"U" - CFR Cluj 0-1/ Meci suspendat in minutul 25: Cadu si Bornescu - eliminati, dupa o bataie generala

de A.S.     HotNews.ro
Marţi, 8 mai 2012, 21:30 Sport | Fotbal

Momentul care a inflamat meciul din 8 mai: Bornescu il imbranceste pe Cadu
Foto: Gazeta Sporturilor
Derby-ul Clujului a fost suspendat in minutul 25, cand Cadu (capitanul lui CFR) a transformat un penalty. Dupa marcarea golului, Cadu s-a indreptat spre peluza ocupata de fanii rivalei "U", pentru a-si manifesta bucuria: suporterii s-au considerat provocati si au inceput sa arunce diferite obiecte spre jucator, iar Bornescu, portarul echipei gazda, l-a lovit, doborandu-l la pamant. Cei doi jucatori au fost eliminati, insa spiritele nu s-au calmat - in tunelul spre vestiare, Cadu a fost lovit de un masor al lui "U", agresiune care a provocat o noua bataie generala intre fotbalistii celor doua echipe.

Arbitrul Alexandru Tudor a trimis formatiile la vestiare, apoi a luat decizia de a suspenda jocul. Rezultatul final va fi decis de comisia de disciplina a Ligii Profesioniste de Fotbal. 

Iuliu Muresan, presedinte CFR Cluj: "Cadu a aratat suporterilor lui "U" insemnul clubului nostru, nu mi se pare cine stie ce provocare. Nu se da rosu pentru asa ceva, in schimb pentru ce a facut Bornescu se pot da doua rosii. Apoi, dupa ce Cadu a fost lovit la tunel, de acel masor, meciul s-a supendat. Eu as fi preferat sa se reia, daca ma intrebati. Va fi o decizie la masa verde si cred ca va fi in favoarea noastra".

Mircea Bornescu, portar "U" Cluj: "Stiam ca e un meci tensionat si am vorbit cu toti sa nu provocam fanii. Cadu a marcat, bravo lui, trebuia sa se duca in terenul lui, nu sa faca semne obscene suporterilor nostri! Eu daca nu ma duceam atunci la el, sa il opresc, sunt convins ca fanii sareau in teren. Asta sa se gandeasca cei de la CFR: ce se intampla, daca eu nu interveneam?"

Claudiu Niculescu, antrenor "U" Cluj: "Sunt convins ca domnul Tudor, arbitrul, a venit cu lectia pregatita, sunt convins ca CFR a facut intentionat acest scandal. Sunt convins! A venit acest Cadu care era un nimeni in Portugalia sa castige o groaza de bani in Romania si sa provoace ne provoace fanii. A fost intentionat ce a facut CFR in aceasta seara!"

Alexandru Boc, observatorul jocului: "Arbitrul a luat decizia de a suspenda meciul, din cauza bataii generale de pe tunelul care duce spre vestiare. Arbitrul ne-a spus ca ar fi trebuit sa mai acorde cinci sau sase cartonase rosii, pentru ce s-a intamplat in acel moment, dupa ce ii eliminase deja pe Bornescu si Cadu. El a motivat ca meciul oricum nu mai putea continua, dupa asemenea eliminari. Este decizia arbitrului, mai multe vom afla dupa judecarea cazului, in comisii".

Narcis Raducan, director sportiv Steaua (in studiul Digisport): "Dupa spusele observatorului, arbitrul a suspendat jocul din cauza eliminarilor multiple pe care trebuia sa le dicteze. In aceste conditii, ambele echipe sunt responsabile, deci nu poate castiga CFR sau "U" la masa verde! Observatorul nu ne-a spus ca arbitrul ar fi suspendat meciul din cauza absentei conditiilor de siguranta, ceea ce era cu totul altceva".





















14528 vizualizari

  • +10 (18 voturi)    
    bornescu trebuie scos din fotbal (Marţi, 8 mai 2012, 22:27)

    ekek [anonim]

    Bornescu s-a repezit sa pocneasca un jucator de la CFR cu mult inaintea ajungerii lui Cadu la tribune.

    Bornescu s-a oprit cand a vazut ca cel care alerga langa ele nu era Cadu, dar daca era, il pocnea in plin dupa postura.
    • -12 (14 voturi)    
      bornescu.. (Marţi, 8 mai 2012, 22:54)

      diu1so [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      ..vorbesti prostii..
      • +4 (8 voturi)    
        uita-te bine (Marţi, 8 mai 2012, 23:10)

        ekek [anonim] i-a raspuns lui diu1so

        imediat ce termina de dat suturi in bara, lanaga Bornescu ajunge un jucator de culoare de la CFR.
        Bornescu ia pozitie "de atac", dar vede ca nu e Cadu cel care venea spre el.
        Atunci incepe si se uita pe teren pana il vede pe Cadu si alearga dupa el.
        Restul il stii.
        • -5 (9 voturi)    
          hai sa judecam mai sensibil.. (Marţi, 8 mai 2012, 23:55)

          diu1so [utilizator] i-a raspuns lui ekek

          Bornescu a vazut ca sougou o ia la fuga spre suporterii lui U si s-a razgandit in a alerga spre el sau a-l lovi dar s-a temperat, iar cand l-a vazut si pe Cadu cum face ca animalul si injura suporterii lui "U" si-a iesit din fire si restul il stii.

          Nu judeca lumea doar dupa alb/negru sau alb/visiniu.

          E o intreaga circoteca iar ce a facut Cadu e un gest incredibil de taranesc.
          • +11 (13 voturi)    
            nu tin nici cu cfr nici cu U (Miercuri, 9 mai 2012, 0:02)

            ekek [anonim] i-a raspuns lui diu1so

            Eu tin cu Petrolul.
            M-am uitat la meci doar pentru ca aveam bere in frigider si alune.
            Nu judec decat ce am vazut.
            Diferenta este ca dam importanta diferita la lucruri diferite.
            Mie ce a facut Bornescu mi se pare inuman.
            Ce a facut Cadu este urat, nedorit, poate jignitor. Dar totusi sa pastram proportiile.
            • 0 (2 voturi)    
              bornescu (Miercuri, 9 mai 2012, 12:07)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui ekek

              i-a dat un branci (daca te-ai uitat pe dg, dupa intreruperea partidei dandu-se nenumarate reluari, din toate unghiurile posibile) cu amandoua mainile in piept, nu suficient insa de tare ca cadu sa se arunce vaicarindu-se pe pista de atletism.
              binenteles ca gestul lui bornescu nu e scuzabil cum de altfel nici al lui cadu, motiv pentru care amandoi au luat cate un rosu.
              ce s-a intamplat dupa eliminarea acestora, numai maretul tudor (care printre altele, de la 2-3 metri de faza dicteaza 11m la luftul lui muresan-penibil) trebuie sa ne spuna.
              ce anume l-a motivat sa opreasca partida.
              • 0 (2 voturi)    
                vantul lui bornescu (Miercuri, 9 mai 2012, 12:25)

                cad^r [anonim] i-a raspuns lui nahir

                dupa ce i'a facut vant, s'a aplecat asupra lui si l'a pocnit.
                si ar fi dat mai bine, daca nu veneau vreo trei dela chefere.
                o fi el bornescu, dar erau trei...

                o leaca mai tarziu, cand cadu era int'un valamasag mixt, bornescu s'a repezit inca o data si l'a luat de piept.
                se pare ca l'a invitat la o partida de box, in vestiar, fara martori...

                cadu a fost scos afara, conf. afirmatiilor sefului de la U, sa fie protejat de chestiile alea ce le aruncau specatorii.
                ba unul din spectatori a fost surprins, de camere, cu un batz, gata s'al arunce pe teren.

                in tunel, protectorii l'au luat la pumni, unul din cei doi care'l duceau, l'a pocnit si cand s'a intors, l'a pocnit altul, din spate.

                mai departe, un jucator de la U, a oprit camerele sa urmareasca.

                se zice ca s'ar fi batut.

                dupa ce terenul se golise, bornescu, descult, in tricou negru, nu cel de joc, a revenit in teren, a facut o tura, salutand, victorios, publicul care a fost, cum zicea seful de la U, exemplar.

                deci, cadu, provocatorul, batut mar, de oamenii clubului gazda, spectatori cu bete in tribune, aruncate pe teren...

                are vreo vina organizatorul ?
                • 0 (0 voturi)    
                  batut mar? (Miercuri, 9 mai 2012, 15:25)

                  alex [anonim] i-a raspuns lui cad^r

                  Ai vazut imaginile cu cadu de la final cand se suia in duba jandarmeriei? Nu avea nici macar o vanataie si aproape ca zambea nepasator. Ce a facut Cadu se numeste instigare la violenta nu celebrare de gol. Ce a facut bornescu se numeste prostie umana, iar ce au facut cei doi oficiali ai lui "U" pe tunel se numeste jeg, stupizenie, etc. Ce a zis Cadu de la primirea penaltiului pana a intrat in vestiar nu o sa stim niciodata. Dar fac pariu pe orice ca nu e el usa de biserica, ca nu sunt oamenii chiar atat de inapoiati sa dea pumni din orice. Sincer as vrea sa stiu ce zice regulamentul la pedepse in cazul unui jucator care instiga la violenta?? Sunt foarte curios cat de drastic este regulamentul in acest caz. Parerea mea ar trebui rejucat meciul din minutul 1, cu brigada de arbitrii straini si cu Cadu si Bornescu eliminati. Apoi oficialii batausi dati afara si caz penal pentru vatamare corporala, si Alexandru Tudor ar trebui dat afara din fotbal. Din cate am inteles castiga 1000 de euro pe meci. In cazul asta ar fi trebuit sa aiba bunul simt sa lase meciul sa continue.
                  • 0 (0 voturi)    
                    daca (Miercuri, 9 mai 2012, 19:24)

                    ginel din obor [anonim] i-a raspuns lui alex

                    io ii zic unuia ca e prost, si el sare la mine, io sunt de vina.
                    recunosc.
                    dar, daca celebrez un gol, indiferent unde, aratand la piept, la emblema clubului pe care'l servesc, pe cine jignesc, pe cine provoc ?
                    pe cine au provocat spadasinele romance, care au refuzat sa urce pe podiium, la trei culori.
                    desi nu era provocare...

                    mai baieti, faceti diferenta intre bucurie si violenta.

                    pe un canal de sport, cineva, un ziarist sportiv, amintea de un meci steaua-dinamo, cand, dand golul cuceririi titlului, un jucator s'a dus la coltul terenului, a luat steagul de marcaj, si simuland o arma, a indreptat'o spre peluza adversarului.
                    nu l'a luat nimeni la pumni.

                    ce zici de spectatori lasati sa intre cu bete pe care le aunca pe teren, de oficiali ai clubului care lovesc jucatorul advers ?

                    la ploiesti, un drogat a intrat pe teren, din proprie initiativa, a lovit pe galamaz, care, vai a fost cu osu spart.
                    a revenit in a doua etapa.
                    s'a vorbit de box, de corp contondent, etc.
                    la judecata s'a dovedit ca a folosit pumnul gol.
                    a fost pedepsit.
                    dar a fost foarte aspru pedepsit si clubul.
                    dece ?
                    pentru ca stewarzii/gardieii de ordine au permis intrarea pe teren.
                    aici, gardienii de ordine si membrii echipei sportive (maseurul face parte din echipa, aaaa ?!) ataca adversarul.

                    saracul, bornescu, si'a aparat onoarea !

                    faptul ca portughezul nu este roman, dar este cetatean, nu explica pozitia matale.
                    sunt romani, mult mai marlani in cluburi, pe terenuri..

                    nefericitul galamaz, a pocnit advesarul, saltand cracul la cap.
                    aia de la U, antrenorul, considera c'a fost nevinovat, a luat galben gratuit.
                    daca nici arbitrul asta nu e bun, sa ne lasam de fotbal,
                    sa inchidem usile.
                    n'are rost.

                    U cluj merita sa piarda meciul, si suspendarea terenului cinci etape.
                    cu executare in campionatul urmator.

                    rapid a luat suspendarea terenului pentru niste petarde.
                    la dinamo au rupt stadionul.

                    la dinamo, la steaua, nu se pune.
                    asta e jegul nost'
          • +9 (11 voturi)    
            Da (Miercuri, 9 mai 2012, 0:29)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui diu1so

            Cadu nu a facut mult mai urat decat fac si altii. CR7 de ex. Dar pt asta CR7 nu a fost batut nici de Casillas si nici de gorilele de la R. Madrid.

            Subiectivismul e ok intr-o doza normala, insa prea mult te duce in penibil.
          • +8 (14 voturi)    
            tu esti uist (Miercuri, 9 mai 2012, 1:28)

            clujean [anonim] i-a raspuns lui diu1so

            nu ti-e rusine sa minti o lume intreaga in fata? am vazut cu totii cum Cadu isi batea pieptul cu palma acolo unde era emblema CFR si atat! ce animale si injuraturi ai vazut tu? ele au aparut odata cu jegurile uiste, agresive ca de obicei, ca altceva nu stiti decat caramizi, pumni, injuraturi si amenintari! voi propune evacuarea din oras a acestui club de derbedei, odata cu cele cateva mii de lepre care il sustin.
      • -1 (1 vot)    
        a (Miercuri, 9 mai 2012, 8:53)

        dorin [anonim] i-a raspuns lui diu1so

        tu vorbesti prostii ! sau poate te-ai uitat la alt meci... ekek ai perfecta dreptate!
    • +8 (16 voturi)    
      Asa reactii ... (Marţi, 8 mai 2012, 23:11)

      Nelson [anonim] i-a raspuns lui ekek

      Jucatori care se bucura in dreptul galeriei adverse am mai vazut si in Anglia,Franta,Spania,etc,da ce a facut Bornescu si cei de la U... se vedea cum zburau scaune inspre Cadu(are si el o vina,dar care nici nu se compara cu reactia adversarilor),mai rar asa ceva.RUSINE !
    • +8 (8 voturi)    
      De acord cu tine ... (Marţi, 8 mai 2012, 23:33)

      Chris [anonim] i-a raspuns lui ekek

      Si odata cu el majoritatea patronilor din asa zisa liga profesionista .
    • +7 (13 voturi)    
      Bobârnescu (Miercuri, 9 mai 2012, 0:25)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      Pai uite ce a facut Bobârnescu:
      1. Prima data Ia golul

      2. Incepe sa loveasca bara (deja o ia razna)

      3. Trece Sougou pe langa el, era gata-gata sa-i scape o bucata slabanogului ala

      4. Se uita ca un nebun dupa Ca(ca)du, care tocmai jubila in fata galeriei lui U. ATENTIE! NICIUN GEST OBSCEN! Nu ca ar conta, pana la urma regulamentul este singurul care trebuie sa pedepseasca un derapaj

      5. Bobârnescu il ia la pumni si picioare, matura cu Cacadu pe jos

      6. Un jucator de la U reuseste sa-l separe pe Bobârnescu de grupul de maimute incinse la minte

      7. Spiritele incep sa se calmeze, Cacadu e calm, se mai schimba cateva injuraturi dar nu e o atmosfera iesita din comun

      8. In timp ce jucatorii se indreapta spre mijlocul terenului apare iar Bobârnescu sa-i dea in bot Cacaduului.

      9. Pana la urma arbitrul Brad Pitt ii elimina pe cei 2 actori principali (nemeritat pe kkdu). Totusi kkdu nu se exprima violent cum o face Bobârnache.

      10. In drum spre vestiar, Bornache ii face semne de "iesi de pe teren sa-ti aranjez mutra - ma jenez de camerele de filmat"

      11. Kkdu se face ca nu pricepe ce vrea gorila infierbantata dar e luat la brat de alte 2 gorile (sau 3).

      12. Cand cred ei ca nu ii mai poate filma nicio camera, incep sa il poceasca pe kkdu. In total eu am numarat 3 lovituri incasate de kkdu (gorilele infierbantate nici macar nu au asteptat sa iasa din raza cameramanilor).

      13. Nici in acest moment kdu nu riposteaza violent, maxim verbal (sincer, cine ar multumi pentru niste pumni incasati?)

      14. Vine Clau-gol sa ne spuna ce noroc cu Bobârnescu, altfel sareau suporterii lui U pe teren

      15. Vine inclusiv Bobârnescu sa ne spuna ca l-a paruit pe KKDU pentru gesturi obcene (le-o fi vazut numai el).

      PS: apropo, a fost penalty. Daca nu a fost fault la G. Muresan, atunci a fost hent la Printisor. Se vede cum ii sare mingea in cot.
      • +2 (2 voturi)    
        PS (Miercuri, 9 mai 2012, 2:36)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Apropo, de asta ce mai zice blandul Bornescu?
        http://www.youtube.com/watch?v=48JQY59EbU4
    • 0 (2 voturi)    
      pumnul aron (Miercuri, 9 mai 2012, 10:02)

      albyn58 [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      asta este educatia pe care a primit o acasa. ce avea sa vada de la un boxer in afara de violenta ?
  • +3 (19 voturi)    
    rusine U.... (Marţi, 8 mai 2012, 22:35)

    FOST U-ist [anonim]

    ACEASTA ECHIPA DE TRADITIE A ARDEALULUI A AJUNS RUSINEA CAMPIONATULUI... SI IN PLUS REPREZINTA VENITURILE, SARMARII VENITI DE PESTE MUNTI,,, DAR NU-I ASA, TREBUIE SA AIBE SI EI O ECHIPA IN ARDEAL... TOTI GOLANIII VIOLENTI CE NU AU NIMIC IN COMUN CU SPIRITUL TRANSILVANIEI PARAZITEAZA U CLUJ....DE ACEEA HAI CFR!!!! SUNT ROMAN, ARDELEAN SI NU CEEA CE MITICII NUMESC BOZGOR....
    • +7 (15 voturi)    
      u cluj, echipa fara palmares (Marţi, 8 mai 2012, 22:59)

      danarad [anonim] i-a raspuns lui FOST U-ist

      e calul troian al miticilor in Ardeal, ba acum au si un antrenor frustrat, fost jucator la o echipa ce cistiga meciurile pe sticle de sampanie.
    • 0 (14 voturi)    
      O ruşine... (Marţi, 8 mai 2012, 23:03)

      cobra [anonim] i-a raspuns lui FOST U-ist

      Eşti o ruşine ca mulţi alţii ca tine care nu ieşiţi din marota asta cu miticii, respectiv cu bozgorii. Şi felul ăsta de a te bate-n piept că eşti ardelean nu te face mai român. Dacă vrei să fii mai convingător nu trebuie să scrii cu litere mari, ceea ce s-ar traduce prin strigăt/ţipăt. Dar unii ca voi încercaţi să aduceţi în spaţiul public apucăturile voastre de pe stadion. Halal.
      • +3 (7 voturi)    
        ......... (Miercuri, 9 mai 2012, 0:27)

        fabian666 [utilizator] i-a raspuns lui cobra

        stai linistit ca nu au nimic ardelenesc in ei,sunt facuti din cocteil,.........eu unul nu am intalnit asemenea caricaturi de asa zisi ardeleni decat pe net............pacat ca mamele lor nu s-au protejat si au nascut sobolani de net in loc de copii
      • +5 (5 voturi)    
        nu iti bate capul (Miercuri, 9 mai 2012, 0:29)

        ion daniel [anonim] i-a raspuns lui cobra

        mergeam astazi pe starda prin cluj si erau grupuri , grupuri de suporteri care injurau ca la usa cortului, adresau tot felul de injurii (mai ales femeilor) , mergeau cu berea in mana cu o fata mandra si se luau de cine nimereau(ba unu chiar mi-a dat o palma in geamul autobuzului in aproprierea capului meu sa imi arate cat de tare e el) . De aici se vede superioritatea ardeleana, pana la urma pe strada nu erau "mitici". Desi am facut studentia in Craiova nu mi s-a intamplat sa vad astfel de manifestari. Deobicei urlau , scandau, dar nu se luau de oameni pe strada.
        Oricum se vede cat de mult a iesit din casa din ultima lui fraza:"SUNT ROMAN, ARDELEAN SI NU CEEA CE MITICII NUMESC BOZGOR". El ii numeste "mitici" si se simte jignit daca i se spune "bozgor" . Ar trebui sa mai mearga si prin sud sa vada ce cred ei despre despre ardeleni s-ar putea sa fie surprins de cati oameni normali sunt acolo
        • +8 (8 voturi)    
          De acord (Miercuri, 9 mai 2012, 0:41)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ion daniel

          Sunt clujean get-beget insa in ultima vreme sunt atatea "vinituri de pe sate" incat ne-au sufocat cu mitocania si prostia lor.

          Nu, nu taranii sunt de vina, ei, in satul lor sunt majoritatea oameni de isprava. Problema Clujului sun loazele pe care vatra satului nu ii mai incape si se muta in oras "la studii".

          Din pacate putini din ei reusesc sa isi depaseasca conditia si asta se vede inclusiv in ceea ce descrii tu. Eram mult mai mandru ca sunt clujean (nu ardelean!) si apoi mandru ca sunt român, insa mai noi sunt mai mandru ca sunt român decat clujean.

          PS: Partea cu ardelenii vs oltenii vs moldovenii pe mine unul ma lasa rece. Orasul natal si tara natala sunt singurele repere geografice demne de luat in seama.
          • +2 (2 voturi)    
            Frumos raspuns... (Miercuri, 9 mai 2012, 11:09)

            Cristian [anonim] i-a raspuns lui nano2k

            Bravo,fara ironii inutile..
            Ma gandesc daca l-as intreba pe nenea(acela care scrie cu "verzale")despre istoria comuna a tuturor romanilor din provinciile istorice,ce stie despre iobagi@grofi si apoi batalioane romane...
    • +1 (1 vot)    
      ai fost (Miercuri, 9 mai 2012, 9:30)

      iris [anonim] i-a raspuns lui FOST U-ist

      si vei ramane un frustrat
    • 0 (0 voturi)    
      u-ce ? (Miercuri, 9 mai 2012, 18:14)

      actual udatator :) [anonim] i-a raspuns lui FOST U-ist

      noi miticii nu zicem bozgori, o sa fii surprins cati ardeleni autentici au venit in bucuresti. noi ne revoltam cand vedem multi taranii din toata tara care invata in 2 zile accentul ardelenesc, fac o baie si devin coplesiti de criterii morale si de ardelenism extrem. ungurii sunt de 1000 de ori mai ardeleni si mai respectabili decat voi. hai pa.
  • -11 (19 voturi)    
    ....jenant (Marţi, 8 mai 2012, 22:36)

    ana [anonim]

    CADU, sa-ti fie rusine pentru tot scandalul iscat......sunteti penibili, o viitoare campioana de toata jena!!!
  • +9 (9 voturi)    
    ,,ceea ce vezi, nu este adevarat ! '' (Marţi, 8 mai 2012, 22:38)

    kkciosuldelahamangia [anonim]

    alo, Hotnews,rectificati, imaginile sunt elocvente, cel care iicheama la vestiar este arbitrul Tudor !
  • -1 (11 voturi)    
    Tudor (Marţi, 8 mai 2012, 22:49)

    Adi [anonim]

    Au inceput banii sa lucreze, singurul vinovat e Tudor care a dat un 11 metri aiurea total mai ales ca era un meci super important, Cadu se pare ca era in misiune clara, acesta era singurul meci pe care nu trebuia sa il piarda CFR ca sa castige campionatul.
    Trist e, ca Tudor a mai fost suspendat si anii anteriori si totusi a fost desemnat la acest meci!
    Ce sa zic, mie tot mai scarba de acest campionat.
    PS. Nu sunt fan al nici unei echipe!!!
  • +4 (8 voturi)    
    Tudor (Marţi, 8 mai 2012, 22:53)

    Adi [anonim]

    Am uitat sa spun, ce texte pe TV, cica Tudor a oprit meciul ca ii era frica ca cei de la CFR vor fi incercuiti si apoi bauti bine =)) =)).

    Penibil!!!
    • +5 (9 voturi)    
      Are dreptate! (Marţi, 8 mai 2012, 23:42)

      omo [anonim] i-a raspuns lui Adi

      Sunt clujean si tin la ambele echipe dar in cazul de fata meciul trebuia intrerupt pentru ca nu li se mai putea asigura siguranta jucatorilor ceferisti! Atata timp cat oamenii insarcinati cu ordinea au lovit jucatorii, nu vad cum ar mai fi putut continua meciul. Dupa parerea ta, arbitrul ar fi trebuit sa lase meciul sa se joace pana s-ar fi ajuns la o incaierare generala?
      Nu sunt specialist, dar consider ca rezolvarea corecta ar fi reluarea meciului din minutul in care a fost intrerupt. Fara spectatori!
      • -2 (6 voturi)    
        Tudor (Miercuri, 9 mai 2012, 0:13)

        Adi [anonim] i-a raspuns lui omo

        Hmm, tie ti s-a parut ca a fost o incaierare generala in care toti spectatorii au intrat pe teren?!!!

        Din punctul meu de vedere, Tudor avrut neaparat sa opreasca meciul cu orice chip, eu vroiam sa ma uit la un meci frumos, si am schimbat pe Liverpool -Chelsea.

        Orice ati spune, acum incep sa se arate banii, cine baga poate castiga ceva, iar CFR...., e cunoscuta pentru manevre, plus mai sunt si alte echipe, dar la final de campionat incep sa scartiie manevrele si atunci fac orice, nu mai conteaza fotbalul, e trist in ultima vreme prefer sa ma uit la alte campionate ca al nostru e macinat de bani si...
        • +1 (3 voturi)    
          despre meci (Miercuri, 9 mai 2012, 9:55)

          x [anonim] i-a raspuns lui Adi

          1. Cred ca a fost penalty.
          2. Cadu putea sa primeasca galben (nu rosu).
          3. Tudor trebuia sa-i dea rosu doar lui Bornescu. Daca facea asa, Cadu ramanea in teren si meciul continua dupa ce Andone si Niculescu isi calmau jucatorii.
          4. Meciul putea continua si daca stewarzii nu-l bateau pe Cadu. Asta este total inacceptabil. Din pacate va suporta consecintele echipa U si nu firma de ordine.
          5. Pentru ca responsabilii cu ordinea (stewarzii) si oficiali ai U (maseorul) l-au lovit pe Cadu, Tudor a oprit justificat meciul. Nu mai putea asigura siguranta jucatorilor in afara terenului de joc. Banca de rezerve, culoarul si vestiarul fac parte din responsabilitatea arbitrului.
          6. Meciul se poate continua, se poate relua integral sau poate fi castigat de CFR cu 3-0. Comisiile vor decide. Nu Tudor decide acum.
  • +15 (15 voturi)    
    O imagine sugestiva a fotbalului romanesc (Marţi, 8 mai 2012, 22:55)

    dbv [anonim]

    Ambele echipe de valoare mediocra, dar cu aere si bashini in cap ce n-a vazut Parisul, fotbal zero, in schimb bataie generala, balacareala cat cuprinde si la final comentarii nesfarsite pe posturile asa-zise de "sport". Asta e "derbiul cu cea mai lunga traditie din Liga 1"??
    Dati de pe Digi1 - unde e doar tiganeala asta ieftina - pe Digi2, la Liverpool-Chelsea, si cu asta basta.
    Pacat de stadionul ala nou din Cluj, civilizatia celor implicati in fotbalul romanesc, de la conducatori de club pana la suporteri, a ramas tot la piciorul broastei.
  • -12 (16 voturi)    
    U CLUJ-CFR CLUJ 3-0 LA MASA VERDE (Marţi, 8 mai 2012, 22:59)

    Master [anonim]

    U CLUJ - CFR CLUJ 3-0 LA MASA VERDE, VINERI SI FARA DISCUTII !
    BORNESCU - 4 ETAPE DE SUSPENDARE
    CADU - 2 ETAPE DE SUSPENDARE

    ORICE ALTA DECIZIE A LPF ESTE CONTRARA FOTBALULUI ROMANESC !
    NU IESI DE PE TEREN CA ESTI SMECHER SI TE CREZI CAMPION CU 4 ETAPE INAINTE DE SFARSITUL CAMPIONATULUI !
    SPER CA LA ACEASTA DECIZIE SA SE ALIEZE SI SA O SUSTINA SI DINAMO, STEAUA, RAPID, VASLUI, ETC...
    • +3 (11 voturi)    
      INVERS (Marţi, 8 mai 2012, 23:07)

      JOHNSON [anonim] i-a raspuns lui Master

      Vrei sa spui invers U Cluj_CFR 0-3
      Ceferisti n-au plecat de capul lor de pe teren.Arbitrul a hotarat asta,considerand ca nu se mai poate juca in conditii de siguranta
    • +6 (10 voturi)    
      Zici tu? (Marţi, 8 mai 2012, 23:14)

      msrp [anonim] i-a raspuns lui Master

      Problema este ca exista 2 precedente: Rapid - Steaua, Petrolul - Steaua.

      In ambele a castigat Steaua la masa verde. De ce ar castiga acum U?
      • -1 (3 voturi)    
        :)) (Miercuri, 9 mai 2012, 0:17)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui msrp

        hai sa te lamuresc eu...

        o sa castige "U" pentru ca o avantajeaza pe steaua :)))).
        • 0 (0 voturi)    
          hihi (Miercuri, 9 mai 2012, 16:23)

          thebblack [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

          cineva nu are deloc simtul umorului.

          si mai exista un precedent. rapid - fc brasov, cand rapidul a iesit de pe teren. dar probabil ca si atunci tot in favoarea stelei era.
    • +2 (8 voturi)    
      Decizia corecta... (Miercuri, 9 mai 2012, 2:56)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui Master

      1. Ambele echipe pierd cu 3-0 (CFR pt. ca kkdu a provocat si U Cluj pt. ce au facut oficialii si Bornescu)
      2. Bornescu liber 1 an
      3. Cadu liber 10 etape
      4. U CLUJ joaca acasa fara spectatori 10 etape
      5. Amenzi usturatoare jucatorilor implicati si oficialilor U Cluj.

      Si sa vezi atunci ca nu vor mai fi provocari si nici golanisme..
      • 0 (0 voturi)    
        Doar atat? (Miercuri, 9 mai 2012, 17:06)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Andrei966

        Eu zis sa ii se dea direct titlul Stelei, ca altfel sigur se mai poticneste pana la final.
        In felul asta va luati de-o grija.
        • 0 (0 voturi)    
          aberezi.... (Miercuri, 9 mai 2012, 19:59)

          me [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

          la cum se dau toti la o parte ar trebui sa se dea titlul cfrului,... macar sa fim scutiti de tragi-comedia asta cateva etape...

          si da cea mai corecta decizie ar fi ca ambele echipe sa piarda...
  • +1 (7 voturi)    
    trist (Marţi, 8 mai 2012, 23:05)

    etre [anonim]

    Nu asa se castiga un campionat, ca s-au injurat si batut 2 netoti.
    S-a oprit meciul prea usor.
  • +2 (4 voturi)    
    ati prins partea (Marţi, 8 mai 2012, 23:05)

    pipi [anonim]

    de vocal rap a lui bornescu. dadea din mana mai ceva ca dr dre. show nene show
  • +4 (6 voturi)    
    trist (Marţi, 8 mai 2012, 23:07)

    domu [utilizator]

    e trist să mai vezi astfel de imagini în 2012 în fotbalul românesc. Nu înţeleg de ce se mai investesc atâţia bani în fotbal; milioane de euro aruncaţi pentru o arenă de lupte. Clujul şi civilizaţia, vaca şi chiloţii
    • +1 (1 vot)    
      banii (Miercuri, 9 mai 2012, 12:14)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui domu

      de care zici ca se investesc sunt de fapt bani care se "albesc".
  • +1 (7 voturi)    
    informatii insuficiente (Marţi, 8 mai 2012, 23:13)

    NL [anonim]

    Deci Cadu, de la CFR, marcheaza gol din 11m si apoi se duce catre fanii U Cluj. Este insa interceptat de portarul de la U care il trinteste la pamint. Si amindoi primesc cartonas rosu.
    Pai de ce? E ceva lipsa din descrierea asta.
    Cine ce anume n-avea voie sa faca? Cadu sa se duca spre suporterii U Cluj sau Bornescu sa dea cu Cadu de pamint?
  • +8 (10 voturi)    
    lovitura din spate la Cadu (Marţi, 8 mai 2012, 23:18)

    darius [anonim]

    Din ce s-a vazut clar la tv, Bornescu l-a pocnit pe Cadu, si dupa ce a cazut pe jos l-a tocat marunt. Apoi, pe drum spre vestiar, a fost lovit Cadu din spate in mod las de catre cei ce il escortau. LOVIT DIN SPATE luati aminte, gest foarte las. Mizerabil.
    • 0 (2 voturi)    
      cadu, daca era (Miercuri, 9 mai 2012, 12:29)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui darius

      barbat si nu mamaliga actoriceasca, nu cadea la branciul lui bornescu.
      a preferat insa sa se aplatizeze pe pista de atletism, cum de altfel o face si pe gazon la cea mai usoara atingere (nici la baschet nu se intampla asa ceva), urland din toti rarunchii ca l-a omorat bornescu.
      ceea ce s-a vazut la televizor dupa caderea artistica a lui cadu, au fost tragerile de tricou facute de bornescu in incercarea lui de a-i verticaliza pozitia caricaturii de fotbalist care este cadu (nu tin cu niciuna dintre cele doua echipe; am vazut insa suficiente prestatii ale acestui, sa zicem, fotbalist ca sa ma lamuresc).
      daca l-ar fi tocat marunt cum zici, cadu nu ar mai fi mers atat de linistit.
      oricum, daca era sportiv adevarat, bornescu trebuia sa se stapaneasca.
      pe drumul spre vestiar, cadu a fost lovit in fata si nu in spate. in momentul loviturii, avea un schimb de replici cu tipul in blugi care venea in spatele lui si a celor ce-l escortau, cam in linie cu un individ in sort si bluza de trening.
      lovitura nu a luat-o de la cei ce-l escortau ci de la un tip in sort negru pana spre genunchi si cu o bluza de trening ca si a celor din staful u cluj. unii spun ca ar fi masorul. oricum, oribil gest indiferent ce ar fi zis cadu.
  • +5 (5 voturi)    
    Meci intrerupt (Marţi, 8 mai 2012, 23:24)

    FairPlay [anonim]

    Sa speram ca arbitrul Alexandru Tudor are acoperire regulamentara pentru decizia de a intrerupe meciul.

    Din ce am vazut in imaginile TV, dupa inscrierea golului ambele echipe au iesit pe rind de pe teren: mai intii "U", apoi CFR in urma deciziei arbitrului.

    Chiar daca s-ar putea demonstra ca jucatorul lui CFR a provocat incidentele, totusi clubul gazda "U" era dator sa asigure toate conditiile pentru desfasurarea in deplina siguranta a partidei.

    Nu cred ca i se poate imputa echipei oaspete conflictul aparut pe gazon, indiferent de gesturile provocatoare pe care Cadu le-ar fi facut. Portarul Universitatii Bornescu a facut un gest incalificabil la nervi: s-a vazut ca era suparat ca n-a parat penalty-ul desi era pe traiectoria mingii.

    Sa vedem daca se va rejuca partida. Chiar nu este nevoie de decizii la masa verde in acest final de campionat! Mare pacat - dupa cum s-a jucat pina atunci partida parea disputata si deschisa oricarui rezultat.
    • 0 (0 voturi)    
      lol (Miercuri, 9 mai 2012, 20:03)

      me [anonim] i-a raspuns lui FairPlay

      logica perfect proasta...
      ce siguranta sa acorzi ca echipa gazda cand jucatorii se bat?!?!?!?!?!
      trebuie sa alerge un jandarm cu fiecare jucatori?!?!?!?!

      si sa-ti dau un exempluu foarte cunoscut... capu lu zidane in piept... decizia a fost desul de clara 4 etape francezul si 2 italianul... cu alte cuvinte si provocarea se pedepseste.

      personal stiam de multicel ca cfr tre sa ia titlu anu asta... semnalele s-au vazut de cateva etape bune...
      totusi inca un campionat decis la masa verde ar pune capac... cred ca avem un campionat de tot rahatu care nu o sa-si revina cat timp vor fi la conduc ere cei de acum...
  • +5 (5 voturi)    
    Lasati-va de fotbal,,, (Marţi, 8 mai 2012, 23:31)

    AT [anonim]

    ...si apucati-va de arte martiale
  • -3 (7 voturi)    
    Mie mi-a placut de Cadu ! Yeaa, loseri de la "U" ! (Marţi, 8 mai 2012, 23:33)

    Andy Latimer [utilizator]

    L-ati vazut pe Cristiano Ronaldo cum i-a linistit pe barcelonezi ? "CAAALMA PAPAGALILOR CATALANI, sustineti o echipa de fraieri, cu SUPERUMFLATUL messi" Asa si Cadu, trebuia sa-l spulbere pe Zbanghiul bornescu !!! FORZA CFR ! fORZA REAL MADRID ! FORZA MUSCHII LUI CRISTIANO RONALDO ! FORZA MOURINHO ! YEE ! YEE ! loseri fraieri , si barca si u !
  • +4 (4 voturi)    
    Explicatia observatorului (Marţi, 8 mai 2012, 23:39)

    FairPlay [anonim]

    Mi se pare putin cam stranie: daca arbitrul tot voia sa intrerupa meciul si sa aiba acoperire regulamentara pentru decizia luata, atunci trebuia sa dea cele 6 cartonase rosii la fiecare echipa! De ce nu le-a acordat?
    • 0 (2 voturi)    
      unde sa le dea? In afara stadionului ? (Miercuri, 9 mai 2012, 9:46)

      ploiesteanu [anonim] i-a raspuns lui FairPlay

      in vestiare ? pe strada? Ce dracu' ma , ati dat in mintea lui mitica?
      • 0 (0 voturi)    
        of (Miercuri, 9 mai 2012, 20:05)

        meme [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

        mai nu se omorau pe stadion... hai sa vim seriosi...
        voi nu stiti ce-s alea batai pe stadioane... da acuzati romania... oameni care sa vrea sa arate ca tara lo r e de kko n-am mai vazut

        in fine./.. DA asa trebuia sa faca cele 6 cartonase rosii... da aunci trebuia sa piarda AMBELE echipa nu numai u la masa verse si era naspa ca nu mai lua cine trebe campionatu
  • +4 (4 voturi)    
    bornescu... o tuta (Marţi, 8 mai 2012, 23:54)

    sieu [anonim]

    auzi frate.... daca nu era el... se punea de-o revolutie pe teren... asta e mai p...rost decat noaptea
  • -2 (6 voturi)    
    hai rapid (Miercuri, 9 mai 2012, 0:06)

    jiji [anonim]

    fortza rapid
  • +6 (8 voturi)    
    Cadu e de vina, nu? (Miercuri, 9 mai 2012, 0:12)

    skander [anonim]

    Bornescu asta nu e decit un retard din teapa lui Sapunaru. Sa mai faci si turul stadionului si sa te aplaude alti retarzi din tribune. Daca asta inseamna sa fii echipa fanion a Clujului, si daca suporterii uisti reprezinta Clujul, atunci e trist.
  • +5 (5 voturi)    
    Tudor ciudatul (Miercuri, 9 mai 2012, 0:17)

    Se7en [anonim]

    Sunt un clujean, ce tin de peste 25 de ani (de mic copil) cu o echipa din Bucuresti.
    Dintre "U" si CFR, am o simpatie mai mare pentru Universitatea.
    Dar in seara asta am vazut niste decizii aiurea a lui Tudor.
    Prima, ii da cartonas rosu lui Cadu, cand trebuia sa-i dea galben. Apoi intrerupe meciul aiurea, desi putea continua.
    Corect (si cum nu se va intampla) ar fi sa se reia meciul din minutul in care s-a intrerupt si la scorul in care s-a intrerupt. Dar din pacate in raport se va trece sa se scoata arbitru si va fi o bricheta pentru cele doua echipe, care vor pierde ambele cu 3-0 partida.
    • +1 (1 vot)    
      penalty inexistent (Miercuri, 9 mai 2012, 10:07)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui Se7en

      Ai uitat penaltyul inventat, de aici a pornit totul...
      • -2 (2 voturi)    
        Si tot asa victima e de vina pentru viol, nu? (Miercuri, 9 mai 2012, 11:20)

        Ardei [anonim] i-a raspuns lui sorin

        Hai sa fie de vina CFR ca joaca in liga 1 si de-aia a jucat cu U si de-aia s-a dat 11 m si de-aia Cadu s-a bucurat in zona crepusculara si de-aia Bordescu se da cu capul de bara de ciuda ca nu a aparat si isi pierde cumpatul!
        Poti cauta oricate pretexte, nu exista nici un sinur motiv pentru care un jucator sa loveasca un alt jucator in afara jocului. Gestul este de huligan si exista o lege in acest sens! Daca fapta lui Cadu nu este morala, atunci fapta lui Bordescu este penala si nu trebuie incurajata de fani, de anterenori, coechipieri sau oficiali ai clubului. Ce rivalitate, ce incarcatura? Se bat cumva pentru acelasi loc in clasament? Hai scutiti-ma! Cadu daca te uiti bine a reusit sa isi pastreze cumpatul si sa nu raspunda cu aceeasi modeda! Felicitari!
        • 0 (0 voturi)    
          Astept si o explicatie (Miercuri, 9 mai 2012, 13:18)

          Ardei [anonim] i-a raspuns lui Ardei

          Probabil ca domnul/doamna cu minusul a gasit motivul pentru care un jucator il poate bate pe altul... Sunt tare curios.
          • 0 (0 voturi)    
            cum adica n-ai primit raspuns (Miercuri, 9 mai 2012, 17:36)

            pipi [anonim] i-a raspuns lui Ardei

            e simplu, cadu nu e din cartier!
  • +4 (6 voturi)    
    RUSINE!!!!!!!!!! (Miercuri, 9 mai 2012, 0:21)

    emil [anonim]

    cine e bornescu asta? un praf de portar!!!!!!!!! ce istorie are el la u? 0
    la fel si miticu ala de niculescu, ce cauta el aici? sa le fie rusine!!! la fel si lui grigore de la u!!!
  • +3 (7 voturi)    
    Sunt din Muntenia... (Miercuri, 9 mai 2012, 0:24)

    Danny [anonim]

    ...nu din bucuresti, si nu am nici-o treaba cu acest meci dar din moment ce meciul s-a jucat la U acasa scorul corect ar fi : ''U'' Cluj - Cfr Cluj 0-3 la masa verde.
    Deoarece U nu a asigurat securitatea la meci.
    • 0 (0 voturi)    
      la U acasa? :))) (Miercuri, 9 mai 2012, 15:56)

      meme [anonim] i-a raspuns lui Danny

      .... Cluj Arena este a Clujului daca bine imi amintesc :)
      si o solutie buna ar fi reluarea meciului fara fani, din minutul oprit ...asta ca sa nu se vaite U toata viata ca au fost nedreptatiti
  • +5 (7 voturi)    
    BORNESCULE!! (Miercuri, 9 mai 2012, 0:25)

    emil [anonim]

    daca nu erai tu vedeam fotbal in seara asta!! sa-ti fie rusine!!! apuca-te de altceva!! are bunica pamant la tara!
    • 0 (2 voturi)    
      Transfer la alta disciplina (Miercuri, 9 mai 2012, 10:58)

      willy [anonim] i-a raspuns lui emil

      Categoric in fotbal nu mai are ce cauta.
      Sigur, pe buna dreptate va fi suspendat cateva etape.
      La varsta lui, si la fizicul lui, nu este cazul sa abandoneze sportul, poate ar fi cazul sa se transfere la box, acolo isi va putea descarca ura pe adversarul lui fara sa fie penalizat.
  • +4 (6 voturi)    
    Mecius interruptus (Miercuri, 9 mai 2012, 0:33)

    nano2k [utilizator]

    Imi era frica de suporterii lui U, ca o sa-si dea iar in petec. Din fericire nu pot decat sa-i aplaud!

    Dar din pacate golania s-a transferat in teren, la unii juctori de la U. Pacat, pacat... Cadu trebuia sanctionat cf regulamentului Ligii, nu cf regulamentului lui Bornescu sau ale gorilelor de la "paza si securitate" [sic].
  • +2 (8 voturi)    
    vc (Miercuri, 9 mai 2012, 0:55)

    sacaradan [utilizator]

    clar 0-3 pt CFR .Violenta trebuie oprita cu orice mijloace .
    • +1 (1 vot)    
      nu-i asa (Miercuri, 9 mai 2012, 10:57)

      Analfabet [anonim] i-a raspuns lui sacaradan

      arbitrul e suveran in teren si a zis ca ar fi dat prea multe cartonase si de asta a intrerupt meciul. Se va relua meciul din minutul 25 de la 0-1.
  • +3 (5 voturi)    
    u (Miercuri, 9 mai 2012, 2:10)

    bix [anonim]

    u cluj trebuie exclusa din campionat... dupa poli timisoara si u craiova eliminam si universitatea ... urmatorul meci derby CHIAJNA-SPORTUL... HALAL CAMPIONAT HALAL CONDUCATORI.... HAI ROMANIA!
  • +7 (7 voturi)    
    f (Miercuri, 9 mai 2012, 3:11)

    sacaradan [utilizator]

    Sunt clujean si de mic ma ducea tata la meciuri de fotbal .Duminicile le incepeam in Gruia si le terminam pe Municipal sau la Sala Sporturilor vazand baschet .Ani frumosi si imi aduc aminte ca aceasta rivalitate urata nu se exprima niciodata violent .Sunt mai mult fan al Universitatii pt care de copil sau adolescent am plans de fiecare data cand in ultimi 20 de ani au retrogradat sau de cate ori am auzit pe Municipal "Bravo tie studentime
    Noi pe tine te iubim ".
    Cavai (Iasko) Muresan .Neamtu.Ciocan ,Pojar ,Meszaros .Mujnai,Marele Tim Campeanu ,Suciu,Fasic,Fesnic ,Bucur ,Biro .Echipa anilor 80 care mi-a ramas in suflet pt restul vietii.
    Dragi uisti ce avem astazi la conducerea echipei sunt o mana de neaveniti si ne manipuleaza .Vezi anul 2008 cand au vrut bani lui Becali si pt asta Dumnezeu la pedepsit pe Dobos .Haideti sa recuperam spiritul boem al Universitatii si sa lasam violenta si ura deoparte .
    Nu se poate ca portarul lui U sa atace alti jucatori ai rivalelor .Vreau asa cum tatal meu m-a putut duce pe stadion asa sa-l duc si eu pe feciorul meu si sa-i arat dragostea de U .Nu vreau ca idolii sai sa fie alde Bornescu sau alde Grigore sau mai stiu eu ce gorile ale lui Walter .
    Strigati nu violentei dragi uisti .

    Mama te iubesc dar nu ca pe U.
    • +3 (3 voturi)    
      comparatie (Miercuri, 9 mai 2012, 9:09)

      tzu [anonim] i-a raspuns lui sacaradan

      draga f si eu am prins prioada frumoasa cand mateescu cerea legatura la cluj pentru lovituri de la 18 m ale lui TIm. Ce vremuri!!! Acum ma duc la meciuri pe ambele stadioane. La U am invitatie la VIP iar la CFR am abonament. Vreau sa spun ca spectatorii se comporta mai elegant in tribuna la CFR decat cei de la VIP pe Cluj Arena. Asa ca daca vrei sa-ti duci copilul la meci du-l la CFR unde niciodata un oficial al clubului sau un stewart nu va face ceea ce au facut cei de la U. Este cineva care crede altceva?
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Miercuri, 9 mai 2012, 15:59)

        meme [anonim] i-a raspuns lui tzu

        NU!
    • 0 (0 voturi)    
      comparatie (Miercuri, 9 mai 2012, 9:09)

      tzu [anonim] i-a raspuns lui sacaradan

      draga f si eu am prins prioada frumoasa cand mateescu cerea legatura la cluj pentru lovituri de la 18 m ale lui TIm. Ce vremuri!!! Acum ma duc la meciuri pe ambele stadioane. La U am invitatie la VIP iar la CFR am abonament. Vreau sa spun ca spectatorii se comporta mai elegant in tribuna la CFR decat cei de la VIP pe Cluj Arena. Asa ca daca vrei sa-ti duci copilul la meci du-l la CFR unde niciodata un oficial al clubului sau un stewart nu va face ceea ce au facut cei de la U. Este cineva care crede altceva?
    • +3 (3 voturi)    
      de acord, dar... (Miercuri, 9 mai 2012, 9:11)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui sacaradan

      ...pentru ca toate astea sa se intample trebuie ca U sa redevina o idee, sa nu mai fie o afacere murdara si o adunatura de golani ca acuma...
  • -1 (5 voturi)    
    incalificabil (Miercuri, 9 mai 2012, 8:22)

    ssssssss [anonim]

    arbitrul a veniti cu tema facuta , cfr trebuia sa castige , a inventat un 11 ( nu a fost nici fault , nici hent ) , apoi apare acest mare jucator al europei pe numele lui kkdu , un jucator anonim la el in tara , care provoaca supoterii.Alt lucru interesant : de ce nu se arata si filmari din fata cu kkdu , sa se vada cum i-a injurat pe suporteri , nu mai faceti comparatii cu barca-real , un afara de ultrasur ai lui real madrid , aia nu au galerii ( ultrasi ) , hai sa va intreb eu altceva : credeti ca totti ar fi facut in fata fanilor lui lazio ce a facut kkadu aseara ??
    asta e , aceasta este tara in care traim , mai bine se juca numai pentru locul 2 , sa ia cfr campionatul , oricum in europa nu au facut si nu vor face nimic , de cand au aparut ei in liga 1 cu manevrele lor , coeficientul de tara s-a dus in cap , dar poate ca e mai bine asa !!
    si inca ceva , daca au fost probleme cu securitatea pe stadion , de ce suporterii lui U nu au aruncat cu torte si fumigene in teren , de ce nu au sarit gardurile sa ii bata pe cei de la cfr ??
    Bravo domnule Tudor , ati stabilit campioana , va mai dati si mare credincios ( ma rog mai e unu care se da credincios )
    • +2 (2 voturi)    
      Claudiu (Miercuri, 9 mai 2012, 10:14)

      ploiesteanu [anonim] i-a raspuns lui ssssssss

      nu te supara, reactia lui Bornescu a fost disproportionata, apoi nervozitatea a crescut si s-a intamplat ce s-a intamplat la vestiare. Restul jucatorilor tai n-au nici o vina, ca si ceilalti jucatori ai CFR-ului. Meciul se va rejuca in mod sigur dupa care stadionul va fi suspendat probabil nu din cauza publicului ci a organizatorilor). Mult succes in cele 60 si ceva de minute care au mai ramas.
  • 0 (6 voturi)    
    Dar Tudor . . . (Miercuri, 9 mai 2012, 8:24)

    Gheorghe [anonim]

    . . . pentru ce motiv a acordat penalti? De la mine de aici s-a vazut ca Muresan a luftat fara a fi faultat decisiv. El *Tudor) este principalul vinovat a ce s-a intamplat. Si apoi CFR-ul a fost scoasa din teren de antrenor. Deci povestea ca a intrerupt meciul pentru ca s-au batut jucatorii e cusuta cu ata alba doar pentru a acoperi gafa lui Andone de a scoate echipa din teren si a avantaja CFR la judecata de la comisie. Urat campionat! Uratit mai ales de echipa aia de mercenari (CFR) care a intrat in teren cu 8 jucatori straini din 11.
    • 0 (6 voturi)    
      eeee (Miercuri, 9 mai 2012, 9:44)

      me [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

      spunea cineva... cred ca aici... pe la minjlocu campionatului: nu va stresati, cfr va lua titlu... greaseala mea ca nu l-am crezut (si nu a vrut sa-l cred) atunci...
  • -2 (2 voturi)    
    BRAVO BORNESC"U" (Miercuri, 9 mai 2012, 9:27)

    iris [anonim]

    ai intrat definitiv in inimile si istoria Clujului
    • 0 (0 voturi)    
      Eheh (Miercuri, 9 mai 2012, 17:11)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui iris

      Daca asta e istoria Clujului, sa speram ca se opreste aici.
      Uluitor ca o astfel de golanie este justificata, e ca si cum ai spune ca un sot gelos care-si ucide nevasta o face din dragoste.
  • +1 (1 vot)    
    mda... (Miercuri, 9 mai 2012, 9:42)

    me [anonim]

    ce frumos...
    asta ne e valoarea la fotbal...
    ce sa mai zic... castigatoarele campionatelor sunt stiute de mult... jucatorii nu au nici un chef sa joace (si primesc o gramada de bani pentur asta), in schimb avem baiati, scandaluri, injuratori...
    in esenta avem orice, EXCEPTANT fotbal...

    ziceai ieri la TV despre vedetele celor 2 echipe: unu e casatorit cu cineva din argentina (nu se stiu alte detalii) si celalalt are o relatie cu o doctorita ...
    la noi stiu astia de la tv si de cate ori fac sex...
    asta e diferenta intre oameni care vor sa faca performanta si oameni care vor sa faca scandal...

    rusine fotbalului romanesc!!! inca odata o spun: pana nu scapam de sandu, dragomir, borcea, jiji s.a.m.d. in mocirla asta o sa ne scaldam
  • -1 (5 voturi)    
    Si Totusi... (Miercuri, 9 mai 2012, 9:43)

    CRISTIAN [anonim]

    Toti vorbiti de bataie,da eu am alta intrebare, ALA A FOST PENALTY??? Da si chelu pacii un luft si fluierasu sare repede sa umple visinii de glorie, aia e cu adevarat trist si penibil.
    Si 2,multi jucatori se bucura dupa goluri in fata galeriei adverse dar nu dupa penaltyuri (mai ales cand sunt fabricate)
  • -1 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 9 mai 2012, 9:49)

    mihai [anonim]

    1. suporterii Universitatii nu au provocat incidente ! meciul a fost oprit din alte cauze

    2. Tudor a venit cu tema facuta. Imediat dupa inceperea meciului : galben fara sens fundasului central , penalty inexistent ... suporterii totusi nu reactioneaza

    3. Cadu da gol din penaltyul inexistent/nedrept si se duce direct spre suporterii Universitatii sa-i provoace. In acest moment se putea intampla orice, totusi nu s-a intamplat nimic grav din partea suporterilor.
  • 0 (2 voturi)    
    hotie - numele tau e cfr (Miercuri, 9 mai 2012, 10:10)

    george [anonim]

    In primul rand, totul a pornit de la un 11m inventat; dar fiind vorba despre cfr, e ceva normal;
    Va tot plangeti de securitate: au facut spectatorii ceva? au intrat pe teren? si atunci ce imputati organizatorilor?
    Ultima chestie: Andone nu a vrut sa-si readuca echipa pe teren; dar totusi crf ar trebui sa castige meciul cu 3-0; e o fractura de logica aici
    • 0 (2 voturi)    
      fractura de logica zici? (Miercuri, 9 mai 2012, 10:54)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui george

      1. Penalty-ul a existat: hent la Printul Tristea. Puteti mormai cat vreti. E posibil inclusiv sa fie contact la sutul lui G. Muresan.

      2. Nu numai spectatorii pot provoca probleme de securitate; se pare ca inclusiv cei care ar trebui sa se ocupe de securitate pot provoca probleme de securitate, ceea ce este inzecit mai grav!

      3. Andone l-a ascultat Brad Pitt, arbitrul a spus ca meciul nu mai poate continua (cum sa continui un meci in care jucatorii oaspeti sunt luati la pumni de cei de la securitate si de oficialii clubului gazda???)

      Da, fractura de logica exista, insa e in capetele voastre imbibate de ura si negativism.

      Scurt pe doi: Cadu are partea lui de vina, insa trebuia sanctionat de ARBITRU si de comisiile de disciplina daca era cazul, nu sa fie batut de Bornescu, de cei de la paza si de oficiali ai clubului U Cluj! Tu sesizezi unde e de fapt problema, aruncator de caramizi ce esti?

      Oare cum reactionai de era invers?
      • 0 (2 voturi)    
        Cum adica cum reactiona? (Miercuri, 9 mai 2012, 11:49)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Ce intrebare este asta? Ar fi reactionat la fel:

        Lua o caramida si ii spargea capul nenorocitului de Cadu, cum indrazneste el sa ii dea gol lui Bornescu, cel mai tare mardeias din Liga lui Mitica ????

        Bineinteles mesajul meu este scris pe baza unei "fracturi de logica" :) :) :)
      • -1 (1 vot)    
        nano, pico, femto (Miercuri, 9 mai 2012, 13:50)

        george [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        E adevarat, a fost penalty; la fel de adevarat, portarul vostru a fost faultat la Sibiu, anterior golului marcat de Vointa (doar un alt exemplu nevinovat)
        "aruncator de caramizi, cap imbibat de ura si negativism " - dar ma uimesti, esti un clarvazator, un adevarat tata omida
        Bornescu trebuie si va fi suspendat; CFR isi primeste ce merita, intr-un mod nepotrivit, e adevarat; dar e un club de hoti cu pretentii de gentlemen; inselaciuni si aroganta- asta e cfr
    • 0 (0 voturi)    
      serios? (Miercuri, 9 mai 2012, 16:08)

      meme [anonim] i-a raspuns lui george

      1- ce e asa "normal" din punctul tau de vedere si al altora ca cfr a primit de la 11m?...eu din ce observ cred ca e cea mai nongrata echipa... si pe tv...comentarii.... cine crez ca o pupa in fund?

      2- securitatea trebuia sa aplaneze nu sa execute miseleste....indiferent de simpatie.... tu ai vazut filmarile?

      3- ai fost cumva "backstage" ca sa spui asta depre Andone?.... arbitrul a facut de multe ori semne de retragere.... sau nu ai vazut nici filmarea asta?

      arbitrul avea cunostinte de rivalitatea fanilor... nu cred ca vroia pe constiinta capetele sparte....

      ca sa impacam si "capra" lui Arpi care a sarit gardul si "varza" lui U (care a uitat probabil cum incita galeriile adverse la randul lui) ... cel mai bine pe teren din minutul oprit sa se reia meciul fara galerii
  • +1 (1 vot)    
    da (Miercuri, 9 mai 2012, 10:19)

    ploiesteanu [anonim]

    pentru ca aveau ecrane impenetrabile din plastic.
  • 0 (2 voturi)    
    U EXCLUS DIN CAMPIONAT!!!! (Miercuri, 9 mai 2012, 10:27)

    mihai [anonim]

    U trebe sa fie exclus din campionat, deja ii insuportabil violentele huliganilor de la U.
    Cadu n-a facut nimic obscen, pt ceea ce a facut primea maxim un cartonas galben, dar ce fac astia de le u ii huliganism curat!!!
  • 0 (2 voturi)    
    Atentie sa nu degenereze evenimentele... (Miercuri, 9 mai 2012, 11:21)

    Daniel [anonim]

    In momentul de fata Clujul reprezinta un focar care poate degenera intai in conflicte de strada si apoi si in conflicte interetnice.

    Pe de o parte, conjunctura actuala politica si USL care ataca in mod fatis si direct pe ungurii din Romania si nu se rezuma numai la vorbe, ci au trecut si la fapte, aduce perceptia in randul oamenilor ca acuma e momentul "sa le luam gatul ungurilor" si ca acuma trebuie eliminati de pe scena politica romaneasca. Problema este ca pentru unii idioti de suporteri, predispusi la violenta, eliminarea de pe scena politica este perceputa automat ca o invitatie la eliminarea fizica.

    Pe de alta parte, exista tendinte masive, alimentate si de lupta politica pentru putere in Cluj-Napoca , sa se escaleze conflictul de la meci la nivel de oras si transformarea lui in conflict de strada si mai ales in conflict la nivel de oras, cu caracter adancit nationalist.
    Problema este ca cine seamana vant, culege furtuna, si transformarea lui in conflict interetnic este iminenta, daca nu se iau masuri radicale.

    Punctul critic va fi in momentul in care U Cluj va pierde la masa verde. Sunt convins ca suporterii U Cluj, cunoscuti pentru violenta lor, sustinuti direct de club si indirect de unii politicieni, vor reactiona cu violenta.

    Apel: Clujeni, nu va lasati provocati, nu va lasati manipulati si nu transformati un conflict intre 2-5-10 huligani de pe terenul de fotbal intr-un conflict interetnic la nivelul intregului oras. Ar fi pacat.
  • 0 (0 voturi)    
    Unii isi dau prea mare importanta (Miercuri, 9 mai 2012, 12:48)

    M. [anonim]

    Nu stiu regulile dar in cazul in care o peluza ia ïa foc" din ce am vazut la fotbalul de afara arbitrul scoate ambele echipe din teren fara obiectii, astfel cred ca nu se mai ajungea la incidentul dupa gol. Ori echipele ori peluza cu probleme.
    • 0 (0 voturi)    
      continuare (Miercuri, 9 mai 2012, 13:06)

      M. [anonim] i-a raspuns lui M.

      Daca echipele erau deja iesite din teren si cei doi implicati in conflict din teren inca continuau cu skandalu, nu-i nimic la intrarea echipelor ei nu mai intrau in teren, simplu dar nu cred ca se aplica.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa nu uiti, Darie... (Miercuri, 9 mai 2012, 13:41)

    Daniel [anonim]

    Un post mai vechi, din 2008, spunea urmatoarele:
    "Clujean adevarat @ 05.05.2008 16:18
    Ce s-a intamplat de fapt... problema isi are origini de la inceputul anilor 80, atunci cand Ceausescu a considerat ca Clujul ar trebui sa fie unul dintre cele mai importante centre industriale ale Ardealului si a "importat" in masa tarani din toate regiunile tarii, transformandu-i in cetateni cu buletin de Cluj. Acesti oameni in simplitatea lor educationala si intelectuala, nu vazusera Clujul pana atunci decat in albumele de poze si vederi trimise de rude sau cunostinte de la oras, astfel ca nu au inteles conceptul de a fi orasean si mult mai presus de atat, CLUJEAN!. Scapati de ochii satului din care proveneau au dat drumul tuturor instinctelor animalice care fusesera suprimate pana atunci in satul lor de cate un pumn de tatic alcoolic peste dintisorii lor vitregiti de vizita periutei de dinti. Si uite asa s-a format precum o afectiune micotica pe picioarele Clujului aceasta sub-clasa urbana, cu regulile proprii si legende despre cum au subjugat ei un Cluj ce nu le fusese ostil, ci care i-a acceptat asa cum au fost. Pe langa asta refugiul si motivatia ideala pentru acest comportament l-au gasit in fotbal, asaltand clubul Universitatea(desi pana atunci termenul de universitate era unul abstract pentru ei), si declarandu-se fani pe viata ai acestui club. Partea cea mai trista vine abia acum insa... aceste primate au inceput a procrea iar progeniturile lor au invatat foarte repede si eficace de la parinti "arta" de a fi nesimtit, de a distruge orice urma de civilizatie, precum si o aversiune feroce fata de tot ceea ce ii depasea in inteligenta si educatie. Odata cu asta, au imprumutat si incancenarea cu care se declara fani ai U Cluj spre rusinea conducerii clubului de la acea vreme. Acesti "copii" embrioni ai micozei lasate de comunisti pe piciorul Clujului, care ameninta sa se transforme intr-un cancer fara de leac."
  • 0 (0 voturi)    
    concluzie personala (Miercuri, 9 mai 2012, 14:58)

    calin [anonim]

    din pacate, trecand peste evenimentele sportive si nesportive intamplate, in fata publicului national a fost compromis un oras intreg si asta e trist....
    pacat
  • 0 (0 voturi)    
    Huliganism si prostie, marca fotbalului rrromanesc (Miercuri, 9 mai 2012, 16:54)

    Metec [utilizator]

    Nici nu merita vreun comentariu. Mi-e scarba si atat!
  • 0 (0 voturi)    
    Va invit!!! (Joi, 10 mai 2012, 13:29)

    Ardei [anonim]

    Va invit pe toti care cautati sursa "incarcaturii" derbyului local sa vizitati site-ul UCluj.ro.
    Daca ati vrut sa vedeti instigare, aici o gasiti!
    Si un mesaj pentru dansii: "Cocina" in care joaca CFR e din banii lor, ceea ce va doresc si voua!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version