De ce va fi greu pentru ProSport sa detroneze Gazeta

de Stefan Beldie     HotNews.ro
Luni, 25 februarie 2008, 14:56 Sport | Alte sporturi

Stefan Beldie
Foto: Hotnews
In paralel cu lupta pentru titlu din Liga 1, pe piata cotidianelor de sport se desfasoara o confruntare extrem de interesanta: noul ProSport, revenit in curtea Publimedia, incearca sa detroneze Gazeta Sporturilor din postura de lider al presei sportive. Am lucrat aproape 5 ani in echipa GSP si va pot spune 3 dintre atuurile Gazetei care vor face extrem de dificila misiunea ProSport.

Doua dintre acestea sunt extrem de vizibile. Cel de-al treilea este unul mai putin spectaculos, dar, din punctul meu de vedere, foarte important in foarte multe situatii.

Atuul 1: Colaborarile cu alte televiziuni

In acest moment, cel putin 6 televiziuni  promoveaza Gazeta Sporturilor in cadrul jurnalelor sportive sau in cadrul emisiunilor de analiza fotbalistica: Antena 1, Antena 2,  Antena 3, Realitatea TV, Kanal D, Telesport.

Astfel, daca deschizi televizorul duminica seara, dupa etapa, ii vei vedea pe Ovidiu Ioanitoaia moderand Recursul etapei (Antena 2), pe Vochin analizand meciuri la Fanatik Show (Telesport), pe Buzarin si Geambasu comentand meciurile la Ziua de Fotbal (Kanal D), respectiv Realitatea Sportiva (Realitatea TV).  

Gasiti un singur ziar ale carui vedete se afla in acelasi timp, in prime time, la 4 televiziuni diferite. Si apoi spuneti-mi si mie ca sa nu mai cred ca aceasta performanta reprezinta un atuu unic.

Atuul 2: Brandul si brandurile

Gazeta Sporturilor si Ovidiu Ioanitoaia, Luminita Paul, Radu Cosasu, Alin Buzarin, Cristian Geambasu, Catalin Tolontan, Adrian Georgescu, Maria Andries, Andrei Vochin, Tudor Octavian, Andrei Niculescu, Decebal Radulescu, Traian Ungureanu, Emil Mierla, Radu Naum, Alin Fornade, Daniel Sendre... E suficient?

Atuul 3: Rapiditate, eficienta si prospetime

In acest sens, la Gazeta exista o antrenare intensa a rapiditatii muncii. Indiferent daca este prima ta zi in aceasta echipa sau te afli acolo de 10 ani, trebuie sa te misti repede si bine.

Graba strica treaba? Nici pe departe. Cand oamenii se grabesc si sunt antrenati sa fie rapizi, simturile lor devin mai vii, mai ascutite. Nu conteaza ca mai sunt 5 ore pana la termenul de predare al articolului. Il faci atunci, pe loc, si-l predai rapid.

Astfel, exista tot timpul din lume pentru editor sa-l slefuiasca daca este cazul, pentru cei de la paginare sa-i dea valoare grafica, pentru tine sa te duci la tigara daca nu cumva te-ai lasat dupa ce ziarul a publicat amanunte despre drama lui Dobrin.

In plus, anii de antrenament au dus la o situatie aparte: oamenii petrec la redactie cam jumatate din timpul pe care-l consuma colegii lor de la alte publicatii.  Deci, in aceste conditii, cine e mai proaspat a doua zi, cand trebuie facut un nou ziar?

Ce va fi

In lunile care vor veni, vor exista destule situatii cand locul 1 va fi castigat cu ajutorul unui concurs cu premii sau de o promovare mai buna pe TV. Vor exista destule situatii in care fiecare dintre cele doua publicatii isi va anunta aproape enervant victoria. Vor exista destule situatii in care tu vei considera ca locul 1 ar trebui sa fie pe locul 2 si invers. Ca la fotbal.

Din fericire, lucrurile acestea sunt mai putin importante. Cele mai numeroase situatii vor fi cele in care rivalitatea dintre ProSport si Gazeta va insemna livrarea la taraba a unor ziare excelente pentru noi.




















3285 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Rectificare... (Luni, 25 februarie 2008, 15:08)

    Daniel [anonim]

    e vorba de 4 televiziuni: Antenele, Realitatea, Kanal D si Telesport.
    Mai am o indoiala in legatura cu Telesportu'!
  • 0 (0 voturi)    
    Plus HOTNEWS (Luni, 25 februarie 2008, 15:44)

    crysty [anonim]

    Hotnews nu-l pui la socoteala?
    Sau aici este vorba de reclama mascata?
    Cred ca mai porivita era o comparatie intre cele doua, Gazeta Sporturilor si Prosport!

    PS. Ai lucrat la Gazeta sau lucrezi la Gazeta...sau vrei sa te intorci?
    • 0 (0 voturi)    
      opinie (Luni, 25 februarie 2008, 16:47)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui crysty

      Pentru ca am lucrat la Gazeta imi vine mai usor sa observ punctele forte ale acestui ziar. E prea devreme sa fac o comparatie intre cele doua ziare pentru ca ProSport abia si-a schimbat conducerea. Peste cateva luni voi face si asa ceva.
  • 0 (0 voturi)    
    Gazeta (Luni, 25 februarie 2008, 15:50)

    Marian [anonim]

    Este incredibil cum pe site-ul unui ziar cu pretentii din Ro nu exista o pagina de contact!!?? Un mail trimis la contact@gsp.ro se "intoarce" inapoi. Reactie la mailurile trimise unui jurnalist de la gsp - ex. Ionut Petrisor - este ZERO. Cred ca la oricare as trimie un mail, nu as primi nici un raspuns.
    O fi ei pe primul loc, dar sunt mult sub ceea ce inseamna a fi ziar mare. Pacat.
    • 0 (0 voturi)    
      re: Gazeta (Luni, 25 februarie 2008, 16:55)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui Marian

      Ma mir, stiu ca politica ziarului spune clar ca se raspunde fiecarui mail cu adresare directa.
      • 0 (0 voturi)    
        Siiiiigur ca da. (Luni, 25 februarie 2008, 18:15)

        adi [anonim] i-a raspuns lui Stefan Beldie

        Siiiiiigur ca se raspunde. Cum l-am intrebat eu pe Tolo cine a avut ideea geniala sa bage un script care inlocuieste automat "cioban" cu "domnul George Becali", cum mi-a raspuns. Siiiigur ca mi-a raspuns.
        • 0 (0 voturi)    
          re: Siiiiigur ca da (Luni, 25 februarie 2008, 22:59)

          Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui adi

          Adi, din ce stiu eu, ambele ziare au o politica de genul acesta. In general, oamenii chiar raspund.
      • 0 (0 voturi)    
        Gazeta (Luni, 25 februarie 2008, 18:52)

        Marian [anonim] i-a raspuns lui Stefan Beldie

        Crede-ma ca am scris 3-4 mailuri si nu am primit nici un raspuns. :( Iar tematica era de interes public, nu era ceva ce ma interesa numai pe mine: ex. tragerea la sorti pt. biletele la CE 2008.
        Cum am mai scris, contact@gsp.ro nu merge. A trebuit sa ghicesc o adresa de email pe baza numelui si prenumelui jurnalistului de la Gazeta. Si asta din lipsa unei pagini de contact.
        • 0 (0 voturi)    
          re:Gazeta (Luni, 25 februarie 2008, 23:00)

          Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui Marian

          Gazeta are adresa gazeta@gsp.ro, iar redactorii au adrese de forma prenume.nume@gsp.ro

          La ProSport adresele redactorilor sunt de aceeasi forma.
      • 0 (0 voturi)    
        Comentarii de pe GSP (Luni, 25 februarie 2008, 19:09)

        Marian [anonim] i-a raspuns lui Stefan Beldie

        Dupa ce nu au o pagina de contact, jurnalistii de la gazeta nu citesc parerile referitoare la articolele lor. E un feedback care-l au de la cititori, pot afla ce teme ii intereseaza si acele informatii sa le posteze. Cate oi a muls BKL, intereseaza pe un nr. restrans de cititori. Alte sunt stirle care intereseaza intr-adevar. E pacat sa ai feedback-ul dar sa-l ignori!
  • 0 (0 voturi)    
    Gsp este peste prosport (Luni, 25 februarie 2008, 16:07)

    Liese [anonim]

    GSP e lider peste tot, inclusiv online.
    Prosportul are niste editorialisti foarte slabi. Lipsa unora renumiti a facut ca unii comentatori sa devina editorialisti. Mare greseala!
    • 0 (0 voturi)    
      re: Gsp este peste prosport (Luni, 25 februarie 2008, 23:02)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui Liese

      Am citit ultimul comentariu scris de Mironica si mi-a placut. Printre acei comentatori sunt oameni cu scriitura foarte buna sau macar diferita.

      Cateodata, simplu fapt ca respectiva scriitura este una aparte o face sa fie si gustata.
  • 0 (0 voturi)    
    Analiza tabloidelor! (Luni, 25 februarie 2008, 16:29)

    liviol [anonim]

    Cele două "ziare de sport" vor câştiga în momentul în care redactorul şef al fiecăreia îşi va da seama că oamenii care urmăresc acest sport s-au săturat de tabloidizare şi îşi doresc nişte jurnalişti de sport profesionişti, imparţiali care ştiu ce înseamnă deontologie profesională. În momentul în care ai intrat într-o redacţie de sport, trebuie să uiţi erai fan SDR şi tb să tratezi fenomenul fotbalistic pur!
    • 0 (0 voturi)    
      re: Analiza tabloidelor (Luni, 25 februarie 2008, 17:27)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui liviol

      Nu sustin ca presa sportiva trateaza fenomenul fotbalistic pur. Dar sustin majoritatea covarsitoare a ziaristilor care lucreaza la cele doua ziare sunt interesati sa-si faca meseria, nu simpatizeze vreo echipa
      • 0 (0 voturi)    
        90 la suta din ziaristi sunt stelisti (Luni, 25 februarie 2008, 22:20)

        circo [anonim] i-a raspuns lui Stefan Beldie

        mergi pe orice stadion pe care joaca steaua si uita-te la masa presei - cand steaua da gol, ziaristii se bucura mai mult decat galeria. am remarcat chestia asta chiar si pe dinamo - cand steaua dadea gol, toata masa presei era in picioare si se bucura.
        • 0 (0 voturi)    
          re: 90 la suta din ziaristi sunt stelisti (Luni, 25 februarie 2008, 22:47)

          Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui circo

          Sunt convins ca exista astfel de ziaristi, dar nu cred ca sunt majoritari. Uite, chiar daca pare greu de crezut, atunci cand faci cronica unui meci disputat tarziu nu gusti meciul. Te concentrezi sa vezi fazele, sa urmaresti jucatorii, sa vezi daca a fost sau nu ofsaid, sa scrii bine. E cam greu sa stai si sa te bucuri.
  • 0 (0 voturi)    
    gsp=tabloid sportiv (Luni, 25 februarie 2008, 18:09)

    Iskander [anonim]

    stefan, tot respectul pentru oamenii de la gsp pe care i-ai enumaerat. totusi, ziarul a devenit Libertatea - Editia sportiva. Titluri uriase si din maximum doua cuvinte, articole scrise pentru oameni retardati mintal, poze uriase, senzationalism, premii pentru tot poporul...etc,etc.

    pe site mai rau, apar si sani+funduri, nemaivorbind de tona de reclame.

    chiar merita ca sa ajungi cel mai bun?
    • 0 (0 voturi)    
      re: gsp=tabloid sportiv (Luni, 25 februarie 2008, 23:17)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui Iskander

      In unele situatii, asa este. Dar nu cred ca respectivile situatii sunt definitorii pentru ziar.
  • 0 (0 voturi)    
    Adrain gerogescu nu mai scrie la gsp.ro (Luni, 25 februarie 2008, 19:19)

    Flopa [anonim]

    Eu nu il mai vad pe Adrian Georgescu aparand la gsp.ro. Si daca ar mai aparea el orium e un freelancer ca si tine si ar putea aparea si la Prosport. Ne cam dezinformezi
    • 0 (0 voturi)    
      re: Adrain gerogescu nu mai scrie la gsp.ro (Luni, 25 februarie 2008, 22:49)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui Flopa

      Georgescu scrie si in editia tiparita a Gazetei. Este freelancer, dar ar putea scrie concomitent la ambele publicatii de sport. Ar fi ceea ce se numeste pompos "conflict de interese".
  • 0 (0 voturi)    
    tabloidizare 100% (Luni, 25 februarie 2008, 19:39)

    toto [anonim]

    asta inseamna si gsp si prosport. de aia nu mai cumpar nici unul din ziare, ci ma uit rar pe internet.
    daca vor sa reziste in timp ar trebui sa ia ca exemplu ziarele din vest unde gasesti. totusi, mai mult sport pur decat prostii gen libertatea.
  • 0 (0 voturi)    
    Detronare (Luni, 25 februarie 2008, 22:47)

    cepanamea [anonim]

    Daca Gazeta este pe primul loc, asta nu inseamna ca este si cel mai bun cotidian de sport. Nu zic, nici cu Prosport nu mi-e rusine, dar este clar ca totul se face in fuga, sa fii primul care dai informatie, nu conteaza ca este eronata sau umflata. Da-o as, revenim dupa, asta este presa?

    Si daca ai lucrat acolo, asta nu inseamna ca ai si dreptate, ca dovada comentariile aparute.
    • 0 (0 voturi)    
      re: Detronare (Marţi, 26 februarie 2008, 0:25)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui cepanamea

      Asa este, nu inseamna ca am dreptate. E doar parerea mea.
  • 0 (0 voturi)    
    'Cioban' (Marţi, 26 februarie 2008, 2:46)

    adi [anonim]

    Sunt impresionat, marturisesc, de ora pana la care ai raspuns la comentarii.
    Revin cu o intrebare colaterala: 'cioban' e un termen rasist? Sau xenofob? Sau obscen? Sau 'domnul George Becali' s-a saturat sa fie numit 'cioban' si, contra unei sume oarecare, s-a implementat scriptul cu pricina?
    • 0 (0 voturi)    
      'Cioban' (Marţi, 26 februarie 2008, 9:26)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui adi

      Incerc sa raspund pentru ca oamenii care posteaza comentarii sa vada ca le citesc opiniile.

      Noul site al Gazetei a fost lansat dupa plecarea mea de acolo, deci nu stiu povestea acestui script.

      Oricum, nu cred ca are Tolontan habar de aceasta miscare, nu intra in partea de programare a site-urilor.

      Adi, pe mine ma amuza aceasta "ghidusie". Cred ca era mai potrivit sa baneze cu totul termenul daca doreau cu orice pret sa nu apara. :)
  • 0 (0 voturi)    
    Presa sportiva (Marţi, 26 februarie 2008, 10:14)

    Ovidiu Miron [anonim]

    Ieri i-am trimis un mail foarte lung lui Catalin Tolontan si mi-a raspuns in mai putin de 30 minute. Si nu e prima data. Cand am trimis mailuri celor de la GSP mi s-a raspuns. Am fost fan al actualei echipe de ziaristi, numita generic Ioanitoaia&Tolontan, inca de cand faceau Prosportul. Viata i-a dus la Gazeta si priviti unde este astazi acest ziar. Daca nu sunteti convinsi, priviti unde era atunci. Sunt de acord cu tine, Stefane. Cele 3 puncte tari pe care le-ai enumerat sunt reale. Din punctul meu de vedere, principalul punct tare al Gazetei in competitia cu Prosportul este reprezentat de editoriale. Catalin Tolontan, Adrian Georgescu,Cristi Geambasu, Alin Buzarin, Maria Andries-pentru mine aici se face principala diferenta. E diferenta mare. Ar fi interesant sa scrii odata un articol care sa faca o comparatie intre GSP si Prosport, Stefane:). Cu puncte tari si puncte slabe:). Eventual si oportunitati si amenintari. Un fel de matrice SWOT:). Felicitari, pentru articol!:) P.S. Te-ai gandit sa colaborezi ca si freelancer cu GSP-ul?
    • 0 (0 voturi)    
      re: Presa sportiva (Marţi, 26 februarie 2008, 11:54)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu Miron

      Nu am primit oferta sa scriu opinie in Gazeta, deci n-am avut la ce sa ma gandesc :)

      Serios vorbind, ei au deja oameni care fac foarte bine treaba asta, oameni si foarte cunoscuti si foarte apreciati de public.
  • 0 (0 voturi)    
    Adrian Georgescu nu mai scrie la gsp.ro (Marţi, 26 februarie 2008, 12:35)

    Gabi Koreanu [anonim]

    Stefan,
    Stii f bine ca AG nu ar putea scrie la ProSport, pt ca asa cum ai zis e un conflict de interese si de regula se sfarseste in instanta.
    Adu-ti aminte, daca nu cumva erai prea mic pe vremea aia, cand Gianina Corondan a fost data afara din ProTV pt ca a purtat un tricou cu Antena 1.
    AG, o fi el free-lancer, insa a semnat un contract si trebuie sa-l respecte.

    GSP inca nu are concurenta, asta e realitatea, insa cat de curand va veni si concurenta, si nu Prosportul, va fi un fel de CFR Cluj, aparuta peste noapte, "instalandu-se comod in fotoliul de lider".
  • 0 (0 voturi)    
    re: Adrian Georgescu nu mai scrie la gsp.ro (Marţi, 26 februarie 2008, 13:23)

    Stefan Beldie [utilizator]

    Asta am spus si eu, dar mancasem un "nu". L-am adaugat ulterior.

    Ar fi interesant sa mai apara inca un ziar de sport puternic.
  • 0 (0 voturi)    
    Ar fi interesanta o reactie din partea D-lui Beldi (Marţi, 26 februarie 2008, 15:20)

    RA [anonim]

    Eu sunt desgustat de modul in care considera ca trebuie sa-si faca treaba atat "asa zisi" ziaristii de la Prosport cat si de la Gazeta. Toata vara cum nu am prea avut evenimente sportive s-au scris in fiecare secunda un articol despre un jucator care s-a transferat, care urmeaza sa fie transferat, ba la o echipa ba la alta.
    Cred ca un articol inainte de a aparea atat in ediatia tiparita cat mai nou si cea online trebuie probat. Dar vijelia vanzarilor i-a luat pe sus si pe ziaristi care nascocesc articole pe banda rulanta. Si nu mai avem un ziar care sa te informeze ci unul care iti prezinta barfele din redactie.

    Asta se numeste presa, nu cred, ce mai de graba gogosi la fraieri.
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred ca mai e nevoie, merci (Marţi, 26 februarie 2008, 15:54)

      RA [anonim] i-a raspuns lui RA

      Am citit comentariile anterioare si am vazut ca nu e doar o impresie personala "tabloidizarea" ziarelor de sport iar reactia D-lui Beldi este similara cu a celorlalti ziaristi. lasa fie cat mai multe ca prinde bine la negoccierea salariului.
      • 0 (0 voturi)    
        re: nu cred ca mai e nevoie, merci (Marţi, 26 februarie 2008, 16:46)

        Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui RA

        Ai deja o parere formata, iar o parte din argumentele tale sunt corecte.

        Parerea mea este diferita pentru ca nu consider cele doua ziare de sport ca avand orientare exclusiv tabloida.
        • 0 (0 voturi)    
          re: (Joi, 28 februarie 2008, 9:33)

          RA [anonim] i-a raspuns lui Stefan Beldie

          Nu cred nici eu, vezi 1-2 editoriale, dar ma refeream la imaginea de ansamblu a ziarelor. Se aloca foarte mult pentru sportul rege, fotbalul. Iar pe langa ca avem niste oameni foarte "colorati" (ca si personalitate) in domeniu asta, ziaristii cauta sa produca si mai multa galciava prin articolele lor.
          Nu sunt de acord cu politica sa scriem ce se cere. Suntem un popor latin si ne place barfa si scandalul. Aici ar interveni rolul educativ al presei care nu ar trebui sa incurajeze si sa profite de aceste metehne ale societatii.
  • 0 (0 voturi)    
    numai fotbal ? (Marţi, 26 februarie 2008, 20:27)

    lucian [anonim]

    GSP are editoriale interesante.. Este totusi un ziar destinat fotbalului intern. Au fost multe cazuri in care sportivi sau echipe romanesti realizau performante mult peste nivelul fotbalului romanesc, iar gsp nu se obosea sa scrie un articol. De asta citesc eu prosport. In plus, ceea ce amintea mai sus Iskander, cum deschizi siteul cum apar pe ecran sani si funduri. Nu ca ar fi neaparat rau, dar exista reviste speciale pentru asa ceva.
    In concluzie, gsp un ziar "manelizat", dar cu editoriale simpatice, bune pentru o destindere de 5 minute la birou.
  • 0 (0 voturi)    
    Favoritism? (Marţi, 26 februarie 2008, 21:09)

    ironic [anonim]

    In conditiile in care iti incepi articolul marturisind ca ai lucrat 5 ani in GSP, nu te temi a fi suspectat de lipsa de obiectivitate? Poate dupa alti 5 ani lucrati si la ProSport ai mai avea credibilitate, dar si asa e greu. Ca sa scrii o astfel de opinie e nevoie a fi obiectiv, ceea ce un fost angajat nu va putea fi niciodata.
    Ce faci tu aici e de fapt un elogiu adus GSP. ProSportul nu prea-si gaseste locul in randurile pe care le-ai scris. Oare e suficienta prezenta lui in titlu? Enumeri emisiunile la care Gazeta e prezenta. De ce nu si pe cele la care e prezent ProSportul? Enumeri brandurile gsp; de ce nu si pe cele ale concurentei? Etc, etc.
    Schimba titlul Stefane si ai un bun "Altii despre noi", numai bun de postat pe site-ul Gazetei.
  • 0 (0 voturi)    
    Prosport nu e numai Profotbal... (Miercuri, 27 februarie 2008, 7:36)

    Adi [anonim]

    Domn'lor,
    eu deschid prosport.ro zilnic. De ce? Pentru ca pot citi si altceva decat fotbal. Mai sunt si alte sporturi decat Liga lu' Mitica si toate tampeniile lor...Prosport are staif, are coloana vertebrala, are ceva din Gazeta Sporturilor cu care am crescut, din timpul lu' Chirila. Prefer de o mie de ori Prosport, si sper ca un Cosasu sau Naum sa vina spre Prosport in curand.
  • 0 (0 voturi)    
    Numere pentru Beldie (Joi, 28 februarie 2008, 16:34)

    Chibit [anonim]

    Stefan,
    1. Daca vrei sa pari obiectiv, nu mai spune ca ai lucrat 5 ani la Gazeta. Stim oricum ca esti mandru de asta...
    2. Vezi ce zice si Gabi Koreanu cu ratingurile.
    3. Chiar crezi ca e un motiv de lauda ca Ovidiu Ioanitoaia, care candva avea Procesul Etapei la Pro TV, apoi Recursul Etapei la Antena 1, a ajuns la Antena 2?
    4. Cand incerci astfel de demersuri, analize media sau cum vrei tu sa le zici, incearca macar sa fii taios pana la final

    Acum am vazut ca "Ironic" mi-a luat-o inainte. Ironic, cred ca ar trebui "Noi despre noi", pentru ca Stefan a muncit "aproape 5 ani in echipa GSP" :). Are grija sa ne aminteasca mereu
    • 0 (0 voturi)    
      re: Numere pentru Beldie (Vineri, 29 februarie 2008, 11:46)

      Stefan Beldie [utilizator] i-a raspuns lui Chibit

      1. Nu vreau sa par obiectiv. Vreau sa fiu obiectiv pe cat posibil. E corect sa spun ca am lucrat la Gazeta din doua motive: pentru ca oamenii sa stie ca am habar despre ce vorbesc atunci cand ma refer la ce e acolo si pentru ca oamenii sa-mi poata contesta obiectivitatea :)

      2. Am vazut ce zice Gabi. Eu am remarcat faptul ca nu exista vreun ziar care sa se apropie de performanta de-a avea oameni la 4 emisiuni concurente in acelasi timp.

      3. Am zis ca e un motiv de lauda?

      4. De ce ai impresia ca o opinie trebuie exprimata pe un ton taios?

      Ti-am explicat mai sus de ce am facut precizarea. Si da, normal ca sunt mandru ca am lucrat acolo. Cum sunt mandru si de faptul ca am o colaborare aici.

      Oricum, trebuie sa recunosc faptul ca majoritatea comentariilor postate de cei care intra pe Hotnews sunt foarte bine argumentate si ca-mi face placere sa am parte de un astfel de feedback.
  • 0 (0 voturi)    
    de ce citesc gazeta... (Vineri, 29 februarie 2008, 15:37)

    Samy [anonim]

    Din start vreau sa zic ca sunt un mare cititor de presa online, si in principal de presa sportiva...insa cu regret afirm ca nu sunt in totalitate multumit, satisfacut de ceea ce gasesc pe piata .ro.
    zilele trecute afirmam ca nu voi mai intra pe gsp.ro, datorita faptului ca acesta este, dupa cum spuneau si alte persoane in comentariile de mai sus...libertatea.ro, si nu un site numai cu stiri sportive...si..pentru un timp(cateva ore) chiar am reusit...astfel am accesat foarte mult onlinesport, prosport, sport.ro, fanatik, chiar si telesport(care mi se pare foarte slab...)..insa parca nu era ceea ce cautam..atat grafic-in principal grafic.., cat si ca si continut, ca si format...de editoriale, nu mai vorbim, ca nici macar nu mai are rost..si astfel dupa 2-3 ore3 in care am zis nu gsp.ro, nu stirilor facute..nu stirilor deseori publicate, nu stirilor in care caracterul sexual predomina...a trebuit sa tastez gsp.ro..din pacate..insa intr-adevar..au alta promptidune de difuzare a stirilor importante, au o alta grafica(care bate tot), si au un alt format...mult mai simplu decat concurenta...
    Ma bucur ca ai plecat de la gsp..ma bucur deoarece, poate imi vei da intr-adevar motive, la prosport.ro, sa uit gsp.ro...si singura "gazeta" care o voi mai citi online sa fie alaturi de prosport, tot gazeta, dar doppia z e doppia t: gazzetta.it.
    Sper ca experienta acumulata la lideri, sa ajute locul 2 in momentul de fata, sa poata detrona liderul...
    P.S. deja s-a schimbat ceva in bine la prosport.ro
    • 0 (0 voturi)    
      re: de ce citesc gazeta... (Vineri, 29 februarie 2008, 20:58)

      ironic [anonim] i-a raspuns lui Samy

      Si Coca Cola o bem in ciuda faptului ca suntem constienti ca nu e tocmai sanatoasa. Obisnuinta, a doua natura a omului?
  • 0 (0 voturi)    
    re:de ce citesc gazeta... (Vineri, 29 februarie 2008, 21:41)

    Stefan Beldie [utilizator]

    Samy - colaborarea mea cu ProSport presupune doar publicarea a doua texte de opinie saptamanal. Nu voi avea implicare in privinta site-ului prosport.ro


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică