Jorg Haider (politician austriac): Turcia si Rusia nu aveau ce cauta in semifinalele EURO, nici macar nu fac parte din Europa!

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Marţi, 24 iunie 2008, 15:29 Sport - Stiri Euro 2008

Jorg Haider, liderul extremei drepte din Austria, a precizat ca primele reprezentative ale Turciei si Rusiei nu aveau ce cauta la acest EURO 2008, cu atat mai putin in faza semifinalelor, din cauza faptului ca cele doua tari nu au prea multe lucruri in comun cu Batranul Continent.

"Ce au in comun cun Europa aceste doua tari? Turcii pot castiga finala de la Viena, dar portile Europei le vor ramane mereu inchise. Eu nu cred ca ei sunt in stare sa accepte regulile si cultura noastra europeana", a precizat Jorg Haider.

Rusia si Turcia sunt calificate pentru semifinalele turneului final european, acolo unde vor intalni Spania (pe 26 iunie), respectiv Germania(pe 25 iunie), in doua confruntari mult asteptate de microbisti.






















4670 vizualizari

  • +4 (10 voturi)    
    _ (Marţi, 24 iunie 2008, 15:39)

    are dreptate [anonim]

    daca ne gandim la ce se vrea a fi europa, are dreptate.
    • -1 (9 voturi)    
      Israel (Marţi, 24 iunie 2008, 16:16)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui are dreptate

      Mai lipsea Israelul, din cate stiu a participat in calificari.
      • -1 (3 voturi)    
        ce e un articol fara un rind de la un roman verde? (Marţi, 24 iunie 2008, 19:03)

        cthulhu [anonim] i-a raspuns lui tirolez

        si israel si cipru participa ca tari europene.
        iti dai seama (probabil ca nu, dar asa e expresia) ca nu se pune problema sa bagi israelul in meciuri de calificare in asia mica, cu tarile arabe. se omoara astia intre ei de la suficiente chestii, nu mai au nevoie si de motive de rivalitate sportiva.

        iar israelul ca civilizatie, cultura si mod de viata e mult mai apropiat de europa decit romania sau bulgaria sau rusia. ma refer la europa civilizata. acelasi lucru e valabil pt turcia. turcii sunt mai avansati decit romanii din prea multe puncte de vedere pt a le enumera aici, si, sincer, merita mai mult sa fie in UE decit romania sau bulgaria. mai ales dpdv economic.

        asta asa poate iti mai deschide si tie ochii un pic in legatura cu ce se intimpla in lumea asta.
        • 0 (4 voturi)    
          Ai dreptate ,dar nu ai cu cine:niste tarani (Marţi, 24 iunie 2008, 19:36)

          Gogu Politologu [anonim] i-a raspuns lui cthulhu

          Haider e o jigodie de austriac infestat de ura-ar trebui controlat daca nu are vreun incest la activ ,la cat de bolnav este
          Ura impotriva est europenilor, rusilor,turcilor este data de faptul ca e o tara de ospatari si hangii ,care au cele mai multe casatorii consangvine ,deci un numar record de tarati la mia de capete !
          Nu trebuie sa pui la suflet ,se gasesc romani la fel de penibili care sa il aplaude pe schizofrenic!
          Toleranta rasiala este supremul grad de civilitate si de conditie umana !
          • -2 (2 voturi)    
            FRITZL (Miercuri, 25 iunie 2008, 0:55)

            Octavian Ion [utilizator] i-a raspuns lui Gogu Politologu

            FRITZL FRITZL FRITZL FRITZL FRITZL FRITZL FRITZL FRITZL FRITZL FRITZL
            Herr Heider, please make a valuable judgement about YOUR citizen.
            After that you may say something else like the II-nd World War when people like you mass-murdered people like we kill microbs in the toilets with detergent...
    • -1 (9 voturi)    
      Pai ce se vrea a fi Europa? (Marţi, 24 iunie 2008, 16:24)

      sile [anonim] i-a raspuns lui are dreptate

      Ca din constitutia europeana s-a scos pasajul care vorbea despre originile crestine. Deci momentan este un fel de free-for-all.
    • +1 (11 voturi)    
      Rusia e europeana ! (Marţi, 24 iunie 2008, 16:39)

      Cap de turc [anonim] i-a raspuns lui are dreptate

      Rusia e fara indoiala de cultura si civilizatie europeana, crestinata de peste 1.000 de ani, cu un imens aport la progresul stiintific si cultural european.
      Rusia ar merita din plin sa devina membra UE, numai ca "marile puteri" actuale din UE nu vor accepta, mentalitatea si traditiile ortodoxe ruse nu sunt suficient de pervertite si distruse pt. a accepta casatoria homosexuala, relativismul moral si religios, denigrarea familiei, etniei si identitatii. Doar parazitismul birocratic ar fi acceptat de ambele parti:))
      Oricum, cred ca viitorul va obliga la reunirea tuturor marilor blocuri si state de civilizatie europeana (USA/UE/Rusia/AustraliaNZ), pt. ca traim intr-o lume unde albii nu mai reprezinta decat 12% din populatia mondiala si in deceniile ce vin vor fi si mai putini, sufocati de valuri migratoare si ura jihadista!
      Imaginati ca intrati intr-o casa (Terra in miniatura) si acolo sunt 8 oameni, iar din ei doar 1 e alb ! Si el e cel care duce in spate progresul tuturor, restul de 7 vor sa il imite, incearca sa intre in camera lui, sa ii ia din farfurie, din bani, il acuza de tot felul de chestii, uneori il lovesc.
      Pastrati-va cu grija patrimoniul genetic de european, va deveni foarte pretios, putinii europeni care vor supravietui haosului ce se prefigureaza vor fi "aristocratia" umanitatii, sangele ei "nobil".
      Rusia e europeana, Turcia e o tara asiatica !
      • -3 (5 voturi)    
        ejti un personaj trist. mori. (Marţi, 24 iunie 2008, 18:55)

        cthulhu [anonim] i-a raspuns lui Cap de turc

        daca "traditiile ortodoxe ruse nu sunt suficient de pervertite si distruse pt. a accepta casatoria homosexuala, relativismul moral si religios, denigrarea familiei, etniei si identitatii" mai bine sa faca rusii un zid mare in jurul rusiei sa se apere de pericolele astea care ii pindesc (homosexualitatea si restul) dar nici ei sa nu sara zidu sa mai vina peste vecini.

        in plus, ce sa caute rusia in UE cind dpdv economic ar fi o ruina fara petrol si gaze naturale iar dpdv al drepturilor omului .... fuggedaboudit

        asa ca ia-ti maica rusie in brate impreuna cu obsesiile ortodoxe (identice cu alea talibane) si ideile legate de white supremacy si cauta o cladire inalta de pe care sa te arunci. succes.
        • 0 (0 voturi)    
          ciultule, (Miercuri, 25 iunie 2008, 14:46)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui cthulhu

          ciultule, lasa-ne, lasa-ne.... Si pt asta poti sa-ti iei si tu ideile corect politice si imbecil-marxistoide, si cu bucurenci in brate, macar in herastrau sa sariti si prea curind sa nu iesiti ( la suprafata).
      • +1 (3 voturi)    
        nu e chiar asa (Marţi, 24 iunie 2008, 22:35)

        dumi [anonim] i-a raspuns lui Cap de turc

        Rusia nu e chiar o tara europeana. Oamenii asta sunt suficienti lor insile si foarte lacomi la pamanturile altora. Nu uitati ca ei ne-au impus comunismul, si n-au nici un regret pentru asta. Si mai sunt cruzi, de o cruzime asiatica. Nu degeaba un domnitor roman (imi pare rau ca i-am uitat numele) spunea ca e mai bine sa inchini tara turcilor decat rusilor). Nu Turciei, nu Rusie!
      • -2 (2 voturi)    
        nazi (Miercuri, 25 iunie 2008, 10:25)

        rudolf [anonim] i-a raspuns lui Cap de turc

        prietene, rationamentul tau este esenta imbecilitatii care sustine nazismul. imi doresc sa tii cont de sfaturile lui cthulhu
        • 0 (0 voturi)    
          draga renule (Miercuri, 25 iunie 2008, 14:49)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui rudolf

          tine si tu cont de sfatul pe care i l-am dat ciultului,
          urmeaza-l intru totul.
          By, by, renule draga, dar ce coarne mari ai, si ce bine iti sta cu ele.
  • -1 (7 voturi)    
    austriecii nu trasesera apa la toaleta? (Marţi, 24 iunie 2008, 15:41)

    arveshin [anonim]

    un cretin la patrat!
  • +1 (9 voturi)    
    HAIDER (Marţi, 24 iunie 2008, 16:06)

    egroeg [anonim]

    daca imi aduc aminte,acest personaj a creat o vie disputa prin orientarea lui extremista,chiar nazista.
    Se vede insa treaba ca a cam fost corigent la geografie ,Rusia, pana la Urali ,fiind partea europeana iar Turcia are si ea bucatica ei pe continent.Dar,cumva,fiecare tara care a esuat la
    EURO 08 trebuie sa gaseasca ceva noduri in papura.
  • 0 (12 voturi)    
    le zice bine... (Marţi, 24 iunie 2008, 16:06)

    dumi [anonim]

    Turcia e o tara musulmana, unde guverne (inca) laice fac fata din ce in ce mai greu presiunilor islamizante ale barbosilor cu turban. Sper ca suntem cu totii de acord: NU Turciei in UE, nu avem nevoie de alti musulmani in Europa, ajug cei englezi si francezi, destul!
  • +2 (10 voturi)    
    ... (Marţi, 24 iunie 2008, 16:07)

    Opposite [anonim]

    Din pacate Haider trebuie sa inteleaga ca Austria are nevoie de sange nou dupa ce Fritzl i-a umplut de copii facuti cu fica-sa.
  • +2 (8 voturi)    
    gura pacatosului adevar graieste. (Marţi, 24 iunie 2008, 16:12)

    mit o'cannoo [utilizator]

    Din pacate are dreptate. Si tot din pacate unuia ca el nu i se poate ridica cetatenia austriaca si nici nu poate fi expulzat... nici in Rusia nici in Turcia...
  • +1 (11 voturi)    
    Turcia e o tara din Asia Mica ! (Marţi, 24 iunie 2008, 16:28)

    Cap de turc [anonim]

    E perfect adevarat in cazul Turciei, pe care doar "politic corect" liderii europeni (si nici macar toti) o considera "europeana".
    In timpul "razboiului rece", USA au facut presiuni asupra aliatilor europeni sa accepte si Turcia printre "europeni" (CEE, UEFA, Consiliul Europei, etc.) in ideea de a ancora spiritul "occidental" si "pro-american" printre anatolieni.
    La Washington, Turcia era numita "portavionul NATO in Orient".
    Evident, dupa ce URSS s-a prabusit si comunismul a ajuns la varsatoarea Istoriei, CEE s-a trezit pe brate cu candidatura turca, depusa oficial inca din anii '60, adica exact in plina confruntare cu sovieticii.
    Numai ca orice cancelarie europeana stia adevarul istoric, Turcia fiind un satelit al USA, nu un stat european.
    Asa ca a inceput o pozitie din ce in ce mai mare si mai argumentata la aderarea turca, adeziune extrem de riscanta pt. proiectul european. Una e sa accepti 4 milioane de crestini croati si altceva 75 de milioane de anatolieni islamizati ! Fara a mai vorbi de costurile imense, doar fondurile structurale ajungand la peste 23 de miliarde/an, principalii pierzatori la aderarea turca fiind tari ca Romania, carora li se vor taia masiv din fonduri pt. a sustine musulmanii din Anatolia inapoiata.
    E de remarcat ca ironic, USA sustine cu inversunare aderarea turca si asta in nici un caz pt. administratiei americane i-ar place sa vada o Europa mai puternica ci dimpotriva, cat mai slabita si dependenta de America. E semnificativ ca inamici istorici (Rusia si USA) sunt perfect ca adeziunea Turciei e "un bun lucru pt. Europa". Deja numai ranjetul ironic Bush-Putin ar trebui sa-i paralizeze pe europeni si sa-i avertizeze ca li se pregateste un dezastru.
    Numai ca Europa e paralizata nu de prea multa capacitate previzionala:)) ci de birocratie comunitara si ideologii stangiste, de o "toleranta" patetica, imbecila, sinucigasa :)
    Europenii habar n-au cum sa se mai descurce cu milioanele de arabi, negri, pakis.Ce vor face cu alti 75 milioane?
    • +4 (6 voturi)    
      da! (Marţi, 24 iunie 2008, 17:23)

      dumi [anonim] i-a raspuns lui Cap de turc

      Mi-a facut placere sa citesc comentariile dv., esentiale si la obiect. Sa speram ca babuinii "politically correct" care s-au exprimat pana acum vor incepe si ei mai repede drumul catre homo sapiens.
    • -1 (3 voturi)    
      si atunci? (Marţi, 24 iunie 2008, 17:32)

      egroeg [anonim] i-a raspuns lui Cap de turc

      cu Israel ce facem? ca mai-mai sa elimine ceva europene neaose...
    • 0 (2 voturi)    
      Ai impresia ca Turcia va intra in UE vreodata ? (Marţi, 24 iunie 2008, 21:30)

      Gogu Politologu [anonim] i-a raspuns lui Cap de turc

      fara ca guvernele care vor vota pentru sa nu fie maturate de la putere ?Nici turcii nu cred in intrarea in UE sunt mai realisti decat lasa impresia
      Normal ca SUA incearca sa destabilizeze Europa ;componenta latino -care nu e purtatoare de progres -este in crestere -imigrantii europeni -baza dezvoltarii industriale s-au subtiat -se traieste mult mai bine in Europa acum -vor ramane cu negrii,latino, asiaticii si vor fi si ei o ciudatenie ca oricare alta ,mai mult o firma decat o tara !
  • 0 (8 voturi)    
    Un meserias (Marţi, 24 iunie 2008, 16:29)

    bleke [anonim]

    Este un meserias Haider asta, adica un bou si jumatate. Mai stiti cand a fost suspendata Austria din UE din cauza aceluiasi politician?
    Cretinul asta ne-ar scoate si pe noi din UE ceea ce la o adica este perfect justificat :))
    Imbecilul asta nu poate sa inteleaga un lucru simplu: dupa chemi la spalar wc-uri pe turci, nu te mai poti plange de pericolul musulman ca te faci de rahat.Un alt cuvant imbietor de origine turceasca :))
  • -2 (6 voturi)    
    echipe din europa (Marţi, 24 iunie 2008, 16:42)

    catalinp59 [anonim]

    daca imi aduc bine aminte si ISDRAEL a luat parte la preliminarile pentru euro 2008
  • +3 (7 voturi)    
    dar Austria? (Marţi, 24 iunie 2008, 16:47)

    relu [anonim]

    ce fotbal joaca Austria? sublim dar lipseste cu desavarsire. cum a ajuns sa participe la un turneu final asa echipa/?
    • 0 (0 voturi)    
      pentru ca... (Miercuri, 25 iunie 2008, 12:28)

      Razvan [anonim] i-a raspuns lui relu

      e tara co-organizatoare...

      Multe salutari din... Viena.
  • +5 (5 voturi)    
    deci... (Marţi, 24 iunie 2008, 16:53)

    horatiu [anonim]

    la Campionatul European cat si in calificari participa echipele din tari afiliate UEFA,ceea ce nu are legatura cu Europa din punct de vedere geografic( vedeti si Kazahstan, Azerbaijan, Israel)
    • 0 (0 voturi)    
      De ce si aia? (Miercuri, 25 iunie 2008, 10:53)

      Cap de turc [anonim] i-a raspuns lui horatiu

      Rusia e europeana, geografic, cultural, etnic, religios.
      Israel are milioane de imigranti veniti din Europa, care chiar si genetic mai au putin in comun cu semitii orientali "sabra", cei nativi din Iudeea, Samaria, etc si mult mai mult in comun cu europenii. In plus, israelienii nu sunt tolerati de arabi si nu ar putea juca in tarile extremiste care ii inconjoara.
      Kazahstan avea pana in anii '90 o majoritate de locuitori de etnie rusa, acum rusii nu mai sunt decat 30%, in nordul dezvoltat al tarii, insa Rusia a facut presiuni politice pt. ca vecinul ei sa fie mentinut in "Europa" prin UEFA.
      Azerbaidjanul e primit din stricte considerente politice, fiind in conflict armat cu Armenia (popor european cu traditii antice), e sustinut intens de USA si Turcia. Prezenta azerilor, turcofoni shiiti, e la fel de absurda ca si aceea a turcilor, asiatici suniti sau alevi.
      Turcia e primita inca de pe vremea razboiului rece, sub presiune americana si britanica. Si azi, cel mai mare sprijin pt. a "intra" in UE, turcii il primesc tot de la britanici si americani, principalii inamici ai constructiei unei Europe politice unite si puternice. Nu e o tara europeana si nu are ce cauta in UE.
  • -1 (5 voturi)    
    imperii (Marţi, 24 iunie 2008, 16:57)

    gepeto [anonim]

    In semifinale au ramas 4 foste mari imperii. Austria un fost imperiu a ajuns un limbric de tara, dar locuitorii ei se cred in continuare mari rahati (Heider nu este singurul). Turcia ca Turcia, dar Rusia are prin bucatica europeana peste un sfert din Europa. Micul Hitler sta prost cu geografia.
    • +2 (6 voturi)    
      Austria este o tara mare (Marţi, 24 iunie 2008, 17:23)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui gepeto

      nu tb sa fi mare ca suprafata. ma bucuram enorm sa fi fost un land austriac. Austria are de 2,5 ori pib-ul romaniei cu o populatie de 3 ori mai mica. Are o cultura bogata si este tara care a oferit printre altele si designul monedei euro simbolul e. o fi o tara mica dar cu mentalitate de invingatori si au de ce sa fie mandrii. noi de ce sa fim mandrii ca l*-am ales pe basescu??? ca l-am impuscat pe ceausescu?, ca nu am fost in stare s afacem nici macar o autostrada cap-coada in 18 ani si nicio magistrala noua de metrou? Ca ei in timpul asta au mai construit inca 500 de km de autostrazi, 30-40 de statiuni, si ca ei in 1800 aveau telescaun pana la 3000m in timp ce noi vroiam pamant? Sunt de acord cu haider in ce priveste Turcia, Rusia are mult mai ulte in comun cu Europa decta noi...
  • -2 (4 voturi)    
    Un tigan ratacit !!!! (Marţi, 24 iunie 2008, 17:55)

    Nicolae [anonim]

    Tiganul germanilor vorbeste !!!
  • -3 (5 voturi)    
    prostii (Marţi, 24 iunie 2008, 19:09)

    pita [anonim]

    Un idiot din acelasi grup cu Vadim! Pai cum rusia nu face parte geografic din Europa? Europa nu se intinde pana la muntii ural? Iar Turcia, chiar daca in majoritate pe continentul asiatic tot geografic are legatura si cu Europa. Este un gunoi de politician (la fel ca toti ceilalti ultranationalisti) care exploateaza frustrarile unui segment de cele mai multe ori minoritar (dar intodeauna prezent in orice societate) pentru a accede la putere. Rusine sustinatorilor lor deoarece in acest fel sustin rasismul si xenofobia, metehne ale unei societati primitive.
  • -2 (4 voturi)    
    cumva dobitocul are dreptate... (Marţi, 24 iunie 2008, 20:09)

    o_parere [anonim]

    Nu fac parte, dar ar trebui sa faca parte.
    E momentul sa se lase prostiile la o parte.
  • 0 (4 voturi)    
    Austrieci nazisti! (Marţi, 24 iunie 2008, 21:26)

    wienerin [anonim]

    Austriecii sunt nazisti!Nu se suporta nici ei intre ei si se plang toata ziua, mereu nemultumiti! Dar pe de alta parte daca au ceva cu turcii , au pe drept frate, ca se comporta ca aia care abia au coborat din copac!
    • +2 (4 voturi)    
      poate ca.... (Marţi, 24 iunie 2008, 23:12)

      sisan irina [anonim] i-a raspuns lui wienerin

      Poate ca ar trebui sa ne cantarim mai atent cuvintele.
      Si despre noi se spune ca suntem "coborati din copac", atunci cand unii compatrioti dau cu bata-n balta prin tari "mai europene". Asta nu inseamna ca ne caracterizeaza pe toti aceasta descriere.
      Turcia e o tara extraordinara, iar turcii sunt un popor deosebit. Nu le intelegem cultura, dar asta nu inseamna ca e mai prejos decat a noastra, a "europenilor".
      Cat despre extremism, a devenit o afacere prospera, se pare. Cu astfel de afirmatii, politicianul austriac a mai strans niste voturi de la compatrioti deviati .
      Iar Turcia va intra in UE cand "granzii" vor gasi o solutie de a minimaliza puterea pe care ar avea-o o tara cu 70 de milioane de locuitori in structurile decizionale ale UE. Practic ar fi a doua putere dupa Germania. Nasol, nu? :)
      • 0 (4 voturi)    
        Nu le intelegem cultura!? (Miercuri, 25 iunie 2008, 8:56)

        Sinan Pacha [anonim] i-a raspuns lui sisan irina

        Sa luam afirmatia "Turcia e o tara extraordinara, iar turcii sunt un popor deosebit. Nu le intelegem cultura, dar asta nu inseamna ca e mai prejos decat a noastra, a "europenilor"!?
        si sa o scuturam nitel:
        1. N-am auzit pe nimeni venind din Anatolia sa spuna - vai ce peisaje extraordinare, ce vegetatie luxurianta, ce asezari minunate, ce arhitectura deosebita - numai munti golasi, peisaj desertificat, sate rare, pastori saraci si seminomazi.
        2. Care este contributia a imperiului Otoman la istoria culturala a umanitatii? transformarea Sfintei Sofia in moschee si acoperirea unui tezaur de pictura bizantina cu var. Care este contributia turcilor osmanlâi la istoria culturala a islamului? Au inventat cumva ei moscheea, minaretul şi arabescul? Au participat ei cu ceva la explozia culturala din epoca califatului omeiad sau abbasid? Au tradus ei Aristotel si Platon din greaca si syriaca in araba?
        IMHO cred ca s-au marginit sa preia niste modele culturale, arabe, persane prin filiera selgiukida, pe care le-au multiplicat la nesfarsit. Nu le gasesc nici un merit in afara, poate, de preluarea unor elemente de baroc francez în asa numita perioadă a "lalelelor" ( Sec. XVIII ).
        A facut ceva bun intelectualitatea otomana in secolele de decadere (sec. XVII-XIX) in afara de a inregistra fenomenul, a contempla la nesfarsit epoca lui Soliman Magnificul, a recomanda panaceul universal - întoarcerea
        la adevăratul Islam şi a blama ştiinţele apusene care îndepărtează pe om de Allah?
        3. Ce stat ( in afara de Rusia si de Hoarda de Aur) a fost de o brutalitate mai mare in relatiile politice externe ( in acceptiune feudala prin asta intelegem razboi)? De ce avem expresia ...unde fugi, că doar nu dau turcii? A mai existat vre-un stat civilizat, european sau nu care să ia copii drept tribut să îi facă ieniceri? Cine a ridicat mita la rang de politica de stat? De ce in Egipt si in Romania ( folosim folosim acelasi cuvant pentru mita (bacsis)?
        • +1 (3 voturi)    
          Bravo pt. efort si comentarii ! (Miercuri, 25 iunie 2008, 10:30)

          ROMAN [anonim] i-a raspuns lui Sinan Pacha

          E bine ca exista si oameni ca Dvs. care nu se multumesc sa faca opozitie doar de dragul unei polemici sterile ci argumenteaza cu inteligenta si bun simt.
          Va doresc curaj si continuati sa aparati cultura europeana de influente nefaste, cei mai mari intelectuali romani au facut-o in perioada interbelica, acum e chiar mai dificil in fata noii amenintari.
          Lifte, tradatori, dezechilibrati, ei vor fi intotdeauna mai numerosi, insa pe termen lung ceea ce face diferenta e calitatea si forta ideilor.
          Numai bine celor care cred in neam, in valorile care au fondat civilizatia europeana, in mai binele unei umanitati libere.
  • +2 (2 voturi)    
    Rusia este parte a Europei (Marţi, 24 iunie 2008, 22:25)

    Dan V [anonim]

    Cam 40% din continentul european este teritoriul Rusiei. E cam varza Jorg Haider asta. Cum sa zica el ca Rusia nu e parte din Europa !?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Russia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Europe
  • +2 (2 voturi)    
    HAider (Marţi, 24 iunie 2008, 23:39)

    pavel [anonim]

    Acest personaj este de trista existenta pentru esentialitatea europeana. DIstinsul domn de extrema dreapta uita ca cel putin geografic Europa ajunge pana la muntii Urali si atinge stramtoarea Bosforului,deci cele doua tari sunt parte integranta a batranului continent(fizic).Mai mult,este de natagaduit aportul adus de Rusia in principiu,culturii europene:Dostoievski,Cehov,Tolstoi va spun ceva domunule Haider?Mai degraba plangeti de mila nationalei dvosatre.
  • -2 (4 voturi)    
    Mica publicitate (Marţi, 24 iunie 2008, 23:55)

    nicollaeb [anonim]

    Vand una bucata europa model Aroganta si Dispretuitoare 2008, dotari de ultima generatie, clima cu grimase la conectarea unor dispozitive romanesti rusesti turcesti moldovenesti bulgaresti, gps euro-band functioneaza doar cu hartile europei centrale si de vest.
  • +1 (3 voturi)    
    ce imbecil (Miercuri, 25 iunie 2008, 0:13)

    zvezda [anonim]

    Care va sa zica nu e problema ca au participat, ci ca au ajuns in semifinale. Halal.
    In alta ordine de idei si Rusia si Turcia sunt cu un picior in Europa, geografic vorbind. Vad ca multi isi dau pe aici cu parerea ca rusii sunt asa, ca turcii sunt nu stiu cum, dar probabil ca nici unul nu a fost macar o zi in tarile respective.
    Stiati de ex ca in Turcia salariul minim pe economie e de 400 EUR? Turcii au o economie puternica, mult mai puternica decat a noastra si desi oficial e o tara musulmana, obiceiurile lor sunt cat se poate de europene iar oamenilor le pasa mai mult de bunastarea lor materiala decat de biserica. Eu am umblat ceva prin Turcia si am intalnit numai oameni cumsecade, ospitalieri si foarte muncitori. Imi pare rau pentru ei ca tara lor are o asemenea imagine in Europa. Cine spune ca turcii sunt inapoiati nu stie ce vorbeste. Sunt mult peste noi la multe capitole.
    Cat despre fotbalul rusilor si al turcilor de la Euro 2008, tot respectul!
    • 0 (4 voturi)    
      Te referi la tine, iti va confirma un psiholog:) (Miercuri, 25 iunie 2008, 10:45)

      Cap de turc [anonim] i-a raspuns lui zvezda

      In general, exagerarile grosolane tind sa "demonetizeze" orice argument, asa e si in cazul tau cu economia turca despre care sustii prosteste ca e "mult mai puternica" decat aceea romaneasca:))
      Eurostat a publicat ieri cifre oficial transmise de guvernul turc (care nu are vreun interes sa le diminueze, dimpotriva:)) si sa vezi surpriza pt. un ignorant ca tine: Turcia e in urma Romaniei la nivel de PIB:)). Daca media europeana (UE27) e de 100, ei bine, Romania e la 41,5, Turcia la 41,2 iar Bulgaria la 39 ! Asa ca se duce dreaku argumentul tau de lukum :))
      Obicieurile turcilor sunt asa de "europene" ca propria lor Curte Constitutionala se gandeste sa interzica partidul de guvernare, AKP islamist, pe motiv ca incurajeaza islamizarea tarii:))). Iar unele cartiere din Instanbul arata ca Teheranul, e plin de femei imbracate in giulgiu negru :)
      Turcii oameni muncitori?:)))) Esti singurul pe care l-am auzit spunand o asemnea gogomanie, germanii, austriecii, francezii din Strasbourg, ii cunosc mai bine ca tine si sunt satui de ei:))
      Romanii sunt mai ospitalieri si mai toleranti ca turcii, Turcia e o tara unde sunt omorati ziaristi pe strada, injunghiati misionari crestini (cine omoara in Romania imami turci?) si premiul Nobel Pamuk e fugit din tara de frica de a nu fi macelarit..
      Turcia e o tara asiatica inapoiata si se vede clar ca pro-europenii turic cu comportament civilizat sunt o minoritate pe strada si in parlament!
      • +1 (1 vot)    
        si la tine ma refer (Miercuri, 25 iunie 2008, 15:26)

        zvezda [anonim] i-a raspuns lui Cap de turc

        Exagerari grosolane faci tu. Cartiere dubioase exista in orice mare oras din lume. Turcii emigranti sunt la fel de reprezentativi pt turci cum sunt romanii emigranti pt romani.
        Poate nu stiai, dar in formula PIB-ului intra si consumul, care in Romania este in ultimii ani alimentat de credit in mare masura. Salariul mediu in Turcia e de aprox 600 EUR, iar in Romania de aprox 300 EUR. In plus, in afara de energie, totul e mult mai ieftin in Turcia. Ca si strain m-am simtit intotdeauna respectat si n-am simtit nici o secunda ca n-am ce cauta acolo. Mananci rahat cu injunghierile pe strada, te-ai uitat prea mult la stirile de la ora 5.
        Ca sa compari ospitalitatea romaneasca cu cea turceasca trebuie sa le incerci pe amandoua. Turcia a avut in 2007 aproximativ 23 de milioane de turisti straini. S-or fi dus toti sa fie injunghiati pe strada, nu-i asa, desteptule? Dar uite si o stire despre turismul din Romania: http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2007-10-17/fti-neckermann-si-tui-au-parasit-romania.html
        Oare de ce or fi parasit TUI si Neckermann Romania?
        Mai zicea cineva pe aici de bacsis. Bacsisul este un obicei practicat in toata lumea, dar bacsis nu inseamna spaga. Incearca sa-i oferi unui politist turc o spaga mica, sa vezi ce patesti.
        In mod normal n-ar fi trebuit sa-ti raspund, pt ca in mod evident nu am cu cine discuta. Esti unul dintre numerosii semidocti cu studiile facute pe net. Din pacate sunt multi zevzeci ca tine gata sa se sacrifice pentru niste idei fixe si gresite.
      • 0 (0 voturi)    
        Te referi la tine, iti va confirma un psiholog:) (Miercuri, 27 mai 2009, 19:10)

        ERKAN GUL [anonim] i-a raspuns lui Cap de turc

        ai mare drepdate la subiectul asta nu a m auzit nicodata ca a murit un musluman sau din alta religie din cauza romanilor... si vad ca stii despre ce vorbesti de orhan pamuk ,hrant dink....
        asta e nasol in turcia si eu ca un turc stau in romania mai linistit crede ma... imi pare fff rau , dar este asa de frumos turcia aste este adevarul nu pot sa zic nimic...turcia o tara condus de niste mafia..mafia legal illegal intelegi tu...

        mi-e a placut comentarile tale...
  • +2 (4 voturi)    
    soprt (Miercuri, 25 iunie 2008, 0:13)

    anca [anonim]

    e vorba de sport, oameni buni, de fotbal!
    Si israelul? De ce participa la toate campionatele europene? La orice sport...daca se califica, dar sunt prezenti in calificari! Si la Eurivision... europeni?!
  • 0 (4 voturi)    
    salutari calduroase din haideristan (Miercuri, 25 iunie 2008, 0:24)

    carinthian [anonim]

    In apararea lui Haider trebuie completat ca a facut aceste declaratii, de-altfel tipice pentru inteligenta austriaca, in contextul unui interviu cu Corriere de la Sera, in care deplangea infrangerea squadrei si se declara mare suporter al echipei, dupa cea magnifica proprie, bineinteles. Deci, undeva a vrut sa-i unga la inima pe tifosi si a mai si scapat de niste nestemate din tezaurul maro ca nu spun ce. Dupa fulgeratoarea sa cariera politica pe plan national s-a retras in Carinthia pe post de mare logofat si are un palmares impresionant: tara e codasa la toti indicii economici, mai putin la frumusetile naturale si fruntasa la titlul de adapost pentru vechi nazisti. Ultimul scandal e un babalac croat de 95 de ani care a taiat si spanzurat la vremea Ustashei, a carui extradare e ceruta de Croatia - despre el a avut numai cuvinte respectuoase si magulitoare. Cum de altfel e pretin bun si cu asiaticul Jirinovski de la Moscova - oare l-ar exlude si pe ala cu gasca din Europa? Cine cauta drumul catre Haideristan este indrumat spre Carinthia.
  • -1 (3 voturi)    
    CORECT! (Miercuri, 25 iunie 2008, 0:24)

    binezis [anonim]

    CORECT!
  • -2 (2 voturi)    
    Dupa cate stiu eu. . . . (Miercuri, 25 iunie 2008, 8:13)

    Vali cel Batran [anonim]

    . . . . din p.d.v. geografic Europa se intinde pana la Urali. Si pana acolo, de la granita Roamaniei sunt vreo 2500 de km. cam cat pana la Paris daca mergi in vest. Ori in conditiile aste nici nu trebuie sa mai cauti alte motive pentru a spune ca Rusia este in Europa. Sipute a sa aiba numai 5 km. si tot era tara europeana. La fel si Turcia Europa se intinde pana la Bosfor pe un teritoriu turcesc. Deci este Europeana. Eu daca asfi in locul lor as imparti tara d.p.d.v.spotiv in doua parti si as participa si la campionatele europene si la cele asiatice.Sic!
    • 0 (4 voturi)    
      "teritoriu turcesc.." (Miercuri, 25 iunie 2008, 10:37)

      Cap de turc [anonim] i-a raspuns lui Vali cel Batran

      Nu, nu e teritoriu "turcesc", Tracia orientala e teritoriu grec si bulgar ocupat de Turcia in urma razboaielor balcanice de la inceputul sec.20 ! Ocuparea Balcanilor de catre invadatorii musulmani veniti cu buluk-ul din Asia nu a fost acceptata niciodata de popoarele balcanice si chiar dupa secole de asuprire tot s-au rasculat.
      Istanbul a fost 2.000 de ani un oras grec si timp de peste 1.000 de ani un oras crestin. Turcii l-au ocupat in sec.15, asa cum Catalonia a fost ocupata de spanioli sau Bucovina de slavi! Asta nu confera ocupatiei decat "legitimitatea" fortei pumnului, atat. Suntem mai numerosi, mai violenti, mai cruzi, va luam ce e al vostru, va distrugem civilizatia milenara si va dam cu var catedralele, sa facem moschei. Neam de hoti, violatori si asasini, asta sunt turcii, neam asiatic care nu are ce cauta in Europa!
      • 0 (0 voturi)    
        Asa este. (Joi, 26 iunie 2008, 8:11)

        Vali cel batran [anonim] i-a raspuns lui Cap de turc

        Cum spui! Dar granitele care sunt astazi conteaza. Nu?
  • +3 (3 voturi)    
    O dezamagire enorma (Miercuri, 25 iunie 2008, 9:16)

    Claudiu [anonim]

    Lucrez ca receptioner la un hotel din Südtirol/Alto Adige unde am sefi si o colega austrieci: cei mai badarani si nesimtiti, pe care am avut ocazia sa cunosc in 6 tari unde am lucrat! O mare dezamagire Austria... europeana!
  • 0 (2 voturi)    
    mdeaa... (Miercuri, 25 iunie 2008, 10:47)

    razvan [anonim]

    vai de ei de austrieci, sunt niste mizerii de oamenii majoritatea, egoisti si ignoranti. turcia si rusia isi merita f bine locul la euro si sper sa mature pe jos si cu germania si cu spania, sa vedem ce o sa mai zica toti bagatorii astia de seama atunci
  • +1 (1 vot)    
    cuib neonazist?!?... (Miercuri, 25 iunie 2008, 17:02)

    tataru' [anonim]

    mama-miaaaa, ce de idioti pseudo-intelectuali!!! daca judecati turcia de acum si pe turcii de azi avind ca argumente turcia si turcii anilor 1.400, ce veti face daca, folosind acelasi rationament sterp si imbecil, veti fi invitati sa judecati Norvegia, Danemarca si Suedia apeland la vikingi si la Erik cel Rosu??? o sa va treziti spunand ca norvegienii sunt niste salbatici insetati de sange??... ia faceti o plimbare prin zona sa vedeti cum arata tarile cu cel mai ridicat nivel de trai din lume!
    asadar, celor care fac pe desteptii: mare grija ca si nazistii aveau impresia ca argumentele lor sunt "beton" si tocmai aceste "argumente" au ucis atitea milioane de oameni!...
  • 0 (0 voturi)    
    TARAN!!!! (Miercuri, 25 iunie 2008, 17:42)

    gabriel_dima20001213515220312 [utilizator]

    Cine este si gospodarul asta?!?
    Bai,frate lasa-ne cu abjectiile tale.Ce a facut Austria la EURO?!?!?Inexistentiilor.Voi vorbiti de Rusia si Turcia?Israelul nu-i tot in Europa,flacau?esti prea 'varza".Habar n-ai de geografie.
  • 0 (0 voturi)    
    frumoasa echipa! (Miercuri, 25 iunie 2008, 18:41)

    mir [utilizator]

    ..nu vreau sa fac alte comparatii.
    HAI TURCIA!.....:))
  • 0 (0 voturi)    
    rtiortjhioytio (Vineri, 17 iulie 2009, 13:41)

    TRHTYJHTY [anonim]

    http://www.guardian.co.uk/world/2009/may/05/turkey-wedding-massacre

    masacrul de la nunta a fost unul de natura politica executat de catre kurzi, care din intamplare mai sunt si arieni, la fel ca voi "europenii".
    documentati-va mai bine inainte de a improsca cu noroi, nu de alta dar nu se cade ca "rasa alba" in favoarea caruia pledati ca ar fi atat de superioara unii dintre voi, sa faca asemenea greseli


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version