Lucescu: Nimeni nu are dreptul sa ii ceara demisia lui Piturca

de Vlad Epurescu     HotNews.ro
Joi, 26 iunie 2008, 17:19 Sport - Stiri Euro 2008

Lucescu vrea ca Piti sa ramana pana in 2010
Foto: Rompres
Mircea Lucescu ii ia apararea lui Piturca si considera ca selectionerul trebuie sa isi duca mandatul la bun sfarsit. Il Luce face o paralela intre Piti si Bilici, explicand ca Romania a pierdut calificarea in fazele superioare din cauza pragmatismului antrenorilor batrani si a lipsei de experienta de care au dat dovada cei tineri

"Nu are nimeni dreptul sa ii ceara lui Piturca demisia, a facut o treaba excelenta. Antrenorii tineri au pierdut in fata celor cu experienta la acest Euro. Uite si cazul lui Bilic. Din astia tineri, doar Low a iesit bine. A ajuns in finala. Piturca trebuie sa isi duca treaba la bun sfarsit si pentru asta trebuie lasat in pace”, a spus Lucescu la Info Pro.
























2150 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    nu... pai cum? (Joi, 26 iunie 2008, 17:34)

    johny [anonim]

    Nea Pitzi e inamovibil inalienabil si inschimbabil. El trebuie suportat pana la ultima suflare sau picatura de sange. Demnitatea e mai putin importanta de cat Pitzi... Pitzi e in tot si-n toate... e intangibil!

    Si acum toata galeria, sa repetam celebrele cuvinte gandite la vremea respectiva pentru acelasi Pitzi. Un, doi trei si: "Pitzi, Pitzi lasanee.... lasa-nee... lasa-nee"
  • +1 (3 voturi)    
    da??? (Joi, 26 iunie 2008, 17:53)

    liviu [anonim]

    nici mare adunare nationala???
    da ce e frate pitzi rege?
    e trimisul lui Dumnezeu pe pamant cu drept de viata si de moarte asupra noastra???
    hai ca a luato si il luce pe de laturi... de varsta, scleroza asta e...
  • +1 (3 voturi)    
    demisiaa (Joi, 26 iunie 2008, 17:58)

    mozzy [utilizator]

    Domnule Lucescu, imi pare rau sa va contrazic: suntem romani si e vorba de echipa nationala si avem tot dreptu sa-i cerem demisia antrenorului. Si daca ar avea ceva onoare sau macar bun simt, ar asculta parerea majoritatii!
  • +1 (3 voturi)    
    Confuzie totala (Joi, 26 iunie 2008, 18:01)

    Neculai_ [anonim]

    Citat: 'Antrenorii tineri au pierdut in fata celor cu experienta la acest Euro'.
    Pai ce Piturca e batrin? Asta spunem si noi. Piturca e un perdant si trebuie sa plece.
    Aveam o parere mai buna despre acest M.Lucescu, dar acum a facut-o total de oaie cu aceasta declaratie.
    Sa ne spuna Lucescu el raminea daca era in locul lui Piturca stiind ca am fost cea mai penibila echipa de la EM?
    'Nimeni nu are dreptul sa ii ceara demisia lui Piturca' spune mai departe acelasi.
    D-le Lucescu nici nu i-ar fi cerut-o nimeni daca avea un pic de mindrie si demisiona singur nu ca acuma ca asteapta ca un milog ajutor de la unul sau altul.
    RUSINE!!
  • +1 (1 vot)    
    nimeni... (Joi, 26 iunie 2008, 18:09)

    egroeg [anonim]

    dl.Lucescu ramane un tip de bun simt...si a lasat loc doar ca lumea sa presupuna ca nici nimeni nu-l opreste pe Piturca sa-si dea demisia,daca ar avea bun simt.
  • +1 (1 vot)    
    M Lucescu antrenor (Joi, 26 iunie 2008, 18:15)

    Radu [anonim]

    De ce nu am putea avea la nationala pe cel mai bun antrenor roman?
    MIRCEA LUCESCU
  • +1 (1 vot)    
    ?????????????? (Joi, 26 iunie 2008, 18:35)

    dan [anonim]

    nea mircea,ce se intampla???la experienta d-tale,se poate usor observa, ca aceasta echipa este f limitata si plafonata.piturca o fi antrenor bun,dar nu va duce niciodata "nationala" in faze superioare.niciodata.acolo unde se canta imnul national sunt si pretentii!
  • +1 (1 vot)    
    MIRCEA LUCESCU antrenorul NATIONALEI (Joi, 26 iunie 2008, 18:38)

    Mihai [anonim]

    El zice ca antrenorii tineri au pierdut in fata celor cu experienta.
    Piti e cam tanar dar M Lucescu este un antrenor cu experienta.
    Oare nu sugereaza ca nu s-ar da la o parte sa-i ia locul lui Piti?

    MIRCEA LUCESCU la nationala !!!
    • +1 (1 vot)    
      Piturca tanar? (Vineri, 27 iunie 2008, 11:33)

      Cryogen [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Piturca are 52 de ani, e cu doar 10 ani mai tanar decat Mircea Lucescu. In plus are destula experienta ca antrenor. Bilic are doar 39 de ani, e antrenor de numai 2 ani la acest nivel (a condus anterior nationala croata de tineret), iar in cazul lui poate e valabila afrimatia lui Lucescu senior. Insa Piturca, in mod clar, nu se incadreaza aici.
  • +1 (1 vot)    
    da? (Joi, 26 iunie 2008, 20:59)

    ok ok ok [anonim]

    Un NU hotarit demisiei, asa-i?

    Piturca a gresit la alegerea lotului. Mai departe nu a mai avut ce sa repare.Daca nu esti in stare nici macar un lot sa faci, ce sa asteptam mai departe?

    Asa ca, ar trebui sa se simta si sa demisioneze pentru a lasa locul altora.

    BTW, banuiesc ca Razvan, tinar cum e, NU ar fi pierdut in fata unui antrenor batrin.

    Eu il vreau pe Razvan la Nationala. Razvan va sti sa faca un lot cu care sa joace fotbal si sa cistige in fata unor echipe mari.
    • +1 (1 vot)    
      de acord (Joi, 26 iunie 2008, 23:58)

      sharkey [anonim] i-a raspuns lui ok ok ok

      subscriu la ideea de a veni Razvan la nationala... desi... este prea corect pentru mizeria de la noi.... si ar deranja profund... in corectitudinea lui.... iar saracu' pitzi e tributar clanului becali... a luat tot ce era manageriat de verii becali.... si asta a fost... deh... cand iti plac babaroasele.. e normal sa mai ai si datorii.. si nu de alea morale... nu? si atunci... faci ce spune sponsorul... asta este :)
  • +2 (2 voturi)    
    1 000 000 euro e miza demisiei lui PITZI (Joi, 26 iunie 2008, 21:21)

    eugenrc [utilizator]

    Cine plateste ?

    Nimeni ?

    Si-au aruncat toti cartile pe masa ?

    Faceti jocurile , mergem mai departe .
    • +2 (2 voturi)    
      Exista o solutie si pentru asta (Vineri, 27 iunie 2008, 8:42)

      Neculai [anonim] i-a raspuns lui eugenrc

      Daca FRF trebuie sa platesca 1.mil. eur lui Piturca in cazul demiterii acestuia poate plati fara griji.
      Piturca ca om de crarcter ce este va dona acesti bani inapoi la federatie pentru infiintarea de noi centre pentru copii.
      De acord FRF si Piturca?
  • 0 (0 voturi)    
    cava doro (Vineri, 27 iunie 2008, 3:08)

    dandanache [anonim]

    niste taraniiiiiii totiiiiiiiiiiii jucatoriiiiiiiii
  • 0 (0 voturi)    
    Pitzi si Romania (Vineri, 27 iunie 2008, 9:59)

    gicu maseozu [anonim]

    1. Eu zic sa-si demisia van Basten ca nu a instruit echipa sa-si dea un autgol in meciul cu Romania
    2. Pitzi nu e pe teren si nu rateaza 11m
    3. Sa-si dea demisia Mutu si Chivu care pe iarba, acolo, in timpul jocului, nu au fost in stare sa-si mobilizeze coechipierii..........
    3. Suntem o natie de parveniti fitzosi. La fel este si echipa nationala. vedete + fitze.
    Sa invatam de la echipa Turciei si sa invatam de acolo ce inseamna sa-ti aperi cauza.
  • 0 (0 voturi)    
    de acord, dar... (Vineri, 27 iunie 2008, 10:41)

    laur [anonim]

    sunt de acord, sa mai stea inca doi ani, sa continue ce a inceput, dar apoi ar fi frumos din partea lui si din partea federatie sa lase locul unuia mai bun....pt ca piti nu va fi in stare sa ne scoata din grupe la nici un turneu final.
  • 0 (0 voturi)    
    problema e simpla. (Vineri, 27 iunie 2008, 11:49)

    cosmin [anonim]

    piturca a spus ca e multumit cu ceea ce a facut. nici nu cred ca se astepta la mai mult. crede ca e destul si am facut o figura frumoasa.
    noi nu suntem multumiti. noi vrem mai mult.
    vrem altul care si el sa vrea mai mult.
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 27 iunie 2008, 11:55)

    Calin [anonim]

    Nu va suparati, am si eu o-ntrebare. Chiar credeti ca-i asa important cine antreneaza? De acord ca Piturca are trebui sa plece, chiar si numai pentru meciul de rahat cu Olanda. Dar sa nu uitam cine suntem. Si sa ne uitam la ce jucatori avem. Cu tot respectul, si n-o spun nici ironic, nici rautacios. In afara de Mutu, partial de Chivu si Contra, cine poate face fata la nivel international? Pe de-alta parte, mai e o problema aici. De atitudine. De unde vin banii fotbalistilor? De la echipele de club. De ce sa-si rupa ei picoarele jucand pentru nationala? Ei bine, am eu un raspuns. Din mandrie nationala si din patriotism. Ce sa fie? Du-te , bre , de-aici si lasa-ne, vine raspunsul. Ei vedeti, si aici e o parte din problema. De-aia turcii au ajuns unde-au ajuns si noi nu. Cum ziceam, e mult mai complicat decat "Jos Piturca!"....
  • 0 (0 voturi)    
    ??????????? (Vineri, 27 iunie 2008, 19:39)

    sorin [anonim]

    Intrebare pentru domnu Lucescu , care probabil sa nu adoarma a comentat situatia lui Piturca , daca antrenorii tineri au pierdut in fata celor cu mai multa experienta (ceea ce este firesc) , problema este , de ce NATIONALA ROMANIEI este antrenata de un antrenor tinar si nu de un antrenor cu experienta .
    PS.Daca dl.Piturca sta permanent incruntat asta nu este neaparat un semn de inteligenta asa cum crede domnia sa.
    Celor care nu si-au dat inca seama ca problema fotbalului romanesc este ca stilul de a antrena al antrenorilor (care de fapt poate fi denumit "maidan styl" ) este depasit , pastrindu -ne obiceiul autentic romanesc de a nu tine pasul cu evolutiile reale , preferind sa inventam propriile noastre false valori , le propun sa nu se mai imbete cu apa rece , sa incerce Chivas , de preferat 18 ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Piturca (Luni, 30 iunie 2008, 0:42)

    gigi [anonim]

    Bun baiat,pacat de jucatori ,ca nu au mentalitate de invingatori.
    In echipa sint 11, nu doar Mutu si Chivu !
  • 0 (0 voturi)    
    Ba are monseur! (Luni, 30 iunie 2008, 17:31)

    buerebista [anonim]

    Stimate domn,
    Din pacte esti in eroare.
    Spectatorul roman are acest drept. Piturca nu reprezinta un club privat de fotbal ci chiar Romania. Daca n-am fi inca sub o conducere comunista, nu numai ca si-ar da demisia si el si conducerea FRF dar ar intra in pamant de rusine. Nu e cazul. Germanii, olandezii, italienii, francezii au fost criticati aspru in tarile lor desi au ajuns mai departe decat noi la acest turneu. Imediat, la aceste echipe s-a procedat la schimbari. In Romania comunista a anului 2008 trebuie sa ridicam osanale esecurilor facute de cei ce ne conduc. Nu mai tine. De ce a fost admirata Turcia la acest turneu? Pentru ca aluptat pana la ultima picatura de energie. De ce am fost noi criticati de toata presa de specialitate? Pentru ca am asteptat pomana. Afara cu incompetentii!
  • 0 (0 voturi)    
    PRESA SI LANTZUL SLABICIUNILOR (Luni, 30 iunie 2008, 22:52)

    observator pamfletaru [anonim]

    cei care ne-au umplut de rusine, prin nesimtirea de a nu-si juca sansele si a ne reprezenta onorabi-sa -si dea demisia-anternori, jucatori ,burghezii din federatie.
    tzurca , mutu,chivu ,sandu-sunteti lantul slabiciunilor-la revedere,drum bun!

    mai sunt si alti antrenori si jucatori, sa va inlocuiasca.

    presa e alt vinovat,are interese,lauda prea mult jucatorii,inloc sa arate realitatea.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri