VIDEO Lucian Bute a fost demolat de Carl Froch: KO tehnic in repriza a 5-a

de A.S.     HotNews.ro
Duminică, 27 mai 2012, 1:28 Sport | Alte sporturi

Lucian Bute, demolat de Carl Froch
Foto: AGERPRES
Lucian Bute a pierdut titlul mondial al supermijlociilor, versiunea IBF: sambata noapte, la Nottingham, romanul a pierdut prin knock-out tehnic (TKO) in repriza a 5-a in fata englezului Carl Froch care devine astfel, la 34 de ani, pentru a treia oara detinatorul centurii cu diamante. Lucian a fost depasit complet: nu a reusit in niciun moment sa evite "bataia" cu englezul, capitol la care Froch si-a dovedit valoarea.

Click aici pentru inregistrarea ultimei reprize


Bute, prea increzator, a ocupat centrul ringului in prima repriza, insa doar atitudinea nu l-a ajutat: a depasit de putine ori alonja adversarului care a mizat sa puncteze cu lovituri disparate si foarte puternice. In a doua repriza, Froch s-a apropiat si a lovit de cateva ori, violent. Bute nu a luat in seama avertismentele si in a treia repriza a fost coplesit de furia lui Froch care a transformat ringul in scena unei batai de strada. Salvat de gong in repriza a treia, apoi in a patra, Bute nu a mai incheiat-o pe a cincea...

Arbitrul din ring a oprit lupta, devenita in mod evident inegala, cu Lucian Bute in corzi. Si antrenorul romanului, Stephane Larouche, aruncase prosopul in ring, semn ca cere abandonul pentru elevul sau.

TKO trist.

Dorel Simion: "Am sa fiu sincer - a fost depasit la toate capitolele. In plus, Lucian nu este un foarte bun incasator. Daca va avea revansa, va fi greu de tot: Froch este imprevizibil, loveste din toate directiile, nu stii niciodata de unde te plezneste. Este un pugilist foarte dur, loveste ingrozitor de tare. Eu cred ca pentru Lucian s-a terminat: dupa 30 de meciuri, sa pierzi intr-o asemenea maniera, e foarte greu sa revii. Imi pare rau sa o spun - e o infrangere care te apasa".

Leonard Doroftei: "Imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat. Nu ma asteptam sa i se intample asta. A gresit tactica, a stat aproape de el... Froch este un animal in lupta de aproape! Pentru revansa, Lucian trebuie sa invete sa loveasca din miscare, pentru ca la nivelul asta nu mai sperii pe nimeni daca stai pe loc. Imi pare sincer rau".

Rudel Obreja: "E prea devreme sa tragem concluzii. S-a pierdut cam usor acest meci si Lucian nu este pugilistul care sa piarda asa. Eu intuiesc ceva, dar vreau sa am niste discutii, ca sa fiu sigur. Este o seara trista, dar nu este o drama. Acesta este sportul. Un campion adevarat poate sa si revina, am vazut asta si astazi, in victoria lui Froch. Contractul prevede si un meci revansa, dar este prea devreme sa vorbim despre el, despre unde se va disputa" (pentru Money Channel).

Felix Paun, primul antrenor al lui Bute: "Meciul s-a pierdut pe tactica antrenorilor. Lucian trebuia sa evite lupta de aproape, pentru ca aici s-au intalnit tehnica lui si forta loviturilor lui Froch. Diferenta a facut-o forta loviturilor. Froch este un luptator de mare clasa, cu multe meciuri grele in ring, s-a vazut asta. Daca va fi un meci revansa, antrenorii rebuie sa o ia de la zero: sa schimbe tactica, pentru ca a fost faliment".(
(pentru Money Channel)























27605 vizualizari

  • -5 (15 voturi)    
    Hai Bute (Duminică, 27 mai 2012, 1:53)

    Vlad [anonim]

    Bute castiga prin KO
    • +4 (10 voturi)    
      ... (Duminică, 27 mai 2012, 2:38)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      ce pacat...
      • +6 (10 voturi)    
        Antibioticele (Duminică, 27 mai 2012, 13:05)

        Ililie [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Bute a fost tratat cu antibiotice foarte puternice pentru infectia de la picior. El nu era pe deplin restabilit, si nu ar fi trebuit sa joace acest meci. Nici sa dea inapoi nu mai putea, a acceptat lupta in aceste conditii, si rezultatul s-a vazut. In conditii normale l-ar fi contrat pe Froch de nu se vedea.
        Eu zic ca la o revansa il face KO pe Froch, cum l-a facut si pe Andrade. Daca n-au fost aranjamente de culise, numai asa pot sa-mi explic forma slaba pe care aratat-o.
        • +2 (2 voturi)    
          scuzele nu conteza... (Duminică, 27 mai 2012, 17:56)

          Bubba din Canada [anonim] i-a raspuns lui Ililie

          ....din pacate, s-a confirmat cam ce se banuia de mult, ca Bute "nu are barbie". Primul semanal a fost cu Andrade...personal, am fost socat cand am vazut ce s-a intamplat eu il vedeam pe Bute invincibil si ma pregateam sa vad un meci de "incalzire" pregatitor pentru partida cu Ward, care acum este cam departe, daca va fi vreodata. Ce nu mi-a placut a fost ca tactic, Bute n-a pregatit situatii ca astea, cu ploaie de pumni. In loc sa "fuga" in centrul ringului s-a bagat in corzi invitand parca la KO, trebuie schimbat ceva, inca mai cred in Bute.
    • -19 (41 voturi)    
      Sa va aud acum (Duminică, 27 mai 2012, 2:45)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      No, toti aia care au urlat cat de mare boxer e, sa va vad pe unde va ascundeti. Cand am zis ca e boxer de 2 bani care a avut numai meciuri "aranjate" faceati scandal. Sa va aud, la vorbitor
      • +2 (28 voturi)    
        Raspuns... zero (Duminică, 27 mai 2012, 2:54)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Lucian nu este un boxer de 2 bani, cu siguranta, insa in noaptea aceasta a fost suspecta lipsa oricarui raspuns al lui Lucian la strategia ofensiva a lui Froch. Au fost secunde bune la rand cand Lucian pur si simplu nu lovea inapoi, nu raspundea. Doar incasa. Este posibil sa fi fost o pregatire tactica dezastruoasa sau meciul poate fi considerat chiar suspect de aranjament.
        • -8 (14 voturi)    
          ... (Duminică, 27 mai 2012, 3:04)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Florin

          cam dubios!!! nu a fost campion atata timp sa o ia in halul asta

          ce r.... o sa manance acum ofticatul ala de Doroftei...
        • +9 (17 voturi)    
          Tipic romanesc (Duminică, 27 mai 2012, 3:18)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Florin

          Hai sa zicem ca ii blat. De ce nu a fost suspect cand adversarii lui aveau mult mai mult de cateva secunde in care nu loveau, dar cand lui i se intampla trebuia sigur sa fie startegia altuia de vina.

          Un campion la acel nivelt TREBUIE sa isi dea seama ca poate sau nu poate incasa in acel hal. Tu de acasa din fata televizorului ai vazut asta, nu-mi spune ca el acolo in ring a zis "tin de strategie" - sa fim seriosi, acceptati realitatea.

          A ajuns acolo cum a ajuns, bravo lui, nu oricine poate, dar atat. Ward il mananca cu fulgi cu tot
          • +7 (7 voturi)    
            Froch a fost mai ofensiv si e foarte dur (Duminică, 27 mai 2012, 8:23)

            Eneas [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            juca acasa , era motivat si s-ar putea ca la revansa din Montreal sa se castige mai multi bani datorita interesului starnit ! din pacate, Ward sau Calzaghe ii bateau pe amandoi in acelasi meci! totusi m-a impresionat Froch pentru stilul ofensiv si direct si cred ca revansa va fi foarte grea pentru Bute,care va trebui sa se antreneze in fiecare zi din viata lui din acest moment si sa renunte la Rudel Obreja si alti mafioti autohtoni din stafful sau !
          • +3 (3 voturi)    
            limite (Duminică, 27 mai 2012, 17:24)

            lucian [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            din pacate Bute a pierdut primul meci de la profesionisti cu un dezastru. Eu cred ca el este un tip muncitor si corect dar se pare ca limitele sale sunt aici, cu meciul de la Nottingham.Nu stiu cit de aranjate au fost celelalte meciuri sau acesta. Pentru mine a fost clar, din fata lui mirata, dupa primele lovituri de maciuca ale englezului, ca nu si-a inchipuit in viata lui ca cineva il poate lovi sa-i ia maul. Este clar ca acest Froch este cu clase bune peste ce a intilnit Bute pina acum si daca ne gindim la coloratul care l-a indoit pe Froch cred ca Bute ar trebui sa stea la cutie. Pacat ca nu s-a retras cu titlul la purtator. Daca vrea sa revina cred ca doar un mare psiholog l-ar putea ajuta. Doar gindul la Froch ii va da fiori. Sanatate si sa-l lumineze Dumnezeu.
        • +2 (2 voturi)    
          blat ar fi fost sa castige (Duminică, 27 mai 2012, 12:00)

          ion blatescu [anonim] i-a raspuns lui Florin

          dupa cotatiile la pariuri.

          numele de cobra este bine ales/dat.

          cu brate mai scurte si cu viteza mai mare, mortal de aproape.
          si destul de rezistent la pumni.

          bute nu stie dansul si a mizat pe o lovitura decisiva. cu alonja sa, cu miscare continua ar fi putut sa tzina mai mult.
          sau chiar sa prinda una buna.

          blat, exclus !
      • +3 (7 voturi)    
        Nani,nani... (Duminică, 27 mai 2012, 3:55)

        Viorel [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        După război mulţi viteji se-arată,fugi la nani...e târziu...
      • +2 (2 voturi)    
        da (Duminică, 27 mai 2012, 11:43)

        sindbad [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        cristi,
        am impresia ca tu esti un personaj f important intr-adevar.
        ar trebuie sa apari mai des la televizor
      • +4 (4 voturi)    
        Bute (Duminică, 27 mai 2012, 14:12)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Mai baiate,tu pari a fi nefericit!Bute este un boxer bun(nu de doi bani),dar aseara a intalnit unul foarte bun si a spune aceasta nu-i o rusine pentru Lucian.Nu cred in nici un aranjament,pur si simplu ,Lucian a fost surprins de vitalitatea englezului.Menegerul lui,calic dupa bani,l-a aruncat in bratele englezului,pe terenul acestuia,chiar daca stia bine ca va fi un dezastru!Sa afisezi o asemenea satisfactie trebuie ca nu esti zdravan la cap!Sau poate il confunzi cu vreun parlamentar PDL?Ar trebui sa mergi la un psihiatru!
    • +5 (7 voturi)    
      Hai Lucian (Duminică, 27 mai 2012, 9:13)

      Razvan [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Garda sus si munceste pentru revansa de la Montreal! Nu renunta! Froch a mai luat bataie pana acum.
      • +1 (1 vot)    
        advice to bute (Duminică, 27 mai 2012, 13:46)

        cassius clay [anonim] i-a raspuns lui Razvan

        keep this in your mind: move like a butterfly, sting like a bee !
  • -7 (29 voturi)    
    nu vrem box (Duminică, 27 mai 2012, 1:53)

    bors cu miere [utilizator]

    o rusine de sport. meciuri aranjate, violenta. nu vrem asa ceva pentru copiii nostri. acestea nu sunt exemple de viata.
    • +6 (28 voturi)    
      CULCA-TE............ (Duminică, 27 mai 2012, 2:15)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui bors cu miere

      BORS.......CA NU TE BAGA NIMENI IN SEAMA.

      FORTA BUTE., SUNTEM ALATURI DE TINE.
  • -6 (20 voturi)    
    meciul este transmis de Money Channel? (Duminică, 27 mai 2012, 2:24)

    Bogdan [anonim]

    Ce treaba are asta cu finantele? Or sa inceapa sa transmita si filme?
  • +4 (6 voturi)    
    Greu (Duminică, 27 mai 2012, 2:36)

    Lucian [anonim]

    daca nu castiga bute prin K.O. atunci meciul va fi pierdut
  • +5 (9 voturi)    
    Aha (Duminică, 27 mai 2012, 2:38)

    Rasboinicu [utilizator]

    Bravo Bute !!

    Se pare ca aveau dreptate aia de ziceau ca nu poti cistiga decit daca lupti acasa. Sau poate pur si simplu e mai bun Froch.

    Mare dezamagire.
  • +18 (20 voturi)    
    Hm.. (Duminică, 27 mai 2012, 2:39)

    flavius [anonim]

    Oricat de mult mi-ar placea Bute trebuie sa recunosc ca a fost batut mar de Froch .
    Froch a fost cu mult dar cu mult peste Bute . Nu a aratat mai nimic romanul nostru .
    Asta e , se mai intampla .
    • +8 (10 voturi)    
      hm...hm (Duminică, 27 mai 2012, 10:27)

      tzank [anonim] i-a raspuns lui flavius

      Orict de mult imi place si mie Bute numai un tampit poate sa faca ce a facut el in runda 3. Cu tot respectul dar daca nu a fost platit bine (a se citi blat) sa faca pe clovnul cand miza era atat de mare chiar nu inteleg. Si Froch nu a fost cu mult peste Bute ci Bute cu mult sub Froch. Ce rost are sa il provoci sa sara la bataie ca sa se deschida (cimpanzeul ala de Froch e orice numai boxer nu) daca tu nu esti in stare sa mai stai pe picioare dupa prima serie. Foarte suspecta repriza 3. La nivelul ala e inaceptabil. Imi pare rau dar miroase tare rau...
  • +11 (19 voturi)    
    Bravo Bute (Duminică, 27 mai 2012, 2:39)

    flooorin [anonim]

    Asta e mergem mai departe si suntem alaturi de tine BUTE...
  • +13 (23 voturi)    
    Lucian (Duminică, 27 mai 2012, 2:44)

    Costi [anonim]

    Oricum, FELICITARI !!!!
    Doresc tuturor sportivilor din Romania sa piarda un joc/meci/intilnire/concurs dupa 30 de victorii !!!!
  • +9 (19 voturi)    
    .. (Duminică, 27 mai 2012, 2:45)

    Dan [anonim]

    Ori a fost vandut meciul ori a fost super slab Bute. A avut ocazia sa atace de multe ori, pur si simplu a stat si se uita la Fronch. Ciudat, nu?
    • +8 (12 voturi)    
      @Dan (Duminică, 27 mai 2012, 2:52)

      Nicu [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Diferenta imensa de valoare intre cei doi. Bute stia cu cine lupta. A vrut sa nu fie pus la podea si sa iasa din ring pe propriile picioare si a reusit spre surprinderea mea. In rest nimeni nu lupta cand stie cat de bun este oponentul decat daca primeste indeajuns de multi bani sa fie macelarit in halul asta. La diferenta asta de valoare eu zic ca Bute a scapat ieftin.
      • 0 (8 voturi)    
        Citeste-te si lasa scrisul.. (Duminică, 27 mai 2012, 3:42)

        Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui Nicu

        a vrut sa iasa pe picioare.. a fost KO in rep. 5, trezeste-te... daca era intelept si vroia sa nu ia KO trebuia sa nu joace...
        • +2 (4 voturi)    
          TKO (Duminică, 27 mai 2012, 9:57)

          thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Andrei966

          trezestete tu, ca habar nu ai despre ce vorbesti.
          • +1 (1 vot)    
            Invata sa scrii! (Duminică, 27 mai 2012, 14:02)

            razvan_h [anonim] i-a raspuns lui thebblack

            Si dupa da-ti cu parerea despre box
            • 0 (2 voturi)    
              :) (Duminică, 27 mai 2012, 15:20)

              thebblack [utilizator] i-a raspuns lui razvan_h

              gata, m-ai facut praf. nu am apasat suficient de tare pe o tasta si din cauza asta parerea mea nu are nici o valoare. ce mai, KO m-ai facut. in runda 1.
    • +5 (7 voturi)    
      Mda (Duminică, 27 mai 2012, 2:59)

      Rasboinicu [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Nu numai asta, dar Bute alerga prin ring ca o balerina clatinindu-se in stilu-i caracteristic, Froch mergea (se deplasa) dupa el cautind sa-l tinteasca, iar pe fata lui zici ca se citea: "Stai ma locului ca nu te nimeresc".

      Acuma gurile rele ar adauga la citatul anterior si "Ce-am vorbit inainte de meci ? Stai locului!", dar eu n-am sa fac asta. :)
    • -4 (4 voturi)    
      posibil (Duminică, 27 mai 2012, 3:01)

      alexandru [anonim] i-a raspuns lui Dan

      desi un amator al boxului ti-ar putea spune ca esti nebun pt ca bute a fost batut mar, e posibil orice.fiind boxeri profesionisti se pot rupe in bataie si totusi poate fi blat.
  • +7 (11 voturi)    
    spart (Duminică, 27 mai 2012, 2:47)

    Mr John [anonim]

    Bute a fost literalmente spart in bataie..am vazut un Bute moale comparativ cu Froch..
  • -6 (16 voturi)    
    bute (Duminică, 27 mai 2012, 2:48)

    doru [anonim]

    campionu' de hartie...pfff
    • +1 (7 voturi)    
      Orgoliul lui exagerat.... (Duminică, 27 mai 2012, 3:10)

      Sebastian [anonim] i-a raspuns lui doru

      Era clar ca nu trebuia sa lupte cu Froch. Dupa 30 de victorii te retragi. Era clar ca are slabe sanse. Dar nici nu credeam ca va fi facut KO. A fost frumos, dar trist. Froch a fost in forma, l-a facut mar pe Bute.
  • -8 (14 voturi)    
    varza (Duminică, 27 mai 2012, 2:50)

    coco [anonim]

    Meci vandut sau mafia pariurilor (vezi Pulp Fiction).

    Si apropo, Bute are 34, Froch are 32 de ani, in articolul vostru Froch are 34.
    • +9 (11 voturi)    
      vârste (Duminică, 27 mai 2012, 3:08)

      mar [anonim] i-a raspuns lui coco

      bute e născut în februarie 1980 => a făcut 32 de ani acum 3 luni

      froch e născut în iulie 1977 => are 34 de ani, face 35 peste o lună și ceva.

      ce nu-i clar?
    • +6 (10 voturi)    
      Trista infrangere (Duminică, 27 mai 2012, 3:15)

      Mos3n3 [anonim] i-a raspuns lui coco

      Mai mult de cat atat, Froch are aproape 35 de ani! Dar prea putin conteaza asta. O infrangere urata! Lucian, capul sus, ce nu te omoara te face mai puternic!
      • 0 (4 voturi)    
        Dar nu la box... (Duminică, 27 mai 2012, 3:45)

        Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui Mos3n3

        poate la contabilitate.. oricum, respect pt. Bute, gata joaca in ring, invata-i pe altii, treci la antrenorata. Succes Bute ca antrenor!
  • +2 (6 voturi)    
    Bataie cu strigaturi (Duminică, 27 mai 2012, 2:57)

    Kostas [anonim]

    S-a aruncat ca un leu si a cazut ca o placinta, vorba lui musiu iliescu.
  • 0 (10 voturi)    
    mda... (Duminică, 27 mai 2012, 3:02)

    harapalb [utilizator]

    meci aranjat.
    dezamagire totala...
  • +4 (10 voturi)    
    Bafta luci (Duminică, 27 mai 2012, 3:10)

    Dan [anonim]

    Asta este viata ca si in fiecare sport se mai si pierde.. Trebuie sa mergi inainte luci, capul sus si fi mandru pentru tot ce ai facut in box.. Cei ce te condamna aici, sunt invidiosi...BAFTA LUCIAN
  • +10 (12 voturi)    
    capul sus!!! (Duminică, 27 mai 2012, 3:11)

    kata [anonim]

    Felictari lui Bute pentru ce a realizat pana acum! Capul-sus si treci la treaba. O infrangere mai mult decat dureroasa pentru toti suporterii. Cu toate aceste Bute are puterea sa aplaude adversarul. Un meci care i-a deschis ochii lui Bute si i-a aratat calea catre "lumea buna" a boxului, o lume atat de indepartata, din pacate.
  • -1 (17 voturi)    
    LuzarIon (Duminică, 27 mai 2012, 3:14)

    Luzarion [anonim]

    bute-marfa chinezeasca, penibil. nu vreau sa mai aud de sportivi romani! zero barat, lipsiti de vlaga, lipsiti de valoare, si-au luat teapa canadienii, nu-i plang. trist e ca au stat sute de mii de romani sa-l vada cum ia bataie calaprosti. englezul a dovedit din plin ca e un campion. bravo lui. se pare ca au avut dreptate cei care au spus ca a boxat doar cu papagali pana acum. cum a dat de unu bun, cum a clacat. froch l-a batut de l-a uscat, bute nu are nicio sansa in retur. trist, dar asta e. naspa. altul la rand.
    • 0 (10 voturi)    
      Eşti englez ??? (Duminică, 27 mai 2012, 3:51)

      Viorel [anonim] i-a raspuns lui Luzarion

      După cum vorbeşti şi scrii cred că da...dacă nu-ţi plac sportivii români de ce te uiţi la meciurile lor ??? Sau eşti invidios pentru câţi bani a luat Lucian ??? Ia şi tu atâţia pumni în cap după 30 de victorii la profesionism şi să văd dacă mai ai curajul să scrii la fel.........
      • -1 (9 voturi)    
        LuzarIon (Duminică, 27 mai 2012, 4:11)

        LuzarIon [anonim] i-a raspuns lui Viorel

        da, fratioare, englez mi-s, ca sa fii tu linistit, bine?
        • +2 (4 voturi)    
          vorbesti mult si prost (Duminică, 27 mai 2012, 5:29)

          senior [anonim] i-a raspuns lui LuzarIon

          esti englez de 2 bani atunci.
    • +3 (3 voturi)    
      capul sus Lucian (Duminică, 27 mai 2012, 12:56)

      dena [anonim] i-a raspuns lui Luzarion

      usor cu critica...tu ce ai facut sa fii macar un roman bun? acesti sportivi romani au facut ceva pentru Romania, indiferent de nivel dar au facut. Bravo Bute si mult curaj!!!
  • +5 (15 voturi)    
    Tara de FATARNICI!!!!!!!! BUTE CAPUL SUS.... (Duminică, 27 mai 2012, 3:30)

    marian [anonim]

    Inca o data dovedim ca suntem o natie de fatarnici si de falsi. Chiar daca a pierdut Bute nu cred ca se va termina asa, si sincer ma asteptam ca dupa meci( in varianta pierde Bute) sa citesc reactii de genul "Bute sportiv slab, etc etc, in schimb NICI UN ROMAN nu a obervat ca omul asta chiar a facut ceva ptr ca TARA ROMANEASCA sa fie privita un pic si de altii. Sincer ne meritam soarta si nu cred ca generatii intregi de acum incolo va reusi sa schimbe ceva. RUSINE TUTUROR CE CRITICA SPORTIVUL LUCIAN BUTE.
    • +1 (5 voturi)    
      zicitu? (Duminică, 27 mai 2012, 3:39)

      LuzarIon [anonim] i-a raspuns lui marian

      Nu e vorba de Bute, cat de romanii care nu sunt in stare sa SUSTINA potentiali campioni. deci ai dreptate. dar bute a fost slab. prea slab. pacat.
      cica bute a jucat numai acasa pana acum. EROARE, el a jucat o singura data acasa, la bucuresti. restul, prin straini.
      • -2 (4 voturi)    
        Problema e ca pana acum a avut doar adversari (Duminică, 27 mai 2012, 8:41)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui LuzarIon

        slabi, multi dintre ei avand ca obiectiv sa ia cat mai putini pumni.Froch a fost primul adversar valoros pe care l-a intalnit in ultimul timp. Pe mine nu m-a deranjat prea mult faptul ca multe meciuri anterioare au fost aranjate, la urma urmei e treaba managerilor si antrenorilor sai cum vor sa faca bani. Deranjant a fost doar asocierea cu Obreja si Udrea in tepuirea contribuabilului roman intr-o afacere strict privata (bani ce ar fi trebuit sa fie decontati de la CE insa acestia s-au prins de afacere si nu vor mai da nici un ban). Poate ca acei bani s-ar fi putut utiliza in folosul lotului olimpic cu infinit mai mult folos decat pentru buzunarul lui Obreja sau alcuiva. Apropo de Rudel Obreja, citisem deunazi o declaratie de-a sa despre poporul englez: “Sunt diformi cu totii, iar in fata ochilor nu vad decat bautura!“. Dupa meciul cu Froch isi mai mentine oare parerea?
    • -4 (6 voturi)    
      Bute papagal Manelist ! (Duminică, 27 mai 2012, 11:47)

      Andy Latimer [utilizator] i-a raspuns lui marian

      Care e diferenta intre Becali ,calare pe Maybach, cu trabucul, in coltul gurii, si garagaragiul Loser, bute, atitudine de Cocalar fraier ! Imi pare rau ca a scapat Tzaranoiul de bute doar cu atata..."romanashii nostri verzi pana n-o fura in cerebel, habar nu au pe ce lume traiesc...bute : tipic ROMANULUI CE SE FOFILEAZA , GARGARISESHTE, iar cand o ia -PREA PUTIN ZDRAVAN, IN MECLA, PENTRU CATA GARGARA FACE- urla ca banditii ligii lu' mitica : " A FOST BLAAAT" . SICTIR ETERN ROMANILOR , CE SE BAT CA GORILELE IN PIEPT " noi suntem rhhhhoomaaani " .PROFESIONISM ZEROOO BARAT ! RUSHINE SI SCARBA pentru bute, AI CALCAT IN PICIOARE DRAPELUL IMNUL NATIONAL" HUOOOO ! LA REVEREDE , DRUM BUN ! ."MOSHU" Doroftei : singurul Campion Mondial Adevarat si Veritabil ! RESPECT PE VIATA DOROFTEI ! sila eterna bute, cu toata shleahta de "suporteri" HUOOOO !!!
  • +11 (15 voturi)    
    Punct si de la capat. (Duminică, 27 mai 2012, 3:32)

    cicio [anonim]

    Daca Bute este un campion adevarat va castiga revansa. Asta este sansa lui si are armele necesare sa iasa invangator in Canada.
    Tactica de meci a fost aleasa prost sau Lucian nu a mai fost capabil sa respecte nimic din ceea ce a pregatit la antrenamente. Nimic nu este pierdut inca. Daca aceasta infrangere va fi o lectie pentru el, atunci mugurii victoriei au aparut deja.
    Hai Bute!
  • +8 (8 voturi)    
    KO /TKO (Duminică, 27 mai 2012, 3:40)

    muciflenduri [anonim]

    Vad ca nimeni nu intelege diferenta intre KO si TKO, de vreme ce toate site-urile din romania spun ca e KO.
    KO e atunci cand e numarat pana la 10.
    Acest meci a fost oprit de Larouche, a aruncat prosopul, asa ca e TKO.
    Sigur, pentru Bute, e tot un drac, dar cei care-si castiga painea vanzand informatii, ar trebui sa aiba habar de lucrurile astea.
    • +1 (5 voturi)    
      Voiai sa-l scoata pe targa? (Duminică, 27 mai 2012, 8:45)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      Daca antrenorii au vazut ca diferenta de valoare e prea mare si Bute nu se mai putea apara, era normal sa intrerupa meciul inainte ca Froch sa-l nenoroceasca prea rau.
  • +4 (8 voturi)    
    Ce am văzut ???? (Duminică, 27 mai 2012, 3:43)

    Viorel [anonim]

    Efectiv nu înţeleg ce a fost cu Lucian...nu înţeleg...nu înţeleg ce a căutat la Froch acasă când el era campion mondial...nu înţeleg de ce un boxer se duce singur în colţul ringului invitând adversarul să lovească...nu înţeleg de ce putem număra pe degete loviturile lui Lucian...nu înţeleg de ce nu admitem că mafia sportului(nu numai box) controlează tot...Spuneţi-mi ce vreţi dar asta e convingerea mea !
    • +5 (7 voturi)    
      Si eu cred ca am vazut mina mafiei aici (Duminică, 27 mai 2012, 9:14)

      TK9 [utilizator] i-a raspuns lui Viorel

      Bute are deja o virsta, e pe ultima suta de metri si, dupa atitea victorii si nu foarte multi bani, si-o fi zis ca, daca i se ofera sansa sa cistige de 5-10 ori mai mult pierzind in ring decit cistigind, asta e. Ca o viata are si centurile de campion si gloria nu se maninca. In schimb niste milioane in Elvetia puse acum, ii vor tine de cald la batrinete.

      Si, cu ocazia asta, apare si meciul revansa care, se poate presupune, va stirni un interes inca si mai mare decit asta de azi (ieri). Alti bani pentru cei doi actori (fara ghilimele, ca si-au jucat destul de bine rolurile in meciul asta).
      • +3 (3 voturi)    
        Da, cred ca ai intuit bine (Duminică, 27 mai 2012, 11:28)

        George [anonim] i-a raspuns lui TK9

        In acest meci, banii au avut cea mai mare importanta. Bute a a avut o bursa aproape dubla decat a lui Froch, cred ca a castigat mai mult decat la oricare din celelalte 10 meciuri cu centura in joc. In cazul unei revanse, sumele vor fi mult marite, doar ca potul cel mare va fi al englezului, dar o victorie a lui Bute ar aduce bani foarte multi din pariuri (fiindca sigur va avea o cota mai mica). Asa ca... tot banii dicteaza...
      • +1 (1 vot)    
        Ai mare dreptate! (Duminică, 27 mai 2012, 19:21)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui TK9

        Vine o varsta cand te gandesti la viitor.Gloria e trecatoare! Cred ca asa a gandit si bute.
    • -2 (2 voturi)    
      razbunare (Duminică, 27 mai 2012, 11:42)

      rem7x [anonim] i-a raspuns lui Viorel

      Bute a vrut sa se razbune, sa-i dea o lectie lui Froch chiar acasa. Froch l-a jignit mai demult, am vazut o declaratie a lui, in care spunea ca nu se ridica la valoarea lui si are meciuri cu adversari slabi. Oricum, Froch a fost mult peste Bute, cred ca dupa primele lovituri Bute a simtit ce are in fata de aceea nu a mai contat... Nu afost niciun meci aranjat, imi pare rau, dar Froch la acest meci a fost mult peste Bute. Oricum, de la meciul cu Andrade in care Bute a pierdut clar, Bute n-a mai prea aratat mare lucru. Asta e....
  • -2 (10 voturi)    
    LuzarIon (Duminică, 27 mai 2012, 3:51)

    LuzarIon [anonim]

    cine spune ca Bute e bun inseamna ca nu a vazut meciul. E am vazut un boxer care a fost dominat si batut crunt, fara drept de apel. Ce fel de campion(mondial) esti daca iei bataie in halul asta? aaaa, celalalt si-a dorit mai mult victoria???? Dar Bute nu? Deci nu are scuze. Din pacate, sansele lui sunt extrem de reduse. Bravo englezului. Bute nu a aratat nimic. Campion la judeteana.
  • +6 (10 voturi)    
    a pierdut pe orgoliu (Duminică, 27 mai 2012, 3:55)

    crap [anonim]

    bute stia ca nu e genul care sa poata sa revina daca e lovit tare.. a pierdut cu golovkin si era sa fie KO prima oara (de fapt a cam fost) cu andrade exact din cauza asta, nu tine la lavituri. da' i s-a urcat la cap in stil romanesc. kessler si froch sunt ziduri, sunt pusi jos si revin la bataie cu mai multa pofta; bute s-a mintit pe el insusi si-o fi zis ori la bal ori la spital.. din pacate e la ultima ptr el. stiu, campionul se vede ce face dupa infrangere.. sper ptr el sa fie in stare sa-si revina, dar o sa-i fie nespus de greu, mai ales ca acum parca a dat apa la moara denigratorilor lui.. pacat ptr el, si-a ales cel mai prost adversar posibil, cel care loveste cel mai tare si e cel mai rezistent.
  • +9 (9 voturi)    
    valerio9898@yahoo.es (Duminică, 27 mai 2012, 4:06)

    valeriu [anonim]

    eu sunt doar curios sa vad daca ne spune m.badea cati bani a pariat pe bute.
  • +7 (7 voturi)    
    hahaha (Duminică, 27 mai 2012, 4:10)

    ixtrim [anonim]

    Sa vezi acum injuraturi pe capul lui badea. Tolomacii si-au pariat banii de dolce&babana pe analizele lui inepte
  • +4 (4 voturi)    
    ..... (Duminică, 27 mai 2012, 4:14)

    Citizen [anonim]

    Postati si voi conferinta de presa a lui Lucian Bute de la hotel.
  • +3 (7 voturi)    
    hai bute (Duminică, 27 mai 2012, 4:20)

    alain [anonim]

    dezamagit ,dar mandru totusi
    e o performanta sa ajungi asa departe
    ai invins continua,ai pierdut continua
    hai romania
  • +6 (14 voturi)    
    Citat MB: (Duminică, 27 mai 2012, 4:31)

    dras [anonim]

    Nu vad niciun motiv pentru care Bute a stat la bataie cu Froch. Bute a fost campion mondial atata timp tocmai pentru ca n-a stat la bataie ci a boxat pe picioare, din deplasare, lovind pe contra. Cum naiba sa te apuci sa stai in corzi tocmai cu batacul grobian?!!?!?!?

    Nu gasesc nicio explicatie rezonabila pentru felul in care a prestat Bute. Froch a facut ce stie el sa faca. Absolut stereotip si rudimentar. Toate meciurile lui sunt la fel. De ce sa i te dai pe tava ?!?!?!!?

    Daca n-au vandut meciul, poate l-au sedat pe roman.

    Oribil. Nu pentru ca a pierdut. Ci pentru ca s-a predat facand exact ce avea nevoie Froch pentru a castiga.

    P.S. Cu aceasta ocazie ma potolesc si eu in entuziasmele mele penibile, bazate pe increderea naiva in corectitudinea oamenilor fata de sine si de terti. Aici a fost ceva necurat
    • +3 (9 voturi)    
      nu cred (Duminică, 27 mai 2012, 6:24)

      crap [anonim] i-a raspuns lui dras

      am spus mai sus, a pierdut pe orgoliu. i s-a parut dupa atatea meciuri castigate cu adversari normali ca e super, ca e de talia froch, kessler; si e, doar tehnic insa, nu si la rezistenta. s-a mintit pe el insusi (ptr ca n-a avut experienta meciurilor dure) ca nu poate ajunge din nou in starea in care a fost adus de andrade in primul meci, sau de golovkin la olimpiada.. poate a considerat ca a progresat enorm atat in tehnica cat si in stamina, desi in ultima e greu sa schimbi natura. a vrut sa arate ca e la acelasi nivel cu ceilalti si nu i-a iesit pasenta, a facut erori enorme. prima e ca s-a dus peste froch, care ca si kessler, dai in ei si se tot ridica de jos.. o rezistenta fenomenala; dupa aia s-a dus peste froch cand asta era disperat si-a dat tot din el, dupa cum a si spus, do or dye.. erori de genul asta nu faci decat daca esti complexat, iar noi ca romani din pacate cam suntem. acum culege roadele: umilinta, si e extraordinar sa te refaci mental dupa o asemenea infrangere, daca froch care are un mental de elefant a zis ca daca pierdea renunta la box, si asta in conditiile in care a parasit pe picioare fara probleme ambele meciuri care le-a pierdut.. ii doresc tot binele, dar pare-mi-se ca s-a cam terminat. daca lupta cu ward sau direll, cum a vrut showtime, poate pierdea doar la puncte cu ward sau il batea pe direll, ar fi putut avea un exit super-onorabil.. asta e, cum se spune, si-a facut-o cu mana lui. am inteles ca a avut o zi proasta; la ce nu m-am asteptat insa a fost sa'l vad ingenunchiat mental in fata lui froch de inca din a doua repriza. n-a avut incredere in el, a incercat sa se autosugestioneze, dar n-are incredere in el. cu un alt antrenor cred ca poate altul era rezultatul.
      • -3 (5 voturi)    
        FELICITARI ! (Duminică, 27 mai 2012, 12:54)

        Andy Latimer [utilizator] i-a raspuns lui crap

        Cred ca esti printre putinii LUCIZI si RATIONALI printre comentariile inepte si...patriotarde, tip vadim, becali sau dan diaconescu... L-am observat, insa, si pe domnul Visio, de mai jos... Inca o data, Bravo !!!
  • +2 (4 voturi)    
    BOX E SI BATAIE!!!!! (Duminică, 27 mai 2012, 4:53)

    ion [anonim]

    Si daca castiga la Montreal Bute nu isi ia revansa. Revansa ar fi daca ar arata ca stie sa se si bata nu doar sa boxeze. Revansa ar fi daca ar invata sa incaseze si l-ar umili pe Froch asa cum a fost el umilit acum.
  • +6 (8 voturi)    
    .. (Duminică, 27 mai 2012, 5:47)

    g [anonim]

    Uite ce a scris un strain:

    Lucian remains one of the greatest figthers ever, a classy champ even in his darkest moment of all. He's our champion and the red-yellow-blue flag will be always there for him. We're sorry for this ko, but we're sure that the revenge will be his.

    Subscriu.
  • -7 (9 voturi)    
    Bute a luato in bot prea tare, e un prost. (Duminică, 27 mai 2012, 6:51)

    Loco [anonim]

    La batut ala de la rupt. Diferenta a fost foarte mare intre Froch si Bute, ce sa spun, rusineee Bute, te-ai facut de cacao cu toate vrajelile tale de antrenamente in Florida, ca de, in amaratul ala de Quebec nu puteai sa te antrenezi, te-ai dus sa lasi banii la americani si sa tragi cocaina pe nas. Asta e adevarul.
  • 0 (4 voturi)    
    eu am pariat 3 reprize (Duminică, 27 mai 2012, 8:31)

    gimini [utilizator]

    M-am inselat, au fost 5. Unii zic ca a fost ceva necurat, dar uita ca pana acum Bute si-a ales adversarii cu penseta. Asta e, a venit vremea sa ii mai lase locul si altcuiva, Froch are 34 de ani, vreo 2 ani tre' sa fie si el campion ca sa ia malaiul, ca dupa aia nu mai poate.
    • +1 (3 voturi)    
      ? (Duminică, 27 mai 2012, 11:21)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui gimini

      Iti dai seama ca, in boxul profesionist, nu tu iti alegi adversarii?
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Duminică, 27 mai 2012, 9:11)

    Madman [anonim]

    Diferența între wrestling și meciul de aseară este că măcar la wrestling se recunoaște că e regie.
  • +5 (7 voturi)    
    Respect pentru Domnul Lucian Bute (Duminică, 27 mai 2012, 9:25)

    dumitru [anonim]

    Nimeni nu are acelasi nivel al performantei in orice zi, fiecare avem zile proaste si zile bune. In plus, exista si perioade de nenoroc sau ezitare si asta se poate intampla si la debutul unui meci, dupa care devine imposibil sa mai recuperezi.
    Eu il voi stima intotdeauna pe dl Lucian Bute pentru seriozitate, munca permanenta, sportivitate, modestie, patriotism, ca si pentru ca este un contributor important la schimbarea in bine a reputatiei internationale a Romanilor si Romaniei. Doresc sa cunosc cat mai multi oameni ca el.
    Faptul ca a pierdut un meci nu inseamna nimic pentru mine. Iar daca va dori sa continue in lupta pentru centura sau sa se retraga, asta este treaba domniei sale, nu a altcuiva.
    Imi este jena sa vad mesajele denigratoare la adresa acestui mare sportiv, dar ele ilustreaza fie prostia, fie un suflet meschin, fie lipsa simtului realitatii.
    Cu tot respectul, simpatia si intelegerea prieteneasca, Domnule Lucian Bute! Pentru mine sunteti acelasi Mr OK.
    • +1 (1 vot)    
      subscriu (Luni, 28 mai 2012, 1:03)

      outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui dumitru

      asteptam revansa - o sa fie!
  • +3 (5 voturi)    
    adevaratul loc al lui Bute la Middleweight (Duminică, 27 mai 2012, 9:40)

    Dem [anonim]

    Bute-Froch=Doroftei-Gatti.
    Nu avem nici noi nici canadienii scoli de box care sa produca supercampioni. Doroftei a avu dreptate din pacate strategia Interbox nu l-a facut pe Doroftei sa se imbogateasca de aceea era invidios pe Lucian care a facut 10-5 meciuri cu adversari modesti dar a adunat o zeama de bani. din pacate eu zic ca odata pierduta centura nu o va mai vedea ca si Adrian Diaconu. Froch m-a surprins cu declaratiile se pare ca nu e un taran arogant ci chiar un gentleman care a vorbit politicos si chiar la laudat pe Bute din complezenta. Cu aceasta ocazie a cunoscut si Bute ce inseamna un jucator de Supersix si sa se retraga si sa se bucure de banii castigati. Numai bine Lucian ramai mandria boxului romanesc
    • -6 (8 voturi)    
      Pardon ! (Duminică, 27 mai 2012, 11:51)

      Andy Latimer [utilizator] i-a raspuns lui Dem

      bute = RUSHINEA SPORTULUI ROMANESC ! Rushine voua ,celor ce-l periati DEGEABA ! bute e un LOSER si asa se va scrie si peste 50 de ani despre tzaranoiul asta..
      • 0 (2 voturi)    
        iar ai revenit (Luni, 28 mai 2012, 1:05)

        outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

        mai bea o gura de apa!
  • -1 (7 voturi)    
    bute (Duminică, 27 mai 2012, 10:22)

    sorin [anonim]

    E, nu-i nimic, bine ca a castigat mandinga eurovisionu si prigoana primaria
  • 0 (6 voturi)    
    asta e valoarea ...romanilor (Duminică, 27 mai 2012, 10:46)

    ion [anonim]

    nu vorbesc de bute acum, ci de cei care dau minusuri intr-una. bute era un campion 'artificial', umflat cu pompa de intersport, nu a avut niciodata un adversar serios, pana acum. si acum ce observ... romanii dau minusuri celor care spun ca asta e valoarea lui bute... si sincer, asta e. asadar romanii nu recunosc ceea ce vad... nu recunosc realitatea... imi pare rau sa o spun, dar se demonstreaza inca o data ca romanul nu stie sa fie impartial, adica ...CINSTIT.
  • +2 (4 voturi)    
    Sunt alaturi de tine (Duminică, 27 mai 2012, 10:48)

    Mihaela [anonim]

    urmeaza revansa.....numai cine nu munceste nu greseste...asta e frumusetea jocului.....mult succes de acum incolo
  • +2 (2 voturi)    
    sport (Duminică, 27 mai 2012, 11:02)

    gopher [anonim]

    ...asta este sportul , invingatorul ia totul, poate ca e un pic de amaraciune, dar nu trebuie tratat esecul ca o tragedie - intr-un meci sant doua parti , si una din parti de obicei pierde...esential e sa mergi mai departe
  • +6 (6 voturi)    
    cred ca Lucian (Duminică, 27 mai 2012, 11:03)

    visio [anonim]

    a tratat emciul cu superficialitate; i-a intrat in cap ca e mare campion si a dat deunul mai motivat decat ceilalti adversari; orice puglisti cedeaza cand isi ia ploaie de pumni deceaza, e firesc; probabil ca Lucian a asteptat ca froch sa oboseasca, dar si aici se vede ca nu a pregatit cum trebuie meciul; nu s-a aparat cum trebuie, nu a lovit cum trebuie si boxul nu e un dans de societate, asa cum credem noi astia dela tv...
    apropo de tv, avem comentatori de iti vine sa ii lasi in desert si sa uiti de ei acolo; habar nu au sa comenteze ce vad; isi iau salariul degeaba; astia dela box si fotbal sunt catastrofe; ar trebui ca televiziunile sa angajeze profesionisti, fosti jucatori, pentru comentarii de calitate;
    revenind la Lucian, o centura de campion nu este o mostenire, deci trebuie sa lupte pentru ea; ca o face in fiecare meci, tot munca inseamna;
    asa ca succes Lucian; romanii sunt cu tine.
  • +5 (5 voturi)    
    Ulcorul nu merge de multe ori. (Duminică, 27 mai 2012, 11:27)

    Mihai [anonim]

    Era inevitabil ca daca nu se retrage, la un moment dat o sa ia bataie. Asa e in sport, asa e in viata. O mai si incasezi.
  • +6 (8 voturi)    
    felicitari Bute (Duminică, 27 mai 2012, 11:36)

    costel [anonim]

    froch e prea bun la cei 34 de ani ai lui,e finalist supersix si acolo nu a pierdut finala in fata lui ward prea usor,ward a boxat aproape ca si bute dar a lovit mult mai tare si a incasat foarte bine pumnii lui froch,bute e foarte tehnic dar din pacate este foarte slab incasator,iar froch este o bestie dezlantuita cand ataca, capabil sa lanseze astfel de atacuri chiar si in repriza a 10-a .Bute merita felicitat pentru cariera si sa fim ingaduitori cu el sa vedem daca isi mai revine dupa aceasta cadere.
  • +1 (5 voturi)    
    DACA... (Duminică, 27 mai 2012, 11:49)

    alex [anonim]

    Daca te descotorosesti de toti trepadusii din jur si mai ales de OBREJA poate ca mai ai sanse. Dar numai cu munca si fara circ televizat la antrenamente.
    Succes !
  • +2 (8 voturi)    
    comentariile spun multe din pacate (Duminică, 27 mai 2012, 12:04)

    rov1 [anonim]

    Prea putina compasiune am vazut aici. Se zice ca prietenul la nevoie se cunoste. Daca toti care au scris aici sunt romani, atunci e foarte trist pentru viitorul acestei natii. Natia cu capra. Rusine !
  • +5 (7 voturi)    
    noi, romanii (Duminică, 27 mai 2012, 12:10)

    alexmd [utilizator]

    Cand spunea Doroftei ca are adversari slabi, majoritatea au sarit sa-i dea in cap ca este invidios pe succesul lui Bute. Acum, cei mai multi ii dau in cap lui Bute, ca e un papa-lapte, ca s-a batut numai cu "domnisoare", etc.
    Ar fi bine sa apreciem parerile si munca celor ce au experienta si performante intr-un anumit domeniu, si sa nu mai aruncam cu cuvinte ca la piata! Valabil pentru toate domeniile, nu numai sport.
  • +4 (4 voturi)    
    curaj BUTE! (Duminică, 27 mai 2012, 12:24)

    seh [anonim]

    campion inseamna sa stii si sa poti sa te ridici. ai demonstrat ca esti campion. unii vor sa castigi la nesfarsit. asa ceva nu se poate, nu e omenesc posibil. pt mine ramai CAMPION. poti reveni si il poti bate!
  • 0 (2 voturi)    
    cui ii pasa ??? (Duminică, 27 mai 2012, 12:36)

    turistul [anonim]

    tara arde si baba se piaptana !
    • +2 (2 voturi)    
      pai... (Duminică, 27 mai 2012, 13:24)

      alexmd [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      le pasa tuturor celor pentru care sportul este unul dintre "motoarele" dezvoltarii omului."Mens sana in corpore sano" is how they used to say... And please don't give me the commercial bullshit like "money it's all that counts".
      • -1 (1 vot)    
        Tampenii (Duminică, 27 mai 2012, 17:39)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui alexmd

        Daca boxul iti aduce o minte sanatoasa intr-un corp sanatos atunci nu ma mir de comentariul tau.
        Si poate inveti si tu sa scri in romaneste ca engleza stie tot prostu' dar romaneste nu prea mai stie nimeni sa scrie corect
        • +1 (1 vot)    
          bine (Luni, 28 mai 2012, 1:10)

          outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui un roman

          tu sa fi sanatos si sa "scri" mai departe
  • +3 (5 voturi)    
    limite (Duminică, 27 mai 2012, 13:26)

    biju [anonim]

    să ne uităm la meciul dintre ward și froch din decembrie anul trecut... teribil... și-au cărat pumni o oră, și erau tot pe ring, în luptă... mi-e teamă că bute n-are loc la nivelul ăsta... el pare gimnast, nu bătăuș... nu cred că mai poate reveni... dar merită încercat, măcar pentru bursa de un milion...
    froch e fain, nu poate să nu placă, gentleman, nu lovește murdar, cum insinuau comentatorii români, arbitrul de la ward vs froch îi lăsa să se lovească, că erau doi bărbați care se bat față către față, asta e boxul... froch e mișto, pînă apare ward... box frate
  • +6 (6 voturi)    
    Mergem mai departe (Duminică, 27 mai 2012, 13:44)

    Cosmin [anonim]

    Imi pare rau pentru Bute, pentru Romania, oricum in box in ultimii ani doar el a tinut steagul sus la acest nivel, nu are rost sa dam cu noroi in el acum, doar el stie cat a muncit si cat si-a dorit sa castige acest meci. Orice campion are si momente grele, atunci se vede adevarata putere la greu. Succes Lucian, sunt alaturi de tine !!!
  • +4 (4 voturi)    
    trist meci (Duminică, 27 mai 2012, 13:55)

    etre [anonim]

    Citez din articol:
    Felix Paun, primul antrenor al lui Bute: "Meciul s-a pierdut pe tactica antrenorilor. Lucian trebuia sa evite lupta de aproape, ..."

    Ciudat, eu am avut impresia ca exact asta a fost tactica lui Bute. Daca se putea, il lovea din capatul celalat al ringului, iar la primul pumn incasat se imbratisa cu adversarul.

    Personal cred ca daca nu esti in stare sa pedepsesti garda larga a adversarului care te ataca head first atunci nu ai ce cauti in ring, stai ca mine pe margine si aplauda pe altii.

    Froch a fost clar mai bun, putin cam teapan dar in forma. M-a surprins ca s-a dovedit mai rapid decat Bute in reactii si lovituri.

    Bravo englezului, bravo si lu' Bute ca a facut prezenta .....
    • 0 (0 voturi)    
      Froch si rapiditatea... (Luni, 28 mai 2012, 1:09)

      alexandra [anonim] i-a raspuns lui etre

      Ai gasit explicatia,rapiditatea lui Froch...Cred ca ai vazut alt meci.Aseara a fost de fapt,"sinuciderea" lui Bute.Nu stiu de ce,dar eu asta am vazut.Si regret maxim ca s-a intamplat asa.
  • +6 (8 voturi)    
    :) (Duminică, 27 mai 2012, 14:12)

    cristian [anonim]

    cand Mosul zicea ca Bute se bate cu copii si batrani, lumea il suspecta de invidie. Bute a fost antrenat doar sa dea, La un meci cu adevarat probabil in repriza a 3 cand a venit tavalugul nu intelegea la ce sport participa si striga la antrenor: "sefu asta da in mine!!!" Larouche: "Da vad, ma duc sa intreb daca are voie." Nu stiu ce e de capul lu' Stephan Larouche asta dar in fotbal ar fi ca si cum te-ai duce cu 11 atacanti, dupa ce ai batut cateva echipe de cartier, direct in finala Ligii Campionilor. Personal il cred pe antrenor un dezastru. Asta imi aminteste de japonezii de prin Saipan cand tipau bonzai si plecau cu... baioneta. Probabil nu mai stiau bine in ce an se afla.
    Bute a plecat la lupta doar cu jumatate de lectie invatata, de defensiva nu i-a spus nimeni nimic, din pacate a trebuit sa traiasca din plin momentul, desi inca din meciul cu andrade cineva ar fi trebuit sa ia masuri in sensul asta.
  • -1 (3 voturi)    
    Pe Bute l-au umflat televziunile (Duminică, 27 mai 2012, 14:44)

    cristi [anonim]

    Aceasta este adevarata valoare. L-a umflat Maruta si televiziunile din tara. Il apreciez pe Bute pentru ceea ce a facut pentru Romania, mai mult decat oricare politician dar cred ca s-a lasat dus de val prea mult si s-a supraestimat. Am vazut un meci in care L. Bute nu a contat. Trebuie sa recunoastem.
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Duminică, 27 mai 2012, 15:23)

    owl [anonim]

    Bute va castiga urmatorul meci. Pariurile sunt mai importante decat meciul.
  • +2 (2 voturi)    
    z (Duminică, 27 mai 2012, 17:26)

    x [anonim]

    felicitari Bute pentru ce ai realizat!
  • -1 (3 voturi)    
    File de adevar (Duminică, 27 mai 2012, 17:48)

    Cristian M [anonim]

    Salut! Ma voi adresa oamenilor destepti numai, celor care inteleg situatia anumitor fenomene de pe aceasta planeta. Boxul a devenit un teatru de cand a implicat institutii precum JP Morgan in jocul profitului si pariurilor. Totul este regizat dinainte, iar fiecare casa de pariuri castiga. Cei are pierd sunt contribuabilii. Bataia reala este data pentru cei care platesc biletele. O fi ciudat pentru unii, dar multe chestii pe acest pamant sunt. Mai ales in interiorul societatii umane, in care regulile naturale sunt incalcate adesea. Asadar, pt ine vrea sa inteleaga, boxul nu mai este sport 'pe bune' de prin 1850, de cand s-a dezvoltat in Statele Unite. Atunci a aparut fenomenul de 'tricking the masses'.
  • +1 (1 vot)    
    Respect pentru tine, Luciane ! (Duminică, 27 mai 2012, 20:09)

    Nicolae Ionescu [anonim]

    Rezista paraleule, nu te lasa ! Amandoi stim ce-ai facut si cat ti-a fost de greu. Dar, asta-i boxul in ziua de azi, asta e ! Fii tare, vine si revansa. Cu multa stima !
  • +1 (1 vot)    
    I-au facut ceva... (Luni, 28 mai 2012, 1:04)

    Alexandra [anonim]

    Nu am putut crede ceea ce vedeam.Mi se parea imposibil,si inca mi se pare.Cel care a boxat aseara nu a fost Bute.Nu,el e mult prea inteligent.Prima mea reactie a fost:"l-au drogat".Froch e mult,dar mult sub valoarea lui Bute.Nu gasesc o explicatie logica pentru ceea ce s-a intamplat.Imi doresc din inima ca Bute sa treaca peste umilinta(mi-e greu s-o spun) la care a fost supus.
    Forta,Bute!Arata ceea ce poti,arata cum esti tu de fapt:inteligent,tehnic,puternic,CAMPION!
  • 0 (0 voturi)    
    lucian (Luni, 28 mai 2012, 7:25)

    livius [anonim]

    refuz sa cred ca la nivelul acesta meciul putea fi aranjat. daca era asa, putea sa piarda la puncte, se facea si revansa si castigau mai mult amandoi.
    raman la opinia ca meciul a fost prost pregatit, lucian a fost "umflat" mai mult in pene si mai putin in muschi si mai ales in creier. a pierdut pt ca nu a luat niciodata lovituri puternice in antrenamente pt a invata sa nu se panicheze. casius clay ii putea fi exemplu pt acest meci. lucian este un baiat inteligent si nu o bruta gata sa incaseze pana cand prinde un moment favorabil. pacat, sper sa-si revina psihic.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă