JO Vancouver Evgeni Plushenko, medalia de platina la Olimpiada

de Lucretia Andriev     HotNews.ro
Marţi, 23 februarie 2010, 18:44 Sport | Alte sporturi

Plushenko, "platina" la Vancouver
Foto: evgeni-plushenko.com
Patinatorul rus Evgeni Plushenko si-a "acordat" medalia de platina la Jocurile Olimpice de iarna de la Vancouver, consolandu-se dupa dezamagirea din finala de la patinaj artistic, atunci cand a pierdut aurul in fata americanului Evan Lysacek.

Pe site-ul oficial al sportivului rus, apare lista medaliilor olimpice cucerite de Plushenko: argint la Salt Lake City, aur la Torino si "platina" la Vancouver. Plushenko si-a daruit singur medalia de platina, considerand ca este singurul invingator de la Olimpiada din 2010. Dupa ce a ratat obtinerea celui de-al doilea aur consecutiv la Olimpiada, Plushenko s-a aratat dezamagit de juriul de la Vancouver, declarand chiar ca se gandeste serios la retragere.

Controversele in jurul rusului au continuat si dupa ce Plushenko s-a urcat pe prima treapta a podiumului la ceremonia de premiere. "Am urcat pe prima treapta a podiumului pentru ca am uitat ca am terminat pe locul al doilea. Sa fiu sincer, am simtit ca am urcat pe locul potrivit. Nu a fost ceva premeditat, bineinteles. Doar ca in mintea mea, eu am castigat", a declarat atunci rusul jurnalistilor de la Vancouver.


Citeste mai multe despre   






















4591 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    Are dreptate (Marţi, 23 februarie 2010, 19:04)

    Dan Canada [anonim]

    Asa e. Plushy pe gheata imi aminteste de Satriani...
    Lysacek - da, ii respect efortul, dar comparativ cu Plushenko, a facut labareala pe gheata. In legatura cu discutia asta lunga - despre quo vadis patinajul artistic masculin - Plushenko si Stojko au dreptate, ar trebui ca saltul cvadruplu sa fie obligatoriu pentru baieti. Altfel, daca e optional, o sa fie si triplu axel-ul optional etc si uite-asa se mai distruge un sport.
  • -4 (10 voturi)    
    Rusul asta e bolnav de grandomanie... (Marţi, 23 februarie 2010, 19:13)

    Cristi [anonim]

    Americanul a castigat pe merit si asta o spun toti specialistii. Rusul e chiar penibil. Nu stie sa piarda. Frustrarile si paranoia mi-au sters si ultima bruma de simpatie si apreciere pentru el.
    • +5 (9 voturi)    
      Care specialisti? (Marţi, 23 februarie 2010, 19:40)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Si specialistii sunt impartiti la fel ca noi toti.

      Sa fim sinceri totusi, tipul asta a realizat o figura pe care nimeni altcineva nu a reusit inca sa o realizeze. Si acea figura este capabila sa ridice toata sala in picioare si sa ridice inima in gat telespectatorilor.
      • +2 (2 voturi)    
        Hmmmm... (Miercuri, 24 februarie 2010, 11:53)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Cu o singura figura nu se poate castiga un concurs. Pe ansamblu americanul a avut o evolutie fara greseala. In comparatie cu rusul care a comis cateva greseli. In fine... Ideea e ca, fie si nedreptatit, rusul trebuia sa isi accepte cu demnitate infrangerea. Modul in care intelege sa comenteze si sa se comporte la bune zile dupa incheierea competitiei nu fac altceva decat sa-l discrediteze definitiv. Personal cred ca individul e bolnav. Un om normal, un sportiv adevarat nu se comporta cum a facut-o acest rus. Chestia cu medalia de platina tine de psihiatrie amice...
  • +2 (4 voturi)    
    Vedeti asta (Marţi, 23 februarie 2010, 19:47)

    Andrei [anonim]

    http://sports.yahoo.com/video/player/woly/Figure_Skating/18224546;_ylt=ArW2mL.tY2E45JcrAJ9rZVlitLV_#woly/Figure_Skating/18224546

    Ce spun specialisti americani. Nici ei nu sunt de acord cu decizia juriului.
  • +3 (7 voturi)    
    Arbitrii idioti (Marţi, 23 februarie 2010, 20:31)

    Stela [anonim]

    Au ce au cu rusii! Asa au facut si in proba de dans. Locul unu pentru canadieni care au dansat lent si cuminte ca nici nu aveau cum sa greseasca in ritmul simfoniei. Sa le fie rusine, daca erau in RO spuneam sigur ca au luat spaga.
    • +2 (2 voturi)    
      Mda... (Miercuri, 24 februarie 2010, 12:26)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Stela

      "Saracii" rusi... Au ajuns romanii sa le planga de mila. Ca si cum ei, in sport (dar nu numai), ne-ar fi plans vreodata de mila. Din contra, ne-au furat cat au putut!!!! Plusenko a pierdut si cu asta basta. Americanul a avut o evolutie fara greseala.
  • -5 (5 voturi)    
    Plushenko s-a transformat in Geoana (Marţi, 23 februarie 2010, 20:38)

    Prostanacul pe gheata [anonim]

    Asta a facut Geoana la Moscova? Consiliere pe tema cum sa te faci de megacacao ca cel mai patetic loser?
  • +1 (5 voturi)    
    Plushenko , un Pavarotti al ghetii ! (Marţi, 23 februarie 2010, 20:40)

    Diodor [anonim]

    Cel mai stralucitor patinator al tuturor timpurilor a fost nedreptatit de juriu , in favoarea unui american foarte bun, totusi.
  • -1 (1 vot)    
    pacat (Marţi, 23 februarie 2010, 20:51)

    andreea [anonim]

    Pacat ca Evgeni s-a nascut in tara nepotrivita,care nu ,,da bine,, in afara,intr-o lume unde banul dicteaza totul si unde dupa o astfel de experienta iti vine sa,,te lasi de meserie,,.Pacat,mare pacat ca unii nu se pot recunoaste invinsi ; as fi vrut sa fiu martora unui gest de bravura cand se refuza o medalie pe motiv ca a fost obtinuta nemeritat,dar vremurile astea nu ar suporta asa ceva,nu?
    • +1 (1 vot)    
      Whaaaa, lamentari penibile (Miercuri, 24 februarie 2010, 10:45)

      Eurosport [anonim] i-a raspuns lui andreea

      Si Alexei Yagudin s-a nascut in aceasi tara. Dar Alexei nu s-a facut niciodata de kkt ca o primadona jalnica atunci cand a pierdut. Alexei a fost un geniu al miscarii pe gheata dar a ramas un baiat cu caracter. Astalaltu e o tata proasta si megalomana care nu stie sa piarda.
    • +1 (1 vot)    
      L-ar fi linsat americanii (Miercuri, 24 februarie 2010, 10:48)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui andreea

      Daca Lysacek (asta e american???) refuza aurul, cariera lui era terminata si in functie de statul in care traia putea sa fie omorat pe strada.
  • 0 (2 voturi)    
    Diferenta (Marţi, 23 februarie 2010, 21:49)

    Alex [anonim]

    Uite aici e diferenta dintre romani si rusi. De aceea rusii au ajuns acolo unde au ajuns si romanii sunt vai de ei. Rusii stiu sa isi ceara drepturile, sa nu fie calcati in picioare, au demnitate, stiu sa lupte pentru ce al lor. Pe cand romanii s-au obisnuit sa inghita, sa nu comenteze in fata "celor mari". Evgeni stie ca a fost nedreptatit, de fapt toata lumea stie. Acum sa fim seriosi, sa judecam programele acelea, fara "antipatia pentru Plushenko", rusul a fost clar mai bun, programele lui au transmis ceva, e un artist. Fata de cocostarcul ala american, care nu e mai artistic decat o usa. Am citit atatea articole pe net, atatea sondaje, atatea pareri, si sincer, mai toata lumea spune ca Evgeni merita aurul. Chestia cu "specialistii au zis ", normal , ce sa spuna si ei, sa-i scoata din rahat pe arbitrii, ca sunt tot cu ei acolo, mana in mana. Toti o apa si un pamant :-j.

    Pacat de Evgeni. Prin ceea ce au facut, au distrus patinajul, lumea o sa priveasca mai sceptic programele de patinaj..sau o sa zica..la ce sa ma mai uit cand sunt atatea magarii. Au dus patinajul cu 20 de ani in urma. Baietii trebuie sa execute cvadruple, ma uitam..pana si fete pot. Atunci care ar mai fi diferenta intre fete si baieti?
    Si referitor la Evgeni, e foarte bine ca nu renunta, merita..sunt de acord cu ce a spus. " Doar ca in mintea mea, am castigat". Atitudine de campion.
    Si de aici revine ca nu numai in mintea lui, pentru noi, el va ramane adevaratul campion olimpic
    • +2 (2 voturi)    
      Zau? Chiar asa? (Miercuri, 24 februarie 2010, 12:10)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Daca toti suntem subiectivi in aprecieri cine oare are dreptate? Comportamentul lui Plusenko tine mai degraba de psihiatrie. Indiferent cat de nedreptatit ai fost (si opinia mea e ca rusul nu a fost nedreptatit pentru ca americanul a avut, pe ansmablu, o evolutie mai buna, fara greseala) trebuie sa sti sa si pierzi si sa-ti recunosti infrangerea oricat de greu ti-ar fi. Un sportiv adevarat stie sa piarda si sa vorbeasca frumos despre cel care a castigat, despre adversarul sau. Ceea ce, in cazul rusului, n-a fost cazul. Arogant, plin de el, obraznic, rusul si-a dat in petec. Rusii, in general, nu au cultul sportivitatii! Si, oricum, la cat au furat ei in sport.... Si ma gandesc la cat ne-au furat ei pe noi. Atat in sport cat si ... Dar n-are rost sa mai comentez. Plusenko a pierdut si cu asta basta. Restul sunt comentarii ce tin mai mult de subiectivismele unuia sau altuia.

      P.S. Diferenta dintre romani si rusi? Observ ca esti un veritabil patriot... Diferenta e ca ei sunt obraznici si cu tupeu. Si ce? Noi n-avem demnitate? Poate ca n-ai tu baietel! Ca doar si tu esti "roman". Oare?
      • 0 (0 voturi)    
        Ba nu (Miercuri, 24 februarie 2010, 19:42)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Faci acest lucru cand pierzi pentru ca a fost mai bun adeversarul, nu atunci cand iti este furat titlul si adversarul castiga pe merit. Stiu ca v-ati obisnuit sa fiti falsi sa se tot pupe in fund in fata jurnalistilor si sa se felicite, dar atitudinea lui mai directa, ca in fond asta fac toti in mintea lor, e mai buna. Voi va asteptati sa zica" bravo lysacek".
        nu-i chiar asa. Nu a meritat. Decat sa il critice pe la spate si in fata sa-l laude si sa fie fals cum sunteti majoritatea mai bine e corect.
        Si romanii, are dreptate...bataie de joc, trebuie sa se impuna. Credeti ca indraznea cineva sa le retraga titlul rusilor cum i l-a retras Andreei Raducan? Nu...au retras unde s-a putut, la cei mai slabi.
  • +2 (2 voturi)    
    specialisti (Miercuri, 24 februarie 2010, 11:42)

    pesimist [anonim]

    acum in concurs ce conteaza, ce ai facut sau ce ai putea face?
    Eu cred ca, ce ai facut. Deci ala care a gresit cel mai putin merita sa castige. Asta este ca si aia cu Polanski, "da domnule, a facut porcaria aia, dar ce mare regizor este, nu merita un astfel de tratament". DAca a gresit trebuie sa plateasca, chiar si la 7x ani!!!
    Daca Plusenko nu a gresit si nici americanul, atunci da, te poti lua de subiectivismul arbitrilor si de faptul ca olimpiada e in Canada...........altfel,nu!!!
  • 0 (0 voturi)    
    vancouver (Miercuri, 24 februarie 2010, 19:25)

    floram [utilizator]

    http://newsblogs.chicagotribune.com/sports_globetrotting/2010/02/by-philip-hershinternational-olympic-committee-president-jacques-rogge-criticized-jamaicas-usain-bolt-as-being-dispectful-to.html
    http://sports.yahoo.com/olympics/vancouver/blog/fourth_place_medal/post/Sorry-Plushenko-It-wasn-t-artistry-that-won-th?urn=oly,220840


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi