Lance Armstrong a ajuns la un acord cu Sunday Times, care ii ceruse in justitie daune de 1 milion de lire sterline

de I.R.     HotNews.ro
Duminică, 25 august 2013, 16:04 Sport | Alte sporturi

Lance Armstrong
Foto: Facebook
Lance Armstrong a ajuns la un acord cu publicatia britanica Sunday Times, care il actionase in justitie pe fostul ciclist american, solicitandu-i daune in valoare de un milion de lire sterline (1,16 milioane euro), transmite Agerpres.

"Acesta este episodul final al unei lungi batalii legale intre ziarul nostru si vedeta decazuta", precizeaza Sunday Times, subliniind totodata ca termenii intelegerii sunt "confidentiali".

In 2006, ziarul britanic a fost obligat sa-i plateasca daune de 300.000 lire sterline (349.387 euro) lui Armstrong, dupa ce a pus la indoiala corectitudinea victoriilor acestuia in Turul Frantei, intr-un articol publicat cu doi ani inainte.

Insa, dupa ce rutierul american, in varsta de 41 ani, a fost deposedat de cele sapte succese consecutive in Marea Bucla si exclus pe viata din ciclism, stabilindu-se ca s-a dopat in toata perioada sa de glorie, ziarul a cerut returnarea banilor, plus plata unor daune, precum si a contravalorii costurilor de judecata.

Dupa ani de negare, Lance Armstrong a recunoscut, intr-un interviu realizat de Oprah Winfrey la inceputul acestui an, ca a utilizat substante destinate imbunatatirii performantelor sportive, pentru a putea obtine victoriile din Turul Frantei.


Citeste mai multe despre   



















1399 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version