Vatmanul implicat in accidentul cu Lucescu: Am avut o reactie cat se poate de rapida si am actionat toate sistemele de franare

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 9 ianuarie 2012, 15:28 Sport | Fotbal

Conducatorul de tramvai implicat in accidentul soldat cu ranirea antrenorului Mircea Lucescu a respectat normele de circulatie si a facut tot posibilul pentru evitarea evenimentului rutier, sustine Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB), intr-un comunicat citat de Agerpres.

Potrivit unui comunicat al RATB remis luni AGERPRES, conducatorul de tramvai de pe linia 1 a utilizat toate sistemele de franare cu care este dotat tramvaiul, frana electrodinamica de serviciu, frana electrohidraulica de oprire si stationare si frana electromagnetica cu patina, pentru situatii deosebite, insa spatiul redus dintre tramvai si autoturism nu a permis oprirea tramvaiului si evitarea totala a accidentului.

Explicatiile RATB vin dupa ce Mircea Lucescu a declarat, pentru Gazeta Sporturilor, ca vatmanul ar fi putut evita coliziunea. "Tramvaiul putea evita coliziunea! L-am zarit de la zeci de metri distanta si mi-am imaginat ca va frana. Sa ma ierte Dumnezeu, dar parca a vrut sa dea peste mine", a spus Mircea Lucescu, pentru Gazeta Sporturilor.

"Am facut tot posibilul pentru evitarea accidentului. Am avut o reactie cat se poate de rapida si am actionat toate sistemele de franare de care dispune tramvaiul. Daca era un conducator mai putin experimentat in locul meu, nu reactiona atat de prompt", declara vatmanul implicat in eveniment.

Angajatul in cauza are o vechime de 19 ani in RATB si in toata aceasta perioada nu a fost implicat in accidente rutiere din culpa proprie, fiind un bun profesionist, se mentioneaza in comunicatul RATB.

Aceeasi sursa precizeaza ca intregul personal de bord al RATB este supus controalelor medicale periodice la cabinetele de medicina muncii, conform legislatiei in vigoare.

RATB asteapta concluziile anchetei organelor de cercetare abilitate sa stabileasca adevarul in acest caz si ii transmite lui Mircea Lucescu urari de insanatosire grabnica.


Citeste mai multe despre   



















7970 vizualizari

  • +16 (18 voturi)    
    cum e... (Luni, 9 ianuarie 2012, 15:37)

    iulianv [anonim]

    ...pana la urma? "zece metri", ca intr-un alt articol, sau "zeci de metri"? explicatia simpla ar fi ca de fapt n-a vazut nimic, pentru ca nici nu s-a uitat...
    • -19 (25 voturi)    
      Este foarte probabil (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:04)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui iulianv

      Am fost implicat intr-un accident asemanator si am avut impresia ca individul n-a schitat nici un gest de franare, poate chiar din contra. Toti vatmanii / soferii de masini mari cred ca fac la fel, am mai auzit cazuri.
      • +23 (25 voturi)    
        oare in acest accident numai lucescu ... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:13)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Radu

        a avut de suferit...daca singurul accidentat este lucescu,sa-l felicitam pe vatman ca si-a facut treaba...pasagerii lui nu au avut de suferit...felicitari domnule VATMAN...dumneavoastra sunteti un om simplu si nu aveti cine sa va apere pe siteuri...unii sunt milionari si au inceput sa plateasca postaci sa va scoata vinovat...
        • +25 (25 voturi)    
          ... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:57)

          ... [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

          deci pt. ca lucescu nu s-a uitat in oglinda cand s-a apucat sa faca stanga pe linie continua tot vatmanul e de vina. Pt. cei ce cred ca "aia cu masini mari" nu franeaza le spun atat: cu cele 25-30 de tone ale sale pe care le are un tramvai sau 40 de tone pe care le are un TIR incarcat rivalizeaza cu un tanc mediu. De aici si franarea greoaie. Aviz amatorilor! Cu atat mai mult in cazul mijl. de transport. N-o sa rupa ala gatul sau coloana la pasageri doar ca sa-l scape pe nush ce VIP dambovitean.
          • +7 (7 voturi)    
            Luceascu a arata ce este ! un prost ! (Luni, 9 ianuarie 2012, 20:21)

            Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui ...

            Well .. dl Lucescu a arata ce este - un prost ... conducator auto.

            Acesta a fost prima fapta. Nu s-a asigurat, a virat la stanga peste linia continua, peste linia de tramvai. Cum conduc zilnic in segmentul respectiv al strazii Vasile Milea - atrag atentia auspra camerelor video de supraveghere de langa podul Grozavesti - aceste camere inregistreaza imaginile din zona si politia le poate vizualiza pentru a stabili vinovatia.

            Dl. Lucescu - care nu are suficienta minte sa respecte regulilele de circulatie - mintind arata si ca duce lipsa de caracter.

            Pacat pentru un antrenor mare !

            Oare de ce platim fotbalistii ? antrenorii ? arbitrii ?

            propun sa se descurce din munca lor, nu din banii primiti de la buget - drept pensii pentru sportivi, bonsu de performanta, scl.

            Platim babuini cre nu respecta regulile de circulatie ?

            "Patria si Dreptul Meu!"
            .
        • +23 (23 voturi)    
          ce-i aberatia asta cu franarea tramvaiului? (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:34)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

          tramvaiul este un mijloc de transport in comun, nu o masina. daca ma sui pe frane la volanul masinii stiu ca am o centura de siguranta care ma va ajuta sa ies cu capul prin parbriz. in tramvai pasagerii nu au centuri de siguranta si deseori nici macar nu stau pe un scaun, deci un vatman, chiar daca merge cu 20-30km/h nu isi poate permite sa franeze prea brusc.
          datoria vatmanului este mai intai fata de proprii pasageri, abia apoi fata de ceilalti participanti la trafic si pe ultimul loc fata de cei care incalca legea...
      • +14 (16 voturi)    
        Daca eram vatman (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:56)

        ictin [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Si eu faceam la fel. Acceleram putin sa fiu sigur ca impactul e de efect. Daca mai multi vatmani ar face la fel, poate am avea mai putini soferi care se comporta ca si cum tramvaiul nici nu ar exista.
        Zilnic merg cu tramvaiul, si zilnic se gasesc cativa destepti ca tine care taie calea la tramvai fara sa le pese, iar calatori trebuie sa suporte franele bruste care uneori se lasa si cu mici accidentari. Pana acum nu am vazut nici un vatman sa pocneasca pe cineva, chiar daca multi ar fi o meritau si sincer imi venea sa sar eu la vatman sa accelereze un pic si sa nu cum fac de merg incetisor sa fie sigur ca nu ii zgarie vopseaua la dobitocul trantit aiurea pe linia de tramvai.
        Pe de alta parte nu am nici o mustrare de constiinta sa reclam la RATB pe vatmanii sau soferii de autobuze pe care ii vad incalcand flagrant regulile. Dar in situatia de fata nu am nicio problema ca vatmanul sa ii pocneasca ne tampitii care ii taie calea cu nesimtire. Daca nu altceva, macar mai elimina din soferii care nu ar trebui sa aiba carnet, si tot e un castig.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Marţi, 10 ianuarie 2012, 10:38)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Tu iti inchipui ca un tramvai de 10 tone se opreste in trei metri? Ce-ai vrea sa faca vatmanul, da dea din maini? El invarte o maneta, apasa un buton si asta e. Dupa aceea se uita (eventual se roaga sa se opreasca) pentru ca oricum n-are altceva de facut.
    • +7 (7 voturi)    
      la mai mare (Luni, 9 ianuarie 2012, 20:00)

      x [anonim] i-a raspuns lui iulianv

      pana la urma trebuie sa franeze/opreasca 20-30-40 de oameni, cati erau in tramvai, ca pe mine ma doare-n c..r de regulile de circulatie si bun simt si vreau sa intorc pe linia continua.

      bravo dom' lucescu, data viitoare iti recomand sa incerci si la calea ferata sa vezi daca mecanicul de locomotiva "vrea sa dea" peste tine
  • +27 (27 voturi)    
    :) (Luni, 9 ianuarie 2012, 15:38)

    Ionut [anonim]

    De franat a franat...Da de volan a tras ? :)
    • +5 (5 voturi)    
      l-o tras afara de pe ax.. (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:51)

      kkciosuldelahamangia [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      ca sa nu-i declanseze airbegu ! :))
  • -22 (24 voturi)    
    Vatmani si accidente (Luni, 9 ianuarie 2012, 15:40)

    GD [anonim]

    "Angajatul in cauza are o vechime de 19 ani in RATB si in toata aceasta perioada nu a fost implicat in accidente rutiere din culpa proprie," ... Ar fi interesant de stiut cate accidente are in total care nu sunt din vina lui. Eu am auzit tot felul de povesti cu vatmani care fac concurs intre ei pe cati pleznesc in trafic.
    • +19 (21 voturi)    
      lucescule ai trecut la postat... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:05)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui GD

      omul asta e un simplu vatman,...un milionar incalca legea...se produce un accident...bagam vatmanul in puscarie si aruncam cheia...oare omul asta nu are si el familie...de ce trebuie scos el vinovat,din cauza unei greseli care efectiv nu ii apartine...sa va fie rusine...
      • -12 (18 voturi)    
        Daca incalci legea vatmanul te executa! E corect? (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:21)

        GD [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Nu tin deloc cu Lucescu! Nu m-ai inteles! Eu as vrea un raport cu numarul de accidente in care vatmanul a fost implicat care nu sunt din vina lui.

        Eu doar stiu doar ca e o practica a vatmanilor sa pocneasca "fraieri" in trafic, atat timp cat ei au legea de partea lor.

        Nu stiu ce a facut Lucescu, dar nu cred ca ti se pare normal daca eu stau la mijlocul strazii sa virez la stanga ( pe banda cea mai din stanga) si acolo e si linia tramvaiului sa ma loveasca din spate... sau asa o fi?!?
        • +15 (17 voturi)    
          in tramvaiul acela erau maimulti pasageri... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:27)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui GD

          niste anonimi,care prin actiunea vatmanului au ramas intregi...eu cred ca vatmanul a procedat bine daca nici un pasager nu a fost ranit...dar ce sa-i faci,pasagerii astia sunt cantitate neglijabila,niste anonimi...care au avut ghinionul sa se puna in calea lor marele lucesu...bagam si pasagerii la puscarie,ii denigram si pe aia ca doar erau in tramvai...lucescu sa traiasca...
          • -11 (13 voturi)    
            Normal ca ... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:39)

            GD [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

            ... pasagerii sunt principala responsabilitate a vatmanului dar tocmai pasagerilor nu li s-a asigurat siguranta. Adica o franare e mai violenta decat un impact cu o masina de 1-2 tone?!?

            Am o mare banuiala ca era suficient o decelarare usoara pentru a evita acest accident.
            • +11 (11 voturi)    
              pasagerii sunt sanatosi? (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:51)

              popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui GD

              daca da,atunci vatmanul aprocedat corect...
              • -10 (10 voturi)    
                Mai corect era sa franeze inainte de impact! (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:12)

                GD [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

                Mai corect era sa franeze! Cred ca IMPACTUL a fost MAI VIOLENT decat o franare. In acest fel nu mai era nici o victima si poate nici macar accident. Sunt convins ca a franat dupa!
                • +5 (5 voturi)    
                  habar n-ai (Luni, 9 ianuarie 2012, 18:35)

                  gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui GD

                  nu te pricepi, nu mai comenta atat. tramvaiul are o greutate mult mai mare, impactul cu masina a fost relativ neglijabil pt tramvai, ca si cum ai fi lovit cu dacia o remorca goala, nu s-a simtit mare lucru in tramvai. frana brusca ar fi putut afecta mult mai rau pasagerii. nu mai vorbi cand nu ai habar. soferii trebuie sa respecte legea,nu poti face la stanga fara sa te asiguri. mai ramane sa il acuzi pe vatman ca n-a tras de volan.
                • +1 (1 vot)    
                  Nu (Marţi, 10 ianuarie 2012, 10:27)

                  nimeni [anonim] i-a raspuns lui GD

                  Tramvaiele bucurestene cele mai mari cantaresc aprox 30 de tone goale. in consecinta, forta cu care decelereaza la o franare puternica se apropie de aceasta valoare. Evident in Newtoni. Exagerand putin, o masina de 2 tone e o musca pe parbriz la aceasta diferenta de mase. Deci impactul fara franare ar fi fost mai putin violent pentru pasageri.
            • +7 (7 voturi)    
              ... (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:20)

              ... [anonim] i-a raspuns lui GD

              un tramvai e de 15-20 de ori mai greu ca un SUV. Impactul nici nu se simte, e ca impactul intre un SUV si o bicicleta, o franare f brusca poate fi mult mai violenta.
        • -8 (14 voturi)    
          ... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:31)

          Marcu [anonim] i-a raspuns lui GD

          Vorbesti degeaba, aici e vorba despre psihologia maselor. Un om de rand, sarac vs un milionar nenorocit si cu jeep pe deasupra (huoooo!). Orice argumente ai aduce, multimea judeca afectiv si fara discernamant. La fel ca si vatmanul complexat si plictisit de jobul lui prost platit, care se simte Dumnezeu atunci cand intra intr-o intersectie aglomerata claxonand din toti rarunchii tramvaiului, desi este evident ca nu are loc sa traca asa cum si-ar dori.
          • +7 (9 voturi)    
            pshiologia maselor.... (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:12)

            popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

            fata de cei ce incalca legea.
            • -3 (9 voturi)    
              ... (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:23)

              Marcu [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

              Sigur, masele sunt neiertatoare cu cei care incalca legile. Pe net.

              Ca in realitate masele sunt fricoase si tin capul plecat. Vitejia adevarata pe net se vede :)
        • +9 (9 voturi)    
          ... (Luni, 9 ianuarie 2012, 19:02)

          Aph [anonim] i-a raspuns lui GD

          Tu faci o foarte mare confuzie intre "fraier" si "smecher".

          In plus, omul asta INTORCEA, nu STATIONA pe linia de tramvai. Lui nu i-a trecut prin cap sa se uite daca vine vreun tramvai cand a tras de volan (pentru propria-i siguranta, lasa ca manevra nu era permisa), insa vatmanul trebuia sa fie atent la imbecilul cu care s-a trezit in jumatate de secunda pe linie? Trebuia sa opreasca si eventual sa coboare sa dirijeze circulatia, pana intoarce dl. antrenor care cu siguranta avea o urgenta...
        • 0 (0 voturi)    
          TACI (Marţi, 10 ianuarie 2012, 10:22)

          sofer [anonim] i-a raspuns lui GD

          Eu sunt de parere ca tu nu ai multa minte. Merg zilnic cu tramvaiul, vad stresul si conditiile in care lucreaza acesti oameni. Acuma daca suntem sinceri, daca soferii ar circula precum prevede codul rutier, ar avea sanse mici sa se apropie macar de tramvai, mai ales daca nu se afla in inversectii. Imi spui si mie cine le-a dat dreptul "fraierilor" din trafic sa circule pe linia de tramvai? Exemplu pe calea Rahovei: Sute de masini intra zilnic la o benzinarie din zona, facand stanga de pe Calea Rahovei. Cand se incadreaza, ocupa linia de tramvai ca si cum s-ar incadra pe banda de facut stanga. Unii fac lucrul asta ca sa nu incomodeze pe cei care vin din spatele lor, pe langa trotuar si merg inainte, altii o fac din necunoastere, ca sa nu zic mai rau. Ambii sunt de condamnat, insa eu m-as lua mai tare de cei care fac lucrul acesta voit. Adica te incadrezi pe linia de tramvai, opresti, dai prioritate pentru sensul opus, lasandu-le drum liber celor din spatele tau (5-6-10 masini), dar fortezi un tramvai cu 4 boghiuri si 100 de oameni sau peste la orele de varf, sa opreasca pentru ca esti tu nesimtit!!! Unde mai pui ca locul e putin in panta si iarna cand e sina uda, daca tramvaiul opreste in acel loc, cu greu pleaca de pe loc pentru ca patineaza.
        • +1 (1 vot)    
          Of, of ... (Marţi, 10 ianuarie 2012, 10:30)

          sam [anonim] i-a raspuns lui GD

          ptr @GD, conform legii nu ai voie sa stai pe linia de tramvai chair daca vrei sa faci la stanga, pe linia de tramvai ai voie sa circuli doar daca strada are o singura banda pe sens si pe aceea este si linia de tramvai. Cu alte cuvinte, chiar daca vroia sa faca la stanga peste linia continua, Lucescu trebuia sa opreasca paralele cu linia de tramvai, pe banda cea mai apropiata de aceasta, sa semnalizeze manevra , sa dea prioritate atat tramvaiului cat si masinilor care veneau de pe celalalt sens si apoi sa intoarca. Si asa tot ar fi incalcat legea ptr ca intorcea peste linia continua!!!
      • -11 (15 voturi)    
        Nu-l scoate nimeni vinovat (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:22)

        Lacra [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Dar as putea paria ca Lucescu are dreptate. Am avut cateva faze cu vatmani si m-am crucit cat sunt de vite incaltate.
        • +12 (12 voturi)    
          lucescu are dreptate?? (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:07)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Lacra

          la fel zic si aia de calca oameni pe trecerea de pietoni...pietonul traversa prea incet si nu aveau nici o alta solutie,decat sa-i calce pe cap...toti cei care incalca lege isi cauta justificari...dar de ce tre sa plateasca,amaratul de vatman ca lucescu nu a respectat legea?
        • -8 (12 voturi)    
          eu am patit-o (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:29)

          florin [anonim] i-a raspuns lui Lacra

          Tot cu un tramvai.
          Eram incepator, m-am speriat de o chestie, am intrat putin pe contrasens si am oprit motorul. Vatmanul m-a vazut,a si claxonat, dar a inceput sa franeze abia cand si-a dat seama ca o sa ma atinga. La politie a declarat senin ca nu m-a vazut.
          A avut dreptatea de partea lui, eu am avut CASCO. Aici e la fel: vatmanul are dreptatea de partea lui, Lucescu este vinovat pentru accident. Ar fi doar o mica discutie despre morala.
  • -14 (14 voturi)    
    curiozitate (Luni, 9 ianuarie 2012, 15:40)

    alex [anonim]

    Era tramvai sau metrou usor (41)?
    • +6 (8 voturi)    
      Era tramvaiul 1 (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:08)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Scrie in articol...
    • +11 (11 voturi)    
      .... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:16)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui alex

      fiind pe bd-ul vasile milea , raspunsul este evident.
      • +4 (4 voturi)    
        ok (Luni, 9 ianuarie 2012, 18:27)

        alex [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        Poate nu sunt in Bucuresti, iar in articolul publicat initial nu zicea ca e tramvaiul 1. Dupa aceea au adaugat informatia...
    • +1 (1 vot)    
      comic (Marţi, 10 ianuarie 2012, 10:31)

      nimeni [anonim] i-a raspuns lui alex

      Si metroul usor este tot un tramvai. La fel de mare, daca nu identic.
  • -10 (16 voturi)    
    bullocks (Luni, 9 ianuarie 2012, 15:42)

    gigi [anonim]

    mi s-a intamplat si mie sa vina vatmanul catre masina mea oprita pentru cateva secunde pe linie, cu privirea ucigasa, fara sa schiteze un gest sa franeze.
    e ceva firesc pentru ei, imping circulatia la fel cum imping circulatia hillbillies cu dacii papuc si fes in cap.
    • +7 (11 voturi)    
      Noroc ca n-a fost tren... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:13)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      ... ca ala nu ma acorda nicio sansa daca te opresti pe linia lui.

      A propos: tramvaiul nu este un fel de tren de care este bine sa te feresti cand vezi ca merge repede ?!

      Eu nu am auzit de vatmani care sa loveasca masinile oprite pe linie cu tramvaiul care ruleaza cu 5 km/h, dar nici nu pot fi acuzati ca nu sunt dumnezei sa opreasca in 20 m (de la 50 km/h) un vehicul de 15-20 de tone...
      • -10 (14 voturi)    
        cu alte cuvinte (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:01)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        pentru ca tramvaiul e mai bolsoi, cam ca un tren, vatmanul nu are motive sa incerce sa opreasca, nu?
        pai exact despre asta vorbeam prietene. vatmanii vin ca niste ucigasi, maximum cu un tar scurt cu doi metrii inainte de masina, ca un fel de kill tag.
        probabil ca nu ai condus in viata ta altceva decat tramvaiul daca nu ai remarcat inca cat de des esti obligat ca si conducator auto in bucuresti sa treci peste linia de tramvai.
        • +6 (8 voturi)    
          Prietene, am condus si trenuri... (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:18)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          E o chestie de fizica pura (numita INERTIE) si care nu poate fi invinsa de vointa omului, ci depinde de MASA corpului. Pe de alta parte, frecarea intre doua suprafete foarte netede (sina si roata tramvaiului) este foarte mica, deci forta de frecare nu ajuta nici ea in incercarea de a opri rapid ceva mai "bolsoi"...
          • -3 (5 voturi)    
            te rog (Luni, 9 ianuarie 2012, 20:09)

            gigi [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            nu te mai obosi sa ma-nveti fizica, ma descurc.
            eu vorbeam de psihologie, de comportamentul sociopat al vatmanilor care nu se obosesc macar sa schiteze vre-un gest pe frana, desi din puct legal sunt obligati, pentru ca stiu ca organul de politie si in general institutiile statului le dau dreptate, ca nu-i asa, nu-i poate lasa fara o paine.
            • 0 (0 voturi)    
              @gigi (Marţi, 10 ianuarie 2012, 10:39)

              sam [anonim] i-a raspuns lui gigi

              Domnu Gigi , dvs nu aveti voie sa mergeti cu masina pe linia de tramvai, la Bruxelles unde este gazon care mascheaza liniile de tramvai daca calci pe acolo cu masina regreti gestul cu vreo 500 euro pe minus. Clar?
              • -1 (1 vot)    
                nunate (Marţi, 10 ianuarie 2012, 13:54)

                gigi [anonim] i-a raspuns lui sam

                nu am spus ca merg, am spus ca trec.
                din nefericire Bucurestiul nu este Bruxelles, in Bucuresti esti nevoit sa treci peste linia de tramvai. de altfel manevra este legala si documentata in codul rutier. uneori, din cauza traficului infernal, ramai blocat pe linie in timpul traversarii.
                situatia a fost similara si in cazul lui Lucescu, omul a incercat sa treaca peste line, a fost blocat de traficul de pe contrasens iar tramvaiul a venit din spate si l-a lovit in lateral. daca ar fi fost orientat pe aceasi directie cu tramvaiul, sa "mearga pe linie", accidentul nu s-ar fi intamplat; era suficient sa accelereze putin si nu-l mai ajungea tramvaiul din urma.
                am impresia ca multi din cei ce comenteaza aici, ori nu traiesc in Bucuresti, cum e cazul lui mata, ori sunt vatmani care nu au vazut niciodata situatia din perspectiva soferului..
  • -12 (16 voturi)    
    Nu e imposibil (Luni, 9 ianuarie 2012, 15:55)

    Toma [anonim]

    Nu vreau să vorbesc cu păcat, dar varianta lui Lucescu nu este imposibilă. Ştiu că unii conducători de vehicule grele au o plăcere de a nu evita accidentarea unor autoturisme, dacă acestea din urmă au încălcat legea. Parcă îi aşteaptă la colţ...
    • +7 (7 voturi)    
      .... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:57)

      emma [anonim] i-a raspuns lui Toma

      iar vatmanul din articol a asteptat 19 ani sa-si satisfaca placerea asta? :)
      si, vai, fix cu lucescu, ca daca era nea gica nu era nici macar la fapt divers.
      ma rog, toate raspunsurile pro-lucescu par scrise de aceeasi mana.
      • -3 (7 voturi)    
        citeste cu atentie (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:32)

        florin [anonim] i-a raspuns lui emma

        Comunicatul RATB spune ca nu a avut accidente din vina lui 19 ani. Nu se spune nimic de accidentele din vina celorlalti, cum e si asta.
  • -11 (17 voturi)    
    Si-au dorit-o, si-au aflat-o (Luni, 9 ianuarie 2012, 15:57)

    ivancea [anonim]

    Cu siguranta Lucescu este principalul vinovat, dar cred ca si vatmanul si-a zis 'hai sa-i arat eu astuia cu jeep-anul, sa nu mai faca pe smecherul pe liniile mele'. Si asta fu tot.
  • -12 (16 voturi)    
    vatmani (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:00)

    catalin [anonim]

    Este bine cunoscuta mentalitatea majoritatii vatmanilor de a nu "ierta" un conducator auto care este pe linia de tramvai.
    RATB ar face bine sa-i controleze mai atent din punct de vedere psihic pe vatmani.
    Graba RATB de a-l apara pe vatman este suspecta... RATB mentioneaza ca "angajatul in cauza are o vechime de 19 ani in RATB si in toata aceasta perioada nu a fost implicat in accidente rutiere din culpa proprie" - ar fi interesant de aflat in cate accidente rutiere in general a fost implicat.
    ???
  • +12 (14 voturi)    
    Si tramvaiul asta... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:04)

    Vlad [anonim]

    Nu putea si el sa faca o fenta, sa depasesca, pe dreapta sau stanga, eu zic cartonas rosu pentru tramvai!
  • +8 (10 voturi)    
    Galben sau rosu? (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:12)

    Ion [anonim]

    Daca a intrat la deposedarea masinii prin spate, rosu clar pentru tramvai, daca a intrat prin lateral, se acorda galben!
  • +8 (10 voturi)    
    vinovat (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:17)

    un oarecare [utilizator]

    este evident nimeni altul decat gen. Vasile Milea!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    Lucescule, ce cautai cu masina pe linia de tramvai (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:17)

    Metec [utilizator]

    O intrebare simpla, care nu s-a pus pana acum. Bravo, dragi ziaristi!
  • +14 (14 voturi)    
    Era stelist.... (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:19)

    dorel [anonim]

    Vatmanul este stelist, il stiu eu....
  • +10 (12 voturi)    
    ce inseamna sa intorci pe linia de tramvai (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:20)

    artifice [utilizator]

    Va asigurati daca manevra este permisa adica va uitati cu atentie la indicatoare si marcaje.
    Incadrare corespunzatoare, banda 2 sau banda 3 dupa caz, semnalizarea intentiei de a schimba directia de mers deci semnal stanga.
    Asigurare in oglinda retrovizoare si inceperea franarii lente pana la oprirea auto.
    Nu intrati pe linia de tramvai.
    Asigurati-va in oglinda laterala stanga pentru a observa traficul (tramvai in circulatie sau autovehicule intrate in depasire pe linia de tramvai), si acordati-le prioritate.
    Observati si traficul din sensul opus (nu uitati sa acordati prioritatea de dreapta).
    Daca totul este ok puteti incepe manevra de intoarcere.

    :)
    • -10 (12 voturi)    
      Gresit (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:29)

      alex [anonim] i-a raspuns lui artifice

      Omule, tot nu ai inteles, Lucescu facea la stanga sa intre in sediul nu stiu cui institutu sau ce era ala, asa ca virajul la stanga este permis
      • +11 (11 voturi)    
        usor cu pianul pe scari (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:44)

        artifice [utilizator] i-a raspuns lui alex

        trebuia sa faca dupa cum am indicat mai sus.
        regretele sunt tardive si coastele se refac relativ usor.o sa-l mai doara cand se schimba vremea.
        cunoscatorii stiu de ce...:)
        pentru unii conducatori auto ar trebuie cateva elice laterale si in loc de esapament , niste turbine ca sa treaca pe deasupra.
        Ce sa faci?
        Uite ca nu au inventat aia de la Kia masini care sar direct in curtea cuiva venind de pe contrasens si sa sara deasupra tramvaiului.
        Rusine celor de la Kia ca nu s-au gandit la sa ceva!
      • +8 (8 voturi)    
        Serios? (Luni, 9 ianuarie 2012, 18:15)

        gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui alex

        De cand este permis sa faci stanga peste linia continua doar ca este o curte pe partea cealalta? Mai bine du permisul inapoi de unde l-ai cumparat daca nu stii lucruri elementare. Daca ai linie continua, te duci frumusel inainte, intorci unde ai voie, dupa care vii inapoi si intri la dreapta in curtea lu' institutu' unde avea Lucescu treaba.
      • +1 (1 vot)    
        omule (Marţi, 10 ianuarie 2012, 10:40)

        nimeni [anonim] i-a raspuns lui alex

        si daca era permis sa faca stanga (desi o intrare la sediul unei firme, nu-ti da dreptul sa faci stanga pe linie continua), de ce nu i-a acordat prioritate?? Ce conteaza ca tramvaiul era mai departe? Daca era. Nu scrie in codul rutier ca neacordarea de prioritate inseamna orice manevra care forteaza alt participant la trafic sa franeze? Pt ca ma cheama Lucescu intru in fata tramvaiului si il fortez sa franeze? Doar pt ca am voie sa fac stanga? (desi repet, nu era voie acolo.)
  • +11 (13 voturi)    
    Bai soferache de 2 bani. Da' ai tupeu obraznicos (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:28)

    Kartal [anonim]

    Eu unul nu asi fi franat. In plin te-as fi luat bai sinucigas de 2 bani . Sa vezi ce declaratii ii dadeai mata lu' Sf Petru, pentru ziarul Raiului.
    Taci naibii din gura si plateste toate oalele sparte.
    Nu te mai umfla in pene ca tot calitatea de participant la trafic ai.
    Sau ti-a dat ruznacul ala girofar sa treci si pe rosu pe viitor .
    PS Mai era un zalud prin 98' care venise intr-o emisiune si avea pretentia "sa stea satelitu' cand vorbesc eu".
  • +11 (15 voturi)    
    Rusine lui Lucescu (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:32)

    Costi [anonim]

    Sa-i fie rusine lui Mircea Lucescu despre acuzatiile facute, in legatura cu afirmatiile, ca vatmanul a vrut sa intre in el. In primul rand este vinovat ca nu a respectat reguliile de circulatie: intoarcere pe linie continua si pe linie de tranvai, neacordare de prioritate fata de un vehicul pe linie ferata, unde legea spune ca, suspendarea carnetului de conducere se suspenda 4 luni fara drept de reducere a pedepsei. In al doilea rand nu se gandeste ca mijlocul de transport in comun transporta oameni si in picioare si ca la o franare foarte brusca, acei calatori pot fi raniti, lovindu-se de bare, geam sau alte lucruri. Orice persoana care greseste trebuie sa raspunda in fata legii. Laudate sunt meritele lui, dar nu si prostia.
    • -10 (10 voturi)    
      Viraj la stanga (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:11)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Costi

      Inca o data, ca si la cel de mai sus, Lucescu facea la stanga, vrei sa-ti fac un desen ca sa intelegi ?
      • +7 (7 voturi)    
        mda (Luni, 9 ianuarie 2012, 18:29)

        alex2 [anonim] i-a raspuns lui alex

        Si daca facea viraj la stanga inseamna ca putea taia linia continua si liniile de tramvai??
  • +6 (10 voturi)    
    Legislatie (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:39)

    Stefan [anonim]

    Domnul Lucescu a trecut pe linia continua, mai mult decat atat, daca cititi legislatia o sa vedeti ca tramvaiele in miscare au prioritate (cu anumite exceptii).

    Eu nu am nimic cu domnul Lucescu, care este o valoare ca antrenor de fotbal, dar ca sofer a incalcat grav legislatia si nu este in regula sa i se ia apararea, toti suntem egali in fata legii!
  • -12 (14 voturi)    
    ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!!!! (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:42)

    Adamescu [anonim]

    Lucescu este vinovat ca a facut stanga dar vatmanul sunt convins ca a intrat intentionat ca sa-i dea o lectie !! sunt patit cu astfel de tarani de pe tramvai sau autobuz care daca le tai linia de curent de sus nu mai stiu sa ajunga acasa.
  • -11 (13 voturi)    
    ATENTIE LA MINE !!!! (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:43)

    Adamescu [anonim]

    Lucescu este vinovat ca a facut stanga dar vatmanul sunt convins ca a intrat intentionat ca sa-i dea o lectie !! sunt patit cu astfel de tarani de pe tramvai sau autobuz care daca le tai linia de curent de sus nu mai stiu sa ajunga acasa.
    • +10 (10 voturi)    
      .... (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:00)

      emma [anonim] i-a raspuns lui Adamescu

      am scris si mai sus, a asteptat 19 ani ca sa-i dea o lectie astuia? fix ghinion.
      ca ocazii de dat lectii avea sute pana acum la cum se conduce in Bucuresti.
    • +9 (9 voturi)    
      Aceiasi problema e si cu alti tarani... (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:09)

      adi [anonim] i-a raspuns lui Adamescu

      ....care, in SUV-uri sau nu, iti taie calea, intorc pe linie continua, eventual semnalizeaza cand isi aduc aminte si se bazeaza pe faptul ca trebuie sa opresti ca doar nu vrei sa pierzi vremea si banii pe la service-uri.
      Nu vreau sa il acuz nici pe Lucescu si nici pe vatman dar poate fi plauzibil si urmatorul scenariu: Lucescu a plecat de la premiza ca "trebuie sa opreasca" iar vatmanul de la furia si neputinta celor mai multi, in fata smecherilor din trafic, pentru care legile nu se aplica.
  • +10 (10 voturi)    
    Bilet? (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:02)

    andel [anonim]

    Da' Lucescu a facut bilet cand a intrat in tramvai ?
  • -13 (13 voturi)    
    Vatman (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:08)

    alexVatman [anonim]

    Vatman-ul asta nu a auzit de conducerea preventiva, nu se franeaza in ultimii metrii ca e deja prea tarziu, se apreciaza situatia din trafic inainte de a se intampla ceva rau, alo, conducerea RATB se aude ?
  • +11 (11 voturi)    
    las-o ca macane (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:13)

    vladf [anonim]

    Sa fim putin echidistanti, eu conduc de 10 ani si am avut 4 tamponari usoare, unul din vina mea si trei din vina participantilor la trafic.
    Conduc un autovehicul mic si conduc maxim 2h/zi in Buc.
    Avand in vedere cele mentionate mai sus, ma consider si sunt considerat si de altii un sofer prudent.
    Daca extrapolez cele intamplate mie, un vatman prudent poate lejer sa aibe18-20 de accidente, in 19 ani de activitate si 6-8h/zi.
    Asta fara sa iau in calcul, accidentele evitate la limita, masina vireaza iar frana este frana nu patinaj.
    Vreti sa aruncati cu piatra? Eu zic sa va uitati intai in oglinda.
    Sa se faca o medie a accidentelor/vatman si daca respectivul a sarit cu mult peste medie, puteti sa-l acuzati, pana atunci va rog doar sa nu vb. in necunostinta de cauza.
    Sunt economist, dar nu-ti trebuie cine stie ce formule ca sa faci un calcul simplu ca cel de mai sus.
    Cat despre il. Luce, multa minte si sanatate, dar in primul rand minte, pt. ca unde nu-i cap vai de picioare.
  • +7 (7 voturi)    
    reguli de circulatir (Luni, 9 ianuarie 2012, 17:46)

    goto [anonim]

    Pot pune pariu ca peste 90% din cei care comenteaza si nici Lucescu nu stiu cum se conduce un tramvai. nu e ca la masina sa apesi frana si masina sa se opreasca aproape instant. Daca ar frana brusc pe langa ranirea pasagerilor cred ca ar deraia si tramvaiul. Sunt aproape zilnic in zona respectiva si vad cum tramvaiele circula incet tocmai pentru a evita accidentele, mai ales ca cei care coboara de pe podul Basarab vin cu viteza sau intorc la baza podului fara sa se asigure sau sa le pese de tramvai sau ceilalti participanti la trafic. Nu mai zic de cei care se baga pe linia de tramvai si se baga in fata celorlalti, iar tramvaiele trebuie sa stea la coada dupa ei si sa aiba grija sa ii evite.
    Respect pt ce reprezinta lucescu ca om de fotbal, dar accidentul era si mai usor de evitat daca respecta regulile de circulatie si mai ales sa se asigura inainte de a intra pe linia de tramvai.
    • +4 (4 voturi)    
      Frana (Luni, 9 ianuarie 2012, 18:24)

      Drg [anonim] i-a raspuns lui goto

      Nu stiu daca s-a vorbit mai sus despre asta, dar ar trebui sa se colecteze date exacte despre timpul necesar unui tramvai sa opreasca de la 40km/h (cred ca asta e viteza maxima permisa) la zero, in conditiile din ziua respectiva... poate era uda sina sau cine stie... Aici nu luam in calcul timpul de reactie al omului, pentru ca este subiectiv.
      Asta o spun, pentru ca tramvaiele sunt dotate cu "talpici" de franare in caz de urgenta, in total vreo 8 x vreo 60cm-80cm, nu sunt sigur cat, ci doar le-am vazut. Ei... daca vatmanul actioneaza frana asta la maxim, cred ca opreste mai repede decat orice masina cu ABS sau ce vreti voi, mai ales ca 40km/h nu e cine stie ce. E incredibil de puternica frana asta. Evident ca rastoarna toate persoanele, si nu e indicata, dar se poate.
      Vinovatia lui Lucescu este evidenta, nu contest, iar nesimtirea multora care blocheaza tramvaiele, deasemenea!
  • +8 (8 voturi)    
    Este culmea!!! (Luni, 9 ianuarie 2012, 18:14)

    cami [anonim]

    Depaseste orice imaginatie tupeul acestui conducator auto {Lucescu}. Intr-o tara in care oamenii bogati nu respecta legea ,nici el nu putea face exceptie.
    Toti cei care au fost in tramvai stiu prin ce-au trecut,cand vatmanul a franat.Pe ei trebuie sa-i ia in seama cei ce sunt in drept sa judece.Tramvaiul circula pe sine fixe.
  • +7 (7 voturi)    
    Reclamatie la UEFA (Luni, 9 ianuarie 2012, 18:17)

    Dr. Watson [anonim]

    Elementar dragilor, arbitrul e de vina!
    Trebuie eliminat vatmanul si cartonas rosu pentru intrare cu tamponul sus. A fost cumparat in comun la cheta de Steaua Bucuresti si Dinamo Kiev.
  • +3 (3 voturi)    
    propun (Luni, 9 ianuarie 2012, 18:31)

    gopo111 [utilizator]

    ca vatmanului sa ii dea o medalie a salvat vietile pasagerilor lui lucescu( o fii mare antrenor) dar la regulile de circulatie e vraiste, sa i se ia carnetul pt mai multe lunii , asta dupa ce iese din spital si e din nou pe drumurile patriei noastre, nu acu' cind e in spital si nu il poate folosi , plus sa plateasca pt daunele tramvaiului si a intirzieri unora la munca, din cauza ca el se crede ... cine se crede el, nu conteaza
  • +5 (5 voturi)    
    Vroia ca tramvaiul sa sara de pe sine? (Luni, 9 ianuarie 2012, 18:37)

    Munch [utilizator]

    Lucescu vroia ca tramvaiul sa sara de pe sine din fata lui? Astia cu bani isi inchipuie ca le este permis orice si un om sarac trebuie sa se fereasca din calea lor cu tramvai cu tot.
    Vatmanul a franat in conditii de siguranta pentru pasagerii lui. Doar nu era sa omoare 10-20 de pasageri care nu au in tramvai airbag si centura de siguranta! Probabil ca are sute de mii de kilometri parcursi in conditiile traficului din Bucuresti si mai mult ca sigur ca a stiut ce face.
  • +4 (4 voturi)    
    fara discutii inutile va rog! (Luni, 9 ianuarie 2012, 19:30)

    gogu [anonim]

    am un mare respect pentru antrenorul Lucescu, dar se pare ca nu este un sofer bun.
    Sunt inginer de cai ferate, un tramvai nu are prea multe posibilitati ca sa evite un accident frontal. Exista o distanta minima de frinare, sub care nu se poate opri indiferent ce ar face conductorul.
    Sanatate multa domnule Lucescu, si va recomand sa va angajati un sofer sau si mai bine sa folositi transportul in comun, din motive de siguranta.
  • +3 (3 voturi)    
    Stiti cum a luat iLluce carnetul? (Luni, 9 ianuarie 2012, 19:32)

    Darlich [anonim]

    "cu grija"!
    A semnat si l-a luat. Ce e asa greu. Am cunoscut candva un sofer care la iesirea la pensie a intrebat ce reprezinta semnele alea de circulatie ! Chiar ma miram cum de sta in banca lui. Se vede ca unii nu "e" prosti destul pana nu`s fudui
  • +3 (3 voturi)    
    Stiati ca? (Luni, 9 ianuarie 2012, 20:35)

    Unu [anonim]

    Se zvoneste ca vatmanul l-a urmarit prin tot orasul pe ilLuce. Si pe strazile unde nu era linie de tramvai
  • +2 (2 voturi)    
    Multa sanatate si mintea de pe urma antrenorului (Luni, 9 ianuarie 2012, 21:22)

    Helau, fato?! [anonim]

    Toata stima si mandria, Don Lucesco, dar va dati de gol, cu respect: daca ati vazut tramvaiul "de la zeci de metri", de ce n-ati uschit-o, fiindca ati crezut ca se va opri in fata maretiei dumneavoastra? Or fi si vatmani "vanatori", insa astept inregistrarea video, oare cum de pe Magheru sau Lascar Catargiu am vazut indata accidentele iar aici nu apare nicio imagine? Subscriu la mesajele care spun ca vatmanul poate fi verificat usor, atat pentru cazierul cu total evenimente rutiere, cat si pentru pozitia lui fata de media incidentelor/vatman in RATB. In rest, multa sanatate, daca tacea, filosof ramanea Don Lucesco.
  • -1 (1 vot)    
    Va multumim pentru tot dle Lucescu (Luni, 9 ianuarie 2012, 21:36)

    Andrei [anonim]

    Sanatate multa dle Lucescu si Dumnezeu sa fie langa dvs.
    Imi pare rau, ca trebuie sa treceti prin astfel de momente. Dar eu cred ca aceasta suferinta poate fi asemanata cu cea al lui Isus pt semeni lui.
    Prin accidentul si suferinta dvs. ati adus foarte multa publicitate Romaniei, ceea ce nu a reusit nici o guvernare.
    Prin faptul ca Ahmetor, a venit sa va vada, inseamna mult atat pt dvs cat si pt noi romanii.
    Dle Lucescu, totul va fi bine. Dumnezeu v-a binecuvantat cu multa sanatate si noroc. Acum v-a dat acest "ghinion" tocmai pentru a se vorbi de Romania.

    Dle Lucescu va multumim ca existati, va multumim pt ce ati realizat si veti mai realiza, va multumim pt felul dvs de a fi, va multumim pt tot.
    Aveti incredere in Dumnezeu si va fi bine. Asa cum spun medicii, dvs in 30 de zile, veti fi din nou pe stadion.
    Multa sanatate si sa va refaceti cat mai repede.

    Sanatate multa dle Lucescu
  • +2 (2 voturi)    
    Am discutat eu cu vatmanul, la o cafea si un Cico (Luni, 9 ianuarie 2012, 21:41)

    Gigeldesaseani [anonim]

    asta seara.Imi spuse omu' ca si el l-a vazut pe Il Luceee de la fo cateva zeci de metri, da al naibii SUVist, s-a bagat intentionat ca si cand vroia sa se sinucida. Acum nu e sigur ca chiar voia sa se sinucida, dar gestul era unul identic cu al unui sinucigas. Pe bune. Cica are si martori. Fo 40
    Stim noi cum e cu bogatasii astia. Deodat' se supara pe viata si harsti fac brusc staga pe dunga dubla continua. Uite asa !
    Ce zici mai SUVistule? Te bagi in mocirla asta.?
    Iti bagi familia in troaca de porci? Ma mir ca nu iti este rusine. Om batran!De ce ma sinucigasule? De ce?
    Il mai pui si pe broscoiul ala de Ioanitoaia sa zica "Lucescu nu a acuzat, dar a zis". Nu zau ma broscoiule? Si care este efectul zisului? Ce ati urmarit (el prin zis, iar tu prin propagarea zisului). V-ati vorbit sa nu plateasca el despagubirile?Care a fost scopul zisului si al aducerii la cunostinta oficiala a publicului despre zisele unui infractor (deocamadata e inculpat; utin, dar este) sinucigas? Polita de asigurare, despagubirile, spitalizare, ingijirile aluia din dreapta? Reparatiile SUV + tramvai + ... . Pai mai puisor batran, gestul asta de sinucidere te costa fo 100.000 euro, ca popa. Pai cine vrei sa ti-i plateasca? RATul?Prostimea de Bucuresti care sa mai scoata inca 1 leu pe bilet?
  • 0 (0 voturi)    
    Afi Palace - webcam (Marţi, 10 ianuarie 2012, 16:21)

    Inregistrare, ceva? [anonim]

    Aici exista feed live http://www.trafficguide.ro/camere-live/bucuresti-bd_timisoara-vasile_milea

    oare exista si inregistrari? vreun martor, fie si din tramvaiul implicat in coliziune?
  • 0 (0 voturi)    
    accident (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 2:25)

    dce6871 [anonim]

    jos palaria pt vatman,toti trebuie sa respecte legislatia rutiera.....inclusiv vipurile;cine greseste sa plateasca,in cazul de fata nu consider ca vatmanul a avut vina


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri