Presa din Turcia, dupa ce Steaua a fost primita in Champions League: "Decizie scandaloasa a UEFA"

de A.I.     HotNews.ro
Miercuri, 26 iunie 2013, 10:56 Sport | Fotbal

Steaua Bucuresti
Foto: Facebook
Jurnalistii turci au atacat violent decizia UEFA de a o primi pe Steaua in Champions League. "Hotararea forului european a fost una scandaloasa", au comentat gazetarii din Turcia, informeaza Mediafax.

"Decizie scandaloasa" - haberdar.com.

"Decizie scandaloasa a UEFA. Faptul ca Comisia de Disciplina a UEFA, care le-a exclus pe Fenerbahce si Besiktas din cupele europene, nu a exclus-o si pe Steaua Bucuresti, desi presedintele Gigi Becali a fost condamnat la trei ani de inchisoare, a uimit pe toata lumea" - haberdar.com.

"Aceasta decizie a UEFA a uimit pe toata lumea, Steaua nu a fost pedepsita de UEFA" - Hurriyet.

Comisia de Control si Disciplina a UEFA a anuntat, marti,
pe site-ul sau oficial decizia oficiala in cazul echipei Steaua, care arata ca gruparea campioana a Romaniei nu va putea participa intr-o editie de cupa europeana in care se va califica, sanctiunea fiind suspendata pentru o perioada de proba de cinci ani.

In acelasi timp, Fenerbahce a fost exclusa doua sezoane din cupele europene, iar Besiktas un an.


Citeste mai multe despre   























8167 vizualizari

  • +4 (14 voturi)    
    Capra... (Miercuri, 26 iunie 2013, 11:36)

    Skipper_The_Pinguin [utilizator]

    ... vecinului. Mama ei de capra. S-a nascut ea in Romania, dar se pare ca s-a clonat si pe la altii.
  • -7 (15 voturi)    
    Turcia ? Europa ? (Miercuri, 26 iunie 2013, 12:06)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Ce cauta ei in UEFA, in Europa ?
    • +11 (15 voturi)    
      Turcia e in Europa. (Miercuri, 26 iunie 2013, 12:15)

      TudorSerban [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

      Uita-te putin pe harta inainte sa comentezi. Turcii au o bucata destul de mare in peninsula balcanica. Adica in Europa. Exista tari care sunt in UEFA dar nu in Europa (ex. Israel) dar nu e cazul Turciei.
      Si nu inteleg de ce vi se pare asa scandalos ca protesteaza. daca ar fi fost situatia inversa, si Steaua ar fi fost suspendata si o echipa din... sa zicem Franta... nu ar fi fost suspendata pentru probleme similare, v-ati fi dat cu totii cu posteriorul de pamant.
      • -4 (16 voturi)    
        pe ce lume esti? (Miercuri, 26 iunie 2013, 12:37)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui TudorSerban

        Pe ce lume esti?

        Turcii au aranjat meciuri de-aia au fost suspendati

        Steaua a incercat sa dea bani ca un meci sa se joace corect, adica sa premieze o echipa sa-si apere corect sansele.

        Numai trepadusi de pe la noi cu ura in sange si o justitie politizata care a jucat alba neagra (5 zic ca e nevinovat , 3 zic ca e vinovat la aceleasi probe) spun altfel : ca "Premierea e MITA"

        Orice om cu scaun la cap de pe Planeta asta vede diferenta si stie ca Premierea nu e MIta si UEFA e un organism serios din Vestul Europei si are oameni seriosi in comisiile ei

        Acolo nu sunt trepadusi si judecatori politizati ca pe la noi, ca sa urle ca Premierea e Mita, si sa condmane un om sau o oechipa nevinovati fiind doar pentru ca-l urasc.

        Decizia UEFA e o palma pe obrazul patat al Justitiei Romane politizate

        Si va urma si CEDO...
        • +4 (10 voturi)    
          Premiere (Miercuri, 26 iunie 2013, 13:17)

          degrize [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Premierea era corecta daca banii se dadeau dupa meci. NU inainte. Inainte = mita. Dupa = premiere.
          • -2 (8 voturi)    
            jos uefa... (Miercuri, 26 iunie 2013, 14:44)

            thebblack [utilizator] i-a raspuns lui degrize

            tu te auzi ce vorbesti? cum incadram champions league, europa league, campionatele mondiale, olimpiadele, turneele de tenis si restul (adica absolut toate) competitiilor care anunta premiile pentru cei care joaca corect INAINTEA desfasurarii competitiei propriuzise?

            dupa logica ta chioara, la dare si luare de mita! si mai grav... in forma continuata!
          • +1 (5 voturi)    
            Ce vorbesti? (Miercuri, 26 iunie 2013, 14:49)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui degrize

            Ce vorbesti?

            Daca MITA se da dupa nu mai e MITA?

            Ma da cum mestecati voi toate lozincile de la televixor....


            MITA e MITA pentru ca dai bani sa ranjezi un meci, s aintri in fata la coada, sa aranjezi o slujba sau un avantaj fara concurs sau fara sa stai la rand De-aia e MITA

            Nu ca dai banii inainte sau dupa....

            Premierea e Premiere pentru ca dai bani ca cineva sa-si faca treaba bine asa cum trebuie si cum i se cere de fapt....

            Nu ca dai banii inainte sau dupa....
            • -1 (3 voturi)    
              Problema este.... (Joi, 27 iunie 2013, 9:07)

              minus [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              cat de publica este functia de "fotbalist".

              Fotbalist U Cluj = functionar, din perspectiva Codului Penal.
              O interpretare tampita a stautului fotbalistului.

              Daca dai bani unui functionar public ca sa-si faca datoria, inainte sau dupa ce-si face datoria, asta este mita.
          • -1 (1 vot)    
            Adevarat (Joi, 27 iunie 2013, 13:07)

            D. [utilizator] i-a raspuns lui degrize

            Insa banii nu au fost dati. Nici macar DUPA!!!
        • +2 (2 voturi)    
          Ai dreptate (Miercuri, 26 iunie 2013, 13:55)

          LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Becali are pacate pentru care poate merita sa stea la puscarie 20 de ani, dar in cazul valiza nu merita pedepsit.
          Din tot dosarul ala singura pedeapsa meritata era pentru antedatara in fals a unor documente
        • +1 (3 voturi)    
          Despre mere cu pere + lamuriri (Miercuri, 26 iunie 2013, 14:09)

          Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          1. Amesteci mere cu pere - mita din legislatia noastra cu influentarea meciului prevazuta in regulamentul UEFA. Sunt lucruri total diferite. Daca UEFA ar fi spus "achitare", nu insemna ca Gigi ar fi fost liber. Conform legilor romanesti, el este un infractor.

          2. Steaua este o "infractoare", condamnata cu suspendare. Nu a fost achitata. Daca o comite in urmatorii 5 ani, o vor suspenda din competitiile europene.

          3. De unde rezulta "palma" data justitiei romane atata timp cat si Gigi si Steaua au primit niste condamnari?

          4. In justitie nu este ca la fotbal. Nu se cumuleaza opiniile judecatorilor. In caile de atac deciziile se iau cu majoritate. Nu se tine cont de hotararea luata la instantele inferioare. Achitare - Condamnare 5-3 este o prostie.

          5. CEDO nu se pronunta pe fondul cauzei, ci verifica numai daca au fost respectate dispozitiile Conventiei Europene a Drepturilor Omului - dreptul la un proces echitabil, dreptul la o cale de atac etc.

          Documenteaza-te inainte sa scrii, te rog.
          • 0 (2 voturi)    
            Ce vorbesti? (Miercuri, 26 iunie 2013, 14:59)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

            1. UEFA a discutat daca Steaua a aranjat sau nu meciul prin Becali. E aceeasi cauza. E acceasi fapta.
            De ce minti ca ar fi alta fapta si alta cauza?
            E exact aceeasi.

            2. Nici vorba ca Steaua e o infractoare.
            Steaua nu e o infractoare.
            UEFA nu mai accepta in prezent Premierea lucru acceptat la ora meciului cu U Cluj.
            Deci a avertizat Steaua sa nu mai faca Premieri ca altfel va fi suspendata un an
            Uita-te la ce articole de regulament a fost incadrata Steaua inainte sa vorbesti...
            Dovada ca ce zic eu e adevarat:
            Pentru MITA si ARANJARE de meciuri echipele Turcesti au fost date afara din competitie Steaua NU.

            3. UEFA a spus ca Premierea nu e MITA si ca meciul nu a fost Aranjat ...Justitia Romana politizata a spus ca Premierea e Mita si ca meciul a fost aranjata incadrandu-l la Coruptie...(dupa ce a facut o alba-neagra cu vinovatia nevinovatia unui om: 5 l-au declarat nevinovat , 3-vinovat)
            UEFA a incadrat corect cazul la Premiere dand o plama Justitiei romane politizate.

            5. "CEDO nu se pronunta pe fondul cauzei, ci verifica numai daca au fost respectate dispozitiile Conventiei Europene a Drepturilor Omului - dreptul la un proces echitabil, dreptul la o cale de atac etc."

            Corect. CEDO va da de pamant (ca si UEFA) cu incadrarea juridica facuta de Justitia Romana politizata (care a spus ca Premierea ar fi fost MITA si ca un Meci premiat ca sa-ti aperi corect sansele a fost Coruptie) .
            Becali va fi despagubit si Justitia Romana se va face de tot rasul

            6. Si-atunci sa vezi mania poporului roman si a stelistilor
            • +3 (3 voturi)    
              Calmează-te, puișor (Miercuri, 26 iunie 2013, 15:19)

              Ozzy [anonim] i-a raspuns lui alex1234

              UEFA nu v-a găsit nevinovați, că altfel nu vă dădea nicio sancțiune. E ca și cum ai spune că Șerban Huidu a fost găsit nevinovat de justiție, pentru că a luat cu suspendare.
              • 0 (2 voturi)    
                Tu stii sa citesti ? (Miercuri, 26 iunie 2013, 15:22)

                alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Ozzy

                2. Nici vorba ca Steaua e o infractoare.
                Steaua nu e o infractoare.
                UEFA nu mai accepta in prezent Premierea lucru acceptat la ora meciului cu U Cluj.
                Deci a avertizat Steaua sa nu mai faca Premieri ca altfel va fi suspendata un an
                Uita-te la ce articole de regulament a fost incadrata Steaua inainte sa vorbesti...
                Dovada ca ce zic eu e adevarat:
                Pentru MITA si ARANJARE de meciuri echipele Turcesti au fost date afara din competitie Steaua NU.
              • 0 (2 voturi)    
                Premierea nu e MIta (Miercuri, 26 iunie 2013, 15:29)

                alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Ozzy

                7. In ciuda Logicii astea simple ca Premierea nu e Mita: tot mai sunt unii ca tine care desi inteleg ca UEFA a spus clar prin decizia de ieri ca Premierea nu e Mita, continua sa puna aceeasi placa ca "premierea e mita si ca sa dai bani ca unul sa joace corect inseamna meci aranjat"

                8. Ei sunt oamenii care il urasc pe Becali, urasc Steaua, urasc fotbalul romanesc,
                urasc Biserica Romaneasca, urasc tot ce este Romanesc si mai nou urasc si UEFA ca Nu a continuat jocul murdar al unei justitii politizate de pe la noi....


                9. Aia-s oameni seriosi, ma, la UEFA care nu pot confunda Premierea cu Mita. Aia nu-s trepadusi politici cum is unii pe la noi sa faca din alba neagra si invers si 5 sa spuna "nevinovat" iar 3 "vinovat"...avand aceleasi probe.

                7. dar cand ura e mare si e viscerala ....judecata lasa de dorit.
            • -1 (1 vot)    
              Tot n-ai inteles (Miercuri, 26 iunie 2013, 16:20)

              Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              1. UEFA judeca dupa regulile ei. Instantele din Romania judeca dupa legislatia romaneasca. Eu m-am referit numai la dispozitiile legale dupa care s-au judecat cazurile. Este evident ca dosarul national si dosarul de la UEFA au puncte comune.

              2. Daca ar fi fost prima condamnare a lui Gigi, el ar fi primit cu siguranta o pedeapsa cu suspendare. Dar nu a fost. A primit cu suspendare in dosarul "Sechestrarea". Se pare ca lumea uita acest lucru.

              3. Daca Steaua nu a comis nicio ilegalitate, atunci de ce UEFA spune pe site-ul oficial urmatoarele:

              "The CDB also carefully analysed the situation of Steaua and, taking into account certain mitigating circumstances, the following sanction has been imposed:

              • Steaua are not eligible to participate in one UEFA club competition for which the club would otherwise qualify. This sanction is deferred for a probationary period of five years." ?

              Tocmai din cauza lui "mitigating circumstances" (circumstante atenuante) s-a dat "cu suspendare". Poate ca vom afla in viitor care sunt acele circumstante atenuante. Deci s-a comis o ilegalitate, pentru ca altfel era achitata. Se pare ca oficialilor Stelei le convine acest verdict si nu vor face apel. ;)

              4. Darea de mita/luarea de mita nu este conditionata numai de nerealizarea actului pe care erai obligat sa il realizezi. Pentru detalii vezi art. 244-255 Cod penal.

              5. Nu inteleg cum poti premia pe cineva inainte sa intre pe teren. Stiam ca premiile se dau dupa ce obtii un rezultat bun, nu inainte.

              6. CEDO nu schimba incadrari juridice pentru ca nu este de competenta ei. Nu va spune niciodata ca nu e talharie, ci furt sau nu e tentativa de omor, ci vatamare corporala grava. Sper ca intelegi.

              7. Tot repeti prostia cu 5-3 pentru achitare. 3-0 achitare la fond si 3-2 condamnare in recurs. Imagineaza-ti ca era invers. 3-0 condamnare in fond si 3-2 achitare in recurs. Ar fi fost 5-3 pentru condamnare, dar era achitat si nu s-ar mai fi legat de o asemenea bazaconie pseudojuridica.
              • 0 (2 voturi)    
                Minciuni (Miercuri, 26 iunie 2013, 16:40)

                alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

                1. UEFA si Justitia judeca dupa aceleasi reguli
                Regulamentele sportive sunt in acord cu cele Legislative.
                Dreptatea e numai una.
                Numai unul care vrea sa acopere o mizerie in justitia romana vorbeste ca exista "2 dreptati"

                2. 'cu suspendare sau nu' n-are nici o legatura cu fondul si cu incadrarea : deci e un bla-bla-bla din partea ta:

                UEFA a zis ca e Premiere (si asta interzisa mai nou de UEFA)

                Justitia manjita de la noi a zis ca e MITA si CORUPTIE

                asta e problema si e una de fond.

                3. UEFA interzice in prezent PREMIEREA : pentru asta a avertizat Steaua.
                Dar nu e MITA si nu e CORUPTIE
                UEFA a dat o palma justitiei romane manjite

                4. nimeni n-a vorbit ca "s-a realizat sau nu" ai inventat tu problema asta.... Am spus ca Premierea nu e Mita. UEFA a spus la fel.

                5.Daca MITA se da dupa nu mai e MITA?
                Ma, da cum mestecati voi toate lozincile de la televixor....
                MITA e MITA pentru ca dai bani sa aranjezi un meci, sa intri in fata la coada, sa aranjezi o slujba sau un avantaj fara concurs sau fara sa stai la rand De-aia e MITA

                Nu ca dai banii inainte sau dupa....

                Premierea e Premiere pentru ca dai bani ca cineva sa-si faca treaba bine asa cum trebuie si cum i se cere de fapt....

                Premierea e promisa de obicei inainte (vezi la tenis,fotbal,handbal,scoli,olimpiade) si banii se dau daca castigi, normal. UCluj a pierdut premierea nu s-a facut, ca la toate premierile din lume.
                De ce te obosesti sa scrii punctul asta fara minima logica?
                Caci n-are nici o legatura cu incadrarea...

                6. CEDO va spuna ca Premierea nu e MITA si nu e CORUPTIE si prin urmare ca s-a facut un Mare Abuz

                7. Nu e nici o prostie : daca cei 5 care au spus "nevinovat" erau in completul final de 5, ar fi fost liber.
                Asta e un adevar. Soarta unui om nu se poate juca la trasul la sorti a completului!
      • 0 (2 voturi)    
        vorbesti prostii (Miercuri, 26 iunie 2013, 14:44)

        bancher [anonim] i-a raspuns lui TudorSerban

        Steaua nu a fost exclusa din cupele europene pt ca premeierea nu era considerata mita, la data consumarii faptului. Premierea este o suma de bani platita ca o echipa sa isi apere sansele corect.
        La turci s-a dat mita pt ca o echipa sa piarada un meci...si asta da, este infractiune.
        • 0 (2 voturi)    
          Corect...exact asa s-a intamplat (Miercuri, 26 iunie 2013, 15:11)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Corect...exact asa s-a intamplat cum spui.

          Doar unii care-l urasc pe Becali , urasc Steaua, urasc fotbalul Romanesc , urasc Biserica Romneasca continua sa spuna pe dos in ciuda evidentei

          practic doar aceia care urasc tot ce-i Romanesc spun pe dos

          Ei si justitia Romana politizata...
          • 0 (0 voturi)    
            Dar stai putin (Joi, 27 iunie 2013, 12:00)

            RazvanB [anonim] i-a raspuns lui alex1234

            Eu il urasc pe Becali si urasc si Biserica ortodoxa romana si totusi sunt de acord cu ce zici tu aici. Nu e mita, e premiere.
  • +1 (1 vot)    
    Dreptatea (Miercuri, 26 iunie 2013, 15:37)

    Nija [anonim]

    Sa nu uitam de lobby-ul Ro de la uefa (sandu pretin cu platinica, lupescu si el pe acolo), conteaza mult in justitia uefa, probabil dreptatea acolo se aplica in concordanta cu dreptatea din tara respectiva, in Ro normal se ia cu suspendare deci si uefa a oferit Ro o pedeapsa cu suspendare
    • -2 (4 voturi)    
      Premierea nu e Mita (Miercuri, 26 iunie 2013, 15:47)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Nija

      Asocierea ta "sandu platini" etc...sunt simple smecherii
      Sandu spunea mai ieri ca "Steaua sa-si pregateasca recursul"

      Adevarul e simplu:
      Premierea nu e Mita

      degeaba incerci sa stergi la fund justitia romana care s-a murdarit caci Dreptatea e numai una

      Premierea nu e Mita si daca dai bani ca o echipa sa joaca corect nu-nseamna ca "ai aranjat un meci" adica Premierea nu-nseamna Coruptie

      UEFA a judecat corect ca aia nu sunt trepadusi politici cum sunt astia de la noi.
  • +4 (4 voturi)    
    steaua nu a fost iertata (Miercuri, 26 iunie 2013, 17:23)

    minos [utilizator]

    Alex, UEFA nu dat nici o palma justitiei romane. Steaua a fost condamnata 1 an cu suspendare, asta inseamna ca e vinovata. La fel ca si Huidu, de exemplu, a fost condamnat cu suspendare. Asta ca sa intelegi. In plus oierul tau a fost condamnat pentru multe alte chestii care nu au legatura cu fotbalul, fals, uz de fals, schimbul de terenuri. Justitia, daca a gesit cu ceva, este faptul ca nu l-a bagat pe Gigi mai de mult la zdup, acolo unde ii este locul.
    • -2 (4 voturi)    
      Ce vorbesti? (Miercuri, 26 iunie 2013, 19:46)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui minos

      1. UEFA a incadrat ce a facut Steaua la Premiere
      nu la MIta si Coruptie
      De aceea Steaua joaca si echipele Turcesti nu.
      Mai nou (la data meciului CFR UCluj aceasta prevedere nu era), UEFA interzice si Premierea de aici decizia de avertiza Steaua

      2. Justitia romanan manjita a declarat o Premiere
      ca fiind MITA si Coruptie
      si niste bani intentionati afi dati ca cineva sa joace Corect
      repet pentru tine Sa Joace Corect ca un "meci aranjat"

      3. Doar unii care-l urasc pe Becali , urasc Steaua, urasc fotbalul Romanesc , urasc Biserica Romaneasca continua sa spuna pe dos in ciuda evidentei ca Premierea e MITA

      4. UEFA a dat o palma justitiei romane manjite

      5. Practic doar aceia care urasc tot ce-i Romanesc spun pe dos ca Premierea e MIta, dintr-o ciuda viscerala contra lui Becali ciuda pe care o observ si la tine.

      6. Ei si justitia Romana politizata...
      • +2 (2 voturi)    
        cine esti de fapt? (Joi, 27 iunie 2013, 10:01)

        minos [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        esti cineva din anturajul lui Becali? Ce legatura are tot ce este romanesc(se scrie cu litera mica :), biserica romameasca cu condamnarea lui Becali? Au tot incecat sa-ti explice multi mai sus cum sta treaba, dar tu esti orbit de fanatism.
        UEFA nu a iertat Steaua ci a condamnat-o cu suspendare, deci tot ce a hotarat justitia este corect. Faptul ca Steaua va putea participa in cupele europene, nu inseamna ca nu a fost vinovata. Ti-a fost dat exemplul lui Huidu, dar te faci ca nu intelegi. Huidu este in libertate, a fost condamnat cu suspendare, dar ramane vinovat. Daca cineva il uraste fa fanfaronul de Becali, doar o unealta penibila in mana unui papusar din umbra, asta nu insemna ca urasti pe Steaua sau Romania. Vrei sa zici ca orice suporter al altei echipe decat Steaua este tradator de tara? Ce este Steaua, unica echipa?

        Zici ca imi este ciuda pe Becali? Imi este ciuda doar pe cei ca tine si pe ziaristii, care au facut ca un asemnea om imoral, penal, arogant, incult, agramat, lipsit de respect fata de semenii sai, care afiseaza o credinta religioasa falsa(ce fel de credincios joaca la cazino, merge cu prostituate, fumeaza, bea, fura?) sa fie ales in Parlamentul Europei, unde a fost pe ultimul loc la prezenta, sa ajunga in Parlamentul Romaniei si sa fie pe prima pagina a ziarelor atat de mult timp? Este de-a dreptul penibil, o manipulare grosolana i n care au crezut si inca mai cred multi orbi ca tine. Sincer, imi este mila de tine.
      • +1 (3 voturi)    
        Traiasca (Joi, 27 iunie 2013, 12:11)

        TudorSerban [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        Traiasca Becali, Steaua, Fotbalul Romanesc si Sfanta Biserica Romaneasca! Premierea nu e MITA!

        Ce tare esti domnu' Alex!

        Sa inteleg ca astea patru sunt valorile cele mai scumpe ale poporului roman, pe care agentii diavolului incearca sa le distruga? Mda.

        Din pacate cred ca o parte semnificativa a poporului roman crede chestia asta, ceea ce e foarte deprimant...
        • 0 (0 voturi)    
          Lăsați-l pe ăla. (Vineri, 28 iunie 2013, 5:34)

          Piszcek [utilizator] i-a raspuns lui TudorSerban

          Cum se semnează el e edificator: alex 1234. Numără pe degete băiatu'.
          E un postac de pe foi gen prosport sau gsp, un fanatic de-al oierului. Mizeria făcută de clubul Steaua a adus, prin ricoșeu, prin artiolele ce se scriu despre ea pe site-uri mai decente (cum era și hotnews deunăzi...) tot mai mulți astfel de indivizi ce nu au nici măcar idee despre ce înseamnă un dialog civilizat. Fanatismul pur, dublat de omnisciență categorică: „Ce vorbești?” - e replica lui standard. Repet, ignorați-l și va dispărea.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă