FOTOGALERIE Bayern - Barcelona 4-0/ Umilinta de la Munchen

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Marţi, 23 aprilie 2013, 21:05 Sport | Fotbal

FOTOGALERIE Bayern vs Barcelona
Barcelona a fost umilita la Munchen de Bayern (4-0), in prima mansa din semifinalele Champions League. Nemtii au fost superiori la aproape toate capitolele, iar victoria a fost una pe deplin meritata. Calatanii nu au putut sa tina pasul in fata uneia dintre cele mai in forma echipe de pe "Batranul Continent". Finala de pe "Wembley" este mai aproape ca niciodata pentru trupa lui Jupp Heynckes.

Statistica partidei Bayern - Barcelona:
Posesie: 37%-63%
Actiuni de poarta: 13-4
Cornere: 11-4
Cartonase galbene: 3-4
Cartonase rosii: 0-0
Faulturi suferite: 10-16.


Desfasurarea partidei Bayern - Barcelona:


Final de partida la Munchen: Bayern - Barcelona 4-0

90+2' Iniesta vede si el cartonasul galben

S-au aratat trei minute de prelungire

89' Jordi Alba va lipsi in meciul retur - a primit cartonasul galben

88' Schweinsteiger este si el avertizat cu galben

86' Alexis Sanchez iese, in sfarsit, in evidenta: primeste cartonasul galben

83' Vilanova face prima schimbare la Barcelona: Villa ii ia locul lui Pedro

83' Muller este inlocuit de Pizzaro

82' Muller reuseste dubla, dupa o faza scoala a germanilor. Bayern - Barcelona 4-0


80' Valdes si Pique evita golul patru

76' Bartra este gasit perfect in careul germanilor, dar executia acestuia este una care lasa de dorit - mult peste poarta: executie de fundas

73' Robben inscrie din unghi, pe langa Valdes. Bayern - Barcelona 3-0. Catalanii au cerut un fault la Jordi Alba


71' Mario Gomez este inlocuit de Luiz Gustavo. Jupp Heynckes vrea sa tina de rezultat - schimbare cu profil defensiv

69' Tentativa de ocazie pentru Barcelona: Bartra trimite fara sa vrea catre poarta lui Neuer - nicio problema pentru portarul german

62' Jordi Alba trimite in fata portii, dar Messi nu reactioneaza in niciun fel

58' Lovitura de cap a lui Robben ocoleste spatiul portii lui Valdes

55' Bayern trece pe langa golul trei: Ribery timite din unghi, putin pe langa poarta lui Valdes

52' Muller trimite pe langa poarta lui Valdes

49' Muller recentreaza, iar Gomez inscrie de la cativa metri. Bayern - Barcelona 2-0


48' Neuer iese dintre buturi si retine din fata lui Iniesta. A fost insa pozitie de off-side la mijlocasul Barcelonei

46' Javi Martinez primeste cartonasul galben

A inceput repriza a doua

Pauza la Munchen: Bayern - Barcelona 1-0.

39' Primul galben si pentru Barcelona: Bartra a fost cel avertizat

37' Gomez primeste primul cartonas galben al partidei, dupa un fault asupra lui Messi

33' Faza controversata in careul Barcelonei: nemtii cer penalti dupa un hent al lui Dani Alves

29' Prima actiune importanta a catalanilor: Messi nu ajunge la o centrare a lui Pedro (Dante a deviat balonul)

25' Actiune prelungita de atac a nemtilor: Dante recentreaza, iar Muller deschide scorul cu capul, din apropiere. Bayern - Barcelona 1-0


16' Muller trimite din unghi, Valdes retine

Se joaca mult la centrul terenului: germanii nu prea au mingea, in timp ce ibericii nu pot fi periculosi

9' Pique trimite cu capul, mingea se duce departe de poarta lui Neuer

8' Alaba il blocheaza pe Pedro, primul corner pentru Barcelona

Barcelona incearca sa tina cat mai mult de minge. In momentul in care balonul ajunge la nemti, acestia sunt foarte periculosi

2' Prima faza importanta a meciului: Valdes respinge cu piciorul un sut din apropiere al lui Robben

A inceput partida ​

Coregrafie impresionanta pe "Allianz Arena" din Munchen

Bayern:
Neuer - Lahm, Boateng, Dante, Alaba - Martinez, Schweinsteiger - Robben, Muller, Ribery - Gomez. Antrenor: Juup Heynckes

Barcelona:
Victor Valdes - Daniel Alves, Pique, Bartra, Jordi Alba - Xavi, Iniesta, Busquets - Alexis Sanchez, Messi, Pedro Rodriguez. Antrenor: Tito Vilanova.


Citeste mai multe despre   






















13223 vizualizari

  • -9 (27 voturi)    
    incepe sa imi placa Messy asta (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:17)

    zaboo [utilizator]

    baiat bun, nu mai bate pe nimeni =))=))=))
    • +2 (24 voturi)    
      pai normal (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:29)

      adi_b_razzor [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Dupa ce l-au rupt tzaranii de la PSG, pe el, pe Mascherano + altii, normal ca nu bat pe nimeni. Bayern e in forma mare astazi, bravo lor
      • -17 (31 voturi)    
        Lacatus a jucat cu maxilarul spart (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:49)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

        si a tras toata echipa dupa el... dar ala era barbat, nu era Messy...
        • +8 (26 voturi)    
          amice... (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:55)

          mache [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          ...esti pe langa... daca faci comparatii de acest gen...
          Ironia ta 'fina' cu y in coada este total paralela cu realitatea fotbalului actual... Iar Barcelona este INCA o forta a fotbalului actual... cu toti "haterii" aferenti...

          Si nu, nu's fan... doar un om care poate discerne anumite lucruri evidente dpdv logic...
          • -16 (32 voturi)    
            nu-s amic asa cu oricine, bre (Miercuri, 24 aprilie 2013, 0:04)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui mache

            asa ca permite-mi sa nu te salut, mai specializdule!
            • 0 (2 voturi)    
              daca nu ai inteles iti zin si eu (Miercuri, 24 aprilie 2013, 16:19)

              rider [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

              ce a zis si "mache": daca tu il compari pe Lacatus cu Messi, atunci probabil te uiti la alt sport ca la fotbal nu.
              • -1 (5 voturi)    
                "we came to Munich 4 NOTHING" (Miercuri, 24 aprilie 2013, 16:58)

                zaboo [utilizator] i-a raspuns lui rider

                cum inspirat scria cineva, iar Messy a fost la fel de bun ca la mondiale =)) =)) =)) iar Lacatus (tot respectul!!!) a fost BARBAT pe teren, Messy ar trebui sa se apuce de zumba, debil cum e...
    • -2 (30 voturi)    
      Adevarat dar arbitrul a fost "mirific" (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:31)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Cu un gol din offside si un gol dupa un fault in atac la 4 m de arbitrul de tusa cumulat cu meciul dur folosit de Bayern nesactionat de arbitru rezultatul e normal .

      Oricum Barca fara Guardiola e pe duca iar fara Messi nu face mai nimic .
      • +7 (21 voturi)    
        Da da... (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:43)

        eurodaniel [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        ... ai perfecta dreptate! Mai ales daca adaugi si dau hențuri în careu ale lui Piquet si ... imi scapa celalalt. Plus un henț in afara careului ... Cred ca e echilibrata situatia. Intr/adevar, fara cele doua goluri din offsaid respectiv cel de dupa un fault in atac, ar fi fost 2/0. Nu ar fi fost umilinta, dar... tot victorie ar fi fost. Din München nord te salut! :-)
      • -2 (22 voturi)    
        Hmm (Miercuri, 24 aprilie 2013, 0:00)

        skanda7 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Nu inteleg "minusurile", golurile alea chiar au fost cadoul arbitrilor pt Bayern.
        • +5 (15 voturi)    
          Pacat ca nu intelegi. (Miercuri, 24 aprilie 2013, 1:46)

          patrick_higher [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

          Arbitrii n-au facut niciun cadou Bayern-ului: TOATE cele PATRU goluri au fost valabile. Dar sunt multi ca tine care sunt prea inceti pentru fotbalul de astazi (ori sunt, pur si simplu, antimaghiari si pe baza asta cred ca orice tampenie scoasa pe gura e scuzabila).
          Mario Gomez are 1,90 m; un pas rapid, din miscare / alergare, la el insemana aproape 1,5 m. Fundasii catalani au dormit la faza aia (altfel cum de a ramas singur cu portarul?); la fel ca o seama de "comentatori". IAr daca la golul trei mai comentezi... esti pe dinafara fotbalului (si a sportului) cu totul. (Apropo, ai facut vreun sport in viata ta?)

          Arbitrii i-au facut insa Barcelonei cadouri, care, altfel, ar fi mai incasat vreo doua, trei goluri.
          • +2 (6 voturi)    
            Ce sport ai facut tinere ? (Miercuri, 24 aprilie 2013, 8:52)

            math [utilizator] i-a raspuns lui patrick_higher

            Din dorinta de a lauda echipa favorita sau de a jigni echipa dusmana (e.g. Dinamo) voi nu mai percepeti realitatea.

            Baiatul ala a facut un blocaj in miscare, este fault la TOATE sporturile chiar si la K1.

            Au fost doua henturi/penalty nesanctionate si in compensatie doua goluri usor cadou.

            Deci rezultatul nu e departe de realitate. Apararea cam varza, singurul valabil Alves, Ribbery a jucat slab. daca era si el in forma putea fi 6-0 aseara. Ai jucat si tenis, nu ?
          • +4 (10 voturi)    
            Fugi tu (Miercuri, 24 aprilie 2013, 9:32)

            RazvB [utilizator] i-a raspuns lui patrick_higher

            Si eu am tinut cu Bayern aseara si sunt si arbitru, insa 3 goluri din 4 au fost neregulamentare. Fault in atac la primul gol, cand cel care a recentrat cu capul s-a sprijinit evident cu mainile pe Dani Alves. Al doilea gol din offside si avem reluari pentru asta, nu trebuie sa ne bazam pe teoria ta cum ca Gomez face 1,5 metri in fractiuni de secunda. Dar de al treilea gol imi este cel mai rusine. Un arbitru de CL ar fi trebuit sa vada blocajul in miscare (altfel nu am cum sa ii zic) facut de Muller la Jordi Alba. Nu numai ca ar fi trebuit sa vada centralul acest fault dar si cel aproape de linia de poarta.
            Vroiam ca Bayern sa se califice, dar nu asa. Este un scor mare, dar rusinos.
            Imi place cum ataci tu o persoana pentru ca nu a facut sport, ca si cum asta ar demonstra in vreun fel ca nu are dreptate. Argumente, nu vorbe si atacuri la persoana.
          • +2 (8 voturi)    
            expertule (Miercuri, 24 aprilie 2013, 9:42)

            geo12 [utilizator] i-a raspuns lui patrick_higher

            Primele 3 goluri au fost "ilegale"...o spune chiar ziarul de casa al Realului: Marca. Si s-a vazut si din avion, cel putin la golurile 2 si 3. Meciul asta se putea termina 1-0 sau 2-0 fara mizeria aia de arbitraj. Jocul bun a lui Bayern nu scuza greselile de arbitraj.
          • +2 (2 voturi)    
            :))))) (Miercuri, 24 aprilie 2013, 14:43)

            skanda7 [utilizator] i-a raspuns lui patrick_higher

            Ridicol, pe logica ta ar trebui sa fiu astronom ca sa observ stelele pe cer sau sa fiu bucatar ca sa pot manca. Nici macar nu ma obosesc sa-ti dau detalii despre viata mea sportiva ... Ai o problema baiete, nu esti in stare sa accepti realitatea atunci cand ea nu-ti convine. E grav dar totusi reparabil. Mult succes!
    • +2 (4 voturi)    
      Crin a lovit din nou! (Miercuri, 24 aprilie 2013, 11:26)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Ieri, de ziua lui (printre multele nume îl cheamă şi George), Antonescu a afirmat ca de ziua lui îşi doreşte să câştige Barcelona! Şi iată ce s-a întâmplat. Şi când îţi doreşte binele, Antonescu distruge.
  • +15 (23 voturi)    
    zero barat.. (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:29)

    exilatul [utilizator]

    atit jocul barcelonei cit si arbitrajul...sper o finala bayern cu dortmund...barcelona are nevoie de aparatori centrali si de antrenor...
  • +3 (27 voturi)    
    pacat (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:35)

    adi_b_razzor [utilizator]

    Banuiam ca bate Bayern, echipa Barcelonei fiind decimata de accidentari si fara antrenor adevarat. Dar scorul nu reflecta nici de departe meciul... La golul 2 a fost ofsaid de 1 metru la Gomez, la 3 a intrat Muller ca tancul in J.Alba ca Robben sa poata suta. Un 2-0 era mai real. Asta este, finala va fi Real - Bayern
    • +11 (13 voturi)    
      cred ca te inseli (Miercuri, 24 aprilie 2013, 0:17)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

      borussia e in stare de orice, inclusiv sa-i bata pe bayern, pe specialu' si pe arbitrul care vine la pachet cu specialul.

      nush daca i-ai vazut pe baietii de la dortmund, nu cred ca au creier, si d-asta pot face ce vor.

      asa ca tin cu ei.

      ws
    • +2 (10 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 24 aprilie 2013, 7:45)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

      ai mare dreptate, scorul nu reflecta deloc meciul, 4-0 pare cam putin. Un 5-0 era mai aproape de realitate. Relevant e comentariulmeciului de mai sus, uite o mostra:

      "69' Tentativa de ocazie pentru Barcelona: Bartra trimite fara sa vrea catre poarta lui Neuer - nicio problema pentru portarul german
      "

      Barcelona n-are nevoie de jucatori sau antrenori, ei au nevoie de un Ovrebo sau un Busacca, aia i-au dus in finala in trecut nu Messi sau Xavi.
      • -1 (7 voturi)    
        ce prostii vorbesti? (Miercuri, 24 aprilie 2013, 9:52)

        geo12 [utilizator] i-a raspuns lui gechi

        Golurile nu se fac cadou din oficiu doar pt ca ai avut mai multe ocazii. Iti pot da n exemple de meciuri terminate 0-0 cu una din echipe avand zeci de ocazii si cealalta zero. Cat despre istoria Barcei in materie de arbitraj, mai cauta si nu veni cu clisee de frustrat : cu Chelsea a fost dezavantajata in aceeasi masura in care a fost avantajata, iar cu Interul lui Mou a fost dezavantajata clar. Iar anul asta Barca a fost "violata" in 3 meciuri consecutive.
  • +6 (18 voturi)    
    finala (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:37)

    sebas90 [utilizator]

    Sper sa bata si Dormund maine. Ar fi frumos o finala Dormund-Bayern
  • -4 (22 voturi)    
    Ce sa-ti spun, umilinta (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:54)

    skanda7 [utilizator]

    N-am vazut primul gol, probabil a fost pe bune. Golul doi a fost offsaid clar iar la al treilea a fost obstructie inainte de gol. Barcelona e din ce in ce mai slaba dar chiar si asa e nevoie de contributia substantiala arbitrilor sa o invingi. Le-au cam tras-o toti "cavalerii fluierului" atat in cupele europene cat si in campionat. Sper sa ajunga macar Real in finala si zdrobeasca Bayern-ul. Daca va amintiti si in meciul cu CFR au jucat in 16, arbitrii facand o treaba grozava pentru Bayern. Scarbos.
    • -3 (17 voturi)    
      :-))) (Miercuri, 24 aprilie 2013, 0:01)

      eurodaniel [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      Incerci sa ne spui ca de fapt CFR trebuia sa bata pe Bayern? :-) Apreciez umorul tau! Brava! Acum sezi!
    • -6 (18 voturi)    
      haha 4-0 (Miercuri, 24 aprilie 2013, 0:08)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      nici Rapid n-ar fi luat atatea =))=))
    • -4 (12 voturi)    
      CFR (Miercuri, 24 aprilie 2013, 0:53)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      Vrei sa spui ca in meciul ala Cadu nu isi dadea 3 goluri daca tineau arbitrii cu CFR-ul? Cine spune ca arbitru a tinut cu Bayern e orb si nu a vazut 2 penalty-uri clare pt Bayern la hentz-urile lui Shakira in careu. Sau cum? alea se dau doar pentru Barcelona sau cum? Cat despre Messi....mare jucator...de playstation :)))
  • +3 (19 voturi)    
    iupii! (Marţi, 23 aprilie 2013, 23:58)

    ampersand [utilizator]

    Barcelona s-a ridicat la înălţimea Stelei :)
    N-a avut zvâc, asta e, ce mai :)))
  • +2 (14 voturi)    
    bayern (Miercuri, 24 aprilie 2013, 0:59)

    benois [utilizator]

    mia san mia!!! wir sind uber alles!!!

    degeaba acuzati arbitrajul: un penalty clar ce trebuia dat pt hentz, dar oricum, e 4-0!!!!!!!!!

    daca era un 1-0 sau un 2-0 (cel mult!!) atunci era susceptibil de acuzat arbitrajul. este totusi un decalaj imens! nici vorba de messi, iniesta sau xavi pe teren. din cele 5-6 pomeniri, doua au facut referire la inexistenta lui messi pe teren. e o diferenta prea mare si standardul nemtesc s-a facut simtit: construim sisteme si nu personalitati.
    • +5 (7 voturi)    
      so isses! :) (Miercuri, 24 aprilie 2013, 2:30)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui benois

      Cum spunea un antecomentator, bayern construeste systeme si nu personalitati. Asta e keya succesului.
      • 0 (0 voturi)    
        So isses (Miercuri, 24 aprilie 2013, 17:46)

        eurodaniel [utilizator] i-a raspuns lui Gelum

        ... aber ganz richtig! Ois erledigt! Finale dahoam hamma vrepasst, in England aber packma's! :-)

        Restul sunt detalii!
    • +2 (6 voturi)    
      Messi (Miercuri, 24 aprilie 2013, 9:57)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui benois

      a jucat intr-un picior. E greseala lui Tito ca l-a bagat. Un penalty sa zicem ca a fost clar. Dar vad ca toata lumea greseste si pune egal intre penalty si gol. Sa-ti aduc aminte de penalty-urile ratate de Bayern? Fara greselile de arbitraj, meciul se termina 2-0 (unul din penalty). Iar Barca a mai intors un scor ca asta.
      • 0 (4 voturi)    
        nu numai ca a jucat intr-un picior (Miercuri, 24 aprilie 2013, 13:26)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui geo12

        dar a fost si bolnav cand era mic... =))
  • 0 (2 voturi)    
    distractiv (Miercuri, 24 aprilie 2013, 9:01)

    thebblack [utilizator]

    cum arbitrii faceau tot ce puteau in anii precedenti ca sa castige barcelona iar acum brusc au intors armele.

    nu cumva, de fapt adevarul e pe undeva fix pe la mijloc?
  • +7 (7 voturi)    
    Bravo lui Heynckes (Miercuri, 24 aprilie 2013, 9:55)

    b74cbd [utilizator]

    Si bravo jucatorilor lui Bayern pentru felul in care au jucat ce le-a cerut Heynckes.
    Pe de alta parte, mi se pare ca Liga Campionilor a devenit o competitie dubioasa. Foarte, foarte multe greseli grave de arbitraj. Au fost si in anii trecuti, dar nu atat de multe, evidente si dese. Greseli care au aparut in faze de gol si care au modificat rezultatul final - foarte important in meciuri eliminatorii.
    Imi amintesc acum de hent inainte de primul gol al lui Milan cu Barcelona, ofsaid la golul lui Ibrahimovici (PSG) tot cu Barcelona, 2 penalty-uri pt Galata la Madrid, gol din ofsaid Malaga si apoi gol din ofsaid Borrusia in meciul de la Dortmund. Ieri gol din ofsaid la Gomez, fault in atac la Muller la golul 3, plus hentul in careu al lui Pique.
    Pute cam rau competitia asta, cum pute si FIFA si UEFA. Imi place fotbalul, dar cred ca o sa ma orientez incet, incet catre alte sporturi, unde se joaca pe bune si nu pute.
  • 0 (6 voturi)    
    Barca le poate da 5 nemtilor, acasa (Miercuri, 24 aprilie 2013, 10:30)

    Metec [utilizator]

    La nivelul acesta, nici 4-0 nu e sigur. Sa nu uitam acel 7-0 dat altor nemti, lui Leverkusen, tot la Barcelona! Echipa lui Messi e capabila de rasturnari spectaculoase, nu-i cantati prohodul, inca...
    • +2 (4 voturi)    
      poate daca nu intra nemtii pe teren (Miercuri, 24 aprilie 2013, 13:30)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      dar nici atunci nu sare de 3-0 ... si, daca ma gandesc bine, asa trebuia sa fi facut Barca aseara (chiar, ce facea Barca in timpul meciului? shopping?)
      • 0 (0 voturi)    
        Shipping! (Miercuri, 24 aprilie 2013, 15:51)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Ca doar de-aia e Barca :-)
    • +4 (4 voturi)    
      Poate (Miercuri, 24 aprilie 2013, 13:40)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Dar ar fi pacat :D
  • 0 (0 voturi)    
    bayern (Joi, 25 aprilie 2013, 12:11)

    consting [utilizator]

    o lectie care tre invatata de toti care se cocoata in varf si cred ca raman invincibili. o lectie care spune ca orice are un sfarsit. mesi. va intra in istorie. nici el macar nu poate ramane peste timp cu toate calittile fizice nealterate. o lectie pe cat de reala pe atat de usturatoare. cam toti jucatorii catalani sunt umbrele celor de acum cativa ani. o lectie primita de la niste jucatori si antrenori care functioneaza ca o masina bine unsa. ce mai, ceas elvetian. si dortmund s-a purtat exact cum a comentat trimisul special. o masinarie scapata de sub control ramasa cu pedala de acceleratie actionata pana la podea. doresc ambelor echipe sa joace finala germana. o merita cu prinos. felicitari.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri