VIDEO Micul campion: vezi ce poate face un copil de 4 ani!

de Vlad Epurescu     HotNews.ro
Joi, 12 februarie 2009, 15:03 Sport | Alte sporturi

Giuliano, asa cum il striga tatal sau, are la patru ani o forta si un echilibru iesite din comun. Copilul reuseste sa stea in maini pe o bucata de lemn ingusta, sa faca exercitii de gimnastica la bara fixa si sa faca spagatul de nota 10! Este concurent la propria Olimpiada, in sufragerie! :)









Citeste mai multe despre   



















15373 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    tare simpatic pustiul (Joi, 12 februarie 2009, 15:45)

    hapciu [anonim]

    simpatic tare, in cativa ani ajunge la olimpiada adevarata :).
    bafta
  • 0 (14 voturi)    
    groaznic (Joi, 12 februarie 2009, 15:45)

    eugen [anonim]

    Aveti in fata exemplul unui parinte denaturat, ce conteaza ca ala micu are 2 ani, trage tata de fiare sa te faci mare cat TICU!!!
    termina ba dobitocule, nu zic sa nu-ti lasi copilu sa faca gimnastica, dar nu-l pune sa performeze ca la circ sau sa-si arate muschii. Imagineaza-ti ca el are un corp foarte fragil.

    f....ker
    • +2 (10 voturi)    
      Esti ignorant si frustrat amice, care fiare? (Joi, 12 februarie 2009, 16:31)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui eugen

      Unde vezi tu ca-l pune sa traga de fiare?
      Copilul lucreaza cu propria greutate, ABSOLUT NORMAL.

      Esti intimidat de muschii baietelului?
      Pai mai iesi din fata calculatorului (de pe site-uri xxx) si mai fa muschi si la altceva decat la antebratul drept (sau stang daca esti stangaci).
    • +1 (1 vot)    
      fii serios (Vineri, 13 februarie 2009, 11:24)

      razvan b [anonim] i-a raspuns lui eugen

      esti cam redus!!!!!
      copilul e sanatos si se simte bine
  • +1 (13 voturi)    
    Protectia copilului (Joi, 12 februarie 2009, 15:55)

    andrei [anonim]

    Inca un exemplu de parinte dement. Numai cine nu are copii nu intelege ca ceea ce vede este de fapt dresura. Domnilor ati postat imagini cu un copil abuzat si maltratat. Ar trebui sesizata Directia Pentru Protectia Copilului si nu polularizarea unui asemenea comportament parental.
    • 0 (4 voturi)    
      subscriu! (Joi, 12 februarie 2009, 23:31)

      lonewolf [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Sint absolut de acord!
      Stratan mi-a devenit ceva mai simpatic in seara asta,el macar si-a dresat copilul sa cinte,desi nu-i mare diferenta,tot dresura se cheama. Priviti ce "entuziasm" se citeste pe figura micutului "campion"(cam la fel cu al Cleopatrei Stratan),in cazul in care aveti probleme cu termenul "dresura".
      Indivizii astia n-au avut papusi cind erau mici si acum recupereaza ....

      P.S. pentru onorabilul Anonim [anonim]: in ingnoranta si frustrarea mea am haladuit pe Youtube si am mai gasit niste postari la subiect:

      http://www.youtube.com/watch?v=xEvnVOhLzZ0

      http://www.youtube.com/watch?v=P2z40K8Hb84

      alea de care trage pustiul vi se par suficient de fiare?
      In orice manual de culturism se spune ca e contraindicat sa incepi genul asta de sport de la virste atit de mici,dintr-o multime de motive. Dar ma indoiesc ca mindrul "parinte" o fi citit asa ceva. Probabil ca ii da deja copilului si ceva steroizi,ca sa ii faca si ficatul praf.....
  • -1 (9 voturi)    
    comentariu (Joi, 12 februarie 2009, 15:57)

    eugenia [anonim]

    Bietul copil! Astfel de parinti ar trebui testati psihologic din cand in cand. Nu este normal ca un pusti de 4 ani sa aiba un asa nivel de performanta!
    • +4 (6 voturi)    
      denaturati? (Joi, 12 februarie 2009, 17:00)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui eugenia

      Pai si despre cophilu ala de acu vro 3-4 sapt din coreea care la 8 ani era la facultate la chimie?! Si el tot parinti denaturati avea?
    • 0 (2 voturi)    
      De acord !!!!! (Joi, 12 februarie 2009, 19:03)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui eugenia

      Si impotriva parintilor lui Mozart si Liszt ar fi trebuit luate masuri,nu? Si sa nu uitam ca avem o Cleopatra Stratan care tot pe la 4 ani a inceput si nu in ultimul rand cea pentru care suntem cunoscuti aproate oriunde in lume-Nadia Comaneci. Asa sunt unii: pot vedea pete si in Soare....
  • +3 (5 voturi)    
    Gimnastica in prezent. (Joi, 12 februarie 2009, 16:09)

    Radu [anonim]

    Daca vreti campioni/campioane la gimnastica asa trebuie facut. Stiu ca nu e bine dar gimnastii profesionisti nu mai au de multa vreme copilarie.
    Imi pare rau dar daca vrea sa asculte imnul pe prima treapta a podiumului la JO si sa va bucurati de aceasta antrenamentele trebuie sa inceapa din clipa in care incepe sa mearga.
    Sorry dar acea clipa de triumf cere din ce in ce mai mult. Uitati-va la chinezi, americani, rusi si cum a avut realizari dl Belu Octavian.
    • 0 (0 voturi)    
      din ciclul "Copii frumosi cu parinti tampiti!!" (Vineri, 13 februarie 2009, 13:27)

      viviana [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Acest copil va avea tulburari in crestere, respectiv va ramine un piticut dragut! Felicitari parintilor!
  • -5 (7 voturi)    
    tare (Joi, 12 februarie 2009, 16:38)

    esr [anonim]

    e beton frate. asta in 2 ani bate pe oricine.
  • +3 (5 voturi)    
    performanta (Joi, 12 februarie 2009, 16:51)

    cristina [anonim]

    Cand m-am uitat la performantele pustiului (si nu la comentariile celui ce filmeaza) mi-am adus aminte de un documentar despre calugarii shaolini.
    Si acolo copii mici aveau performante mult mai mari decat ce reuseste cel mic aici.
    Si are dreptate Radu, pentru ca sa fii ACOLO, pe PRIMA TREAPTA, trebuie sa incepi devreme si sa depui mult suflet si antrenament. Zic ANTRENAMENT, nu dresura, circ, sau tratamente absurde necorelate cu varsta.
  • +4 (6 voturi)    
    stiati ca... (Joi, 12 februarie 2009, 17:27)

    sorin [anonim]

    intarirea excesiva a muschilor franeaza cresterea?
    la o adica dramatic... oare tatal respectiv stie asta?

    hai sa vad, cate minusuri iau de la ambitiosi
    care probabil n-au nici un copil...
    • +1 (5 voturi)    
      Dovezi ceva? (Joi, 12 februarie 2009, 17:43)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Eu nu zic nu, dar tu stiai ca masturbarea orbeste?

      Acum serios, ce intelegi prin "intarirea excesiva"?
      • 0 (0 voturi)    
        Alt cretin (Vineri, 13 februarie 2009, 20:03)

        pentru sorin [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Mai pune mana pe o carte si fa cornete caci altceva nu sti sa faci. "Intarirea excesiva" a muschilor vorbea Sorin, nu intarirea a ceea ce gandesti tu ca este muschi, dar care este de fapt doar tesut cartilaginos prin care reusesti tu minunata-ti masturbare.
    • +1 (1 vot)    
      Stiam... (Joi, 12 februarie 2009, 19:09)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui sorin

      Dar asta sa o spui Nadiei Comaneci si multor alte gimnaste si gimnasti de performanta.Si nu cred ca sunt ,cu performanta adevarata, care sa regrete orele petrecute in sala.(Datorita efortului o sa ramana putin mai scund,ca toti gimnastii,dar o sa aiba un corp armonios)
  • -6 (6 voturi)    
    ilizionism !! (Joi, 12 februarie 2009, 17:56)

    mona [anonim]

    Nu v-ati dat inca seama ca sant trucaje ??? Uitati-va in momentul cand se ridica la bara si ve-ti observa ca il ajuta cineva invizibil de spate , ( o pers. care la montaj a fost stearsa ..) Muschii mainii nu se forteaza deloc cu toate ca de multe ori centrul de greutate este mult deplasat ; mai mult din momentul ridicarii la barna si inceperea exercitiului sant intreruperi de imagini - deci au fost lipituri . Uitati-va atent si va convingeti !!!
    • +3 (3 voturi)    
      ? (Joi, 12 februarie 2009, 19:13)

      Meow [anonim] i-a raspuns lui mona

      Draga mona, lasa-te de expertize tehnice si mai bine fugi la o telenovela.....

      Ca sa nu zici ca sunt rau, urmareste tzopaiala copiilor din fundal si umbra pe perdea. Daca tu sincer crezi ca la "montaj" (nu comentez asta cu montaju..., la tine anii 80 sunt inca in floare nu?) s-ar putea elimina o persoana si umbra sa de pe perdea iar dupa aceea s-ar reconstitui digital miscarea unor pusti...

      Wait...de ce ma chinui... te-am pierdut la "digital", nu? HINT: n-are legatura cu degetele
    • +2 (2 voturi)    
      Da... (Joi, 12 februarie 2009, 19:18)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui mona

      Tatal era pe o mana cu Steven Spielberg, care l-a ajutat sa faca trucajele.Esti singur la parinti sau mai ai frati asa destepti "mona" ?
      • -3 (3 voturi)    
        iluzionism (Joi, 12 februarie 2009, 20:46)

        MONA [anonim] i-a raspuns lui dami365

        Propun ca acest copil sa faca gimnastica live pe o scena cu aplaudaci si camere tv , nu playback !!! ca si cantaretii.....Ma meow si dami voi ati vazut filmele King of rings si Harry Poter ?? alea erau peisaje reale ??? sau trucaje suprapuse ??? Iar filmuletul nu e realizat in anii 80 !
        • +1 (1 vot)    
          King of rings (Vineri, 13 februarie 2009, 8:31)

          naitsirc [anonim] i-a raspuns lui MONA

          Nu, n-am vazut "king of rings" si nici "Harry Poter"... am vazut doar "Lord of the rings" si "Harry Potter" :)
  • 0 (6 voturi)    
    ?! (Joi, 12 februarie 2009, 20:43)

    Dany [anonim]

    Copilul intr-adevar este talentat, dar nu am o parere foarte buna despre parinte.. Mai ales in ultimul filmulet, camera parca este casa de nebuni; muzica necorespunzatoare unui copil, relatia stapan-sclav :"hai fa", "hai baga"...deci nush...aiurea, parca e un salon de dresaj..... si cireasa de pe tort: Giulian nr 1..pe naiba
  • -1 (3 voturi)    
    Nota 10 pentru dresaj. (Joi, 12 februarie 2009, 22:33)

    Catalin [anonim]

    Tragic!
    Chiar nu observa nimeni ca acest copil este dresat? Am vazut multi oameni care vorbesc mai frumos cu cainii lor. In timp ce acest "parinte" transmite comenzi. Scurte si nepersonalizate. Nu trebuie sa fii psiholog ca sa observi ca baiatul nu are pic de personalitate. Executa intocmai si la timp (cine a facut armata sigur isi mai aminteste expresia) fiecare comanda primita.
    Chiar nu vede nimeni ca baietelul este abuzat?
    Desi este foarte bine dezvoltat fizic, copilul abia vorbeste. Oare Gorbunov tot asa o fi fost crescut de ta'su?
    Ar trebui sa se sesizeze cineva. Eventual Protectia copilului.
  • -1 (1 vot)    
    Scoateti filmele ca le vad si alti handicapati! (Vineri, 13 februarie 2009, 7:01)

    Sectoristu [anonim]

    Parintii astia trebuie dusi si inchisi pe viata pentru chinul la care e supus baietelul! Chiar daca poate el nu-si da seama, si poate-poate sa tragem nadejde ca le face "in joaca", tot e foarte rau pentru trupul lui care va avea de suferit, inclusiv in cazul in care nu lucreaza decat cu corpul.

    Iar cei care aproba astfel de chestii, sper sa le moara la iesire, ca sa nu iasa vreun suflet chinuit dup-aia de ambitiile unor neanderthali de Caracal!
  • 0 (0 voturi)    
    Youtube (Vineri, 13 februarie 2009, 9:07)

    Cip [anonim]

    Pe youtube apare ca Iulian (StroeIulian04) si nu ca Giulian - Giuliano
  • +2 (2 voturi)    
    Performanta (Vineri, 13 februarie 2009, 9:29)

    Mistretzu [anonim]

    un lucru este cert, copilul are talent (nativ) pentru gimnastica. ideal ar fi pentru el sa fie dus la un club unde sa-l pregateasca un antrenor de performanta, in caz contrar va fi doar unul dintre cei care ar fi putut dar nu au avut cum... tatiiiii du-ti copilul la un club!
  • -1 (1 vot)    
    Crestere 0 (Vineri, 13 februarie 2009, 10:03)

    Alexandru [anonim]

    S-a mai spus dar o repet si eu.

    Copilul ala nu o sa creasca prea mult. Muschii dezvoltati trag tare de oase si in urma acestei tensiuni oasele se intaresc neperrmitand cresterea.

    Masura in acest caz s-a intrecut de mult.
  • +2 (2 voturi)    
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> (Vineri, 13 februarie 2009, 10:12)

    Masacru [utilizator]

    ce de ignoranti pe aici!
    eu am vazut o emisiune despre gimnasta Chinei; o filmau la sala si la camin si, printre altele, in una din sali se puteau vede copii mai mici decat asta facand exercitii de ridicare in maini.

    pt a ajunge campion in zilele de azi, pur si simplu trebuie sa incepi sa faci exercitii din fasha.
    iar antrenamentele nu se fac folosind ademeniri de genul: "daca faci aia, iti da tati ciucalata!".

    ar trebui sa comenteze cei care activeaza in domeniu.
    • +1 (1 vot)    
      copilul e copil, parintele e prost rau de tot (Vineri, 13 februarie 2009, 12:40)

      m [anonim] i-a raspuns lui Masacru

      Intr-adevar este adevarat ca exercitiile trebuiesc incepute de mic. Filmuletul acela l-am vazut si eu si subscriu celor spuse de tine. Problema e alta la acest domn. Ca face public ce face fi-su. OK frate. E bun copilul. Du-l la gimnastica fa ce vrei cu el. Dar nu te mai sparge atat cu caramida in piept.
      Nu era mai frumos ca sa arati tu imaginile astea cand era fi-tu campion. Iti spun la modul cel mai sincer ca nu mai zicea nimei nimic.
      Dar asa sunt romanii. Hai sa ne kkm pe noi cu ce copiii avem.
      Prietene, daca fi-tu era arma secreta a Romaniei la viitoarea Olimpiada?
  • +1 (1 vot)    
    prodigios (Vineri, 13 februarie 2009, 10:58)

    vasilemr [utilizator]

    Normal ca un mediocru nu va putea intelege fenomenul. Avem in fata un copil exceptional iar performanta se castiga prin munca si disciplina.
  • -1 (1 vot)    
    copil amarat (Vineri, 13 februarie 2009, 11:42)

    Vik [anonim]

    Mie copilul ala mi se pare tare nefericit, cred ca s-a chinuit mult pana a ajuns la nivelul asta... Iar "parintele", dupa vorba, dupa port, nu pare prea "rasarit".Tonul si comenzile alea le folosesti cand dresezi un caine, nu cand educi un copil..Si mi se pare mie, da copilul nu prea vorbeste bine? La 4 ani ar trebui sa vorbeasca normal. Bine ca are muschi, creier ce ne mai trebuie...

    V
  • 0 (0 voturi)    
    Parinte denaturat (Vineri, 13 februarie 2009, 19:51)

    Nu conteaza [anonim]

    Un parinte Cretin caruia ar trebui sai se ia drepturile de paternitate. Daca copilul are prea multa energie sa il dea la sala de sport nu sa il filmeze in timp ce face exercitii foarte periculoase fara ai asigura siguranta aterizarilor. Un cretin care o fi prof de sport dar nu are altceva nimic in cap.
    Normal ca, pustiul este haios si pare a avea energie, si chiar daca el cere sa faca cu placere exercitii de genul acesta parintele nu trebuie sa-l asculte.
  • 0 (0 voturi)    
    nebun (Vineri, 13 februarie 2009, 20:15)

    nazi [anonim]

    asa zisul tata trebuie internat de urgentza la spitalul de nebuni daca pune copilul ala sa faca asa ceva
  • 0 (0 voturi)    
    Comentati aiurea (Vineri, 13 februarie 2009, 21:31)

    Rox [anonim]

    Nu zice nimeni sa nu faca exercitii sau sa nu faca sport. Dar stiti vorba aia .. ce-i mult strica? Kiar asa e.
    Eu una sun innebunita dupa sport si am practicat nenumarate sporturi de mica. Problema a fost ca nu am avut limita si am exagerat, ceea ce mi-a daunat la coloana, acum fiind la un pas de paralizie. (debea ma mai pot misca acum .. nici vorba de sport )
    Sportul e bun.. dar numai daca stii exact cum sa-l practici, ce sa faci, ce sa nu faci.. anumite exercitii care celui de langa tine ii fac bine, tie iti pot face rau.
  • 0 (0 voturi)    
    Atat mai zic (Vineri, 13 februarie 2009, 21:38)

    Rox [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=wRxalF02NGY&feature=channel
    bara aia sub 10 kg nu are .. nu vreau sa ma gandesc cat or avea si greutatile. Si in toate filmuletele .. uita-ti-va la figura pustiului .. vrea doar sa-l faca pe tati sa fie mandru de el .. si ma rog stimabile domn ..de ce atunci cand el este concentrat la exercitiu trebuie sa se uite la camera???
  • 0 (0 voturi)    
    parinti nebuni (Duminică, 15 februarie 2009, 11:17)

    prea devreme [anonim]

    e prea devreme pentru asa ceva - sistemul lui osos nu e pregatit pentru exercitiile astea. Spun asta mai ales dupa ce am vazut si linkurile suplimentare pentru pustiul in cauza. Mi se pare cel putin denaturat si periculos. La maxim 20 de ani coloana lui vertebrala va fi facuta praf. Doar daca parintii sunt circari si ii administreaza un soi de antrenament numai de ei stiut - dar in conditiile astea pustiul va ramane foarte mic de inaltime, desi foarte mobil - capabil de contorsionism.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Luni, 16 februarie 2009, 12:01)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui prea devreme

      Mai bine isi lua un caine . Poate ca va excela in vreun domeniu , dar tot va ramine cu deficiente fizice . Daca continua asa , la 10 ani nu va trebui sa ridice cu mult mai sus bara aia . Un parinte care nu a fost in stare sa faca nimic in viata lui si acum crede ca are drept de viata si de moarte si de circ bineinteles asupra copilului .
  • 0 (0 voturi)    
    gimnastica (Vineri, 27 martie 2009, 12:41)

    iza [anonim]

    imi spune cineva unde sa-mi duc baiatul la gimnastica .sunt din baia mare si aici nu mai este.
  • 0 (0 voturi)    
    @ lonewolf (Duminică, 12 aprilie 2009, 14:39)

    andrei [anonim]

    habar nu ai ce inseamna steroizi..tot ce ai auzit tu e ca iti face ficatul praf...eu am 5 ani de steroizi si vreo 2 ani jumate de documentatii, am vorbit si cu medici..
    ia zi-mi mie deca durabolin (nandrolone decanoate) injectabil ce efecte are asupra ficatului ? se poate da si in cazul bolnavilor de ficat in stadii avansate..poti da si la cancer la ficat..daca ar lua 50mg anadrol sau naposim sau orice alt steroid oral methylat ar fi ceva..si copilul nu e iesit din comun..uite-te ca are cateva kile normal ca poate sa faca ce vrea cu greutatea corpului sau..bravo tatalui ca il intereseaza de copilul sau..pun pariu ca e sanatos tun si ascultator !!
  • 0 (0 voturi)    
    @ viviana (Duminică, 12 aprilie 2009, 14:44)

    andrei [anonim]

    auzi cica o sa aiba tulburari de crestere si o sa ramana pitic... singurul mod in care poti sa iti afectezi statura este daca iei testosteron sau derivati de testoseron inainte de pubertate..la fel si cu hormonul de crestere inainte de finalizarea cresterii..


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă