Adi Mutu, locul opt in topul dezamagirilor de la EURO 2008

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 iunie 2008, 14:31 Sport - Stiri Euro 2008

Mutu a dezamagit la EURO 2008
Foto: Rompres
Jurnalistii britanici de la The Sun au alcatuit un top al marilor dezamagiri de la EURO 2008, ierahie in care romanul Adrian Mutu este pe locul opt. Clasamentul este dominat de fostul coechipier al lui Adi de la Fiorentina, Luca Toni.

Atacantului italian i s-a reprosat jocul lipsit de goluri de la turneul final, Toni fiind in acelasi timp si unul dintre fotbalistii cu cele mai multe ratari de la acest European.

Pe pozitia secunda se gaseste Petr Cech, cel care prin gafele din partida cu Turcia a trimit Cehia prematur, inca din faza grupelor, acasa.

Ultima treapta a podiumului este completata de Eric Abidal, fundasul Barcelonei, cel care a lasat Franta in inferioritate numerica in partida decisiva cu Italia.

Topul mai este completat de nationala Greciei, locul patru, Thierry Henry (5), Mario Gomez (6), Austria si Elvetia (7),  Mutu (8), Benzema (9), iar pe zece se afla  International Broadcast Centre din Viena, din cauza faptului ca transmisia semifinalei dintre Germania si Turcia s-a intrerupt de mai multe ori din cauza unei furtuni.

Lui Mutu i s-a reprosat faptul ca nu a reusit sa califice nationala Romaniei in sferturile de finala, desi putea trimite acasa Italia si Franta daca transforma penaltiul din partida cu Squadra Azzurra.






















3337 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    da (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 14:41)

    discutabil_indiscutabil [anonim]

    orbi sa fim sa nu vedem ca a jucat sub valoarea lui.
    preferam "noname"-uri mai putin obosite si care sa se sacrifice pentru culorile tarilor lor asa cum a fost echipa turciei si a rusiei.
    multumesc frumos, mutule!
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 23:06)

      benji [anonim] i-a raspuns lui discutabil_indiscutabil

      eu l'as pune mai sus in podiumul asta...
    • -1 (1 vot)    
      Daca mai conteaza , a fost VANZARE (Duminică, 29 iunie 2008, 8:24)

      Manel Autogol [anonim] i-a raspuns lui discutabil_indiscutabil

      Meciul cu Italia a fost vanzare pe fata -se vedea atat de bine in prima repriza incat 11-le ratat de "briliantul " de sticla nu a mai contat
      daca am fi invins Italia , Muyu si Chivu ar fi avut probleme la echipele lor -fotbalul italian nefiind un exemplu de fair-play
  • +3 (3 voturi)    
    Poluare (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 15:02)

    C [anonim]

    Ce tot ne intoxicati cu Mutu? Alte stiri nu mai sunt?
  • +3 (3 voturi)    
    mutu (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 15:15)

    adela [anonim]

    Da, a dezamagit! Din pacate el nu constientizeaza acest lucru pentru ca e... mare vedeta. Si "marilor vedete trebuie sa li se suporte hachitzele" cum zicea o alta "mare vedeta": Adrian Paunescu.
    Si...inca ceva: domnilor care filtratzi mesajele noastre, afishatzi-le si pe cele care nu sunt in concordantza cu imaginea pe care vretzi voi sa o construitzi! Asa i-atzi facut rau shi lui Mutu!
  • +1 (3 voturi)    
    pfff englezii?! (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 15:15)

    cristi [anonim]

    Sarmanii, au uitat ca pe locul unu al dezamagirilor ar trebui sa fie Anglia, prin neprezentare.
  • +3 (5 voturi)    
    Mutu (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 15:16)

    corcolis [anonim]

    Nu sunt un fan Mutu, insa ma mir de ca tipa toti ca "mutu nu a facut mare lucru" in conditiile in care stiti toti ca UEFA i-a "tras-o" peste ochi cu amenda aia fantastica , chiar inainte de inceperea campionatului.Ganditi-va ,cati dintre cei ce arunca asa repede cu piatra , ati putea sa faceti o super treaba cind psihic sunteti la pamint si aveti multe probleme si mari...dar , deh, toti stim sa criticam , pacat ca nu incercam sa si vedem care e de fapt realitatea!
    • +1 (1 vot)    
      lui corcolis (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 17:21)

      discutabil_indiscutabil [anonim] i-a raspuns lui corcolis

      ai gresit tu, sau eu fata de sport?
      sau tot el, marea vedeta?
      de acee aplateste amenda, pentru ca a gresit. Nu a fost un mare sportiv dopandu-se. a trisat!
    • +1 (1 vot)    
      mutu (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 18:44)

      DanB [utilizator] i-a raspuns lui corcolis

      Corect, numai ca Piturca trebuia sa-l inlocuiasca cu cineva. Si cum n-avea la dispozitie decat maini moarte ca papagalul de Florentin Petre .....
  • +4 (4 voturi)    
    HMM.. (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 15:33)

    da... [anonim]

    de glolu lui mutu dc nu zice nimeni nimic??? :P
    • -1 (1 vot)    
      pt ca a fost din bafta (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 16:27)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui da...

      golul lui Mutut a fost un simpu noroc porcesc, nu mai mult! cand a trebuit sa marcheze direct, la lumina, fara surprize, a ratat; ca atare, golul lui cu Italia e nada
    • -1 (1 vot)    
      NU s-a marcat un singur gol la EURO (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 17:23)

      discutabil_indiscutabil [anonim] i-a raspuns lui da...

      Nu s.a marcat un singur gol la euro si acela sa fie doar al lui mutu.
      si golul pe care l-a marcat este al echipei, pentru ca domnia sa Mutu, face parte dintr-o echipa cu alti 10 jucatori.
  • +2 (2 voturi)    
    Info (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 17:22)

    ion [anonim]

    s-au trezit englezii sa comenteze :))) care au ramas acasa sa vada euro....natie de desculti mai sunt
  • -2 (2 voturi)    
    MUTU (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 17:47)

    egroeg [anonim]

    chiar daca am sperat,ca toti romanii,caMutu sa faca diferenta e teren si sa ne calificam mai departe,chiar daca avea sufleteste niste preocupari,nu pot sa nu-mi amintesc ca,asa cum a fost pe teren,mai bine-l chema Ologu,ca in rest ,dupa cum vedeti,au mai constatat si altii ca ocupa un loc fruntas la dezamagiri.
  • +1 (1 vot)    
    Vinovat = Piti (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 18:06)

    NN ptr corcolis [anonim]

    Ai dreptate,dar in aceste conditii Mutu era ultimul care trebuia sa execute lovitura de la 11m tinand cont si de faptul ca joaca in Italia.
  • +1 (1 vot)    
    mutu (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 18:35)

    DanB [utilizator]

    Mutu ca si altii ca el, daca nu erau ziaristii sa-l preaslaveasca cu tot felul de adjective aiuritoare ca briliantul ramanea un fotbalist normal, ca pe la noi, poate mai altruist si mai sarac. Un exemplu mai nou, din K1 de data asta, il reprezinta unul supanumit tot de ziaristi Moartea din Carpati pana s-a suparat unul rau de tot pe el si l-a facut KO dupa numai 30 secunde.
  • +1 (1 vot)    
    ok... (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 19:25)

    blizzard [anonim]

    In primul rind "The Sun" e un tabloid. Asta spune multe, printre care ca te poti astepta la astfel de, asa zise, clasamente.Nu ma intereseaza ce scriu pe acolo.

    In al doilea rind ma enerveaza la culme cind "dupa razboi, multi viteji s-arata". Din amintirile mele, ei nu prea au dat cu piciorul in minge la Euro asta, asa ca ar trebui sa se abtina.

    Pe de alta parte, din ce stiu eu, fotbalul se joaca in echipa, corect?.
    Daca da, oare prestatia slaba a lui Mutu nu se datoreaza cumva si celorlalti 9 care alergau bezmetici pe acolo pe teren?
    Mutu nu e echipa in sine. Daca nu are cu cine sa joace, nu are cum sa aiba o prestatie la inaltime.

    Sa-si aduca aminte mai bine englezii cam cite meciuri oficiale au cistigat in fata Romaniei si dupa aia sa vorbeasca.
  • 0 (0 voturi)    
    tot Mutu (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 20:25)

    jack [anonim]

    Ce ziceti de o formula de atac cu Mutu si Surdu ?
  • 0 (0 voturi)    
    Incapabil! (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 23:16)

    Leo [anonim]

    este datoria lui sa dea goluri de aceia este platit si joaca ca atacant.Nu si-a facut datoria de fotbalist briliant si vedeta"cum se crede,este un incapabil impreuna cu Piti trebuie sa lase pe alti sa joace si sa mearga la alte meseri fotbalul nu este pentru toata lumea.Mutu este un arogant increzut si selfish(se gandeste doar la el) oricine poate fi inlocuit.!
  • 0 (0 voturi)    
    mutu italianul (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 23:30)

    mihai bacalu [anonim]

    cu o vedeta (re)consacrata in cizma, nu aveam nicio sansa in fata olandei, pt a elimina italia. piturca se dovedea un antrenor inspirat, nu doar daca echipa juca ofensiv, ci si daca le gasea inlocuitori marilor vedete italiene, mutu si chivu. cam greu se observa ca viitorul lor e in italia, nu in carpati, iar cota lor le-a crescut in italia, doar dupa ratarea calificarii in sferturi
  • 0 (0 voturi)    
    fiti seriosi.. (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 23:42)

    xxx [anonim]

    nu sunt fan al fotbalului..dar am urmarit toate meciurile ale nationalei...au fost foarte slabe...dar culmea a fost meciul cu olanda..unde ai nostri fugeau ca niste...prapaditi pe stadion si nu stiau cei cu ei..a fost cel mai urit meci pe care l-am vazut...cit despre prestatia lui mutu...e corect de unul singur nu poti face nimic..si nu trebuie de invinuit o persoana pentru nereusita echipei...nu spun ca nu a fost vinovat ca nu a marcat atunci..dar chiar de iesiam in semifinala ...ne bateau rusii de nu aveam ce lua de pe jos...AVEM UN ANTRENOR DE-A P..... vinovat este Piturca ..el nu stie sa conduca nationala..si cel mai bine ar fi sa urmeze colegii sai de la nationala Italiei si frantei....sa plece magarul ...nu poate ..nu are strategie...el e omul cu pricina..cu el mai departe nu mergem...
    tineti minte amicalul cu rusia..i-am batut mar...dar daca antrenorul a lucrat cu echipa...au batut pe olandeji..cei care au batut grupa mortii..
    PITURCA la gunoi..
    • 0 (0 voturi)    
      amicaluri (Duminică, 29 iunie 2008, 10:21)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui xxx

      mai terminati mai cu amicalurile astea. tot aud ca i-am batut si pe aia si pe aia, suntem campioni mondiali, ce sa mai! alte echipe se straduiesc sa incerce variante de joc in amicaluri nu se lupta pentru un palmares gol.
      • 0 (0 voturi)    
        nu mutu e devina (Duminică, 29 iunie 2008, 12:19)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

        eu cred ca a jucat destul de bine la turneul final, l-am vazut in meciul cu italia spre sfarsit cand isi pierduse suflul dupa ce alergase tot terenul sa recupereze o minge. a fost si in atac, si in aparare, a dat si gol, a ratat si penalty... daca putea mai mult? poate, dar nu singur. in primul rand antrenorul trebuia sa fie responsabil si aiba aiba idee de ce se intampla pe teren, si apoi sa aiba in spate o echipa dispusa sa invinga. asa ca nu-l blamati pe mutu, nu e el de vina pentru esec. sau nu el singur.
      • 0 (0 voturi)    
        pentru alexandru (Duminică, 29 iunie 2008, 15:45)

        xxx [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

        esti un ratat...amicalurile au un rol insemnat ..nu pentru a incerca mai multe modele de joc...dar ce sa mai....oricum nu o sa te ajute pe tine...esti un ra.....
        piturca este cu tine...amic!!!!!
        jos piturca
  • 0 (0 voturi)    
    Mutu (Duminică, 29 iunie 2008, 16:29)

    Gogutza Ion [anonim]

    Nu m-a dezamagit. N-am asteptat nimic bun de la el, deci nu m-a dezamagit.
  • 0 (0 voturi)    
    cine? (Duminică, 29 iunie 2008, 21:26)

    cccp [anonim]

    CINE ZICETI CA A FACUT CLASAMENTUL?englezii?CINE-S ASTIA?
  • 0 (0 voturi)    
    "baiat de baiat" (Luni, 30 iunie 2008, 17:42)

    alex [anonim]

    mutu asta.......da cred ca este o dezamagire demna de primele locuri pt Romania.................INSA......pt portofelul lui si Italia nu a fost o dezamagire. am stiut ca va rata s-a vazut pe fata lui(revedeti imaginile) in care i s-a citit vina pe fata, a clacat in momentul ala cu gandul la bani.
  • 0 (0 voturi)    
    pt mutu (Marţi, 22 iulie 2008, 14:13)

    costel [anonim]

    mergi inainte cu capul sus adrian nai de ce sati fie vreodata rusine . multa sanatate si noroc


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri