul va trebui sa aiba 5 arene moderne si functionale, pe care formatiile care sosesc in Romania sa se antreneze si sa joace. Cele 5 arene nominalizate sunt: "Arena Nationala" (unde se vor juca meciurile oficiale: trei din faza grupelor si unul din optimi), "Ghencea", "Stefan cel Mare", "Giulesti - Valentin Stanescu", dar si stadionul "Iolanda Balas Soter"/ Arcul de triumf, din complexul Federatiei Romane de Rugby, unde nationalele care vor veni in Capitala se vor antrena.

Stadioanele ar trebui finalizate pana in 2019, cu minim un an inaintea competitiei internationale, astfel incat arenele sa poata gazdui o serie de meciuri si sa primeasca certificarile UEFA.

Dupa cum a aflat HotNews.ro, proiectele de modernizare a stadioanelor vor fi implementate de catre Compania Nationala de Investitii, insa institutia nu a oferit un raspuns HotNews.ro cu detalii si termene pentru fiecare proiect.





Stadionul Arcul de Triumf

Stadionul Arcul de triumf, modernizat
Foto: Hotnews
Primul stadion care va intra intr-un proces de modernizare este cel de la "Arcul de Triumf". Cunoscut si drept "stadionul de rugby", arena ar trebui sa aiba maximum 8.000 de locuri. Va fi destinat antrenamentelor echipelor care vor juca la Bucuresti, la Euro 2020.

FRR (Federatia Romana de Rugby) a hotarat sa poata sa dea utilizare multipla arenei de la "Arcul de Triumf" dupa modernizare, in acest sens fiind vorba de modificari la latimea si lungimea gazonului,  la amplasarea de banci de rezerve si la dimensiunea vestiarelor, dupa cum ne-au informat surse din FRF. CNI are inclusiv un buget estimat in legatura cu modernizarea: 18-22 de milioane de euro.  

Este singurul stadion pentru care exista actiuni concrete, iar termenul pe hartie pentru finalizare este anul 2017.

Stadionul Giulesti

Stadionul "Valentin Stanescu" din Giulesti este un alt stadion ales pentru modernizare, insa aici informatiile sunt contradictorii. Ministerul Transporturilor, prin Clubul Sportiv Rapid (proprietarul stadionului) a raspuns solicitarii HotNews.ro si a dat detalii cu privire la proiectul modernizarii arenei, insa a precizat ca acesta va fi derulat de catre Compania Nationala de Investitii, de la care HotNews.ro nu a primit nici un raspuns, desi a solicitat informatii.

In ce consta modernizarea de la Stadionul Giulesti, potrivit Ministerul Transporturilor: Arena fotbal cu pista de atletism si dotari pentru sportivi, invitati, oficiali, VIP, mass media, conform normelor UEFA. Capacitate stadionului va fi de 18.000 de locuri integral acoperite. Facilitati: sala atletism, sala haltere, sala lupte, sala box, sala karate, sala multifunctionala, camere cazare sportivi, unitati alimentatie, spatii comerciale. Dupa incheierea lucrarilor, stadionul va putea fi incadrat in categoria a IV-a UEFA, care permite inclusiv organizarea meciurilor din Champions League, Campionat Mondial sau Campionat European.

Nu sunt cunoscute, deocamdata, datele de incepere si de finalizare a lucrarilor de modernizare (lucrarile ar putea demara la inceputul lui 2017 si ar putea fi finalizate in 2019).





Stadionul Dinamo

Conform spuselor Elisabetei Lipa (Ministrul Tineretului si Sportului), noul stadion Dinamo ar urma sa aiba 30.000 de locuri si va fi fara pista de atletism.

Documentatia necesara a fost depusa la CNI (Compania Nationala de Investitii), Stadionul din Stefan cel Mare facand parte din programul Euro 2020 (aici ar urma sa se antreneze echipele care vor juca la Bucuresti la turneul final european).

Deocamdata nu sunt cunoscute datele de incepere si de finalizare a modernizarii.





Stadionul Steaua

Despre Stadionul din Ghencea au aparut cele mai putine informatii, stiut fiind doar faptul ca arena trebuie modernizata in perspectiva EURO 2020, acolo unde ar trebui sa gazduiasca antrenamentele echipelor care vor juca la Bucuresti, pe "Arena Nationala".

Nu au aparut in presa nici macar fotografii cu posibila infatisare a noii arene. La finalul lui 2015, George Boroi (comandantul CS Steaua) a precizat ca au fost semnate documentele premergatoare demararii lucrarilor.

MApN a raspuns solicitarilor HotNews.ro precizand doar ca proiectul de modernizare tine de Compania Nationala de Investitii care, asa cum am mai precizat, nu a oferit un raspuns la solicitarea HotNews.ro de informatii. Asadar, in ceea ce priveste modernizarea stadionului Ghencea, deocamdata nu exista informatii concrete.

Noua Sala Polivalenta Bucuresti

Sala Polivalenta
Foto: Hotnews
Pe langa modernizarea Stadioanelor, noua Sala Polivalenta de langa Arena Nationala ar urma sa fie folosita drept MediaCenter la CE 2020, insa proiectul a fost blocat in contestatii.

Primaria Capitalei a lansat la inceputul anului 2014 licitatia pentru proiectarea si construirea Salii Polivalente din complexul Lia Manoliu. S-a ales un castigator, insa rezultatul a fost contestat.  Contractul pentru construirea salii a fost atribuit abia la finalul anului 2015 asocierii Astaldi Spa - Euro Construct Trading 98 SRL, valoarea fiind de aprox. 80 milioane euro, iar capacitatea salii de 12.000 de locuri pe scaune. Proiectarea si executia ar urma sa dureze doi ani, insa licitatia a fost din nou contestata.

Daca Sala Polivalenta nu va fi gata la timp, exista totusi o solutie de avarie. Conform FRF, o hala modulara, cu caracter temporar, ar putea prelua rolul centrului de presa. Chiar si asa, o deblocare a licitatiei in derulare - la pachet cu termenul de 24 de luni pentru executie - ar putea duce la finalizarea noii Sali pana la Euro 2020.

---

    Infrastructura de transport - autostrazi, cai ferate si metrou - cele mai mici sanse de realizare pana in 2020

O cerinta UEFA extrem de importanta in ceea ce priveste infrastructura de transport este legarea Capitalei de Aeroportul Otopeni printr-un mijloc de transport adecvat, fie el metrou sau tren. Momentan, aeroportul din Otopeni e deservit direct doar de taxiuri si de o linie de autobuz spre Bucuresti, insa aceste conexiuni nu vor pot face fata eficient unui flux mare de suporteri, intr-un timp foarte condensat cum va fi in perioada meciurilor.

Asadar, solutiile ar fi realizarea unei conexiuni prin metrou sau modernizarea si extinderea actualei linii de cale ferata care opreste in camp, la aproape 1 km de aeroport. Din nefericire, ambele proiecte sunt inca departe de a putea fi implementate, in primul rand din cauza unei decizii politice (sau lipsa ei) prin care Romania sa se concentreze pe un singur proiect.

Legatura cu Aeroportul - metroul e scump si are sanse mici sa fie gata la timp / calea ferata e mai ieftina, dar proiectul e semi-abandonat

Linia de metrou M6 este unul dintre cele mai mature (bine pregatite din punct de vedere al documentatiei) proiecte ale Ministerului Transporturilor, insa vine cu doua mari dezavantaje in ceea ce priveste Euro 2020. In primul rand, tot proiectul costa foarte mult - cca 1 miliard de euro - iar autoritatile in acest moment au "rezolvate" doar 300 de milioane dintr-un imprumut primit de la Banca Japoniei. Restul pana la 1 miliard ar putea fi acoperit de la buget si din fonduri europene, dar momentan nu exista o schema de finant
Cale ferata sau linie de metrou pana la Aeroportul Otopeni
Foto: Hotnews
are stabilita. Practic, nu stim inca de unde facem rost de banii pentru proiect.

Al doilea mare dezavantaj este ca durata constructiei unui proiect de metrou spre Otopeni este una destul de mare. Surse HotNews.ro declarau in februarie ca, in cel mai fericit caz, daca se doreste o finalizare in 2020, licitatia pentru executie ar trebui lansata pana la final de martie. Suntem in aprilie si acest lucru inca nu s-a intamplat.

De cealalta parte, alternativa mai ieftina si mai rapida la proiectul scump si complicat de metrou este modernizarea si extinderea actualei linii de cale ferata existente in zona aeroportului, astfel incat dintr-o gara realizata subteran, in zona parcarilor, noi garnituri de trenuri CFR sa poata face legatura cu Gara de Nord. Proiectul ar costa circa 200 de milioane de euro si ar avea toate sansele sa fie realizat pana la Euro 2020, insa documentatia pentru el nu este nici pe departe la fel de avansata ca in cazul metroului. Pe deasupra, decizia neoficiala a autoritatilor in tot acest timp a fost ca accentul sa fie pus pe metrou.

O schimbare de optica in Guvern si o atentie sporita din partea Ministerului Transporturilor ar putea pune proiectul extinderii Caii Ferate la Aeroport in agenda, astfel incat sa fie gata pana la CE 2020.

Conexiunea cu Vestul pe autostrada si prin cai ferate moderne - Cel mai devreme din 2021

Traseele propuse pentru A1 Pitesti - Sibiu
Foto: Hotnews
O alta mare cerinta UEFA cu privire la infrastructura de transport a fost ca pana in anul 2020 Bucurestiul sa fie unit prin conexiuni moderne (autostrazi si cai ferate reabilitate) de granita de vest, de Ungaria unde alte meciuri se vor disputa. Mai exact, aceasta cerinta viza in mod direct autostrada A1 Pitesti - Sibiu (pentru ca restul tronsoanelor din autostrada A1 vor fi gata pana atunci) si finalizarea lucrarilor pe Coridorul IV paneuropean feroviar. Niciunul dintre proiecte nu va fi gata pana in 2020.

Autostrada Pitesti - Sibiu are setat, ca termen orientativ in planurile autoritatilor de la Transporturi, abia anul 2020. In prezent se revizuieste Studiul de Fezabilitate, insa nici acolo lucrurile nu au mers grozav. Sansele ca lucrarile sa fie gata mai devreme, la timp pentru Euro 2020, sunt aproape nule.

In ceea ce priveste coridorul feroviar, lucrurile stau si mai rau. In prezent se reabiliteaza pentru standardul de 160 km/h circa 210 km intre Sighisoara si Simeria si o portiune intre Arad si granita de Vest, insa lucrarile au acumulat intarzieri foarte mari. Bucata intre Arad si Simeria sta pierduta in licitatii tergiversate de aproape doi ani, iar ultimele informatii arata ca procedura de achizitie publica a fost partial anulata pe unele loturi. Asadar, sansele ca si acest sector sa acumuleze intarzieri peste intarzieri sunt reale, iar o finalizare pana in 2020 devine din ce in ce mai improbabila.

Mai mult, sectorul dintre Brasov si Sighisoara este doar la stadiul de proiect, in prezent, si a fost abia recent inclus spre finantare printr-un nou mecanism de fonduri europene. De aici si pana la lucrari efective - in buna traditie CFR - va mai trece ceva timp.

Infrastructura de la nivelul Bucurestiului

Primaria Capitalei si-a asumat pentru organizarea Euro 2020 realizarea mai multor proiecte de investitii: modernizarea unor linii de tramvai, construirea bulevardului Uranus si a unor parcari subterane. HotNews.ro a solicitat mai multe informatii despre proiectele de infrastructura  pe care si le-a asumat, insa nu am primit niciun raspuns timp de trei saptamani.

Din informatiile publice, postate pe site-ul municipalitatii, in ultimii ani au intrat in reabilitare si au fost modernizate liniile de tramvai de pe bulevardul  Liviu Rebreanu si Soseaua Iancului - Pantelimon.

Bulevardul Uranus cu tunel pe sub dealul Parlamentului
Foto: Hotnews
In ceea ce priveste bulevardul Buzesti-Berzei-Uranus, Primaria Capitalei a inaugurat la inceputul anului 2014 primul segment in zona Buzesti, de la Piata Victoriei pana la Vasile Parvan. Pentru a doua parte, intre Vasile Parvan si Calea Rahova, consiliul general al municipiului Bucuresti a aprobat Planul Urbanistic Zonal prin care s-a stabilit traseul arterei pe 26 februarie 2014, cu un tunel pe sub dealul Parlamentului, in spatele Casei Poporului, insa de atunci proiectul a stagnat. Primaria Capitalei nu a prevazut bani pentru el in bugetul pe anul 2016 si nu a fost facuta licitatia pentru desemnarea constructorului.

Astfel, in situatia data, sansele ca finalizarea bulevardului Uranus pana in 2020 sunt foarte mici.

Parcari subterane - unele da, altele ba

Inca din 2005, Primaria Capitalei a anuntat ca va face mai multe parcari subterane sub principalele piete publice din centrul Capitalei: Piata Walter Maracineanu, Piata Presei Libere, Piata Dorobanti, Piata Alba Iulia, Edgar Quinet, Esplanada Gara Baneasa, Piata Charles de Gaulle, Piata Revolutiei Ateneul Roman. Piata Universitatii. Singura care s-a realizat este parcarea subterana de la Piata Universitatii. In plus, prin Planul Integrat de Dezvoltare Urbana, aprobat recent de Consiliul General al municipiului Bucuresti (inceputul anului 2014) se prevede amenajarea unor parcari subterane sub Piata Constitutiei, Piata Lahovary, Piata Cantacuzino si spatiul verde de la Sala Palatului.

Pentru realizarea lor ar urma insa sa se acceseze fonduri europene. Un termen realist pentru inceperea lucrarilor ar fi 2018, daca se obtin banii, iar sansele ca ele sa fie gata pana la momentul Euro 2020 exista, cel putin pe hartie.
Singurul proiect in lucru, este parcarea Park&Ride de la captul Soselei Pantelimon, care se realizeaza in cadrul proiectului de modernizare a Soselei. Parcarea ar urma sa fie gata in acest an.

---

    Euro 2020 - turneu final aparte in istoria fotbalului european

In decembrie 2012, UEFA a anuntat ca vrea sa marcheze 60 de ani de la prima editie a EURO (n.r. a avut loc in 1960) printr-un turneu final care sa se desfasoare pe intreg continentul - "EURO pentru Europa". Astfel, competitia din 2020 va avea loc in 13 orase din 13 tari. In septembrie 2014, Bucurestiul a primit dreptul de a organiza meciuri de la turneul final. Este, fara indoiala, cel mai important eveniment sportiv la care Romania ia parte.

Cum a inceput totul - din 2012, un eveniment de "importanta nationala"

Povestea "Romania gazda la Euro" a inceput in noiembrie 2012, cu o scrisoare de intentie adresata secretarului general si presedintelui UEFA (n.r. Michel Platini), dupa cum a povestit Mircea Sandu, fostul presedinte al FRF.

Pe langa raspunsul afirmativ din partea forului european, era nevoie de sprijinul lui Sorin Oprescu (pe atunci primar general al Capitalei) si de cel al Guvernului Romaniei. Conform aceluiasi Mircea Sandu, munca a inceput prin alcatuirea unui grup de lucru sub conducerea lui Gabi Oprea.

Guvernul din acel moment, condus de catre Victor Ponta, a declarat evenimentul unul de "importanta nationala" si a constituit printr-un HG un comitet interministerial care sa se ocupe cu gestionarea evenimentului si indeplinirea tuturor cerintelor UEFA.





Daca tricolorii vor reusi calificarea la EURO 2020, atunci Romania va primi automat dreptul de a disputa doua dintre partidele din faza grupelor pe "Arena Nationala".

Orasele gazda la EURO 2020
Foto: Hotnews
Campionatul European din 2020 va fi primul care va fi gazduit de mai mult de doua tari (au mai fost "perechi" precum Belgia/Olanda, Austria/Elvetia si Polonia/Ucraina).

Niciuna din cele 13 tari gazda nu vor fi calificate direct la turneul final european. Vor fi 10 grupe de calificare, din care la EURO vor ajunge primele doua clasate. Alte patru prime reprezentative se vor califica prin intermediul Ligii Natiunilor (o noua competitie a UEFA care va debuta in toamna lui 2018).

Daca "Arena Nationala" ar fi avut o capacitate mai mare de 60.000 de locuri, stadionul bucurestean ar fi putut gazdui meciuri mai importante de la turneul final (ex. din faza sferturilor). "Arena Nationala" are o capacitate de 54.851 de locuri.


Orase care vor gazdui partide de la EURO 2020:

    - Anglia - Londra: Wembley (90.652 de locuri), arena a fost construita in anul 2007 - va gazdui semifinalele si marea finala a Euro 2020

    - Germania - Munchen: Allianz Arena (70.067 de locuri), stadionul a fost construit in 2005 - va gazdui un meci din sferturile de finala si trei din faza grupelor

    - Azerbaidjan - Baku: Stadionul Olimpic (69.870 de locuri), arena noua - va gazdui un meci din sferturile de finala si trei din faza grupelor

    - Rusia - Sankt Petersburg: Zenit Arena (61.251 de locuri), lucrarile ar trebui sa fie finalizate in 2016 - va gazdui un meci din sferturile de finala si trei din faza grupelor

    - Italia - Roma: Stadionul Olimpic (68.993 de locuri), arena care va fi supusa unor renovari importante pana in 2017 - va gazdui un meci din sferturile de finala si trei din faza grupelor

    - Danemarca - Copenhaga: Telia Parken (38.190 de locuri), arena a fost deschisa in 1992 - va gazdui un meci din optimile de finala si trei din faza grupelor

    - Romania - Bucuresti: "Arena Nationala" (54.851 de locuri), stadion inaugurat in 2011 - va gazdui un meci din optimile de finala si trei din faza grupelor

    - Olanda - Amsterdam: Amsterdam ArenA (53.052 de locuri), arena construita in 1996 - va gazdui un meci din optimile de finala si trei din faza grupelor

    - Irlanda - Dublin: Dublin Arena (51.711 de locuri), arena construita in 2010 - va gazdui un meci din optimile de finala si trei din faza grupelor

    - Ungaria - Budapesta: Ferenc Puskas (68.156 de locuri), lucrarile urmeaza sa fie terminate in 2018 - va gazdui un meci din optimile de finala si trei din faza grupelor

    - Belgia - Bruxelles: Eurostadium (62.613 locuri), stadion nou, lucrarile ar trebui sa fie terminate in 2018 - va gazdui un meci din optimile de finala si trei din faza grupelor

    - Bilbao - Spania: San Mames - stadion nou (este noul San Mames), are o capacitate de 53.332 locuri. Va gazdui un meci din optimi si trei din faza grupelor.

    - Glasgow - Scotia: Hampden Park - stadion renovat, are o capacitate de 52.063 locuri. Aici se vor disputa trei meciuri din grupe si unul din optimi.  


Finala Europa League - cel mai important eveniment fotbalistic gazduit de Romania pana acum

In 2012, pe 9 mai, "Arena Nationala" a gazduit finala Europa League, o confruntare intre Atletico Madrid si Athletic Bilbao. Castig de cauza a avut Atletico, scor 3-0. La finala competitiei au luat parte 52.347 spectatori.

Evenimentul a fost declarat un "real succes" de catre oficialii UEFA, iar Bucurestiul a fost timp de doua zile asaltat de fanii iberici care au "sufocat" zonele centrale si cele organizate special pentru fani.



Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.
32222 vizualizari
  • +28 (46 voturi)    
    Voteaza bucurestenii un primar ca Nicusor Dan? (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:18)

    zzztop [utilizator]

    Cand majoritatea primarilor votati de bucuresteni au ajuns la inchisoare sau sunt judecati pentru furt la ce poti sa te astepti? Multe strazi nu au apa, canalizare. Metrou spre Otopeni?? Nici in Otopeni aproape jumatate din case nu au apa curenta, canalizare si asfalt.

    Cand o sa castige Nicusor Dan sau cineva similar ca profil profesional Primaria Bucuresti atunci o sa putem visa. Pana atunci, ar putea sa mute totul in Cluj si in Transilvania pentru ca acolo oamenii voteaza mai intelept si oricum se indreapta intr-o directie mult mai buna.
    • +15 (21 voturi)    
      nu majoritatea (Duminică, 10 aprilie 2016, 20:45)

      termopan [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Nu majoritatea a ales primari penali. Majoritatea nu poate fi deranjata sa iasa la vot ca are treaba.

      Nicusor arata bine de tot pe hartie, dar mi-e ca devine un fel de Iohanis, adica un observator la ceea ce ni se intampla. Plus ca bucurestenii sunt mai diferiti asa, ei vor sa mearga cu masina 400m pana la magazin. Vor sa parcheze pe trotuar, acolo au treaba si pentru ca 'nu sunt locuri'.

      Nici vorba de vreo sansa reala pentru progres.

      Mi-e greu sa vad speranta, mi-e sila la gandul ca ne fura din nou 4 ani pesedeu cu facatoarea de copii.
      • -3 (9 voturi)    
        Eu cred (sper, de fapt) ca Nicusor Dan are (Luni, 11 aprilie 2016, 11:22)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui termopan

        intentii bune. Pina la proba contrarie, asa vreau sa cred.

        Problema este insa ca, in cazul in care ar fi ales, ar fi singur-cuc, si ar fi blocat/faultat de sacalii de partid care se afla din abundenta in primarie - consilieri, birocrati, etc.

        Asadar tare mi-e teama ca ar fi un impotent visator si cu idei frumoase si bune, dar care ar fi in mod activ si deliberat sabotate de tilharii aflati in numar mare la toate nivelurile.

        Si ar ajunge, ca Johanis, sa spuna "urmaresc cu atentie"....
        • 0 (8 voturi)    
          USB (Luni, 11 aprilie 2016, 13:48)

          andreexe [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

          Nicusor Dan are partid, Uniunea Salvati Bucurestiul (usb.ro). Vor avea candidati la toate sectoarele si la toate consiliile, deci daca bucurestenii au incredere in el, vor vota si USB
          • 0 (2 voturi)    
            Si cine-s candidatii? (Marţi, 12 aprilie 2016, 17:39)

            abisala [utilizator] i-a raspuns lui andreexe

            Lista a fost secreta pana de curand, iar acum pare un fel de Nicusor Dan & friends si neveste de friends... Personal sunt extrem de dezamagita :(.
    • +1 (3 voturi)    
      Ne crezi naivi pe toti? (Luni, 11 aprilie 2016, 18:18)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Nicusor Dan este o frectie liberala la un picior independent. Cand ne va spune de ce a sustinut sleahta mafiota in 2007 pentru suspendarea lui Traian Basescu si s-a aratat interesat de sustinerea PSD la primaria Capitalei, o sa-l credem. Mai ales ca vrea sa scape Bucurestiul de oamenii politici. In PSD nu sunt oameni politici in opinia domnului Nicusor Dan, care si-a pus cortul de campanie acum vreo 6 luni, desi legea nu prevede acest lucru?
  • +28 (30 voturi)    
    Ghinion ... (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:54)

    A_Radu [utilizator]

    UEFA a luat teapa alegand RO pt asa un eveniment.... Pai ce credeau ei, ca aici asa se fac autostrazile si metrourile , de pe un an pe altul ... Mai baieti , aici infrastructura se construieste odata la o generatie ... Cat de varza putem fi ... Nici cand avem un tel, un mare proiect de pus in aplucare la nivel european , nu suntem in stare sa ne mobilizam si sa ne prezentam cu fruntea sus in 2020... Desteapta-te odata mai romane !!!!!!
    • +5 (5 voturi)    
      organizare e ca si pierduta (Luni, 11 aprilie 2016, 8:27)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      din pacate ne-am obisnuit cu dezamagirile
    • +6 (6 voturi)    
      Motivat (Luni, 11 aprilie 2016, 10:52)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      Avem proiecte doar cind e ceva de furat
    • +3 (3 voturi)    
      tinere, (Luni, 11 aprilie 2016, 10:58)

      aew [anonim] i-a raspuns lui A_Radu

      Teapa nu a luat-o UEFA, a luat-o Bucurestiul, Ro.
      • +4 (4 voturi)    
        nici macar! (Luni, 11 aprilie 2016, 11:55)

        talos [utilizator] i-a raspuns lui aew

        Teapa am luat-o ca de obicei noi, cetatenii... Poate ne invatam minte si cascam ochii cand mai votam!
  • -5 (29 voturi)    
    Șansa de rahat (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:57)

    Un cititor [utilizator]

    Chelului tichie de mărgăritar îi trebuie. Să pățim ca Grecia cu Olimpiada. Noi plătim și alții încasează. Democrație originală.
  • -1 (13 voturi)    
    4 stadioane (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:58)

    stefansb [utilizator]

    ma indoiesc totusi ca trebuie sa avem 5 stadioane noi pt 4 meciuri. (arena nationala, stadionul de la arcul de triumf, ghencea, stefan cel mare si giulesti). poate anumite conditii la vestiare si gazon perfect, dar in rest...ce sa intelegem ca daca organizam singuri ne trebuiau vreo 50 de stadioane? cate 5 in fiecare oras care organiza?
    In rest...la finala Europa League problema a fost la aeroport, nu pe autostrazi. Pur si simplu aeroporturile din Bucuresti nu vor face fata. Ma indoiec ca vor veni prea multi suedezi sau englezi cu masina de ex, pe autostrazi. Vor veni insa multi la aeroport.
    • 0 (16 voturi)    
      ar fi venit cu trenul! (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:39)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      N-ai crede CAT de pline (si bine organizate!) sunt trenurile de calatori, incepand de la Budapesta spre vest, incolooo... si ce capacitate de transport persoane au si ce viteza... samd...
      Bineee... si garile, "mai inspre vest, incolo", arata altfel decat pe la noi >:)
      • 0 (12 voturi)    
        Coruta, lasa-ne! (Duminică, 10 aprilie 2016, 23:49)

        ids [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Stim ca esti cu ungurii, pro Beke Istvan si alea alea.
        • -4 (6 voturi)    
          Bre, nu despre unguri era vorba in propozitiei (Luni, 11 aprilie 2016, 11:24)

          Cuca [utilizator] i-a raspuns lui ids

          Dar deh, vorba bancului, tie poate sa-ti fluture si un tramvai....
          • +6 (6 voturi)    
            Pai cam.asta zicea si el, (Luni, 11 aprilie 2016, 15:46)

            Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

            da' probabil a fost prea subtil pt tine.
            Noi vorbeam aici de proiectele de infrastructura din Buc pt Euro si Codruta ne baga de cat de tari sint garile si trenurile pe la unguri. Si daca probabil crezi ca a facut-o din intamplare, uita-te la comentariile ei pe subiectul mentionat de ids.
  • +5 (35 voturi)    
    cluj (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:59)

    adreno [anonim]

    las' ca ia clujul organizarea si se face!
    • +2 (20 voturi)    
      scuze... (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:35)

      meee [anonim] i-a raspuns lui adreno

      da parca a luat foc o instalatie electrica...
      zic si eu...

      ce dracu pupati in fund cluju ma?! ca nu pricep...
      cluju nu poate fi capabil sa tina acele meciuri... sunt 4 stadioane in cluj si nu stiu eu?! sunt autostrazi care leaga clujul de ungaria sau mai stiu eu cine?!
      sa fim seriosi...
      • +6 (14 voturi)    
        Nu Cluju', (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:54)

        ids [utilizator] i-a raspuns lui meee

        pe Boc doar.
      • +5 (23 voturi)    
        Macar sunt doua ... (Duminică, 10 aprilie 2016, 22:47)

        DanT [anonim] i-a raspuns lui meee

        Macar la Cluj sunt doua stadioane care indeplinesc standardele UEFA, adica de 2 ori mai multe decat in Bucuresti. Si ar fi sanse mai mari sa fie legat de vest pe autostrada pana in 2020 decat are Bucurestiul. Si are si polivalenta care sa fie folosita ca si Media Center ... mai mult, linia ferata trece pe la 100 de metri de aeroport ... In concluzie deja indeplineste incomparabil mai multe conditii decat Bucurestiul.
        • 0 (0 voturi)    
          :)) (Marţi, 12 aprilie 2016, 11:26)

          SLy [anonim] i-a raspuns lui DanT

          Gara arata praf, iar strazile sunt groaznice si in Cluj. E un oras sub mediocru, in media tarii.
          • 0 (2 voturi)    
            Gara - irelevant (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:14)

            DanT [anonim] i-a raspuns lui SLy

            Gara pe care nu o foloseste mai nimeni ... irelevant. Drumurile au fost reasfaltate masiv in ultima vreme ... insa nu asta e relevant, ideea era ca e mai pregatit decat Bucurestiul ca infrastructura sportiva (si nu numai).
      • +9 (11 voturi)    
        Tipic! (Luni, 11 aprilie 2016, 10:47)

        talos [utilizator] i-a raspuns lui meee

        Capra vecinului.... Nu se face treaba la Bucuresti dar ne luam de Cluj. Suntem campioni la mistocareala si injuraturi mai putin la treaba si respectat cuvantul dat. Hai Romanai!
        • +6 (6 voturi)    
          si cine a inceput?! (Luni, 11 aprilie 2016, 12:16)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui talos

          nu am nimic cu clujul... dar e penibil sa se laude singuri.
          nu suntem la concurenta si nu privesc lucrurile asa... daca nu se incepe la orice mica greseala cu "se face la cluj" sau" sa se nute capitala la cluj"
          pe langa asta din cate stiu timisoara sta mai bine... just saying
        • +2 (2 voturi)    
          Nu, (Luni, 11 aprilie 2016, 21:18)

          MikeVd [anonim] i-a raspuns lui talos

          Nu se ia nimeni de Cluj, dar unii se ofusca cand nu inteleg ca nu poti compara Bucurestiul cu Clujul. Sunt localitati din categorii diferite atat ca marime cat si ca infrastructura. Cand vorbim de infrastructura, in cazul EURO vorbim in prmul rand de stadion(capacitate,/categorie,/modificari necesare pentru a indeplini cerintele). Apoi de aeroport (capacitate, curse zilnice si locatii acoperite - CLJ nu are sanse fara extindere sau terminal nou sa ajunga la un numar de pasageri/ora satisfacator). Aeroport/terminal separat pentru chartere/VIP -din nou lipsa la Cluj. Sa mai vorbim pe langa astea de legatura cu aeroportul necesara? La Bucuresti, legatura cu trenul este una de avarie, si nu, nu este suficient sa treaca linia ferata prin apropiere. Asa si la Otopeni este in apropiere linie cu tot cu gara . Gara folosita si in prezent cu transfer. La cazare din nou Clujul nu are nici numarul de hoteluri de 5 stele necesar si nici capacitatea de cazare nu se compara cu a Bucurestiului. Ma indoiesc ca vor rasari hoteluri peste hoteluri in Cluj pentru 4 meciuri la Euro. In concluzie, nu, nu avem infrastructura necesara in alt oras din Romania pentru un astfel de eveniment. In plus, aici vorbim de angajamente luate de guvernul Romaniei. Ce credibiliatate ar mai avea Romania in momentul in care ar spune ca nu a putut sa faca la Bucuresti ce a promis dar va face si mai multe in alt oras? Si cat de fericita ar fi UEFA sa accepte un stadion cu 30.000 de locuri?(sub cerintele oficiale)?
          • -2 (2 voturi)    
            Deja (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:30)

            DanT [anonim] i-a raspuns lui MikeVd

            Pai deja Clujul a salvat fundul Bucurestiului de cateva ori, de exemplu campionatul european de gimnastica de anul viitor, campionatul european de snooker, meciul Romania - Spania. Si tine si o grupa la europeanul de baschet de anul viitor.

            Da, Clujul nu ar putea tine 4 meciuri de europene de fotbal intr-o perioada de 2 zile, nu are infrastructura necesara. Insa nici Bucurestiul nu o are. Ce s-ar putea face e sa se tina doua la Bucuresti, unul la Cluj, unul eventual la Craiova daca va fi gata stadionul nou de 30.000 de locuitori. Clujul poate gazdui acum linistit publicul pentru un meci de CE, la fel cum poate gazdui publicul pentru Untold (cam 70-80.000 de spectatori unici, macar 30.000 veniti din alte parti). Iar daca din cei 30.000 de spectatori sa zicem 25.000 sunt straini, iar un sfert vin cu avionul, sa aduci 6.000 de oameni cu avionul la Cluj nu mai e asa mare problema, aia inseamna vreo 30 de avioane, curse de linie exista deja spre vreo 15 tari europene ... la Untold au venit gramezi de chartere cu diversi artisti de exemplu. Si au gasit si destule hoteluri de top sa stea se pare (sunt cel putin 10 hoteluri de top in Cluj, din care vreo 4 de 5 stele) . Cu masina in mod cert ajung mult mai rapid decat ajung la Bucuresti, la fel si cu trenul (vorbim de infrastructura actuala).

            Si da, poti compara Clujul cu Bucurestiul. E o diferenta de marime, dar in cazul asta Bucurestiul nu e mai pregatit decat Clujul, dimpotriva, in momentul de fata sta mai prost. Clujul deja are cateva evenimente cu multi spectatori straini (Untold, Electric Castle, TIFF) si se pare ca se descurca bine. Nu poti tine 4 meciuri in conditii decente unul dupa altul la Cluj, dar nici la Bucuresti nu poti nici acum, si nu o sa poti nici in 2020. Undeva se vor face multe compromisuri (daca Bucurestiul va ramane gazda). Cea mai buna strategie pentru Romania ar fi sa imparta meciurile in 3 localitati, 2 + 1 + 1
            • 0 (0 voturi)    
              Confunzi (Marţi, 12 aprilie 2016, 15:35)

              MikeVd [anonim] i-a raspuns lui DanT

              Nu compara Untold si TIFF(evenimente foarte reusite-mai ales TIFF care in opinia mea ar trebui sa fie emblema Clujului) campionate de snooker/gimanstica sau meciuri amicale cu un campionat European de fotbal. Repet, vorbim de evenimente de anvergura diferita. La un campionat european de fotbal nu poti caza lumea "la gazda", itit trebuie un numar de locrui de cazare+un numar de hoteluri de 5 stele din lanturi internationale recunoscute. Astea sunt doar in Bucuresti. Bucurestiul a gazduit si gazduieste deja evenimente la o asemenea anvergura, deci nu este problema de capacitate de a organiza. Daca a putut gazdui un summit NATO unde au venit cei mai importanti oameni de pe planeta, si inca tine si summituri regionale, poate tine fara probleme si 4 meciuri la EURO. Festivaluri si concerte la care vin turisti straini sunt peste tot in Romania, nu doar la Cluj sau Bucuresti. Ca numar de turisti straini, niciun oras din Romania nu se apropie de Bucuresti. Candidatura presupune meciuri intr-un singur oras, nu se poate schimba. In plus, repet, Arena Nationala este singura care indeplineste criteriile. Cluj Arena ar mai avea nevoie de minim 3000 de locuri in plus pentru a atinge nivelul minim cerut(+acceptul UEFA de a scadea capacitatea cu peste 20.000 de locuri la un meci din optimi). Timpul facut cu masina personala pana la stadion este irelevant la un astfel de eveniment. Transportul in comun si capacitatea acestuia conteaza. De aceea se si cere metrou sau tren. Autobuze care leaga aeroportul de oras are si acum Bucurestiul. Le poate creste frecventa pe durata campionatului fara probleme,dar nu asta este solutia. Repet, vorbim de orase din categorii diferite. Cand compari CLJ cu OTP e ca si cum ai compara CLJ cu aeroportul din Bacau(desi pe cifre nu cred ca aeroportul din Bacau are de 5-6 ori mai putini pasageri decat Clujul). CLJ a avut anul trecut 1.6mil pasageri, OTP 9.3 mil. La pasageri straini daca ne uitam diferenta este si mai mare.
            • 0 (0 voturi)    
              Inca ceva (Marţi, 12 aprilie 2016, 20:28)

              MikeVd [anonim] i-a raspuns lui DanT

              Varful ala de turisti de care vorbesti in Cluj, ar fi anormal de mic in Bucuresti. Sunt 1.3 milioane de inoptari ale turistilor straini pe an, deci o medie de peste 100.000 pe luna. Peste orice varf al Clujului cu tot cu turisti romani, Si in varful ala, la Cluj gasesti cazare doar la gazda.
              Repet, nu are nimic nimeni cu Clujul, ba dimpotriva Untold si TIFF atrag foarte multi romani din alte parti ale tarii si sunt laudate mai ales de presa bucuresteana si de bucuresteni. Dar asta nu inseamna ca nu mai trebuie sa vedem realitatea. Este posibil sa ti se para ca au loc foarte multe evenimente la Cluj datorita expunerii de care o au in ultimul timp evenimentele sportive,. Dar daca tot esti atat de curios, inainte sa afirmi ceva, da o cautare pe Google cu "evenimente Romania 2016" si numara cate sunt si prin alte parti. Sau daca tot tii mortis sa faci comparatie cauta "evenimente -luna x- Cluj-Napoca" vs "evenimente -luna x- Bucuresti". Repet, vorbim de localitati din categorii diferite.
    • +8 (14 voturi)    
      Cluju' sa repare Podu' Traian intai (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:47)

      Iomen [utilizator] i-a raspuns lui adreno

      si pe urma sa se gandeasca la organizat campionate. O sa se rupa intr-o zi cu oameni pe el s-o sa fie jale.
  • -1 (11 voturi)    
    Abia astept sa cada acoperisul peste cineva, (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:12)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    sa vezi atunci sentinte.
  • +17 (17 voturi)    
    Până acum ce au păzit organizatorii? (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:16)

    asavreau [utilizator]

    În 2014 și 2015 nu sa știut?În timpul guvernării Ponta și a administrației Oprescu sa păstrat o tăcere suspectă asupra acestor probleme.Nici cei de la FRF,nici ziariștii de specialitate nu au făcut presiune ca să înceapă lucrările necesare.Anul 2016,an electoral nu văd să se facă mare lucru,iar guvernul Cioloș nu are rost să lanseze niște lucrări pe care nu le poate termina în timpul mandatului,expierența arătând că guvernele care vin sistează lucrările guvernului anterior.Guvernul Ponta așa a făcut și unele tronsoane de drumuri naționale arată groaznic,lucrările făcute sau degradat fiind abandonate neterminate.
  • +8 (14 voturi)    
    Sa vedem si partile bune (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:17)

    ac [utilizator]

    Acuma de la aeroport ai taxi cu portbagaj de 500 de litri. E un progres, totusi.
    • -2 (2 voturi)    
      sper ca era "la misto"! >: (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:43)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui ac

      CINE naiba cara "500 l" bagaj cu el / ea? >:)
      • +1 (1 vot)    
        mai intra 2 clienti (Luni, 11 aprilie 2016, 11:27)

        talos [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        in aia 500 de litri...adica in portbagaj ;)
  • +5 (9 voturi)    
    solutie simpla... (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:33)

    meee [anonim]

    cei ce au dat cu piciorul acestei sanse sa fie anchetati si partidele lor distruse!

    ar trebui masuri DRASTICE impotriva celor care distrug aceasta sansa...
    este clar ca dupa asta vom scadea mult mai mult (din pacate se poate) in ochii strainilor...
    dar lor nu le pasa... pentru ca pana nu se lasa cu bataie... ii doare in dos... si tde proteste si mitinguri incepe clar sa-i doara in dos
    • +2 (6 voturi)    
      Un partid nu se poate distruge... (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:38)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui meee

      ... chiar daca toti membrii lui sint banditi.
      • 0 (4 voturi)    
        ... din pacate... >: (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:44)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Ai omis asta: "din pacate"!
  • 0 (12 voturi)    
    Bani prea multi pentru meciuri mici (Duminică, 10 aprilie 2016, 20:14)

    Althetic Sipporters [anonim]

    E vorba de niste investitii-mamut, pentru 3 meciuri din grupe si unul din optimile de finala. Nu mi se pare ca merita sa investim miliarde de euro pentru asa ceva. Daca decidem ca ne trebuie noua, romanilor, atunci investim pentru noi, dar nu pentru niste meciuni neimportante. Si investim atunci cand ne prind bine noua si cand avem banii, nu in graba ca vin meciurile din grupe.
    • +9 (9 voturi)    
      Corect! (Duminică, 10 aprilie 2016, 20:51)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui Althetic Sipporters

      Am “prins” sansa asta printr-o spaga serioasa sunt sigur. E deja clar ca FIFA functioneaza dupa aceleasi reguli ca FRF, numai Doni si nasi si nasuleti in fotbal. Ne uitam putin la cine a castigat deja niste licitatii si ce gasim? Euro Construct! (varianta trading ca pe cea originala au un angajat). :)))) Aceiasi oare de se puneau acu sa traga o susta de monument/memorial “Colectiv”. Uite aici se duceau banii dumnevoastra in urmatorii ani cu oprescu primar si ponta presedinte. Circ! In rest nimic.
    • +1 (1 vot)    
      Sunt acri strugurii (Luni, 11 aprilie 2016, 11:35)

      talos [utilizator] i-a raspuns lui Althetic Sipporters

      si cuvantul dat ieftin ca deh, obrazul gros cu vorbarie se tine...
  • +4 (10 voturi)    
    Romania a mai alergat odata dupa glorie (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:12)

    Sparafucile [utilizator]

    Cind ? Cind intr-o saracie generalizata a organizat in 1953 la Bucuresti Festivalul International al Tineretului si Studentilor , in vremea guvernarii Dej . Istoria se repeta , pentru faima si glorie guvernantii sunt gata sa cheltuiasca sume halucinante in timp ce spirite subdezvoltate se indigneaza nu de constructia celor patru stadioane , ci de constructia Catedralei Mintuirii Neamului . De aceea venim cu o propunere de bun simt : cele patru stadioane sa se construiasca din contributiile iubitorilor de sport . De ce sa plateasca pentru ele si oameni pentru care sportul nu reprezinta nimic ? Propunerea poate parea socanta dar este absolut simetrica cu pretentiile unora ca realizarea Catedralei Mintuirii Neamului sa fie facuta doar din banii credinciosilor ortodocsi . Ca fapt divers ar fi interesant de stiut si cit vor costa cele patru stadioane comparativ cu costurile Catedralei Neamului . Ne macina banuiala ca ni se va parea ieftina ca braga mareata Catedrala !
    • +4 (4 voturi)    
      pentru simplul motiv (Luni, 11 aprilie 2016, 11:46)

      talos [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      ca sumele alea "halucinante" ar solutiona niste probleme care ne ard de ani de zile: autostrada Pitesti-Sibiu (Dacia Pitesti ceva?), metrou aeroportul Otopeni (care ar solutiona nu numai aeroportul ci si puzderia de firme din Otopeni), sala Polivalenta in Bucuresti (ca sa nu mai plangem ca ne ia Clujul evenimentele), etc. De stadioane nu zic decat ca la cati bani s-au incasat din meciuri se puteau investi macar o parte in infrastructura cluburilor nu in masinil si vilele .
  • +8 (8 voturi)    
    Las' ca merge si asa (Duminică, 10 aprilie 2016, 22:25)

    HP [utilizator]

    Asta va fi principiul, adica asta e principiul din totdeauna.

    a) in primul rand, de cand cu DNA in forta, nu se mai poate ciordi la contracte ca in vremurile bune
    b) dupa ce o vor suge vreo 3 ani, vor spune "lasa domne' ca atunci cand am avut finala intre Atletico si Real Madrid, a fost bine merci, fara metrou la aeroport".
  • -1 (9 voturi)    
    Vrem stadioane, nu spitale (Duminică, 10 aprilie 2016, 23:03)

    Un cititor [utilizator]

    lol
  • +3 (5 voturi)    
    SOS ....pentru cine? (Luni, 11 aprilie 2016, 8:25)

    Martinezu [utilizator]

    Cineva mai crede ca exista o entitate in tara asta care reactioneaza la un SOS? Mai e cineva caruia sa ii pese ?
    Mai crede cineva ca unul din proiectele anuntate chiar se va face pana in 2020?
    Romania nu va mai putea gazdui nici semifinala la badmington in 2020.
  • +6 (6 voturi)    
    Nici un pericol,este certa " pierderea " (Luni, 11 aprilie 2016, 8:55)

    Plagarus [utilizator]

    Am fost nominalizati din curtoazie,dar se stia ca nu suntem in stare sa facem ce am promis !!
  • 0 (6 voturi)    
    impozite 0? (Luni, 11 aprilie 2016, 9:23)

    vlad [anonim]

    nu pare nimanui ciudat ca uefa cere sa nu plateasca nici un fel de impozite?
  • +5 (7 voturi)    
    Infrastructura (Luni, 11 aprilie 2016, 9:27)

    gaudi [anonim]

    Acum se vede ce nepregatiti suntem cu infrastructura in Bucuresti si in tara (sosele , cai ferate,metrou..) si ce au facut politicienii 25 de ani. Nu mai alegeti politicieni hoti ......,nu mai alegeti PSD,PNL...etc
    • +1 (3 voturi)    
      psd, pnl si mai ce? Cam toti sunt asa (Luni, 11 aprilie 2016, 11:21)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui gaudi

      ce sa alegem? psd-ul este clar de evitat. care este alternativa?
      • +3 (3 voturi)    
        Congo... (Luni, 11 aprilie 2016, 11:49)

        talos [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        plecam cu totii in Congo, ma rog, fara politicieni!
  • +2 (4 voturi)    
    ati facut misto de moldoveni, olteni, banateni (Luni, 11 aprilie 2016, 10:18)

    jackalphonse [utilizator]

    ...de provincie in general, si v au ajuns problemele din spate. bine a zis cine a zis ca e mai bine sa ti vezi de ciorba ta si sa ti vezi barul din ochi. Atatea oportunitati si nimic util nu s-a legat...
  • +6 (6 voturi)    
    INCOMPETENTA... (Luni, 11 aprilie 2016, 10:23)

    Stick [anonim]

    numele tau e clasa politica din Romania si Primaria Capitalei...!!! Poate vor alege si bucurestenii un primar ( altul decat PSD, PNL, ALDE, PMP etc, etc....) care CHIAR ar putea sa-i schimbe fata, nu spagari precum precum cel judecat acum si care a "lustruit" scaunul Primariei timp de 8 ani DOAR in folosul lui si al clicii din jur...
  • +1 (1 vot)    
    Va accepta 'jucatorul'? (Luni, 11 aprilie 2016, 12:22)

    hotnewsfil [utilizator]

    Memrii PMP sustin ca numai 'jucatorul' extrem de eficient - Traian Basescu - ar putea asigura realizarea tuturor lucrarilor pana in 2020, cele care conditioneaza desfasurarea 'Campionatul European 2020' in Romania.
  • +1 (5 voturi)    
    ... (Luni, 11 aprilie 2016, 13:23)

    a.nonim [utilizator]

    Cinci arene moderne e prea mult pentru Bucuresti. Se poate juca si la Ploiesti sau Cluj, daca e nevoie. Riscam sa facem aceeasi greseala ca si grecii cu Olimpiada: http://tinyurl.com/l35kp7r.
  • +1 (1 vot)    
    Da business planul? (Luni, 11 aprilie 2016, 17:10)

    syms [utilizator]

    Ca pierde 4 meciuri nu imi zice nimic. A facut cineva calcule sa vada daca remane profit dupa investitiile care trebuie facute minus incasarile asteptate?


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri