Mircea Lucescu continua acuzele: "N-am incalcat regulamentele, a fost vina vatmanului in totalitate. Sunt singurul care a pierdut in toata aceasta chestie"

de A.I.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 9:58 Sport | Fotbal

Mircea Lucescu
Foto: shakhtar.com
​Mircea Lucescu a continuat, si dupa iesirea din spital, acuzele la adresa vatmanului care l-a lovit in accidentul petrecut pe Bulevardul Vasile Milea din Bucuresti. Tehnicianul celor de la Sahtior sustine ca nu a incalcat niciun regulament si ca vina ii apartine in totalitate vatmanului. "Sunt singurul care a pierdut din toata aceasta chestie. Nu fac proces sa ma balacaresc. Am traversat strada normal. Eu trebuia sa mor", a precizat Mircea Lucescu la Kanal D.


"Am spus doar atat: ca imi pare rau ca am lovit tramvaiul care stationa. Dar voi n-ati fost acolo, n-ati vazut ce s-a intamplat, nu s-a scris? Daca ar fi fost din vina mea s-ar fi vorbit 4 luni, nu o luna. Ca si-au dat seama ca de fapt e greseala vatmanului in totalitate. Si vedeti ca nici n-am insistat. Am avut prea mare incredere in oameni. N-am dat vina, nu fac proces sa ma balacaresc.

Sunt singurul care a pierdut in chestia asta. Ce sa ma mai judec, ca pe urma veniti voi dupa 20 de ani sa faceti niste acuze... Si asa sunt dupa toata chestia asta, sunt lovit din spate puternic de un tramvai, care n-a vrut niciun moment sa incetineasca sau sa se gandeasca ca eu dadeam prioritate celor care veneau din dreapta.

N-am incalcat regulamentul, am traversat strada in mod normal si pana la urma tot eu sunt vinovat in toata chestia asta, ca am provocat eu accidentul. Daca e posibil asa ceva... Singura mea preocupare este sa ma refac, pentru ca am fost la un pas de moarte. Eu trebuia sa mor... despre asta e vorba! Norocul meu, ca m-au ajutat fizicul, sansa din acel moment. In niciun caz atitudinea oamenilor care erau acolo! Dar astia suntem noi", a declarat Mircea Lucescu (Kanal D).

Raspunsul vatmanului

"Eu sunt multumit ca a iesit din spital, ca e bine, ca totul s-a terminat. Declaratiile dansului chiar nu ma intereseaza, sub nicio forma. E parerea dansului, daca asa considera. Eu ii doresc sanatate si sa fie fericit acolo unde se duce, sa antreneze, sa castige cat mai multe cupe, cat mai multe trofee.
Va dati seama ca, la declaratiile pe care le-a dat si inainte, nu ma mai surprinde nimic! Aveam o cu totul alta impresie despre dansul. Mi-am schimbat-o, e parerea mea, sa fie sanatos! Veniti intr-un tramvai, fara sa se stie cine sunteti, cu camera, cum vreti dvs. Uitati-va in tramvaiul respectiv de cate ori, intr-o zi de lucru, noi - criminalii strazii, cum am fost numiti -, ferim masini care ies la cativa metri de noi. Nimeni nu se duce la serviciu sa omoare lume pe strada sau sa faca alte nebunii", a spus vatmanul Marian Bartoc, intr-o interventie la Kanal D.

Mircea Lucescu a fost internat la Spitalul Universitar Bucuresti dupa ce in ziua de 6 ianuarie a suferit un accident de masina pe bulevardul Vasile Milea din Bucuresti.


Citeste mai multe despre   






















17424 vizualizari

  • +71 (75 voturi)    
    mda.. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:01)

    ovicash [utilizator]

    Cred ca s-a lovit si la cap in accident.
    Alt comentariu nu mai are rost
    • +35 (39 voturi)    
      Au început investigațiile? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:12)

      Alex Danila [utilizator] i-a raspuns lui ovicash

      De ce nu încep investigațiile să se dovedească? Ce, dacă vinovatul e persoană publică trebuie să scape de anchetă? Și treaba e că aud permanent de accidente rutiere făcute de persoane publice, s-a obișnuit toată lumea să scape cu cel mult 2 ani cu suspendare.

      Oricum, în România în general nu pățești nimic pentru accidente rutiere. Eu de ex. mă întrebam cum să fac să-i asasinez pe Iliescu, Voiculescu, Vîntu și C. Antonescu, și acum știu că cea mai lipsită de riscuri metodă e să dau cu mașina în ei.
      • -15 (25 voturi)    
        Ai uitat... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:58)

        Sandel [anonim] i-a raspuns lui Alex Danila

        ..de Base !
        • +5 (11 voturi)    
          Alt prost! (Duminică, 29 ianuarie 2012, 10:25)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Sandel

          Omule, esti obsedat!
          Ia zi, seara in loc de Dumnezeu, te inchini la ... latrine?!
          Toti frustratii, toti redusii mintali, toti... viseaza Basescu! Omule, ai si vise erotice cu marinarul?
          Cat despre Lucescu, altul care nu stie care este realitatea! Cum e domnule Lucescu cu "Domnisoara imi dati cartea va rog.
          Domnule, cartea este langa dumneavoastra. Sunt pacient, trebuie sa faci ce zic eu?"
          Unde este marele caracter?
          • +3 (3 voturi)    
            Asadar (Duminică, 29 ianuarie 2012, 11:25)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            Avem 3 citate:

            Ultimul:
            "Toti frustratii, toti redusii mintali, toti... viseaza Basescu!"
            Al doilea:
            "Ai uitat...de Base"
            Primul:
            "Eu de ex. mă întrebam cum să fac să-i asasinez pe Iliescu, Voiculescu, Vîntu și C. Antonescu, și acum știu că cea mai lipsită de riscuri metodă e să dau cu mașina în ei"

            Fiecare isi trage singur concluziile...
      • +2 (2 voturi)    
        Hei! egalitate pentru catei? (Duminică, 29 ianuarie 2012, 14:47)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Alex Danila

        noi (cetatenii normali) suntem penalizati fara mila. Daca nu ai emisiune la tv si interviuri macar saptamanal poti sa stai in banca ta, cu centura pusa si mobilul conectat la handsfree, spunand rugaciuni (cu ochii larg deschisi) sa te fereasca Domnu de dricurile 4X4.

        Cum faza de mai sus cat si cea complementara (as zice eu) cu Base erau simple glume, probabil ca obsedati sunt cei care iau glumele mult prea in serios.

        Oricum, pe lista as mai pune: Becali (toti), Nastase (stiti voi care), Udrea (AKA Joinitza), Videanu, Mazare, Orban (sa imi dam inapoi cadoul), Paturiciu si multi multi altii....
    • +16 (20 voturi)    
      Istoria se repeta, sau nu inca (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:58)

      PoneiulTroian [utilizator] i-a raspuns lui ovicash

      Ar mai fi doar un comentariu: daca s-a lovit nitel la cap, sa n-auzim lunile viitoare de inca vreun accident, gen Huidu... mai bine sa-l lasam pieton viu, decat sofer cu sechele.
    • +10 (10 voturi)    
      justitie.. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:53)

      nonum [anonim] i-a raspuns lui ovicash

      e militian, ba, lovit la cap e de pe vrema impuscatului.. si el, si fiu-su.. deh.. asa e in romania.. infractorii sunt nasi si cuscri cu judecatorii si procurorii.. iau cu suspendare sau cu nup.. ai voie sa omori de la 3 in sus.. legal...
    • +11 (11 voturi)    
      Haide ba, terminati cu vorbele astea (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 23:51)

      Justitiaru' [anonim] i-a raspuns lui ovicash

      Vatmanu trebuie arestat neintarziat. Statul roman sa-i plateasca cheltuielile de spitalizare, avionul puradelului venit taman de la Italia, spagi la Sp. Univ.,, avionul lui patronu din Ucraina, etc. pus vreo suta de milioane de euro, daune morale, platite de televiziunile s iziarele care l-au criticat .Asa e bine nea Mircea ? Sa traiti !
    • +1 (1 vot)    
      fotbalist fara creier hot si obraznic (Duminică, 29 ianuarie 2012, 17:05)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui ovicash

      fotbalist fara creier hot si obraznic
      Efectul Prostiei societatii Socialiste : Primii in Sport ...Primii la (Invatatura ?) la Hotie !
    • 0 (0 voturi)    
      Esti lovit rau de tot (Luni, 30 ianuarie 2012, 21:31)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui ovicash

      Te-a lovit rau damblaua tovarase Lucescu. Esti normal ? sau acuzi asa ca sa nu taci? Ce cautai peste linia continua de linga tramvai? De ce militienii au sters dunga alba continua ?? Ce doreai ca atunci cand ai taiat calea tramvaiului el sa sara de pe sine ca sa te ocoleasca ca esti Lucescu ? Hai sictir si tu si Tiriac asasinul de porci mistreti.
  • +23 (25 voturi)    
    STIRII (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:07)

    fluturas @tg mures [anonim]

    da esti neinovat. Cu siguranta nu iti e frica de DUMNEZEU .
    • +11 (13 voturi)    
      din ce spune dl. lucescu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:54)

      ionica opincaru [anonim] i-a raspuns lui fluturas @tg mures

      vatmanul a incercat sa'l omoare.
      probabil, un complot pus la cale de nasul si don metica.:-)
  • +33 (37 voturi)    
    hmmm (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:10)

    Florin [anonim]

    Ca antrenor e jos palaria, dara ca cetatean care ea parte la circulatie, nu numai ca e un pericol daca nici nu-si da seama unde a facut o greseala, intrebarea e - unde a facut carnetul de shofer? e cumparat? cred ca ar fi timpul sa mai citeasca regulamentul si sa cunoasta regulile circulatiei.
    Tea, mai fa odata sala nea Lucescu, nu prea le ai.
    Mai dai vina si pe alti, amaratu ala de conductor de tranvai vrei sa-ti plateasca si bolidul?
    • 0 (12 voturi)    
      Is impresionat (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:24)

      Clinciul [anonim] i-a raspuns lui Florin

      de cat de romaneste scrii. "Tramvai" se scrie...il gasesti si in articol.
    • +16 (18 voturi)    
      din punct de vedere caracter ,din pacate, (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:36)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Florin

      e un zero! dar nu putem face nimic e un om batran si bolnav! tulburator este ca marea majoritate a celor din fotbal au aceiasi atitudine ,derivata din lipsa fair play-ului ,in ultima instanta ,a caracterului...
    • +15 (19 voturi)    
      amestec (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:36)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      ce amestec greu de realizat intr-o singura persoana ! un mare antrenor dublat de un jeg uman ! aferim !
    • +4 (8 voturi)    
      tu chiar crezi (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:03)

      math [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      ca pe Luescu senior l-a intrebat vreun politist ceva cand i-au dat carnetul ? Hai sa fim seriosi, Lucescu si politia inainte de 89.....

      Desi probabil ar fi putut sa raspunda la: cum invarti volanul ca sa virezi la dreapta ?? sau unde se gaseste stergatorul de viteze ??
  • +25 (27 voturi)    
    "BANII VORBESTE" (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:12)

    Lia [anonim]

    Ce greu este sa accepti o greseala! Avem impresia ca daca suntem persoane publice nu putem gresi niciodata. Numai altii sunt de vina. Noi care suntem milionari, nu raspundem pentru nimic. "BANII VORBESTE" in locul nostru.
  • -15 (27 voturi)    
    are dreptate (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:12)

    mike [anonim]

    ideea e ca majoritatea vatmanilor s-au tot sictirit sa incetineasca pentru ca diversi indivizi se baga cu tupeu sa o ia la stanga pe unde ii taie capul ... asa ca meseriasul ce si-o fi zis , ia sa intru eu in jmecherul asta cu jeep ca sa-l invat minte ca oricum n-are voie sa o ia pe aici ... ghinionul lui lucescu dar asta e , vatmanul nu poate fi contrazis !
    • +15 (17 voturi)    
      Si la urma urmei (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:43)

      Marinel [anonim] i-a raspuns lui mike

      Tramvaiul era plin cu cartofi, iar vatmanul pilot de incercare sa puna frine peste frine dupa le vine tuturor soferilor sa intoarca peste liniile de tramvai pe unde ii apuca...
      Prea multi nesimtiti in trafic...vezi trafictube.ro
    • +7 (7 voturi)    
      sef la ratb... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:56)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui mike

      ...sa ma puna, ca montez pluguri pe toate tramvaiele. si modificam un pic legea.. tramvaiul opreste doar la rosu si in statie.

      suna un pic extremist, dar cred ca este una din putinele metode de a mai scutura un pic dejectii de genul lucescu.
  • +14 (14 voturi)    
    totusi (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:12)

    ady [anonim]

    sa lasam justitia sa se pronunte..o justitie corupta i-ar da dreptate..
  • +32 (34 voturi)    
    ia mai scuteste-ne... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:16)

    iulianv [anonim]

    ...de megalomanie, accese de paranoia si lectii de circulatie! nu s-a vorbit 4 luni pen'ca nu esti in halu' asta de interesant pe cat te crezi, nu faci proces nu ca sa nu te balacaresti, ci pentru ca-l pierzi, dac-ar fi fost vina vatmanului ar fi pline tabloidele de relatari care sa-ti dea dreptate, iar inainte sa dai prioritate celor care veneau din dreapta trebuia sa dai prioritate tramvaiului care venea din spate! si ce sa zic, n-au altceva mai bun de facut vatmanii decat sa te fugareasca pe tine prin Bucuresti sa te omoare...
  • +27 (29 voturi)    
    trist (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:17)

    george [anonim]

    Unele persoane par atat de MARI incat merita repsctul nostru al tuturor, dar cand au sansa arata cat de MICI sunt si nu au nici un pic de deminitate.

    Mircea Lucescu, ai fost un om mare, in ochii mei acum esti un o mic, mic, un om de nimic.

    Adrian Severin, parea un om atat de respectabil, cand colo un corupt ca multi altii.

    Cum zice o zicala trebuie sa ii privim de departe pe acesti oameni daca vrem sa ne placa, daca ii privim de aproape atunci o sa-i cunoastem si cel mai probabil nu o sa ne placa ce vedem.
  • -22 (26 voturi)    
    Are dreptate (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:20)

    sile [anonim]

    Si acum sa sara toti frustratii care nu il suporta pe nea Mircea ,cu acuzatii puerile.Un mare caracter ,care a adus mult renume Romaniei.Te respect.
    • +5 (7 voturi)    
      yes (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:45)

      pypy [anonim] i-a raspuns lui sile

      daca ar fi trecut prin tramvai si ar fi facut si show, ar fi dus numele romaniei la alt nivel. yes! restecpa
    • 0 (6 voturi)    
      stirii (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:51)

      fluturas@tg mures [anonim] i-a raspuns lui sile

      sile ............trezestete.............de fapt cum se comporta, jigneste ROMAINA............il jigneste pe DUMEZEU ............
  • +28 (30 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:22)

    ... [anonim]

    cam asta e cu barbatia la romani...recunoaste mai omule ca ai uitat sa te uiti in oglinda pt ca vbeai la tel sau mai stiu pe ce dealuri iti era gandul si basta. Mai e vreunul sa aibe "cojones" si sa-si asume prostiile in tara asta? Pacat ca ne facem idoli din asa niste lichele, poate e dur cuvantul dar altul mai bun nu este. Ca nu e singurul semcher care face accident in tara asta si se ascunde dupa femei, dupa gravide, zebre mutate de la o zi la alta, masini de 100 de mii de eur care derapeaza pe contrasens cand rablele de 5000 de eur stau cuminti pe sensul lor,samd. Ii mai si pun pe sait poza aia de milog poate poate intelegem ca omul e la ananghie si sa ne fie mila de el.
  • +19 (21 voturi)    
    Cea mai buna atitudine (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:23)

    Vlad [anonim]

    Cel mai bine in caz de accident este sa nu faci nimic, daca nu esti specialist, altfel risti sa agravezi situatia, cu unele exceptii, cand e incendiu de exemplu. Dar cel mai simplu, asa cum a invatat din fotbal, este sa dai vina pe altii, pe vatman, pe ceilalti soferi, pe romani in general, toti trebuiau sa faca partie sa treaca marele rege.
  • +23 (25 voturi)    
    mare om , mare caracter (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:26)

    adrian [anonim]

    Bineinteles ca vatmanul e de vina.....ce cauta el cu tramvaiul pe linie??? Nu stia ca urma sa treaca "excelenta sa Mircea cel Mare"? Nu putea sa vireze stanga sau dreapta sa-l evite ? Incredibil cat tupeu au unii dom'le.....
  • +21 (23 voturi)    
    lucescu la cap (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:27)

    minion [anonim]

    Esti penibil Lucescule !!
  • +16 (18 voturi)    
    deja (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:27)

    mos ion roata [utilizator]

    pute!
  • +20 (22 voturi)    
    tramvai (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:29)

    Mr. Spock [anonim]

    Eu cind am facut scoala de soferi am invatat ca tramvaiul are intotdeauna prioritate.
    S-a schimbat cumva aceasta regula si eu nu stiu?
    • +8 (8 voturi)    
      aproape (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:51)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Mr. Spock

      Are prioritate, cu exceptia cazului in care vireaza stanga.
    • -3 (7 voturi)    
      Ai dreptate,dar (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:49)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mr. Spock

      Am vazut destule situatii cand vatmanii profita de aceasta si te pocnesc de nu te vezi cand te prind la inghesuiala,cu toate ca pot sa evite coliziunea reducand viteza sau oprind.
      • +9 (11 voturi)    
        serios? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:02)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        merg cu tramvaiul de vreo 15 ani de zile, si nici macar o data nu am vazut un tramvai sa dea de al dracu peste cocalarul oprit pe linie (desi eu as fi dat fara rusine, dar asta sunt eu, mai sarit de pe fix). zici sa evite coliziunea... de ce nu te intrebi ce cauta masina respectiva pe linie?
        • +1 (1 vot)    
          si eu la fel (Duminică, 29 ianuarie 2012, 19:19)

          traian [anonim] i-a raspuns lui thebblack

          eu mi-as lua un jaf de masina cu care sa pocnesc toti ciobanii din trafic care se cred regii soselelor ...dar totusi am mai multa minte decat ei!...din fericire!
      • 0 (0 voturi)    
        si bine fac (Luni, 30 ianuarie 2012, 11:19)

        sofer [anonim] i-a raspuns lui mircea

        bine iti fac ca te pocnesc de nu te vezi. In nesimtirea ta, ti-ar placea sa opreasca un tramvai cu 300 de oameni la bord ca sa treaca maria ta, automobilistul care plateste taxe. Stii cum judeca tramvaiul? "Prostia o inteleg, nesimtirea, nu!"
  • +11 (15 voturi)    
    Tacerea e de Aur ! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:35)

    Corina [anonim]

    Mai reflectati Dl. Lucescu...Dumnezeu nu doreste moartea pacatosului...ci viata curata, traita in adevar.
  • +10 (12 voturi)    
    antrenor DA,om BA (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:38)

    asia [anonim]

    ...nu a retinut ca de fiecare data cand virezi trebuie sa te asiguri?!vatmanul ala,saracul, mergea cu vreo 50 la ora,iar cand vazu ca cineva intoarce pe linia de tramvai,accelera sa ajunga la 100....
    apropo,din reportajele de la tv,mie mi s-a parut ca era linie dubla continua unde a intors asazisul sofer lucescu..
  • +10 (12 voturi)    
    Imi spune si mie cineva, Il Luce mai este inca (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:46)

    Vatmanu [anonim]

    sub sedative? Sau are in continuare ameteli teribile si pierderi temporare de memorie?
    Ca o chestie, ... asa de nesimt5ire, tac-su lu' Huidu(ma) perora singur intr-un ziar ca "ce dom'le, nu ezista famiglie fara morti, raniti, ... etc. da' ce trebuie sa o luam in tragic?". Avea dreptate; moartea e un fenomen natural si firesc. Si inevitabil
  • +5 (9 voturi)    
    dreptate pe contrasens (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:50)

    Sam [anonim]

    Cum adica sustine ca a traversat corect? Ce fraza de reporter e asta? Scrieti ca si cum ar fi vreun dubiu. Mergeti, reconstituiti scena, vedeti cine are cedeaza trecerea si dupa aia faceti-l praf pe acest smecher tipic al soselelor. Daca sunteti reporteri.
    Nu exista Lucescu a traversat fara sa cedeze trecerea dar sustine ca a procedat corect. Fraza asta e un nonsens. Fraza corecta este: Lucescu nu a acordat prioritate, a fost lovit de un tramvai dar nu are curajul sa isi asume greseala ci il acuza cu tupeu pe vatmanul care circula corect, aceasta atitudine fiind tipica unor smecheri cu care suntem deja obisnuiti. Suntem gata sa acordam asistenta juridica vatmanului pentru a obtine despagubiri pentru acuzele absurde care i-au fost aduse.
    Noroc ca nu a fost in SUA, ca ar fi platit domnul Lucescu un milion de dolari pentru fiecare cuvintel rostit contra vatmanului.
  • +5 (7 voturi)    
    baragladina (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:56)

    plt. Capsuna.Fara cainele Costel. [anonim]

    Sosoiul batran a primit permisul acasa. Ca doar "lucra" la Dinamo. In loc sa fie multumit ca n-a mierlit,ca ala peste care a dat sosoiul mic,mananca rahat la greu.
  • +9 (9 voturi)    
    respect, dar sunteti in eroare (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:58)

    bogdan [anonim]

    Sunteti mare in fotbal si va respectam pentru asta, dar aici sunteti in eroare.

    Pe imagini se vad argumentele ca sunteti vinovat:

    - linie continua !!!!! langa banda de tramvai
    - masina lovita in lateral, nu in spate cum sustineti
  • +6 (8 voturi)    
    Nemernicie si prostie (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:59)

    Alex One [anonim]

    Fara limita. N-are nici macar minimul bun simt sa taca.
  • +4 (6 voturi)    
    sigurrrr (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:01)

    andimi [utilizator]

    imi place ca zice ca nu a insistat, dar tot o tine langa cu vina vatmanului, ca de acesta trebuia sa se dea lao parte sa treaca marele Il Luce!! Cu asta chiar s-a discreditat, o f el mare antrenor, dar ca om e la fel ca mai toti romanii, lipsiti de caracter si nesimtiti. Nu si-ar recunoaste romanul vina, in veci!
  • +4 (6 voturi)    
    lipsa de curaj si caracter (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:10)

    Nicolae [anonim]

    Rusine Mircea Lucescu! Ce declaratii imbecile. Te-ai facut de ras. In rest, multa sanatate la toata lumea.
  • +6 (8 voturi)    
    vai vai (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:14)

    adrian [anonim]

    „Eu trebuia sa mor... despre asta e vorba” - Dar am avut ghinion (noi) și n-ai murit. Cu un dobitoc mai puțin pe lumea asta ar fi crescut un pic coeficientul mediu de inteligență, dar și de moralitate, al României.
  • -3 (7 voturi)    
    ma intreb (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:18)

    kin3zu78 [utilizator]

    ca nu am vazut la tv atunci, unde a intors el era linie continua sau intrerupta ? Daca era intrerupta si a inceput manevra de intoarcere ( dar a si dat prioritate celor din dreapta ) iar tramvaiul era la distanta mare de el cam ARE dreptate lucescu , e ca si cum il prinde pe pieton culoarea rosie pe zebra dar eu dau peste el ca mie imi arata verde si lui rosu. Ma gandesc ca exista si aceasta posibilitate deoarece eu am patito la mosilor cu popa petre am intors catre inter cu mihai eminescu si tramvaiul abia plecase de la intersectia mosilor cu eminescu , eu m-am bagat sa intorc din dreapta coloana de masini , si pana sa prind loc liber sa ma bag tramvaiul a venit si de nu ma claxonat intr-una ca disperatu desi ma vazuse ca eram acolo de cel putin 2-3 minute ca sa intorc. Mai sunt si vatmani de acest gen.
    • +1 (3 voturi)    
      Chiar daca .... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:37)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

      .... tu te "sui" pe linia de tramvai ca sa fluidizezi circulatia (sa poata sa treaca cei din spatele tau care vor sa mearga inainte), in momentul in care te prinde din urma si te loveste tramvaiul, dpdv legal nu mai ai ce sa comentezi: esti vinovat.

      In instanta nu functioneaza treaba cu "sofereste asa se face, onorata instanta...."

      Inteleg ca toti facem asa, pentru ca este inghesuiala mare, dar daca ai ghinionul sa se nimereasca vreun tramvai pe acolo, ai doua variante:

      1) Opreste tramvaiul si atunci vatmanul este baiat bun si trebuie sa-i fi recunoscator.

      2) Te loveste si atunci nu i se poate reprosa de fapt nimic dpdv legal, poate doar moral, dar vina morala nu se pedepseste! In acest caz vatmanul este doar corect (chiar daca poate imoral).


      Pe de alta parte, daca vatmanii ar lovi toti berbecii si toti marlanii intalniti .... sa vezi ce bine ar circula sectiunea "tramvaie" de la RATB!

      Dar sa retinem: NU O FAC!
      • -1 (1 vot)    
        o sa mai (Duminică, 29 ianuarie 2012, 0:09)

        kin3zu78 [utilizator] i-a raspuns lui MLZ

        aprofundez aceasta idee, dar atata timp cat este permis virajul la stanga si atunci cand te-ai inscris pe linia tramvaiului era liber consider ca este absolut obligat sa opreasca si sa te lase sa eliberezi dupa aceea linia , nu sa dea peste tine. Subliniez unde este permis virajul la stanga. Altfel ar fi un non-sens si nu cred ca ar fi asa ceva in lege.
        • 0 (0 voturi)    
          Singura exceptie .... (Duminică, 29 ianuarie 2012, 20:18)

          MLZ [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

          .... ar fi cand esti pe linia de tramvai traversand corect o intersectie (te deplasezi perpendicular pe axul liniei tramvaiului respectiv) si schimbarea culorii semaforului te-a "prins" in intersectie si esti oprit pe linie in mod involuntar.

          Tramvaiul pleaca pe verde, dar In acest caz vatmanul (de fapt toti conducatorii) trebuie sa permita celor din intersectie sa elibereze intersectia.

          Cam asta ar fi singura exceptie (nu punem cazul in care tramvaiul vireaza la stanga si nu are prioritate, ca acolo e clara treaba).
    • 0 (0 voturi)    
      Prioritate dreapta (Luni, 30 ianuarie 2012, 14:36)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

      Inca ceva: prioritatea "de dreapta" se acorda doar in intersectii.

      Faptul ca atunci cand intorci cei de pe sensul opus "iti vin din dreapta" nu presupune ca le acorzi prioritate "de dreapta"! Cand intorci, legea spune ca trebuie sa acorzi prioritate vehiculelor care circula in acel moment din sens opus.

      Nu-i tot aia cu prioritatea de dreapta, desi se sanctioneaza la fel. Tehnic este altceva.
  • +3 (3 voturi)    
    Obligatoriu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:21)

    Nae [anonim]

    Dacă nu greşesc intersecţia (Iuliu Maniu + Vasile Milea), unde după ştiinţa mea a avut loc accidentul, este un mare semn de obligatoriu înainte şi la dreapta, pe ambele sensuri de pe Vasile Milea (Grozăveşti - AFI).
    Cu alte cuvinte, nu avea cum să îl lovească tramvaiul ilegal, decât dacă el circula pe Iuliu Maniu (Cotroceni - Lujerului) sau de pe Iuliu Maniu spre Vasile Milea.
    Dar din câte înţeleg el făcea stânga în intersecţie ca o grămadă de alţi şmecheri la volan în acea intersecţie... De pe Vasile Milea pe Iuliu Maniu. Că altfel nu avea sens să dea prioritate de dreapta...
    Complicate.
    • 0 (0 voturi)    
      loc accident (Duminică, 29 ianuarie 2012, 1:47)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Nae

      Accidentul a avut loc un pic mai departe de intersectie. In imaginile de la accident se vedea in fundal universitatea ecologica, si coborarile de pe pasajul basarab, deci era mai aproape de intersectia cu splaiul indepndentei decat de intersectia cu iuliu maniu.
  • +3 (5 voturi)    
    Megalomania.......umple Romania. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:25)

    remember [anonim]

    Si nici "accidentatul" asta nu face exceptie.
    "El nu face greseli...nu incalca reguli...etc"

    "Trebuia sa mor"? Pentru mine e oricum mort. Ca OM....De demult....

    Numai EGO-ul lui mai scapa vorbe cu aere de superioritate , inclusiv cand e vorba de fotbal....Si se vede (la RAZVAN )de la o posta ca aschia nu sare departe de copac...
    Lucescu?! -Bleah..!
  • +5 (5 voturi)    
    pacat de lucescu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:28)

    alex@2 [anonim]

    PAcat de lucrescu...e 0 barat k om...nici in al 12-lea ceas nu recunoaste k a gresit,asa fac de obicei oamenii carora li s-a urcat la cap, prea multi bani prea multa faima...e greu sa recunosti k mai si gresesti.....si in al 2-lea rand acolo pe bulevard e linie continua dubla...sa puna mana pe carte sa invete regulile de circulatie....astfel de oameni cred k daca sunt ei lucescu au voie sa faca ce vor in trafic.....
  • +4 (6 voturi)    
    ca asa-i in tenis (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:28)

    julic [anonim]

    Probabil ca linia continua a vazut-o intrerupta,astfel ca nu a incalcat nici o regula,cele 30 de tone ale tramvaiului trebuiau sa se opreasca instant,iar calatorii adusi toti pe burta,doar trecea Il Luce.
    La un moment dat toate "VIP-urile"din Romanica isi dau arama pe fata si scot coltii ce iau tinut la ascutit.Pacat
  • +9 (9 voturi)    
    Singurul care a pierdut e el (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:29)

    nano2k [utilizator]

    Singurul care a pierdut e Mircea Lucescu, intr-adevar, insa si-a pierdut simtul realitatii si al ridicolului.
  • +5 (5 voturi)    
    Securistii (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:41)

    noki [anonim]

    Nu e de mirare ce spune Lucescu.
    Nici un securist nu e vinovat niciodata.
    Iar cine a intrat la Secu, nu mai iese niciodata.
    La banii lui, l-ar face pe om sa isi piarda serviciul, numai sa zica ca dreptatea e de partea lui.
    De altfel, Poltitia nici nu a avut curajul sa sanctioneze pe nimeni: vatmanul nu e vinovat, iar Lucescu are relatii la Dinamo, sus de tot.
  • +7 (7 voturi)    
    tramvaiul putea sa-l ocoleasca.... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:42)

    dadan [utilizator]

    Domnu Lucescu eu va sfatuiesc sa va cumparati tramvai, ca e mai mare si mai solid ....la banii dumneavoastra.... si sa le aratati astora din trafic cum se face legea circulatiei - cel mai mare are prioritate.... ai crezut ca tu cu SUV-ul ai prioritate peste tot? aiurea , nici n-ai vazut cum venea spre tine monstrul blindat .... Vatmanul putea clar sa evite accidentul si sa va ocoleasca dar fiinca nu a vazut ca la volan este insusi Il Luce v-a tratat ca pe un cocalar oarecare bogat, arogant si de neam prost, si a decis sa ramana pe sine pentru siguranta pasagerilor....
  • +5 (5 voturi)    
    Nene lucescule... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:47)

    done [anonim]

    ... cum dai tu cu stangu'n dreptu'!... Nu ti s-a intamplat asta ca antrenor, dar ai reusit ca om... Pacat!...
  • +5 (5 voturi)    
    The Others (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:56)

    DrJivago [anonim]

    Eu cred ca o persoana ca Mircea Lucescu, pentru care arbitrul tot timpul a fost motivul pentru care a pierdut un joc, va crede ca in mod inevitabil vatmanul a fost de vina pentru acest accident ...
  • +3 (3 voturi)    
    culmea tupeului (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:28)

    LON [anonim]

    tupeu+paranoia=familia Lucescu
  • -5 (5 voturi)    
    Vatmanul (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:28)

    ZONA [anonim]

    Nu cunosc personal nici un vatman. Am fost implicat la un moment dat intr-un accident cu un tramvai, in totalitate din vina mea. Femeia care conducea utilajul era foarte mahnita ca nu a reusit sa ma evite iar pasagerii mi-au spus, in afara de injuraturi, ca vatmanita a facut tot ce a putut sa opreasca la timp. Asta acum vreo 10 ani.
    Acum 2 ani, pe soseaua Giurgiului au avut loc 3 accidente cu tramvaie exact in aceiasi zona. Unul singur soldat cu raniti dar toate cu dauna totala a masinilor. De fiecare data vatmanul pur si simplu nu a incetinit. Asta intr-o zona linie dreapta cu vizibilitate cel putin 300m, fara intrersectie si cu masinile asteptand pe linia de tramvai, neregulamentar, sa fie lasati sa intoarca de colegii de trafic de pe sensul opus. De fiecare data pasagerii s-au sesizat si i-au reprosat vatmanului ca a provocat accidentul intentionat. Intr-una din dati vatmanul era sa fie linsat de rudele celor raniti.
    Ca sofer sunt de multe ori in situatia de a sta in calea tramvaiului. In Bucuresti nu este posibil ca de fiecare data sa astepti langa linie fara a incurca total circulatia. De multe ori tamvaiele astea se apropie agresiv de masini iar soferii stiu ca pe vatmani nici capul nici buzunarul nu-i doare in caz de accident. Au mai fost articole pe tema incidentului cu Dl Lucescu si din cate am vazut lumea tinde sa ii tina partea vatmanului. Probabil ca aceia care arunca cu pietre nu sunt soferi si nu au vazut niciodata un mostru de zeci de tone care se opresete la 10 cm de capul tau, daca se opreste.
    Una e sa platesti pentru gresala ta, inevitabila de catre ceilalti participanti la trafic, tramvaie sau nu tramvaie, si alta e sa platesti pentru aceiasi gresala pentru ca un imbecil nu este in dispozitia necesara sa te evite.
  • -2 (2 voturi)    
    unu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:35)

    unu [anonim]

    stie cineva sa-mi spuna de ce la trecerile la nivel cu calea ferata, prevazute cu indicatoare luminoase si acustice, cu crucea sf andrei, s-au montat si stop-uri?!
    • +1 (1 vot)    
      Simplu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:46)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Citeste legislatia rutiera si vei afla motivul.

      Ca sa te scutesc de prea multe cautari, mergi la articolele cu ordinea de respectarea a indicatoarelor si semnalelor.
      • -1 (1 vot)    
        unu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:30)

        unu [anonim] i-a raspuns lui bobo21

        te rog frumos, explica-mi si mie ca eu tot nu pricep. care e ordinea in acest caz?
        • +1 (1 vot)    
          Citeste in codul rutier (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:26)

          je [anonim] i-a raspuns lui unu

          Ce vrei sa te invatam noi regulile de circulatie?
    • 0 (0 voturi)    
      Semnul "Oprire" (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:54)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui unu

      Sunt redundante, evident, dar sunt puse acolo probabil ca sa-i mai fereasca pe berbeci de accidente.

      Logica ar fi asta: Habar n-au ce trebuie sa faca la "crucea Sf. Andrei", dar cu indicatorul "Oprire" (pe care scrie STOP) s-au mai intalnit si poate oprsc pana la urma.

      Deci una peste alta instalarea este doar redundanta si jigneste inteligenta unui conducator auto care stie pe ce lume este. Majoritatea insa nu stiu.

      Acum am eu o intrebare pentru tine, tot din ciclul asta: "De ce un indicator pe care scrie mare STOP si a carui semnificatie este intr-o legatura cu cuvantul <stop> se numeste .... Oprire!?!?!" :o))
      • -2 (2 voturi)    
        unu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:56)

        unu [anonim] i-a raspuns lui MLZ

        probabil ca sa fie in legatura cu indicatorul "Oprirea interzisa", sau au economisit un cuvant sa nu le dea Out of memory.
        eu as vrea sa-l intalnesc pe individul care a inventat expresia "foc de arma in plan vertical" si l-as pune sa traga un foc in plan orizontal, sa vad daca poate.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu prea imi dau seama ... (Duminică, 29 ianuarie 2012, 20:25)

          MLZ [anonim] i-a raspuns lui unu

          .... de problema cu focul de arma.

          Nu ma pricep la arme, dar mie "foc de arma" imi face impresia ca refera la flama care ieste pe teava pustii. Si atunci poate fi si in plan orizontal si in plan vertical, in functie de cum tii arma. Flama poate fi orizontala ca directie a "cresterii" ei.

          Deci mi se pare ok expresia. Tie ce nu-ti suna bine, ca nu-mi dau seama?

          Ar fi trebuit ca in loc de "foc de arma" sa zica "expulzare proiectil" sau ceva sinonim, in genul asta?
          • 0 (0 voturi)    
            unu (Luni, 30 ianuarie 2012, 13:45)

            unu [anonim] i-a raspuns lui MLZ

            daca te referi la traiectoria proiectilului, aceasta se va situa intotdeauna intr-un plan vertical, indiferent de directia pustii, din cauza gravitatiei.
            mai departe, daca tin pusca perfect orizontal si trag, pot demonstra in orice instanta ca am tras in plan vertical pentru ca orice dreapta orizontala se afla la intersectia dintre un plan orizontal cu unul vertical.
            corect era "foc de arma in directie verticala" si nu in plan vertical.
            directia e o dreapta (nu lasa loc de interpretare) planul vertical este format dintr-o infinitate de drepte care ar putea fi si orizontale.
            • 0 (0 voturi)    
              Re: unu (Luni, 30 ianuarie 2012, 14:45)

              MLZ [anonim] i-a raspuns lui unu

              1) Da, de acord cu planul vertical in care se va gasi traectoria glontului, indiferent de directia si sensul de tragere.

              2) Daca as fi judecator nu ti-as accepta interpretarea semantica a trasului IN plan vertical in sensul ca "ai impusca planul vertical dintr-o directie perpendiculara pe el" (cum ai trage intr-o panza intinsa) sau ca "ai tras de-a lungul unei axe ce este in planul vertical respectiv, deci IN planul respectiv (in interiorul lui)".
              Nu este folosirea normala a limbii romane asta, chiar daca ai dreptate ca o interpretare semantica mai stricta din punct de vedere logic iti da dreptate. Dar semantica limbajului natural nu poate fi modelata prin semantica niciunui limbaj logic, din pacate pentru Stiinta si din fericire pentru Umor :o)

              3) Da, in concluzie tehnic ai dreptate. Ar trebui schimbata expresia, ca sa reflecte intr-un grad mai mare cunostintele noastre despre realitate.

              Deci - da! :o)

              Salut!
  • +1 (3 voturi)    
    nesimtire (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:41)

    cristi_tm [anonim]

    toata stima pentru antrenorul Lucescu. a facut treaba excelenta peste tot pe unde a fost si a aratat ca este un bun roman. dar cred ca acum confunda grav lucrurile. in momentul in care esti sofer trebuie sa respecti regulile de circulatie. n-ai voie sa calci dubla linie continua si sa tai fata unui tranvai in mers. domnule Lucescu, un om deosebit trebuie sa si accepte cand pierde sau nu are dreptate...
  • +2 (4 voturi)    
    Asta mai are carnet? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:02)

    Munch [utilizator]

    Nu am auzit sa se deschida un dosar pe numele lui, stie cineva ceva? Carnet suspendat sau macar ceva punct de penalizare? Cred ca nici amenda nu a luat. Ce inseamna sa ai bani intr-un stat din lumea a treia!
  • +2 (2 voturi)    
    invatatura (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:06)

    traiang [utilizator]

    Eu personal inainte de a ma pronunta pentru unul sau altul as vrea sa invat ceva din accident si cred ca fiecare dintre noi pentru ca nu este o fericire la orice eveniment rutier Asa ca cel mai bine ar fi o schema a locului cu toate semnele de circulatie si distantele intre vehicule caci si preventia este valabila
  • +1 (3 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:27)

    runa [anonim]

    incredibil cata nesimtire! cineva zicea ca este bun ca antrenor. cum poate fi cineva bun antrenor cand el ca persoana nu are nici o valoare morala si nici respect pentru cineva!si nu in ultimul rand ce respect mai poate impune cineva ca el in fata celor pe care ii antreneaza si in general in sport care se bazeaza pe corectitudine si respectarea regulilor???
  • +3 (5 voturi)    
    ATENTIE (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:41)

    Kolaps [utilizator]

    Baieti si fete nu sesizati o chestie...M.L. nu minte deloc...el chiar crede cu toata fiinta lui ca spune adevarul! Diferenta e ca astfel de persoane se considera mult deasupra legii,considera ca totul li se cuvine si ca tot ce spun si fac e adevarat!!! Asta-i halul de tupeu si nesimtire la care s-a ajuns in Romania datorita neaplicarii legii!In clipa in care legea va fi aceeasi pentru toti ,va disparea si comportamentul acestor indivizi...M.L.(un antrenor extraordinar) e un om mai de nimic decat Huidu...
    • +2 (2 voturi)    
      mda... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:13)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Kolaps

      afectiunea asta se numeste schizofrenie si e tratata in clinici de specialitate. tu i-ai da carnet de conducere unui care se crede napoleon sau isus cristos?
  • +2 (4 voturi)    
    hehe (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:50)

    adi [anonim]

    Ce-am inteles eu de la nea Mircica : "pai normal ca e vinovat vatmanul!, stationat si ... pe linii!". Cum adica, nu putea sa sara oleaca mai la stanga sa ma bag eu, ia uite!??
  • +5 (7 voturi)    
    un cocalar (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:53)

    strutzu [anonim]

    Acest individ a demonstrat de nenumarate ori ca se comporta ca mai toti smenarii acestei tari.Vad ca e si marinimos!Cand nu-l fura arbitrii il urmareste tramvaiul,ca deh,asa personulitate mai rar intilnesti.Grand boier, grand caracter, de"ti",vorba altui derbedeu in viata.
  • +3 (5 voturi)    
    =)) (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:03)

    ady [anonim]

    asa e :)) rusine vatman nenorocit ce esti ... dc nu i-ai acordat prioritatea de dreapta stamabilului Il Luce ?
  • +1 (3 voturi)    
    lucescu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:27)

    cristi [anonim]

    Daca ai lovit tramvaiul care STATIONA, cum de n-a incetinit tramvaiul?!! Un singur cuvant se potriveste: PARANOIC!
  • +3 (3 voturi)    
    cand ma intreaba cineva din vest (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:28)

    John M. [anonim]

    cum sunt romanii, raspund," Nu poti niciodata sa castigi impotriva lor. Ei au intotdeauna dreptate."
  • 0 (2 voturi)    
    Stiti cum e (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:58)

    gigi [anonim]

    ,,Minoritatea tot minoritate". Hotnews, mi-ati cenzurat commentul cu zicala in forma ei originala. V-as ruga sa-mi publicati commentul in varianta revizuita si adaugita. Multumesc
  • +2 (4 voturi)    
    ma (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:15)

    saabo [anonim]

    il Luie/ iti decupezi toata viata..si ce vezi?
    un securist ....vai de el!!
    Taci si ia-l pe Razvan si pune-l pe divan!!
    ...
  • +3 (5 voturi)    
    OPRIREA pe linia de TRAMVAI, eee ??? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:25)

    Popa E. [anonim]

    Problema se pune asa: -Ai dreptul sa opresti pe linia de tramvai ?
    - Daca nu, problema este clara !
  • +4 (6 voturi)    
    Ma altur si eu indignarii generale (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:29)

    je [anonim]

    Si ii transmit lui Il Luce, ca nu-i cu nimic mai presus decat cocalarii!
  • +2 (4 voturi)    
    de vina e Puiu Iordanescu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:03)

    ribelalu [anonim]

    pentru ca el e distribuitor KIA. Ce mai masina...sa nu protejeze ea pe "IL LUCE" cand o loveste tancul...
  • +6 (8 voturi)    
    Jos palaria pentru vatman !!! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:05)

    A.P. [anonim]

    Vatmanul se dovedeste un om cu mult bun simt...este cu zece clase peste antrenor...
  • +3 (5 voturi)    
    mircea lucescu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:07)

    gica [anonim]

    Ar trebui sa ii fie rusine , inseamna ca nu stie legea circulatiei pe drumurile publice sa umble cu atemergatori in fata ca asa a luat permisul este de al meu din HD. dar la noi moti cinstea are mare pret, dar decand a plecat de aici si-a cam uita obiceiurile si cresterea care iau dato parinti sa ii fie rusine.
  • +3 (3 voturi)    
    Neam de traista (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:27)

    Bula Romanul [anonim]

    Si batranu' si fii-su.
    Ala de era mare antrenor de nationala si nu mai puteam scapa de el.
    Aschia nu sare departe de trunchi, sau invers, copacul din care a sarit aschia e la fel.
    Obraz gros, infumurare, meltenism.
  • +2 (2 voturi)    
    a luat carnetul la Pitesti ? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:41)

    danarad [anonim]

    daca se crede nevinovat. pt. situatie identica un cunoscut a avut permisul suspendat pe 90 de zile, iar la asta nu am auzit sa-i suspende, pe linga asta, paranoicul este si cu operatie la inima.
    parca vad iarasi articole dedicate in gsp, despre ,,marele'' caracter...format la dinamo.
  • +4 (6 voturi)    
    Atitudine de dobitoc (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:15)

    Misa [anonim]

    Ca ai fost si o lichea comunista te stiam, dar acu fiindca ai bani esti vad ca esti mai presus de orice. Esti un rachet, nimic altceva, un golan care a stiut sa dea cu piciorul in minge.
    As fi incantat sa se rezolve real dosarul in care fiu-so a ucis o femeie nevinovata. Adio golanule nu vreau sa mai aud de tine.
  • +2 (6 voturi)    
    Mare nemernic... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:19)

    TED [anonim]

    M.Lucescu a fost si este mare antrenor si a fost si mare jucator.Dar ca si caracter este si a fost imposibil si atunci si din pacate si acum.
    Acum stau si ma gandesc:a iesit tramvaiul de pe sine si a dat peste el sau el cu SUV-ul a intrat in tranvai.Sa fie atat de bolnav incat nu mai vede realitatea sau crede ca trebuia oprita circulatia sa treaca el "marele om".
    Doamne....nu pot spune decat:MARE NEMERNIC!
    ....si daca taceai....RUSINE!
  • +4 (6 voturi)    
    jegodie (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:28)

    andy [anonim]

    Mirciulica asta chiar intrece orice limita a bunului simt. Mingicarul se crede buricul pamantului. Eu cred ca toci cei care circulau la acea ora pe strada aia sunt vinovati. Nu aveau ce cauta pe acolo cand trece diplomatul si mai mult de atat sa fie identificati si amendati toti pasagerii din tranvai. Sclerozatul asta mai are permis auto? Asa ne trebuie daca suntem prosti, sa ne calce pe toti .... ca suntem oricum vinovati in totalitate....... Esti un ordinar imputit lucescule
  • +1 (5 voturi)    
    Il Luce a venit cu maniere din Ucraina, (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 19:08)

    revelare [utilizator]

    acolo daca cineva merge in gipan, restul ii dau prirotate din oficiu...
  • +4 (6 voturi)    
    pt examen (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 19:30)

    Gigel [anonim]

    Recomand sa luam in serios declaratiile cetateanului Lucescu si sa solicitam ca la proba teoretica pentru permisul auto categoria B, la intrebarile cu intersectia desenata in care intra simultan un autoturism si un tramvai, grila sa fie modificata cu o varianta suplimentara de raspuns:

    e) depinde, daca in autovehicul se afla Lucescu
  • +3 (3 voturi)    
    Il Muce si sofatul .... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 19:57)

    K Terinca [anonim]

    Sa ramana in Ucraina.
  • +3 (3 voturi)    
    saracul (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 20:27)

    mihai [anonim]

    Bai fratilor,chiar toti il dojeniti pe DL. LUCESCU., saracul?
    Chiar nici un pic de mila, sau ingaduinta, sau ...., sau nu va e frica ca da in judecata vadmanul.
    Pe vreme odiosului te speriau cu secu. acum parvenitii sau ilustrii te pun cu botul pe labe amenintadu-te cu justitia. La noi justitia in loc sa faca dreptate a ajuns pe post de sperietoare.
  • +4 (4 voturi)    
    bai da tie chiar nu ti-e rusine!!? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:00)

    rusinica,rusinica [anonim]

    in ce hala au adus tara asta nenorocitii astia, daca hotul striga ca a fost furat....
    ca neamu lucescu este familie de criminali pe sosele nu ma mira (vezi musamalizarea crimei facute de fiu-su...), dar ca tasu incearca sa scape nevinovat este o mare rusine... oi fi tu mare antrenor, dar ca om esti un mare jeg......
    rusine sa-ti die
  • +3 (3 voturi)    
    lol (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:27)

    Archon [anonim]

    Un nesimtit sinistru, Lucescu asta.
  • +3 (3 voturi)    
    No ' asta-i boland! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:55)

    NostraD [anonim]

    NU STIE SA PIARDA (NICI) IN AFARA TERENULUI DE FOTBAL.!
  • 0 (0 voturi)    
    lucescu (Duminică, 29 ianuarie 2012, 5:52)

    nicu [anonim]

    un nesimtit care probabil asa a facut intotdeauna autoritatile ii stau la picioare.DECE NU SE VORBESTE NIMIC DE ACCIDENTUL provoct de V E R E S T O Y A T I L L A in jud Cluj ?
  • 0 (0 voturi)    
    fara glas... (Duminică, 29 ianuarie 2012, 7:46)

    Cineva [anonim]

    Ma intreb pana cand o sa rabde romanii atatea mojicii?
    Traiesc in Montreal, si aici autobuzele au prioritate la plecarea din statie. DAR STITI CE PRIORITATE? Nu ii intereseaza daca vii din spate si ai viteza, ca intri pe contrasens...., trebuie sa te asiguri si sa ii cedezi trecerea! Daca aveau astia aici tramvaie vedeai cate un Lucescu expediat la spital la fiecare juma de ora!
    Nenea vatmanu', simpatizez cu dumneata! Sa fii sanatos si sa ii inveti ca liniile de tramvai sunt DE TRAMVAI si nu de jbeckeri da Bucale!
  • 0 (0 voturi)    
    Mircea Lucescu a dat in paranoia (Duminică, 29 ianuarie 2012, 8:37)

    CS [anonim]

    Dl. Mircica Lucescu a dat in paranoia pentru ca tot repeta cu obstinație ca a lovit un tramvai care stationa.
    Se crede infailibil in ceea ce spune pentru ca el se crede in Ucraina sub poalele lui Rinat Ahmetov.
    Aici esti in Romania bai paranoicule.
    Singura solutie e sa-l blestemam sa piarda Sahtiorul de acum incolo ca sa i se mai reduca din tupeu. Huooo paranoicule!
  • 0 (0 voturi)    
    Ma intreb daca.... (Duminică, 29 ianuarie 2012, 9:43)

    Ronin [utilizator]

    ....omu` asta stie sa citeasca? Legea e destul de clara, dupa parerea mea.
  • +1 (1 vot)    
    Lucescu era vatman (Duminică, 29 ianuarie 2012, 10:22)

    raz [anonim]

    of of, tramvaiul trebuia sa-l ocoleasca prin dreapta nu stanga...un criminal vatmanul asta :) cred ca Lucescu crede ca el era vatmanul....
  • +1 (1 vot)    
    comparatie (Duminică, 29 ianuarie 2012, 11:11)

    dorel [anonim]

    Rusine. Greseste si tot el cu gura mare. Precis nu a mai mers cu tramvaiul de vre-o 30 de ani. Macar Huidu a avut decenta sa nu faca spectacol penibil cum face ML.
  • +1 (1 vot)    
    Rusine! (Duminică, 29 ianuarie 2012, 13:18)

    Vera [anonim]

    Sa va fie rusine pentru aceste comentarii, domnule Lucescu! Ar fi trebuit sa va cereti scuze, nu sa acuzati!
  • +1 (1 vot)    
    RUSINE (Duminică, 29 ianuarie 2012, 14:13)

    unu [anonim]

    "vina vatmanului in totalitate"! ruptura de logica... cum sa fie el de vina cant tramvaiul merge pe sine si tu ai intrat in fata lui din lateral???? cum sa te fi evitat? mi-am schimbat impresia despre tine. ma bucuram de succesele tale ca antrenor. acum faptul ca stiu ce fel de OM esti, succesele si esecurile tale ma vor lasa rece. pur si simplu nu ma mai intereseaza subiectul lucescu sr. nu spun ca te critic sau ca te judec. sa te judece Cel ce judeca. eu doar te ignor pana iti revii!
  • 0 (0 voturi)    
    Politia Romana... (Duminică, 29 ianuarie 2012, 15:49)

    Ion_Anapoda [utilizator]

    ... si-ar dovedi in sfirsit utilitatea daca ar anunta in ce faza se afla ancheta si ce sanctiuni risCA COnducatorul Lucescu.
  • 0 (0 voturi)    
    singura explicatie, (Duminică, 29 ianuarie 2012, 16:55)

    kkciosuldelahamangia [anonim]

    ca isi sustine cu tarie nevinovatia, este ca nu cunoaste codul rutier.
  • 0 (0 voturi)    
    Linia de tranvai (Duminică, 29 ianuarie 2012, 17:56)

    Vert [anonim]

    Cu doi ani in urma, in plina zi stateam la o caoda, la fel ca si alti participanti la trafic deasemeni sa trec de intersectia de la Razoare, aproximativ in acelasi loc ca si in accidentul cu Lucescu. la un momnetdat din coloana iese un smcher cu "jeep" si se sare in fata unui tranvai cu gandul sa-i taie fata tranvaiului si sa iese primu la intersectie. Ghinionul lui ca altu de mai infata sare si el si pune frana, asta pune si el, vatmanu trezit cu doua masini in fata pune frana brusc si nu-l mai evita si il loeste pe jeepan. Nu foarte rau dar i-a indoit spatele. Va dati seama cum s-a dat ala cu jeepul la vatman, norocu lui a fost ca au sarit calatorii. Ideea e ca accidente ca acestea au fost mereu pe tronsonul respectiv pentru ca linia de tranvai permite acestu lucru. politaii nu "vad" asemeni flagranturi insa stau si te pandesc daca nu cumva treci pe galben.

    Probabil vatmanu ne ffind persoana publica nu il actiona in judecata pe marele Lucescu, pentru afirmatiile lui, ar fi trebuit ars cu cateva sute de mii de euro ca sa se invete minte sa deschida gura inaite de a gandi, dealtfel nu inteleg de ce "organele" statului nu ilactioneaza ele, probbil statu s-ar imbogatii de pe urma al de Lucescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Luciferu (Duminică, 29 ianuarie 2012, 19:55)

    vatmanu' raufacator [anonim]

    Daca o sa mai conduca Luce prin Bucale,propun sa se opreasca toate tramvaiele in ziua respectiva ,astfel incat sa nu mai poata fi lovit de vreun tramvai oprit in statie. Doar nu vrem ca sa-i vina mintea la cap si sa conduca civilizat,nu?Luce e un nesimtit care macar in al doispe-lea ceas putea sa-si recunoasca greseala.Cine greseste ,plateste.
  • 0 (0 voturi)    
    Nene Lucescule! (Luni, 30 ianuarie 2012, 11:22)

    sofer [anonim]

    Exista o vorba veche romaneasca plina de esenta si intelepciune. Ea suna cam asa: "Mai bine taci si lasi impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa inlaturi orice dubiu!"


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version