Tricolorii au sosit in tara, nimeni nu i-a asteptat

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Miercuri, 18 iunie 2008, 20:23 Sport - Stiri Euro 2008

Nu au fost asteptati de nimeni...
Foto: Rompres
Delegatia Romaniei a sosit pe aeroportul Henri Coanda in jurul orei 19.30, fara Mutu si Contra care nu au venit in tara, fotbalistii tricolori nefiind asteptati, ca pana acum, de patimasii suporteri ai primei reprezentative.

Partida slaba facuta cu Olanda si ratarea calificarii in sferturile de finala au facut ca numai cativa microbisti, puteau fi numarati pe degete si dadeau senzatia ca se afla intamplator acolo, sa fie prezenti la sosirea pe taram romanesc a fotbalistilor lui Victor Piturca.

Cu capetele in pamant, tricolorii nu au dorit sa faca niciun fel de declaratii, totul petrecandu-se in cea mai mare liniste.

"Am facut totusi o figura frumoasa si nu trebuie sa vedem numai partida cu Olanda. Au fost trei meciuri si cred ca in partidele cu Franta si Italia ne-am depasit mult limitele din punct de vedere fizic. Au contat absentele lui Radoi si Goian si acum trebuie sa ne calificam la Mondialul din Africa de Sud. Sper ca in preliminariile pentru acest turneu final sa intalnim o Franta care sa semene cu cea de la EURO 2008", a precizat Cosmin Olaroiu la sosirea pe aeroportul Henri Coanda.

"Am fost pe locul patru din coada la EURO. Au fost echipe care au facut un singur punct. E un merit ca in primele doua meciuri am reusit rezultate pozitive cu nume mari ca Italia si Franta", a declarat la sosirea acasa Mircea Sandu, presedintele FRF.

"Ne pare rau ca nu am mers mai departe. Am tinut piept Frantei si Italiei. Avem un gust amar. Privim increzatori spre viitor. Suporterii au fost la inaltime si le multumim mult. Ne-am simtit ca acasa. Nu am niciun conflict cu domnul Piturca. Baietii au facut tot  ce s-a putut, nu stiu daca as fi putut sa fac mai mult decat colegii mei", a spus Ciprian Marica, fotbalistul care nu a fost folosit nici macar un minut la EURO 2008 de selectionerul Victor Piturca.

"Speram sa ne calificam, dar asta e. Mergem mai departe. Momentul psihologic al ratarii calificarii a fost in partida cu Italia, la acel penalti ratat", a precizat Dorin Goian, unul dintre marii absenti din partida cu Olanda.






















10930 vizualizari

  • +5 (9 voturi)    
    Aiurea ! (Miercuri, 18 iunie 2008, 20:38)

    jucatoru de serviciu [anonim]

    Niste jucatori aiuriti de bani, cu gandul numai la buzunare, masini, fite, manele, telefoane...
    Nu trebuia sa ne calificam la EURO!
    Merita o alta tara locul nostru clar. Cat despre jocul echipei noastre, ar fi bine sa analizam cat mai dur acest lucru. Suntem foarte departe de CALITATE!
    • -8 (8 voturi)    
      esti aiurea! (Miercuri, 18 iunie 2008, 20:51)

      benni [anonim] i-a raspuns lui jucatoru de serviciu

      esti departe de inteligentza...
      e adevarat... in ultimul meci nu am contat deloc, au facut ce au vrut cu noi, dar totusi am avut 2 egaluri cu finalistele campionatului mondial...
      la comentat si judecat suntem buni cu totzii, incepand de la seful FRF pana la cel mai tipic suporter... da cand vine vorba de sustinere si incurajare suntem pe langa subiect...
      mi se pare inadmisibil ceea ce s'a intamplat la aeroport, un lucru defapt caracteristic romanilor... nerecunostintza si nesimtzirea... trebuia sa vin eu din oradea sa'i primesc sau ce...
      si mai avem asteptari de la ei cand nici atat nu s'a putut face... suntem falimentari...
      • +7 (7 voturi)    
        tu stii cat a costat biletul pt un suporter (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:04)

        esti pe langa [anonim] i-a raspuns lui benni

        pe un stadion european? Taci si du-ti viata in mocirla.
      • +2 (2 voturi)    
        pai de ce n-ai fost ma! (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:15)

        beninosu [anonim] i-a raspuns lui benni

        stai tu de serviciu la aeroport sa-i pupi pe "fotbalistii" tai dragi. Cind vor juca si vor merita ii asteptam si noi ceilalti.
      • +3 (3 voturi)    
        eu m-am saturat (Joi, 19 iunie 2008, 1:54)

        zaboo [anonim] i-a raspuns lui benni

        sa sarbatoresc o nenorocita de calificare ca pe castigarea celui mai pretios trofeu! Sa ies pe strada ca ultimul pomanagiu care n-a mai primit doi bani de data asta, ci un leu! Sa fie clar! ma deranjeaza ca m-au mintit! PE FATA!! Il si iertasem pe chivu pentru mamaligile de declaratii de pe vremuri cum ca "nu avem sanse" etc. Am crezut ca a crescut il el un sportiv adevarat, care crede in talentul lor si in puterea ECHIPEI! m-a pacalit cateva zile cu declaratii bataioase, dar a aparut DUPA cu "n-am crezut nicio secunda ca putem"... deci asa, "domnule'" capitan (scuze! n-am avut un c mai mic de atat!!)... gainilor ce sunteti! imi pare rau de Radoi, ca a murit ca un erou la acest campionat... de munca lui Rat si interventiile lui Lobont. Si de suporterii care au pus, a nu-mai-stiu-cata oara botul la adunatura asta de mahniti!! turcii au stiut sa se bata pana in ultima secunda, noi am "cazut" moral cand au dat italienii gol, domnule... ts ts ts... de parca depindeam de meciul lor de doi lei!! Piturca trebuie sa le fi dat sa citeasca "unsprezece" (Eugen Barbu) inainte de campionat, si cine pricepea ideea sa ramana la lot!! parerea mea...
        • -1 (1 vot)    
          beeeee (Joi, 19 iunie 2008, 10:11)

          xxx [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          Auzi stelistule pe mana preferatilor tai am luat-o in mana. Imi pare rau ca nu a murit radoi. Iti mai aduci aminte la meciul cu Rapid: "Hai sa iesim, hai hai!!!" striga la lesinaturile alalalte, asa ca lasa comentariile RAZBOINICULE beeee, beee
          • 0 (0 voturi)    
            pentru fractia ta de creier spalat (Joi, 19 iunie 2008, 22:38)

            zaboo [anonim] i-a raspuns lui xxx

            nu sunt stelist, tin cu Sportul Studentesc de cand eram copil - asa ca mucles ca nu le ai, bai beeeestie ce esti... cu chip de fan! sac!
        • 0 (0 voturi)    
          parerea mea.... (Joi, 19 iunie 2008, 12:13)

          f [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          parerea mea ca suporteri se intalnesc ....nu neaparat ca merg sa sustina echipa ...ci merg pe terase....pe strazi ca au gasit inca un motiv sa bea...ca ne convine sau nu suntem un popor de betivani care ...atat stim....cand e bine sunt cu tine iar cand nu ....demisia si ....sunteti niste ratati...
      • +1 (1 vot)    
        nu e aiurea deloc (Joi, 19 iunie 2008, 12:08)

        Dorel [anonim] i-a raspuns lui benni

        cu cine am facut egaluri? Cu francezii care nu aveau chef de fotbal si cu italienii unde ne-a ajutat arbitrul grupa mare? Pt fotbalistii nostri fotbalul e pe ultimul loc in ordinea prioritatilor
      • +1 (1 vot)    
        au jucat pentru banii primiti de la italieni, ...c (Joi, 19 iunie 2008, 16:51)

        eu [anonim] i-a raspuns lui benni

        si-au umplut buzunarele de bani,ca sa nu elimine echipa Italiei, fiindca majoritatea sunt "italieni", doar in Italia lucreaza...astfel

        Imi pare rau de Piturca, fiindca nu a avut cu cine sa joace si nici sa inlocuiasca aceasta echipa "italiana" nu mai putea.Poate ca daca ar disparea "stranierii" din echipa nationala am vedea meciuri adevarate.
    • +3 (5 voturi)    
      Frricosii (Miercuri, 18 iunie 2008, 20:57)

      matei [anonim] i-a raspuns lui jucatoru de serviciu

      Niste jucatorii si un antrenor fricos am vazut la euro in meciul cu franta puteam sa le dam la franzezii 1 gol, 2 goluri . In meciul cu Italia am avut si sansa ganditi-va la golul lui Luca Toni care a fost un offside eronat, a ratat si Adrian Mutu penaltiul ce sa faci asta e. In meciul cu Olanda iarasi fricosi ne-au lasat olandezii sa dam gol/goluri. Dar in paralel cu ce a fost pana acuma adevarul e ca s-a facut prost selectia. Trebuia sa-l ia pe Florin Bratu sau Danciulescu sau macar pe Bratu are viteza ii lasa pe francezi, italienii si olandezi cu ochii in soare si poate auma eram in sferturii Rusine lui Piturca ca e fricos
    • +4 (4 voturi)    
      Partea 1 (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:13)

      Balada [anonim] i-a raspuns lui jucatoru de serviciu

      AMOTT


      Pe-un picior de plai
      Unde habar n-ai
      Iată vin cu tot
      La aeroport
      Jucători – vedete
      Cu cercei şi plete,
      Ghiuluri, celulare,
      Şi cu girofare

      Se vor îmbarca
      Cu toţi vor pleca
      Spre un campionat
      De toţi aşteptat
      Cam de vreo opt ani
      Speranţe şi bani,
      Ni s-a împlinit
      Pohta ce-am pohtit

      Ne-au aruncat sorţii
      Într-o grupă a morţii,
      Cu dârzi olandezi,
      Cu cocoşi francezi
      Şi italieni
      Iuţi şi cam vicleni.

      Cu toţi am crezut
      De la început,
      Biata Mioriţă
      Va fi chisăliţă,
      Vom fi nişte miei
      În groapa cu lei,
      Cu toţi ne gândeam
      Şi ne plănuiam
      De la început
      Nu-i nimic pierdut,
      Să jucăm frumos
      Şi spectaculos,
      Orice gol marcat
      Sau punct câştigat
      Va fi preţuit
      Şi sărbătorit...

      Umpluţi de emoţii,
      Am înfruntat sorţii
      Jucând primul meci
      C-o echipă – terci,
      De cocoşi francezi
      Ce ai noştri iezi
      De se-nvârtoşau,
      Sigur o bateau.

      Dar am remizat
      C-un zero barat
      Într-un meci închis
      De mare plictis...

      va urma ......
    • +2 (2 voturi)    
      Partea a doua (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:16)

      Balada [anonim] i-a raspuns lui jucatoru de serviciu

      continuare .....

      Apoi a urmat,
      Meciul aşteptat,
      Mare tevatură
      Cu echipa azură,
      Ce fusese încinsă,
      Umilită, învinsă,
      De nişte batavi
      Aprigi rău şi bravi.

      Dumnezeu din cer
      Şi c-un tuşier
      Mult ne-au ajutat,
      Gol le-au anulat,
      Şi-un italian
      Puţin cam plăvan,
      S-a cam bâlbâit,
      Direct l-a servit
      Pe al nostru Mutu,
      Care a dat cu şutu’
      Le-a băgat-o în plasă
      Şi mortul în casă.

      Dar nu a ţinut
      Decât un minut,
      Că ne-au egalat
      Dintr-un gol ciudat,
      Căci un brav fundaş
      Zis Gabi Tamaş,
      Dă pe lângă minge
      Şi meciul se-ncinge.

      Nenea flueraş
      Cu capul golaş,
      Ne face cadou
      Ca la anul nou,
      Un pinalti mare
      De calificare,
      Numa’ gol să dai,
      Că noroc tot ai...

      Intră iar în scenă,
      Vedeta eternă
      Tot Mutu şutează
      Şi normal, ratează!
      În toată splendoarea
      Şi calificarea...

      Acum olandezii
      Au bătut francezii,
      Făcând cu ei borş
      Zeamă de cocoş.

      Bieţii noştri iezi
      Spun la olandezi
      S-o lase mai moale,
      Capul nu-i mai doare
      Sunt calificaţi
      Şi-ar fi câştigaţi,
      Meciul lor să-l dea,
      Atunci ar scăpa
      De italieni
      Care sunt vicleni,
      Sărmanii francezi
      Văd doar stele verzi,
      Sunt împrăştiaţi,
      Descalificaţi.

      În al treilea joc,
      Nu mai era loc
      Să se speculeze,
      Să se parieze,
      Mioriţa laie
      Iese la bătaie,
      Că e favorită
      De lume iubită,
      Temuţii batavi
      Nu mai sunt chiar bravi,
      Vor să se conserve
      Au băgat rezerve,
      Sunt buni de bătut
      De la început.

      Joacă relaxat,
      Ratează distrat,
      Ai noştri stresaţi
      Cad ca seceraţi,
      Cu fundul pe jos
      Şi joacă fricos.

      Dică parcă doarme,
      Mutu are toane,
      Contra are treabă
      Tot cade prin iarbă,
      Bănel tot aleargă
      Mingea s-o culeagă,
      Şi face marcaj
      La kilometraj,
      Iar bietul Piţurcă
      E sătul de ţurcă,
      Schimbă disperat
      Dar s-a terminat!

      Meciul s-a sfârşit,
      Rău ne-au umilit,
      Jucând cu rezerve
      Iar noi cu conserve.

      Vor veni în ţară,
      Pentru a câta oară?
      Spunând răspicat:
      IARĂŞI AM RATAT!
      • 0 (0 voturi)    
        balada (Joi, 19 iunie 2008, 10:50)

        the [anonim] i-a raspuns lui Balada

        când ai început
        mai ca n-am crezut
        dar ai continuat
        un mare spanac

        (am gasit si alta rima ...)
    • +1 (1 vot)    
      euro2008 (Joi, 19 iunie 2008, 13:38)

      marieclaire [anonim] i-a raspuns lui jucatoru de serviciu

      Perfect de acord cu Dvs. Ba mai mult, fotbalistii nostri sunt niste increzuti, le lipseste mult pana sa fie adevarati sportivi.
  • +6 (6 voturi)    
    pentru ca au fost lasi cu olanda (Miercuri, 18 iunie 2008, 20:48)

    Acid [anonim]

    Daca la sfarsitul partidei cu Olanda ar fi fost desfigurati de efort, cu siguranta ca ar fi fost asteptati de suporteri. Asa, meciul strategic cu Franta si cel ratat la scor cu Italia au fost umbrite de o prestatie de lasa-ma sa te las.
    • +4 (4 voturi)    
      :) (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:09)

      Keanutza [anonim] i-a raspuns lui Acid

      Daca stam sa comentam meciul cu Italia, pai atunci daca Mutu nu ar fi ratat penalty-ul, ar fi fost 2-1 pentru noi, dar asa daca ar fi fost si corect arbitrul, golul anulat al Italiei era valabil, deci se termina 2-2 :) asa ca tot egal era...aveam un gol in plus, cam atat...
  • +6 (6 voturi)    
    de 18 ni se spala creierul (Miercuri, 18 iunie 2008, 20:49)

    numai showuri [anonim]

    cu acest fotbal care nu a adus nici rezultate remarcabile in ultimii ani. Astfel li s-a distras atentia romanilor de la viata sociala care s-a inrautatit si se trezesc ca le este din ce in ce mai greu pe zi ce trece. Treziti-va romani si luati atitudine nu mai asteptati sa cada para malaiata..., reactionati.
    • +6 (6 voturi)    
      Circ si paine (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:33)

      spectator [anonim] i-a raspuns lui numai showuri

      Prostii striga hai Romania iar desteptii fac averi. La fel a fost intotdeauna. Poporului i s-a dat circ si paine sa stea linistit si sa nu participe la viata sociala. Nu mergem la alegeri, ne doare in pix cine ne reprezinta in parlament, ne doare in pix de guvern, ne doare-n pix ca suntem saraci, ne doare in pix ca unii ne fura dar indopati bine cu bere imbracati cu toale de balci, vopsiti ca saltinbancii strigam hai Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      ups! (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:38)

      Nicky [anonim] i-a raspuns lui numai showuri

      ups, aici e o gresala, viata de zi cu zi e din ce in ce mai buna, lumea are bani, calatoreste, job-urile sunt mai sigure, etc.....
      Nu ne mai pasa de golani aia 11, care se fac ca-si fac meseria!
      a puna mana sa munceasca si ei si poate o sa aiba si rezultate
  • -7 (7 voturi)    
    NU-I MAI CRITICATI CA-I OMORATI DE TOT!!! (Miercuri, 18 iunie 2008, 20:59)

    eu [anonim]

    respect tricolorii!!! locul 3 -> bun! 2puncte si nu zero -> bun! haideti sa punem fiecare din celelalte echipe de la euro, in grupa mortii, asa cum a fost denumita grupa noastra. intrebare: cate echipe ar fi obtinut 2 puncte? se putea si mai bine clar, insa atat au putut acum! poate vom putea mai mult alta data, poate la mondialul din 2010. nu-i mai criticati atat!!! de marcat puteam dar n-a vrut piturca prin tactica lui. ne-am aparat pana ne-am descalificat (vedeti clipul http://www.youtube.com/watch?v=iwsyfzr8gfk sa va aduc aminte ca stiti si sa marcati , si ce goluri!!!)
  • +7 (7 voturi)    
    echipa ratata (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:08)

    surdu [anonim]

    Daca ar fi pierdut cu 10 - 0 dar ar fi jucat, sigur mergeam sii felicitam. pentru BLATUL facut pentru tara unde-si au contractele de munca .......sictir !
    • +2 (2 voturi)    
      BLAT (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:57)

      cora [anonim] i-a raspuns lui surdu

      subscriu la cele spuse de tine... mare BLAT !!!

      RUSINE !!!
    • +1 (1 vot)    
      adevarat (Joi, 19 iunie 2008, 11:31)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui surdu

      din pacate
      mercenari, tradatori
  • +6 (6 voturi)    
    Tupeu (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:08)

    Alexandru [anonim]

    Si cand te gandesti ca acesta gasca de cioflingari, numita nationala Romaniei mai avea pretentia sa schimbam imnul national pe motiv ca nu este suficient de ritmat pt a-l canta ei, te apuca furia.
    Sa nu mai aud ca totusi s-au calificat la un turneu final dupa 8 ani ........, daca nu era Albania si al ei succes la Sofia eram simpli privitori la TV. Ramanem cu o nationala mediocra si ziaristi care ii pupa in c_r pe Mutu ( care in meciul cu Italia dupa 60 de minute nu mai putea sa stea in picioare) si domnisoara Chivu. Rusine sa va fie. Multumim Olanda dar noi suntem "impotenti".
  • +7 (7 voturi)    
    DE CE SA II ASTEPT? (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:10)

    Octavian Ion [utilizator]

    N-are rost sa spun ca prestatia lor raportata la ce trebuie facut la un campionat a fost mai putin decat mediocra, NICI MACAR NU AU TRECUT DE GRUPE, chiar daca au fost in grupa mortii. Ete fas, ce sa spun, macar o victorie, macar cu francezii aia care au fost coq-au-vin non-stop in toate meciurile lor nu am castigat, cu Italia am avut sanse incredibile (si un gol al italienilor anulat dar si un penalty pus pe tava si nefructificat), olandezii au jucat cu rezervele de parca erau la un amical... DECI SANSE AM AVUT.
    Cea mai dura impresie au lasat-o cu prestatia lor la ultimul meci, cu Olanda. N-a fost spectacol, n-a fost depus efort, nu i-am vazut iesind de-acolo rupti de oboseala, A FOST O DEPUNERE A ARMELOR.
    Pentru cine sa ma torturez sa ajung la Otopeni? Pentru briliantul Mutu care nu s-a inteles pe teren cu smaraldul Chivu? Pentru Piti barbugiu' ? Pentru Ba-Banel ? Pentru amaratii aia doi de s-au dat cap-in-cap ?

    LOBONT a fost singurul care a prestat cel putin corespunzator daca nu chiar la inaltime. Toata stima! ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^

    Ia sa bagati si un articol depsre Dumitru "Corleone" Dragomir vorbind despre prestatia Romaniei la Euro2008, ca abia astept sa il umplu de respect si p'asta.
  • +1 (3 voturi)    
    BAIETI BUNI BAIETI RAI (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:14)

    seful [anonim]

    Sa fim seriosi!!! S-au calificat pe merit.
    DAR....exista un mare DAR... Victor Piturca....nu mai este de el aceasta echipa...cautam antrenor cu tactica si tehnica noua si mai presus de toate un bun psiholog ( ceea ce ii lipseste lui PITI) Ce are mai trebui facut/? La fiecare astfel de infrangere mai marii nostrii footbalisti -vedete sa fie amendati, nu sa lise umple buzunarele...sa le mai si goleasca...dar de sunt vedete...iar despre vedeta MUTU - oricui i se putea intampla..nu e vine lui ci a lui PITI ..aici alipsit factorul psihologic...mai cititi baieti!!!
  • -1 (1 vot)    
    Bravo baieti (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:23)

    Adrian [anonim]

    Toata dragostea si aprecierea noastra o aveti. E greu sa fii in teren si fizic si psihic.

    Cei care va iubesc cand castigati si va scuipa cand pierdeti nu merita luati in seama.

    In cele din urma, cand se trage linie, ati fost la egalitate cu vicecampioana si campioana mondiala.

    Cat despre Olanda, mereu respect pentru ei, imi place jocul lor, dar ca de obicei, se vor impiedica si vor muri subit probabil in unul din urmatoarele doua meciuri (si nu spun asta din rautate ci pentru ca mereu a fost asa - de multe ori in teren imi par imbatabili - dar pleaca mereu acasa destul de devreme).

    Hai Romania! :)
  • +1 (1 vot)    
    sic! (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:27)

    Winfried Hermannescu [anonim]

    ...ansamblu de vedete, mici licurici cu gura mare, pina si badaranii aia otomani au reusit sa joace-n echipa.
    Suporterii "ingalbejitzi" merita tot respectul, io unu' nu voi mai purta niciodata un trikot galben!
    • 0 (2 voturi)    
      ba tricoul (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:55)

      il mai port [anonim] i-a raspuns lui Winfried Hermannescu

      ca doar ai nostri sunt, cu ei defilam, si daca noi nu tinem cu ei, cine o sa tina, italienii???
      Ce doare este defapt lipsa de respect pe care ei au aratat-o suporterilor..Chiar cu un Piturca dus cu pluta si avand senzatia ca traieste in Ro de dinainte de 89, cand mergea cu "atat am putut", ei chiar n-au pic de onoare?? Au jucat execrabil!! Si ce daca au stat in aparare, i-a salvat asta cumva de la golurile olandezilor? Daca JUCAU FOTBAL in meci, si pierdeau, m-as fi dus la aeroport si le-as fi cerut si autografe...Nu e vorba ca nu-i sustii cand pierd, nu-i sustii cand nu vor sa castige...CA si eu sunt roman, si ma gandesc la cum sa fac sa reusesc mai bine in viata, nu stau la mila altora...Iar atitudinea asta a lor de "timorati" nu o inteleg si nu au nici o scuza ca nu au mai participat la alte turnee si vezi doamne "nu au experienta"..Si olandezii au echipa tanara, dar aia au vrut sa se afirme!! Si BRAVO lor, au reusit!
      • -1 (1 vot)    
        desi... (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:27)

        AD [anonim] i-a raspuns lui il mai port

        Cand copilul iti face o boacana de-ti vine sa intri in pamant, te duci totusi langa el, nu , nu-l lasi de izbeliste..Nu-i spui ca n-are nimik, ca atunci nimk nu invata, ii faci morala cat cuprinde, dar nu te porti de parca nu l-ai cunoaste....Da, OK, nu-i prea frumos...
  • +3 (3 voturi)    
    o solutie (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:31)

    jixi [anonim]

    In Romanica fotbalul ar trebui interzis prin lege !
    Ce liniste ar fi... !
  • -2 (2 voturi)    
    trist (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:31)

    dan [anonim]

    eu daca stateam in Buc. ma duceam, dar is prea departe de capitala
  • -1 (1 vot)    
    Cel mai tare din parcare (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:32)

    Stoewer [anonim]

    Tocmai am vazut la TV pe sport.ro ca Pitzurca si-a continuat succesurile si in parcarea aeroportului, unde nevasta-sa (sau cine ii conducea gipanul de parvenit) a reusit sa inscrie la o duba rosie iar pe urma marele Pitzi nu-si gasea jetonul sa iasa pe la bariera, blocand traficul.
  • +1 (1 vot)    
    euro 2008 (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:34)

    Dorel [anonim]

    Intr-adevar, Lobont a fost singurul jucator profesionist nu numai cu numele.Restul...................mai bine sa ne abtinem.Sa se termine odata cu talentele acestea rasuflate.Aici s-a vazut adevarata valoare a lor.Restul.....................e apa de ploaie!
  • +2 (2 voturi)    
    Rusine echipa de trei lulele ! (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:47)

    Neculai [anonim]

    Echipa de fotbal era sigura sansa sa imbunatatim cit de cit imaginea a Romaniei in lume.
    Nu politica dimboviteana ne poate face imagine in strainatate si nici altceva.
    Lasitatea acestor jucatori ne-au facut inca odata sa ne fie rusine ca suntem romani.
    Nu conta daca pierdeau, dar sa fi pierdut luptind, 'sa mori cu adversarul de git', sa-i fi scos cu targa de epuizare de pe teren. Ar fi avut toata consideratia noastra si ar fi fost asteptati de mii de oameni la aeroport.
    'Dragii nostrii ' jucatori v-ati gidit ca alaturi de voi au fost milioane de romani din tara si strainatate?
    V-ati gind la batrinul care manica seara un ceai ca nu are alceva, dar care tremura pentru voi in fata televizorului? V-ati gindit la aceea care si-au dat ultimul ban sa vina in Elvetia sa va incurajeze?
    Ce ati facut pentru ei?

    Asteptam raspunsul stimati jucatori si antrenori.

    Neculai
  • -3 (3 voturi)    
    neasteptati... (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:50)

    atent [anonim]

    mi s-ar fi parut de bun simt sa-i fi asteptat cineva,macar pt faptul ca sunt de-ai nostri.NU inteleg ideea ca pana la meciul cu Olanda toata lumea striga „Hai Romania”,toata lumea era pozitiva in leg.cu viitoarele meciuri,iar acum dupa meciul cu Olanda toata lumea ii huiduie...e clar ca se putea mult mai mult in acest meci,e clar ca s-a jucat cu o tactica nefavorabila,e clar ca Piturca nu stie sa-si mobilizeze echipa,etc.,DAR aici cred ca e vorba de lipsa e respect pt o echipa de fotbal care a reusit totusi niste meciuri bune cu Franta si Italia.Intotdeauna se poate mai bine,dar vad ca la noi e greu de vazut si partea buna,ea chiar nu mai exista....atat de nerealisti suntem....
    • 0 (0 voturi)    
      si ... (Joi, 19 iunie 2008, 10:30)

      mizdrache [utilizator] i-a raspuns lui atent

      ... de ce nu i-ai asteptat tu daca era asa de bun simt => iti cam lipseste se pare ....
  • +3 (3 voturi)    
    au venit blatishtii, nu tricolorii (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:51)

    Amsterdamer [anonim]

    Au ajuns in tara cei ce au intristat un intreg popor. Rusine lor dar si noua pentru ca ii toleram!!! Fotbalul exista pentru ca existam NOI, spectatorii. Campionatul romanesc este un jeg, la fel ca si echipa nationala: politica, coruptie, etc...si toate astea pe banii nostri. Suntem tampitzi daca mai mergem pe stadioane.
  • +2 (2 voturi)    
    care echipa ? (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:54)

    aaa... [anonim]

    ar trebui sa le fie rusine, sa intre in pamant, dar nu cred ca le pasa...
    sa facem comparatie cu echipa Turciei? nu exista comparatie.
    o echipa de fricosi ...cu mici exceptii ...nu au ce cauta la nationala
    acum inteleg de ce spunea Boloni ce spunea. se referea la acesti baieti cu contul plini de bani ...
    Mutu ...se iubeste prea mult...la fel si banii....la echipa nationala vine doar ca sa pozeze...
    echipa de tinichea....niste lasi ...sa va fie rusine ...rusine...rusine. nu meritati nimic. respect zero
  • +2 (2 voturi)    
    tricolorii italieni (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:54)

    luxdesign28 [anonim]

    tricolorii italieni au ajuns acasa... aaaaa scuze... tricolorii italieni sunt in la Campionul European 2008... s-au intors tricolorii romani impotenti... asa suna mai bine articolul.
  • 0 (0 voturi)    
    Pregatirea psihologica catastrofala (Miercuri, 18 iunie 2008, 21:58)

    Sorin Aradean [anonim]

    Eu as tzinti intr-alta parte, anume pregatirea psihologica catastrofala si lipsa de realism notorie a jucatorilor. Acea cadere generalizata si vizibila de tonus din min 25', atunci cind tocmai au aflat ca in meciul paralel italienii le-au dat gol francezilor, denota o lipsa totala de realism dar si de spirit de invingator.

    Ce-au crezut, ca italienii vor juca o miutza cu francezii, amindoua echipele pregatindu-se in liniste sa se incoloneze catre aeroport, ptr intoarcerea in tarile lor de bastina ? Francezii da, dar nu si italienii ! Caci, asa cum bine spunea cineva de curind, italienii sint precum motorul diesel, porneste greu, da' sa te tzii nene cind o porni !

    Iar daca au constatat ca a aparut o surpriza negativa, asta trebuia sa le motiveze suplimentar atitudinea combatanta, mai ales ca olandezii au fost cit se poate de binevoitori cu noi, si asta de-a lungul intregii prime reprize. La pauza, parca vad ca discutiile din vestiarul olandez s-au dus in zona: ce facem? ne facem ca jucam si in repriza a doua, sau le aratam ca ii batem chiar si cu 7 rezerve? Pai sa incercam sa-i batem, ca si obrazu' nostru are o valoare, nu ?

    Intrind si in zona mistica, cine stie daca nu cumva flitul primit la meciul cu Olanda se datoreaza poate si tupeului cu care Piturca se declara constant indragostit de 666, cifra Fiarei. A, esti un adulator al Fiarei ? Iti place, te simti confortabil ca presa sa te alinte cu apelativul "Fiara" ? Si-o faci stiind ca esti un vector de opinie, un simbol al momentului fotbalistic al acestei tari ? Da ? Atunci ia de aici, cu flit !
  • +1 (1 vot)    
    Asa cum sunt, sunt ai nostri (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:02)

    anonim [anonim]

    Nu e usor sa joci cu cele mai puternice echipe. probabil am fost epuzati dupa meciul cu Italia. Cu totii ne doream calificarea. Dar pana la urma nu asta conteaza... Bine ca am reusit sa ne bucuram de momentele frumoase de la acest campionat. Haideti sa nu le uitam asa de repede! Am avut ghinionul unei grupe prea puternice... de care ce-i drept puteam sa trecem. Data viitoare o sa fim mai bine pregatiti. Important e sa fi invatat ceva din toata povestea asta. Cel putin imnul national il stim cu totii! Si ar trebui sa consolidam relatia echipa - suporteri. Ne-a prins bine dupa atata vreme sa mai incercam asemenea emotii la un campionat. Hai sa ne gandim la urmatorul: cine vine in Africa de Sud?
  • +1 (1 vot)    
    Echipa de trei lulele (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:04)

    Neculai [anonim]

    Echipa de fotbal era sigura sansa sa imbunatatim cit de cit imaginea a Romaniei in lume.
    Nu politica dimboviteana ne poate face imagine in strainatate si nici altceva.
    Lasitatea acestor jucatori ne-au facut inca odata sa ne fie rusine ca suntem romani.
    Nu conta daca pierdeau, dar sa fi pierdut luptind, 'sa mori cu adversarul de git', sa-i fi scos cu targa de epuizare de pe teren. Ar fi avut toata consideratia noastra si ar fi fost asteptati de mii de oameni la aeroport.
    'Dragii nostrii ' jucatori v-ati gidit ca alaturi de voi au fost milioane de romani din tara si strainatate?
    V-ati gind la batrinul care manica seara un ceai ca nu are alceva, dar care tremura pentru voi in fata televizorului? V-ati gindit la aceeia care si-au dat ultimul ban sa vina sa va incurajeze?
    Ce ati facut pentru ei?

    Asteptam raspunsul stimati jucatori si antrenori.

    Neculai
  • +1 (1 vot)    
    Echipa de trei lulele (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:04)

    Neculai [anonim]

    Echipa de fotbal era sigura sansa sa imbunatatim cit de cit imaginea a Romaniei in lume.
    Nu politica dimboviteana ne poate face imagine in strainatate si nici altceva.
    Lasitatea acestor jucatori ne-au facut inca odata sa ne fie rusine ca suntem romani.
    Nu conta daca pierdeau, dar sa fi pierdut luptind, 'sa mori cu adversarul de git', sa-i fi scos cu targa de epuizare de pe teren. Ar fi avut toata consideratia noastra si ar fi fost asteptati de mii de oameni la aeroport.
    'Dragii nostrii ' jucatori v-ati gidit ca alaturi de voi au fost milioane de romani din tara si strainatate?
    V-ati gind la batrinul care manica seara un ceai ca nu are alceva, dar care tremura pentru voi in fata televizorului? V-ati gindit la aceeia care si-au dat ultimul ban sa vina sa va incurajeze?
    Ce ati facut pentru ei?

    Asteptam raspunsul stimati jucatori si antrenori.

    Neculai
  • +1 (1 vot)    
    Hai mai lasati-ma cu "am egalat finalistele CM" (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:06)

    Silv [anonim]

    Franta si Italia au jucat LAMENTBIL pana acum. Iar cu Romania, a jucat lamentabil si Olanda. Deci Romania a avut de infruntat 3 echipe care au jucat LAMENTABIL, si nu a reusit sa castige nici macar un meci! Ce sa mai zic, echipa de SerieB in prag de retrogradare.
  • 0 (0 voturi)    
    De-ar fi fost si francezii baieti de gashca... (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:07)

    anonim [anonim]

    De-ar fi fost si francezii baieti de gashca... si ar fi facut egal cu Italia... poate alta era treaba...
  • +1 (1 vot)    
    Rusine sa le fie suprterilor italieni! (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:07)

    vali.d [utilizator]

    ca nu i-au asteptat la aeroport pe cei care au calificat echipa italiei,ptr ca noi i-am calificat,nu luca toni &compania.
  • +1 (1 vot)    
    ete na (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:08)

    naufragiatul [anonim]

    De cand invinsii trbuie intampinati cu flori?
  • +1 (1 vot)    
    Nu Olanda... (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:11)

    http://mascuzati.blogspot.com [utilizator]

    Nu de Olanda ma doare. Nici de Italia. Am jucat cum am jucat.

    Bai, dar pe francezi puteam sa-i batem la sange, doar sa fi vrut.

    Care naiba a fost tactica din capul lor?! Sa faca egal cu Franta ca sa castige meciul cu...? Cu cine naiba?

    Si ca veni vorba... si cu Olanda. Din momentul in care a dat Italia gol, ce naiba au asteptat? au stat in aparare ca sa? Poate dadeau francezii un gol?
  • +2 (2 voturi)    
    NE-AU TRADAT! (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:25)

    eu [anonim]

    Puteau sa piarda si cu 5-0, daca ar fi jucat fotbal nimeni nu ar fi avut nimic cu ei! Dar pur si simplu NU AU VRUT sa se califice! Aici sigur e ceva putred...
  • +2 (2 voturi)    
    DE CE? (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:30)

    gabriel_dima20001213515220312 [utilizator]

    DE CE SA-I ASTEPTAM?Pe pseudo jucatorii astia?Nu meritau sa ii astepte cineva................singurul care trebuia era LOBBY(bravo.....LOBBY).in rest..............SA VA ASTEPTAM CU FLORI???????Sunt scumpe.
  • -2 (4 voturi)    
    mereu nemultumiti spectatorii! (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:56)

    aoratos [anonim]

    Hai sa fim realisti! sa fim multumiti de ce s-a facut in aceste 3 meciuri. Tricolorii trebuiesc aplaudati si felicitati. Nu au jucat cu un FC maidan sau cu un FC deal. Au avut 3 dintre cele mai grele echipe. Italia si Franta care au jucat in finale la europene si mondiale si o Olanda in fata careia cele doua campionate ((Italia - Franta) au pierdut cu 3-0 si 4-1 respectiv si care (asa cum merge) vor juca si in finala. Au facut ce au putut. Toti ne-am fii dorit mai mult.
  • -1 (1 vot)    
    Cu dus si cu intors (Miercuri, 18 iunie 2008, 22:58)

    MIhalcea Nicolae [anonim]

    Daca noi romanii nu tinem unii de altii, cum sa mearga treaba oare? Nu tinem cu altii, tinem numa cu noi insine si uneori nici cu noi nu tinem...De asta se ajunge la situatii dea dreptu penibile. Azi te pup, maine iti dau cu sutu...vai de noi.
  • -1 (1 vot)    
    Ce pupincuristi suntem (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:19)

    Maye [anonim]

    Pana acum cateva zile cum de nu comenta nimeni nimic? Cand a ratat Mutu penalty-ul, toata lumea il compatimea si il incuraja. Prea putini erau de alta parere. Acum sar toti la gatul lor.
    Cum vine asta? Cand is in varf ii aplaudam si cand se duc la vale ii huiduim si noi ca toti ceilalti...?
    Suporterii din meciul cu Olanda au cantat imnul dupa ce primisem un gol..Ei nu erau tot dezamagiti? Si totusi..n-au huiduit, au incurajat.
    Nu zic sa-i menajam..sa le zicem sa nu-i nimic..am pierdut acum, castigam data viitoare. N-ar crede nimeni asta. Dar macar sa nu ne jucam de-a ipocrizenia, ok?
    • -1 (1 vot)    
      Re:Ce pupincuristi suntem (Joi, 19 iunie 2008, 0:21)

      oz [anonim] i-a raspuns lui Maye

      Sunt de acord cu tine 100%, ipocrizie intinsa la maxim.
      Echipa asta si-a depasit cu mult conditia. Eu sincer ma asteptam la 0 pct din grupa asta si chiar nu ma asteptam sa iesim inaintea Frantei.
      Cei care zic ca Italia si Franta nu au jucat nimic, mai vorbim dupa ce iese Italia campioana
    • 0 (0 voturi)    
      "ipocrizenia" dumitale (Joi, 19 iunie 2008, 1:59)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui Maye

      suna a "rautacismele" lui Hagi... =)) =)) acelasi aluat, pesemne...
  • +1 (1 vot)    
    A FOST BLAT (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:23)

    axa [anonim]

    A FOST BLAT.AU VANDUT MECIUL.NU TOTI,MUTU.CHIVU.GASESC EI CEVA IN CONTURI CAND SE INTORC IN ITALIA........
    MISEII
    Pai astia urla pe posturi ca a fost blat si la noi nimeni nu zice pas. Nu a fost nici neputinta ,nici greseala,nici lipsa de vointa. A fost BLAT ! In care meci l-ati mai vazut pe marele Chivu sa dea 28 de pase gresite din tot atatea ? Da chiar ne iau de prosti astia . Mari penali...mari de tot
  • -1 (1 vot)    
    asa a fost sa fie... (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:27)

    cami [anonim]

    Toata lumea se i-a de Baieti!Dak nu s-a putut mai mult asta e...Cum a spus-o multi am fost in grupa MORTII!!TOTI TREBUIE FELICITATI SI APLAUDATI NU CE S-A INTAMPLAT AZI LA REVENIREA LOR IN TARA!!!CAPU SUS BAIETI!!!
  • +1 (1 vot)    
    prea multa psihologie (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:36)

    ddd [anonim]

    <<"Speram sa ne calificam, dar asta e. Mergem mai departe. Momentul psihologic al ratarii calificarii a fost in partida cu Italia, la acel penalti ratat", a precizat Dorin Goian, unul dintre marii absenti din partida cu Olanda. >>
    Cum naiba noi avem numai momente de-astea "psihologice" si nu putem sa jucam simplu fotbal si sa dam goluri. Cum naiba noi am avut un moment "psihologic intr-un meci si de-aia n-am mai putut juca un alt meci intreg? Nu cumva e lene si pasivitate? Nu cumva e o atitudine gresita? Turcii au murit cu aia de gat...
    Prea multe meciuri aranjate in campionat. Autorii morali al prestatiei asteia la europene sunt oamenii ca Becali care au stricat complet mentalitatea de luptatori pe care trebuie sa o aiba fotbalistii... Ca domnu Radoi care nici el nu mai stie ce e - fotbalist sau purtator de cuvant. Si-a batut joc de talentul lui pe 3 arginti scuturati din buzunaru lu nasu Gigi. Jumatate din meciurile jucate campionatul asta domnu Goian le stia deja rezultatul din minutul 1. O fi crezut ca asa e si la euro - aranjeaza nea Gigi.
    Ba! Jucati ba fotbal! Cariera voastra e scurta si dupa aia o sa fiti niste nimeni! Jucati ca de-aia sunteti fotbalisti! Lasati combinatiile si momentele psihologice!
  • 0 (0 voturi)    
    cei care le ia apararea acestor (Miercuri, 18 iunie 2008, 23:47)

    rusia peop [anonim]

    vedete de carton sunt oamenii corupti din spatele lor.
  • +1 (1 vot)    
    Sa fim corecti! (Joi, 19 iunie 2008, 0:11)

    Dan [anonim]

    N-au jucat fotbal,n-au cantat frumos,dar au cantat tare...
  • 0 (0 voturi)    
    Imaginea Romaniei (Joi, 19 iunie 2008, 0:46)

    ImagineaRomaniei [anonim]

    Punem prea multe in carca unei echipe de fotbal..."echipa nationala e singura sansa sa imbunatatim imaginea Romaniei in lume"...aiurea...suna ca o scuza...echipa nationala e alcatuita din 22 de analfabeti care se destrabaleaza prin baruri cu alcool si droguri la prima ocazie...cum sa imbunatateasca ei imaginea Romaniei in lume? noi o imbunatatim, nu ei...ei joaca ptr ca sunt platiti...sa nu uitam asta...este o meserie ca oricare alta...au jucat prost? sa vina altii..poate mai buni, macar mai civilizati...asa imbunatatim imaginea Romaniei...cei 10 000 din suporteri din tribune imbunatatesc imaginea Romaniei, nu retardatii care isi bat joc de imn pe teren...sincer, eu i-as da afara pe toti in afara de Lobont si poate Contra...sa vedem cum isi mai iau ei contractele si cum mai pleaca ei pe milioane de euro dupa ce nu mai participa la meciurile nationalei...sa vezi ce pun osul la munca atunci cand nu mai au bani de baute...
  • +1 (1 vot)    
    Ce nu are echipa noastra de fotbal? (Joi, 19 iunie 2008, 1:37)

    Balada Miorita, atat de "romaneasca"! [anonim]

    Educatie si onoare! Cu talentul te nasti, dar numai asta nu este suficient ca sa fi si ... profesionist!

    "Taria de caracter", seriozitatea, profesionalismul, devotamentul (neconditionat financiar) nu se formeaza pe terenul de fotbal; acestea vin din educatia de acasa, din "primii 7 ani".

    Din punctul acesta de vedere, echipa noastra de fotbal ne-a reprezentat (si, probabil, va continua sa ne reprezinte) ca popor, cat se poate de fidel.
    • 0 (0 voturi)    
      apropos de talent... (Joi, 19 iunie 2008, 9:44)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Balada Miorita, atat de "romaneasca"!

      nemtii ce talente au de 5 ori mai netalentati ca noi...
      si ce performante au ei si ce avem noi...

      sa nu mai dau exemple de genu grecii acu 4 ani... croatii si turcii acu ... care au o echipa de individualitati de 10 ori mai proasta ca a noastra...
      rusii la fel
  • 0 (0 voturi)    
    Analiza (Joi, 19 iunie 2008, 2:40)

    CB [anonim]

    In toate meciurile am fost o echipa cu 7 fundasi de meserie, un mijlocas ofensiv - Mutu, si nici un atacant. Pt. mondiale trebuie descoperiti 2 mijlocasi de constructie (de meserie) si un atacant central (adevarat). Altfel nu o sa avem nici o sansa sau o sa ne zbatem in mocirla ca pina acum. Defensiva a fost super ok.
    Nu poti sa cistigi meciuri daca doar te aperi si se nimereste pe ici pe colo sa marchezi din noroc.
    • 0 (0 voturi)    
      Pt CB (Joi, 19 iunie 2008, 9:51)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui CB

      2 mijlocasi de meserie-Tiberiu Ghioane si Florin Cernat.
  • 0 (0 voturi)    
    lasatine (Joi, 19 iunie 2008, 4:26)

    vladone [anonim]

    lasati-ne sa ne bucuram de fotbal ,lasati-ne sa avem o echipa care sa ne reprezinte,lasati-ne cu vorbele ieftine si mofturile voastre de super vedete,sa ne dati o replica atunci cand o sa aveti una cu adevarat pe valoarea tuturor suporterilor romani din tara si de oriunde de afara din lume
    rusine tuturor care ne-ati facut de rusine
    generatie de mutulica
    ieftini si fara valoare
  • +1 (1 vot)    
    sa fim seriosi! (Joi, 19 iunie 2008, 7:46)

    gabi [anonim]

    chiar se asteptau sa/i intampine cineva la aeroport?...poate doar sa/i huiduie...dar nici macar atat nu merita...oare ne vom trezi vreodata?
  • -1 (1 vot)    
    la gara (Joi, 19 iunie 2008, 8:28)

    anon [anonim]

    era bine daca veneau cu trenul acasa...aveau suporteri mai multi in gara de nord,care ii asteptau... adev e ca nu avem fotbalisti, ca sa nu mai vb de o echipa, ca e deja prea mult! bravo lobby,se vede ca ai mai iesit si pe autostrada...
  • 0 (0 voturi)    
    nu sunt sperante (Joi, 19 iunie 2008, 8:42)

    ada [anonim]

    "Sper ca in preliminariile pentru acest turneu final sa intalnim o Franta care sa semene cu cea de la EURO 2008", a precizat Cosmin Olaroiu" - e o declaratie care nu anunta nimic bun. Daca te bazezi pe slabiciunea altora ca sa invingi, esti din start un infrant. Un intelept isi doreste adversari puternici, in orice circumstanta, ca sa se fortifice, sa invete, sa devina mai bun decat este. Un pic de psihologie pentru fotbalistii nostri?
  • 0 (0 voturi)    
    Chicken (Joi, 19 iunie 2008, 9:31)

    Mumu [anonim]

    Pui de Gostat ! sa fie clar , atitudinea a deranjat pe toata lumea. Cand ai tricoloru pe piept mananci iarba aia fir cu fir, mori acolo ! Mai bine ma umplu de sange decat de kkt.
  • 0 (0 voturi)    
    dada (Joi, 19 iunie 2008, 9:43)

    liviu [anonim]

    "in partidele cu Franta si Italia ne-am depasit mult limitele din punct de vedere fizic"
    da cu o franta care a jucat execrabil, penibil si lamentabil...
    si cu o italie care a avut anulat un gol valabil si noi am luat un gol ciurat din corner... si am mai avut si un 11m (cam dubios acordat) ratat de marele mutu care se gandea la consuelo si la fiorentina si la cocaina

    toata presa din europa si nu numai zice ca au fost jalnici... da ei stiu mai bine...

    daca astea sunt limitele lor atunci eu propun sa le duca la gara de nord la cersit poate o sa li se faca unora mila de ei si-o sa le dea de o paine... ca de fotbal ar trebui sa se lase...
  • 0 (0 voturi)    
    Nu meritati respect (Joi, 19 iunie 2008, 9:45)

    vali [anonim]

    ... ar trebui sa jucati cu stadionul gol in toata tara pentru calificarile pentru mondialele din 2010... ati fost sustinuti de niste suporteri mai mult decat incredibili.... nu exista scuze pentru meciul cu olanda... v-ati batut joc de noi toti !!!

    rusine pentru ca ne reprezentati !
  • -1 (1 vot)    
    ... (Joi, 19 iunie 2008, 9:48)

    Mona [anonim]

    E usor sa critici stand acasa in fotoliu...!
    Si apropo....bravo suporterilor care au fost prezenti pe stadioane!
    • +1 (1 vot)    
      da dar (Joi, 19 iunie 2008, 11:32)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Mona

      noi nu suntem platiti sa stam in fotoliu...
      ei sunt platiti sa joace fotbal
  • +1 (1 vot)    
    de ce i-ar fi asteptat cineva ... (Joi, 19 iunie 2008, 10:23)

    mizdrache [anonim]

    bine a scris Der Spiegel despre tricolori: "Acesti simpli participanti mediocri vor fi in curand dati uitarii " => cam asa s-a si intimplat
    lasa-i ca merita - sunt numai fitze
  • +1 (1 vot)    
    in sfarsit (Joi, 19 iunie 2008, 10:47)

    Marius [anonim]

    O invatzat si romanii sa nu se multzumeasca cu putin. Moarte comunistilor
  • +1 (1 vot)    
    Nu mai prindem nimic (Joi, 19 iunie 2008, 10:49)

    Lucian [anonim]

    Nu vom mai prinde nimic de acum inainte. Pana cand super federatia nu va pune pe masa un plan de dezvoltare al fotbalului romanesc, adio jucatori multi si talentati de unde sa alegi pentru nationala. Asta inseaman in opinia mea: foarte multe baze sportive dotate cel putin decent, cu antrenori scoliti care sa dezvolte abilitatile fotbalistice ale copiilor, cu un proces care sa atraga copii catre fotbalul performant si cu o motivare reala a lor, cu multe competitii publice locale si regionale, chiar nationale.
    Nu poate face federatia acest lucru, atunci sa lase loc altora care pot.
  • +1 (1 vot)    
    fotbalisti prosti (Joi, 19 iunie 2008, 10:52)

    a [anonim]

    Fotbalistii romani sunt majoritar analfabeti,carora li s-au urcat euroii la cap si nu pot nici macar sa alerge pe teren,ca sa-i incurce pe adversari,cel putin.
  • 0 (0 voturi)    
    Suporterul Rrrromân (Joi, 19 iunie 2008, 11:07)

    the [anonim]

    ... nu se dezminte
    aceiasi 90% vânjosi infieratori cu mânie proletara, printre care se ratacesc 10% de oameni cu capul pe umeri si cu îngaduinta fata de slabiciunile omenesti ... care or fi ele, inclusiv prostia, setea de avere, mediocritatea, lipsa de curaj ...
    Eh, tot e bine ca România are 90% de vânjosi si tot atâta procent de crestini ortodocsi ...
    Si mare noroc ca nu suntem Arabia Saudita, unde lui Piturca pentru asa rusine nationala i se taia mâna pe care e degetul cu care a aratat locul pe care sa stea jucatorii cu care s-a format nationala care a ratat sferturile campionatului eropean de fotbal de trei lulele care toata lumea stie ca e o afacere buna numai pentru unii da' tot scoate leul si euroiul ca sa-si cumpere cipilica tricolora cu coarne fluier vopsea rosugalbensialbastru lozinca cu Hai Diamantu' ...
    orevoar !
  • 0 (0 voturi)    
    adio si ramas bun (Joi, 19 iunie 2008, 11:14)

    alex [anonim]

    si totusi avem jucatori de valoare ce pot face o echipa minunata chiar daca individual nu sunt f buni. recunosc ca ipoteza referitoare la protejarea contractelor pe care le au cei ce joaca in italia devine din ce in ce mai credibila. ratarea unui penalty si vegetarea pe teren cu olanda spune multe. si am lasat acasa jucatori ca ogararu, sepsi, bratu, danciu, niculescu etc. fundasii au dus greul vedetele se gandeau la manele pe plaja si ghiuluri
  • +1 (1 vot)    
    lauri si looseri (Joi, 19 iunie 2008, 11:16)

    Radu [anonim]

    Doar invingatorii sunt asteptati cu lauri. Looser-ii destepti isi doreasc sa fie invingatori si munceasc sa devina invingatori. Looser-ii nostri n-au nici un fel de ambitie; pentru ei conteaza imaginea si banii. Acum au reusit sa-si faca o imagine de cacao si nici banii nu vor fi asa cum ar fi venit daca ar fi fost invingatori. Cred ca este un cuvant care ii poate caracteriza foarte bine: INDOLENTA
  • 0 (0 voturi)    
    Magari... cu "M" mare (Joi, 19 iunie 2008, 11:39)

    Christian Curec [anonim]

    Salut,

    E usor sa critici stind in fotoliu. Dar pentru mine nu vin la stadion mii de oameni si nu se roaga sa ne ajute dumenezeu sa cistigam.
    Ei sunt un simbol... si mi-e rusine sa spun ca simbolul este... precum chipul si asemanarea noastra.

    Piturca - Un antrenor care lasa acasa atacanti de valoare precum: - Danciulescu, Gigel Bucur si altii care au aratat ca stiu sa joace fotbal cu adevarat. In schimb prefera un DIca (care nu a aratat nimic), si pe cei doi Niculae (care iar nu au aratat nimic).
    Daca as fi rau as spune ca probabil nea Gigi avea nevoie de o cota de piata mai mare pentru Dica care se stie ca este de vinzare...

    NORMAL AR FI SA ISI DEA DEMISIA.
    Din respect pentru suporteri.

    Cit despre jucatori, viata lor "de noapte" sportiva, daruirea si efortul depus...
    Comparati putin cu gimnastele noastre..
    Ar trebui ei insisi sa refuze convocarile la nationala, ca nu au ce cauta acolo si in nici un caz pe mine nu ma reprezinta.

    Ce am vazut eu - SIMBOLUL UNEI GENERATII RATATE !
    Si cu asta am spus totul.
  • 0 (0 voturi)    
    AMARACIUNE (Joi, 19 iunie 2008, 11:39)

    dan [anonim]

    am fost partenerii de joc ai celor mai bune echipe din lume(sau foste echipe:franta si italia)....meritoriu dar fara nerv.OLANDA ne-ar fi lasat sa castigam,dar le-a fost rusine de neputinta noastra.eu cred ca avem jucatori buni dar far tragere de inima,antrenor mediocru!!!in acest fel nu avem posibilitati de URCARE.traiul in mediocritate este apanajul acestui popor.
  • 0 (0 voturi)    
    suporterii si nationala (Joi, 19 iunie 2008, 12:22)

    mozzy [utilizator]

    dupa cum au jucat in meciul cu olanada, si-au batut joc de suporterii care au crezut in ei si au cheltuit o gramada de bani sa le fie alaturi. Dupa ce au aratat cu italia ca pot sa invinga, au aratat cu olanda ca pot sa dea cu mucii in fasole. Nu-i critica nimeni ca au luat doar 2 puncte in grupa mortii, daca veneau acasa cu 0 puncte dar cu trei meciuri jucate pana la epuizare, suporterii i-ar fi asteptat sa-i felicite. Dar pentru cum au jucat cu olanda nu au nici o scuza, nu au muncit si nu au aratat ca au meritat increderea suporterilor. Poate s-a inteles nea sandu cu cineva de la italieni sa piarda meciul, ca alta explicatie logica eu nu gasesc. Echipa olandei au invins-o cand era motivata sa joace si cu toti titularii in teren.
  • 0 (0 voturi)    
    auzi mentalitate (Joi, 19 iunie 2008, 15:06)

    A [anonim]

    Cica:

    "E un merit ca in primele doua meciuri am reusit rezultate pozitive cu nume mari ca Italia si Franta"

    Ultima oara cand am verificat, EGALUL nu inseamna "rezultat pozitiv". Rezultat pozitiv inseamna sa bati, negativ sa iei bataie, iar egalul e egal. Daca asa gandeste seful federatiei, federatie care pune antrenorul, ce sa ne mai miram ca nu ne calificam?!? Asta e din acelasi ciclu cu declaratia lui Piturca: "E foarte greu sa obtii victoria cu Italia fara sa dai gol". Adica sau e prost (destul de probabil), sau pentru el si egalul inseamna tot "victorie". Deci e clar, cu asa manageri n-avem nici o sansa!
  • 0 (0 voturi)    
    cine e de vina, oare? (Joi, 19 iunie 2008, 16:21)

    blorin [anonim]

    Pentru o echipa antrenorul este cel care creaza spiritul! Trebuie sa-l construiasca, apoi sa-l implementeze. Ala e motorul care duce echipa inainte. E vorba de leadership, pana la urma.
    Daca e sa luam in calcul aspectul, macar, Piturca nu poate fi un leader. Van Basten da! Pornind de la tinuta lor si terminand cu gesturile si atitudinea in timpul meciului. Si antrenorul Italiei si cel al Frantei aratau a lideri pentru jucatorii lor.
    La al doilea gol al batarzilor Van Basten nici macar nu a sarit in sus... Era normal sa mai marcheze jucatorii lui. Asta era, pana la urma, datoria si misiunea lor!
    Ce le arata jucatorilor un antrenor privind atitudinea, poate astepta de la ei acelasi lucru.
    Intotdeauna a fost de vina altcineva pentru esecurile echipei nationale: terenul, mingea, vremea, arbitrajul si, mai mult acum, adversarul! Niciodata nu a fost gasita vinovata echipa - prin lipsa de interes sau de implicare, prin lipsa de talent in cele din urma. Avem o echipa nationala lipsita de inspiratie si de talent. Din cand in cand, doar, ii mai loveste norocul si inspiratia. Sau favorizari ale arbitrilor.
    Orice sport presupune un talent. Cu cat mai mare e talentul, cu atat mai bune sunt rezultatele. Dupa parerea mea de nemicrobist (dar incerc, macar, sa fiu patriotic alaturi de nationala, in meciurile importante) talentul la ai nostri e ceva foarte rar. Unii au, insa altii incearca sa compenseze talentul cu munca sistematica si sustinuta, dar nu e acelasi lucru.
  • 0 (0 voturi)    
    Tricolori???.......sunţeti o ruşine.... (Joi, 19 iunie 2008, 18:45)

    papi [anonim]

    Nu cred că sunt singurul care a văzut că Olanda s-a dat la o parte, a ratat cât s-a putut, şi ne-a atacat poarta de nevoie. Pseudo-Tricolorii păreau că atunci au aterizat de pe lună şi au văzut pentru prima oară mingia. Olanda a trebuit să ne bată pentru că se făceau de râs...cred că a văzut întreaga lume că ne lasă dar.....stupoare..... n-am vrut noi. De ce? poate ne spune Piţi....sau poate Mutu......ori ceilalţi.... . Am o întrebare....dar n-am răspuns......Lot de 23 şi joacă 11,5....şi ăia obosiţi? Florentin Petre....un rebut fotbalistic - cred că aţi văzut toţi......poate prinde şi el un contract în Italia......în construcţii...salahor. Mutu.....ştiu....a facut multe pentru România....dar ne-a trădat acum. Dică....nici în construcţii n-are loc ....e prea leneş. Piţi nu ştiu ce să cred....ne-a trădat şi el?...sau a fost trădat la rându-i........să fie o lucrătură politică? ...greu de spus...oricum a fost o făcătură într-un fel sau altul. Nu ştiu ce preferă marea majoritate a românilor.....eu prefer o echipă slabă care dă totul decât una puternică care ne trădează. HAI ROMÂNIA ...la restructurare!!!
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu EURO 2008 (Joi, 19 iunie 2008, 18:45)

    MUGUR [anonim]

    n-ai cu cine,ba,n-ai cu cine!

    niste tarani!
  • 0 (0 voturi)    
    disperare (Vineri, 20 iunie 2008, 12:25)

    beniamin [anonim]

    nu vad de ce se agita toata lumea.sunt oameni. pot sa ma astept de la vreunul din voi la mai mult? nuuuuuuuuuu. in orice domeniu ai fi si ai prifes si oricti de bun te-ai considera falimentul te urmareste. va rog nu va mai agitati. personal cred ca ei au facut ce au putut mai bine si ii apreciez pt prestatia lor. tot ceea spuneti voi o spuneti din asteptarile voastre neimplinite.ce ati crezut ca rominia se va califica?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi