Tiger Woods a incheiat anul 2009 cu inca o veste proasta. Prestigioasa firma de telecomunicatii AT&T a anuntat printr-un scurt comunicat incetarea contractului cu cel mai bogat sportiv din lume, nementionand, insa, si motivul incheierii acestei intelegeri. AT&T se alatura, astfel, altor nume precum Accenture, Tag Heuer, Gillette si Gatorade care au renuntat la serviciile lui Woods sau i-au limitat rolul in programele lor de marketing.

AT&T a anuntat printr-un scurt comunicat despartirea de jucatorul american: "Punem capat contractului nostru cu Tiger Woods si ii dorim numai bine in viitor". Logo-ul companiei de telecomunicatii aparea pe geanta lui Woods, sportivul fiind si gazda unui turneu de golf sponsorizat de AT&T.

Dupa iscarea scandalului ce a avut in prim plan infidelitatea sportivului, Accenture a decis incetarea contractului cu Woods, Gillette si Tag Heuer au renuntat la spoturile publicitare in care apare jucatorul, Gatorade a retras de pe piata bautura ce purta semnatura lui, iar revista Golf Digest a anuntat ca renunta pe o perioada nelimitata la articolele lunare pe care Woods le scria, dand instructiuni si ponturi despre golf. De partea cealalta a baricadei se afla Nike si Upper Deck Co., care au anuntat ca il vor sprijini in continuare pe sportiv.

In luna noiembrie, Tiger Woods a devenit subiectul numarul unu al tabloidelor americane, dupa ce au iesit la lumina infidelitatile sale. Pentru a-si salva casnicia, sportivul a anuntat ca va sta departe de golful profesionist pentru o perioada nedeterminata. Woods castiga aproximativ 110 milioane de dolari pe an din contractele de sponsorizare, iar in acest an averea sa a trecut pragul de un miliard de dolari.