Probleme pe aeroportul "Otopeni" la plecarea fanilor lui Bilbao: "Romania, o tara din lumea a treia"

de A.I.     HotNews.ro
Joi, 10 mai 2012, 11:06 Sport | Fotbal

Fanii lui Bilbao pe aeroportul "Otopeni"
Foto: captura elcorreo.com
Odata cu plecarea suporterilor echipei din Bilbao au aparut si primele probleme de organizare, fanii formatiei basce acuzand autoritatile romane ca i-au favorizat pe sustinatorii celor de la Atletico Madrid. "A fost haos la aeroport, a fost ceva rusinos. Imaginea mea despre Romania este aceea a unei tari din lumea a treia", a declarat Roberto Salcines, fan si colaborator al echipei din Bilbao.

Conform elcorreo.com, suporterii echipei Atletico Madrid au avut prioritate la plecarea de pe aeroportul "Otopeni", fanii lui Bilbao fiind nevoiti sa astepte ore in sir pana la imbarcare.

"A fost haos, a fost ceva rusinos. Imaginea mea despre Romania este aceea a unei tari din lumea a treia" - Roberto Salcines, fan si colaborator al echipei din Bilbao.

"Era ultimul lucru care ni se putea intampla. Am pierdut finala si am suferit si umilinta asta, e culmea", a completat unul dintre suporterii celor de la Athletic Bilbao.

Carlos Lopez de Lerena, jurnalist iberic, a povestit cele intamplate pe aeroportul "Henri Coanda".

"Dupa ce s-a terminat finala ne-au urcat intr-un autobuz. Era 12 noaptea si ne-au tinut aproximativ o ora acolo. Am ajuns apoi la aeroport, unde ne-au grupat alaturi de alte mii de oameni intr-un colt al terminalului. Aici nu am avut niciun fel de servicii, am stat si fara aer conditionat. Abia la 6 dimineata au venit sa ne anunte ca vom pleca spre case", a precizat Lopez de Lerena. 

Raspunsul aeroportului "Henri Coanda"

"Le inteleg supararea fanilor lui Bilbao, dar nu suntem de vina nici noi, nici ei, ca au fost adusi mai devreme la aeroport decat ora la care aveau programata decolarea. Probabil ca cineva a incercat sa scape de ei mai repede si, in loc sa-i mai lase sa stea pe la terase, i-a adus la aeroport. Cei de la Atletico au avut zboruri ceva mai devreme pentru ca asa au solicitat companiile lor aeriene, altfel ar fi pierdut culoarele de zbor si riscau sa ramana pe aici pana seara", a declarat Valentin Iordache, director de comunicare al aeroportului, pentru gsp.ro.

Pentru finala Europa League dintre Atletico Madrid si Athletic Bilbao (scor 3-0) au fost prezenti la Bucuresti aproximativ 30.000 de fani spanioli.


Citeste mai multe despre   






















24269 vizualizari

  • +12 (18 voturi)    
    la brutarie! (Joi, 10 mai 2012, 11:09)

    gogu [anonim]

    mitica la cofetarie!
    patiseriiiiieeeee!
    mitica la pizzerieeeee!!!!
    • +14 (24 voturi)    
      sigur (Joi, 10 mai 2012, 11:20)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Radarul de pe aeroportul din Vallandry, franta s-a stricat si nu am putut decola asa ca pana am ajuns la londra, city airport s-a inchis si a trebuit sa aterizam undeva in nord... Franta, tara de lumea a treia!
      • +6 (18 voturi)    
        de curiozitate (Joi, 10 mai 2012, 12:17)

        t [anonim] i-a raspuns lui atreus

        poti face deosebirea intre "accident" (radar stricat, deci situatie neprevazuta => s-a gasit solutia aterizarii pe un alt aeroport) si "incompetenta" (se stia ca pe Otopeni vor veni 20 de mii de oameni, dar nu s-a gasit o solutie pentru gestionarea traficului)?
        • +7 (17 voturi)    
          lol (Joi, 10 mai 2012, 13:15)

          me [anonim] i-a raspuns lui t

          este o carenta de organizare... dar sincer nu prea stiu cum o puteau rezolva...
          nu dealta da sa construiesti un aeroport pt ei nu e chiar o solutie viabila
          • +1 (3 voturi)    
            solutii se gasesc.. (Joi, 10 mai 2012, 16:50)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui me

            daca s-ar dori.
            stii care e capacitatea aeroportului, a terminalelor, stii cate aeronave vor pleca si cand, deci poti sa ii trimiti pe oameni in grupuri mai mici la aeroport si peste noapte sa le oferi o cazare undeva, sau macar sa-i anunti cand trebuie sa se prezinte la aeroport si pe unde ar putea sa se duca sa-si omoare timpul. agentiile au incasat banii si i-au lasaat pe fraieri sa zaca in aeorport (care aeroport chiar este de lumea a 3-a.. cu un singur magazin la parter si ala se inchide seara)
            • +4 (6 voturi)    
              Aha (Joi, 10 mai 2012, 18:04)

              Closed [anonim] i-a raspuns lui pehash

              Tu ai impresia ca bascii au venit in Ro cu agentii de turism romanesti?

              Sa ii trimita, sa le dea, sa ii cazeze, sa ii anunte. Cine, taticule? Adica aia platesc banii unei agentii de turism spaniole, iar Romania ramane sa spele rahatul alora, sa-i cazeze, sa le dea, sa le faca? Ca ce chestie si pe ce bani? Agentiile de turism sunt vinovate, nu organizatorii evenimentului.

              Si-alta treaba: aia or fi platit cateva sute de euro agentiei pentru zbor si eventual bilet la meci. Ce-ar fi trebuit sa li se dea? Cazare la hotel de 5 stele, caviar la poarta si o limuzina spre aeroport? De cat platesti, de atat ai, daca dai 200 de euro, nu poti pretinde sa fii tratat identic cu cel ce plateste 3000.
              • +3 (3 voturi)    
                oha (Joi, 10 mai 2012, 18:25)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Closed

                eu n-am zis ca x sau y e vinovat. irelevant. gasim 'vinovatii' si data viitoare se intampla la fel.
        • +11 (15 voturi)    
          ei sunt mai buni ? (Joi, 10 mai 2012, 13:17)

          jhbSDV [anonim] i-a raspuns lui t

          Dar cand Iberia lor face overbooking ca sa castige cateva sute in plus, te tine la poarta si pleaca avionul de sub nasul tau( si la solicitarea de a urca auzi numai " No entiendo!"), stau pe Barajas sute de oameni doar din 4-5 zboruri intercontinentale iar de la Customer Desk toti dispar si stai si te uiti la luna si la stele ca nu stii incotro sa mergi??? E lumea a treia sau o lume de nesimtiti?
      • -1 (1 vot)    
        O prostie ! (Joi, 10 mai 2012, 17:55)

        george [anonim] i-a raspuns lui atreus

        La fel ar fi patit si pe Schipol sau CDG daca ar fi trebuit sa plece cu niste curse charter.
        Dar altceva vreau sa spun: oamenii aceia erau obositi(agitatie, drum, nesomn, bere) si suparati (infrangerea echpei favorite). Trebuia sa gaseasca pe cineva pe care sa isi verse fierea. Si au gasit: personalul din aeroport, Romania, nealinierea astrelor, criza. Si s-a gasit un mocofan de jurnalist care a transformat afirmatiile unui om obosit si nervos si frustrat intr-o STIRE. Mai am si eu una. Sa zicem ca stiu un spaniol care a plecat cu dureri de cap de la stadion si a afirmat ca stadionul este de lumea a treia pentru ca pe el il doare capul deoarece in tribuna era curent. Rog jurnalistii sa isi faca treaba si sa transforme aceasta informatie in stire!
    • +18 (18 voturi)    
      la brutarie? (Joi, 10 mai 2012, 11:24)

      moi [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Ce are aia ..cu prefectura? Aeroportul care a mai ramas functional in Bucuresti nu a facut fata. Daca am rezervat Baneasa pentru VIP-ere asta e, asa ne trebuie...
  • +30 (40 voturi)    
    extraordinar (Joi, 10 mai 2012, 11:20)

    MOA [anonim]

    bravo frate, acu la 30.000 de mii de oamenii ce ar fi vrut sa faca? sa anuleze toate zborurile si sa le de-a prioritate? sa inteleg ca acolo la ei ,daca vroiam eu sa plec primul imi puneau si covor rosu?......
    • +18 (20 voturi)    
      pai asa e (Joi, 10 mai 2012, 11:40)

      Analfabet [anonim] i-a raspuns lui MOA

      Au venit pe rand si acum vor sa plece toti odata.
      Sa aiba si ei rabdare ca n-avem deocamdata bani de aeroporturi mai mari.
    • +6 (8 voturi)    
      hai sa-i intelegem... (Joi, 10 mai 2012, 13:01)

      Spaniolul zburator [anonim] i-a raspuns lui MOA

      ... dupa ce si-au facut atatea iluzii ca vor castiga cupa, au ramas cu gustul amar al infrangerii... Incearca si ei sa-si verse naduful pe cineva... si au gasit tapul ispasitor: aeroportul Otopeni!
      Sa nu luam in seama spusele lor si sa-i batem prieteneste pe umar: "Amigos, vae victis!"
    • +4 (4 voturi)    
      Mai bine ii puneam sa mearga pe jos acasa (Joi, 10 mai 2012, 13:23)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui MOA

      Diferenta intre sistemul dintre o tara din lumea a treia si una din vestul europei este eficienta.

      Cand trebuie sa intrerupi activitatea ca sa permiti scalarea ei de fapt intri intr-o situatie aberanta. E ca si cum ai zice ca vrei sa vinzi paine dar tu faci doua paini pe zi.
      Daca faci doar doua paini pe zi ai brutarie sau gospodarie?

      Si ca sa confirm: Mitica la brutarie!
      Stiu ca nu are legatura cu articolul si totusi...
    • -1 (7 voturi)    
      agramat mai esti (Joi, 10 mai 2012, 13:28)

      popas [anonim] i-a raspuns lui MOA

      "sa le DE-A prioritate"? :)))
      Oameni buni, invatati sa scrieti corect din punct de vedere gramatical... Eu am facut un liceu teoretic la profil real matematica-fizica, dar asemenea greseli gramaticale ma zgarie pe retina...
      Niciodata nu voi putea face asemenea erori gramaticale: "sa le DE-A"...
  • +26 (30 voturi)    
    invit (Joi, 10 mai 2012, 11:21)

    atreus [anonim]

    pe toti care au avut intarzieri la zboruri in spania sa spuna ca spania este o tara din lumea a treia (lucru nu prea departe de adevar)
    • +9 (13 voturi)    
      asa deci (Joi, 10 mai 2012, 12:16)

      cipax [utilizator] i-a raspuns lui atreus

      Daca eu am stat la o coada infernala aproape 2 ore la control bagaje de mana, pe aeroport in Roma, la o cursa regulata si intr-o zi normala ce ar trebui sa zic de acest oras? Lumea a 4-a, Africa Europei...
  • +31 (43 voturi)    
    da ne lasi !!! (Joi, 10 mai 2012, 11:23)

    gelu [anonim]

    Frate, daca castigati aseara, spuneati ca Bucurestiul e cel mai frumos oras vizitat pana acum. Plangeati cu totii dupa meci, de parca va lasase mama la gradinita singuri... De aia au inca englezii Gibraltarul, pt ca nu sunteti barbati cu adevarat...

    Ce vroiati, sa se faca 76 de piste in paralel pe Otopeni, sa va imbarcati si sa plecati cu totii odata? Daca erati vestici adevarati, va luati o camera la hotel, luati micul dejun ca domnii care sunteti si plecati elegant in cursul zilei...

    Desi nu-mi prea pasa de fotbal, RESPECT pt Atletico Madrid care a fost cu cateva clase peste Bilbao. Restul, e gargara!!!
    • -2 (12 voturi)    
      De ce delirezi? (Joi, 10 mai 2012, 12:06)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      Ce are Gibraltarul in povestea asta? Cata minte iti trebuie sa sugerezi ca spaniolii nu sunt barbati pentru ca nu declara razboi Angliei, pentru a lua Gibraltarul?
      • +5 (7 voturi)    
        este vorba de un cuvant pe care (Joi, 10 mai 2012, 13:16)

        gelu [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        d-nata nu-l intelegi: ATITUDINE!

        Poti fi un Gica contra cand orice "peanuts" nu-ti convine SAU mereu sa dai vina pe altii... ca sa-ti raspund la intrebarea cu Gibraltarul, da-mi voie sa-ti spun un banc (apropo de spiritul latin in general - trec de la spanioli mla francezi)

        Ce vede un soldat francez in oglinda retrovizoare? German military front...
    • +1 (3 voturi)    
      exact.. (Joi, 10 mai 2012, 13:12)

      amazing [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      good point(s)..
  • +6 (18 voturi)    
    daca erau castigatori nu mai comentau nimik... (Joi, 10 mai 2012, 11:24)

    popcorn monta [utilizator]

    sunt satul de figurile lor...se cred rasa superioara bascii astia...niste cretini inculti...
    • +2 (4 voturi)    
      hehe (Joi, 10 mai 2012, 13:17)

      me [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      ei arunca in aer cladiri si omoara oameni in spania si noi suntem innapoiati...
      • +2 (2 voturi)    
        napoiati ? (Joi, 10 mai 2012, 16:30)

        io, mircea [anonim] i-a raspuns lui me

        cu 2 'n' in innapoiati, da, suntem ...
  • +17 (23 voturi)    
    pai cum asa? (Joi, 10 mai 2012, 11:25)

    gigi [anonim]

    ieri ziceati ca vai ce muuult le place la Buc, ca ce frumos e, micul Paris, bla bla... acum daca si voi, presa, stati in gura fiecaruia, si faceti articol pt fiecare...
  • -3 (7 voturi)    
    corect! (Joi, 10 mai 2012, 11:25)

    Nicky [anonim]

    "Imaginea mea despre Romania este aceea a unei tari din lumea a treia" ceea ce este foarte corect!
    Se vede ca omul nu e prost, stie cum stau lucrurile! Apoi continua "Am pierdut finala si am suferit si umilinta asta"..da prietene, asa stau lucrurile: invinsii cu umilinta.. paharul tot, pana la fund, invingatorii cu mandria si laudele... Imi place tipul asta, Roberto Salcines...
    • +1 (5 voturi)    
      Daca iti place.... (Joi, 10 mai 2012, 11:50)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      ....ia-l acasa. Eventual pune si de o nunta cu el. Ai sa vezi cit de nemultumit va fi dupa o perioada. O sa-ti reproseze ca esti din lumea a treia.
  • +15 (19 voturi)    
    ma lasi .. (Joi, 10 mai 2012, 11:26)

    Se7en [anonim]

    Fazele astea, in care frustratii de dupa finala de ieri ne acuza ca suntem din lumea a treia si noi ne autoflagelam din nou, m-au saturat.
    Cei de la aeroport au respectat un grafic de plecari ale firmelor de turism organizatoare (spaniole). Dupa orice finala de genul asta, oamenii reusesc sa plece intre 2h-12h dupa eveniment, din cauza supraglomerarii.
    Suntem prosti, sa bagam in seama lucrurile astea, sincer. Eu am nimerit aiurea in Istanbul in 2005 parca (schimbam avion spre Romania), exact dupa ceva finala Champions League cu Liverpool si nu mai stiu cine. Pai stateau oameni pe acolo de peste 12 ore in aeroport si nu mai plecau. Eu care aveam luat bilet de peste 6 luni, am plecat cu 4 ore intarziere spre Bucuresti. Erau si atunci frustrati, dar un om normal care a umblat prin aeroporturi indeajuns de mult, intelege ca procedurile de imbarcare si decolare nu sunt similare cu imbarcarea unor autobuze.
    Deci finala s-a termiant dupa ora 12:00 (cu premierea) si ei saracii au plecat dimineata la ora 5:00 si s-au inflamat. Pai puteau inca sa fie pe Otopeni la ora asta si nu mi sa parea atat de fantastic.
  • +9 (11 voturi)    
    frustul infrangerii (Joi, 10 mai 2012, 11:26)

    Andradda [utilizator]

    Nu cred ca reactiile celor cativa fani care si-au spus parerea trebuie luate chiar in serios.
    Oamenii sunt frustrati pt ca echipa lor a pierdut si e normal sa-si verse naduful pe cine-apuca.
    La urma urmei este adevarat ca Otopeniul nu e tocmai un aeroport care sa faca fata, dintr-o data, unui aflux de 30-40.000 de pasageri, intr-o singura noapte.
    Dar de aici si pana la a sustine ca cei de la Bilbao ar fi fost sicanati e cale lunga.
    La urma urmei cei de la Bilbao au fost aproape de doua ori mai multi decat cei de la Madrid.
    E normal ca in cazul lor imbarcarea sa fie mai inceata.
    Nu exista absolut nicio logica prin care administratia aeroportului sa poata fi acuzata ca i-a favorizat pe cei de la Madrid.
  • +10 (12 voturi)    
    cam exagerat (Joi, 10 mai 2012, 11:26)

    Ioana [anonim]

    Eu sunt de parere ca Bucurestiul chiar si-a dta silinta si acum daca sunt ceva probleme la aeroport pt ca au venit o 40000, asta se mai intampla oriunde! E dur spus de lumea a treia pentru ca totusi ne chinuim sa ii ajungem pe toti din urma...daca societate nu ne prea ajuta..asta e partea a doua dar eu una sunt mandra pt cat interes a aratat Bucurestiul. "Probleme cu radarul pe aeroportul din Vallandry, in alpii francezi, zbor intarizat asa ca City airport in londra s-a inchis si a trebuit sa aterizam undeva in nord... concluzie: Franta, tara din lumea a treia" (A.P.)asta e un exemplu ca se intampla si in alte tari!
    • 0 (0 voturi)    
      au si ei dreptate! (Vineri, 11 mai 2012, 12:07)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      Aeroportul Otopeni s-a schimbat imens dupa 1990, terminalele de plecari si sosiri sunt de nerecunoscut, dar PISTA a ramas una singura!
      Deci capacitatea este foarte scazuta, este inadmisbil asa ceva pentru o tara din lumea a doua, nu mai vorbesc de o tara EUROPEANA (indiferent daca este sau nu membra UE).
      Capitala cu un singur aeroport international?! Aeroport international cu o SIGURA pista?!
      Asta numai in Burkina Fasso se intampla!
      O tara europeana, chiar si Albania, trebuie sa aiba mai multe piste ....
  • +8 (12 voturi)    
    Frustrati (Joi, 10 mai 2012, 11:27)

    gica [anonim]

    Au pierdut si acum pe ce sa-si verse si ei frustrarea ?! . Daca ar fi castigat nu ar fi contat nici 12 ore de asteptare., acum in schimb orice minut le prelungea cosmarul.
    La astfel de evenimente oriunde apar astfel de probleme. ei au venit pe rand, timp de 3 zile si acum vroiau sa plece toti o data intr-o ora. Sa astepti dupa un charter nici 6 ore, mie mi se pare onorabil.
    Si nu cred ca la ora 12 erau urcati in autobuz. (poate dupa ora Spaniei).

    cu respect

    Gica
  • +9 (13 voturi)    
    hahaha (Joi, 10 mai 2012, 11:38)

    Dragos.C [anonim]

    da nu esti pe Heathrow nene.

    era ofticat ca a pierdut finala ca altfel nu mai comenta.
  • +8 (12 voturi)    
    Cate aere (Joi, 10 mai 2012, 11:42)

    Iulian [anonim]

    Cate aere pe suporterii spanioli si pe nenea cu comentariul. Ce ar fi vrut, sa ii duca individual cu limuzina la scara avionului? Normal ca la zeci de mii de oameni se face aglomeratie, se intampla oriunde. Oricum, degeaba se plange ca a stat fara aer conditionat, peste noapte a fost mai racoare :).
  • +9 (11 voturi)    
    Hm (Joi, 10 mai 2012, 11:43)

    Closed [anonim]

    Eu nu-nteleg chestia asta: "Dupa ce s-a terminat finala ne-au urcat intr-un autobuz. Era 12 noaptea si ne-au tinut aproximativ o ora acolo." Cum adica i-au urcat in autobuz? Cu forta? Ei aveau cazare, da' au venit jandarmii si i-au trimis acasa? Si cum adica i-au tinut aproximativ o ora acolo? Erau zeci de mii de oameni, ce se asteptau, sa ajunga in 5 minute la aeroport si sa imbarce cele cateva mii de suporteri in 2 avioane care sa plece dupa o ora?

    Lasa, urmatoarea finala va fi la Bilbao si atunci vor avea posibilitatea sa expedieze 10.000 de fani intr-o ora cu 50 de avioane. Succes.
  • +7 (7 voturi)    
    Ei culmea (Joi, 10 mai 2012, 11:51)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    La ei in tara si-au luat bataie de la jandarmerie si ei se plang ca i-au tinut putin mai mult cat sa nu fie probleme?

    Pai sunt 3J de mii....
  • +9 (9 voturi)    
    ! (Joi, 10 mai 2012, 11:54)

    chiuaua [anonim]

    La ora 6 dimineata eram in aeroportul Otopeni pentru o cursa de Viena. Intr-adevar erau foarte , foarte multi suporteri spanioli dar serviciile aeroportuare au fost bine organizate , nu am observat situatii iesite din comun .In ciuda aglomeratiei am trecut de controlul pasapoarte foarte repede.Cred ca suporterul spaniol a avut alta frustrare si ne-a comparat cu cine nu trebuia.
    Comparatia cu lumea a 3-a este eronata si nu reflecta realitatea.
  • +3 (3 voturi)    
    mai vad peste 2 saptamani (Joi, 10 mai 2012, 12:05)

    neuronu'stingher [anonim]

    cand oi ajunge la San Sebastian cu Iberica ..pana atunci, experimetele mele cu spania, respectiv Iberica nu sunt din cele mai fericite...
  • +2 (4 voturi)    
    EUROPA LEAGUE (Joi, 10 mai 2012, 12:12)

    SERGIU GĂBUREAC [anonim]

    Calma, muchachos ! Me fue bien !
    Todo lo mejor !
  • +4 (10 voturi)    
    Invarare de minte (Joi, 10 mai 2012, 12:16)

    Economu [anonim]

    Sa va invatati minte cand veniti intr-o tara sa mai si stati si sa cheltuiti ceva.
    Prea am bagat noi bani distractia voastra si noi am ramas cu degetul in ureche.
    Tot meciul vostru ne-a costat pe fiecare roman in parte cam cate un 2 euro, iar ce se spune ca a castigat Romania, nu am castigat fiecare roman, doar 100-200 si-au luat spuma.

    Pentru toate facturile de la meciul asta am platit noi romanii, ca stadionul e al statului adica al taxelor platite de noi, al nostru al fiecaruia.

    Iar banii s-au intors la cateva firme ale catorva.

    Stadionul asta e ca scurgerea de la cada...
  • +9 (9 voturi)    
    per favor bilbao... (Joi, 10 mai 2012, 12:18)

    coco [anonim]

    daca pierdeau cu 0-5 eram din lumea a cincea , nu-i asa..?? si noi care asteptsam sa scada cursul cu cel putin un ron la cat au consumat magnatii astia....
  • +10 (10 voturi)    
    E na (Joi, 10 mai 2012, 12:22)

    Vizitiul [utilizator]

    Nici un aeroport din lume nu poate procesa 30.000 oameni in 2-3 ore cum se asteapta acestia, ce naiba.

    Stim ca RO e tara de lumea a treia dar la faza cu aeroportul nu au nimerit-o :)
  • +10 (10 voturi)    
    Mda (Joi, 10 mai 2012, 12:23)

    Andrei [anonim]

    Daca stii ca iti pleaca cursa la ora 6, de ce te duci la aeroport la 12 noaptea? Deznodamantul l-ati vazut singuri
    • -6 (10 voturi)    
      :) (Joi, 10 mai 2012, 12:58)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      oamenii sunt obisnuiti cu alte standarde si nu poti sa le reprosezi acest lucru. daca aeroportul nu a oferit conditiile necesare unul flux de cateva mii de pasageri, nu este vina lor, ci a organizatorilor.

      Un aeroport care nu are nici macar aer conditionat poate fi catalogat de lumea a 3-a.
      • +4 (6 voturi)    
        stii ceva... (Joi, 10 mai 2012, 13:26)

        me [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        aberezi
        te rog sa-mi spui ce aeroport de pe planeta asta poate imbarca 30 000 (sa zicem ca nu au plecat toti in aceeasi zi si poate au venit si cu masina) intr-o ora (cu control- decolat tot)...
        hai sa fim realisti...

        probabil greseala a fost ca trebuiau ca cei ce au fost invinsi sa fie imbarcati primii ca invingatorii nu puneau orele la socoteala...
        inafara de asta... cred ca e mai mult frustrarea ca au pierdut si frustrarea ca au fost imbarcati spaniolii primii nu ei, bascii, poporul suprem...
        • 0 (2 voturi)    
          ignoranta (Joi, 10 mai 2012, 17:07)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui me

          afirmatia ta da dovada de multa ignoranta.

          cei din Madrid au petrecut noaptea in terminalul international. cei din Bilbao au petrecut-o in cel national. Cei din Madrid au fost clar avantajati la imbarcare + au avut parte de conditii "de sedere" superioare.

          in momentul in care consideri normal sa tratezi cateva mii de oameni ca pe niste vaci, fara apa, servicii sanitare pe masura, in frig, fara indicatii in limba materna, obligandu-i sa stea in picioare sau direct pe podea.....atunci sa nu te mire lamentelele.

          organizarea a fost pe masura amatorismului legendar ce ne caracterizeaza (faimosul lasa mah ca merge si asa). in loc sa cautam organizatorii si sa ii intrebam cum de a fost posibil asa ceva, ne limitam a da dovada de obraz gros.
          • -1 (1 vot)    
            cum dom'le fara apa?? (Joi, 10 mai 2012, 18:02)

            neuronu'stingher [anonim] i-a raspuns lui Adrian

            ca apa exista in aeroportul ala.. .slava cerului-terase, baruri (stiu eu unul super Lavazza :) ).etc..ca doar nu or fi vrut apa gratis (aia e la robinet).
            • 0 (0 voturi)    
              :) (Joi, 10 mai 2012, 19:07)

              Adrian [anonim] i-a raspuns lui neuronu'stingher

              cu siguranta tu ai dreptate. cine nu are dreptate e spaniolul care a fost acolo si s-a plans de accessul la apa in conditii de tara africana, adica la robinetul din WC.
              • 0 (0 voturi)    
                pai de ce nu te duci tu sa le cumperi o apa (Joi, 10 mai 2012, 19:14)

                neuronu'stingher [anonim] i-a raspuns lui Adrian

                plata, ca de, vad ca le plangi de mila.

                Cu ocazia asta vezi si tu cum e pe la opotopeni ca poate ai raman cu amkintiri vechi...si de ce nu, te rogi de ei sa te ia cu ei, asa vezi si cum e prin Bilbao (dar vezi sa nu te intorci).
                • -2 (2 voturi)    
                  :) (Joi, 10 mai 2012, 19:43)

                  Adrian [anonim] i-a raspuns lui neuronu'stingher

                  nu le plang de mila.

                  incerc doar sa judec in mod obiectiv niste acuzatii. indiferent daca au dreptate sau nu, ceea ce conteaza este nemultumirea a cateva mii de "CLIENTI" ai serviciilor aeroportuare romanesti.
                  • 0 (0 voturi)    
                    pai aia e..ca nu judeci obiectiv (Joi, 10 mai 2012, 21:04)

                    neuronu'stingher [anonim] i-a raspuns lui Adrian

                    cand ai fost ultima data printr-un aeroport?.
                    Nu discutam de acest caz extrem (30 000 de oameni nici JFK nu cred ca iesea cu fata neparata :) ).

                    Nimeni nu spune sa nu critici insa obiectiv..asa ca baba sluta careia nimic nu-i convine, m-am cam saturat.

                    Luni cand am fost la aeroport (ba mai fusesem si cu o saptamana inainte dar la venit nu am observat).. nu am avut nici un fel de plangere.
                    Comentariu contra? ....din contra. numai lucruril de bine (spre deosebire de acum 4 ani-cand am fost ultima data pe Otopeni. Daca comentai de Baneasa, puteam sa te inteleg...asa insa...sa stii ca aeroportul asta nu e chiar atat de rau pe cat vrei tu sa o arati :).
                    Daca vrei sa stii ce inseamna aeroport rau si servicii proaste iti sugerez sa faci o calatorie in USA prin CDG...sa vezi acolo distractie-tipete-pierdere de avion-umeri ridicati (din partea francezilor)...ehe...peripetii si nu asteptam 2 ore intr-un aeroport decent.
          • 0 (0 voturi)    
            "organizarea aeroportului" (Joi, 10 mai 2012, 21:13)

            neuronu'stingher [anonim] i-a raspuns lui Adrian

            domnule, tot ii tragi cu "organizarea aeroportului"...dar ce dumnezeu, doar nu i-a fortat nimeni, nu erau legati cu ata si stateau ca oile...ce naiba?? Te uiti pe bilet, vezi cand ai zborul si te duci cu o ora (max 2 acum) ca de, traim in era tehnologiei, se face check-in on-line si gata (iar de asta se ocupa strict compania ta de care zbori).
            Tu te prezinti la imbarcare (ba ti se spune si poarta la care trebuie sa te duci-fara sa stai in vreo aripa).

            Ala de la aeroport explica clar-primii care au avion, aia pleaca (si mi se pare de bun simt sa plece aia). Ce o tot dam atata cotita si intoarsa ca la Ploiesti.

            P.S. Faza cu frigul m-a dat pe spate..care frig domle ca au fost 2o de grade afara.
            • 0 (0 voturi)    
              :) (Vineri, 11 mai 2012, 10:25)

              Adrian [anonim] i-a raspuns lui neuronu'stingher

              frigul nu mi l-am inventat eu. apa, frigul, comunicare zero, lipsa locurilor sezut, etc sunt extrase din comentariile spaniolilor.

              cum am spus si mai sus, indiferent daca au dreptate sau nu, au fost probabil peste 20.000 de clienti care au ramas nemultumiti.
      • +1 (3 voturi)    
        mai adrian, cand ai zburat ultima data (Joi, 10 mai 2012, 18:01)

        neuronu'stingher [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        ca eu am fost luni pe HC si aveam si aer conditiona, si conditii civilizate, as putea spune ca CDG e pe langa-mai ales la capitoul curatenie si aparate de aer conditionat pt. cursele "regionale" (europene).
        • 0 (0 voturi)    
          :) (Joi, 10 mai 2012, 19:16)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui neuronu'stingher

          zbor destul de des, multumesc de intrebare. urmatorul zbor il am in 2 saptamani. sper ca raspunsul sa fie pe masura asteptarilor.

          cum spuneam mai sus unui alt "comentator", probabil tu ai dreptate, iar spaniolii care au lamentat conditiile in care au petrecut noaptea in aeroport sunt doar niste idioti.

          cu siguranta sunt niste mincinosi care vor doar sa faca misto de departamentul de marketing al aeroportului. probabil CSI-ul (Customer Satisfaction Index) realizat de ei nu va contine feedbackul spaniolilor :)
  • +8 (10 voturi)    
    au ceva dreptate suporterii (Joi, 10 mai 2012, 12:42)

    io [anonim]

    Pai daca tot au pierdut macar trebuiau sa aiba prioritate la imbarcare cei de la bilbao.
    Cei de la athletico madrid trebuiau tinuti in bucuresti sa se bucure doua zile... sau oricum aveau psihicul mai bun si puteau indura o asteptare lunga mai usor.

    Si oricum suporterii din fotbal, in marea lor majoritate, sunt niste oamni de mana a 3-a... asa ca s-au simtit ca la ei acasa.
  • -3 (5 voturi)    
    organizare romaneasca (Joi, 10 mai 2012, 12:57)

    tepes [anonim]

    Pai de la 12 noaptea pana la 6 dimineata se putea ajunge cu autocarele pana la Constanta sau pana la Craiova si de acolo se putea decola astfel in loc de 30000 de oameni la Bucuresti erau poate 20000 restul plecau de la Constanta sau Craiova.
    • +3 (5 voturi)    
      Asa e (Joi, 10 mai 2012, 16:14)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui tepes

      Ba in 6 ore puteau ajunge pana in aeroportul din Sofia, ori puteau sa o taie direct pana-n Budapesta sau, cu putin efort, pana-n Viena. Si-acolo, trai nenicule.

      Sa fim seriosi, aeroportul nu poate sa faca sa decoleze doua avioane in acelasi timp de pe aceeasi pista. Faptul ca a fost aglomeratie se datoreaza exclusiv celor care au vrut sa plece imediat dupa meci, precum si companiilor care nu au putut sa isi aranjeze zboruri care sa multumeasca pe toti. Cam ce vina ar avea aeroportul daca s-au imbulzit toti acolo, desi avionul pleca peste 10 ore?

      Sunt curios, daca eu ma duc in aeroport cu doua zile inainte de ora zborului, pot sa ma plang de proasta organizare pentru ca nu mi s-a pus la dispozitie o camera de hotel si hrana, evident pe banii companiei aviatice sau aeroportului?
  • +8 (10 voturi)    
    Imbucurator.... (Joi, 10 mai 2012, 13:09)

    Andradda [utilizator]

    ...este faptul ca fanii celor doua echipe (plus huliganii romani) nu au vandalizat Bucurestiul si nu s-au omorat intre ei.
    Restul sunt vorbe-n vant spuse la manie.
    Peste o saptamana, nu se va mai vorbi deloc despre acest meci sau despre incidentele de pe Otopeni.
    Eu zic ca romanii s-au prezentat bine.
    In presa occidentala, evenimentul a fost considerat un succes iar Arena Nationala a fost laudata.
    Asta e ceea ce conteaza.
  • +2 (4 voturi)    
    ete na... (Joi, 10 mai 2012, 13:14)

    me [anonim]

    "Imaginea mea despre Romania este aceea a unei tari din lumea a treia" - noi suntem din lumea a 3-a?!?!?! noi nu facem bombe artizanale si nu ne aruncam in aer!!! da tot noi suntem aia barbari...

    da nu avem mai multe aeroporturi asta e problema...
    este o carenta de organizare si e pacat de ea... DAR nu cred ca o asemenea greseala ne face din lumea a 3-a...
  • +4 (4 voturi)    
    organizare (Joi, 10 mai 2012, 13:14)

    143423 [anonim]

    eu nu inteleg un lucru: ce cauta aia toti DEODATA in aeroport? chiar nu s-a putut sa se organizeze zborurile alea pe tot parcursul noptii si sa se anunte la iesirea de pe stadion orele de plecare pentru fiecare zbor in parte? cred ca astfel se evita buluceala din aeroport, sau cel putin, daca veneau mai din timp la aeroport era problema lor...Organizatorii, bila neagra aici!
    • +1 (3 voturi)    
      nesimtirea "lumii a I-a" (Joi, 10 mai 2012, 14:24)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui 143423

      organizatorii nu au nicio vina pt chestia asta... erau ei prea frustrati ca echipa lor a pierdut si trebuia gasit un vinovat. de parca cei de la aeroport erau vinovati ca echipa lor nu a jucat fotbal... cand romanii raman blocati pe cine stie ce aeroport din vest... ore in sir(fara sa fie un eveniment deosebit) nu mai zice nimeni nimic de lumea a 3-a. sa nu uite ca cei din lumea a 3-a le contruiesc lor case, ca ei sunt prea lenesi sa puna mana la munca... cu asta au dovedit ca lumea a 3-a are mai bun simt decat ei...
      • 0 (0 voturi)    
        INFRASTRUCTURA nu, dar OMENIE?! (Joi, 10 mai 2012, 19:44)

        carth [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

        Oricum, bascii acestia nu vor uita si nu vor reveni vreodata ca turisti prin astfel de Romanie... Degeaba afisati savante certitudini de pseudo-psihologi : repede ati "descoperit", cu finetea ce va sta in fire ca ciobani mioritici, ca ar fi spaniolii astia niste "moftangii ranchiunosi", "razbunatori", "frustrati" adica tot bla-bla-bla-ul tipic romanesc/politrucist!
        Marturisiti si voi ca unde nu-i INFRASTRUCTURA, nimica nu e! Darmite unde nici OMENIE nu e, ca macar atat, de compensatie! Adevarul este ca in tarile lumii a treia mai este ceva omenie, se afla ceva bunavointa crestina, asa incat comparatia domnului a fost ingaduitoare, chiar amabila! Sa dea Sfantul sa nu mai indure asa supliciu ..."european"! In schimb, mercantilismul romanesc e nerusinat!
    • 0 (2 voturi)    
      dupa ora 22:00 / 23:00 (Joi, 10 mai 2012, 19:27)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui 143423

      in general terminalele nu mai opereaza dupa ora 23:00, cel putin in Europa exista niste norme ce privesc poluarea fonica pe timpul noptii.

      decolarile erau planificate in cursul diminetii.

      acuzatiile spaniolilor nu au legatura cu intarzierile plecarilor. ei au fost nemultumiti de conditiile gasite in aeroport, total nepregatit pentru a gestiona un numar atat de mare de persoane si de faptul ca suporterii echipei madrilene au fost "cazati" in terminalul international, iar cei al echipei din Bilbao in cel national.

      Cu toate ca este logica impartirea suporterilor pt a evita conflicte, dar si pentru ca zborurile celor din Madrid aveau decolarile planificate inainte celor din Bilbao, in lipsa unei organizari pe masura evenimentului si a lipsei totate de informatii, suporterii din Bilbao au presupus ca sunt tratati mai rau decat cei din Madrid in mod deliberat.
  • +3 (5 voturi)    
    Au memorie scurta (Joi, 10 mai 2012, 14:01)

    Ted [anonim]

    Dragii suporteri basci (chiar au fost draguti, am nimerit bilet intre ei la meci) au uitat ca au asteptat chiar mai mult de 6 ore (unii si cate 12 ore) pe aeroportul din Bilbao la plecare. Si acolo e tot lumea a 3-a ?
    Singurul pacat este ca nu le-a explicat nimeni situatia:
    cele mai multe chartere de la Bilbao au cerut sloturi de aterizare si decolare chiar pe 9 mai. Asta se intampla extrem de rar. Le-au fost acordate sloturi tuturor care au cerut, dar evident ca cei care au cerut ultimii nu au avut prioritate in fata curselor regulate si a charterelor care s-au programat din timp. Nu a favorizat nimeni fanii din Madrid, doar ca agentiile din Madrid au fost mult mai bine organizate si si-au programat zborurile charter cu multa vreme inainte si astfel au avut prioritate.
  • 0 (2 voturi)    
    Mega petrecere (Joi, 10 mai 2012, 14:09)

    Mega petrecere [anonim]

    Eu, in locul organizatorilor, organizam o petrecere pentru invingatori, pe banii lor, normal. Doar asa pentru deschiderea apetitului le dadeam o bere gratis, apoi restul pe bani.
    Cat timp astia erau pusi la pileala, ii urcam pe bascii lui peste in marfare si valea la ei acolo.

    Ia uite cine vorbeste de tara de lumea a 3-a. Unii care au furat sute de bani bogatiile altor tari cam pe toate continentele si tot vai de capul lor sunt, comparativ cu alte tari vestice.
  • +1 (3 voturi)    
    suporteri civilizati (Joi, 10 mai 2012, 14:36)

    aamitz [anonim]

    ....daaaa, noi suntem o tara din lumea a treia....au uitat probabil cum bateau ieri dupa-amiza cu mainile si cu picioarele in metroul care ii ducea la piata muncii....halal manifestare pentru niste oameni care vin dintr-o tara "civilizata"....
  • 0 (2 voturi)    
    plecam urechea la toti tontii? (Joi, 10 mai 2012, 16:56)

    gicu calatoru' [anonim]

    Daca un spaniol handicapat face o apreciere la adresa Romaniei imediat noi trebuie sa ne punem cenusa in cap? Aeroportul Otopeni este foarte bine organizat , in special dupa terminarea aripii noi , iar handicapatul de spaniol basc ar fi trebuit sa le multumeasca celor din aeroport ca a plecat dupa 6 ore. Aeroporturile spaniole sunt printre cele mai proaste din europa iar Iberia - compania nationala - este realmente de lumea a treia. E pacat de noi ca suntem atat de fraieri si ne agitam ca un tont a deschis gura.
  • +1 (1 vot)    
    baneasa? (Joi, 10 mai 2012, 17:46)

    gogu [anonim]

    Baneasa ar fi fost perfect pt finala
    de ex toti dela Bilbao sa fi aterizat pe aeropprtul Baneasa si sa fi plecat pe rand in 5 ore cu astrptare in centrul vechi la terase
    Dar mai e fuctionabil baneasa?
  • 0 (0 voturi)    
    bine c-au plecat (Vineri, 11 mai 2012, 2:11)

    bratescu [anonim]

    s-or intors acasa, lacustele baste si spaniole :)
  • 0 (0 voturi)    
    bilbao (Vineri, 11 mai 2012, 10:49)

    pd [utilizator]

    eu cred ca athletic bilbao e o echipa de mana a 4 sau a 5 din fotbalul european. La asa echipa asa suporteri!
  • 0 (0 voturi)    
    Vin spaniolii inapoi in Romania (Vineri, 11 mai 2012, 11:05)

    T+C [anonim]

    Vin spaniolii inapoi in Romania ca sa-si recupereze portmonele "imprumutate".
  • 0 (0 voturi)    
    fani fotbal.... (Vineri, 11 mai 2012, 16:03)

    luci30 [anonim]

    ia nu le mai gasiti scuze acestor fani, ca asa si pe dincolo....preturi,cazare ,transport,etc etc......nici un aeroport nu putea face fata la un volum asa mare de pasageri intr-o singura noapte....ne compara cu lumea a treia,dar ei ca educatie si sapte ani de acasa unde se afla????civilizatii occidentali care cred ca libertatea cuprinde si lipsa de bun simt si educatie .....asa ca mai incet cu scuzele si invinuirile la adresa organizarii si desfasurarii acestei manifestari,....RO si-a facut partea ei asa cum trebuia, ca suporterii sunt ,,destepti,, nu-i treaba noastra-denotind defapt gradul de civilizatie pe care il au-......


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri