VIDEO UPDATE Mircea Lucescu nu va fi operat, i s-a facut drenaj intrucat cantitatea de sange din torace a crescut

de A.I., V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 9:47 Sport | Fotbal

Mircea Lucescu
Foto: AGERPRES
Mircea Lucescu a trecut cu bine prima noapte de dupa accidentul de masina suferit in cursul zilei de vineri, tehnicianul celor de la Sahtior Donetk aflandu-se intr-o stare stabila. Il Luce este constient si dialogheaza cu cei din jur. "Mircea Lucescu are mai multe coaste rupte si sange in cavitatea toracica. Nu se pune problema sa fie mutat; vom vedea cand va fi operat", a declarat Catalin Carstoiu, managerul Spitalului Universitar.

UPDATE: Medicii au anuntat, sambata, ca lui Mircea Lucescu i-a fost facut un drenaj intrucat cantitatea de sange din cavitatea toracica a crescut, insa nu au aparut alte complicatii, iar la acest moment nu se pune problema unei interventii chirurgicale.

Purtatorul de cuvant al Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti, Bogdan Popescu, si seful Sectiei de Terapie Intensiva a unitatii medicale, Elena Copaciu, au anuntat ca starea de sanatate a antrenorului echipei Sahtior Donetk este stabila, singura modificare aparuta in ultimele ore fiind ca lui Mircea Lucescu i-a fost facut un drenaj dupa ce cantitatea de sange din cavitatea toracica "a crescut putin", transmite Mediafax.

Medicii au precizat ca drenajul a fost facut pentru eliminarea sangelui din torace si se asteapta ca dupa aceasta procedura starea lui Mircea Lucescu sa se imbunatateasca. Potrivit medicilor, tubul de dren, pentru care a fost necesara o incizie, va fi mentinut pana cand nu se va mai elimina sange.

Reprezentantii Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti au mai precizat ca alte complicatii nu au aparut si ca la acest moment nu se pune probleme unei interventii chirurgicale. De asemenea, medicii au reiterat ca nu a existat o solicitare din partea familiei pentru transferul antrenorului la o alta clinica si ca nu exista motive pentru ca doctorii sa-si puna aceasta problema.

"Are o trauma importanta, dar comunica atat cu familia, cat si cu medicii, are un psihic extraordinar", a afirmat seful Sectiei de Terapie Intensiva a SUUB, Elena Copaciu.

Aceasta a mai spus ca Lucescu este monitorizat permanent de catre o echipa multidisciplinara, iar in functie de evolutie se va decide momentul externarii, insa va fi necesara cel putin o saptamana de spitalizare.

Medicii au precizat insa ca recuperarea va fi una de lunga durata, pentru vindecarea fracturilor costale fiind necesare, in mod normal, 30-40 de zile.

Totodata, medicii au informat ca toti parametrii cardiaci in cazul antrenorului sunt in limite normale.

Mircea Lucescu a suferit un accident de circulatie
in cursul zilei de vineri, pe bulevardul Vasile Milea din Bucuresti. Dupa ce a fost descarcerat, antrenorul roman a fost transportat de urgenta la Spitalul Universitar. Conform primelor investigatii, Lucescu a suferit un traumatism toracic sever, are cateva coaste rupte si sange in cavitatea toracica.



Citeste mai multe despre   























3536 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    constient (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:01)

    am [anonim]

    Ne bucuram ca este in stare stabila si constient.
    Se pare insa ca nu era constient cand a virat..........
    • +8 (8 voturi)    
      constient (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:16)

      mem [anonim] i-a raspuns lui am

      Cand a virat, era Il Luce, tramvaiul trebuia sa-i dea prioritate :))
  • +2 (2 voturi)    
    il luce (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:38)

    qatar [anonim]

    are dreptate am, dar ne bucuram si ii uram sanatate

    sa se faca bine, ca cei ca dansul se sufoca in spital
    ei vor pe teren

    sanate il luce!
  • +7 (11 voturi)    
    DECI CARE E PROBLEMA ? (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:44)

    pointless man [utilizator]

    Ce mare valoare a neamului e Mircea Lucescu ca sa tremuram pentru sanatatea lui ? Mai ales ca si-a facut-o cu propria-i mina si ar trebui sa se puna intrebarea daca chiar este capabil sa conduca avind in vedere si multiplele sale suferinte vasculare. Cind a murit Marcel Chirnoaga (un exceptional artist roman, cautati-l pe Google) toata lumea mucles.

    Uite d'aia n-am avut un Vaclav Havel. Adica am avut dar n-am vrut sa-l "vedem".
    • +3 (7 voturi)    
      nu tremura nimeni (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:49)

      toto [anonim] i-a raspuns lui pointless man

      Dar fiind o persoana publica, e normal ca presa sa informeze. Si este o persoana ce conteaza in in sport,daca tot intrebi ce valoare o fi. Problema e nu ca se dau stiri despre oamenii din sport, ci ca nu se pomeneste mai nimic despre valorile din domeniile stiintifice sau arte, cum ar fi exemplul tau.
      De ce nu am avut un Havel? Pt ca in 90, noi am fost lasati in zona de influenta a URSS, pe cand cehii au trecut in vest, din pct de veder politic. Astfel, au ajuns la putere procomunistii lui Iliescu, din care mare parte, si acum, trag tara in jos. Nu a depins de noi sau de cehi, ci de cei care conduceau lumea in acel moment.
    • +3 (7 voturi)    
      Ai dreptate! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:55)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      Am dat un plus comentariului tau. Dar nu uita, suntem un neam superficial; televiziunile ii deformeaza pe oameni si mai ales pe copii; geniile sunt trecute in spatele unor barbugii, ...
      M/as bucura enorm ca nea Mircea sa scape si apoi sa raspunda in fata legii!
      Asa ar fi normal!
    • +1 (1 vot)    
      Persoane publice.. (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:50)

      vito genovese [anonim] i-a raspuns lui pointless man

      Noi romanii avem prostul obicei de a ne aprecia valorile atunci cand trec prin situatii extreme sau cand nu mai sunt. Bineanteles ca Marcel Chirnoaga a fost o personalitate , si nu este singurul...Din pacate media romaneasca si in special televiziunile nu fac deloc educatie sau mai precis fac o educatie precara orientata catre ceea ce - se considera - ca se vinde. De aceea manelele sunt la moda astazi aici cand in nici o tara din lume lalaielile astea oribile nu ar avea audienta , de aceea persoane ca A Pestritu , B Dragusanu sau D Crudu sunt pe prima pagina a unor ziare sau la anumite posturi tv debilea .In vremea asta artisti mari si mari oameni de stiinta , multi dintre ei buni patrioti de la care avem efectiv ce asculta sau vedea sunt ignorati pur si simplu. Un exemplu graitor este - si este numai unul dintre exemple- marele artist Tudor Gheorghe pe care televiziunile il ignora probabil pentru ca pe langa muzica divina pe care o produce este si un spirit acid si critic al starii culturii si media romanesti. In schimb vedem inmormantarea de la Barbulesti sau aventurile lui Cristea si Dragusanu in Dubai...
    • 0 (2 voturi)    
      Nu ai dreptate decat partial.. (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:57)

      mr hyde [anonim] i-a raspuns lui pointless man

      Totusi Mircea Lucescu a fost capitanul Nationalei in Mexic si este un antrenor agreeat in toata Europa. Pe langa asta este un om instruit si un bun roman. Sa nu cadem in extrema , o natiune se exprima prin toate personalitatile ei , indiferent de domeniu . America inseamna atat Steve Jobs cat si Floyd Mayweather ...Din pacate pentru noi , americanii ii respecta si ii evidentiaza pe toti in aceeasi masura . De aceea noi nu am avut si nu vom avea un Vaclav Havel , pentru ca vedem numai securisti , comunisti si marinari ...
  • +1 (3 voturi)    
    jeep-uri (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:07)

    orlando fantastik [anonim]

    Bine ca nu era si Huidu in zona la volanul unui jeep, atunci sigur nu mai avea tramvaiul nicio sansa!
  • +3 (5 voturi)    
    Intrebare... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:36)

    MM [anonim]

    Cum se face ca toate pseudo-personajele astea publice sunt intotdeauna vinovate de accidentele in care sunt implicate?
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:35)

    anca [anonim]

    Nu stiu, nu ma pricep dar ma intreb pentru ca nu am inteles : de ce s-a pus problema sa-l transfere in Ucraina ? De ce Ucraina???? Am asa un sentiment ca daca se lasa cu vreo victima , alta decat soferul, era de mult transferat ...
  • +2 (4 voturi)    
    as aprecia (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:40)

    buha [utilizator]

    hotnews, as aprecia daca stirile s-ar restrange in a fi despre Lucescu doar daca e vorba de fotbal, in rest de unde isi cumpara hartia igienica si ce mananca la pranz, daca ragaie dupa masa nu ma intereseaza.

    nu vreau sa va tabloidizati.

    cate accidente rutiere au fost in bucuresti in ultima luna si despre cate ati scris? daca nu e lucescu, tiriac, mutu, sau becali nu au valoare?

    cu derapaje de genul asta va pierdeti o categorie de cititori.
    dar stai, poate ca doriti alta categorie.
    • 0 (2 voturi)    
      ai dreptate... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 16:01)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui buha

      ar fi stire daca s-ar limita doar la limitarea prezentarii evenimentului rutier .... din pacate in Romania se onsuma mult scandal
    • 0 (0 voturi)    
      perfect de acord (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 19:43)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui buha

      +++
  • -7 (7 voturi)    
    Tara plina de prosti (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 14:31)

    Heruvim [utilizator]

    Sunt scarbit de toti prostii care comenteaza, poate fara sa fi pus odata mana pe volan. Eu intamplator conduceam ieri prin bucuresti la ora aceea si stiu ca si mie mi se putea intampla FARA sa conduc agresiv.

    Pentru soferii cunoscatori si numai pentru ei: daca tramvaiul avea farurile stinse si masina lui Lucescu nu avea oglinzi incalzite? Restul continuati sa latrati ca prostii.
    • +2 (2 voturi)    
      da... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 15:59)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      ti-as da dreptate daca nu am fi obligati sa ne luam masuri de siguranta la schimbarea benzilor.. mai mult, se pare ca este vorba de intoarcere prin loc interzis ceea ce este oarecum imputabil unui sofer.. dar ai dreptate: un moment de neatentie, o imprejurare nefericita ne poate duce pe toti in astfel de situatii dramatice...
    • +2 (2 voturi)    
      oglinzi? faruri? (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 17:24)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Nea Mircea tocmai trecuse pe langa acel tramvai. Il depasise regulamentar prin dreapta cu mai putin de o secunda inainte sa traga de volan stanga. cum nu la vazut? avea ochii inchisi? butona telefonul? se farda? era beat mort?

      sau o sa auzim o noua explicatie "a derapat din cauza asfaltului umed"?

      cel putin tampenia astuia nu a omorat pe nimeni.
  • +3 (5 voturi)    
    Alcoolemie? (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 14:53)

    Alexandra [anonim]

    Si totusi, suntem curiosi asupra rezultatelor alcoolemiei. In cazul in care au fost prelevate, desigur!!
  • 0 (4 voturi)    
    altu cu "gipanu" (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 17:52)

    Pantera roz [anonim]

    Alt jmecher cu gipanu conduce dincolo de regulile de circulatie. I s-a facut dosar penal? Si vine Ahmetov sa i-l spele cu bani... Huidu cand intra la racoare pt cei 3 oameni ucisi? Offf dobitocii cu gipane. Dati bai intr-un perete, intr-o prapastie, nu in alti oameni nevinovati.
  • 0 (0 voturi)    
    kia este o cutie de tabla chioara (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 20:46)

    gigi [anonim]

    la banii si responsabilitatile lui Lucescu nu se circula cu o asemenea conserva,
    daca muncesti pe bani si esti voluntar intr un ONG ca sa dezvolti fotablul a circula intr o cuite de tabla precum kia este inconstientza,

    eu l as da afara de la club pt ca mi a pus businessul in pericol pentru fantezii cu tabla chiara,

    la cat este platit este o jignire sa conduca asa ceva....
    • 0 (0 voturi)    
      Rabla, rabla (Duminică, 8 ianuarie 2012, 4:17)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Dar toate televiziunile acum spun ca masina l-a salvat. Ghici de ce? :)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă