Johnson: Din repriza a 4-a, am boxat cu o singura mana

de A.S.     HotNews.ro
Duminică, 6 noiembrie 2011, 5:38 Sport | Alte sporturi

Johnson, fugind de loviturile lui Bute
Foto: Reuters
​​Prima declaratie a jamaicanului Glen Johnson, dupa meciul cu Lucian Bute (castigat de roman la puncte, prin decizie unanima): "Cred ca am castigat de fapt eu, la puncte. L-am batut pe Bute cu o singura mana, pentru ca m-a durut dreapta inca din repriza a 4-a si nu am putut sa o folosesc cum am vrut".

Glen Johnson a adaugat: "E intotdeauna greu sa castigi pe teren advers", amintind ca oficialii sai au criticat arbitrajul cu zile bune inainte de disputarea meciului.

Lucian Bute si-a pastrat centura de campion mondial al supermijlociilor IBF, dupa un meci pe care l-a dominat de la un capat la celalalt, duminica in zori, intr-o gala disputata la Quebec, Canada.























5472 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    ... (Duminică, 6 noiembrie 2011, 6:28)

    ToBeOrNotToBe [utilizator]

    Mai mai mai, nu ma asteptam de la asa zisul Gentleman sa spuna o ineptie asa mare... cum poate sa spuna ca se crede invingator la puncte...
    • +1 (1 vot)    
      cred ca (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:28)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      cred ca a vrut sa spuna ca , dat fiind faptul ca nu putea folosi dreapta, bute ar fi trebuit sa-l bata mult mai rau, asa ca de asta el cosidera drept catsigatorul moral al paridei.
      • +2 (2 voturi)    
        Ce-mi plac mie (Luni, 7 noiembrie 2011, 0:15)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Castigatorii morali, sunt aia despre care istoria nu zice nimic, nici macar nu si-i aminteste.
    • 0 (0 voturi)    
      bute (Duminică, 6 noiembrie 2011, 14:42)

      espresu de ciulnita [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      Men, tipu' are dreptate ca a boxat cu o singura mana.
      Problema e ca nu si-a dat seama ca mana dreapta la care face referire Johnson, era taman aia cu care il scarpina pe spate Bute
  • +2 (2 voturi)    
    I have a dream! (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:50)

    Rafael Che Guevara [anonim]

    De fapt ai pierdut pentru ca esti negru si toti arbitri sunt rasisti.
    Ce sa zic... ai castigat si tu o runda si culmea, te-ai accidentat cu ocazia asta. Zi mai bine ca ai tinut dreapta langa ficat ca sa scapi pe picioare din meci, si o mai miscai de acolo doar cand Bute nu ar fi avut cum sa ajunga la pateul tau. Din cauza loviturilor sale devastatoare la ficat, un pugilist dreptaci este in dezavantaj major in comparatie cu Bute. Si asta esti si tu. Si esti dreptaci pentru ca esti negru si arbitri rasisti. Neseriosule.
  • +1 (1 vot)    
    RUSINE (Duminică, 6 noiembrie 2011, 16:31)

    GABRY [anonim]

    Ar trebui sa-i fie rusine,sa zica merci ca a facut un ban si nu l-a facut CAMPIONUL de rusine printr-un KO.Sa se uite la meci ca in ring poate visa.BUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version