​VIDEO Scandal in Turul Frantei/ Schleck despre Contador: Acest baiat nu are fair-play

de A.I.     HotNews.ro
Marţi, 20 iulie 2010, 10:26 Sport | Alte sporturi

"Nu vreau niciodata sa preiau tricoul galben profitand de ghinionul altuia", a precizat Andy Schleck referindu-se la atacul lui Alberto Contador venit exact in momentul cand luxemburghezul avea probleme cu lantul bicicletei. "Nu mi-am dat seama ca ar avea probleme", s-a aparat ibericul dupa terminarea etapei.

Schleck a atacat pe ultima catarare a etapei cu numarul doi din Pirinei, dar o problema tehnica (lantul s-a blocat, iar apoi a cazut) l-a facut sa piarda secunde pretioase fata de Contador (ibericul a atacat in momentul in care a sesizat problema luxemburghezului). Cu toate ca a incercat sa salveze tricoul galben, Andy nu a putut recupera timpul pierdut pe coborarea care a precedat finalului de etapa.

"Nu vreau niciodata sa preiau tricoul galben profitand de ghinionul altuia. Acest baiat (nr. Contador) nu a tinut deloc cont de fair-play astazi (nr. luni). Sunt plin de nervi, dar trebuie sa imi revin. Nu este inca totul pierdut. Cu siguranta imi doresc o revansa", a declarat Andy Schleck.

"Nu mi-am dat seama ca ar avea probleme. Lumea nu stie ce s-a intamplat acolo cu adevarat", s-a aparat Alberto Contador dupa incheierea etapei montane.

Reactia publicului a fost prompta, spectatorii fluierandu-l si huiduindu-l pe spaniol in momentul in care a primit tricoul galben.

Clasament general Turul Frantei:


1. CONTADOR Alberto - ASTANA 72h 50' 42"       
2. SCHLECK Andy - TEAM SAXO BANK + 00' 08"
3. SANCHEZ Samuel - EUSKALTEL - EUSKADI + 02' 00"
4. MENCHOV Denis - RABOBANK + 02' 13"
5. VAN DEN BROECK - OMEGA PHARMA - LOTTO + 03' 39"
6. GESINK Robert - RABOBANK + 05' 01"
7. LEIPHEIMER Levi - TEAM RADIOSHACK + 05' 25"
8. RODRIGUEZ OLIVER - KATUSHA TEAM + 05' 45"
9. VINOKOUROV Alexandre - ASTANA + 07' 12"
10. HESJEDAL Ryder - GARMIN - TRANSITIONS + 07' 51".


Vezi aici incidentul din etapa a-15-a:




Citeste mai multe despre   



















4583 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    taran de spania (Marţi, 20 iulie 2010, 10:36)

    ghita [anonim]

    a aratat ca este limitat acest mare contador. In conditiile in care nu-i era frica de Andy si dorea sa isi arate suprematia nu s-ar fi comportat cum a facut-o...ar trebui sa fie un exemplu de fair-play, dar se pare ca ii place sa poarte un tricou pe care nu-l merita....
    • -3 (9 voturi)    
      Ce trebuia, sa-i lase pe Menciov si Sanchez? (Marţi, 20 iulie 2010, 12:02)

      Liviu Iordache [anonim] i-a raspuns lui ghita

      Nimeni nu se intreaba de ce i-o fi sarit lantul lui Schleck? I-a venit un gind de sinucidere, lantului, vezi bine? Sau a gresit Schleck manevra, schimbarea foii (ca lantul nu a sarit din spate, de pe pinion, ci de pe foaie, de pe placa de la pedale)? Apoi, ce sa faca Contador, sa-i lase pe Menciov si Sanchez sa se care, ca sa-l astepte el pe Schleck, sa-l infieze? Dupa 2500 de kilometri de cursa, luati mai baieti, menciov sau sanchez tricoul, ca eu trebuia sa am grija de baiatul asta, sa-l invat sa schimbe un raport foaie-pinion si sa nu-i sara lantul! L-am asteptat in etapa a 2-a 4 minute, mai stau si acum, ca am venit pentru andy schleck in acest Tur. Hai sa fim seriosi!
    • +2 (4 voturi)    
      ca toti spaniolii de altfel (Marţi, 20 iulie 2010, 16:57)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui ghita

      Foarte urit gestul lui contador, nu trebuia sa atace cind a vazut ca adversarul are probleme mecanice, putea rula in acelasi ritm.

      Cam toti spaniolii sint la fel la acest capitol numit fair-play, ei si cu italienii.

      Imi doresc ca acest contador sa nu cistige turul frantei, sau daca o face sa fie la o diferenta mai mare de 40 de secunde, cit a cistigat de pe urma atacului.
  • +5 (7 voturi)    
    mda (Marţi, 20 iulie 2010, 10:44)

    a [anonim]

    pai daca nu si-a dat seama, dupa ce s-a uitat in urma si l-a vazut pe andy mesterind la bicicleta, nu i-a fost clar ca e o problema mecanica?
    plus ca era inaintea lui cand brusc andy a pedalat in gol.

    mi se pare cam cusuta cu ata alba explicatia. Nu zic, poate chiar nu trebuia sa se opreasca, nu putea, dar explicatia in sine e cam subtire si cam falsa.
    • +4 (6 voturi)    
      fara oprire (Marţi, 20 iulie 2010, 11:15)

      Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui a

      Nimeni nu a spus sa se opreasca, insa el a atacat.
      Ce nu a facut in zilele anterioare, faimoase pentru balturile dintre cei doi.

      El conducea trena si nu Menchov sau Sanchez.
      El dadea ritmul.

      Faptul ca minte ca nu a stiut de problemele lui Schleck il acuza si mai mult.

      Macar trebuia sa recunoasca ca omul era la pamant si el i-a dat lovitura fatala.

      Nu e de mirare ca nu are multi prieteni, e un prost si un ambitios si lipsit de sportivitate.

      Anul trecut avea probleme cu Lance anul asta isi cauta si gaseste noi dusmani. Vezi si cu cursa in care trebuia sa castige Vinokurov (ordin de la Astana) si el i-a luat fata. Noroc ca a doua zi Vinokurov a gasit o bresa si a castigat ca altfel il facea terci kazacul.

      Niciodata nu o sa-l plac pe el pistolero, poate si-l pune si la capul lui pistolul si trage.
  • -3 (5 voturi)    
    Soarta e crunta (Marţi, 20 iulie 2010, 10:52)

    dan [anonim]

    Soarta e crunta la ciclism. O poti pati din orice directie (vezi Lance care nu a cazut serios 8 ani la rand - a luat 7 trofee).

    Echipa tehnica trebuia sa fie pe urma lui Schleck si sa-l ajute rapid. Saxo nu e la primul tur, e vina lor 100%. Ce a facut Contador e normal,oricum oricine urmareste turul stie cate sanse au ceilalti in fata lui. Cateva secunde pierdute de Schleck sunt importante evident (si din cauza tricoului galben), dar pe ansamblu nu vor conta.

    Soarta tine si cu marii campioni. Chiar si in ciclism.
    • +2 (4 voturi)    
      Te contrazic... (Marţi, 20 iulie 2010, 12:12)

      alex [anonim] i-a raspuns lui dan

      Secundele castigate de Contador aici (39 sec) ii vor aduce Turul... Anul asta se vor bate "la secunda"...
      Pe Tourmalet Andy va fi mai bun insa la contratimp va fi randul lui Contador sa iasa in prim-plan.
      Cred ca pana la urma Schlek va plati pt faptul ca nu a incercat sa il atace pe Contador la Ax 3 Domaines.
  • -2 (6 voturi)    
    Terminati cu tampeniile (Marţi, 20 iulie 2010, 10:56)

    jam3s [anonim]

    Asa e in sport, doar nu vroiati sa stea sa-l astepte eventual sa-i dea bicicleta lui?!? Era acolo, a sesizat oportunitatea si a atacat profitand de ea!! dupa cum s-a mai zis la fel se intampla si in alte sporturi. Chiar nu vad care este problema?! La F1, daca unuia dintre piloti i se strica monopostul, ceilalti se opresc sau incearca sa nu-l depaseasca!! Haide-ti oameni buni lasati tampeniile! oricine ar fi facut la fel, chiar si Andy
    • +1 (3 voturi)    
      Lipsa fair play (Marţi, 20 iulie 2010, 12:54)

      madmax3 [anonim] i-a raspuns lui jam3s

      In situatii identice Armstrong si Ulrich s-au asteptat, chiar s-au ajutat ducandul in trena dupa o cazatura
      • +1 (3 voturi)    
        exact (Marţi, 20 iulie 2010, 21:28)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui madmax3

        Ulrich pe Armstrong, ca sa fie clar. Exact la episodul ala m-am gandit si eu cand am l-am vazut pe Contador sprintand pe langa Andy in timp ce se uita la bicicleta defecta. Dar cam asta e diferenta de educatie intre spanioli si germani.
        • 0 (2 voturi)    
          Ulrich vs Contador (Miercuri, 21 iulie 2010, 8:43)

          AlinP [utilizator] i-a raspuns lui gechi

          Nu stiam de ce nu pot sa-l suport pe Contador. Acum stiu. Ulrich l-a asteptat atunci, desi ii desparteau pe cei 2 doar 7 secunde in clasamentul general. Ulrich practic nici nu trebuia sa ataca ca sa ia tricoul galben.... Ce diferenta de caracter...
  • -2 (6 voturi)    
    bicicleta+om (Marţi, 20 iulie 2010, 11:09)

    shogom [anonim]

    ati vazut la fotbal ca jucatorul sa se opreasca atunci cand adversarul isi pierde gheata?dar la hochei cand i se rupe crosa?dar la "gentleman's game" rugby cand se accidenteaza vreun jucator se opresc adversarii?
    ce incerc sa zic e ca nu e vina lui Contador ca Saxo nu i-a pregatit bicicleta cum trebuie lui Andy sau ca echipa care trebuia sa fie in spatele lui se afla la 10 masini distanta.sportul de astazi nu mai e "romantic ca altadata, corpul e solicitat la extrem si jucatorul are inca de la inceputul cursei obsesia de a sosi primul.
    • +2 (4 voturi)    
      nu (Marţi, 20 iulie 2010, 11:45)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui shogom

      Problema nu este ca nu a asteptat... problema este ca a atacat. A incercat sa obtina maxim de pe accidentul lui Shrek.

      Mai uite-te o data pe filmulet. Vinokourov a plecat pe urmele lui la acest atac. Contador era lasat in spate. Doar cand s-a oprit Schleck, Contador a inceput sa pedaleze cat poate. El si nu altii (Menchov si Sanchez). Astia s-au luat dupa el, nu ei au avut initiativa.

      Reclamatiile sunt indreptatite, nu a fost fairplay.
      • +4 (4 voturi)    
        ai dreptate (Marţi, 20 iulie 2010, 11:18)

        Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        Total corect ce ai spus.

        A atacat, cel ce era blatist in zilele anterioare, a atacat cand omul era la pamant.

        Iar comparatia e cu un om accidentat din fotbal si nu cu lipsa unei ghete.
        Din cate stiu trebuie sa dai mingea afara cand e unul cazut (din fair play), iar daca nu o dai nu te amendeaza nimeni in afara de public.

        Iar publicul mai cunoscator decat noi romanii, l-au amendat ieri pe spaniol fluierandu-l cand a primit tricoul galben.
        Eu nu am mai auzit in ultimii 3 ani sa fluiere cand cineva a primit tricoul galben.
        • 0 (0 voturi)    
          nu ai dreptate (Miercuri, 21 iulie 2010, 10:31)

          msrp [anonim] i-a raspuns lui Wheelwright

          La un om accidentat afara se da mingea afara la fotbal . chiar daca joci impotriva braziliei sau chiar daca joci impotriva lui haiti. La ciclism daca vrei ar trebui atunci sa astepti pe oricine pica, nu numai pe shleck.
    • +4 (4 voturi)    
      //. (Marţi, 20 iulie 2010, 11:51)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui shogom

      Te pricepi la ciclism sau la hochei? Pentru ca in ciclism exista o regula nescrisa pe care, se vede treaba, ca tu n-o cunosti. Si nici n-o sa ma ostenesc sa ti-o spun. Intoarce-te la //. meciurile tale de fotbal.

      Apropo.... la fotbal, ca tot l-ai dat exemplu, in situatia cand un jucator cade pe teren, accidentat, cei din echipa adversa trimit mingea in afara terenului pentru a permite interventia staffului medical si apoi revenirea jucatorului accidentat.
      Foarte probabil ca tu esti unul dintre cei care s-au bucurat tare mult ca lui Schleck i-a sarit lantul....(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Marţi, 20 iulie 2010, 11:29)

    cvi [utilizator]

    Nu cunosc regulile asa ca va rog sa imi explicati, daca se poate, ce treb. sa se intample cand celui din fata i-a cazut lantul.
    Multumesc.
    • 0 (0 voturi)    
      Fair play (Marţi, 20 iulie 2010, 12:10)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui cvi

      ar trebui sa te opresti sa-i dai o mana de ajutor sa-si puna lantul la loc. Asta bineinteles daca nu esti cumva intr-o cursa ciclista pe bani.

      Concluzia e clara, mintea umana este asemenea unei monezi, pe o parte este fair-play-ul pe cealalta banii. Notiunile se exclud reciproc insa mintea umana nu este intreaga fara ambele.
      • +1 (1 vot)    
        Bravo tovarase! (Marţi, 20 iulie 2010, 12:19)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Gandesti mercantil. "Felicitari"! Indivizii ca tine omoara sportivitatea cu premeditare. Pana la urma nu inteleg... insinuezi cumva ca fair-play-ul n-are ce cauta in sport si in viata noastra de zi cu zi? Vrei sa ajungem sa ne calcam in picioare pentru bani, sa nu tinem cont de nimic altceva? De acte de fair play ai auzit cumva? Aia care le-au facut si le vor face sunt cumva niste fraieri demni de mila? Rusinos rationament mai ai...

        P.S. Chiar nu inteleg de ce va faceti ca nu intelegeti evidenta. Contador a trisat! Constient de ceea ce face. Premeditat chiar. Ce tot o cotiti atata dupa tufis?
        • +2 (2 voturi)    
          Fair play si bani (Marţi, 20 iulie 2010, 13:22)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          Fair-play-ul este cam rar in viata reala care este dominata de bani. Ca sa poti juca cinstit, atat in sport cat si in viata, trebuie sa ai tinte spirituale si nu materiale.

          Cat il priveste pe Contador, dupa felul cum a procedat, eu m-am lamurit: face parte din marea majoritate a lumii, cea care are ca tinta principala banii.
  • +3 (3 voturi)    
    "Nu si-a dat seama"???? Hahahahaha!!! (Marţi, 20 iulie 2010, 11:33)

    Dorin [anonim]

    Era in urma lui, a vazut in mod clar ce i s-a intamplat, a trecut pe langa el, nici macar nu l-a intrebat ce s-a intamplat, iar mai apoi a atacat... Si are tupeul sa minta afirmand ca "nu si-a dat seama"???? Spaniolul e chiar un mizerabil. Nu este la primul gest urat din acest tur. E recidivist.
    Cei care explica si justifica gestul urat al spaniolului nu fac altceva decat sa incurajeze astfel de gesturi in sport. Baieti, fani isterizati ai lui Contador, ati auzit cumva de SPORTIVITATE? Cunoasteti cu adevart semnificatia acestui cuvant? Si fiti sinceri si raspundeti la urmatoarea intrebare: Chiar credeti ca spaniolul "nu si-a dat seama"????? Sunteti penibil si ridicoli.
    Va straduiti degeaba... Contador si-a murdarit obrazul definitiv. Huiduielile si fluieraturile pe care si le-a incasat ieri sunt graitoare. Luptati pentru o cauza pierduta, iar aceasta se numeste Contador!!!! Punct.

    P.S. Stiti ce mai dovedeste gestul urat al lui Contador? Faptul ca ii este foarte frica de Schleck.
  • +2 (2 voturi)    
    Contador (Marţi, 20 iulie 2010, 11:35)

    dan [anonim]

    Contador a profitat de ocazie, dar inca nu este castigator, Andy il va ataca cu siguranta dar are o echipa mult mai slaba, pe munte nu-l prea ajuta nimeni, e greu fara fratele Frank ...
  • +3 (3 voturi)    
    Contador e un mizerabil (Marţi, 20 iulie 2010, 11:39)

    Alex [anonim]

    "Explicatia" lui e pentru idioti. Adica pentru fanii lui care i-ar accepta orice magarie ar face pentru ca acestia si-ar dori ca spaniolul sa castige cu orice pret. Necontand care este acel pret. Sunt absolut convins ca Schleck n-ar fi actionat la fel. Contador este un arogant si a dovedit din plin asta chiar si prin declaratiile nepoliticoase pe care le facea anul trecut la adresa lui Armstrong. Contador este un recidivist. Daca va castiga acest tur va fi un castigator nemeritat. Huiduielile si fluieraturile si le va primi si pe Champs Elisee..
  • -3 (3 voturi)    
    nu mi se pare nimic gresit (Marţi, 20 iulie 2010, 11:42)

    Daniel [anonim]

    Ganditi-va la orice alt sport. La fotbal daca fundasul se impiedica atacantul un mai da gol? Pardon dragilor, este fact of life. Nu e ca si cand l-a sabotat Contador ci a fost o situatie fortuita pentru el. Plus ca se vede din plan secund ca si Contador plecase dupa Vinokourov. Si daca se oprea Contador sa-l astepte pe Schleck ar fi trebuit sa se opreasca si Menchov si Sanchez si tot top 10, nu?
  • +2 (2 voturi)    
    Mda... (Marţi, 20 iulie 2010, 11:43)

    George [anonim]

    Observ ca sunt unii (neintamplator acestia fiind fanii lui Contador) care fac apologia actului nesportiv sau a victoriilor obtinute cu orice pret... Trist. Foarte trist. Urat. Si cinic.
  • -4 (4 voturi)    
    Chiar nu inteleg (Marţi, 20 iulie 2010, 11:48)

    Marius [anonim]

    Deci Andy vrea sa rupa ritmul, forteaza si se agata lantul. Ce trebuia sa faca Contador, sa il astepte? Is curios daca lui Contador in incercarea lui de a sta in spatele lui Andy, i se agata lantul, il astepta Andy si se oprea din ruperea de ritm??? Nu inteleg care e problema voastra de fapt. Condamnati gestul sau declaratia. E clar ca a mintit, la nivenul asta nu ai cum sa nu iti dai seama ca ala sta pe loc aproape.

    La F1 daca unul forteaza si ii cedeaza ceva ceilalti il asteapa sa se duca la standuri sa repare masina. E o competitie om plus echipament.
    • +2 (2 voturi)    
      Daca a mintit contador asta ce inseamna? (Marţi, 20 iulie 2010, 11:57)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Marius

      CA E UN MINCINOS! Da, sunt convins ca Schleck n-ar fi fortat daca Contador ar fi avut probleme tehnice. Te faci ca nu intelegi? Declaratia spaniolului e la fel de condamnabila ca si gestul lui urat. Huiduielile si fluieraturile spectatoriilor in menetele cand Contador isi imbraca tricoul galben sunt graitoare. Tie ti se pare in regula sa profiti de problemele tehince pe care le are adversarul tau? In ciclism exista o lege nescrisa care interzice acest lucru. Lasa "exemplele" din alte sporturi. Ca iti pot da si eu altele care vin in sprijinul condamnarii gestului spaniolului. Apropo.... la fotbal iti plac golurile marcate cu mana? Iti plac victoriile cu orice pret? Iubesti sau nu fair play-ul? Hotaraste-te!
  • +2 (2 voturi)    
    CORECT! (Marţi, 20 iulie 2010, 12:16)

    yoyo [anonim]

    Contador parca ar fi român de-al nostru :))
  • -1 (1 vot)    
    clarificari (Marţi, 20 iulie 2010, 12:37)

    Trisky [anonim]

    8 secunde si restu vorbe! Sa-i vedem astazi cum sta treaba , cine si cui inchide gura.
  • -3 (3 voturi)    
    schleck a atacat... (Marţi, 20 iulie 2010, 12:47)

    mocrobistu' [anonim]

    uitati-va la video... schlek a atacat si contador s-a luat dupa el... ce vina are contador ca lui schlek i-a sarit lantul. daca nu ataca, nu ii sarea... schlek i-a cerut voie lui contador cand a atacat? spaniolu' a raspuns la atac si ...dus a fost... este o lupta intre barbati, nu intre domnisoare... dar se pare ca schlek nu stie sa piarda.
    • -3 (3 voturi)    
      exact (Marţi, 20 iulie 2010, 12:48)

      io [anonim] i-a raspuns lui mocrobistu'

      ba mai mult, ca toti "meseriasii" sau "cunoscatorii" s-au grabit sa arunce cu piatra spre spaniol, faptele sunt astfel, dupa cum se vede pe film:
      1) secunda 0, chiar la inceput, se vede cum spaniolul ataca si depaseste in viteza, prin dreapta, tot grupul celorlalti ciclisti, mai putin Schleck, care era mult in fata.
      2) secundele 1-7 , spaniolul continua sa atace si se apropie la mai putin de o lungime de bicicleta de Schlek.
      3) secunda 8, spaniolul SE UITA IN URMA, iar Schleck face manevra care a dus la detensionarea lantului;
      4) secundele 9+, spaniolul continua in forta FARA SA SE UITE IN URMA.

      deci, nici macar nu a mintit, asa cum a fost acuzat, pur si simplu in momentul respectiv se uita inapoi.
      in plus, spaniolul se angajase in atac cu 8 secunde inainte ca Schleck sa aibe probleme.
      parerea mea e ca oricum i-ar fi luat fata lui Schleck si ca acesta, cind l-a simtit pe spaniol ca vine tare din urma, a incercat sa forteze.
      mai uitati-va la F1, sau la alte competitii si vedeti daca se opreste vreun monopost atunci cind cel de pe prima pozitie are probleme.
      sau in atletism, maraton, ce vreti voi, daca celui care conduce plutonul la un moment dat ii sare gheata, se opresc toti ailalti, sa-l ajute sa si-o incalte?
      cred ca v-ati uitat prea mult la Tom&Jerry !
      ba mai mult, si in atletism exista obiceiul ca prima pozitie sa fie atacata chiar inaintea liniei de sosire.
      perfect sportiv, dealtfel.
      e problema fiecaruia cum isi gestioneaza resursele si ce strategie de cistig adopta.
      comparatia cu accidentarile din fotbal este neavenita, acolo e vorba de jo colectiv, iar accidentarea unui jucator ar aduce echipa adversa in situatia de superioritate numerica.
      in ciclism, atletism, Fi etc ... este o competitie fiecare pentru sine.
      • +2 (2 voturi)    
        TdF (Marţi, 20 iulie 2010, 16:46)

        Cez [anonim] i-a raspuns lui io

        Cel care spui tu ca ataca nu este nci pe departe Contador, este vorba de colegul sau de echipa Vinokourov. Contador era in pluton si nu reusise sa raspunda atacului lui Schleck desi aceste luase deja metri buni.
        Pana si Vinokourov a vazut cand i-a cazut lantul lui AS si s-a oprit asa ca din pacate Contador are un caracter nedemn de un campion Le Tour
        In ciclism, ca si in toate celelalte sporturi despre care pomesti, exista legi nescrise, una din ele spune ca nu se ataca tricoul galben atunci cand are probleme mecanice...
  • +1 (1 vot)    
    contador=prostador (Marţi, 20 iulie 2010, 12:52)

    theo [anonim]

    contador asta saracu' de el va castiga turul asta numai din magarii. pe lance l'a prins ca a cazut de 3 ori si l'a atacat iar ieri cu andy la fel a facut. daca tot se da el mare pistolero bla bla, ar fi fost de bun simt sa incetineasca macar pe coborare daca voia sa fie zmeu si sa ajunga sus inaintea lui andy.
    asta e...pacat !!!
    • -2 (2 voturi)    
      Terminati cu prostiile (Marţi, 20 iulie 2010, 13:55)

      Cristi C [anonim] i-a raspuns lui theo

      Schlek a gresit cand a schimbat vitzele, altfel nu se bloca lantul. Oricine care a mers mai sportiv cu o bicicleta stie acest lucru. A incurcat rapoartele, se vede dupa cum a sarit lantul, pentru ca altfel nu are cum sa se blocheze si apoi sa sara. Se si vede ca atunci cand s-a blocat a incercat sa schimbe raportul si sa il puna la loc. Da, nu era fair-play daca lantul se rupea, dar asa...
      • +2 (2 voturi)    
        tehnicienii (Marţi, 20 iulie 2010, 21:38)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui Cristi C

        chiar ma gandeam unde sunt tehnicienii sa ne explice iar cat de bine se pricep ei la orice.
  • -2 (2 voturi)    
    eu nu inteleg (Marţi, 20 iulie 2010, 13:44)

    monkey_business [anonim]

    Erau colegi de echipa? Daca ai tricou galben nu are voie sa te depaseasca nimeni? De ce atatea discutii cand in principiu fiecare da ce poate?
  • -2 (2 voturi)    
    habarnisti (Marţi, 20 iulie 2010, 14:17)

    Contador [anonim]

    Bai nene, se vede treaba ca voi n-ati facut sport de performanta mai niciunu. Contador nu a incalcat regulile jocului, greseala face parte din joc, intamplarile neplacute fac parte din joc. Care e problema? Peste ani raman in arhive castigatorii, nu clasamentul "fair-play". Asta oricum e subiectiv, daca-l jena Contador, daca favoriza ceva neplacut la limita regulamentului atunci ar fi trebuit sa fie incriminat. Foarte bine a atacat, e unul din momentele cand trebuie profitat. De ce nu comentati niciunul ca nu l-au asteptat pe Amstrong dupa cazaturi?! Doar ca nu v-a placut voua FIX faza asta?! Dupa mintea voastra Argentina trebuia sa renunte la titlul mondial dupa ce Marradona a dat gol cu mana ?! Stiu ca nu va place dar asta e sportul. Ca apoi a incercat s-o scalde in interviuri, sunt de acord.
  • -1 (3 voturi)    
    Sa nu fim ipocriti ........nu e fair play (Marţi, 20 iulie 2010, 14:47)

    Cola [anonim]

    Ar fi sau nu ar fi fair-play daca de ex :

    1. Hamilton ramane fara benzina sau are alte probleme si Button il depaseste si castiga ?
    2. Bute are arcada sparta si Berrio da numai la ochi si castiga ?
    3. Boit are o mica intindere si Gray castiga cursa ?

    Exxemple ar fi cu sutele in sporturile individuale , unele au probabil legi nescrise , cum ar fi : sa nu iei fata unuia atunci cand iesi de la boxe , sa nu lovesti sub centura , etc , dar aceste aspecte se manifesta in competitiile sportive , cine e mai bun castiga , chiar daca uneori hazardul / fantezia / spiritul de observatie / iuteala de picior / specularea unui moment favorabil / de care da dovada un sportiv competitor poate fi interpretat cu rea vointa drept lipsa de respect . Uneori aceste aspecte fac diferenta pentru spectaculozitatea fenomenului sportiv individual .
    Nici ipocrizia nu e fair play .
    • 0 (2 voturi)    
      . (Marţi, 20 iulie 2010, 16:50)

      Cez [anonim] i-a raspuns lui Cola

      pai tocmai despre aceste legi nescrise e vorba, in ciclism nu se ataca tricoul galben cand are probleme tehnice...
      • 0 (0 voturi)    
        Adu-ti aminte (Miercuri, 21 iulie 2010, 9:00)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui Cez

        de etapa de pe pavate de anul asta, cand Chavanel tocmai preluase tricoul galben de la Cancellarra, si pe portiunile de pavate, a spart saracul de vreo 2 ori (deci - probleme tehnice) si totusi, nimeni nu s-a oprit sa-l astept, si nimeni nu a sarit in sus ca ceilalti nu au dat dovada de fair-play. Dar deh... asa-i romanu' necunoscator de ciclism... a vazut si el o situatie un pic delicata si au inceput sa iasa la suprafata emotiile. Daca ati observat, toti fostii ciclisti mari au avut declaratii rezervate in ceea ce priveste acuzele, pana la urma sunt incidente de cursa si totul face parte din "joc", ca sa zic asa. Singura chestie care intr-adevar m-a deranjat la Contador este ceea ce a declarat dupa, ca nu a vazut ca Andy a avut probleme (evident ca a vazut, cand a trecut pe langa el, Andy era deja oprit), probabil l-a mustrat un pic constiinta. Ca sa nu existe dubii si sa sara X si Y cu comentariile, o sa precizez ca mai degraba sunt fan Andy Schleck, decat Contador (desi incerc sa fiu cat mai echilibrat).

        In ceea ce priveste ceea ce se spunea mai sus despre Armstrong si Ullrich - intr-adevar, s-au asteptat unul pe altul, insa faptul ca Ullrich l-a asteptat pe Lance dupa ce acesta a cazut pe catarare (agatandu-si ghidonul de sapca unui copil - desi mai degraba vina i-a apartinut lui Lance, pentru ca avea toata soseaua libera si el a ales sa pedaleze pe marginea soselei, langa publicul in delir) s-ar putea foarte bine sa-l fi costat turul (eu fiind atunci fan Ullrich), mai ales ca mai tarziu, in aceeasi etapa, Lance a atacat si a mai pus vreo 50 de secunde intre el si Ullrich. Pana la urma, raman victoriile, si nu neaparat gesturile de fair-play.
  • 0 (0 voturi)    
    ar trebui sa-l faca mandru pe Schleck (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:15)

    cervelo [anonim]

    in afara de faptul ca luxemburghezul castiga un imens capital de simpatie iar Contador devine antipatic, faptul ca A.Contador l-a atacat pe Schleck cand acesta avea probleme, inseamna ca Schelck este intradevar un adversal de care Contador se teme, si pe care iata , ca nu e sigur ca-l poate batea intr-o lupta fair-play. Daca e asa bun pe catarari si daca are si atuul la contracronometru, ce- trebuiau 7 secunde furate non fair-play? il spulbera pe Schelck pe tourmalet si la contracronometru, insa se pare ca lucrurile nu stau chiar asa.
  • 0 (0 voturi)    
    jeg (Miercuri, 21 iulie 2010, 22:19)

    costin [anonim]

    Daca ani de zile m-am uitat la tur pentru ca iubeam pe cineva (fie Indurain, Casartelli sau Armstrong), acum stiu sigur ca ma uit pentru ca am pe cine sa urasc. Un ciclist foarte bun, dar un gunoi de om.
    Ce farmec mai are sportul daca in loc de bucurie, victoria iti aduce fluieraturi si huiduieli. Cu asa mentalitate, Turul nici n-ar mai trebui transmis. Eu vreau sa vad sport, si nu cum isi umple jegul uman buzunarele.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri