VIDEO FRF si Marcel Pavel - amendati cu cate 5000 de lei pentru schimbarea imnului national

de A.I.     HotNews.ro
Miercuri, 7 septembrie 2011, 12:51 Sport | Fotbal

Marcel Pavel
Foto: HotNews / DP
Federatia Romana de Fotbal si Marcel Pavel vor primi o amenda de cate 5000 de lei pentru ca intonarea imnului national cu alt text, informeaza Mediafax. Informatia a fost confirmata de catre Mihai Cristian Atanasoaie, prefectul Capitalei.

"Prefectura Capitalei va sanctiona FRF si personala vinovata, in speta Marcel Pavel, cu cate 5.000 de lei, aceasta fiind obligatia legala a prefectului. Daca noi in tara nu ne respectam valorile nationale, este cu atat mai probabil sa nu fim respectati in competitiile nationale de catre altii, pentru ca drapelul, imnul si stema nationale sunt simbolul Romaniei ca stat si nu avem voie nici moral, nici legal sa nu le respectam" - Mihai Cristian Atanasoaie, prefectul Capitalei, pentru Mediafax.



"Noi n-avem muzicieni la FRF, noi doar am comandat imnul. Nicaieri in lume nu se canta tot imnul inainte de un meci. Nu cred ca FRF a dat imnul cu notele muzicale. Versurile au fost aceleasi, doar ca au fost mai putine", a declarat Dumitru Dragomir, seful LPF, la Realitatea TV.

"Nu ne intereseaza cate versuri are imnul, noi vrem sa se termine cat mai repede si sa inceapa meciul" - Gigi Becali la Antena3.

Marcel Pavel a afirmat insa ca, daca ar fi cantat versurile care contineau numele "Traian" s-ar fi interpretat politic, aluzie la numele presedintelui Romaniei, Traian Basescu.

"Daca spuneam asta, se interpreta politic, este un indemn la lupta, a fost un mesaj catre acesti sportivi", a spus cantaretul.

Pe de alta parte, Marcel Pavel a afirmat ca i s-a "impus" ca, impreuna cu soprana Alexandra Coman, sa cante ambele imnuri "in timpul de trei minute".

Vezi aici imnul cantat de Marcel Pavel:





Citeste mai multe despre   






















20609 vizualizari

  • -105 (121 voturi)    
    Razbunare (Miercuri, 7 septembrie 2011, 12:54)

    GORU [anonim]

    Marcel Pavel a procedat CORECT si astfel a evitat Huiduielile ce s-ar fi generat la intonarea " Traian"
    Pe cine mai amendau daca intona imnul cu " Traian" si tribunele ar fi huiduit ?

    Este Razbunare si atat

    Felicitari domnului Marcel Pavel; Mare Curaj, Demnitate, Profesionalism.
    • +85 (101 voturi)    
      Prostie (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:11)

      pavarotti [anonim] i-a raspuns lui GORU

      Draga limitatule, respectarea Imnului National este o obligatie legala si morala a fiecarui roman, indiferent de convingeri politice, religioase, sexuale sau de care mai vrei.
      In schimb nu e o obligatie balacareala politica si interpretarea imnului de diversi imbecili.
      A fost incalcata legea si pedeapsa e fireasca si meritata.
      Sa afirmi ca e o razbunare de-a lui Basescu ca "nu i s-a cantat numele in imn" e o dovada de limitare intelectuala; asta ca sa nu spun ca esti prost.
      • +65 (73 voturi)    
        Respectul incepe de la noi, cu noi (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:49)

        Honor et Patria [anonim] i-a raspuns lui pavarotti

        Oriunde in lume e o decenta minima sa respecti 2-3 simboluri nationale (ca in rest e o bataie de joc generala in lumea de azi), precum drapelul, imnul sau stema de stat. Nu mi se pare o cerere exagerata.

        E inadmisibil sa lasam orice gurist, indiferent de cate clase de scoala are, sa schimbe un simbol national dupa cum crede mintea lui in acel minut de ratacire.

        FRF-ul si acest solist sa plateasca amenzile, e foarte blanda sanctiunea, sunt tari unde infundau deja puscaria pt a-si fi batut joc de imnul national.

        Romania e tara romanilor, construita cu imense sacrificii de stramosii acestora, ea merita respect pt ca sunt si azi popoare care nu au stat, n-au fost capabile sa aiba unul, inclusiv in Europa !

        Respect pt romani si Romania, va respectati pe voi si tara in care traiti si atunci va vor respecta si altii, straini sau imigranti !
      • -61 (71 voturi)    
        Mai pavarotti, (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:57)

        George [anonim] i-a raspuns lui pavarotti

        intreaba-l pe prefectul ala de Bucuresti (nici nu stiam cine este pana acum, banuiesc ca nici tu), daca stie versurile de la imn! Asa ca, e pura demagogie gestul lui, ca sa nu zic ca e... la comanda!
        • +41 (45 voturi)    
          mai georgica, (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:38)

          Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui George

          Nici eu nu stiu toate versurile de la imn, cum sigur nici tu nu le stii.
          Dar eu cand ma duc sa-mi fac job-ul, mi-l fac cum scrie la carte nu cum vrea orice parasuta; altfel, ma las de meserie.
          Aici discutam de niste lucruri foarte clare care nu lasa loc de interpretare si de pareri personale.
          In cazul asta, intre pavel si un manelist caruia i se lipesc la nunta bancnotele pe frunte sa ciripeasca ca la licitatie, nu este nici o diferenta - si atunci, de ce sa reprezinte asta o tara, un simbol?
          • -29 (33 voturi)    
            Mai Gheorghita, (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:02)

            George [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

            Da, nu stiu versurile imnului national, daca ma chinui, incropesc vreo 6-8 versuri. Oare sunt infractor? Atunci te rog sa nu ma spui (torni) la nenea prefectu'! Cu toate ca nu il cred in stare sa ma controleze "pe bune", bagand mana in foc ca nici el nu stie nici macar strofele 1,2,4 si 11 (alea oficiale)!
            Eu nu iau apararea lui Pavel (pana la urma doar un cantaret, canta ce i se cere si pentru ce e platit - deci un prestator de servicii) asa cum poate crezi tu, ci am subliniat reactia prefectului, un mare anonim, care a gasit acum, nu numai momentul sa se arate si sa iasa in evidenta, ci si sa pozeze intr-un vasal... perfect!
            • +23 (23 voturi)    
              uff (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:56)

              gogu [anonim] i-a raspuns lui George

              Confunzi legea cu parerile personale.
              Stema, imnul si drapelul sunt simboluri nationale si constitutional nu ai dreptul sa iti bati joc de ele.
              Imnul trebuie intonat asa cum este el, fara nici o modificare.
              Prefectul ala, oricare ar fi el si de oricare coloratura politica, trebuie sa sanctioneze, conform legii, aceste incalcari.
              • -13 (15 voturi)    
                Atunci, de ce nu sunt... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 17:31)

                George [anonim] i-a raspuns lui gogu

                ... amendati cele cateva mii de spectatori care au aruncat la gunoi (de fapt pe oriunde le-a venit) steguletele (sau drapelele) tricolore pe care le agitau pe stadion in timpul meciului? Sa fi vazut la plecare, pe aleile spre strazile din jur cat "gunoi" d-asta era de ridicat! Cum scrii tu, e curata bataie de joc a simbolurilor nationale.
              • +7 (7 voturi)    
                Hotărârea de Guvern 1157/2001 (Miercuri, 7 septembrie 2011, 22:32)

                ale valessa [utilizator] i-a raspuns lui gogu

                Ai perfectă dreptate. Îmi permit să fac o completare: Marcel Pavel a fost amendat, prompt și corect, în baza Hotărârii de Guvern nr.1157/2001. Toată lumea vorbește de respectarea legii, dar nimeni n-a precizat care lege.
          • -13 (15 voturi)    
            Mai Gheorghe, (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:09)

            Laur [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

            Cand ungurii canta imnul Ungariei pe la intrunirile lor din Romania esti la fel de taios? A cerut cineva sanctionarea lor? Nici in imnul lor nu se spune nimic de Traian.
      • -5 (21 voturi)    
        despre fotbal, politica si criminalitate organizat (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:02)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui pavarotti

        Jurnalistul german de investigaţii Jürgen Roth a publicat, recent, o carte despre cum titlurile competiţiilor sportive nu se mai dispută în teren, ci în lojele VIP ale stadioanelor. Personaje dubioase au transformat sportul într-o anexă şi un instrument pentru afacerile lor criminale. Cristian Ştefănescu şi Srecko Matic au stat de vorbă cu autorul volumului "Unfair Play".

        http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15368323,00.html?maca=rum-rss_ro_romanialibera_headlines-5324-html-cb

        http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15355409,00.html
      • -9 (13 voturi)    
        Aici cum de nu s-au sesizat autoritatile ? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:10)

        Orbservator [anonim] i-a raspuns lui pavarotti

        http://www.trilulilu.ro/ABBAfan/c12f74f4ea0bc9

        Sau asta e din planul de umilire natonala planificata si nu se pune ?
        • +14 (14 voturi)    
          De ce? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:24)

          Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Orbservator

          Pentru ca amaratii aia l-au interpretat corect !
          Pentru ca versurile nu au fost schimbate !
          Au bagat ceva de dusmani sau de bani ?
        • +2 (2 voturi)    
          ba da (Miercuri, 7 septembrie 2011, 17:27)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui Orbservator

          Au fost sanctionati, inclusiv de audiovizual.
          A fost un scandal mare la acea vreme.
          Daca nu ma insel, a fost pe ProTv.
        • +2 (2 voturi)    
          ia de aici (Joi, 8 septembrie 2011, 7:13)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Orbservator

          ce-ai vazut tu acolo facea partea dintr-un intreg pozitiv, national. ia de aici si variantele rock, dance, r&b, maramuresean, lautaresc:

          http://www.trilulilu.ro/ABBAfan/c0ee9136863b02
          http://www.trilulilu.ro/ABBAfan/cb6d3a527333bc
          http://www.trilulilu.ro/ABBAfan/03f875c932f79f
          http://www.trilulilu.ro/ABBAfan/cb6d3a527333bc
          http://www.trilulilu.ro/ABBAfan/f02ef0136b5c23

          nu stiu cat de bine au facut oamenii care au promovat ideea (eu gasesc ca au facut bine) insa faptul ca tu trantesti linkul cu imnul pe ritm de manea in scopul de a sustine ca prefectul e un idiot arata de fapt ca cel cu musca pe caciula esti tu, musca fiind USL.
      • 0 (0 voturi)    
        un nenorocit (Duminică, 20 noiembrie 2011, 1:29)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui pavarotti

        Cine este acest Marcel Pavel.......un figurant, l-am vazut "live" cantand...plin de aroganta, o vedeta de carton...ascultati numai ce penibil este......simplu, putea sa-si recunoasca greseala
    • +56 (58 voturi)    
      imn (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:14)

      lmc [utilizator] i-a raspuns lui GORU

      nu exista "politic corect" cand e vorba de imn, el nu se ajusteaza dupa numele presedintelui in functie. asa ca trebuia sa cante cu "Traian ... etc" asa cum sunt versurile.
    • +41 (43 voturi)    
      Prostia e eterna (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:14)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui GORU

      Poate ar fi trebuit sa cante un 'Of, viata mea' ca sa-i faca pe cetateni s-o puna de un dans.
      Sau ar fi putut sa se dezbrace pe 'You can leave your hat on' si ala ar fi fost cu adevarat show.
    • +46 (48 voturi)    
      ala nu stie imnul si tu il lauzi? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:18)

      marius [anonim] i-a raspuns lui GORU

      tribunele nu huiduie propriul imn national.
      • +8 (22 voturi)    
        Corect, pe cel propriu... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:59)

        George [anonim] i-a raspuns lui marius

        ... nu-l huiduie, dar ce dovada de buna crestere e aia care ii face pe multi sa fluiere imnul tarii vizitatoare? Si aseara au fost multi care au huiduit imnul Frantei.
      • +17 (17 voturi)    
        Mda... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:42)

        IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui marius

        Dar il fluiera copios pe al altora. Ceea ce nu-i face cu nimic mai civilizati. Din contra. Fotbalul romanesc este o rusine. Si tot ce se invarte in jurul acestei lumi corupte pana in maduva oaselor. Sincer, ma mir cum de se mai duce lumea la stadion...
    • +49 (51 voturi)    
      Curaj? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:18)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui GORU

      Ce curaj? De ce sa huiduie lumea la numele Traian? Este un vers al unui cantec, care intamplator a fost ales imn national. Acum sa huiduim pe toti care au numele Traian si sa fie interzis prin lege folosirea cestui nume.

      Curaj era daca ar fi cantat imnul asa cum e. A dat dovada doar de lasitate, nu curaj.
      • +5 (5 voturi)    
        pai mai fratilor,mai sant si alte nume in imn ! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 19:04)

        toma [anonim] i-a raspuns lui Alius

        eu zic sa le scoatem si pe alea ! de ex.mihai,ca io-s antimonarhist !
        sau scoatem roman,ca mie mi se pare ca vine de la petrea roman si io-s anti fsn !
    • +48 (48 voturi)    
      mi se pare o prostie (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:21)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui GORU

      Dar de ce sa alterezi imnul pentru o coincidenta de nume? Toata lumea stie la care Traian se refera versurile, iar daca ar fi fost huiduieli, care e problema? Versurile sint despre Traian, imparatul roman iar huiduielile pentru Traian, presedintele.
      Asta imi aminteste de primul portret al lu' Ceausescu afisat in salile de clasa (si cam peste tot): era fotografiat dintr-o parte si nu i se vedea o ureche. Si ca sa nu zica lumea ca e intr-o ureche, au facut alta poza.
      • +15 (17 voturi)    
        sa rescriem imnu pt pavel :)))) (Miercuri, 7 septembrie 2011, 17:32)

        mioriticu [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

        1. Versiunea anonimă: ”Triumfător în lupte, un nume de Marian”

        2. Versiunea pentru Piața Universității: ”Triumfător în lupte, un nume de golan”

        3. Versiunea complet neutră: ”Participant la lupte, un nume de Traian”

        4. Versiunea USL-istă: ”Triumfător în lupte, bețivul de Traian”

        5. Versiunea USL-istă hardcore: ”Dezamăgitor în lupte, ratatul de Traian”

        6. Versiunea Gabi Tamaș: ”De ajutor în lupte, o sticlă de molan”

        7. Versiunea maghiară: ”Triumfător în lupte, un nume de Orban”

        8. Versiunea Adevărul Holding: ”Triumfător la leafă, un număr din Rahan”

        9. Versiunea Național Arena: ”Triumfător în lupte, gazon ca pe maidan”

        10. Versiunea autoreferențială: ”Triumfător în lupte, Marcel e un mîrlan”

        Dacă mai aveți și voi, băgați mai jos.
        • +5 (5 voturi)    
          Tareee am ras cu lacrimi! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 17:53)

          shuly [utilizator] i-a raspuns lui mioriticu

          Foarte tare mioriticu.Eu asi initia un concurs cu tema asta!HAi sa ne jucam cu imnu'!Versiuni pentru toata lumea!
    • +41 (41 voturi)    
      corect.... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:22)

      CATALIN [anonim] i-a raspuns lui GORU

      este sa reciti versurile cum au fost ele scrise de autor . daca pe un viitor presedinte o sa-l cheme stefan , mihai , iancu ..... ce ne facem ? nu e vorba de cultul personalitati aici pentru ca ar trebui sa stie toti romani cine a fost traian si ca presedintele poarta numele lui nu invers
    • +10 (12 voturi)    
      Imnul trebuie razbunat cu orice pret ! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:25)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui GORU

      .
    • +28 (30 voturi)    
      doar 5000? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:27)

      mem [anonim] i-a raspuns lui GORU

      pentru neobrazarea alora trebuiau 50.000 de lei amenda
    • +23 (23 voturi)    
      eu (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:29)

      eu [anonim] i-a raspuns lui GORU

      eu cred ca nu este vorba de curaj, demnitate, profesionalism, mai ales la unul care se credea indreptatit sa cante toate melodiile lui Ovidiu Komornyk.

      eu cred ca marcel pavel a dat dovada de Alzheimer.

      sa se duca sa se caute.
    • +31 (31 voturi)    
      am fost acolo (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:44)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui GORU

      Fratioare, eram acolo si cantam cu lacrimi in ochi. Si eu si cei din jurul meu am fost convinsi ca am uitat imnul cand am vazut ca Marcelino o ia pe gazon (pe aratura)...
    • +24 (28 voturi)    
      Pavel (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:57)

      cuchi [anonim] i-a raspuns lui GORU

      Acest Pavel atata poate, urmariti piesele lui si vedeti ca toate au aceleasi acorduri doar lalaitul e altu. E umflat de impresari. Valoare nula.
    • +31 (31 voturi)    
      Tipic pentru omul nou creat de iRTV (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:04)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui GORU

      Doar spalatii pe creier pot sa se gindeasca sa huiduie imnul national...
    • +17 (17 voturi)    
      Propunere (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:58)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui GORU

      In cazul asta eu propun ca cei care se numesc TRAIAN sa nu aiba dreptul de a candida ca presedinte, ca avem o problema cu Imnul si gradul de popularitate.. asa problema e rezolvata, putem oricand sa cantam Imnul corect.
      Gorule, cat de ... poti fi?!?!?
    • +22 (22 voturi)    
      evident (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:02)

      suca [anonim] i-a raspuns lui GORU

      daca canta aiurea imnul e vina lui base si e razbunare. base la nastere a cerut numele de traian ca sa-i dea amenda "sopranei" de pavel.
      mi-aduc aminte ce suparat era ca intr-un an a luat premiu pt ce-a mai buna voce Minculescu si n-a luat el. minculescu canta de 20 de ani el de 2.

      aia de huiduiau erau miciii vadimi creati de hahantenele securistului de felix.
      eu de exemplu nu m-am gandit niciodata la base cand se canta imnul. numai o minte bolnava face legatura asta. cu scuzele de rigoare, dar asa e.
      daca eu il urasc pe iliescu inseamna ca-l urasc si pe cumnatul meu pe care-l cheam tot ion?
      cum dracu puteti gandi asa de rudimentar?
      mai spui ca a dat dovada de profesionalism... dumenezeule, sunteti patetici...
    • +8 (8 voturi)    
      ba, (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:57)

      panfilache [anonim] i-a raspuns lui GORU

      io cred ca tribunele ar fi explodat in urale si aplauze prelungite, ceea ce ar fi dus, vorba lui nea jiji, la intarzierea splendoarei in iarba... pe gazon..
      bravo frf, sunteti tari !
      data viitoare sa'l puneti pe pitzurka sa zica imnu' !
  • +38 (40 voturi)    
    pavel nu stie imnul! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:07)

    unu [anonim]

    asta cu traian... e trasa de suvita. pavel e incult, si infumurat. oricare ar fi imnul, il canti asa cum e sau stai in banca ta. restul e can-can si fitze de vedeta.
  • +31 (31 voturi)    
    Traian... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:10)

    Serios? [anonim]

    Acum ne punem sa schimbam imnul national pentru ca intamplator pe presedintele Romaniei il cheama Traian? Si daca apare un Mihai, Stefan mai tarziu? Mutilam iar imnul national pentru ca, vezi Doamne, si asta face politica?
    • +25 (25 voturi)    
      Tz,tz... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:00)

      traian [anonim] i-a raspuns lui Serios?

      Sunt traian de cand ma stiu pe acest site si nu inteleg de ce toata acesta prosteala aruncata de puternicii intelectuali de la FRF si de un cantaret!
      Conotatiile politice pe care simpla pronuntare a numelui meu sau al altui presedinte le-ar trezi sunt o absurditate cultivata in stil bolsevic la FRF si nu numai!
      De fapt,ca sa fiu in ton cu prescurtatorii de inalta tinuta fotbailistica as petea si eu sa cer scoaterea din manuale a schitelor lui Caragiale pentru ca acolo apare Mitica!Sau a tuturor pasajelor din istoria Romaniei care se refera la Mircea voievod!
  • +44 (46 voturi)    
    Meschinarii (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:11)

    Amarenna [anonim]

    1. cele 3 minute nu sunt o scuza: oricare ar fi fost cele 2 strofe cantate, tot atata timp i-ar fi luat. C'mon!
    2. Nimeni nu are pretentia de a se fi cantat tot imnul. Ci doar de a se canta EXACT asa cum este el. Nu e de vina imparatul Traian ca a ajuns presedinte cineva care-i poarta acelasi nume.
    3. Pavel & FRF (si Nimeni!) nu au competenta de a judeca IMNUL (a-l modifica).
    4. Cui ii este frica de IMNUL original (sau de "interpretari") n-au decat sa astepte (sau sa grabeasca) Alegerile. Sau sa nu participe la evenimente Nationale!
    • -18 (22 voturi)    
      "Trei culori" (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:17)

      George [anonim] i-a raspuns lui Amarenna

      Cand eram elev de liceu, eram obligati ca dimineata, la 8 fara 10 sa cantam imnul RSR. Daca mergeai pe coridoare la acea ora, era o oracaiala de tot hazul. Ei bine, plicitisiti de acest imn, vreo 4-5 colegi am schimbat versurile. De-abia dupa o luna au sesizat ca din clasa noastra razbat alte versuri. Culmea e ca versurile (foarte haioase) i-au facut pe toti profesorii sa rada in hohote, dar tot s-a facut careu, am fost catalogati ca dusmani ai neamului si, bineinteles, ne-am ales cu nota 6 la purtare pe acel trimestru. Am ramas cu satisfactia ca directorul si profesorii nu prea vroiau sa ne pedepseasca, dar, asa erau legile.
      Acum, cand vad ca prefectul se ofuscheaza... imi dau seama pana unde se merge cu servilismul!
      • +13 (17 voturi)    
        servilism? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:25)

        Filip [anonim] i-a raspuns lui George

        Respectarea legii e servilism? Stai sa inteleg mai bine: se comite o ilegalitate in direct la TVR, cu milioane de telespectatori + 55000 in tribune si tu ai vrea sa nu se intample nimic...

        Da vrei sa ajunga marii corupti in inchisoare si sa dea Vantu banii inapoi :)
        • -11 (13 voturi)    
          Da, servilism, asta este... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:12)

          George [anonim] i-a raspuns lui Filip

          ... denumirea a ceea ce a facut prefectul! Sa nu-mi spui mie ca a fost zdruncinat in patrotismul propriu, ca n-a mai dormit azi-noapte fiindca fiinta sa a fost cutremurata de fapta lui Pavel! Milioanele de telespectatori si cei 55000 de prezenti pe stadion, cred ca nici in procent de 0,001% nu au sesizat asta!
          Sa te intreb altceva: daca inversa alte versuri, lasandu-le pe cele cu "Traian", s-ar mai fi sesizat cineva?
          • +8 (10 voturi)    
            Nenica du-te la culcare ca esti varza! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 17:00)

            shuly [utilizator] i-a raspuns lui George

            Ai creierul prea imbibat de latrine!Iti recomand un concediu luuuuung la sanatoriu!
            Pai moncher, Marcelica s-a autodenuntat mai tata!Daca spunea ca a avut emotii si ca l-a lasat memoria scapa basma curata.Dar el nu si nu Bartman,Batman.Silegea este clara si OBLIGATORIE pentru toti.
            Asa ca mai da o raita pe Antene si du-te sa te culci linistit.
            • -12 (12 voturi)    
              Asa, de voi are nevoie tara... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 17:33)

              George [anonim] i-a raspuns lui shuly

              ... pardon, partidul, mai... shuly
              • +1 (1 vot)    
                da george tata, (Joi, 8 septembrie 2011, 12:04)

                pipi [anonim] i-a raspuns lui George

                tara are nevoie de oameni care sa respecte si sa aplice legea.
      • 0 (0 voturi)    
        Haios dar n-are legatura (Joi, 8 septembrie 2011, 22:38)

        Rares [anonim] i-a raspuns lui George

        diferenta e ca pe vremea lui Ceasca cand te duceai la vot aveau 2 coloane. Una cu DA daca vrei sa fie reales si una cu NU. Pe coloana cu nu era intotdeauna pusa o rigla si la sectia de votare erau numai securisti. Cred ca realizezi cam care era procentul cu care era "votat". Aia era dictatura Ai avut rigla cumva la ultimele alegeri? Nu ti-ai spus optiunea si-ai pus-o in urma? Electoratul a decis ca Basescu sa fie Presedinte. Asta se numeste democratie. De ce trebuie sa suport un gurist si niste cocalari de la FRF sa vina sa schimbe versurile imnului national doar ca sunt ei bolnavi de ura si alergici la un nume. Toate aceste abateri trebuie pedepsite serios , cu inchisoare, ca asa am ajuns ca ungurii sa se pis..he pe Avram Iancu la noi in tara si tiganii sa ne cante imnul la Pro tv. in ritm de manea. Ca sa nu mai spun ca nu inteleg de ce tocmai ratatul asta a fost ales sa guite fals pe stadion. Se terminasera tenorii de la Opera ?
  • +12 (28 voturi)    
    Pacat... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:12)

    costica [anonim]

    stadionul arata la intonarea Imnului ca la stadioanele englezesti.... ceva unic, chiar mi-a placut...
    Pacat, imnu-i imn, dicolo de guvernantii trecatori...
    desi, tare mi-e ca intr-adevar la pronuntarea numelui Traian e posibil sa fi aparut huiduieli si era iar pacat...
    Nu stiu cum e mai bine, dar IMNUL national e IMN national si trebuie respectat dincolo de conducatorii vremelnici ai unei tari.
  • +42 (46 voturi)    
    Prea putin... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:13)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Manelistul Pavel, dar si FRF, dealtfel condusa de un mafiot sinistru, trebuie sa raspunda penal! Scrie la lege. Imnul trebuie respectat de catre orice cetatean al acestei tari si cantat, atunci cand protocolul o cere, exact asa cum este. Invocarea "interpretarii politice" ca motivatie si scuza pentru batjocorirea imnului national de catre tovarasul Pavel reprezinta o ticalosie fara seaman. Nicaieri in lume, in lumea civilizata, nu se intampla asa ceva! O rusine! Pavel si cei raspunzatori pentru batjocorirea imnului national trebuie sa raspunda penal! Punct.

    P.S. Toarsul mafiot Dragomir, toarsul Pavel a sarit versurile premeditat. Pricepi?
  • +31 (31 voturi)    
    mda... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:15)

    me [anonim]

    "Nu ne intereseaza cate versuri are imnul, noi vrem sa se termine cat mai repede si sa inceapa meciul" - Gigi Becali la Antena3. -> becali... nu poti sa-i ceri sa aiba si cultura...

    cat despre "taierea" imnului.... daca numai a taiat si nu a "imbunatatit" nu cred ca e vreo problema...

    interpretarea politica mi se pare o prostie... traian basescu cu celalt traian nu au nimic altceva in comun inafara de numele si sexul...
  • +40 (40 voturi)    
    !!! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:15)

    Cris [anonim]

    "Nu ne intereseaza cate versuri are imnul, noi vrem sa se termine cat mai repede si sa inceapa meciul" - Gigi Becali la Antena3.

    Oierule, "noi" nu ne etichetam cu tine!!

    "Noi n-avem muzicieni la FRF, noi doar am comandat imnul. Nicaieri in lume nu se canta tot imnul inainte de un meci. Nu cred ca FRF a dat imnul cu notele muzicale. Versurile au fost aceleasi, doar ca au fost mai putine", a declarat Dumitru Dragomir, seful LPF, la Realitatea TV.

    Cine este Dumitru Dragomir asta? FRF ce stat reprezinta? FRF este condusa de un manelist? In ce sens au fost aceleasi si cum adica doar au fost mai putine?

    De ce ne lasam calcati in picioare de niste inculti care ne dau tot felul de explicatii incoerente?
    • +21 (21 voturi)    
      amenda (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:46)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      Eu acum as zice asa: 5.000 lei pentru greseala, 5.000 de euro pentru reactie si comentarii gratuite.
  • +30 (32 voturi)    
    incredibil (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:18)

    marian [anonim]

    cum s-ar simti inaintasi nostri care au murit pentru ca acest imn sa fie cantat liber? ne batem joc de valorile noastre iar dupa aceea aparem la televizor ca lider de opinie
    • +9 (11 voturi)    
      Incredibil! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:27)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui marian

      Dincolo de acest cuvant nu cred ca mai poate fi scris ceva.
  • +35 (37 voturi)    
    In alte tari... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:19)

    Marius [anonim]

    In alte tari pe alde Pavel Marcel cred ca il pastea si puscaria...
    Ce respect mai avem noi pentru valorile nationale, daca unul ca Marcel Pavel se fereste sa pronunte numele Traian....bai v-ati tampit? chiar credeti ca publicul de pe stadion e asa retard si huiduie numele Traian din imnul national? Ar trebui sa va cereti scuze public, si nu sa va justificati incultura si prostia...vai de capul vostru...
    Cu asa romani, plus bonusul cu superbul gazon, o sa ajungem sigur departe....
    Cred ca Oprescu a pierdut mult in sondaje cu ocazia acestui meci. Si pe buna dreptate...meritat.

    Eu
  • +22 (32 voturi)    
    Si despre tricolor? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:24)

    Mircea [anonim]

    Nimic despre faptul ca suporterii nu au fost lasati sa intre pe stadion cu tricolorul? Drapelul national a ajuns prin tomberoane datorita frf si gorilelor de la bgs. Rusine!
    • +11 (15 voturi)    
      tricolor (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:47)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      Tu la ce meci ai fost?!? Eu am intrat cu drapelul meu, evident fara batz, ca asa a fost si la meciurile UCL.
  • +23 (23 voturi)    
    Nu-i Razbunare (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:24)

    spysoby [anonim]

    Oriunde Imnul se respecta.Cind nu se poate cinta integral se cinta doua strofe.Oricum a cintat total aiurea:n-a respectat nici linia melodica.Alexandra Coman a cintat perfect imnul Frantei.Comparati cu Andra la gala lui Bute.
  • -20 (32 voturi)    
    asta e culmea (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:25)

    cipax [utilizator]

    Doua imbecilitati (sau imbecili) adunate:
    1. sa dai amenda pentru intonarea imnului gresit (adica sa incurce 2 versuri i se poate intampla oricui)
    2. sa te umpli de penibil spunand ca numele de Traian va fi interpretat politic... extrapoland ar trebui sa scoatem din calendare Sfantul Nicolae, ca ne aduce aminte de Ceausescu si se interpreteaza politic!!
  • +25 (27 voturi)    
    Prosti, da' multi! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:27)

    Vizitiul [utilizator]

    Regula general valabila in Romania:

    1. ""Nu ne intereseaza cate versuri are imnul, noi vrem sa se termine cat mai repede si sa inceapa meciul" - Gigi Becali la Antena3."

    2. Marcel Pavel a afirmat insa ca, daca ar fi cantat versurile care contineau numele "Traian" s-ar fi interpretat politic, aluzie la numele presedintelui Romaniei, Traian Basescu.

    Deci Basescu e de vina! Chiar ii credeti prosti pe toti incat sa nu faca diferenta dintre Traian din imn si Basescu?

    Patetic!
  • +26 (28 voturi)    
    Foarte bine! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:30)

    Marina Nenu [anonim]

    Sunt tenori de valoare care(ar fi acceptat invitatia)si nu denaturau (si)linia melodica ,cum a facut-o Marcel Pavel!Amenda este infima pentru gafa facuta!
  • +29 (31 voturi)    
    penibil (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:37)

    andrei [anonim]

    manelistule, asta nu e nunta! drapelul si imnul de stat nu se modifica
  • -23 (31 voturi)    
    Udrea a inceput ... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:45)

    Bogdan [anonim]

    Cand a zis ranjind specific ca suntem urmasii lui Traian. Multi romani s-au simtit atunci jigniti, din motive pe care nu vreau sa le comentez acum...
    Aluzia asta a Elenei Udrea la imnul national si la presedintele "jucator" a fost foarte dezbatuta si e posibil sa fi pus, pe bune, organizatorii pe ganduri...
    • +10 (12 voturi)    
      Logica ta e fenomenala (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:33)

      Lalaila [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Tu gandesti cu capul tau sau cu al Elenei Udrea?
      • -2 (2 voturi)    
        paradox logic (Miercuri, 7 septembrie 2011, 21:48)

        DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui Lalaila

        aia n-are cap.
      • 0 (0 voturi)    
        un (Joi, 8 septembrie 2011, 14:20)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lalaila

        indoctrinat politic nu gandeste.
  • +34 (34 voturi)    
    . (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:46)

    danuzzt [utilizator]

    Din cate stiu Andra a intonat imnul Romaniei la meciul lui Bute corect si nu s-au auzit huiduieli. De ce s-ar fi auzit acum ?
    Oricum , cine ar huidui propriul imn din aceasta cauza e un limitat.
    • +6 (6 voturi)    
      . (Miercuri, 7 septembrie 2011, 17:31)

      Balthazar [anonim] i-a raspuns lui danuzzt

      Corect !
    • +1 (1 vot)    
      In tara asta nu mai exista romani ? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 22:45)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui danuzzt

      Andra, Pavel . Las la o parte incontestabilele lor calitati vocale . Chiar si faptul ca nu au studii de specialitate sau le-au obtinut tarziu.
      Dar imi pun intrebarea : In tara asta nu mai sunt romani care sa cante Imnul National ????
  • -25 (29 voturi)    
    Sublima interpretare ! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:47)

    Fisherman [utilizator]

    Marcel Pavel a facut inca odata dovada calitatilor sale vocale. In plus, interpretarea sa - iesita din comun, o interpretare care a pus in adevarata sa valoare forta acestui imn - a dezvaluit intensitatea patriotismului sau care a reverberat in inimile tuturor celor care-si mai iubesc neamul.
    Nu vom sti niciodata daca pe National Arena au existat indivizi care au asteptat clipa pronuntarii acelui nume propriu din imnul nostru pentru a declansa un atac asupra unei persoane care, intamplator si vremelnic, detine mandatul de Presedinte. Dar nici cei care au urmarit acest eveniment de pe alte meridiane si paralele nu vor fi fost nevoiti sa asiste la un act golanesc Made in Romania.
    • +9 (11 voturi)    
      care act? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:47)

      Anti A1 A2 A3 si A4 [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Act golanesc a fost sa nu cante imnul corect.
      In plus, Andra a cantat infinit mai frumos imnul la "gala Bute" (si corect, si nimeni n-a huiduit) decat "fenomenul" marcel pavel (un infumurat care isi supra-apreciaza vocea si se crede cult, dar nu e in stare sa respecte IMNUL). Poate atat il duce capul, sa se gandeasca numai la Basescu atunci cand aude numele de Traian. Ii propun sa ceara italienilor schimbarea denumirii Columna lui Traian in Columna lui Ion, Columna lui Adrian, Columna lui Victor sau, mai bine, Columna lui Crin.
  • +20 (22 voturi)    
    Am putea spune ca nu a jucat Nationala Romaniei. (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:56)

    mircea [anonim]

    Si atunci cine a jucat marti 6 septembrie 2011 pe stadionul arena National din Bucuresti?Cei care au pus gazon cu" cartofi",au intonat alt imn decat cel al Romaniei,poate se incumeta sa ne spuna si noua de ce se intampla astfel de situatii.Si apropo,pentru-ca nu am auzit ca Marcel Pavel sa-si ceara scuze,sa i se retraga suma achitata drept simbrie pentru spectacol si sa nu mai aiva dreptul sa fie prezent in competitii nationale.Niciodata.Nici Marcel Pavel,nici Oprescu,nici Mircea Sandu.
    • -1 (1 vot)    
      nu (Joi, 8 septembrie 2011, 11:49)

      eu [anonim] i-a raspuns lui mircea

      nu Oprescu a cantat imnul...
  • +23 (25 voturi)    
    Las' ca au de unde plati... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:57)

    Claude [anonim]

    ...nu poti spune ca un mafiot si un manelist n-au niste amariti de 5.000 lei. La "valoarea" lor propuneam aceeasi suma dar in euro.

    Cit despre motivarea cu "Traian", este explicabil pentru manelist, cum poti cere de la el minime cunostinte de istorie?
    • +12 (12 voturi)    
      !!! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:48)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui Claude

      5000 de lei sunt banii de benzina la masinile lor, pe 30 de zile....
  • +20 (22 voturi)    
    SI... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:01)

    Analfabet [anonim]

    sa-i amendeze si p-aia de la BGS pentru ca au aruncat steagurile la cosul de gunoi, in loc sa le stranga si sa le impacheteze separat.
    Data viitoare sa puna jandarmi la intrare. Nu cred ca un jandarm era batut in cap ca unul de la BGS. Jandarmul ar fi avut alt respect pentru steag.
    • +21 (21 voturi)    
      Asa raspuns , asa amenda ........... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:06)

      dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui Analfabet

      Sa spui ca daca cantai cu ,, Traian " se interpreta politic si ca ti-au fost impuse versurile de FRF ( ca si cand tu esti un neica nimeni) sunt niste afirmatii care merita amendate si cu mai mult . Ca domnia si prostia se platesc.
    • +1 (5 voturi)    
      AICEA AM AJUNS (Miercuri, 7 septembrie 2011, 19:47)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

      dupa zeci de ani de patriotism mirlanesc ceausisto-vadimist.
      • +2 (2 voturi)    
        da, frate... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 23:57)

        Analfabet [anonim] i-a raspuns lui pointless man

        Da, frate... da-i incolo... vadim duce in derizoriu termenul de nationalism, iar despre ceausescu sunt prea mic ca sa comentez. Una e tara, alta e cei care sunt acum la putere. Tin sa va amintesc ca pentru astia pe care-i avem, si putere si opozitie au votat 30% din cei cu drept de vot. Deci sa-i lasam deoparte si sa-i separam de ceea ce inseamna Romania de fapt. Azi Romania nu inseamna partide si in niciun caz ce e in Parlament sau la Guvern. Romania suntem noi astia de mergem la munca zi de zi si gasim putin ragaz sa facem cate-o bucurie familiei. Asta-i Romania! Despre cei care ne conduc azi sunt, maine poate nu mai sunt. Noi i-am pus acolo, noi ii dam. Da, suntem rabdatori. Dar nu suntem nici huligani si nici barbari.
        • -2 (2 voturi)    
          IMI PARE BINE (Joi, 8 septembrie 2011, 9:48)

          pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

          ca fara a fi trait in iepoca de aur nationalismul patriotard poate fi depistat prin simplu exercitiu de bun simt. Ca sa stii despre ce vorbesc - Ceasca era un fel de Vadim mai rudimentar. Tocmai de aceea avea nevoie de Vadimutzi ca sa-i rafineze mesajul de hruba. Si au fost multi, nenumarati, cleomfaind lozinci bombastice goale de continut. Ca sa le fie LOR bine si noi sa bajbaim tampi intre Marx si Mihai Viteazul ar fi spus orice. Un alt urmas de acest tip este Funar cu statuia lui Avram Iancu de la Cluj - cred ca bietul patriot ardelean se intoarce in mormint de ciuda cind spiritul lui vede mirlania aia cu tulnicaresele.
  • -10 (16 voturi)    
    In bezna mintii (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:03)

    mccd [anonim]

    Imi pare rau sa o spun dar penibilul romanesc nu cunoaste limite.
    Tinutul Secuiesc nu este Romania !
  • +23 (23 voturi)    
    Asha se imtimpla cind... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:07)

    bogdan [anonim]

    Cind chemi manelistii sa cinte imnul, asha se intimpla. Cinta si ei cum isi amintesc, cit isi amintesc..
  • +21 (21 voturi)    
    ... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:09)

    Marcu [anonim]

    Atanasoaie, prefectul, nu e nenea ala care a propus legea pentru eutanasiera cainilor vagabonzi?

    Incepe sa imi placa baiatul asta. Am mai spus si cand a luat initiativa asta: daca reuseste sa scape Bucurestiul de caini vagabonzi, il votez oriunde ar candida pana mor.

    Succes!
  • +25 (25 voturi)    
    Penibili (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:10)

    Un roman [anonim]

    Eu zic sa initieze opozitia o motiune prin care sa-l scoata pe Imparatul Traian din cartea de istorie, sau macar sa-i schimbe numele.
    Cat despre manelistul Pavel care si-a permis sa cante imnul national dupa bunul plac si dupa mintea lui minuscula eu cred ca amenda e prea mica. Poate ca el ar fi trebuit sa cante ceva din Voievodul Tiganilor si poate nu mai schimba nici un vers.
    Cei de la FRF ar trebui sa nu-l plateasca daca nu l-au pus ei sa cante asa, iar daca au cerut asta, din nou amenda e prea mica.
  • +19 (21 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:12)

    luc [anonim]

    ""Nu ne intereseaza cate versuri are imnul, noi vrem sa se termine cat mai repede si sa inceapa meciul" - Gigi Becali la Antena3"
    Eu nu inteleg de ce il citati pe acest individ. Conteaza opinia lui pentru cineva ? Sau mai bine zis, conteaza opinia lui pentru cititorii Hotnews ?
    • +12 (16 voturi)    
      Conteaza (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:38)

      Lalaila [utilizator] i-a raspuns lui luc

      Vedem si noi opinia unui europarlamentar roman care si-a cumparat voturile de la bulibasii si regii si imparatii minoritarilor ca la piata.
  • +23 (23 voturi)    
    prostie dusa la extrem sau comportament de gradini (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:15)

    dana [anonim]

    ,prostia romaneasca a ajuns la apogeu.dupa ce un imberb sef de partid a afirmat ca va scoate din imn versul care contine prenumele traian s-au gasit si alti ciumpalaci care sa-l urmeze.nu e neseriozitate e prostie curata.daca in vers era ioan,pavel ,madalin,faramita,crin,decebal,stefan,mircea sau victor ce faceau?.poate or sa scoata si versurile din colinde cu badia traian.Poate vor cere sa se schimbe si numele columnei.Ce-ai cautat imparate traian pe aici pe la noi?Eistein spunea ca universul si prostia sant infinite.De univers nu era chiar sigur ,dar de prostie da.Pacat ca prostia nu doare,ca ar fi pline spitalele de prosti cu initiativa.
  • +16 (18 voturi)    
    Pavel Marcel (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:32)

    Traian [anonim]

    Sa explice cineva la cintezeoiul plesuv ca tocmai faptul ca nu a cantat Imnul asa cum este el este un gest politic de obsedati.
    Trebuia sa inlocuiasca Traian cu: Victor, Crin, Sorin .
  • -12 (16 voturi)    
    Guristul isi permite orice (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:36)

    Guristul [anonim]

    Chiar si sa schimbe imnul national.
    Daca invoca cine stie ce, putea sa cante ca imn national si "Magdalena".
    Macar melodia aia e cunoscuta de cea mai mare parte, pe cand imnul national, nu.
    Asa l-a invocat pe Traian.
    Pe undeva avea dreptate.
    Lumea ar fi huiduit.
    Cam de atata simpatie se mai bucura presedintele portocaliu. El si sleahta de pedelici.
    • +10 (12 voturi)    
      esti coerent (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:31)

      Filip [anonim] i-a raspuns lui Guristul

      ca Mitzura Arghezi la 5 dimineata!
  • +20 (22 voturi)    
    Rusine Domnule Pavel (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:45)

    joao miguel [utilizator]

    Era imposibil sa nu postez un comentariu dupa toate stirile pe care le-am auzit la diferite posturi de televiziune dar mai ales comentariile iresponsabile ale unor nuromani.
    Am avut o mare consideratie si un respect enorm pt. M.Pavel, dar "ranirea" Imnului National no o pot ierta oricine ar fi. "Constituie contravenţie intonarea textului naţional cu alt text decât cel prevăzut de lege. Nu ai voie să intonezi imnul pe altă partitură sau cu alt text, sub nicio o formă, e contravenţie şi se sacţionează cu amendă de la 2.500 la 5000 de lei." Punct. Ma repet inca odata Punct....
    Rusine tuturor celor care politizeaza simbolurile si valorile Romaniei.
  • +5 (17 voturi)    
    Ete na (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:48)

    rcb [anonim]

    Cea mai mare tampenie de pe pamant. Dl. Pavel o canta bine, dar la abureala nu sta la fel de bine.

    Imnul a fost intr-adevar gresit -- ma rog, cantat incomplet. Dar ratiunea nu a fost ca dl. Pavel a incercat sa evite vreo megaconfruntare, sa faca pe dracu si pe lacu'

    Dl. Pavel s-a fastacit la strofa a doua, posibil sa fi uitat versurile si le-a repetat pe alea dinainte. A dat o gherla, cum s-ar zice. Poate il strangea cravata sau cureaua, poate ca a fost emotionat, aia e.

    Cat de greu o fi sa recunosti ca ai dat cu mucii in fasole si sa nu incerci sa faci politica daca nu te pricepi la ea?

    Au mai gresit si altii, la case mai mari. Nu a murit nimeni. Asta e. De ce trebuie sa devii ridicol?
  • +19 (21 voturi)    
    excelent (Miercuri, 7 septembrie 2011, 14:55)

    Lupu3 [utilizator]

    Felicitari prefecturii! Este o masura pe care nu m-as fi asteptat sa o vad aplicata prea curand la noi in tara.
  • +14 (14 voturi)    
    Multumesc (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:14)

    SKB [anonim]

    E un pas inainte si suntem pe drumul cel bun. Chiar daca amenda e simbolica, e un semn al normalitatii.

    Din punctul meu de vedere, FRF trebuia sa plateasca amenda mult mai mare, pentru steagurile ajunse la cosul de gunoi si pentru modificarea imnului.
  • +11 (11 voturi)    
    Neamul lui Urmuz (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:26)

    Metec [utilizator]

    Pentru necunoscatori: Urmuz a fost primul poet absurd al Europei, fiind si roman, totodata.
    Deci, s-o luam de la capat: inaugurare cu mare pompa, Inna canta, poporul in delir. Stadionul arata extraordinar, natiunea lacrimeaza, se canta imnurile infratite ale celor doua tari-surori, Romania (sora a mica) si Franta (cea mare). Boon! Opa, parca imnul nostru e un pic schiop, lipseste Traian (Decebal nu aparea, oricum), dar sa lasam... Tablou de final: gazonul e facut praf, romanii din teren suspina, cei din tribune huiduie cu foc. Popor necajit, dom'le...
  • +16 (16 voturi)    
    Penibil made in Romania! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:38)

    ionel [anonim]

    Sa nu canti imnul de stat corect ca s-ar putea interpreta, e o dovada crasa de imbecilitate, ipocrizie si prostie!Abia acum incep intrpretarile!Iesim din normalitate ca sa..... iesim din normalitate!
    La nivel de FRF nu este admis asa ceva!Saracul Mircea Sandu! E afectat rau! Trebuie scos la pensie ca a adunat multa prostie!
  • -3 (7 voturi)    
    Nuante (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:46)

    Victor [anonim]

    Pe cei dintre Dumneavoastra care dispun de un mic ragaz va invit sa cititi un articol despre mari staruri muzicale americane si "gafele", schimbarile de ton, cuvinte sarite, etc pe care l-au facut interpretind imnul national. Articolul, publicat de Wall Street Journal sub titlul "Why Christina Aguilera’s National Anthem Struck a Nerve" a fost iscat de greselile de interpretare din timpul ultimului Super Bowl (eveniment important in traditia sportiva americana). In articol sint mentionati Jimmy Hendrix, Marvin Gaye, etc.
    • +7 (9 voturi)    
      Asa si? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 17:14)

      shuly [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      aia nu au spus ca au vrut ei sa schimbe imnul!Pavel nu este prost destul daca nu este si fudul!
    • +6 (6 voturi)    
      adevarat (Miercuri, 7 septembrie 2011, 18:02)

      nheutrini [anonim] i-a raspuns lui Victor

      ca au mai fost si altii careau gafat...
      tocmai de aceea poate ca era mai nimerit sa recunoasca ca de...am gresit domnule, am uitat imnul...se mai inatampla...edar sa o bagi pe aia cu..nu am cantat ca era cu Traina si vroiam sa se interpreteze e deja prostie si rea vointa 8ca sa nu mai spun de faptul ca, chiar am ajuns prostii lumii?)
    • +3 (5 voturi)    
      PARDON ! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 19:35)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      Jimi Hendrix a re-interpretat imnul national la ghitara fara text. A fost un act artistic chiar daca unii s-au simtit jigniti. Si in nici un caz nu a facut-o la vreo comanda politica, asa a simtit. Hai zau, Marcel Pavel si Jimi Hendrix ? Asta-i chiar prostie cu shtaif.
    • +1 (1 vot)    
      nu e vorba (Joi, 8 septembrie 2011, 14:42)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      de nicio nuanta atunci cand intentionat (cu gura lui a zis-o) modifici versurile imnului.
      nu e vorba de gafa. e penal.
  • +7 (9 voturi)    
    Pedeapsa cea mai tare:Boicotul (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:49)

    Alui [anonim]

    Boicotati-i pe panarama de Pavel, FRF, Fecali.
    Nu mai mergeti la meciuri pana nu demisioneaza mafiotii. Daca apare Pavel intr-un local sa cante, iesiti imediat afara.
  • +7 (9 voturi)    
    Prostie? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:57)

    Rescatorul [anonim]

    sau ordin de la KGB?
    • 0 (2 voturi)    
      nu (Miercuri, 7 septembrie 2011, 21:53)

      DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      de la SSR 5 (serviciul secret romanesc nr. 5), celelalte 7 nu s-au bagat :)))
  • +11 (11 voturi)    
    Rusine (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:57)

    maria [anonim]

    D-le primar general sinteti ultimul om ,nu meritati nici un pic de respect.V-ati batut joc de simbolurile nationale:imnul si steaguil Ro.Ati pus impreuna cu federatia de fotbal un manelist incult sa cinte imnul national si v-ati batut joc de Romania.Nu e de-ajuns ca ati cheltuit pt constructia stadionului de 3 ori valoarea din contract initial si au plecat francezii cu gazonul pe bocanci mai si ponegriti istoria acestei tari.D-le primar,d-le mistocar baiat de general de securtitate aflati ca nu sintem prosti si vom tine minte.Rusine ,nenorocitilor.
  • +10 (10 voturi)    
    dar gazonul? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:12)

    eu [anonim]

    imnul ca imnul...dar ce ziceti de gazon???????ne-am facut de ras original... :(((
  • +7 (7 voturi)    
    ... (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:19)

    Closed [anonim]

    Eu cred ca nenea Pavel a incurcat borcanele, apoi a dat-o si mai rau cu mucii in fasole, incercand sa scuze faptul ca e cascat. Si din cascat a ajuns idiot. Si mai tre' sa si plateasca pentru faptul ca a incercat s-o dea pe dupa copac.

    Daca era destept, zicea "dom'le, am gresit, imi cer scuze, emotiile m-au coplesit, imi venea sa plang pentru ca iubesc Romania". Si toata lumea l-ar fi admirat pentru sufletul sau mare. Dar asa, na, cap are, minte-i mai trebuie.
  • +11 (11 voturi)    
    Oricine poate comenta imnul national (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:28)

    zli [anonim]

    Orice cuvant din imn poate fi interpretat. Dar daca-l canti nu te poate acuza nimeni. Pentru ca e imnul tarii tale.
    Daca nu scoti versuri, e interpretat politic; daca scoti, nu e interpretat politic?... Macar avea o scuza: sefu! asta e imnu'!!!
    Domnul Marcel Pavel si-a furat-o. De ce? Pt ca a cantat la comanda unor analfabeti, unor comunisti care au cenzurat pana si imnul national.
  • +1 (3 voturi)    
    scandal (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:45)

    quetzal [utilizator]

    http://www.ouest-france.fr/actu/actuDet_-Roumanie-France.-Polemique-autour-de-l-hymne-roumain_39382-1982663_actu.Htm
  • -5 (9 voturi)    
    e uluitor! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:50)

    lucian [anonim]

    Acum inteleg care e treaba prefectului...
    Toate lucrurile merg bine, si prefectul se piaptana...
    pana la acest incident nici nu am stiut cine e prefect...

    Intr-o tara in care nu se respecta nimic si e dominata de prostie... ce pretentii sa mai avem ca si imnul sa fie intonat corespunzator.

    Cand clasa politica e jos, e un dezastru(atat puterea care e slaba cat si opozitia care nu e opozitie...
    cand smecherii fac ce vor.... atunci si imnul poate fi interpretat asa cum" vrea muschii lui Marcel Pavel"
  • +7 (7 voturi)    
    :) (Miercuri, 7 septembrie 2011, 17:41)

    ampersand [utilizator]

    Cu povestea asta, putem spune c-am atins culmea a ceea ce se numeste "politically correctness", sa scoti din imnul national un nume pentru ca e identic cu cel al presedintelui... :))

    Ii invit pe crin, felix, topaile, bombonel, sa ia parte la Festivalul TM Base, iar transmisia s-o realizeze realitatea si antenele :))
  • +3 (5 voturi)    
    FRF si Marcel Pavel (Miercuri, 7 septembrie 2011, 18:52)

    Ana [anonim]

    Marcel Pavel = Mare Porc
  • +4 (4 voturi)    
    traiasca mafia stadioanelor (Miercuri, 7 septembrie 2011, 18:53)

    anonim [anonim]

    ha, ha mare evaziune fiscala .ale cui sunt chioscurile amenajate in interiorul stadionului??????,stie cineva????? pt ca eu nu am vazut niciun bon fiscal eliberat in ineriorul stadionului.daca facem socoteala ca un suc costa 5 lei inmultit cu xxxxxxconsumatori=conturi grase pt smecheri. si nimeni nu-i intreaba nimic. garda financiara are alte treburi, sa-l amendeze pe buticarul de la parterul blocului ca nu a eliberat bon pentru o acadea fir-ar el sa fie de evazionist.
  • +6 (6 voturi)    
    penibil - ma repet! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 20:21)

    mary [anonim]

    Avem o serie intreaga de penibilitati:

    1. Gazonul - penibil!

    2. Reactia primarului Capitalei vis-a-vis de starea gazonului. Penibil! - este starea normala a domniei sale pentru ca o regasim si in alte declaratii..

    3. Incidentul cu imnul cantat de Marcel Pavel.
    Omul acesta, iertati-ma, are o problema cu relationarea eu-lui sau cu alte persoane. Nu este prima data cand se da in stamba, doar ca sa arate ca ce mai, el este SUPER!!!!

    4. Gigi Becali - nu mai comentez!

    5. Seful FRF - Penibil!!!imnul este imn si nu se taie ca sa intre in program. Se adauga la program inca 2 min.

    6. si ca ciorba sa fie finala- toate penibilitatile acestea s-au petrecut in fata unor respectabili din afara tarii noastre, veniti pentru un meci care trebuia sa onoreze, nu sa dezonoreze, un stadion, un meci, o intrecere!
    Penibil - la MAXIM!

    Bine ca printre comentarii se afla cineva care a fost pe stadion si spune ca lumea de acolo s-a socat.

    Macar putem spune ca inca mai exista o stare normala in fata unei cohorte anormale.

    Mare rusine!
  • +3 (3 voturi)    
    imn (Miercuri, 7 septembrie 2011, 22:26)

    uzu [anonim]

    imnul ca o manea. echipa de fotbal, ca de manelisti. prea multa gitatie pe tema asta. imnul se canta asa cum este. nu e manea s-o modificam in functie de cine e nasul mare.
    atat. nu incape nici o discutie.
    a, amenda prea mica.
  • -1 (3 voturi)    
    nu le-a inlocuit... (Joi, 8 septembrie 2011, 7:55)

    cristina [anonim]

    Deșteaptă-te, române, din somnul cel de moarte,
    În care te-adânciră barbarii de tirani!
    Acum ori niciodată croiește-ți altă soarte,
    La care să se-nchine și cruzii tăi dușmani!
    Acum ori niciodată să dăm dovezi la lume
    Că-n aste mâni mai curge un sânge de roman,
    Și că-n a noastre piepturi păstrăm cu fală-un nume
    Triumfător în lupte, un nume de Traian!

    Am citit comentariile si am fost de acord cu cei care au apreciat amenda. insa acum, dupa ce am ascultat ce a cantat, am observat ca Pavel a cantat tot, mai putin ultimele 2 versuri. asta nu inseamna ca le-a inlocuit. sunt de acord cu amendarea lor daca ar fi inlocuit versurile, aici nu e cazul.
  • 0 (2 voturi)    
    Marcel Pavel este un dac liber ! (Joi, 8 septembrie 2011, 8:24)

    martin [anonim]

    Marcel Pavel este o voce frumoasa, cu o minte nu foarte sclipitoare,si care a modificat versurile imnului national,fiindca nu este tigan,ci dac liber si are o veche ranchiuna pe imparatul roman Traian,care i l-a omorat pe Decebal.
    Marcel Pavel nu are desigur nimic cu Traian Basescu,care supara pe glumetul Poanta,desigur si pe geamanul lui ,Dublul Crin. Realitatea TV si Antenele ,nu au nimic de spus,dar numai cand vor avea presedintele ,care merita orice !
    • 0 (0 voturi)    
      Are ceva legatura cu libertatea, intr-adevar (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 21:00)

      Mihail [anonim] i-a raspuns lui martin

      Excelenta explicatie. Nota 10 pentru interpretarea fenomenului!
      Primul comentariu de bun simt.
      Intr-adevar, inainte sa acuzam e bine sa incercam sa gasim explicatia.
  • +2 (2 voturi)    
    imnul (Joi, 8 septembrie 2011, 9:29)

    florin [anonim]

    Oare cine-i acest greiere-agitat-suflator-din-bojoci pe nume Marcel Pavel. Care se crede cintaret. Daca nu, chiar muzician. Cam multa tevatura in jurul personajului. Trebuia gasit un altul care sa cinte imnul, individul asta cinta la nunti, ce cauta acolo, oricum? Ma mir ca n-au invitat-o si pe Monica Anghel sa-i tina isonul.
    E ca si cum l-ai invita pe Guta sa dea recital la Festivalul Enescu. Cei care au luat decizia au dat dovada de prost-gust si de lucru facut ca de obicei aici la noi, pe genunchi. Nu ne-am dezmintit nici de data asta.
  • +1 (1 vot)    
    Corect! (Joi, 8 septembrie 2011, 19:52)

    Ioana [anonim]

    Doar ca imi pare cam micuta aceasta amenda. Dar daca asa spune legea...
  • 0 (0 voturi)    
    Prostia se plateste... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 21:56)

    Teodora [anonim]

    Nu-l credeam atat de prost (in cel mai pur inteles al cuvantului) pe Marcel Pavel.
    De ce prost?
    1. fiindca a modificat dupa bunul plac versurile imnului national intr-un cadru oficial (acasa in baie poa' sa-l cante cum vrea, dupa parerea mea);
    2. ca n-a stiut ca-i ilegal sa faci asta (sa schimbi versurile imnului);
    3. ca n-a stiut si nu stie sa spuna: "am gresit, am fost un idiot";
    4. si cireasa de pe tort: mai si spune, ca nu-stiu-ce mesaj a vrut (sau n-a vrut) sa transmita prin asta; pai ai tu dreptul (CANTARET ce esti) sa "ajustezi" imnul unei tari si sa transmiti, dintr-o postura oficiala, mesaje de orice natura ar fi ele?
    Si daca n-ar fi ilegal, tot ar fi IMORAL!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version