VIDEO UDMR Covasna a sesizat FIFA privind atitudini antimaghiare la meciul Romania - Ungaria

de I.R.     HotNews.ro
Duminică, 8 septembrie 2013, 13:32 Sport | Fotbal

UDMR Covasna a sesizat FIFA privind "atitudini antimaghiare" la meciul Romania - Ungaria, cu referire la faptul ca suporterii romani au scandat "ca maghiarii sa paraseasca tara", transmite Mediafax.

Serviciul de asistenta juridica pentru minoritati "Miko Imre" din cadrul UDMR Covasna a trimis o scrisoare presedintiei FIFA in care atrage atentia asupra unor "atitudini antimaghiare" la meciul Romania-Ungaria, disputat, vineri, pe Arena Nationala din Bucuresti.

Semnatarii scrisorii, respectiv presedintele UDMR Covasna, Tamas Sandor, care este si presedintele Consiliului Judetean, presedintele UDMR Sfantu Gheorghe, Antal Arpad, totodata, primarul municipiului Sfantu Gheorghe, si deputatul Marko Attila isi exprima regretul ca "din nou" trebuie sa apeleze la FIFA din cauza unor suporteri romani care au dat dovada de "atitudini antimaghiare".

"Din pacate nu este vorba de cazuri izolate, ci in ultima perioada a devenit o obisnuinta ca la meciurile de fotbal sa se scandeze ca maghiarii sa paraseasca tara", se subliniaza in scrisoare.

Semnatarii scrisorii solicita ca FIFA sa ia "o pozitie ferma" fata de cei care starnesc "atmosfera antimaghiara".

"Este inacceptabil pentru noi ca in timp ce urmarim la televizor meciul, sa vedem ca unii vor sa ne alunge din tara. Daca se intampla astfel de lucruri, de fiecare data trebuie sa avem o reactie ferma. Nu putem tolera ca meciurile de fotbal sau oricare alt eveniment sportiv sa fie spatiul invrajbirii, intolerantei si al urii", precizeaza semnatarii scrisorii.

De asemenea, cei trei lideri ai UDMR Covasna mentioneaza ca, in repetate randuri, au subliniat ca prin aceste apeluri scopul lor nu este de a tine publicul departe de evenimentele sportive, ci doar vor stadioane cu suporteri civilizati.

"Iar pentru aceasta este nevoie de masuri concrete, de schimbarea mentalitatii si al comportamentului", se mai arata in comunicat.

Semnatarii scrisorii sustin, de asemenea, ca astfel de evenimente lasa urme "adanci" in comunitatea maghiara din Transilvania, slabesc sentimentul de siguranta ale maghiarilor, starnesc frica si neincredere.

In aceste conditii, liderii UDMR Covasna cer FIFA sa semnaleze, prin luarea unor sanctiuni aspre, ca sportul nu inseamna ura, ci respect.

Reprezentativa Romaniei a invins, vineri seara, pe Arena Nationala, cu scorul de 3-0 (2-0), selectionata Ungariei, intr-un meci contand pentru grupa D de calificare la Cupa Mondiala din 2014, din Brazilia.
























7820 vizualizari

  • +52 (56 voturi)    
    fifa ar trebui (Duminică, 8 septembrie 2013, 13:35)

    Tibi. [utilizator]

    sa le suspende stadionul ungurilor la meciurile echipe lor pentru vreun an-doi minim..ca sa nu mai vina beti morti si pusi pe distrugeri.. cat tupeu au nesimtitii.. chiar ma intreb, frf nu a facut plangere? sau cumva plateste udmr covasna toate distrugerile cauzate de iubitii lor unguri, autobuze, mobilier, geamuri, etc, si nu stiu eu.. asa se intampla, pe ala pe care il lasi sa traisca, nu te mai lasa el apoi
  • +46 (50 voturi)    
    Da' maghiarii aia care scandau "Transilvania" ? (Duminică, 8 septembrie 2013, 13:36)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Cu ei ce se intampla? Au ceva de discutat cu garda nationala ?
  • +41 (45 voturi)    
    atata timp cat (Duminică, 8 septembrie 2013, 13:36)

    jbstg01 [utilizator]

    agentia lor de turism face plianta cu Romania tara tiganilor eu sunt de caord ca persoanele care agreeaza aceasta idee sa mearga in alta parte unde nu-s tigani si sa ne lase in pace.
    Putem sa fiu si mai succint dar educatia si nici moderatorul nu ma lasa.
    • -7 (9 voturi)    
      atentie (Duminică, 8 septembrie 2013, 14:32)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui jbstg01

      SUCCÍNT ~tă (~ți, ~te) și adverbial 1) (despre acte de vorbire, texte) Care constă din puține cuvinte; exprimat în puține cuvinte; concis; laconic; lapidar. 2) (despre persoane) Care se exprimă în puține cuvinte; caracterizat prin exprimare scurtă; concis; lapidar; laconic. /<fr. succinct, lat. succinctus

      Probabil ca ai vrut sa zici "explicit". :)
  • +31 (35 voturi)    
    Da ! (Duminică, 8 septembrie 2013, 13:41)

    florin_zapo [utilizator]

    Afara din tara cu toti cei care in mod continuu ataca autonomia Romaniei !
  • +39 (43 voturi)    
    cat tupeu (Duminică, 8 septembrie 2013, 13:41)

    hh276 [utilizator]

    oare domnii de la udmr nu-si dau seama ca:

    1. se fac de tot rasul. in public si cu audienta la max

    2. isi atrag si mai mult oprobiul societatii romanesti in defavoarea minoritatii maghiare care trebuie spus in marea ei majoritate e formata de oameni cu scaun la cap

    3. prezinta distorsionat faptele fara sa sufle o vorbulita despre golanii/nazistii care au "sustinut" ungaria la bucuresti

    deci.... ??? parca nici falitii nostri nu sunt asa... faliti
  • +12 (14 voturi)    
    politicieni de 2 bani (Duminică, 8 septembrie 2013, 13:44)

    iondelaafumati [utilizator]

    niste idioti ca toti politicienii!
    • +2 (4 voturi)    
      idioti? (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:58)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui iondelaafumati

      Cine crezi ca este idiotul !!!! ala care isi bate joc de TINE, sau tu ca il LASI sa isi bata joc de tine
  • +20 (24 voturi)    
    Covasna romaneasca!!!! (Duminică, 8 septembrie 2013, 13:53)

    Blue_James [utilizator]

    Harghita si Covasna sunt teritorii romanesti!!!!Unguriii au prea multe drepturi, uneori privilegii!!!!O comisie serioasa de ancheta parlamentara sau euro-parlamentara, ar reliefa ca romanii sunt cei discriminati si nu maghiarii!!!!
    • -5 (5 voturi)    
      Care-s alea? (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:47)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Blue_James

      Poti sa ne zici 3 din acele prea multe drepturi?
      Zi-ne macar doua.
      Hai, alege unul, un singur drept ostentativ, pe care il au ungurii si uimeste-ma. Promit sa vin si eu cu furca sa scoatem prescolarii de etnie maghiara din patria muma, daca intr-adevar sunt discriminat, cum afirmi.
      • +4 (4 voturi)    
        iti spun eu unul (Luni, 9 septembrie 2013, 8:48)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        au dreptul, sa se vaite de inca ceva in plus, fata de cele de care se vaita romanii.
        si cand sunt trasi la raspundere, sa zicem pentru furat padurile din harghita si covasna, si ajung la anchete, tzipa ca sunt discriminati.
        au dreptul asta mare, al etniilor minoritare, sa se vaite de discriminare, de care ei abuzeaza, spre a scapa de orice ei si o alta etnie, la fel de numeroasa...

        si mai au si comisie, condusa tot de un ungur, impotriva discriminarii.
        daca prinzi un etnic cu mana in buzunaru' matale, si incerci sa te aperi, este discriminare.
        si ca roman si crestin, tre' sa intinzi si celalt obraz, catre obraznic.

        alte intrebari !?.

        o mica diferneta de nuante: ungurii traiesc in ungaria.
        in Romania, traiesc romani de etnie maghiara.

        spre deosebire de ungaria, unde toti sunt ungruri, desi, mai sunt si romani, sarbi, croati, slovaci.
        • -2 (2 voturi)    
          Halucinant (Luni, 9 septembrie 2013, 13:37)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          'Au dreptul sa se vaiete'?
          Astea sunt drepturile alea ostentative pe care le-au primit?
          Despre asta discutam? Ca au dreptul sa se vaiete? Va e total straina gandirea analitica...
  • +16 (20 voturi)    
    BRAZNICIA UNGUREASCA ESTE FARA MARGINI (Duminică, 8 septembrie 2013, 13:57)

    marki [utilizator]

    UDMR de ce nu se sesizeaza asupra mitocanii unguresti ? Suportetii salbatici unguri, pe tot parcursul din Romania, au scandat lozinci antiromanesti, iar cele cateva sute de sustinatori, de cetateni romani de etnie maghiara, care s-au urcat in tren de la Brasov erau la fel de salbatici. Sa fie multumiti ca au scapat asa usor.Pe viitor vor trebui sa se comporte civilizat, daca vor sa mai pupe Romania. Atitudinea fruntasilor UDMR-isti arata ca se solidarizeaza cu nesimtirea ungureasca, incitant romanii.
    • -4 (4 voturi)    
      Ai dreptate, da' ... (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:53)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui marki

      ... lipsa matale de respect fata de limba romana e comparabila. Cand oi invata sa scrii corect romaneste, comenteaza pe HN, pana atunci ascunde-te, ca te faci de ras.

      In caz ca nu stiai, exista spellchecker si pt. limba romana in diverse browsere.
  • +14 (14 voturi)    
    specatatorii se refereau (Duminică, 8 septembrie 2013, 13:58)

    nash pandelica [utilizator]

    la ungurii veniti cu scandal si slogane antiromanesti.
    pe ei ii dorea afara, ca meritau.
    pe secoii din covasna, noi ii iubime, sunt fratii nostrii, sunt tot romani, nu ?!

    ei cu cine or fi tzinut, la meciu' asta ?! :))
    • -5 (5 voturi)    
      Clar (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:51)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Cu siguranta se refereau doar la ungurii de pe stadion, ca asa s-a si nascut urletul asta de sorginte securisto-comunistoida.
      Imi imaginez ca peste vreo 3 zile se va striga 'afara cu turcii din tara'.
      Ungurii din tara sunt buni doar cand trebuie sa iesim doujdemilioane de romani.
      • +4 (4 voturi)    
        pai, (Luni, 9 septembrie 2013, 8:58)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        nu erau pe stadion ?!

        daca i'ar fi voit afara pe cei din covasna, adica, pe romanii de etnie maghiara din covasna, s'ar fi dus sa strige slogane la sf. gheorghe. nu ?!
        sau, macar la brasov, viitoarea capitala (dupa capul lui dragnea) a tzinutului secoiesc.

        daca, din intmplare,(nu'i asa !) in trenurile cu ...turisisti unguri, s'au urcat, din greseala, si secui, or fi fost ..confundati, in "aglomeratia" de pe stadion.
        acolo le'a fost greu sa gaseasca locurile de pe bilet, erau numere in limba romana... si in consecinta, au rupt niste scaune, ca orice natie civilizata, aflata in vizita.

        deci, daca din intmplare, printre ei s'or fi ratacit si niste secoi din covazna, este numai vina lor.
  • +10 (12 voturi)    
    Trebuie subliniate cateva caracteristici, (Duminică, 8 septembrie 2013, 14:05)

    cornel19 [utilizator]

    1. ,,Sezizarea,, vine din Romania 2. Aceasta este semnata individual de cativa reprezentanti locali ai ,,maghiarimi,, si de unul la nivel national. Pe cale de consecinta, formal nu udmr este initiatorul si nici forul abilitat din rep. Ungaria. Serv de asistanta juridica ptr. minoritati Miko Imre, legal este deponentul reclamatiei. 3. Se induce tema ca nu este vorba de o situatie singulara, incercand sa fie indusa ideia ca minoritatea maghiara este terorizata. 4. Se fac trimiteri la sfera de activitate si normele FIFA, din care ar trebui sa rezulte ca in meciurile din Ro., aceste norme sunt incalcate grav si sistematic. Cred ca ,,scrisorica,, poate fi obiect de studiu, cunoscand caracteristicile situatiei generale si pe acea punctuala, cum trebuie utilizata dezinformarea, manipularea si in fapt, dezvoltarea ,,creatoare,, a ostilitati. In fapt se confirma ca apararea eficienta este atacul si chiar atunci cand nu are substanta. Demn de semnalat pozitiv, modul cum comandantul jandarmiei a gestionat responsabil, eficient si diplomatic situatile aparute in ultimul timp. Se face inca odata dovada ca inteligenta si profesionalismul, au spatiul nemerginit (la propiu) in Ro.
    ,
  • +18 (18 voturi)    
    7 ani de acasa (Duminică, 8 septembrie 2013, 14:05)

    evoque [utilizator]

    te obliga ca atunci cand esti oaspete sa respecti regulile casei unde te afli.
    Comportamentul antiromanesc al golanilor unguri nu a fost remarcat, faptul ca au intors spatele spre teren cand se intona imnul Romaniei, ce reprezinta? Distrugerile ce reprezinta?
    Tupeul acesta de nesimtiti a luat prea mare amploare.
    FRF-ul ar trebui sa reclame si FIFA ar trebui sa interzica participarea ungariei la orice competitie in urmatorii 5 ani.
  • +16 (16 voturi)    
    :) (Duminică, 8 septembrie 2013, 14:18)

    Trojan.H [utilizator]

    Surse care doresc sa ramina anonime sustin ca dupa ce au reusit cu greu sa se opreasca din ris, oficialii de la FIFA au organizat un concurs ad-hoc de cine nimereste cosul de gunoi din prima aruncare. Se pare ca Blatter ar fi cistigat pina la urma desi unii colegi ai acestuia au acuzat arbitrajul.
  • +17 (19 voturi)    
    UDMR... (Duminică, 8 septembrie 2013, 14:29)

    schroedinger [utilizator]

    Trebuie scos in afara legii.
    Uniunea este infiintata pe criterii etnice, discriminand alte etnii care ar dori sa fie parte.
    • -5 (5 voturi)    
      da? (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:53)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Ai incercat sa devii membru si ai fost refuzat?
  • +15 (19 voturi)    
    politicianism ieftin (Duminică, 8 septembrie 2013, 14:38)

    vulpescu [utilizator]

    Cei mai anti-maghiari in Romania sunt chiar UDMR -si partiddul lui Tokes.
    Nu am nimic impotriva cetatenilor romani de etnie maghiara - sunt foarte onorabili, ca toti ceilalti oameni din Ro, dar partidele lor sunt asa de paralele cu realitatea ca ramai mut.(Nu ca cele romanesti neaose ar fi mai breze)
    In 20 de ani UDMR nu a venit cu o initiativa legislativa de care sa se bucure toata tara - numai revendicari pe parohia lor. Dca erau destepti propuneau ceva de bun simt care sa aibe efect din Delta pina-n Maramures - cred ca ii votau si romanii. Nu au nici anvergura si nici generozitate. Doar spirit de caragatza..Cine e pus pe treaba vorbeste putin si face - cine nu - e mereu cu presa si scoate panglici pe gura.
  • +12 (18 voturi)    
    din care tara spun ca-i dam afara? (Duminică, 8 septembrie 2013, 14:39)

    Lucky1 [utilizator]

    Din Romania? Pai nu Ungaria este tara lor? Nu se mandresc ei cu drapelul si imnul unguresc?
    Daca iubesc atat de mult Ungaria dece nu merg acolo? Definitiv? Si asa le pute aici in Romania noastra "tiganeasca"...
    Romanul este, cred eu, un om primitor, ingaduitor si s-a purtat frumos cu toti veneticii. Dar ungurii sunt nationalisti, chiar sovini iar daca ii lasi ti se urca in cap si li se pare ca este chiar natural sa fie asa. Cativa pumni in bot nu le strica...
  • +16 (18 voturi)    
    ungurii au mai facut o plingere (Duminică, 8 septembrie 2013, 14:54)

    victor L [utilizator]

    la FIFA; cica românii ori le ascundeau mingea jucatorilor unguri ori nu ii lasau sa joace, repezindu-se la ei sa le obiectul muncii :P
    NB,
    ca traitor printre unguri, banatean, si cu care ma inteleg bine, de data asta le spun celor de la UDMR Covasna "hai sictir".
  • +10 (12 voturi)    
    Prostul pana nu este fudul... (Duminică, 8 septembrie 2013, 15:01)

    Sting [utilizator]

    ...parca nu e prost destul.

    Ce le-o fi trebuit sa se .... in drum?
  • +19 (19 voturi)    
    rusine!!! (Duminică, 8 septembrie 2013, 15:27)

    Aprod [utilizator]

    Oare nu va este rusine -suporteri maghiari- de modul in care v-ati prezentat pentru a sustine echipa Ungariei in meciul cu Romania??? Voi cei din Covasnanu va este rusine sa sustineti ca ati vazut"suporteri civilizati"???Sa va fie rusine voua, covasnenilor , si tututror maghiarilor care agreati comportamentul pe care eu l-am vazut la TV. RUSINE!!! Sint suboameni cei care au provocat -in stare avansata de ebrietate- distrugeri in Bucuresti.
    Voi cei care sustineti ca nu va place Romania, va rugam: PLECATI unde va place!! Romania este a celor care se simt romani; poate nu intotdeauna sintem multumiti , dar incercam sa fim mai buni...
  • +14 (14 voturi)    
    Mda ... (Duminică, 8 septembrie 2013, 15:50)

    siska [utilizator]

    Daca mai avea cineva dubii in ceea ce priveste "slugarnicia" acestor asa-zisi romani din acel "partid" fata de ungaria, iata a "n"-a dovada ... Culmea nesimtirii si a prostiei, scuzati-ma, e ca nu au formulat cererea in alt mod, cind tu ai filmate cu SUNET a ceea ce au spus si au facut acei golani nesimtiti (ca altfel n-am cum sa le spun) din momentul Curtici pina la iesirea, la intoarcere, de pe teritoriul Romaniei ! Ca sa nu mai spun, de ce dracu' se refera la cei din Transilvania, ce treaba au transilvanenii cu acel grup de aserviti ai jobbik-ului care au fost acolo ?? Mai intreb odata : acest udmr serveste interesele celor de etnie maghiara din Romania SAU interesele teritoriale si economice ale extremistilor ungari ? Nu prea mai inteleg eu democratia asta DAR nu vi se pare ca au capatat cam mult tupeu si au cam uitat de OBLIGATII DEMOCRATICE in ultima perioada ?? Ca fac cam ca la prostituate, ei dau si ei tipa ? Cine striga pe strazile Bucurestiului "ungaria, ungaria" si "tiganii, tiganii" (vezi filmuletele din presa si youtube) ??
  • +7 (9 voturi)    
    Tara Romania (Duminică, 8 septembrie 2013, 15:52)

    burebista [utilizator]

    Este formata din cele trei provinci care sunt locuite 90 la suta de romani.Tu vi la mine in tara si strigi Transilvania ;;distrugi;tebati;te inbeti ca un porc si noi sa va toleram .Nu se poate asa ceva mai ungure sau secui .Tu traiesti in Romania mai ce esti tu si trebuie sa respecti aceasta tara .PACAT CA AVETI ATITA TUPEU A-TI FOST TOLERATI SI A-TI LUAT NASUL LA PURTARE.voi jumatate sunteti tigani unguri adusi de Horty in Transilvania faceti textul genetic si sa vedeti. Secui sunt inalti slabi si ososi .Oameni diferiti ca infatisare in comparati cu Hunor .Marko si alti vedeti si culoarea pieli si nu ne mai faceti pe noi tigani.
    • +3 (7 voturi)    
      Burebista nu ai dreptate decat partial (Luni, 9 septembrie 2013, 8:15)

      Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      am multi colegi unguri si toti au condamnat gestul huliganilor unguri. a venit doar gunoiul, ultrasii dornici de violenta. limbajul tau burebista este identic cu sloganurile acelor huligani unguri. noi uitam ca si noi i-am asteptat sa-i intaratam, si noi ii faceam bozgori cand ei ne faceau tigani, am fluierat imnul ungariei, care la un meci este inadmisibil si nu in ultimul rand tu ai mari carente la gramatica limbii romane. te crezi mandru ca esti roman, dar ne faci de rusine. ati fost nu se scrie a-ti fost cu cratima, e vorba de perfectul compus, iar pielii se scrie cu doi de i ca e vorba de articolul enclitic i. sa nu ne victimizam ca si noi avem pacatele noastre. ar fi fost fair play ca noi sa avem un comportament ireprosabil si sa-i aratam pe huliganii unguri cu degetul. totodata sa nu uitam ca la meci pe stadion nu ne-am batut cu ungurii, ci intre noi.dragii nostri ultrasi stelisti si dinamovisti.
  • +12 (12 voturi)    
    pai, (Duminică, 8 septembrie 2013, 16:08)

    Cezy [utilizator]

    am si eu o intrebare, pt. cei doi votanti contra, UDMR-istii nu sunt cetateni romani, de se duc cu jalba'n protap sa parasca Romania? De prestatia "suporterilor" unguri nu mai e nevoie sa zic nimic, s-au facut de ras singuri in fata lumii civilizate!
  • +12 (12 voturi)    
    La UDMR-ul asta..... (Duminică, 8 septembrie 2013, 16:21)

    polonyca [utilizator]

    ... care a facut plangerea asta.....ar tre sa le retraga statul cetatenia romana !!!!!! Asta e un gest profung antinational.......asa se comorta niste "cetateni loiali" cum se pretind ungurii....nu ???? Incredibil ce tupeu .......
  • +10 (12 voturi)    
    Ok, (Duminică, 8 septembrie 2013, 17:35)

    miguelito [utilizator]

    a fost facuta cererea? Voi face si eu una impotriva lor pentru tradare de tara. Pariu ca cineva ii baga la beci?
    • -4 (4 voturi)    
      Tu esti, base? (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:57)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      Hai traiane, nu te supara, nu-i baga la racoare!
      Si-au facut toti microbistii cont pe HN, aveti o deriva teribila in ganduri.
  • +4 (4 voturi)    
    Adevarul e ca ungurii au fost discriminati (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:49)

    SKBjull [utilizator]

    Daca suporterii romani faceau atat de urat la un meci intern, curgeau bastoanele si amenzile pe banda rulanta.

    Dar ce sa faca si cei de la UDMR? Ei stiu ca in viitorul Parlament nu vor mai intra, mai agita si ei spiritele in speranta ca mai pot schimba ceva.
  • +4 (4 voturi)    
    aha (Duminică, 8 septembrie 2013, 20:19)

    Xorciser [utilizator]

    Dl Tamas Sandor este un mare sustinator al autonomiei secuiesti. Eu nu inteleg modul in care UDMR baleiaza intre maghiarism si secuism. Daca in Romania sunt secui, e clar ca "afara cu ungurii din tara" se referea la cei care venisera in Bucuresti din Ungaria si provocasera scandal si stricaciuni.

    In rest, pot sa faca UDMR oricate reclamatii vor. Eu le urez succes, nu de aia dar nu imi place extremismul de nici un fel.
  • +6 (6 voturi)    
    sesizare (Duminică, 8 septembrie 2013, 20:54)

    k7 [utilizator]

    "Este inacceptabil pentru noi ca in timp ce urmarim la televizor meciul, sa vedem ca unii vor sa ne alunge din tara.".....vezi de treaba ...voi cei "cuminti" ce stati la tv. sunteti cei mai periculosi....prin declaratiile voastre perfide, se ascund cele belicoase.
  • +4 (4 voturi)    
    Asa va trebuie... (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:10)

    idsoc [utilizator]

    ...daca apareti la ProTv si spuneti ca voi la meci tineti cu Ungaria. Duceti-va in tara cu care tineti.
  • +7 (7 voturi)    
    s-a sesizat UDMR (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:16)

    vercingetorix [utilizator]

    si atunci cand la Miercurea Ciuc s-a strigat impotriva romanilor la meciurile de hochei?

    Sau cand un jucator roman de hochei a fost batut de colegii sai de etnie maghiara pe cand se aflau cu totii la echipa nationala?

    Ipocrizia este la cote maxime, iar liderii UDMR ar trebui sa aiba grija de comunitatea lor, nu sa instige in mod constant la ura si dezbinare!
  • +4 (4 voturi)    
    suporterii (Duminică, 8 septembrie 2013, 22:06)

    AliKimiku [utilizator]

    Ca sa nu zic huliganii care sub adapostul generic de "suporteri" pe un stadion sint in general persoane cu un potential intelectual limitat. Fie ca vorbim de unguri fie ca vorbim de romani.
    In situatia de fata la ce naiba se asteptau aia de la asociatia kiki miki din Covasna ? cand cei 300 de secui/unguri ai din zona lor s-au deplasat la Bucuresti sa sustina echipa Ungariei. Si-au sustinut apartenenta etnica deci logic au fost invitati sa si-o asume prin emigrarea, cararea, spalatul putinii in tara pe care o iubesc.
    Concluzie: daca as fi fost pe stadion as fi strigat alaturi de "suporteri"
  • +2 (2 voturi)    
    Mai Ianos mai (Duminică, 8 septembrie 2013, 22:37)

    bigbrother [utilizator]

    Pai noi va iubim, mai prostilor, d'asta va spunem sa plecati, va vrem binele, igen mai jobbiks ?

    Ce dracu mai stati in tara asta, nu vi s-a urat sa va injure tot romanul? Zau asa, duceti-va la Budapesta, o sa va primeasca aia cu lapte si miere.
  • +6 (6 voturi)    
    ca au venit (Duminică, 8 septembrie 2013, 22:55)

    keiser_soze [utilizator]

    ca vii ca suporter al echipei Ungariei - inteleg. Ca vrei sa canti ca un adevarat suporter - inteleg si asta ! Dar ce cauta *Transilvania* in limbajul unor suporteri unguri pe teritoriul Romaniei ? Ce cauta revendicari teritoriale asupra unei bucati dintr-o tara straina ? Inteleg ca asa ai fost invatat la tine in tara !
    Au fost invinsi corect in meciul de fotbal iar ei nu suporta asta. Si trebuie sa-ti obtii *victoria* altfel, asa cum face si UDMR-ul in Romania, prin tertipuri ?
    Atunci as dori sa-mi explice si UDMR si ungurii din Ungaria cum la mine in tara, In Romania, este jignitor sa afisez steagul tarii mele, indiferent de anotimp, de sarbatoare, de Mosii de vara sau cei de iarna !!! Sa ne amintim cazul elevei cu bentita tricolora ! Ce se presupune sa fac eu, la mine acasa, cu steagul tarii mele ???
  • +5 (5 voturi)    
    Ce tupeu! (Duminică, 8 septembrie 2013, 23:41)

    Azra [utilizator]

    Dar de ce Federatia Romana de Fotbal nu a sesizat imediat FIFA asupra comportamentului huliganic si necivilizat al asa-zisilor fani ai echipei ungare de fotbal?Exista probe suficiente in acest sens: distrugerile din centrul vechi al Capitalei, vandalizarea autobuzelor de transport in comun, acte de vandalism hunic pe stadionul national impotriva facilitatilor acestuia, ca si aceleasi acte inregistrate in toate garile prin care a trecut acel tren cu adevarat "special"(ar fi trebuit, pur si simplu, ca CFR Calatori sa nu le dea locomotiva la intrarea in tara , la Curtici, ci sa le puna la dispozitie cateva TV gigant, la care sa priveasca meciul, undeva pe camp). Toate televiziunile au aratat salbaticia comportamentului a numerosi indivizi care au semanat teroare si groaza in calea lor prin plaiurile mioritice.
    Iar UDMR-ul de la Covasna, care nu a vazut nimic din toate aceste acte extremiste a gasit cu cale el sa reclame la FIFA "duritatea jandarmeriei fata de suporterii maghiari"Pai la prapadul pe care l-au facut aceste adevarate hoarde, ce s-ar fi asteptat cei de la UDMR Covasna, ca jandarmii sa ii pupe pe huligani pe frunte sau sa faca exact acelasi lucru pe care orice politie dintr-o tara europeana civilizata la-r fi facut fata de bande similare de huligani!?. Si cum am vazut de multe ori ca au facut-o si, inca si mai lata!!
    PS Am vazut ieri si adevarati cetateni unguri, civilizati si respectuosi cu valorile europene si ale celor doua tari. Echipa de handbal din Vestem, orasul ungar unde a jucat romanul nostru Cosma, asasinat acum 5 ani de niste sub-oameni dementi ca cei pe care i-am descris mai sus a venit la Bucuresti pentru un joc amical cu echipa Dinamo, pentru a-si exprima simpatia si a reconforta familia handbalistului Cosma, la comemorarea celor 5 ani de la disparitia sa tragica.
    Bravo lor. In fata acestor oameni si a gestului lor nobil ne scoatem palaria! .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă