Mircea Lucescu: "Nici nu-mi vine sa mai vin in tara, se arunca cu noroi in mine de parca as fi ultima carpa"

de A.I.     HotNews.ro
Miercuri, 1 februarie 2012, 10:14 Sport | Fotbal

Mircea Lucescu
Foto: shakhtar.com
Mircea Lucescu a vorbit, inca o data, despre accidentul suferit la inceputul anului. Tehnicianul se arata deranjat de faptul ca este atacat fara motive. "Se arunca cu noroi in mine de parca as fi ultima carpa. Imi vine sa nu mai vin in tara. Sunt mai apreciat in Italia, Turcia, Rusia si Ucraina", a precizat Lucescu senior pentru Ring.

"Am vazut ca toata lumea ma ataca pentru ca l-am invinovatit pe vatman, se arunca noroi in mine ca si cum as fi ultima carpa si eu sunt cel care mint. Va spun, tramvaiul era la 200 de metri de mine, nici nu vazusem linia continua, am vrut sa acord prioritate altei masini si am crezut ca si tramvaiul va incetini, era vorba de o secunda, doua... Daca toti zic ca eu am gresit, atunci spun si eu, am gresit. Trebuia sa accelerez si sa intru in cealalta masina? Ca toata lumea sa se simta bine, va spun: eu sunt vinovat, asa poate familia Lucescu este lasata in pace", a declarat Mircea Lucescu pentru Ring.

"De fiecare data cand vin in tara, se arunca cu noroi in mine, se scot subiecte care nu exista numai ca Mircea Lucescu sa iasa rau. Nici nu-mi vine sa mai vin acasa cand stiu ce ma asteapta. Nu stiu pe cine deranjeaza performantele mele. Eu sunt mandru ca sunt roman si pot face cinste poporului meu. Insa, sincer va spun, sunt mai respectat de catre straini: Italia, Turcia, Rusia, Ucraina. Oricine poate scrie ce vrea, dar sa se respecte adevarul, nu cer nimic mai mult. Nu vreau nici un favor de la nimeni, decat adevarul" - Mircea Lucescu.

"Trebuie sa fiu precaut in perioada de recuperare. Daca respir aer rece, nu este bine pentru plamanii mei. Asa ca stau in casa. Cel mai probabil voi pleca saptamana viitoare in Ucraina, apoi in Antalya, unde Sahtior are urmatoarele meciuri", a completat Mircea Lucescu pentru Ring.

Mircea Lucescu a fost internat la Spitalul Universitar Bucuresti dupa ce in ziua de 6 ianuarie a suferit un accident de masina pe bulevardul Vasile Milea din Bucuresti.


Citeste mai multe despre   























7645 vizualizari

  • +37 (43 voturi)    
    pai nea luce (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:16)

    jeg [anonim]

    cand faci supozitii egoiste si tampite gen "ala a vrut sa dea peste mine", in conditiile in care ai incalcat regulile de bun simt si legea in cel mai meltean mod, la ce te astepti ?
    • +23 (27 voturi)    
      Dovada (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:46)

      Militia populara [anonim] i-a raspuns lui jeg

      I a fa tu la satnga peste linia continua in Italia si fa acident si vezi ce iese.In tari ca Rusia,Turcia sau Ucraina unde legea este relativa merge cu aranjamente. Pamarama dupa standardele etniei.
      • +20 (22 voturi)    
        Musama (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:00)

        Nelu Colonelu [anonim] i-a raspuns lui Militia populara

        Tov.Lucescu .Luati o musama de la ucrainieni din piata ca o dau ieftin.Ceva cu flori.Puneti musamaua peste locul accidentului, chemati un popa sa faca o slujba de resort si cu asta se face treaba.Se musamalizeaza totul.Schimba Oprescu si linia de tramvai pe alta strada numai sa nu te mai superi matale.Ca itzi face rau la tenul ala masliniu nobil si frumos.
    • +6 (8 voturi)    
      ba mai mult (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:49)

      io [anonim] i-a raspuns lui jeg

      "Sunt mai apreciat in Italia, Turcia, Rusia si Ucraina", a precizat Lucescu senior pentru Ring.
      Nu zau? pai nea Mircica, in presa din peninsula esti de ani buni alintat cu "Zingaro" ...
      Apreciatule !
      Noi aci in tara nu ti-am zis-o pana acuma, da' sa te-astepti pe viitor.
      Esti ceea ce esti !
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Joi, 2 februarie 2012, 0:47)

      calin [anonim] i-a raspuns lui jeg

      Eu il "inteleg" pe Lucescu. Si eu am avut un accident tot din lateral si in momentele respective creierul devine extraordinar de activ si ai impresia ca totul se desfasoara cu incetinitorul si crezi ca au trecut secunde bune...
      Probabil de aici si vehementa lui Lucescu...El e convins ca defapt statea pe loc si ala venea cu tramvaiul sa intre in el :).
  • +28 (36 voturi)    
    ??? (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:17)

    Atamanul [anonim]

    Dar tie iti place sa arunci cu noroi in altii, nu-i asa, carpa?
    • -24 (28 voturi)    
      !!! (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:02)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui Atamanul

      In cine a aruncat cu noroi Mircea Lucescu mai coate goale? Omul asta a facut pt. Romania mai mult decat ai face tu in 100 de vieti amarate ale tale.
      Omul asta e mai cu bun simt si caracter mai mult decat esti tu si familia ta la puterea a zecea, neghiobule.
      Bine ca ii vorbiti de bine pe toti hotii, manelistii si tiganii (probabil esti unul dintre ei) si pe oamenii de calitate din tara asta ii denigrati.
      Rusine!
      • +17 (21 voturi)    
        Nu te-mbata cu apa rece (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:17)

        coronu [anonim] i-a raspuns lui adriana

        Patriotii au pierit de mult in ROMANICA,...asta daca nu ti-ai dat seama pana acum.
        A facut pentru curisorul domniei sale si oricum chiar daca ai fi si Ioana D'ARC tot nu-i da nimic dreptul ca atunci cand greseste sa arunce cu noroi in celalalt.
      • +19 (21 voturi)    
        in vatman .. de ex. (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:24)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui adriana

        toata stima pentru realizarile lui Lucescu , dar acum a facut o greseala si ar fi trebuit sa o asume .

        faptul ca prefera sa denigreze un vatman , cand el a facut o ilegalitate ... nu merita decat acelasi tip de raspuns .
      • +14 (16 voturi)    
        ok (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:41)

        alex [anonim] i-a raspuns lui adriana

        Nu a zis nimeni ca n-a facut, insa in cazul de fata nu are dreptate. Se comporta exact ca un copil rasfatat.
        • +10 (12 voturi)    
          pt. marele (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:16)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui alex

          luce trebuia nu doar tramvaiul ci intreaga circulatie sa se opreasca cand a intors el masina.
          sunt curios cum si-a dat el seama, de la volan si din pozitia in care era pozitionata masina, ca erau 200m si 20m.
      • +3 (5 voturi)    
        Mai draga (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:45)

        ciolanos [utilizator] i-a raspuns lui adriana

        dar asta ce este ? alb , nu a fost niciodata !este si el ai ciorica !sau esti nora sau nevasta lui ?
      • +10 (12 voturi)    
        Mult iubite tov Nicolae Ceau.. (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:19)

        Mishu [anonim] i-a raspuns lui adriana

        Scuze credeam ca sunt la congresul al 14=lea eram mai tanar si la trup curat ce amintirii. Amestecati tot timpul omul cu antrenorul, antrenorul nota 10 omul repetent. Cum poti sa spui ca vatmanul a fost vinovat dar ce tramvaiul a sarit de pe sine si a intrat in Luce sau el a intrat pe linia de tramvai si a fost palit. Nea Luca palitura de osanda pentru matale ca ai gresit rau de tot iti dau si un carton rosu si 5 etape suspendare. Daca spunea am fost un bou am crezut ca smechera mea masina poate zbura asta sa intamplat era mult mai apreciat decat sa arunce vina pe altii. Ganditiva un vatman merge di punctul A in punctul B toata ziua sa transporte neghiobi ca noi care si noi ne grabim. Toata ziua vatmanul vede smecherii care-i taie calea , masini care se cred tramvaie si circula pe linia de tramvai, Concluzie daca as fi vatman pe toti ii adun cu tramvaiul. Si va rog nu incepeti cu ...circula pe linia de tramvai ca nu sunt drumuri bla bla .LINIA DE TRAMVAI ESTE PENTRU TRAMVAI PUNCT
      • 0 (0 voturi)    
        mai calm baiete! (Joi, 2 februarie 2012, 12:35)

        math [anonim] i-a raspuns lui adriana

        Ia-o mai usurel ca se prinde toata lumea cine il sustine pe Lucescu neconditionat!

        Adica omul recunoaste ca nu a vazut linia continua, dar ti se pare normal ca a incercat sa dea vina pe o carpa de vatman, crezand ca toata lumea va fi revoltata ca l-a atacat cu tramvaiul NATO pe marele antrenor....

        Indiferent de performantele obtinute si de meritele sale pentru popor, pace, omenire..... nesimtirea romanului nu a are limite. La fel este si cu Nastase Ilie.

        Dupa alde tine, ar trebui sa le trecem cu vederea orice aberatie, hotie si marlanie, pentru ca au facut performante..... Stii ca un om normal ar fi suferit enorm dpdv legal dupa un astfel de incident ?
  • +27 (33 voturi)    
    Bine (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:19)

    Omics [utilizator]

    Bine că nu mai vii. Să nu fi omorât pe cineva cu stilul tău de șofaj.
  • +21 (25 voturi)    
    Ia incearca sa faci accident din vina ta (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:28)

    Andy [anonim]

    In alta tara, sa vezi ce te mai iubesc aia...
  • +28 (32 voturi)    
    nea Mircea (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:28)

    cuchi [anonim]

    Afara in tarile alea de care zici matale, te comporti ca orice roman care iasa afara, adica civilizat, viteza legala, reguli respectate, acasa la noi insa fiecare e in legea lui. Acum daca zici ca de fapt tramvaiul a intrat pe asfalt si te-a lovit, scuza-ne te rugam alta data sa scrii mare pe masina : ATENTIE MIRCEA LUCESCU LA VOLAN !!!
  • +19 (23 voturi)    
    ne doare in cot (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:29)

    citoyen [anonim]

    pai sa nici nu mai vii. Crezi ca o sa murim de dorul tau ? alti fotbalisti, mult, mult mai valorosi, stiau ce e modestia; iar ca antrenor hai, scuteste-ne. Echipe cu mafioti si bani multi stie sa antreneze sdi renumitul Pinalti.
  • +19 (23 voturi)    
    iesi afara... !!! (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:29)

    k [anonim]

    ... da', ia nu mai veni in tara deloc !!! Cui, crezi, ca ii pasa de tine, mai arogantule si incultule (ai uitat limba romana, demult - in cazul in care ai stiut-o vreodata, dar ma indoiesc) ?
    • -9 (13 voturi)    
      p'aia cu tricoloru o stii? (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:54)

      postac [anonim] i-a raspuns lui k

      mai tii minte, tu si toti astia care ii negati iubirea de tara, cand si'a pus tricolorul in jurul gatului la castigarea cupei uefa cu sahtior?

      hai sa nu amestecam lucrurile: omu e obsedat de perfectiunea lui insusi, dar asta nu'l face mai putin roman.

      la fel cum tu zici ca stii adevarul adevarat (mereu, nu? tu esti singurul care are dreptate, nu?), la fel si el o mai ia razna.

      salutari!
      • +10 (12 voturi)    
        spune-mi te rog (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:43)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui postac

        ce legatura este intre patriotismul ce l-a determinat sa poarte tricolorul la finala uefa si lehamitea ce l-a cuprins fata de romanii care nu sunt de acord cu atitudinea lui sfidatoare. cu ce e mai prejos vatmanul fata de el. vatmanul nu e om?face parte dintr-o categorie situata sub nivelul patriotului lucescu? daca si-ar fi recunoscut vina (pt. ca a fost integral de vina la producerea accidentului) toata lumea l-ar fi respectat. asa.... s-a vaitat ca o batrinica nevolnica.
  • +20 (24 voturi)    
    Bine ti se face (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:33)

    gigi [anonim]

    Rusine sa-ti fie cu toate figurile si ifosele tale si a lui Razvanel. Voi sunteti mereu deasupra tuturor si voi aveti mereu dreptate. In special cand in sfarsit spui ca esti vinovat.
  • +26 (30 voturi)    
    parca... (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:33)

    iulianv [anonim]

    ...imediat dupa accident tramvaiu' era la zece metri, apoi la cativa zeci de metri, iar acu' s-or facut doo sute?! peste vreo saptamana poate-ti aduci aminte ca de fapt era vorba de tramvaiu' de pe celalalt sens, care se departa linistit de tine cand brusc te-a depistat in retrovizoare, a oprit frana de mana, a bagat in marsarier si-a demarat spre tine pe rotile din spate. iesi acasa, lasa-ne cu povesti din astea pescaresti... n-are nimeni vreo camera de supraveghere prin zona? poate te linistesti odata si-odata...
    • -7 (11 voturi)    
      Asa mi s-a intmplat si mie! (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:48)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui iulianv

      Mergeam cu bicicleta pe marginea strazii si unul parcat cu masina pe margine mi-a deschis usa in fata. L-am vazut si eu m-a vazut si el chiar inainte de deschiderea usii in oglinda retrovizoare si am ramas perplex de reactia lui neasteptata, m-am blocat si am intrat in usa lui, i-am dat-o peste cap iar eu m-am trezit pe jos in mijlocul drumului sa dea si-o masina ce venea din spate peste mine.

      Dupa accea am constientizat ca as fi putut sa evit coliziunea insa pur si simplu am fost dat peste cap de faptul ca individul a deschis usa cu toate ca m-a vazut.
      • +9 (11 voturi)    
        Ce frumos (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:50)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Bine ca nu a parcat tramvaiul pe margine si a deschis usile :)
      • +6 (8 voturi)    
        ce sa intelegem? (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:45)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        ca tramvaiul putea sa-l evite???
        • 0 (2 voturi)    
          Lucescu sustine (Miercuri, 1 februarie 2012, 15:07)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui nahir

          ca vatmanul ar fi putut opri tramvaiul. De aici si senzatia lui Lucescu ca vatmanul a intrat voit in el, asa cum m-a acuzat si pe mine cel care mi-a deschis usa in fata ca am intrat voit in ea ca sa i-o stramb.

          Eu banui ca vatamanul a patit ca mine, pur si simplu gestul soferului de intra in fata lui incalcand regulile de circulatie, desi il vede venind cu tramvaiul, a fost considerata irationala de vatman. Cand te confrunti cu o situatie irationala reactionezi tot irational.
        • -3 (5 voturi)    
          lucescu (Miercuri, 1 februarie 2012, 16:42)

          justp [anonim] i-a raspuns lui nahir

          da,putea oprii .... vatmanii pun pariuri pe multi bani in semnsul asta !....cine are norocul sa poata lovii un autovehicul pe tura .... opune de ceva banisori fratilor ( din interior v-a zic asta )
  • +15 (19 voturi)    
    il luce c'e stato sempre un mascalzone... (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:44)

    excalibur [utilizator]

    cred ca ne-ai da cu adevarat o lectie pe care s-o tinem minte si pe celalalt terorist al soselelor numit lucescu... ia-ti podoaba si duceti-va invirtindu-va...
  • +18 (22 voturi)    
    adevarul doare (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:45)

    Sam [anonim]

    MINTI? Stii ce inseamna doua sute de metri?
    Nu se arunca in tine cu noroi. Pur si simplu ti se arata cine esti. Ar trebui sa multumesti pentru asta. Ca poate chiar nu stiai cine esti in realitate si asa revii cu picioarele pe pamant.
    Iar daca vrei sa nu mai vii...cu atat mai bine. Cu cat mai multi smecheri ca tine pleaca, cu atat mai multe sanse avem noi cand trecem strada.
  • +15 (17 voturi)    
    la noi merge asa (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:47)

    tyty [anonim]

    vezi sa nu faci la fel intr-o tzara civilizata, ca acolo iti vine pensia, la racoare. in romanica, ukraina, merge asa
  • +20 (22 voturi)    
    Un nesimtit... (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:47)

    LST [anonim]

    1 - Afirma singur: "Va spun, tramvaiul era la 200 de metri de mine, nici nu vazusem linia continua,..."... Pai deja ai gresit TU! Nici necunoasterea legii si nici ignorarea ei, voita sau nu, nu te apara in cazul in care o incalci.
    Auzi la el, nici nu apucase sa vada linia continua, deci e clar ca nu era vinovat... Rationament de 2 lei!

    2 - Da, si tu si Razvan sunteti mai apreciati in strainatate... da' asta pentru ca acolo jucati in limitele legii, nu pe langa...
    Ia omoara tu un om, cum a facut-o Razvan in Romania, intr-o tara de-asta, care te apreciaza, si-ai sa vezi ce suturi iei...
    Ai crezut ca daca el a fost iertat pentru omucidere, tu ai sa fii doar felicitat pentru ca ai reusit sa nu omori pe nimeni?

    Sfidand romanii, nu poti sa te alegi decat cu dispretul lor!
  • +13 (15 voturi)    
    il dark (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:53)

    ady [anonim]

    traiesti pe alta lume...anturajul te-a stricat
    • +8 (10 voturi)    
      asta ma gamdeam si io (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:10)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui ady

      ... Apoi, nu-i musai sa sa vii pe-acasa daca nu vrei, nimeni nu e obligat nici macar sa fie roman, daramite sa vii pe-aici. Daca esti apreciat in alte parti fii bucuros, ai grija ce faci sa nu patesti si pe-acolo la fel ca in Romania.
    • +4 (6 voturi)    
      Il buio! (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:29)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui ady

      Nu amesteca limbile ca iese carcalete, ne apuca ametelile.... si nu mai putem distinge lumina de intuneric.
  • +10 (12 voturi)    
    Cu atit mai bine (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:54)

    Sageata [anonim]

    Pai, bre, nea Mirceo, tu crezi ca sintem timpiti? Crezi ca nu esti aberant dupa ce ai elucubrat toate timpeniile alea?
    Cerzi mata, ca daca antrenezi in Ucraina, gata toata lumea are sa-ti dea dreptate cind e clar ca minti?
    Hai, du-te mata la Donetsk li lasa-ne! Si mergi si pe la un psiholog/psihiatru sa te cauti de boala aia de se cheama "Mania persecutiei".
    Hai sictir!
  • +9 (11 voturi)    
    recunoastere vina (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:56)

    ax [anonim]

    Performantele pe plan sportiv (si in alte domenii) nu compenseaza carentele de educatie si comportament civilizat, ar trebui constientizat acest lucru. Nu-i numai cazul lui Lucescu. Oamenii astia nu-si dau seama ca daca isi recunosc vina ar avea numai de castigat pe planul imaginii publice.
  • +10 (12 voturi)    
    Ultima carpa? (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:56)

    ionica [anonim]

    Pai nu te facem noi ultima carpa, te faci singur prin comportamentul paranoic, total "unfair" si nebarbatesc pe care il ai.
    Mai gandeste-te un pic si daca mentii aceiasi linie, mai bine nu te intoarce ca si asa sunt destui nemernici in tara asta.
  • +3 (5 voturi)    
    ce sa-i ceri (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:57)

    droco [anonim]

    sincer sa fiu nu doresc raul nimanui dar parca asta ar fi meritat sa fie mai grav....sa plece in plm si sa mai vina cand i-o spulbera vantu'cenusa...
  • +11 (13 voturi)    
    NU TE MAI VICTIMIZA !!! (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:57)

    Klaus [anonim]

    In mod evident subiectul 'problemelor' familiei Lucescu il reprezinta - in primul rand - dosarul 'accident 1991' care va fi, cel mai probabil, redeschis, data fiind maniera halucinanta de 'clasare' a acestuia. Ca ML vorbeste despre noroi, etc. asta e altceva...oricum de remarcat faptul ca se victimizeaza, ceea ce denota ca...a inceput sa se teama (pentru fiul sau, desigur)
  • +10 (12 voturi)    
    antrenorul si omul (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:01)

    mrsilk [anonim]

    nu confunda lucescule calitatea de antrenor cu cea de a te comporta ca un om integru,renunta la declaratii tipic romanesti,am inteles cu totii ca si mircea lucescu poate gresi( oricum stiam ),si ar fibine sa te conolezi si dumneata cu ideea asta,inca nu s-a inventat omul perfect,asta spre aducere aminte.ciocu' mic si vezi-ti de fotbal!
  • -8 (10 voturi)    
    OM MINUNAT (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:02)

    ODM17 [anonim]

    In tara lui Mitica Dragomir nu este loc pentru oameni valorosi si cu obrazul subtire ca Mircea Lucescu. Lozinca de pe vremea ocupatiilor fanariote era, mai mult ca sigur, "dezbina si stapaneste". Toata lumea se cearta cu toata lumea iar "miticii" fac bani linistiti, multimea e ocupata cu galceava.
    De ce cand mergi in strainatate esti indrumat sa te feresti de romani? Pentru ca duc aceleasi metehne cu ei acolo. Strainii sunt invatati sa nu minta si sa nu fure iar romanii se adapteaza daca vor sa stea acolo. Cand se intorc nu mai suporta minciuna si hotia.
    Daca stai mereu "in tara ta" nu vezi diferenta.
    Oriunde te-ai duce oamenii cinstiti te vor aprecia mereu!
    Multe succese si multa sanatate!
    • +2 (4 voturi)    
      Mult iubite tovarase Nicolae Cea.... (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:11)

      Mishu [anonim] i-a raspuns lui ODM17

      Scuze credeam ca sunt la congresul al 14=lea eram ami tanar si la trup curat ce amintirii. Divide et impera vine din latina si in consecinta logica de la romani. Amestecati tot timpul omul cu antrenorul, antrenorul nota 10 omul repetent. Cum poti sa spui ca vatmanul a fost vinovat dar ce tramvaiul a sarit de pe sine si a intrat in Luce sau el a intrat pe linia de tramvai si a fost palit. Nea Luca palitura de osanda pentru matale ca ai gresit rau de tot iti dau si un carton rosu si 5 etape suspendare
  • -8 (10 voturi)    
    Foarte frumos (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:05)

    Florin [anonim]

    Ba da rai mai sunteti, cei care comenteaza aici !
    Si ce daca e vinovat ? Cine a suferit cel mai mult din acest accident ? Nu tot el ?

    Atata rautate si ranchiuna in noi !

    Pai cum sa se ridice tara asta, atunci cand ii tragem in noroi exact pe acei care ne reprezinta intr-un mod pozitiv ?
    • +7 (9 voturi)    
      ai mentalitate de 'rama' (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:28)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Florin

      nu conteaza cate face cineva pentru romania , ataat timp cat se crede mai presus de lege.


      nu conteaza ca el a suferit mai mult decat vatmanul , conteaza ca el a gresit ! ( daca trecea pe rosu si omora nicte nevinovati , precum hiudu ? )
      • +2 (4 voturi)    
        hai sa fim seriosi (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:03)

        je [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Fratilor hai sa fim seriosi , ce a facut nea Mircea pt Romania??A castigat cu vro echipa romaneasca ceva pe plan international???A facut ce a facut Nadia, Hagi, Nastase Ilie (ca sa nu fiu inteles gresit), fetele de la scrima etc???El si-a facut datoria fata de echipa din Donetk de care este platit cu bani grei.El acolo se reprezinta pe el ,nu Romania .Dar in asta consta micimea poporului nostru , sa cautam eroi acolo unde nu sunt .
  • +6 (8 voturi)    
    Rupt de realitate (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:14)

    Razvan [anonim]

    Traind de mai multi ani in Ucraina, dl. Lucescu a uitat ca in unele tari europene (cum ar fi Romania) legea trebuie respectata si smecherii cu gipane care trec peste linia continua si fac accident sunt vinovati si trebuie sa plateasca.
  • +8 (10 voturi)    
    Cam cat de tampiti suntem?! (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:20)

    Mirel [anonim]

    Buuun, deci tramvaiul care era la 200m, in 1-2 secunde a dat peste dl. Lucescu. Rezulta ca tramvaiul cu pricina se deplasa cu o viteza medie de 100 m/s. Adica 360 km/h....

    Stiu ca se circula repede in Bucuresti, dar ma gandesc ca totusi un tramvai e ceva mai lent de atata, nu?!
    • -6 (8 voturi)    
      serios??? (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:54)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Mirel

      Din ce spatiu si timp sunt transformarile astea? :D Din categoria n-am luat bacu dar ma pricep la critica de ti-e mai mare dragu :)
  • +7 (9 voturi)    
    "Parca as fi o carpa"??? (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:23)

    Baba Ana [anonim]

    Pai chiar esti, nene!!
  • +5 (7 voturi)    
    Mari romani (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:28)

    Torquemada [anonim]

    Faptul ca ai facut performanta nu iti da dreptul sa te ceri deasupra legii. Dupa mintea lui aplicarea legii a r trebui facuta selectiv, pentru voi astia mici care aveti ca singura performanta postarea pe diferite site-uri legea sa se aplice ad literam ia pentru nea Lucescu sau nea Tiriac sa se tina cont performante. Daca nu respectati legea fac ceva pe performanta voastra.
  • +6 (8 voturi)    
    da (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:32)

    sdry [anonim]

    "nici nu vazusem linia continua.... am crezut ca va incetini"... criminal vatmanul asta care trebuia sa incetineasca, stiind ca tu pote nu vezi linia continua. esti un antrenor de top, nimeni nu-ti poate lua asta. dar ca om, DA, esti o carpa.
  • +5 (7 voturi)    
    cofetarii sector 6 si societate de asigurari (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:34)

    dan [anonim]

    mircea nu esti o carpa esti o mizerie ! cum e cu spatiile cumparate in sectorul 6 si cu firma de asigurari ?
  • -7 (9 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:38)

    Yoda [anonim]

    Eu credeam ca dl. Lucescu e apreciat ca antrenor si vazut bine de romani, Nu prea am idee ce se intampla in fotbal pt ca nu ma pasioneaza dar sa vad atatea raspunsuri pline de ura nejustificata mi se pare complet aiurea. Si probabil toate comentariile vin de la soferii bucuresteni car circula foarte civilizat si nu fac greseli niciodata. Romanii sunt buni in a-i critica pe atii fara sa se uite in ograda lor.
  • +7 (9 voturi)    
    prea mult "folbal" strica (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:39)

    alex [anonim]

    Domnule Il Luce, pentru majoritatea romanilor ce faci dumneata nu este asa de important."montezi" niste baieti sa alerge dupa o minge o ora jumatate ... din pacate acest sport a devenit unul de masa, iar cei implicati in el se cred un fel de dumnezei. nu este chiar asa, maturatorii de strada, vanzatorii in piata, vatmanii etc sunt mai importanti pentru majoritatea romanilor decat un antrenor roman care isi face treaba in ucraina :)
  • +5 (7 voturi)    
    Confunzi iarna cu vara ! (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:46)

    ovi [anonim]

    FLorin , tot respectul pentru calitatile de antrenor ,sportiv. Cum vrei tu sa fie respectat ca om ,cand nu stiu sa-si asume vina, ba mai mult o da pe alti si chiar insista in prostia lui. Sa ramana , sa ne reprezinte sportiv , ca si om lasa de dorit .
  • +5 (7 voturi)    
    mda (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:02)

    MSK [anonim]

    ... pacat ca Mr. Lucescu amesteca lucrurile ... normal ca lumea se ia de el daca nu are pic de respect ptr ceilalti.. sa sustii ca nu esti vinovat si sa dai intr-un biet vatman doar ca sa te scuzi dovedeste lasitate... era ok daca-si asuma fapta (la urma urmei nu a murit nimeni) si mergea mai departe... dar ptr asta trebuie caracter :-D
  • +5 (7 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:20)

    george [anonim]

    smecherul curului ramai acolo in ucraina pt ca opreste si trenul sa treci tu. Sper sa renunti si la cetatenie cocalarule
  • -5 (7 voturi)    
    --- (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:27)

    Jeu [utilizator]

    OK sa zicem ca Lucescu a gresit si a intrat in fatza tramvaiului, poate ca lui i s-a parut ca vatmanul a vrut sa intre in el, a facut omul o declaratie la nervi. Totusi de ce piz da mamii voastre de romani prosti il balacariti si il faceti tigan pe saracul om care face onoare acestei tari? N-am vazut atata inversunare in articolele care vorbesc despre romanii care fac tara de rusine in strainatate furand, talharind, violand etc. Chiar atat de prosti sunteti bai baieti? Credeti ca strainii ne numesc tigani din cauza unuia ca Lucescu, Inna, Hagi? Sau ne numesc tigani din cauza prostiei si ticalosiei voastre, a astora care va varsati balele pe articole de genul asta? Uneori am impresia ca toate aceste atacuri impotriva romanilor de valoare este opera rusilor, ei cred ca au tot interesul ca sa ne convingem singuri ca nu suntem buni de nimic si valorile trebuie alungate dintre noi. Boilor, si daca sunteti rusi astia care il atacati pe omul asta, sau platiti de rusi, va zic sa va duceti dra cu.
    • +5 (7 voturi)    
      Iata si un suporter (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:40)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Jeu

      Ai aparut si tu la... discutii? Injurand pe toti.
      Pai cu oameni ca tine scursurile umane ajung sus, mai baiete.

      Si eu sunt foarte bun in domeniul meu, tocmai am eliminat un concurent din China si aduc bani in tara din America. Muti ar putea spune ca fac cinste tarii. Insa daca incalc legea e normal sa imi asum asta, nu sa imi bat joc de inteligenta altora.

      Ce face acum lucescu (pana acuma il admiram, cunoscandu-l doar ca antrenor) e sa cerseasca compasiune. Ei uite ca romanii normali la cap ( nu aia care injura ca tine), ii i-o ofera.
      • 0 (0 voturi)    
        Erata (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:12)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Evident, am vrut sa scriu, ca "nu i-o ofera" in loc de "ii i-o ofera".
    • -2 (4 voturi)    
      Calcul (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:29)

      Jeu [utilizator] i-a raspuns lui Jeu

      Lucescu spune ca astepta in acel moment pe linia de tramvai ca masinile de pe sensul de mers contrat sa treaca, adica dadea prioritate. Deci daca astepta nu se confirma cele spuse de vatman ca imediat ce Lucescu a facut stanga el l-a si lovit. Daca astepta o facea de minim 5 secunde, zic eu suficient ca vatmanul macar sa incetineasca de la 30Km pe ora la 10Km macar. La viteza de 30 Km pe ora tramvaiul mergea cu mai putin de 10 m pe secunda. Daca Lucescu astepta de 5 secunde tramvaiul se gasea probabil la 40-50 m distanta. Hai sa zicem 30. Pai eu zic ca avea timp suficient sa opreasca, plus ca eu nu cred ca mergea cu viteza asta pe o strada aglomerata. Eu cred ca vatmanul a izbucnit in plans fiindca stia ca este vinovat, uitati-va la fatza lui, are asta figura de om sensibil? Asta daca nu s-ar simti vinovat n-ar plange nici daca te-ar omora.
  • +4 (6 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:56)

    ... [anonim]

    drum bun si cale batuta pt. dl. Lucescu. Nu ne trebuie asemenea "valori". Spunea cineva ca nu stiu ce a facut Lucescu pentru Romania. Lucescu a facut fix 0 pentru Romania. PIB-ul tarii sau veniturile locuitorilor nu au crescut cu nici un eurocent. Daca a facut ceva a facut pentru buzunarul si faima lui, a avut contract, si-a luat banii afacerile sunt afaceri si cu asta basta. Mai usor cu patriotismul de gazon. Si Camerunul are echipa buna si tot ca o tara de mana a n-spea e privita.
    In plus, in alte tari dupa isprava cu tramvaiul isi mai lua si o chelfaneala pe cale legala.
  • +3 (5 voturi)    
    un frustat! (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:56)

    iulian-bz [utilizator]

    se crede cel mai tare din....sosea,iti mai aduci aminte de cele 2 finale ale Stelei,din anii '86,'89,si atunci tot vatmanul a fost de vina,hai mucles!
  • -2 (4 voturi)    
    cita rautate (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:09)

    any [anonim]

    Poate a gresit domnul lucescu,da va intreb pe voi care il balacariti si il jigniti,voi cite greseli ati facut si nu cred ca v-ati dus sa spuneti .da sunt vinovat ,asa ca vedetiva voi de treburile voastre si lasti pe alti in pace.Sanatate si succes domnule lucescu ,suntem si multi romani care va apreciem
    • +3 (3 voturi)    
      Da (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:10)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui any

      Respect pentru HotNews ca permite tuturor categoriilor de inculti sa-si exprime parerile.
  • +3 (5 voturi)    
    Nene Lucescu, (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:04)

    Dan [anonim]

    Aici nu vorbim de valoarea dumitale ca si antrenor - nimeni nu va contesta aceste calitati- lumea va contesta moralitatea in raport de greseala comisa.
    Eu locuiesc nu departe de B-dul Vasile Milea si va pot spune fara doar si poate ca acolo este linie continua, iar daca erati vertical recunosteati asta de la inceput.
    Nu combinam sportul cu comportamentul si atitudinea civica. Vorbim strict despre ce fel de atitudine trebuia sa aveti dupa accident.D aca in Ucraina sau Italia o comiteati in acelasi fel credeti ca mergea la fel cu declaratii mizerabile la adresa unui vatman? Cred ca acolo aveati cioculetul deosebit de mititel nu ca in Romania unde se poate orice si indiferent daca esti vinovat tot in picioare cazi.
    Pacat ca "succesurile" pe plan sportiv sunt umbrite de carente de caracter.
  • +1 (3 voturi)    
    tipic romanesc (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:22)

    jelu [anonim]

    esti luat de carpa, dar in realitate esti hartie .......... .
  • +3 (5 voturi)    
    si eu sunt o carpa (Miercuri, 1 februarie 2012, 15:53)

    kllaus [anonim]

    Idiotule, in tara asta toti suntem carpe, la fel de egale in drepturi. Sau cel putin asa ne place sa credem. Spre deosebire de familia ta de swingeri, noi muncim, construim sosele, tragem linii continue pe ele, punem si tramvaie cu care mergem la munca. Asa ca, respecta-ne!
    Chiar imi pare rau ca vatmanul acela a fost om de buna cuviinta si nu te-a omorat.
    Intr-o tara civilizata faceai recuperare in puscarie, pentru ca nu ai adus daune doar asupra tramvaiului ci ai pus in pericol si viata calatorilor, scuze, carpelor.
    Ce sa mai vorbim de aruncat cu noroi in tine, nici macar noroiul nu merita o asemenea ofensa. Are si el demnitatea lui.
  • +3 (5 voturi)    
    Mare scula (Miercuri, 1 februarie 2012, 16:49)

    valy [anonim]

    ... de om ce esti! Esti un antrenor de fotbal si atat. O sa se opreasca circulatia in Bucuresti data viitoare cand te gandesti sa ne vizitezi. Ia-ti zboru` cat mai repede si poate iti iei tot neamu` de corbi cu tine.
  • +2 (4 voturi)    
    NORMAL (Miercuri, 1 februarie 2012, 17:00)

    vikkktor [anonim]

    Este normala reactia, tipic etniei, avand in vedere ca Lucescu este extrem de ZGARCIT, nevrand sa achite spitalizarea, arunca vina in capul vatmanului...asa scapa de plata spitalizarii care cade in sarcina celuilalt...
  • 0 (2 voturi)    
    citez : (Miercuri, 1 februarie 2012, 18:31)

    coor [utilizator]

    tramvaiul era la 200 de metri de mine, nici nu vazusem linia continua, am vrut sa acord prioritate altei masini si am crezut ca si tramvaiul va incetini, era vorba de o secunda, doua...
    comentez :
    suta de metri pe secunda = 360km/ora ??? mai dragi bucuresteni , voi nici nu va laudati cu tramvaiele astea de mare viteza, sa crape japonezii de ciuda ! :))
  • -1 (1 vot)    
    bravo stai acolo (Miercuri, 1 februarie 2012, 21:02)

    luko [anonim]

    crezica daca ai antrenat ceva echipe de fotbal si mai e cate unul de zice ca esti "mandria " tarii ai dreptul la altceva in plus decat au toti cetatenii acestei tari,asa cum este ea , si in cazultau se aplica alte legi??
    Hai pa pa si mai bine cere-ti scuze omului ala ca poate sta fara loc de munca ca ai incalcat tu legea si multumeste Lui Dumnezeu c-ai scapat cu viata !
  • 0 (0 voturi)    
    nu-ti mai ajunge... (Joi, 2 februarie 2012, 12:42)

    Oana [anonim]

    Ce nesimtit esti, Lucescule! Nu ai vazut linia continua? Dar legislatia ai mai vazut-o in ultima vreme? Nu ai ce sa cauti pe linia de tramvai! Nu ai de ce sa opresti pe linia de tramvai! Cand vrei sa faci la stanga si legal ai dreptul asta, opresti pe ultima banda, te asiguri ca nu mai vine nimeni din sens opus si cand e calea libera doar traversezi linia de tramvai. Esti un nesimtit care nu-si mai vede lungul nasului. De asta se numeste tramvai, pentru ca merge pe sine si are statii fixe. Vatmanul nu are nicio obligatie sa te protejeze pe tine, participant la trafic. Tu trebuie sa casti ochii si sa te asiguri. Dar asta ar fi sub demnitatea ta. Stii ceva, nu mai veni in tara. Stai cu taranii tai straini care te aduleaza fara sa aiba habar, de fapt, ce fel de om iesti. Sa-ti fie rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    De ce te trateaza ca pe o carpa? (Joi, 2 februarie 2012, 13:21)

    Valentin [anonim]

    Daca te porti ca o carpa vei fi tratat ca o carpa!
  • 0 (0 voturi)    
    Normalitate (Joi, 2 februarie 2012, 13:24)

    Florin [anonim]

    Intr-o tara unde toata lumea parcheaza pe trotuar, pe trecerea de pietoni, claxoneaza si isi face dreptate singura cum ati vrea domnu Lucescu sa se intample?
  • 0 (0 voturi)    
    ai dreptate (Joi, 2 februarie 2012, 14:11)

    k7 [utilizator]

    "se arunca cu noroi in mine de parca as fi ultima carpa" .....la evenimntele si comportamentul pe care l- ai adoptat, dreptatea e de partea ta ....esti ultima carpa.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică