Pele: "Messi mai are mult pana sa ma depaseasca. Cand va castiga si cu Argentina, nu doar cu Barcelona, atunci sa vorbeasca"

de A.I.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 12:26 Sport | Fotbal

Messi - "Balonul de Aur" si in 2011
Foto: fifa.com
Laudat de aproape toata lumea, Lionel Messi este adus cu picioarele pe pamant de catre Pele, fostul mare international brazilian fiind de parere ca vedeta Barcelonei mai are mult pana sa-i depaseasca performantele. "Cand va inscrie 1283 de goluri si va castiga trei Cupe Mondiale, atunci Messi va avea dreptul sa vorbeasca", a precizat Pele.

"Din punct de vedere tehnic, suntem practic la acelasi nivel, amandoi am primit un dar din partea lui Dumnezeu. Recordurile sunt facute pentru a fi incalcate, dar pentru el va fi greu sa ma depaseasca. Cand Messi va inscrie 1283 de goluri si va castiga trei Cupe Mondiale, atunci sa vorbeasca. Lumea ma tot intreaba cand se va mai naste un al doilea Pele, iar raspunsul meu este: niciodata. Parintii mei au inchis <fabrica>", a declarat Pele pentru "Le Monde".

"Pe vremea mea, nimeni nu stia cu ce picior voi lovi mingea, dadeam bine si cu capul. Messi trebuie sa castige si cu Argentina, nu doar cu Barcelona. Lionel este un jucator special, imi place mult, dar mai are de tras pana sa ma depaseasca", a completat Pele.

In varsta de 24 de ani, Lionel Messi a cucerit deja de trei ori consecutiv Balonul de Aur, performanta cu care l-a egalat pe Michel Platini. Argentinianul este unul dintre cei mai buni jucatori ai Barcelonei, dar evolutiile sale de la nationala Argentinei sunt modeste.


Citeste mai multe despre   



















4209 vizualizari

  • -5 (19 voturi)    
    corect (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 12:29)

    srpc [utilizator]

    conteaza enorm rezultatele concrete, nu doar impresia artistica.
    • 0 (0 voturi)    
      Cîți oare comentează în cunoștință de cauză oare? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 1:19)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      1. L-a văzut pe Pele jucînd vreunul din fanii lui Messi care își dau cu părerea pe aici?

      2. În articol Pele era întrebat ce părere are despre Messi, așa că ăia care-l cataloghează pe Pele ca find fudul sînt cam penbili...

      3. Barcelona joacă la fel de bine și fără Messi, spre deosebire de Messi care nu joacă fără Barcelona...

      4. Nu în ultimul rînd, ăia care-l consideră pe Messi „băiat modest” să nu uite că, din cauza lui Messi (care l-a „lucrat”), David Villa a stat pe banca de rezerve (bine, acum s-a accidentat și stă pe bune).
  • +10 (20 voturi)    
    Mai bine tacea (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 12:33)

    Nyhasa [anonim]

    Daca ar fi jucat acum nu ar fi dat tu in toata cariera 150 goluri, dar 1283. Nici macar d.p.d.v al Cupelor Mondiale nu ar trebui sa vorbeasca, nu se poate compara situatia de atunci cu cea de acum, mai conteaza sa ai si o intreaga echipa, Pele nu a castigat de unul singur - mai erau cel putin 4-5 jucatori la fel de buni sau mai buni dar care nu au iesit in fata asa mult.
    • -2 (4 voturi)    
      ee (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 15:13)

      saabo [anonim] i-a raspuns lui Nyhasa

      da tu de uind stii mai!?/
      Pai daca juca acum era tanar acums e anntrena acum..si era altfel!!
  • +11 (21 voturi)    
    Cam bagator de seama Pele (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 12:50)

    Roger [anonim]

    Eu nu tin minte ca Messi "sa vorbeasca" vreodata despre cat de bun e el. Nu ii sta in caracter. In schimb, vad ca Pele are o impresie foarte buna despre el insusi, el netinand cont ca vremurile s-au schimbat si ca poate nu ar mai fi dat acelasi randament cu rigoarea tactica din zilele noastre. Iar in ceea ce priveste Cupa Mondiala, ma intreb cum ar fi reusit Pele sa bata Spania sau chiar Germania in zilele noastre. Argentina poate are jucatori talentati, dar duce lipsa de selectioneri care sa-i puna in valoare.
    • +14 (18 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 13:34)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Roger

      Messi nu a declarat niciodata ca e cel mai bun jucator ever...baiatul e modest si la locul lui, da na... bagarea in seama...
  • +11 (17 voturi)    
    Rusine!! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 13:13)

    piele [anonim]

    Lauda de sine nu miroase a bine...spune un proverb romanesc. Saracul Pele nu a auzit de proverbul asta. Toata stima pentru Messi, e un baiat la locul lui in schimb despre Pele am avut o parere buna pina astazi. RUSINICA.
  • +18 (24 voturi)    
    compara (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 13:13)

    amuzant pele [anonim]

    Pele nu a jucat in Europa ci doar in Brazilia. Pe vremea aia se dadeau minim 5 goluri pe meci si se alerga cate 6 km in slow-motion. Sa nu mai zic ca erau cate 2 fundasi statici.
    Daca s-ar teleporta Messi inapoi in timp ar fi un fel de Chuck Norris al fotbalului, Valabil pentru majoritatea jucatorilor buni din ziua de azi.
    • +2 (4 voturi)    
      De acord, ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 14:17)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui amuzant pele

      ... da' tre' sa tii cont ca nici metodele de antrenament nici regimul nutritional la vremea aia nu erau data de atent gandite si atat de evoluate ca azi. Foarte posibil si Pele daca se teleporta de-atunci in ziua de azi, si beneficia de aceleasi antrenamente ca Messi era mai bun decat a fost la vremea lui.

      Fapt este insa ca Pele a emis un comentariu nelalocul lui, si asta nu face deca sa-i strice imaginea.
    • 0 (0 voturi)    
      comparam mere cu pere ! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:32)

      yvan [anonim] i-a raspuns lui amuzant pele

      nici acum nu poti zice ,cert,ii mai bun messi,c.ronaldo,xavi,etc.
      la jucatori din alta epoca,nici atat !
      mai conteaza si unde joci ! pai si io am dat 1385 de goluri in curtea scolii si prin cartier !
      l-am vazut si pe pele . nu cred ca era mai bun,azi,in europa,decat ronaldo-brazilianul ! si el,un jucator foarte mare da nu a zis nimeni ca e cel mai mare din toate timpurile...
      si iar nu poti pune un criteriu ca nu poti fi cel mai mare daca n-ai fost campion mondial...
      sau de ce n-ar fi un fundas sau portar,care n-au dat niciun gol ?
      • 0 (0 voturi)    
        Ba io cred ... (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:37)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui yvan

        ... ca Pele ar fi fost mai bun ca Ronaldo, cel putin din ce-am vazut eu c-a jucat Pele.

        Ronaldo mie mi se pare un jucator foarte bine pregatit, ditamai calu', cu o tehnica foarte bine invatata, da' nu un talent nativ, care si sa-l legi la ochi tot face cu mingea ce vrea el. Pele cam asta era.

        Dar sunt de acord ca comentariul a fost aiurea-n tramvai. Chiar daca a raspuns la o intrebare, putea sa formuleze raspunsul altfel.
  • +2 (8 voturi)    
    Pele, un frustrat (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 13:42)

    Scavenger [utilizator]

    Eu l-as intreba pe Pele cui a dat el peste o mie de goluri.
    Nu cred ca unor echipe ca Real Madrid.
    Messi are rezultate la Barcelona pentru ca este inconjurat de colegi ce il ajuta, lucru ce nu se intampla la nationala Argentinei.
    Eu simt un profund dezgust pentru aceste personaj, fost fotbalist. Nu am auzit o remarca la locul ei venind de la el in ultimii ani. Este posibil ca varsta sa isi spuna cuvantul.
    Imi amintesc acum cativa ani cum l-a acuzat pe Robinho ca se drogheaza. Pai e normal asa ceva? In primul rand nu avea nici o dovada, si apoi, nu cred ca este el WADA, sau vreun alt organism abilitat.
    Am impresia ca el ii vorbeste de bine pe cei care spun ca l-au admirat si viceversa. Cum ar putea el sa il aprecieze pe Messi, numit si urmasul lui Maradona, cand intre el si Maradona exista o rivalitate in privinta titlului de cel mai bun jucator din istoria fotbalului. Care, apropos, consider ca Maradona a fost mult mai bun si mai talentat, dar, asa cum stie toata lumea, a facut alegerile gresite in viata.
    Asadar, ar face bine sa mearga la un medic sa se caute.
    Nu vad de ce presa casca gua la aberatiile unui senil.
    • 0 (0 voturi)    
      Maradona ... (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:59)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Scavenger

      ... nu stiu daca a fost mai priceput cu mingea decat Pele. Ia vezi aici: www.youtube.com/watch?v=8QEmnP48PEc.

      Din ce-mi aduc io aminte, Maradona, desi si el foarte spectaculos si priceput cu mingea, totusi n-avea aceeasi precizie ca Pele, si nici nu era constant jucatorul care putea sa faca un meci - Maradona mai avea si zile proaste, pe cand Pele a jucat toate meciurile constant. Poate ca Maradona era un jucator de viteza mai mare ca Pele, insa. Da' poate gresesc - Pele a jucat la vremea cand io inca nu eram nici in proiect, asa ca nu l-am vazut atat de mult ca pe halosu' de Maradona - iar, Pele, desi era macar doua clase cam peste orice fundasi adversi, nu era halos.
  • +5 (9 voturi)    
    .. (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 13:42)

    motanu_ranjila [utilizator]

    Declaratia lui Pele mi-aminteste de Doroftei, referindu-se la Bute..

    Fostele glorii raman cu complexe de superioritate pe care nu si le pot inabusi fata de performerii zilelor noastre.. in loc sa-si declare admiratia sincera si sa predea stacheta elegant, de la o generatie de sportivi la alta.
  • +2 (4 voturi)    
    Pele (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 13:44)

    guthi [anonim]

    Cele 3 titluri mondiale castigate de Pele sunt de fapt 2, mondialul din Chile - 1962 de unde el a lipsit , l-a castigat marele Garincha.
  • 0 (2 voturi)    
    Pele, Messi (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 13:44)

    alexandru [anonim]

    Nu se poate face o comparatie. Fotbalul este un sport de echipa, nu unul individual. Dupa logica lei Pele,M essi este cam pe locul 500 ,pentru ca trebuie numarati intii cine a facut parte dintr-o echipa cistigatoare de cupa mondiala.Daca comparam performanta Braziliei din 1966 Pele cam pe ce loc ar fi?Asta nu inseamna ca Pele nu a fost mai mare si categoric este mai celebru.
  • +3 (7 voturi)    
    Bulshit! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 14:00)

    don giovanni [anonim]

    Pele a jucat si in America la Cosmos, dar, de acord, nu se pune, ca aia jucau ca in curtea scolii. Pe de alta parte, se juca si in vremea aia ca in draci, vezi echipele englezesti care alergau ca la nebuni (ca astazi...), centrrai si pc... cu capul, eventual gol. S-ai mai pomenim si pe nemti care aveau in afara de rezistenta in regim de viteza si ceva tehnica (ceva mai multa).
    Sigur ca atucni cand dadeau de un Pele et co. sau de portocola mecanica a lui Cruyff (cea mai mare si tare echipa ever, in opinia mea) care visau fotbalul, nu le mai folosea la nimic alergatura lor. Ar fi interesanta o reconstituie pe Discovery "Brazilia '70 contra Spania 2010", sa zicem, ceva in genul "Cine pe cine: rechinul sau aligatorul?" :)
  • -2 (10 voturi)    
    Pele number one! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 15:38)

    boieru' [anonim]

    salut, nu fiti rai cu Pele, din partea mea are dreptate dar aici este o lupta de orgolii intre cele doua state sudamericane, de ce suntem rai si nu-i apreciem performantele lui Pele. Messi este o dezamacire la nationala Argentinei, o recunoaste intreaga Argentina.....dar asta e,tipul nu se ridica la nivelul lui Pele....nu uitati ce-a facut Pele la CM din Mexic.....poate ce-i ce vorbesc sunt tineri, n-au prins aceea perioada, dar a fost magnific......Messi, nu se ridica nici la nivelul(INCA) a lui Maradona.....mai are de lucru e tanar.....e bun, foarte bun.....dar sa demonstreze la nationala, nu intr-o echipa cu cei mai buni jucatori din lume cum este Barcelona...intrati pe youtube si cautati Pele....o zi buna!
  • +1 (7 voturi)    
    musca si calul (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:09)

    thebblack [utilizator]

    pele se baga in seama cam ca musca in c... calului.

    comparatia este absolut stupida. in primul rand pozitia in teren a celor 2 nu este aceeasi. messi nu este varf. participa mult mai mult la constructie, si aproape niciodata nu este destinatia finala a paselor. pele, cam doar atat facea. dadea goluri.

    alta stupiditate... performantele la club ale lui pele sunt muuuuult mai putin impresionante decat cele de la nationala, si oricum o dai, mult mai putin impresionante decat cele ale lui messi la echipa sa de club, fara sa mai luam in calcul si diferenta de perioada. ah, iar performantele de la nationala ale lui pele au fost favorizate de, ghici ciuperca ce... o echipa fenomenala... garrincha, vava, zagallo, jairzinho, etc...

    eu zic ca e imposibil sa ii compari pe cei 2. pele era cel mai bun in perioada cand juca, messi e cel mai bun acum.
    • -1 (3 voturi)    
      hahahaha (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 19:12)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      pai da, Pele cam atata facea, dadea o ploaie de goluri, nu alerga pe teren de-mboulea, cum fac jucatorii de astazi! avea o tehnica si un sut atat de bine lucrate incat statea mingea lipita de el, nu avea nevoie sa alerge el dupa minge! care e treaba unui atacant, nu sa dea goluri cu nemiluita? sau crezi ca, pe atunci, echipele adverse te invitau sa dai gol si iti faceau loc? mare e gradina Domnului, totusi :)))
      • +2 (2 voturi)    
        :) (Duminică, 22 ianuarie 2012, 10:23)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ai citit ce am scris si nu ai inteles nimic.

        ai perfecta dreptate. asta era treaba lui pele, si o facea excelent. dadea goluri cu nemiluita. NU este insa si treaba lui messi. deci nu pot fi comparati din punctul asta de vedere.
    • 0 (0 voturi)    
      Cre ca gresesti (Luni, 23 ianuarie 2012, 1:06)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      Drept e, Pele a fost cel putin prost crescut la faza asta - da' n-ar trebui sa ne mire asta de la Pele, el e cam cunoscut cu ... obiceiuri proaste.

      Dar Pele, desi varf, isi lucra golurile. Nu se baza pe o pasa primita la marginea careului si-atat. In fapt, Pele, care era si un jucator relativ masiv, a dat foarte multe goluri de te lasau cu gura cascata: lua mingea la mijlocul terenului, dribla toata echipa adversa, si mai ca nu intra cu mingea in poarta. Orice s-ar spune despre Pele ca om, ca fotbalist a fost intr-adevar foarte bun.

      Eu nu cred insa ca Messi si-a atins punctul culminant al carierei. Messi mai are macar zece ani de joc in fata, si dupa parerea mea o sa mai creasca.
  • 0 (4 voturi)    
    Traducere (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:20)

    Droper [utilizator]

    Nici nu m-ar mira ca traducerea sa fie facuta in asa fel incat sa sugereze un atac al lui Pele. Ca doar cancanismele prind asa bine la noi...
  • +1 (7 voturi)    
    .. (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:32)

    anca [anonim]

    Ia, se rahati putin pe el asa, neprovocat. In primul rand Messi nu a declarat si nici nu cred ca ar avea tupeul vreodata s-o faca, pur si simplu pentru ca are fff mult bun simt, ca ar fi mai bun decat Pele/Maradona sau mai stiu eu cine. In primul rand nu se poate compara fotbalul ce se juca atunci cu ce se joaca acum si nu poti compara fotbalul din America de Sud cu cel din Europa, nici acum si nici atunci si probabil nici in viitor. Messi nu a facut nimic la nationala pentru ca desi Argentina are super jucatori, a avut parte numai de antrenori slabi, sa fim seriosi, pastrand proportiile, Maradona la ei ca antrenor, a fost ca Hagi la noi. Faza ca n-a facut nimic la nationala este praf in ochi, dovada ca Xavi, super jucator nu a lut balonul de aur cand a castigat cu Spania , anul trecut... desi poate il merita. Ah si cate meciuri a jucat Pele in Europa ???? unde se joaca fotbalul adevarat, si cu creier si tactica si talent, adica fotbalul complet??? Deci Pele, ce sens are acum ?????!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    bietul Pele (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 19:49)

    cititor [anonim]

    a inceput să-l năpădeasca Alzheimer-ul. Păcat. Nu ar fi rău ca cineva să-i mai cenzureze declarațile, ar fi mult mai bine pentru el și pentru amintirea lui.
  • 0 (0 voturi)    
    MESI E NR 1 (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:05)

    axel [anonim]

    Pelle e un fel de Doroftei care vorbeste foarte pr. !!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri