Cum a fost posibila drama de la meciul Petrolul Ploiesti - Steaua: BGS nu a vrut sa asigure paza la meciurile Petrolului Ploiesti pentru ca "sunt destui nepoti, unchi si alte rude care nu sunt verificate la intrari"

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Luni, 31 octombrie 2011, 18:48 Sport | Fotbal

​Una dintre explicatiile pentru drama de la meciul Petrolul Ploiesti - Steaua a fost oferita de un reprezentant al firmei de paza BGS, care asigurase securitatea la doua meciuri anterioare ale echipei prahovene. Antoniu Ungureanu, purtator de cuvint al BGS, a declarat pentru HotNews.ro - referindu-se la experientele firmei sale cu clubul de fotbal - ca "exista unele probleme care te opresc sa iti desfasori cum trebuie activitatea. De exemplu, sunt destui nepoti, unchi si alte rude ale lui cutare si ale lui cutare, iar acestia nu sunt verificati la intrari".



Reamintim ca paza la meciul Petrolul Ploiesti - Steaua de duminica, 30 octombrie, a fost asigurata de societatea "Galant Protect Security". La meci s-au inregistrat incidente majore:

- un suporter a intrat nestingherit pe teren si l-a lovit cu pumnul in fata pe fotbalistul stelist George Galamaz, fracturindu-i pometele
- o petarda l-a lovit pe portarul stelist Ciprian Tatarusanu, provocindu-i arsuri pe spate si pe gat

Reprezentant BGS despre problemele de securitate de la Petrolul Ploiesti

Antoniu Ungureanu, purtator de cuvand al BGS, a explicat pentru HotNews.ro motivele pentru care firma pe care o reprezinta nu a continuat colaborarea cu petrolul Ploiesti:

  • Am fost la Ploiesti cu ocazia inaugurarii stadionului si la partida cu Dinamo, considerata una cu grad mare de risc. Nu am avut contract cu echipa de fotbal, ne-au cerut ajutorul in legatura cu organizarea acestor evenimente, iar noi am raspuns afirmativ.
  • Sa va spun cum stau lucrurile la aceste manifestari. Noi ne organizam si vedem de ce dispozitiv avem nevoie, iar dupa comunicam clubului ca ne trebuie de exemplu 30 de oameni. In conditiile in care ei ne spun ca au un buget de 2000 de lei, este clar sa putem avea doar cinci oameni. Repet, este doar un exemplu fictiv. In aceste conditii, bugetul nu este de ajuns, iar noi nu participam pentru ca am considerat ca nu putem organiza evenimentul asa cum ne-am dori.
  • Pentru cele doua meciuri de pe "Ilie Oana" am avut nevoie de un dispozitiv special, fiind nevoie de multi oameni de la Bucuresti. Nu aveam cum sa continuam o eventuala colaborare cu Petrolul in conditiile in care rupeam prea multi oameni de la programul lor normal. Efortul era prea mare, efectivul din Ploiesti nefiind de ajuns pentru ca lucrurile sa fie tinute in frau.    
  • Petrolul nu a dorit o colaborare pe mai departe, dar trebuie sa recunosc ca nici noi nu ne-am gandit sa continuam intelegerea.
  • E clar ca au fost probleme de organizare (nr. la meciul cu Steaua), de fapt nu cred ca au stiut sa organizeze meciul. Exista unele probleme care te opresc sa iti desfasori cum trebuie activitatea. De exemplu, sunt destui nepoti, unchi si alte rude ale lui cutare si ale lui cutare, iar acestia nu sunt verificati de obicei la intrari.
  • La meciul cu Dinamo, imi aduc aminte ca au aprins torte sub un banner imens, iar pericolul de sufocare era foarte mare. 
  • Aspectul financiar poate fi o reala problema in asigurarea securitatii pe stadioane, lumea se gandeste sa dea cat mai putin, pana la urma este criza pentru toti.


Conform jurnalistilor prahoveni, tribunele stadionului "Ilie Oana" si grupurile sanitare au fost umplute cu materiale pirotehnice cu o zi inainte de confruntarea cu Steaua, in momentul in care suporterii realizau coregrafia.

"Galant Security", societatea aleasa de club

Galant Protect Security are, de un an si jumatate, o intelegere cu formatia Petrolul Ploiesti, firma ocupandu-se de buna desfasurare a meciurilor jucate pe propriul teren de echipa pregatita de Valeriu Rachita, dupa cum au precizat surse din cadrul gruparii ploiestene pentru HotNews.ro. Firma a fost aleasa de catre club, iar in acest moment exista un contract in derulare. Cu BGS s-a colaborat doar cu ocazia inaugurarii arenei "Ilie Oana" si a disputei cu Dinamo.

Galant Protect Security a fost infiintata in anul 2009, pe 2 aprilie, iar obiectul de activitate il reprezinta "activitati de protectie si garda". Capitalul social este de 250 de lei. In primul an de functionare, "Galant Security" a avut, potrivit rapoartelor financiare, o cifra de afaceri de 154.011 lei. Lucrurile s-au schimbat radical in anul 2010, atunci cand societatea a ajuns la o cifra de afaceri de 2,632,919 lei. Interesant este faptul ca acest lucru a fost atins, conform actelor, doar cu un singur angajat. Asociatii firmei sunt: Buzatu Vasile- 40%; Nedelcu Cosmin-40%; Pasol Costin- 5%.

Clubul de fotbal Petrolul a anuntat, in cursul zilei de luni, ca intelegerea cu firma de paza "Galant Security" a fost reziliata. "Vom cere daune pentru modul in care s-a actionat. Ne-au fost aduse prejudicii grave, sportive si de imagine" - Valeriu Rachita, antrenor Petrolul.

Amenzi pentru Petrolul si firma de paza - Al doilea fan care a vrut sa patrunda pe teren - identificat 


Clubul Petrolul a fost amendat cu 10.000 de lei, in timp ce "Galant Security SRL (firma de paza) a incasat o amenda de 500 de lei. "A fost identificat inca un tanar care a incercat sa patrunda pe teren la meciul Petrolul-Steaua. El a fost amendat cu 3.000 de lei si a primit o interdictie de a mai intra pe stadioane timp de doi ani" - plutonierul Adrian Oancea, purtatorul de cuvand la Jandarmeriei Ploiesti, pentru  observatorulph.ro.

Cine se ocupa de controlul corporal al suporterilor?


"Controlul corporal complet este executat de firma de paza, la turnicheti, prin lege. Jandarmeria face control doar in dispozitivele premergatoare, este un control corporal sumar", informeaza reprezentanti ai Jandarmeriei.

Agresorul Enache Dragos nu a avut asupra sa o arma alba


"Am realizat un raport in legatura cu ceea ce s-a intamplat. Concluzia a fost una simpla, nu s-au luat masurile care erau necesare. A fost o eroare si in ceea ce s-a transmis, persoana respectiva nu a avut o arma alba (nr. cel care l-a agresat pe George Galamaz). Ii solicit domnului Stefan Burlacu (nr. Comandantul Gruparii de Jandarmi Mobile "Matei Basarab" Ploiesti) demisa de onoare" - Stefan Radu, prefect judetul Prahova.

Caseta: Petrolul Ploiesti - asociere intre Consiliul Local Ploiesti si firma controlata de Liviu Luca


Fotbal Club Petrolul SA este, potrivit Registrului Comertului, controlata de FSLI Petrom (99,996% din actiuni) - adica sindicatul din Petrom, sindicat controlat de Liviu Luca. Luca este si el actionar in firma, detinind 0,001% din actiuni.

Fotbal Club Petrolul SA a incheiat un parteneriat cu Consiliul Local Ploiesti prin care primeste in folosinta stadionul "Ilie Oana", stadion recent modernizat de altfel cu fonduri publice locale. Publicatia PH-online.ro a scris in detaliu despre controversatul contract de asociere intre Consiliul Local Prahova si firma controlata de sindicatul lui Liviu Luca.


Citeste mai multe despre   






















11581 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    firma de paza (Luni, 31 octombrie 2011, 19:49)

    galant_sarmant [anonim]

    deci, firma de paza are un singur angajat... i-o plati pe badigarzi pe PFA sau drepturi de autor...
    • +2 (2 voturi)    
      consecinte vax (Marţi, 1 noiembrie 2011, 9:23)

      samoreu [anonim] i-a raspuns lui galant_sarmant

      @galant_sarmant: (off-topic) poate-ar trebui sa incepem sa platim si infractorii pe drepturi de autor, sa vada si ei cum e.

      Acum, serios, s-a tot auzit de dementi care aveau interdictie pe stadioane si ei tot veneau la meciuri. La noi in tara se poate.

      Sunt si eu arbitru, dar la un sport adevarat, nu la fotbal. La o Cupa a Romaniei, l-a luat pe un antrenor capu', s-a dus pe suprafata si a apucat sa pocneasca vreo trei arbitri pana l-au placat. I-au dat interdictie pe viata, credeti ca tine cineva cont de ea? Nu. Vrem pedepse englezesti, da' ce sa facem cu ele daca le aplicam cu romani?
  • +21 (21 voturi)    
    Consecinţe (Luni, 31 octombrie 2011, 19:52)

    cobra [anonim]

    Pentru autor: nr. este prescurtarea de la număr. Prescurtarea pentru nota redactorului este N.R.
    Deşi, la origine, sunt prahovean şi simpatizez cu echipa Petrolul sunt total împotriva unor astfel de manifestări pe stadioane. Am spus acum câţiva ani că degeaba vom face şosele MODERNE, cladiri MODERNE, dacă nu lucrăm la EDUCAŢIE. Acelaşi lucru este valabil şi în acest caz. Degeaba s-a făcut acel stadion de excepţie dacă intră în incinta lui toţi derbedeii oraşului. Dacă aş avea putere de decizie aş lua următoarele măsuri:
    1. Aş suspenda acest stadion pentru tot restul anului competiţional;
    2. Aş amenda clubul nu cu 10.000 lei, ci cu cel puţin 100.000 lei.
    3. Aş amenda Jandarmeria şi firma de pază cu aceaşi sumă. În caz că firma nu ar putea s-o plătească, aş desfiinţa-o.
    4. Pe cocălarul ăla l-aş băga în puşcărie pentru vreo 5 ani şi l-aş pune să plătească toate daunele de imagine aduse clubului. Evident, i-aş interzice PE VIAŢĂ să mai intre nu doar pe satdionul Petrolul, ci pe orice stadion.
    Dar eu sunt idealist. Am spus că voi merge pe stadion atunci când se va putea merge la costum şi va fi aceeaşi plăcere ca la un spectacol.
    • +3 (3 voturi)    
      spui si tu masurile alea (Luni, 31 octombrie 2011, 23:05)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui cobra

      de parca ar fi cine stie ce ceva fantastic! esti acoperit de regulament ca sa zic asa, cam asta ar trebui sa se intample de la sine, fara sa enumere nimeni nimic, asta ar trebui sa fie urmarea fireasca, legala si civilizata, nu stiu cum sa zic : normalitatea. Dar la noi ... vai ... tre sa moara vreo 5 fotbalisti sau 50 de suporteri sa se ia o masura asa de ochii lumii.
    • 0 (2 voturi)    
      Consecinte la consecinte (Marţi, 1 noiembrie 2011, 8:50)

      TovarasulMC [anonim] i-a raspuns lui cobra

      Ok, amendezi Jandarmeria... cine plateste acea amenda? Fiecare angajat in parte sau statul?!
    • -1 (1 vot)    
      x (Marţi, 1 noiembrie 2011, 9:09)

      xulescu [anonim] i-a raspuns lui cobra

      Ce trebuia sa faca firma de paza? Sa lege fiecare spectator de scaun?
      • 0 (0 voturi)    
        ?? (Marţi, 1 noiembrie 2011, 11:21)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui xulescu

        Sa intelegem ca tu mergi in permanenta cu un politist care iti tine un pistol la tampla ???
    • 0 (0 voturi)    
      sunt total de acord... (Marţi, 1 noiembrie 2011, 9:50)

      me [anonim] i-a raspuns lui cobra

      problema e ca la puncut 3 nu se va intampla niciodata
      din cate stiu nu pot fi amendati astia direct, si cum contractele sunt facute pe nopoti, cumpati etc nici nu vor patii nimic.
      asa a fost si la dinamo a carei firma de paza e a lu nustiu ce ruda de-a lu porcea.
      oricum jandarmilor li s-a iertat mult: incompetenta, abuzuri (in principiu cand e omu la pamant si tu dai in continuare e cam ilegal) s.a.m.d.
      firmele de paza/jandarmeria chiar daca intervin depasindu-si atributiile sau chiar daca intervin prost permitand ceea ce s-antamplat duminica de exemplu, in general nu patesc nimic...
      poate o sa fie asta un inceput!
      mie imi e si de altceva: daca o sa fie amendati, apoi cei ce se duc la stadion ar trebui sa faca o pauza de cateva etape pentru ca fie ca sunt juligani fie ca nu sigur si-o vor incasa... la astia muschii sunt invers proportionali cu creierul
  • +5 (5 voturi)    
    nu inteleg (Luni, 31 octombrie 2011, 20:19)

    unu_de_aiurea [anonim]

    Eu nu inteleg partea asta:

    "Fotbal Club Petrolul SA este, potrivit Registrului Comertului, controlata de FSLI Petrom (99,996% din actiuni) - adica sindicatul din Petrom, sindicat controlat de Liviu Luca. Luca este si el actionar in firma, detinind 0,001% din actiuni."

    Adica Liviu Luca face parte si din patronat(actionar) si din sindicat ? Nu suna cam dubios ?
    • +1 (1 vot)    
      Şi restul de 15%? (Luni, 31 octombrie 2011, 21:07)

      cobra [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      Asociatii firmei sunt: Buzatu Vasile- 40%; Nedelcu Cosmin-40%; Pasol Costin- 5%
  • -5 (7 voturi)    
    mai cobra... (Luni, 31 octombrie 2011, 20:26)

    menandy [anonim]

    ... dar daca ai fi fost tu chuck noris, doamne, ce s-ar fi imtamplat???!!!ce curajosi mai sunteti in fata monitorului si a tastelor, iar daca mai tineti in mana si un mouse, sunteti de belea...
    • +5 (5 voturi)    
      Măsuri concrete (Luni, 31 octombrie 2011, 20:57)

      cobra [anonim] i-a raspuns lui menandy

      Poate că măsurile prezentate de mine sunt cam dure, dar ţie ţi se pare că gestul acelui cocălar este minor? Înseamnă că nu conştientizezi situaţia. Deja am ajuns de râsul Europei.
    • +4 (4 voturi)    
      mai menandy... (Marţi, 1 noiembrie 2011, 2:37)

      kelye [utilizator] i-a raspuns lui menandy

      si ce destepti sunt unii care au impresia ca prin pumni se rezolva tot

      ce problema ai tu cu oamenii care isi expun parerile prin intermediul internetului ?
      trebuie sa coboram toti la nivelul de maimute si sa iesim cu bata pe strada ca 'sa ne facem intelesi' ?

      ce ti se pare asa anormal ca cineva sa doreasca o pedeapsa adecvata primitivismului manifestat de individul ala sau situatia per ansamblu ?

      si mie 'imi plac' desteptii d-alde tine, inainte sa va tresalte un neuron va sare repede muschiu (si ala vai de el)
      mai prosti decat telefoanele din buzunar dar va folositi de tehnologie sa va dati cocosi cu pumnu
    • +5 (5 voturi)    
      @menandy (Marţi, 1 noiembrie 2011, 4:39)

      dorin_aem [utilizator] i-a raspuns lui menandy

      @menandy: Userul anterior a specificat niste masuri care ar trebui luate. Fara masuri drastice nu se rezolva nimic. Si deasemene masurile sa fie si aplicate. Daca userul anterior ar fi fost Chuck Norris ... dupa aceasta teorie , daca d-voastra ati fi fost in locul lui Galamaz? Daca in locul lui Galamaz ar fi fost copilul d-voastra? Tot clementa ati fi cerut? Vi se pare normal ca pe un stadion sa vedeti asa ceva? ( intrebarea se aplica peste tot, nu numai la un stadion)

      Nu este vorba despre cine este zmeu, bengos cu tastatura in brate s.a.m.d. Este vorba de bun simt, respect, siguranta, civilizatie. Capitol la care majoritatea romanilor sunt repetenti. Si cu putinii pe care ii avem nu se face primavara din pacate.
  • -5 (7 voturi)    
    care drama ? (Luni, 31 octombrie 2011, 20:47)

    danarad [anonim]

    de meme batausul ati uitat ? dar de becali cind a palmuit, acel reporter de culoare, care era la protv la vemea acea ?
  • -7 (7 voturi)    
    Prea mult tamtam (Luni, 31 octombrie 2011, 20:50)

    muciflenduri [utilizator]

    Nu sunt ploiestean si mi se rupe de fotbal, dar nu mi-e foarte clar ce e cu blamarea clubului.
    Inteleg ca o parte din suporteri sunt dezaxati, dar ma gandesc ca e destul de improbabil sa opresti un dement care chiar vrea sa faca rau.
    In malluri se aduna o multime de cetateani, daca dementul din Ploiesti injunghie un individ la raionul blugi, va fi dat in judecata conducerea mall-ului, pentru ca nu a angajat o firma de paza care sa controleze fiecare client?
    Raspunderea apartine strict dementului care a dat cu pumnul, daca se porneste de la premiza ca suporterii sunt infractori, atunci sa nu se mai permita accesul deloc pe stadioane si doar sa se filmeze meciurile.
    • +6 (6 voturi)    
      Vina clubului... (Luni, 31 octombrie 2011, 21:06)

      cobra [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      Vina clubului este că a permis accesul acelui dezaxat pe stadion. Aşa cum rezultă din cercetările efectuate, individul nu este la prima abatere de acest gen. Şi atunci, care au fost măsurile luate de club? Niciuna. În acest condiţii, a cui este răspunderea?
      Aaa, ar trebui completat cu altceva. Că o mare răspundere o are şi federaţia de fotbal că admite reguli relaxate de acces pe stadion sau că, chiar dacă sunt mai restrictive, nu verifică aplicarea lor.
      Vina o poartă şi acea asociaţie incultă numită Liga Profesionistă de Fotbal (corect ar fi trebuit să se numească Liga de Fotbal Profesionist pentru că fotbalul este profesionist, nu liga. Dar când această asociaţie este condusă de un puşcăriaş şi are atâţia membri inculţi ce le poţi cere). Ce măsuri a luat această asociaţie? Că doar nu e prima experienţă de acest gen.
      • 0 (0 voturi)    
        vina clubului (Marţi, 1 noiembrie 2011, 13:10)

        eugenb [anonim] i-a raspuns lui cobra

        De acord cu ce afirma dl "cobra". Clubul nu se poate face ca "ploua". Consecinta directa este chiar pierderea facuta in "buzunarul" Clubului prin amenzile ce le primeste. Mai prost este acum ca nu mai sunt echipe de amatori ci "profesioniste". Echipele, nu suporterii, acestia au ramas tot AMATORI. Daca suporterii erau profesionisti si isi iubeau intr-adevar echipa respectiva, ii dadeau ei pe mana Politiei si dupa aceea puteau sa vina si cu copii sau sotiile (prietenele) pe Stadion (acum acolo vin ori drogate ca ei, ori parasutele, dornice de un ban.
    • +10 (10 voturi)    
      Eu nu am putu intra la Scorpions cu bricheta (Luni, 31 octombrie 2011, 21:21)

      Petru Moldovan [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      La unele concerte rock controlul e exagerat, idiotul de la BGS (sau alta firma) mi-a spus sa arunc bricheta la gunoi daca vreau sa intru.
      I-am explicat ca bricheta costa mai mult decat biletul la concert (Zippo), el a spus ca nu, asa ca m-am dus inapoi un km, am lasat bricheta in cobur la motocicleta, apoi mi-am cumparat chibrituri de la metrou la Aurel Vlaicu si am ajuns fix cand au inceput Scoprpions sa cante. Am pierdut toata deschidertea pentru ca aia de la paza au considerat ca eu la 50 de ani nu am alt scop in viata decat sa arunc cu o bricheta Zippo de la mai bine de 100 de metri in Klaus Maine sau in cine nimeresc acolo pe scena.
      Bine, reguli militienesti, dar organizare exemplara. La meciurile astea de fotbal am impresia ca organizarea e cam de 3 lei...
  • +4 (4 voturi)    
    era doar primul din gasca trebuie puricati toti (Luni, 31 octombrie 2011, 23:07)

    Mgh [anonim]

    Exista un grup nu doar gigel care a intrat iar asta creaza poate oarecare teama tinand cont ca au avut vreo cativa tupeul sa se duca pe la spital, judecatorie, politia trebuie sa verifice imaginile si sa-i ia rand la rand pe toti sunt cativa care trebuie ajutati, ducem lipsa de fosta securitate se pare.
    Aia nu sunt suporteri sunt niste indivizi care ar trebui sa devina legume, gigel se astepta sa vina si altii in spatele lui ca sa-i pocneasca pe jucatori, arbitru eventual. La un meci te duci ca la un spectacol daca nu-ti place te ridici si pleci, oare este asa greu sa se inteleaga ?!
  • +2 (4 voturi)    
    interziceti fotbalul in Romania (Marţi, 1 noiembrie 2011, 4:41)

    alike [utilizator]

    "sportul" asta si-a iesit demult din matca. a devenit doar circ.

    evident, interziceti si televiziunile si "show"-urile obscene, si manelele, si reclama facuta tuturor infractorilor, si "libertatea", "click", "cancan", bagati cativa mafioti la inchisoare - gen Liviu Luca :D - , faceti scoala din nou scoala iar pe incapabili invatati-i o meserie in loc sa-i inarmati cu diplome false, si-o sa vedeti ce liniste si pace va fi.
  • 0 (0 voturi)    
    Legea 4/2008 (Marţi, 1 noiembrie 2011, 10:24)

    ZOOM [anonim]

    Studiati legea 4/2008 si vedeti cine e vinovat pentru cele intimplate.Toata lumea i-si da cu parerea doar din punct de vedere moral si principial. Doar in baza acestei legi se pot lua masuri la manifestarile sportive.
  • 0 (0 voturi)    
    Huidu (Marţi, 1 noiembrie 2011, 16:07)

    jan [anonim]

    Corect arestat 29 zile ,dar Huidu care a omorat trei persoane de ce nu este arestat ?.Justitia face diferenta intre cei fara bani si cei cu bani.Acest individ nu a omorat pe nimeni cum a facut HUIDU,Unde este dreptatea in Romania?
    • 0 (0 voturi)    
      Arestarea inculpatului (Marţi, 1 noiembrie 2011, 21:00)

      ZOOM [anonim] i-a raspuns lui jan

      Art. 148: Conditiile si cazurile in care se dispune arestarea inculpatului

      (1) Masura arestarii preventive a inculpatului poate fi luata daca sunt intrunite conditiile prevazute in art. 143 si exista vreunul dintre urmatoarele cazuri:

      a) inculpatul a fugit ori s-a ascuns, in scopul de a se sustrage de la urmarire sau de la judecata, ori exista date ca va incerca sa fuga sau sa se sustraga in orice mod de la urmarirea penala, de la judecata ori de la executarea pedepsei;
      a1) inculpatul a incalcat, cu rea-credinta, masura obligarii de a nu parasi localitatea sau tara ori obligatiile care ii revin pe durata acestor masuri;
      b) exista date ca inculpatul incearca sa zadarniceasca in mod direct sau indirect aflarea adevarului prin influentarea unei parti, a unui martor sau expert ori prin distrugerea, alterarea sau sustragerea mijloacelor materiale de proba;
      c) exista date ca inculpatul pregateste savarsirea unei noi infractiuni;
      d) inculpatul a savarsit cu intentie o noua infractiune;
      e) exista date ca inculpatul exercita presiuni asupra persoanei vatamate sau ca incearca o intelegere frauduloasa cu aceasta;
      f) inculpatul a savarsit o infractiune pentru care legea prevede pedeapsa detentiunii pe viata sau pedeapsa inchisorii mai mare de 4 ani si exista probe ca lasarea sa in libertate prezinta un pericol concret pentru ordinea publica.

      (2) In cazurile prev azute in alin. 1 lit. a)-e), masura arestarii preventive a inculpatului poate fi luata numai daca pedeapsa prevazuta de lege este detentiunea pe viata sau inchisoarea mai mare de 4 ani.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version