Brazilia-Germania in presa internationala/ Bild: "Multumim. Va iubim"/France Football: De la cel mai frumos vis, la cel mai negru cosmar

de I. Baias, M. Barzoi     HotNews.ro
Miercuri, 9 iulie 2014, 1:39 Sport | Fotbal

Dezastrul brazilian
Foto: Colaj foto
Partida incredibila dintre Brazilia si Germania a lasat razboiul si politicul in plan secund si tine capul de afis al presei internationale. Bild le multumeste jucatorior germani pentru o seara incredibila "Danke. Wir lieben euch". "7. Fotbal-miracol" titreaza Frankfurter Allgemeine.  "Germania demoleaza Brazilia", scrie Deutsche Welle.

"Brazilia, zdrobita de Germania, isi vede ucis visul de a cuceri trofeul la ea acasa", scriu brazilienii de la ZH Esportes. Si Supersportes titreaza "Brazilia, umilita de Germania la Belo Horizonte".

L'equipe publica poza lui David Luiz prabusit "dezastru". "De la cel mai frumos vis la cel mai rau cosmar", sintetizeaza France Football.

Un joc istoric. Niciodata o semifinala nu s-a incheiat cu o diferenta de sase goluri. Niciodata Brazilia, care din 1975 n-a mai pierdut un joc oficial acasa, nu a fost invinsa cu 7-1, noteaza Gazzetta dello Sport.

Despre o "Brazilie umilita" si "o zi foarte trista" vorbeste si Corierre dello Sport.

Marca: O umilinta pentru istorie! Germania va juca finala Campionatului Mondial din Brazilia dupa ce i-a provocat selectionatei "Selecao" cea mai umilitoare infrangere.

AFP face o comparatie intre pierderea de catre brazilieni a titlului mondial in 1950 cand erau tara gazda si aveau nevoie doar de un egal in ultimul meci cu Uruguay (n.r. nu s-a jucat pe sistem eliminatoriu ci s-a constituit o grupa finala din 4 echipe: Brazilia, Uruguay, Suedia si Spania) si infrangerea din aceasta seara

Si presa de peste Ocean acorda spatii ample partidei. "Brazilia, naucita de Germania in semifinala", scrie The New York Times.
























25441 vizualizari

  • -35 (47 voturi)    
    fara motive exprese sa suport... (Miercuri, 9 iulie 2014, 2:23)

    Lucky1 [utilizator]

    ...echipa Braziliei, la acest meci am urat din tot sufletul pe fritzi.
    • +23 (29 voturi)    
      De ce? (Miercuri, 9 iulie 2014, 2:33)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Unei echipe latine, daca ii iei creierul, Tiago Silva, argintul viu, Neymar, ai rupt-o in doua.. eu credeam un 2-0 pauza si final. De ce urasti pe cineva fara motive? Ca nu le-ai spus.
      • +1 (3 voturi)    
        asa sunt unii (Miercuri, 9 iulie 2014, 14:54)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Andrei966

        Chiar daca ar fi castigat 100 de mondiale in trecut, nu conteaza. Daca au avut o zi proasta si au pierdut un meci, gata, asa sunt latinii, varza... Ce fel de generalizari sunt astea?

        Latinii, dragul meu, au castigat majoritatea campionatelor mondiale.
    • +24 (26 voturi)    
      Vai de ea limbă română! (Miercuri, 9 iulie 2014, 2:39)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Lucky1

      Dacă n-ai putut în mod expres să-i mai "suporți" pe brazilieni și i-ai urât din tot sufletul pe nemți, ... cred că ai avut o seară foarte neplăcută! Ce să mai zic?
      • -43 (53 voturi)    
        niciodata nu am avut... (Miercuri, 9 iulie 2014, 3:29)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        ... acest sentiment infiorator de neputinta. Nu vi-l doresc, nimanui.
        Poate sunt subiectiv, dar mi se pare ca lacomia nemteasca este crasa, lipsiti de umanism, masini fara suflet. Pentru mine, natia germana a murit...
        • +24 (30 voturi)    
          Ce crezi ca ar fi trebuit sa faca Germania? (Miercuri, 9 iulie 2014, 5:42)

          andreeak [anonim] i-a raspuns lui Lucky1

          Ar fi trebuit sa stea cu fundul in poarta dupa primul gol si sa ii lase pe brazilieni sa incerce si ei? Sau poate ar fi trebuit sa paraseasca terenul si ii lase cu poarta goala sa dea si ei un gol.
          Stii macar statisticile meciului? Brazilia a avut numeroase ocazii sa dea gol si totusi au ratat. Portarul german a fost excelent si a prins suturile pe poarta. A fost un meci care a aratat care este valoarea in acest moment a echipiei Braziliei - a fost si este o zi groaznica pentru ei, dar in final este numai vina lor, nu a Germaniei pentru ca a jucat cel mai bun joc al ei.
          Zici ca ai un sentiment puterninc de neputinta - te cred, poate ca tii cu Brazilia pana la capat , poate chiar ai pariat pe ea si acum ai pierdul multi bani - dar asta nu te scuza sa acuzi o echipa care si-a facut jocul si-a fructificat sansele - esti complet nesportivi cu declaratiile pe care le-ai facut.
          Felicitari Germaniei pentru calificare! Imi pare rau ca Brazilia a pierdut, dar mai sunt si alte campionate si pana la urmatorul are sansa sa descopere unde a gresit si sa corecteze pentru a devenii echipa de top pe care ne place sa o urmarim!
          • -19 (25 voturi)    
            In nici un caz (Miercuri, 9 iulie 2014, 9:13)

            Canache [utilizator] i-a raspuns lui andreeak

            sa umileasca o echipa cazuta la pamint.
            Brazilia, in situatia inversa, cred ca ar fi jucat pt spectatori, cu multe ratari si joc spectaculos.
            Eu am avut impresia ca asist la un meci de box in care unul e groggy si prins in corzi fara putinta de a cadea macar, antrenorul numai are prosop de aruncat, iar adversarul da in el in ideea ca-l va mutila pe viata.
            Daca asta e fairplay ai dreptate
            • +17 (17 voturi)    
              In aparenta ai dreptate... (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:52)

              Andrei [anonim] i-a raspuns lui Canache

              ...pentru ca, asa ca si multi alti dintre noi, judeci acum cu inima.
              Insa totusi, echipa Germaniei a facut ce orice alta echipa ar fi facut: a jucat excellent... nu era treaba lor sa le planga pe umar brazilienilor. Poate ca alta echipa in locul lor ar fi micsorat un pic motoarele (si in repriza a doua a fost destul de evident acest lucru) insa scopul lor a fost unul foarte clar: sa castige.
              Se poate spune ca au jucat ca un automat, insa au facut-o excelent. Si cinstit acum: daca in locul Braziliei ar fi fost alte echipe (nu dam nume ca sa nu se interpreteze), cred ca meciul ar fi fost mult mai frumos... adica, nu e vina nimanui ca brazilienii au renuntat efectiv dupa primul gol, cu atat mai putin a Germaniei... :(
            • +7 (7 voturi)    
              deci (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:10)

              liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Canache

              1 - daca germania nu isi cam baga picioarele in repriza a 2a putea fi un cor mult mai mare
              2 - golul braziliei a fost cadou clar de la nemti

              ce vreu mai mult? trebuiau sa-si dea 3-4 autogoluri ca sa fie un scor decent?
              sa fim seriosi...
            • +2 (2 voturi)    
              Comparatia este exagerata. (Miercuri, 9 iulie 2014, 15:45)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui Canache

              Nimeni nu i-a pus la pamant, ei insisi au facut asta, ei insisi se putea "ridica" de la pamant si juca fotbal. Ca tara organizatoare, ca tara care cotata printre cele mai bune din lume la fotbal si ca tara care pretinzi titlul mondial, nu vii sa ceri mila.

              Cat e rezultatul, asta e. Ca si bac-ul la noi: asta e valoarea.
          • +9 (9 voturi)    
            Nu! Dar dupa 4-0.. (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:14)

            gabriel anastasescu [anonim] i-a raspuns lui andreeak

            Puteau sa schimbe tricourile cu brazilienii, si sa incerce sa egaleze!!!?
        • +23 (27 voturi)    
          „Lipsa de umanism” ?? (Miercuri, 9 iulie 2014, 8:44)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          Nemții or fi fost câini pe teren, dar după fluierul final s-au comportat exemplar: nu au țopăit și nu au răcnit ca apucații - în ciuda faptului că au repurtat o victorie uriașă și unică în istorie -, au respectat durerea brazilienilor, ba chiar au fost primii care să-i consoleze sincer, fără condescendență. Eu asta am văzut la tv. Cinste lor de două ori !
        • +20 (22 voturi)    
          ma (Miercuri, 9 iulie 2014, 8:44)

          verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          tu ai pus toti banii de concediu pe brazilia si acum te uiti la o vara intreaga de stat acasa :)))))
        • +21 (29 voturi)    
          lacomie,umanism,masini (Miercuri, 9 iulie 2014, 8:52)

          grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          nu dragul meu,nemtii nu sunt cum i-ai descris tu.sunt DOAR profesionisti.isi fac treaba din minutul 1 pana se urca in autocar.uneori mai si pierd,dar ceeace s-a intamplat ieri e dovada mentalitatii care a transformat o tara in ruina in motorul europei.
          • -7 (11 voturi)    
            vom vedea (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:46)

            H0mbre [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

            In general e greu de batut brazilia.
            Sa o bati la ea acasa e si mai rar.
            Iar sa o bati la scorul asta nu s-a mai intamplat niciodata.

            Va fi foarte greu sa-i mai motivezi pe nemti pt finala.
            Cat or fi ei de profesionisti.
            • +7 (7 voturi)    
              ce vobesti (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:25)

              sascha [utilizator] i-a raspuns lui H0mbre

              motivatia nemteasca e sa castige titlul si nu sa-i bata pe brazilieni.
              Pentru oameni mari sunt scopiri mari, pentru oameni mici, raman doar scopurile mici.
              Nu vrei sa stii cat de tare au fost criticati pentru meciul cu Ghana si Algeria (desi , per final, le-au castigat si pe astea).

              Asta inseamna joc si sustinere...profesionalism si stapanire de sine...restul sunt doar povesti lacrimogene.
              • -7 (7 voturi)    
                vai vai (Miercuri, 9 iulie 2014, 14:57)

                vlad [anonim] i-a raspuns lui sascha

                ghana si algeria au fost adversari pe masura lor, nu brazilia ieri. Au jucat singuri pe teren, si nu si-au dat seama de asta. Asa sunt oamenii cu ochelari de cal.
                Eu sper sa piarda finala, pt acest episod.
          • +6 (6 voturi)    
            Corect (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:56)

            Andrei [anonim] i-a raspuns lui grongobar

            Si de ce ar fi rau acest lucru? Asta inseamna determinare, sa iti doresti ceva, nu sa renunti dupa primul obstacol. E adevarat ca in cazul Braziliei, in mod sigur componenta sentimentala a avut un rol insa de aici pana la faptul ca nu au existat pe teren (cu exceptia a 10-15 minute din a doua repriza) e cale lunga...
        • +15 (21 voturi)    
          Pai nu, ar fi trebuit sa fie romani (Miercuri, 9 iulie 2014, 9:04)

          geodor [anonim] i-a raspuns lui Lucky1

          Numai romanii dupa ce dau UN gol se retrag in aparare chiar si daca este primul sfert de ora al primei reprize. Si de-aia nu suntem noi la CM.
        • +13 (13 voturi)    
          nu este vorba de lacomie (Miercuri, 9 iulie 2014, 9:42)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          este vorba de cultura germanica: ei joaca numai la victorie si dau atatea goluri cat incape. Obtin maximul din fiecare meci. Daca pot sa dea 1-0, atunci dau 1-0, dar daca merge 7-1, atunci 7-1 vor inscrie.
          NU joaca ca italienii, care la 2-0 se inchid in aparare si acolo raman, sa conserve rezultatul.
        • +11 (15 voturi)    
          Prostia Romaneasca Infinita (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:40)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          Preferam "smecherul" ce se descurca "cu talent" celui ce munceste cu incapatanare si construieste putin cate putin.
        • +12 (12 voturi)    
          Esti de pe alta planeta (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:49)

          Inchizitia [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          As fi fost de acord cu tine daca meciul era unul amical dar nu intr-o semifinala de CM. Tu te asteptai ca Germania sa se multumeasca cu un 2-0 sa zicem care putea fi intors oricand? Au marcat timp de un sfert de ora ori de cate ori au avut ocazia iar mai apoi nu s-au mai zbatut, altfel cred ca era un scor cu 2 cifre.
          • +3 (3 voturi)    
            sigur... (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:12)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Inchizitia

            era clar un scor cu 2 cifre... + sa nu uitam cadou de 7-1 ...
        • +5 (5 voturi)    
          Lucky "norocosule"! (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:34)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Lucky1

          Ai o logica schizofrenica! Ca a tuturor "combatantilor" participanti la razboiului romanilor cu romani! Pana si un meci de fotbal il transformi intr-o lupta pe viata si pe moarte si intr-un mod absolut ilogic esti in stare sa-i urasti pe invingatori doar pentru ca ei nu sunt cei pe care ai "mizat" tu! O logica care frizeaza paranoia! Lucky "norocosule", trebuie sa te duci de urgenta la doctor!
        • +4 (4 voturi)    
          Ce lacomie ? (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:45)

          XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          E o INTRECERE. Nu e vorba de acces la resurse - hrana sau combustibili sau enegie sau mai stiu eu ce.
          Niste oameni in toata firea s-au luat la intrecere. Daca nu ai de gand sa dai tot ce ai mai bun, nu are rost sa participi la o astfel de intrecere. La fel si daca nu suporti ideea de a fi batut mar.
          Eu chiar nu cred ca trebuie sa profiti de oameni, cand e vorba de lucruri importante. Dar nu cred deloc ca e ok sa menajezi pe cineva in cadrul unei intreceri sportive, nu cred ca ii faci bine nici lui, ba chiar iti bati joc de principiile pe care se bazeaza competitiile de genul asta.
          Pai, ce sa se inteleaga din asta ? "Ei, lasa, pot sa fiu praf, tot ma duc; ma bazez ca celorlalti o sa le fie mila de mine, deci chiar daca nu o sa ma descurc prea bine, nici prea rau nu o sa-mi fie".
          Cu astfel de atitudine, ce rost ar mai avea competitille sportive ? Ce se intampla cu ideea ca dai tot ce ai mai bun ca sportive ? Pai, s-ar putea transforma in concursuri de mila - se aliniaza echipele si care inspira cea mai multa mila, castiga campionatul. :)
          • -3 (3 voturi)    
            atunci (Miercuri, 9 iulie 2014, 15:02)

            radu [anonim] i-a raspuns lui XXIstCentury

            de ce la box se opreste jocul cand unul din ei e la pamant? Stiu ca sunt multi psihopati carora le-ar placea ca meciul sa dureze ore intregi, in care invingatorul sa-l loveasca pe ala si dupa moarte.

            Aseara n-a fost sport, n-am vazut pic de fotbal, desi nemtii au dat 7 goluri. A fost un meci urat.

            In sport trebuie sa existe oponenti de valori apropiate, asta genereaza spectacolul. Cand numai tu joci pe teren, cu jaloane, asta nu e sport.
            • +2 (2 voturi)    
              Pai, la box chiar poti sa (Miercuri, 9 iulie 2014, 16:26)

              XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui radu

              ranesti pe cineva, fizic.Cand am folosit expresia "a lua bataie mar" nu m-am referit la bataie fizica :)
              Si nu am vazut asa reactii virulente cand a batut-o Simona mar pe Lisicki- o chestier aproape echivalenta. :)
              Si mie mi-e mila de brazilieni, pe bune. Nu atat de mult, pentru ca ... au cam fost favorizati in campionatul asta. Poate de asta au si tras nemtii asa tare, ca sa nu poata profita astia de arbitraj partinitor, eventual penaltiuri etc. Sa fie clara treaba. Dincolo de asta, mi-a fost, totusi, mila de ei.
              Dar ... repet, e o intrecere, nu lupta pentru supravietuire, hai sa nu uitam despre ce e vorba : e o joaca. Daca se joaca doi copii, da, poate mai intervii, ca sunt copii si nu isi pot controla emotiile. Dar daca se joaca niste adulti ... sunt vaccinati, majori, nu vor muri in urma jocului. Hai sa nu fim infantili.
              Mi se pare o exagerare si sa plangi, dar in fine, ii inteleg - e isterie de masa.
              Am vazut un meci, acu' ceva vreme, intr-un grup mai mare, la o terasa. Nu mi-a venit sa cred in ce hal puteam sa urlu, ma ridicasem de pe scaun si strigam din toti plamanii "Hai, hai". Dar faceam asta aproape fara sa imi dau seama, pur si simplu am realizat la un moment dat ca de ceva vreme incepusem sa urlu si sa ma ridic de pe scaun impreuna cu ceilalti. Nu as fi crezut, pentru ca ... nu sunt microbista :) Pur si simplu ... se ia :) Asa ca ii inteleg.
              Insa ... asta e, nu au murit, si pentru ca sunt adulti, o sa le treaca si se vor intoarce la joaca :)
              Bravo Germania, curaj Brazilia !
      • +7 (9 voturi)    
        ... (Miercuri, 9 iulie 2014, 6:13)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        el tinea cu arbitrii....
    • +11 (19 voturi)    
      motive (Miercuri, 9 iulie 2014, 9:15)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      nu stiu cine a fost regizorul transmisiunii, dar daca vrei sa urasti pe cineva din tot sufletul, atunci ala e omul tau.
      Da, nemtii nu sti ude gluma, daca pot da 10 goluri, atunci fii sigur ca 10 o sa dea. N-o sa-i vezi jucan doar din fente dupa ce dau trei, n-o sa vezi pase cu calcaiul, n-o sa-i vezi incercand sa-si umileasca adversarul. Pentru ei conteaza doar rezulltatul, si doar asta urmaresc. Astea sunt motive sa-i admiri, nu sa-i urasti. Spec ca esti inca tanar, altfel mesajul tau e unul foarte trist.

      Revenind la regizor, omul ala a profitat din plin de drama unei natiuni pentru a face bani. Sa arati copii de 9-10 ani plangand mi se pare de o cruzime fara margini. Tot meciul l-am privit pe bietul baietel cu ochelari cum plangea in fata unui pahar al sponsorului. Spre sfarsitul meciului au mai gasit unul, si au insistat si cu el. Inteleg ca aceste instantanee din tribuna dau un farmec aparte spectacolului din teren, dar folosirea imaginii unui copil trist e un lucru complet imoral, iar in unele state civilizate chiar ilegal.
      • +2 (4 voturi)    
        Despre regizorul transmisiei... (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:16)

        Gornistul [utilizator] i-a raspuns lui gechi

        ...ar mai fi ceva de spus:
        -dupa intonarea imnurilor si pana la inceperea partidei se insista exagerat cu imaginile pe jucatorii brazilieni, cei germani nu prea erau bagati in seama;
        -dupa ce au inceput sa curga golurile nu s-a dat nici o imagine cu reactia la goluri a gruparii sustinatorilor germani care ocupau o zona undeva in tribune. S-ar fi putut face o transmisie interesanta, cu alternari din zona braziliana (intr-adevar, trebuiau evitate imaginile cu copiii plangand !)
        -erau intarzaieri nepermise la reluarile de la goluri. Daca golurile ar fi fost in poarta germana, va dati seama ca ar fi curs reluarile...
        Dar trebuie sa fim intelegatori, regizorul era brazilian si avea multa durere in suflet !
    • -6 (8 voturi)    
      inteleg ce vrei sa spui... (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:34)

      cosashu' [anonim] i-a raspuns lui Lucky1

      Jocul de fotbal nu mai este ce era odata. Jucatorii devin din ce in ce mai reci si mai profesionisti, in timp ce suporterii se fanatizeaza.
      Nemtii au jucat rece, exact ca o masinarie germana foarte bine proiectata. Au profitat de slabiciunea adversarului si au inscris pe banda rulanta; exact ceea ce astepti de la o masina. DAR, jocul de fotbal nu consta numai in asta, sau cel putin nu era pe vremea cand imi placea sa merg pe stadion. Nu este nici onoare nici glorie cand lovesti un adversar slab pana cand nu se mai ridica. Felicit pe nemti pentru victorie, dar imi sunt antipatici deoarece au smuls si sufletul brazilienilor. Cine se intreba ca ce aveau sa faca? Sa lase poarta goala pentru brazilieni? Poate... Nu stiu. Ceea ce stiu sigur este ca un om de onoare si-ar fi lasat adversarul sa se ridice si sa-si ia spada in mana.
      • +4 (4 voturi)    
        Să nu dramatizăm (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:48)

        Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui cosashu'

        Analogia cu duelul cu spade e deplasată. Fotbalul nu e un duel pe viață și pe moarte, e un joc pe scor. E ca și când aș juca eu cu tine fotbal cu nasturi, doar că te vede mai multă lume.
        Nemții au dat dovadă de multă decență odată jocul încheiat. Sunt o mașină rece de fotbal timp de 90 de minute, în rest sunt oameni.
        Brazilienii, spre exemplu, nu au dat dovadă de aceeași decență după victoriile cu ajutor copios de la arbitri sau după ce Chile a avut ghinion cu carul.
    • -4 (4 voturi)    
      Pt. consolare (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:23)

      Gino [anonim] i-a raspuns lui Lucky1

      Pe brazilieni ia demoralizat golul 4.....caci in rest
      germani si-au ,,consumat'' golurile pentru finala...
      La 1-0 brazilieni au inteles ca deja au pierdut meciul
      blestemul ca nu pot cistiga mondialul niciodata pe terenul lor s-a adeverit in momentul acelea...restul
      a venit de la sine....cred ca pe Scolari daca nu fuge
      astazi din Brazilia....in scurt timp o sa fie impuscat
      de un fanatic.
    • -6 (6 voturi)    
      tu ai dreptate (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:29)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Lucky1

      Ar trebui introdus knock-out-ul si la fotbal. Imaginati-va un meci de box, in care cel doborat este lovit la infinit, chiar in conditiile in care este evident ca nu are posibilitatea de a reactiona.

      Sau, precum criminalii care aplica 83 de lovituri de cutit, desi victima era moarta dupa primele 3.

      E o absurditate sa-i elogiezi pe nemti pt un asa meci, a fost o rusine.

      Hai nu s-au putut opri in prima repriza, dar in repriza a doua trebuiau sa nu mai inscrie niciun gol, si sa-i lase si pe brazilieni sa dea vreo 2, macar pentru pustii care plangeau in hohote in tribuna, si pt faptul ca era tara gazda. O lipsa totala de respect.

      Dar prost si eu.. ma astept ca niste masini sa aiba inima...
      • +4 (4 voturi)    
        inima vs mentalitate (Miercuri, 9 iulie 2014, 14:17)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui radu

        Mentalitatea germana implica sa-ti faci treaba indiferent ce se intampla in jurul tau.
        mentalitatea latina vad ca zice sa ai inima.

        Si asta nu doar la fotbal, ci in general. Noi avem inima can ne uitam la hoti si corupti, ca "e si ei oameni, maica". Ei isi vad de treaba lor. Are rost sa comentam cum e mai bine?
        • -3 (7 voturi)    
          discutabil (Miercuri, 9 iulie 2014, 14:45)

          radu [anonim] i-a raspuns lui gechi

          Mentalitatea germana a dus la un holocaust nu mai departe de acum cateva zeci de ani.

          Asa e cand iti faci treaba pana la capat fara sa gandesti prea mult.

          Din punctul meu de vedere au un caracter zero.
          Trebuiau sa aiba mai mult respect pentru cineva aflat deja la pamant, mai ales cand acel cineva e tara gazda.

          7-1 nu e o victorie. Practic nu au avut adversar, din nu stiu care motiv, habar nu am cauzele. Dar nu au avut adversar, deci nici nu se poate considera victorie asta.
        • -6 (8 voturi)    
          sa-ti faci treaba indiferent de... (Miercuri, 9 iulie 2014, 15:11)

          tibi [anonim] i-a raspuns lui gechi

          asta e o gandire extremista, talibana.
          Dragul meu, trebuie sa mai si gandesti, nu numai sa executi comenzi. Asta diferentiaza oamenii de animalele dresate.

          De-asta nemtii au omorat cu sange rece, sistematic, milioane de oameni, tocmai pt ca si-au facut teaba indiferent ce se intampla in jurul lor. Chiar daca treaba lor era sa ucida.
      • +5 (7 voturi)    
        Prietene, tu te auzi ce spui ?! (Miercuri, 9 iulie 2014, 14:31)

        Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui radu

        „...dar in repriza a doua trebuiau sa nu mai inscrie niciun gol, si sa-i lase si pe brazilieni sa dea vreo 2, macar pentru pustii care plangeau in hohote in tribuna, si pt faptul ca era tara gazda”

        Aici vorbim de un joc cinstit și corect sau de o cacealma ?...
        • -4 (6 voturi)    
          pai (Miercuri, 9 iulie 2014, 14:50)

          radu [anonim] i-a raspuns lui Tescovin

          hai sa lasam frazele pompoase si aproape abstracte despre cinste si corectitudine.

          Din punctul meu de vedere corect era sa se opreasca din a lovi crunt intr-un adversar mort.

          Serios, tie ti-a placut un asa meci? Preferam un 4-4 incrancenat, si sa se califice nemtii la penalty decat un antrenament cu public.
          • +6 (6 voturi)    
            Și eu la fel (Miercuri, 9 iulie 2014, 15:55)

            Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui radu

            Și eu aș fi preferat un meci echilibrat și spectaculos, dar e vina Braziliei că n-am avut unul, nu vina Germaniei.
            Dacă Germania s-ar fi dat la o parte ca să mai dea și Brazilia o boabă, crezi că atunci am fi avut un meci echilibrat ? Nu. Am fi avut o farsă.
  • +6 (8 voturi)    
    Mda (Miercuri, 9 iulie 2014, 9:42)

    electron [anonim]

    Toata lumea plangea ca nu o sa joace Neymar. De atata tristete au uitat ca nu o sa joace nici Tiago Silva. Fara el in teren s-a vazut ca apararea Braziliei este un dezastru.
  • +16 (18 voturi)    
    Germania (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:02)

    gaby [anonim]

    Mie nemtii mi s-au parut plin de fair-play. Au jucat, nu i-au umilit pe brazilieni, pur si simplu i-au batut, prinzindu-i intr-o zi nefasta. La sfirsitul meciului pur si simplu i-au imbratisat, fara aroganta, fara ifose de vedete!
  • +8 (12 voturi)    
    Brazilia - doar o umbra (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:06)

    Buerebista [utilizator]

    Seleção de cacao !
  • -9 (11 voturi)    
    Brazilia-Germania: noncombat Brazilia (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:17)

    Sorin [anonim]

    Eu cred ca a fost noncombat din partea jucatorilor brazilieni...care probabil vor sa scape de antrenor...! Asa a facut si Spania...! E modul in care intr-o cultura latina se rezolva conflictele...!
    Ambele echipe se pare ca au un antrenor gen Piturca...de care s-au saturat (de ce cred asta...? Pt. ca in declaratia pe care a facut-o la finalul meciului, Scolari nu a spus ca-si da demisia...! La fel si antrenorul Spaniei...!) Si care nu poate fi inlaturat de la nationala decit in urma unei catastrofe...! (Dar nici atunci nu e sigur...!) S-a vazut ca nu a bagat in echipa oameni mai buni decit cei de pe teren...! Probabil ca asa ''vrea'' muschii lui...!
    Daca sint asa buni germanii si asa cinstiti ca dau cite pot, de ce nu au dat 6-7 goluri si SUA...? Pt. ca l-ar fi trimis acasa pe prietenul Klinsmann...! S-au cum de n-au reusit sa dea decit doua goluri Algeriei...? Si asta dupa 90 de minute de joc...!
    • +4 (4 voturi)    
      sunt convins ca... (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:15)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      spaniolii il urau pe del bosque care le-a adus niste titluri...
      mai ales casillas pe care l-a si promovat la echipa mare...

      de asemenea brazilienii il urau pe scolari mai ales dupa dezastrul din 2002...
      de asemenea sunt sigur ca erau extrem de incantati sa stie ca si din cauza lor ies oamenii in strada...

      confunzi o zi proasta / neputinta / ghinionul sau cum vrei sa-i zici cu intentia! nu toti sunt ca romanii omule!!!

      pe langa asta spania si brazilia au suferit de ceva destul de noral: o presiune prea mare de a castiga!
      • -2 (2 voturi)    
        Brazilia-Germania: noncombat (Miercuri, 9 iulie 2014, 16:32)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Citeste presa sa vezi ca existau tensiuni in echipa Spaniei (legate de neintroducerea lui David Villa) si probabil ca si in cea a Braziliei au fost (o sa aflam in curind de ce a preferat sa-l tina pe Dani Alvez pe banca si sa bage in echipa pe unul ca Fred - fluierat de publicul brazilian- sau Hulk).
        Nu trebuie ca jucatorii sa-l urasca ci sa nu fie de acord cu echipa trimisa in teren si cei tinuti pe banca de rezerve. Cind vezi bine ca echipa nu merge si tii oameni valorosi pe banca de rezerve (pt. ca ai tu ceva cu ei) este foarte posibil sa provoci nemultumirea unora dintre jucatori...! Si daca stilul de conducere al lui Scolari este autoritar, e posibil ca razbunarea sa fie moneda cu care sa fi raspuns unii dintre jucatori. Chiar daca stiau ca o sa ii infurie/dezamageasca pe fani...!
        Nu Del Boque le-a adus titlurile...generatia de aur a lor isi luase deja avint...! E ca si cum ai zice ca generatia de aur a spaniolilor a avut rezultate pt. ca a venit Del Bosque la nationala...!
        Poti sa ai o zi proasta...dar nu in felul asta...! Daca vezi ca nu merge apararea, stai cu toti oamenii in aparare si nu iei mai multe goluri, chiar daca nu dai vreunul...! Nu am vazut nici de pe banca tehnica sa se agite vreun pic...cu vreun sfat ceva...!
  • +12 (14 voturi)    
    Incredibil ... (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:28)

    zizin [utilizator]

    Meci de fotbal din ciclul:

    ”M-am dus până la baie (pentru treaba mică) și când m-am întors: 4 - 0”
  • -10 (10 voturi)    
    Prazilia (Miercuri, 9 iulie 2014, 10:58)

    vaduval [utilizator]

    Brazilia paraseste competitia cu fruntea sus !
  • +3 (3 voturi)    
    sieben, acht, gute Nacht! (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:21)

    marcus61 [utilizator]

    ce bine le pica nemtilor in cantec si 8-0
  • +3 (3 voturi)    
    nemti au jucat corect (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:27)

    AndreiSe [utilizator]

    Eu cred ca lucrurile s-au intamplat pur si simplu prea repede. Pana in minutul 10 Brazilia a dominat jocul. A venit apoi un gol copilaresc la o greseala mare a apararii. A venit apoi golul 2 si brazilienii au cazut efectiv. In 6 minute au luat 4 goluri (mintul 23, 24, 26 si 29). Nici nemti nu realizat ce se intampla. Apoi efectiv au lasat-o mai moale, doar Shurle a vrut sa se remarce. Nemtii au jucat cu mult bun simt de la scorul de 5-0. Oricum, idea de a te opri este o prostie. Sa te opresti la 4-0 sa zicem, in minutul 30, cu Brazilia, poate fi o mare greseala. Ce faceai apoi daca in minutul 45 era 4-2? E usor acum, dupa 7-0 in minutul 89 sa zici ca trebuiau sa se opreasca, dar la un potential 5-3 in minutul 70 cred ca v-ati schimba opinia.
    Felicitari Germaniei pentru modul decent in care au sarbatorit victoria si de cum i-au consolat pe brazilieni.
    • +3 (3 voturi)    
      Cel mai bun comentariu (Miercuri, 9 iulie 2014, 21:52)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSe

      Asa mi s-a parut si mie, ca dupa 5:0 au lasat-o mai moale. Puteau sa mai dea lejer si inainte, si dupa pauza, cu ratari improbabile ca ale lui Ozil...
      Atata doar ca au uitat sa-i spuna explicit si lui Schurrle care-i treaba, sau o fi el mai greu de cap si-a crezut ca e pe bune in continuare. Ultimul sfert de meci a fost aproape amuzant, mi s-a parut aproape evident ca Schurrle era in alt film, era singurul neamt care se mai agita...
      In rest, toate comentariile astea lacrimogene si comparatiile fortate cu boxul, cu nazismul si-altele... Aiureli. Astea-s regulile. Cand Brazilia i-a facut praf pe suedezi la ei acasa, in finala din '58, atunci a fost OK, nu? Si-au mai fost scoruri de-astea, ca-n curtea scolii, chiar daca nu la acelasi nivel. Sau daca in in locul Braziliei era Rusia, luand sapte boabe de la nemti, la fel v-ati fi jeluit?
      E doar un joc, oameni buni, cum bine a scris cineva mai sus.
      Altfel, o nota buna pentru ambele echipe (si mai ales pentru brazilieni) pentru ca au facut un meci destul de curat, fara marlanii si faulturi grosolane. Cand Matuidi i-a rupt piciorul unui nigerian, iar boul de columbian putea sa-l omoare, sau sa-l lase paralizat pe Neymar, nu bocea nimeni pe-aici.
  • +3 (5 voturi)    
    Breaking news! :) (Miercuri, 9 iulie 2014, 11:51)

    zizin [utilizator]

    Se pare că semifinala de astăzi Olanda-Argentina nu se mai joacă. Ambele echipe au decis să se tragă la sorți, iar cel care pierde... joacă contra Germaniei...
  • +1 (3 voturi)    
    daca (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:14)

    kiki [anonim]

    daca brazilienii il aveau pe mitica de la liga rezolvau! neam de latini
  • +6 (6 voturi)    
    Beaking news! :) (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:21)

    zizin [utilizator]

    Incepând de ieri, în Brazilia a fost interzis consumul de 7UP la nivel național.
  • +4 (4 voturi)    
    Scor corect (Miercuri, 9 iulie 2014, 12:57)

    Cosmin [anonim]

    Sa ne amintim de finala CM 2002 , cand Brazilia a batut Germania cu 2-0. Este o victorie meritata a Germaniei si este cu atat mai frumoasa din prisma faptului ca s-a obtinut pe terenul Braziliei, o echipa plina de ingamfati.

    PS: Pacat ca nu au dat in jur de 10 goluri.
  • +4 (4 voturi)    
    o victorie muncită (Miercuri, 9 iulie 2014, 14:44)

    kentauros [anonim]

    Germania a procedat ca un bun meseriaș care mai întâi măsoară iar apoi taie mai multe bucăți deodată. În primele cinci goluri, trei au fost date folosind aceeași schemă. Dacă Brazilia reacționa și găsea soluții, ar fi fost 2-0 la pauză. Dar Brazilia nu a fost capabilă să-și pună ordine în propria-i ogradă așa că a plătit.
    Nemții au meritat pe deplin victoria și au arătat că nu giumbușlucurile definesc un profesionist german. Și pot preciza fără nici o îndoială, au dat dovadă de fair-play și respect pentru adversar.
    • +2 (2 voturi)    
      muncita victorie (Miercuri, 9 iulie 2014, 20:57)

      mionut [anonim] i-a raspuns lui kentauros

      Pana la coada, nemtii fac mertzane si vw-uri. Brazilienii "samba si, trabaho no!" .... ah, fac si vw broscuta ... :)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version